כיכר השבת

"הבנתי שאמא היא היצר הרע"

אני הייתי שם • בת מ'רמתי' בטור אישי ל"כיכר השבת"

"הרב הסביר שהיצר הרע בא דווקא מהאנשים הקרובים לנו כדי שנקשיב להם. הבנתי שאמא שלי היא היצר הרע שלי. היא אמרה לי שהיא ביררה על המקום ושזו כת, אבל הכנסתי את מה שהיא אמרה מאוזן אחת והוצאתי מהאוזן השנייה. הלב נאטם" • יוצאת סמינר "רמתי" בטור אישי על התקופה הקשה בחייה (חרדים)

153
דבורה, שם בדוי | כיכר השבת | כ"ה בניסן | 14.04.15
הכניסה לסמינר הרמתי
הכניסה לסמינר הרמתי (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

זה היה כשהייתי בת 16.5, בשבת. פגשתי שכנה נחמדה ודיברנו על החיים... השיחה התפתחה להשקפת חיים, מציאות, דברים גשמיים ורוחניים. במהלך השיחה היא סיפרה לי שהיא נמצאת במקום טוב, בעולם שכולו אמת. היא סיפרה לי בקצרה על המדרשייה שהיא נמצאת בה ואת השאר ביקשה שאבוא לראות בעצמי.

הדברים שהיא אמרה היו פשוטים, "אני נמצאת במדרשייה בירושלים שממוקמת בסנהדריה, יש שם רב ורבנית, אנשים ענווים, מקסימים ואנשי משפחה. יש להם ילדים. מתוכם הבנות נמצאות גם במדרשיה. המקום הוא מקום חם, כולן מתקבלות בברכה, מכל דת ומכל עדה". היא הוסיפה גם שיש שם אישה גרושה עם ילד שגרה שם כי לא היה לה טוב עם בעלה, והרב קיבל אותה בזרועות פתוחות.

כל הסיפור הזה סיקרן אותי, ואני עצמי אדם מאוד סקרן. הייתי בתקופה קצת קשה, לא הייתי בחורה שיושבת ללמוד, ההברזות מבית הספר רק עלו וגברו. הגעתי למסקנה שאני חייבת לנסות, מה יכול להיות? באותו זמן הייתה לי חברה טובה ממש כמו אחות, גם אחותה הייתה שם ונכנסה עמוק יותר לכל הסיפור הזה.

דיברתי עם החברה הטובה והחלטנו יחד ללכת לשם ולנסות רק שבת אחת. דיברתי עם ההורים, הייתה החלטה משותפת ללכת לנסות, הם לא ידעו כלום על המקום חוץ מזה שזה מדרשייה לחיזוק בנות ישראל עם רב מוכר ונתמך.

זה היה יום חמישי, נסענו יחד... בנות בגיל ההתבגרות מחפשות אטרקציות בחיים. הגענו למקום. אני אישית לא יכולה לדבר בשם בנות אחרות אז אדבר בשם עצמי.

נכנסתי לחצר, אחת הבנות קיבלה אותנו בחיוך גדול ובקריאות לשמה של אחת הבנות. מה שראיתי היה תרנגולות, וילה גדולה מולי עם מרפסת ומצד שמאל וילה נוספת עם מרפסת. במרפסת ישבו כמה בחורים, לא חרדיים... הבחורה שקיבלה אותנו אמרה: "ה' ירחם עליהם ויחזיר אותם בתשובה", במשפט הזה הבנתי שהמקום הזה כנראה מאוד רוחני ומאוד קדוש, אם היא דואגת לסביבה ומתפללת בשבילם.

עלינו במדרגות המובילות לפתח הבית ונכנסנו. ראיתי תינוק בוכה בידיים של אחת הבחורות שהייתה לבושה בחצאית קפלים שחורה ארוכה, חולצה מכופתרת סגורה מכל כיוון ומעל אפודה רחבה... לרגע חשבתי שאני נמצאת בכת כלשהי.

הבחורה שקיבלה אותנו הציעה את החדר הראשון מצד ימין שבו נישן במהלך הלילה והשבת, החדר היה קטן, לא היה בו ארון, היו שתי מיטות קומותיים שחורות ומזרונים דקים.. הנחנו את התיקים. ביום חמישי בערב ישבנו בחדר עם הוותיקות של המדרשיה, הכרנו אחת את השנייה וכל אחת סיפרה על עצמה מאיפה היא, מה היא עושה ולמה היא שם. רובן לא עבדו ואמרו שהן עובדות את הקב"ה. רובן אמרו שאין להן כל קשר עם המשפחה מכיוון שהמשפחה לא מקבלת אותן. היה לי לא ברור, הרי אמא טובה תרצה את הכי טוב בשביל הבת שלה... רובן באות מבתים דתיים / חרדיים, איזו בעיה יש להורים האלה שלא מסכימים לילדה להתחזק ולהתקרב לבורא עולם? הן הסבירו שבזכות הרב רמתי הן במקום טוב. הן בגן עדן. והמשפחה זה בסך הכל יצר הרע אחד גדול.

הלכנו לישון, לא הצלחתי להירדם... היו לי הרבה שאלות. מצד אחד הכל נראה לי תמוה ומצד אחר הכל נראה כל כך טוב וטהור. יום שישי בבוקר, התעוררתי בסביבות השעה 8:00, הבנות ישבו במפוזר בבית בפינת האוכל ובחדרים, כולן מתפללות שחרית... אחת כבר הייתה בשלב של עמידה (תפילת שמונה עשרה) ראיתי אותה מחזיקה את הסידור בוכה ומתפללת... אחת הבנות שישבה לידי הבינה שאני מסתכלת עליה ואמרה לי שהיא אחת הבנות הוותיקות בבית.

שאלתי בת כמה היא, היא אמרה לי שהיא כמעט בת 30. שאלתי למה היא לא נשואה? והיא אמרה שעדיין היא לא מצאה את האחד, הבנתי שהיא יוצאת לשידוכים רק באישור של הרב ושאם הרב מחליט שהיא לא תמשיך להיפגש עם אותו בחור היא לא תמשיך, כי הרב תמיד צודק, ושעד אותו הזמן כל בחור שהיא נפגשה איתו הרב פסל.

התפללתי שחרית. הגיעה שעת ארוחת בוקר. הבנות הכינו חביתות, לחם מטוגן, גבינה וסלט. לאט לאט הבנות החלו להתפזר כל אחת לחדרה, אחת הבנות הסבירה לי שאחרי התפילה הן חוזרות לישון כדי שיהיה להן כוח להמשך היום.

יצאתי לדבר בטלפון עם אמא שלי, הסברתי לה הכל והיא ביקשה שאחזור הביתה. אמרתי לה שאשאר שבת אחת ואחזור, הסברתי לה שאני מתחברת למקום ואני רוצה להתחזק.

התארגנו לשבת. אחת הבנות שיצאה ממקלחת אמרה שאין מים חמים, שאלתי אם אפשר להדליק את הדוד והוסבר לי שצריך את אישור הרב, אבל כרגע הוא לא בבית. הוותיקה בבנות יזמה שיחה לרב וביקשה ממנו להדליק דוד כדי שיהיה מים חמים לשאר הבנות להתקלח לכבוד שבת. הדלקנו את הדוד. והתארגנו לשבת.

השבת נכנסה. ערכנו את השולחן לכבוד שבת. עשינו קבלת שבת ותפילת ערבית. כשהרב הגיע, כל הבנות מתיישבות בשולחן, הרב יושב בראש והרבנית מצד ימין שלו. זאת הפעם הראשונה שראיתי את הרבנית. הבנתי שהיא לא בשטח הרבה ורק הרב מעורב יותר עם מה שהולך בבית.

הרב עשה קידוש והרבנית ניגשה למטבח יחד עם הבנות שלה. מזגו אוכל לכל בנות הבית. אם אני זוכרת נכון זה היה אוכל תימני, מרק עם תפו"א באמצע הקערה בתוספת של עוף. אחרי האוכל, שרנו כולן שירי שבת ולאחר מכן הרב העביר שיעור ובירך את הבנות החדשות שהצטרפו.

הרב דיבר על היצר הרע וכמה הוא חזק ורשע. אחת הבנות אמרה שההורים שלה מתנגדים מאוד לדרך שבחרה, הרב הסביר שההורים זה היצר הרע שלנו בעולם הזה שהם מראים כאילו הם לטובתנו ומרחיקים אותנו מהאמת מגן עדן. הוא תמיד חזר ואמר שהבית הזה הוא גן עדן, ושם בחוץ זה גיהנום.

הוא הסביר שהיצר הרע בא דווקא מאנשים קרובים אלינו כדי שנקשיב להם ונלך בדרך שלו. באותו רגע עלתה לי השיחה מלפני שבת עם אמא שלי שהתנגדה שאשאר שם והתעקשה שאעזוב את המקום מיד בצאת השבת, הבנתי שהיא היצר הרע שלי, שהיצר הרע החליט להגיע דרכה...

החלטתי שאני רוצה להישאר שם. בצאת השבת ההורים התקשרו אין ספור פעמים לשאול אם כבר עליתי לאוטובוס ואם אני בדרך חזור, החלטתי להיות עקשנית ואמרתי לאמא שלי; אל תתני ליצר הרע שלי לשלוט בך ולהוציא אותי מפה. אני רוצה להתחזק ולדאוג לגן העדן שלי. אמא שלי נבהלה מהמילים האלו, ביקשה שלפחות אגיע הבייתה לארגן מזוודה עם בגדים חדשים.

הבנתי שאם אגיע הביתה כנראה היצר הרע ישלוט בה והיא לא תשחרר אותי חזרה לאותו בית. אמרתי לה שאת הבגדים שיש לי בבית היא יכולה לזרוק כי כבר אין לי שימוש בהם. לקחתי מאחת הבנות חולצה מכופתרת ודאגתי לסגור אותה מכל כיוון. למזלי הייתה איתי חצאית של התיכון, ארוכה שחורה עם קפלים. היא התאימה ממש לתדמית הבית.

הבחורה שהגעתי דרכה לאותו בית דאגה תמיד לעודד אותי ולהגיד שאני עשיתי מעשה אמיץ ונכון, ושגם אמא שלה נגדה והיא עדיין פה. הסברתי לה שאני פוחדת כי אולי אני לא עושה את הדבר הנכון, היא דאגה מיד לדבר עם הוותיקה שתקבע לי פגישה עם הרב...

חששתי להיפגש איתו לבד וקבענו להיפגש אני היא והרב בבית בפינת האוכל. ישבנו בצאת השבת בסביבות השעה 23:00 בלילה, הרב הסביר לי שוב על היצר הרע וגם דאג לעודד על ההחלטה שלי. אמרתי לו שההורים רוצים שאגיע לארגן מזוודה ואני פוחדת שישאירו אותי שם,

הוא אמר לי לכי הביתה, תדברי איתם ואם לא יבינו פשוט תעזבי. אין מה לעשות, לפעמים היצר הרע כשהוא משתלט על ההורים, ההורים חלשים מידי מולו וחייבים להלחם בו. ביום ראשון החלטתי שאני לא נוסעת. חשבתי על זה עוד קצת, לבסוף החלטתי להיות אמיצה, ללכת הביתה ולחזור למדרשיה.

ביום שני בבוקר ארזתי את עצמי ונסעתי חזרה הביתה. הייתי לבושה בחולצה מכופתרת סגורה וחצאית קפלים ארוכה. ירדתי מהאוטובוס, אני לא אשכח את המבט של אחת השכנות שראתה אותי בשינוי דרסטי כזה.

נכנסתי הביתה, אמא שלי חיכתה לי, חיבקה אותי חזק ובכתה שלא אחזור לשם. היא אמרה שהיא ביררה על המקום וזו מין כת. שהרב הזה משתמש בכוחות כדי לכשף את הבנות... באותו רגע הסתכלתי עליה וראיתי את היצר הרע. הכנסתי את מה שהיא אמרה מאוזן אחת והוצאתי מהאוזן השנייה. הלב נאטם. לא הקשבתי למילה ממה שהיא אמרה.

אירגתי מזוודה, הבנתי שאין לי דרך החוצה או דרך חזרה לאותו בית. כל השבוע עבר עם בכיות וכאב על כך שהיצר הרע לא יוצא מההורים שלי ועל כמה אני רוצה לחזור לשם לאותו מקום. ביום חמישי התחיל בלאגן גדול, אמא של אחת הבנות יצרה קשר עם רוב האמהות של הבנות לצאת נגד הרב...

התקשרו אליי אנשים ורבניות, להסביר לי כמה להתרחק מאותו מקום. אבא שלי שאל את הרב יורם אברג'ל אם לתת לי לחזור לשם והרב אמר במילים האלה ורשם את זה על דף: "עדיף שהילדה תלך לאולפנה או בית ספר חילוני ולא להחזיר אותה למקום הזה". זה היה כל כך חד משמעי...

עברו הימים והבנתי דברים אחרת... שטפו לי את המוח. דיברו איתי בעקיפין, להגיע לתת מודע שלי שאבין את הדרך הזאת ולא משהו אחר. ב"ה יצאתי משם עוד לפני שזה התחיל.

אני יוצאת נגד אהרון רמתי. ומבקשת שאם יש גורם מסויים שיכול לסגור את המקום שם ולהציל את הבנות שנשארו שם, שפשוט יעשו את זה. שחלילה לא יגיעו למצב שנחזור לסיפורים קשים.

ניסיונות "כיכר השבת" להשיג את אהרון רמתי ולקבל את תגובתו לא צלחו. במידה ותתקבל תגובה נפרסמה לאלתר.

תוכן שאסור לפספס
153 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
68
תקשיבו אנשים הבחורה הזאת כותבת שהרב אברג"ל אמר שעדיף שתילך לאולפנה וכו.. מאשר להיות שם ! אז אם אנחנו רואים כזאת תגובה של רב מקובל אין לנו מה לידאוג וליסמוך עליו שהוא בטוח יודע מה אומר יותר מאיתנו
משהי23.07.15
67
זכותן של בנות בוגרות לעשות ככל העולה על רוחן. זכותו של אדם לשכנע מי ומה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה. אם היא מודה שכשהיא היתה שם היה לה טוב עם זה אין מה לעשות נגד זה. אין מה לעשות :(
עו"ד15.04.15
על ההלכה הוא עבר מזמן, על החוק - לא - בעיה!!
רק תורת ישראל!!16.04.15
בהתחלה חשבתי שאתה טמבל שמדבר ככה. אתה לא מבין שמדובר באדם משוגע תאב שליטה בבני אדם תראה ת'פרצוף שלו איך הוא נראה ממש כת. רק אח"כ הבנתי שאתה מדבר מבחינה חוקית. אבל בא נחכה לחברי כנסת וכל מי שיכול לטפל בענין
משהו16.04.15
66
ישנם אלפי כתות בעולם זה כלל לא קשור לכישוף מדובר נטו בהפחדה מצד אחד גהינם ומצד שני אם תשמעו תקבלו רק טוב ועל ידי זה לשלוט ממש במצב שלהם עיין ערך גואל רצון ולכל השואלים איך כזה הרבה בנות בתוך זה הם כמו עיורות ככל שיותר יעשו הפגנות הם יותר יחשבו שהם במקום שרק אפשר לעלות וכל האחרים זה השטן הפתרון זה
המכשף15.04.15

הצגת כל התגובות

65
למה הוא אומר לבנות שהורים שלהם יצר הרע מי שאומר את זה לבנות הוא חולה נפש
שילת15.04.15
64
חבל שהילדים שלו לא חושבים שהוא זה היצר הרע ובורחים ממנו....
יצחק15.04.15
63
מזעזע שיש עדיין אנשים כאלו
חיוך15.04.15
62
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סכנה גדולה הדברים האלו! 15.04.15
61
זה כשלעצמו מראה בדיוק מה קורה שם...
תוהה15.04.15
60
בנות! ראו אוזהרתם!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רמתי 14.04.15
59
כדאי לערב משטרה וגורמים גדולים יותר על מנת שלא יהיה מאוחר מידי ויגרם אסון שלא ניתן לתקן!!! ושעם כל הלחץ שבחוץ על הרב שחס ושלום לא יעשה משהו לבנות ששם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרית14.04.15
58
אני הייתי שכנה של משפחה שכל הבנות שלהם שם... אני חרדית מבית והם היו יושבות ומנסות משיחה פשוטה לשטוף את המוח... אמא שלי ישר אמרה שזה נשמע לה גרוע מה שהולך שם ואיך הם מדברות רק על גיהינום והפחדות.... זה היה כבר לפני 10 שנים בטח המצב החמיר ממש... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ14.04.15
57
אני קוראת את זה ושומעת דברים ואני בוכה. איך יכול להיות שכל כך הרבה בנות מתנתקות מההורים שלהם? מי אוהב יותר מהורים?????? למי אכפת יותר מהורים? אם ההורים שם היו כל כך אכזריים כמו שבנות אומרות שם, אז למה ההורים כל כך שבורים????? איפה השכל לישר? מה הבנות שם חושבות? שהקב"ה טעה שהוא שם אותם בבית שלהם אם ה
אמאלה14.04.15
יש המון מקרים של הורים מתעללים שאח"כ "שבורים" ומזילים דמעות תנין כשהשליטתם נפגעתם והילד מוצא לו מפלט אצל מישהו אחר .. בלי קשר, אהרון רמתי הוא נוכל שמנהל כת ובמקרה הזה ההורים הם דווקא אנשים נורמליים (אולי חוץ מכמה מקרים בודדים)
הוא מנוול!16.04.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאה14.04.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייבת להודות באמת! 14.04.15
56
הוא לא אמר מילה על אימא שלה אפילו היא נזהרת מלומר את זה, היא רק מסבירה שהיא הבינה שאמא שלה יצר הרע, אז כנראה היא בחורה מטומטמת
קוכי14.04.15
אם את מגבה את הרמתי הזה! זאת בת משפחה שלי וכן!!! היא ניצלה מה"רב" הזה הוא מכשף את הבנות בצורה הזויה!
אני14.04.15
55
בינתיים אני חושבת שאי אפשר לדעת כלום ואסור לנו לדבר על אף אחד בעולם אבל אם הרב עובדיה זצ"ל ועוד גדולי ישראל יצאו על המקום סימן שהם יודעים מה שהם אומרים בכל אופן זה נישמע בנות חרדיות שכנראה הרגישו חנוקות כמו עוד הרבה חרדיות כאלו שאולי לא אומרות אבל מרגישות בכל אופן הבנות האלו חשבו שיבינו אותם שם ולכ
אודליה24.04.15
54
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רותם15.04.15
עצמך שפחת רמתי יקרה
מ"אזור"16.04.15
53
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
(ಠ_ಠ)¿¿¿¡15.04.15
52
רמתי הוא ריכוז של כל כוחות הטומאה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רועי14.04.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאמינים בני מאמינים! 15.04.15
51
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאה14.04.15
בפעמים אחרות כתבת לפעמים לאה ולפעמים אזור שפחת רמתי שה' ירחם עלייך וישלח לך רפו"ש אמיתית בקרוב!! תגידי "אמן"!!!
קלטנו אותך כבר16.04.15
50
רמתי היקר אתה דוחה מסריח וכלא מידי בשבילךךךך
יעלולה14.04.15
49
לככר השבת שלום אם אתה מחפש תגובה מרמתי היא נמצאת כאן בתגובות (האוהדות) יש תגובות ישירות ממנו בכל מיני ווריאציות
הרב רמתי14.04.15
48
אני פשוט עם דמעוץ בעיניים מ ס כ נ ה!! כואב הלב על ההורים ועל האמא בפרט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דינה14.04.15
47
לא מובן בכלל מהכתבה במה מדובר חוץ ממקום ששוטף את המוח לבנות, מה עוד יש שם? בטוח שהוא לא פוגע בהן?
יוניק14.04.15
יש לו איזה הפרעה לאהרון הזה ואי אפשר לומר שהוא לא פוגע בבנות אומנם חיצונית נראה שלא י הפגיעה היא נפשית הוא הורס אותן ואת המשפחות שלהן ואני יוכולה להעיד כי לצערי יש לי קרובת משפחה שם
0514.04.15
גם אם לא פיזית אבל נפשית הוא בטוח פוגע
פוגע14.04.15
46
היום בערב נתאחד כל עם ישראל ונלך לעצרת חיזוק (ח"ו לא הפגנה) מתחת לבית שלו ע"מ להזהיר ולהיזהר מפני אותו אדם... כל מי שיראת ה' בלבבו ואכפת לו מעם ישראל ומבנות ישראל ומפסקי בי"ד שיבוא היום בערב לעצרת הרבבות שח"ו לא יפלו עוד בנות לידיו. כותב בדמעות יהודי שאכפת לו עם ישראל ולא קשור בשום דרך לסיפור ובסה
חיים14.04.15
אתה רוצה שהבנות יעריצו אותך יותר ויחשבו שאתה צדיק ככל שאתה נרדף??
חיים = רמתי16.04.15
45
רמתי אכן שואב אליו כמגנט בחורות ואפי' ממשפחות חרדיות ובנות רבנים אנשים משתגעים מעוצמת כוחו וכבר שנים אין משהו פלילי עליו. גבר+ בנות+סגירה מוחלטת מהסביבה מעלה תהיה בעיקר סביב העניין המיני אך שום פרט פלילי עדיין לא יצא משם... דבריך אינם מספקים תחינות לסגירת המקום מצויות בלב אמהות יש לך משהו? הכאה ? צע
יוסף14.04.15
44
הכתבה נכתב להכפיש את שמו של הרב רמתי, זה כבר כמה שנים שעסקנים כותבים ומלכלכים את שמו של הרב רמתי, יש דין ויש דיין למעלה, ותשחק ליום אחרון, לא ניתן לפשע להמשיך, נחזור בתשובה ולא נכתוב לפני שרואים בעין מה קורה שם
שירה 26.04.15
43
הדברות אין את כבד את אביך ואת אמך
דניאל15.04.15
42
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אז .... זה החלטת הבנות אם להשאר שם או לא15.04.15
אף אחד לא יגיד להם לא , אבל גם אף אחד לא יגיד להם שכן, אין זה נקרא להישאר מרצונן החופשי אלה מחוסר רצון דווקא , אי לכך ההוכחה שהן שבויות זה רצונם להישאר במקום שכובל פסיכולוגית, ושהרע מוצג שם כטוב, ההתרחקות מעולם החילוניות היא ע"י התקרבות אל האור, אור רוחני זה ע"י שמחה ורוממות רוח, עם תנאים מתאימים,
נעמה19.04.15
41
רשע מרושע! עוכר ישראל! שיא הכליפה מהטומאה!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב 14.04.15
40
הוא מכשף! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק14.04.15
39
הוא לא התגלמות היצר הרע בשבילם?
משתמש14.04.15
אז הוא לא היצר הרע עבורן
א.ל.19.04.15
38
צריך להיות מודע לכך שנשים דעתן קלה, ולא לאפשר להן לעשות מה שהן רוצות.
קלה14.04.15
37
אחרי שראיתי את הראיון בערוץ 2 קלטתי ישר מה הולך פה. יש ארגון ששמו לב לאחים והוא החליט מסיבות השמורות עמו להלחם במוסד. לכן הוא מעליל על המוסד עלילות שוא. בביטחון גמור אני אומר לכם: מי שכתב את המונולוג הזה זה לא ילדה והסיפו גם לא קרה. הכל שקר שקרים. מצוץ מאצבע.
יצחק14.04.15
36
וההורים לא מקבלים אתזה אז בעיה שלהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמי14.04.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירון 14.04.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל14.04.15
יש הבדל ענק בין הסתה להתחזקות. פה הוא מעורר נתק מהמשפחה ואי כיבוד הורים ובוודאי ובוודאי עוד דברים נוספים והכל בהכשר הדת? אי אפשר להרשות לדבר כזה קיום
תהילה14.04.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.,.,14.04.15
35
תקציר מאפייני כת: 1. קיומו של מנהיג כריזמטי, הסוחף אחריו אנשים. מנהיג זה, המכונה לעתים "גורו" או "רב" או כינוי סמלי אחר המצביע על מעמדו הרם, נהנה בדרך כלל גם מייחוס של מוצא רם או השראה אלוהית, יכולת מיוחדת לראיית הנסתר, הבנה עמוקה של טבע האדם, ויכולת לגלות עובדות שמאמיניו מבקשים להסתיר ממנו. מעמדו ה
שבתאי צבי תשע"ה17.04.15
34
מה יוצא לו מזה ??משהו יכול להסביר לי??
עדיין לא הבנתי15.04.15
33
מה כל הסיפור של הבנאדם הזה? מה כ"כ לא ברור. איזה בנאדם מטומטם מכניס את עצמו למיטה כזו חולה ופצועה? הוא לא רואה מה הולך סביבו? הוא לא רואה איזה בלאגן? מה לו ולצרות האלו? וכי הוא התחתן עם הבנות הללו עד כדי כך שהוא חייב וכ"כ מוכרח להמשיך את ניהול הסמינר הזה?! מה בדיוק הוא עוד מחכה שיקרה?!
k1100110014.04.15
32
אם היה משהו אמיתי בטענות המשטרה כבר מזמן היתה עושה מזה מטעמים הרי מדובר בחרדים לא? אז נא להרגע בבקשה!
רינה14.04.15
תגידי רינה, זה טיפשות או תמימות המשטר לא יכולה לעשות כלום רק בגלל שהם לא קטינות הן בנות 20+ אבל קולטים שהבנות שם פשוט סובלות, אולי מרצונם החופשי, אבל זה לא בדיוק רצון הרמתי המשוגע הזה פשוט שוטף להם את השכל , הוא מכשף אותם וממרר להם את החיים , תפתחי את העניים רינה תראי את כל הכתבות והסרטונים בנושא אי
את לא נורמלית 15.04.15
31
האיש הזה לא נרמאלי הוא יצר הרע ולא ההורים שלנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משההוו14.04.15
30
שוב עדויות לא ברורות,את כותבת בעצמך שהיה לך טוב שם במקום. מה הבילבול מוח הזה. עושה רושם שמישהוא החליט לעשות מלחמה על הרב רמתי מתוך נגיעות אישיות.
דוד14.04.15
הוא עושה להם הרגשה כאילו זה כיף, תגיד הכל בסדר איתך? זה בדיוק האנשים שרמתי מחפש התמימים האלה שחושבים שהעולם מושלם וכולם מחפשים לעשות בו רק טוב!!!!
אחת15.04.15
משה/דני/יוני...
לא קלטת??16.04.15
29
אני לא מבינה על מה יוצאים כולם היו שם המון בנות חילוניות שחזרו בתשובה, שמענו שיעור מהרבה- הוא ממש מדבר דברי אלוקים חיים היתה שם ילדה קטנה בת 13 שחזרה בתשובה, אפשר היה ממש להרגיש את ה ושכדאי לעשות רצונו, לא ניסו לסחוף אף אחת- ההינו שם קבוצה ענקית של בנות וחזרנו אחכ הביתה, באנ לחוויה- זה היה לפני 6 שנ
גם אני בקרתי שם14.04.15
גבר...... בנות .... ז בדיוק הבעיה!!!! למי שלא קולט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת14.04.15
28
אם את אכן רצינית, ואכן שומרת בבטן דברים שהשתיקה יפה להם, ועדיין יש בקרבך אפילו קצת יראת שמים- דעי לך שכל יום שעובר ועוד בנות נמצאות בסיכון- ההשלכות של זה הם על מצפונך האישי, ועלייך לגשת למשטרה ולספר, אפילו תנאי שלא יפרסמו אותך- הם יסכימו ובלבד שתהיה להם סו"ס הוכחה למה שכולם חושבים, אבל עד שלא תעשי
מלי15.04.15
הלואי שכן אבל לא הגיוני .. רק נס ..
לעולם!16.04.15
27
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פפ15.04.15
26
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון14.04.15
25
מה הרווח שלו מזה ומי מתקצבים אותו מאד מוזר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דן14.04.15
בואי ספרי לנו
שפחת רמתי16.04.15
24
זה תופעה פסיכולוגית לשלוט על האישיות של הבחורות שם. ולגרום להם להרגיש מסכנות אומללות,לא שוות כלום. צריך להכניס לשם את הרווחה בדחיפות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
opih14.04.15
23
ומתפללים יחד איתך ש ה' יציל את הבנות שם ושהמקום יסגר "אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה ... המקום ירחם עליהם ויוציאם ......... אמן " ריבונו של עולם רחם עליהן ותן בליבן לשמוע בכל הוריהם ויזכו בע"ה לבנות בתים נאמנים
רביב באביב 14.04.15
22
הוא פשוט משתמש בכוחות טומאה כדי לטמטם לבנות את הלב!!!!!! איזה "גן עדן" מחכה לבנאדם כזה????????
אור כהן16.04.15
21
אדם טהור ומקסים מכירה אותו מילדותו משפחה טובה אמו זל מרים היתה אשה צדיקה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרורית14.04.15
שלו
אמא15.04.15
20
הנס שלה שהיא עזבה שם מהר היה תוכנית על זה אצל חיים ולדר ומי שהקשיב דברים מלחיצים............
מיכל14.04.15
19
http://www.infokatot.com
רביב באביב14.04.15
18
יש לי חברה שהייתה שם כמה שנים, ולפני שכל הסיפור התפוצץ ההיתי מבקרת אותה הרבה, וכל פעם הייתי מזועזעת ממה שהיה שם.... זה כת! שמתעללת רגשית בבנות. כל הזמן הפחדות מגהנום ויצר הרע ויראת כבוד הזויה מרמתי! הבעיה שזה שטח אפור..
שירה14.04.15
אם קצת היכולת לך מחברות שלך, תעשי הכל... להציל בנות מידי הרשע והטמארמתי רמתי! ימח שמו! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון14.04.15
17
לא מבין כלום.לא יודע.השם והבנות רק יודעים.יש אנשים שמתחתנים וההורים עושים הכל למענם.ואחר כך הבעל או האישה לא מרשים לדבר אם ההורים האם זו לא כת . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת14.04.15
16
לא היה ולא נברא, כל הסיפור שטויות מצוצות מהאצבע מתחילתו ועד סופו. אני אחד שיודע בדיוק מה הולך שם, ומה הלך שם בעבר, מתוקף תפקידי במסגרת החוק. אני מנוע מלציין שם, אבל ימים יגידו שהכל עלילות.
דני14.04.15
15
ממש כמו המיסיונרים...נותנים לך הרגשה טובה,כסף,אוכל ,מבינים אותך ריגשית...כתתתתת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפי14.04.15
14
בטוח שרמתי מתקדם לתואר של גואל רצון 2 (או 1) אם הכתבה הזו נכונה, מאד נראה שזה הכיוון - סמינר בנות, ניתוק מההורים, ציות מוחלט לפאר הדור, רווקות מתבגרות, שירת נשים בציבור מול פני קודשו, אבל בסופו של דבר, כמה שזה לא נעים וכואב, אבל מה שאדם עושה - עושה לעצמו, הקב"ה ברא בנ"א עם שכל לבחור בין טוב לרע, ובש
א.ל.19.04.15
13
לומר לבנות שההורים זה יצר הרע - זה גרוע, אלא אם כן הם אינם מעוניינים שהבת תתחזק. מכאן ועד כת - לדעתי המרחק גדול מאוד.
חיים ד14.04.15
12
חוץ מזה אני לא יודע מה הוא
ולא מצליחים14.04.15
11
האם הבנות של ״הרב״ איתו ולמה האמא היא יצר הרע שישלח אותם ללמוד בכת אחר בושהההה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גילה 14.04.15
או שהוא שם אותם במדרשיה אחרת ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צודקת14.04.15
כן גם הבנות שלו לומדות בכת שלו מעניין
קול חי14.04.15
הן איתו כנראה שעליו אין השפעה של יצר הרע נוכל
0514.04.15
אתה עד קורא לו רבבבבב אתה בסדררררררר
יעלולה14.04.15
10
מטפלים בו -הוא לא רב נשמע כמו ראש כת
ערן16.04.15
9
אף אחד עם כיפה לא מייצג את הדת.אם הטמבל הזה באמת רב שילך ללמוד את 10 הדברות הכי כולם יודעים שישנה מצווה הכי חשובה בעולם הנקראת כיבוד הורים.גם אם ההורה לא יורד לסוף דעתי או לא מבין את השינוי החל בי עלי לכבדו. אז שיפסיק האדיוט הזה להקרא רב. הוא ערברב!!!!!!!!!!!!!!!!!
גלית14.04.15
8
מי שלא מבין למה קוראים לזה כת, שיסתכל ביוטוב כמה סרטים על הכת המשוגע "לב טהור" של הפושע המפגר והמטומטם והנוכל הלברון שר"י ויבין כמה זה דומה לשם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחקי14.04.15
7
מדינה הכל מפחיד בה . השם יעזור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 14.04.15
6
קנאות אינה כת למי שיש עם זה בעיה יכול ללכת למאה שערים ולראות איך חיים שם זה גם יכול להיראות ככת למי שלא מקומי. אולי מדובר בדרך חינוך שונה אבל מכאן להפוך זאת לכת הדרך עוד ארוכה. אני מכיר ישבות בהם בחורי הישיבה מעריצים את הרב בצורה עיוורת על כל מעשיו הם מוכנים להתאבד על דעותיו של רבם . האם מודבר בכת
יוני14.04.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מודה באמת 15.04.15
5
עדיין בונים מקום עבורו בגהנום
שי14.04.15
4
אני מכיר את זה מקרוב, לכל בת יש זמן של התעלות, וצריך להזהר שלא תפול לתותים שיוצאים לאנשים משוגעים מהפה
עמי 14.04.15
3
אם היא הייתה נשארת שם יותר הסיפור היה מזוויע הרבה יותר.. יש לה מזל שהיא לא חזרה....
נויה14.04.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שטויות במיץ ! 15.04.15
2
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוני14.04.15
גם אני עוברת באיזור לפחות פעם היום והוא נראה זוועה לך תדע מה יש שם בהסתרה שבתוך ההסתרה!!!!!!!!!
אחת15.04.15
מיליארד פעם ולא ראיתי דובים או קרניים ולבסוף יצא משם ג'ונגל של גועל
עמי14.04.15
1
אני מזדהה עם כל מילה בטור! אני זוכרת כיצד שטפו לי את המוח, אני לא רוצה להרחיב כי קשה לי. ובכל זאת אני חייבת לומר שיש שם גם עבירות שהשתיקה יפה להם. ה' ישמור! והשקרן רמתי משתמש בשקרים גמורים. אני כותבת את זה מלב נשבר ורק ברצון שדברים אלו יעוררו את המשטרה.
תלמידה שלמדה שם14.04.15
אם באמת הכתבה הזו אמיתית ואפשר להאמין שהיא כזו, אין מרחק גדול לשם, ולא צריך יום לימודים ארוך לעשות את החשבון הזה, זה צורם כבר מהשירה בציבור של הסמינר מול הרב והרבנית... ממש ידישקייט והתגלמות היצר הטוב בלעבונו שבנות מכוסות באהלים שרות מול הרב
א.ל.19.04.15
אם באמת קרו לך שם דברים לא טובים את צריכה למסור עדות כדי לעצור את התופעה ושזה לא יקרה לאחרות! הבעיה היא שאף אחת לא מוכנה לעשות את זה והדברים ממשיכים להתרחש שוב ושוב - על מצפונך גברת!
אז תדברי15.04.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

בשיתוף אנשי מקצוע

האם אתה תהיה מה"משפיענים" שמשנים באמת אלפי בתים בישראל?

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24