כיכר השבת

ראיון זוגי ראשון • בלעדי

אהרון ומלכה רמתי: "אם חסידות זו כת, אז גם פה"

בני הזוג אהרון ומלכה רמתי, המנהלים את סמינר "באר מרים" שנמצא בעין הסערה, התיישבו אל מול מצלמת "כיכר השבת" לראיון ראשון משותף, בו הם משיבים על כל השאלות הקשות ושוטחים את גרסתם על המתרחש בין כותלי הסמינר הסגור, שיטת החינוך שלהם וההתמודדות מול כל המתנגדים (חרדים)

239
ישי כהן ואהרן רבינוביץ | כיכר השבת | י"א באייר | 30.04.15
(צילומים: אהרון והב, כיכר השבת)

ראיון זוגי ראשון • גרסת רמתי: זה שנים רבות שסביב סמינר "באר מרים" בשכונת סנהדריה בירושלים, בראשותו של אהרון רמתי, רוחשות שמועות שונות באשר לדרך ההתנהלות במקום, החל מניתוק הבנות מהוריהן ועד לחייהן האישיים במקום. לא מעט ניסו את כוחם בכדי הביא לסגירת המקום, אך ללא הצלחה עד כה. גדולי ישראל, רבנים ואדמו"רים, חתמו על מכתב חריף נגד הסמינר ומנהלו אך גם זה לא הועיל ועשרות בנות עדיין לומדות במקום.

כעת, בני הזוג אהרון ומלכה רמתי, המנהלים את המקום ומתגוררים בסמוך, התיישבו אל מול מצלמת "כיכר השבת" לראיון ראשון משותף, להשיב על כל השאלות הקשות ולשטוח את גרסתם על המתרחש בין כותלי הסמינר הסגור, שיטת החינוך שלהן וההתמודדות מול כל המתנגדים.

אנחנו נמצאים כאן בסמינר אחרי תקופה מאוד סוערת, קודם כל נשמע מה עובר עליכם בימים אלו?

"עקרונית הכל זורם כרגיל, אולי קצת מתאווררים יותר, הכל ממשיך כרגיל".

אתה מבין את הטענות נגדך?

"אני יודע מה הטענות. להבין? אין שום הבנה, אין שום טענה אחת אמיתית".

הרבנית מלכה, לפני כמה ימים הייתה כאן הפגנה מתחת הבית שלכם, צעקו אמהות שהן רוצות לראות את הבנות שלהן, מה את כאמא מרגישה כשאמא אומרת שהיא גידלה עשרים שנה את הבת שלה ולקחו לה אותה לסמינר בלי אפשרות לראות אותה?

"כל מה שקורה זה באשמת ההורים בלבד. זה או שההורים אוהבים מלחמה או שהם לא אוהבים את הילדים שלהם. כל אמא שבאה לפה קבלנו אותה מאוד יפה והייתה בקשר איתנו. שתי הבנות של סוקולובסקי הגיעו אלינו והאמא הייתה בקשר טוב איתנו. הגיעה אלינו הביתה והביאה מתנה. הבת שלהם הייתה ברחוב ודרך השגחה מסוימת היא הגיע לפה. האמא באה ואמרה 'אין לי מילים, הבת שלנו השתנתה'.

"עד שבאו 'לב לאחים' והסיתו את האמא שתוציא את הבת. בת שכבר בתוך המקום ומרוצה מהמקום מאוד, קשה לה להגיע במיוחד שהיא יודעת שזה הסתה".

הזוג רמתי בראיון לכתבי "כיכר השבת" ישי כהן ואהרן רבינוביץ (צילום: אהרון והב, כיכר השבת)

בלב לאחים טוענים שהם לא פנו לאף הורה, ההפך - ההורים הם אלו שפנו אליהם.

מלכה: "אז יביאו לכם הקלטה"

אהרון: "יש לנו עדויות מפורשות שאבא אחד אומר לי 'הרסו לי את הבית, הרסו לי את החיים, מה אכפת לי שהבת שלי תהיה יותר צנועה'".

"סוקלובסקי הזה אמר לי, הוא היה בא לבקר אותי כל חג, בסוכות לפני שנתיים הוא אמר לי 'אסור לשמוע אותם (לב לאחים), שונאי ישראל, ביטויים קשים, הוא אמר שמתקשרים לאשתו ומסיתים אותה".

באשר לחתונות של שתי הבנות שהאבא טען כי לא הורשה להשתתף אומר רמתי: "בחתונה הראשונה, הבת אמרה לאבא לבוא, הוא אמר לה 'אני יושב עלייך שבעה', הוא לא רצה לבוא".

באשר לבת השנייה אומר רמתי: "הבת אמרה שהיא לא מסוגת בשום אופן לראות אותם, נפשית, אמרתי להם שיש מושג של תשובה, בואו ננסה. שכן שלהם יזם את המהלך, 'בואו נעשה שלום'. אני כתבתי את מסמך הדרישות, ועם כל זה הבת אמרה לי 'איך אתה רוצה לרצוח בת ביום החופה שלה'. הם לא הסכימו לזה. כל מה שמציגים את זה כדרישות שלי זה בדיוק הפוך, אני באתי לצער את הכלה ביום חופתה בשביל השלום".

אם באמת רצית להשיג שלום בין ההורים לבת, היה אפשר לצפות שבמסמך הדרישות יוצגו דרישות שנוגעות ליחסים בין הבת להורים. מדוע כל הדרישות נגעו רק אליך?

אתה צודק, אבל השכן דיבר איתם והיה ברור כשמש שהיחסים בין ההורים לילדים יחזרו.

הרבנית מלכה, בואי נעזוב את הבלגן סביב הסמינר, אני שואל אותך רגשית, את לא מבינה את האמא שמרגישה שניתקו לה את הבת?

"אתה צודק, ברגע שהם הגיעו למצב כזה זה לא קל, אבל אני חושבת שזה באשמתם, אין משהו אחר. אמא רגילה לא תעשה דבר כזה".

אם תבוא אלייך אמא ותגיד לך עזבי את העבר, בואי תהיי המתווכת בינינו, את תסכימי?

מלכה: "בטח, בשמחה, בטח, זה מה שהוא עשה כאן".

אהרון: "סליחה, זה מה שעשיתי, נגד הרצון של כל הבנות, זה הורים שנלחמו בנו, הלכו לרבנים ודיברו נגדנו, ואני הולך ומתעלם מכל זה בשביל להביא אותם לחתונה".

מלכה: "אני ניגשתי לבת הגדולה מסוקולובסקי, אמרתי לה שתזמין את ההורים, אני אוהבת שלום - לא מלחמה. היא פרצה בבכי ואמרה 'איך את יכולה להגיד דבר כזה, את עברת את מה שאני עברתי?'".

כשבא אבא ואומר שאתה מנתק אותו מהבת שלו, זה שקר?

"שקר גמור, בוודאי".

אז איך יש כאן אוסף של הורים שאומרים את אותה הטענה? יש הרבה סמינרים בירושלים, למה רק נגדכם מדברים?

"שאלה טובה, התשובה לא אצלי. המכנה המשותף של ההורים זה 'לב לאחים', הגברת מ'לב לאחים' הופיעה בבית הדין".

אתה מזכיר את בית הדין, אז נניח את זה על השולחן, בית הדין אמר דברים קשים נגדכם, ובית הדין שמע אותך, גם בית הדין נגדכם?

"דבר ראשון - נחלק. יש את הפסק דין הראשון שניתן אחרי שמונה חודשים. מה כתוב בפסק? כלום. אמרו לי לעבוד דירה, אמרתי להם למה? אמרו לי 'בוא נסתום פיות'. הדיינים היו איתנו, אמר לי מפורש ראש בית הדין הרב ברוך שרגא 'יש עלינו לחצים אדירים, אמר לי את זה מפורשות".

בשלב הזה טוען הרב רמתי: "יש לי המלצה מאחד הדיינים, איך זה מסתדר? הרב שמואל פנחסי כתב לי המלצה. אני שמרתי את ההמלצה בשקט כיוון שכל רב שדיבר בעדנו קיבל איומים". אך ימים לאחר שהדבר פורסם בתקשורת, הרב פנחסי התראיין ודיבר נגד הסמינר, רמתי טוען כי מדובר באיומים בלבד.

מלכה, כל גדולי ישראל יצאו נגדך בעלך, אמרו שמדובר בכת, מרנן פוסקי הדור רבי עובדיה יוסף ורבי יוסף שלום אלישיב זצוק"ל, כל הרבנים טועים?

"הרבנים לא היו כאן, זה דבר ראשון. דבר שני, אני ויודעת שיש כאן גוף שעושים הכל".

ניסיתם להביא את דעתכם בפני גדולי ישראל?

"אהרון: "לא נעים אבל כן".

בנות הסמינר (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

אתם מזכירים לי רב אחר שגדולי ישראל יצאו נגדו והוא טוען שכולם שקרנים, כולם לא שמעו את שני הצדדים, אותנו חינכו שמרנן רבנן אומרים משהו, ומדובר בגדולי ישראל פוסקי הדור, והם אומרים שמדובר בכת, כולם טועים? כל ההשקפה על הנהגת גדולי ישראל נמחקת?

"אז כך, דבר ראשון - מהמכתב עצמו אתה מבין שמישהו כתב והם חתמו. 90 אחוז זה רק מצטרפים. הדבר היחיד שכתוב שם, טענה שאפשר לבדוק אותה, 'וכבר גילה מעשיו בזה שלא נשמע להוראות בית הדין', אז דבר ראשון בפסק הדין לא כתוב שום דבר מהותי. בנוסף, יש לי המלצה של הרב פנחסי שהוא חבר בית הדין". רמתי ממשיך ומסביר בהמשך דבריו מדוע לדעתו המכתב של הרבנים אינו מדויק.

בוא נעזוב את הרבנים, מדובר בכת?

"אם חסידות זו כת וכל ראש ישיבה זה כת אז גם פה זו כת".

70 הבנות פה הן מעריצות שלך?

"מה נקרא חסידות?"

דמות שאותך הן מעריצות, ואתה תגיד להן האם לדבר עם ההורים.

"חס ושלום. מעריצים? מי שלא טוב לה פה לא נמצאת פה".

אתה מדבר עם בנות אל תוך הלילה?

"ממש לא".

זה שקר?

"שקר גמור. אסביר לך שבמקרה הזה - זה שקר עדין. אין דבר כזה שאני אדבר עם בת בלי שרעייתי על ידי".

אתה לוקח בנות לשיחות בבית העלמין סנהדריה?

"אולי יש לי קבר שם, אני לא יודע".

מלכה: את מכירה את הטענות האלו?

"לא מכירה. לא שמעתי מעולם, בשבילי זה בדיחה".

אהרון רמתי בראיון ל"כיכר השבת" (צילום: אהרון והב, כיכר השבת)

האם אתה אוסר על בנות לעבוד מלבד בניקיון?

"חס ושלום. דבר ראשון - אין שום איסור. אם אתה רוצה הוכחה, היו - עד לא מזמן - שלוש בנות שעבדו באבטחה בשדה התעופה".

את כמה את מעורבת בניהול הסמינר?

"אני כל הזמן פה. אני מעורבת".

את שומעת את הטענות של ההורים של הבנות שעזבו את המקום. חלקם לא מוכנות לדבר בשמן והם מדברים דברים קשים מאוד נגדכם.

"זה לא בת שהייתה כאן, אלא רק בת שהייתה לזמן קצר. זה נובע מהסתה. אולי גם משלמים להם כסף. מנסים להפיל אותנו בכל מיני דרכים".

אתה לא מפחד מחקירה פלילית?

"ממש לא. לא נחקרתי מעולם במשטרה".

קיבלתם איומים על החיים שלכם?

"באו אליי כמה פעמים בריונים".

את לא אומרת לעצמך לפעמים 'בשביל מה אני צריכה את זה'?

"ברגע שאתה יודע שהאמת איתך, והכל שקר והעולם קונה את הכל, אז אין בעיה".

איך אתם מסתדרים מבחינה כלכלית?

"בחסדי שמים, השם עוזר. כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

יש טענות שאתם הוצאתם במרמה כסף ממשרד החינוך ואתם מקבלים כסף על בנות שלא נמצאות כאן ורשומות כאילו הן כאן.

"אני לא מתעסק בכספים, אני לא יודע כלום. שילכו למשרד החינוך ויבדקו".

אתה לא מתעסק בכספים, אתה לא יודע מה הבנות עושות, אז מה אתה כן עושה?

"רשמית שני ורביעי אני אמור למסור שיעור בערב. זה הכל. הפעמים היחידות שאני מגיע לכאן חוץ מהשיעורים זה בשבתות בסעודות".

למה אתה לא מכניס דמות רוחנית אחרת שתנהל את המקום?

"אף אחד לא מסכים מכיוון שמי שמסכים מקבל איומים. בעבר נכנסה פה מנהלת שהייתה עם חוסר צניעות, שהיה לה אייפון, היא השפילה פה את הבנות. היא הרסה כאן את המקום".

(צילום: נתי שוטח, פלאש 90)

האם ייתכן שכל מה שאנחנו רואים כאן זה הצגה? כך טוענים חלק מהמשפחות.

"הטענה היחידה שלהם זה שאנחנו מנתקים את הבנות מההורים. בסיבוב הקודם הגיעו להורים ויש עשרות משפחות שבעדנו. לא צריך יותר מזה".

אנשים אומרים שהבנות הולכות פעם בשבוע לשוק הסיטונאי או לשוק מחנה יהודה והן לוקחות משם את השאריות וזה מה שהן אוכלות כאן.

"ממש לא. השם עוזר בצורה בלתי רגילה. יש כמה בשוק הסיטונאי שנותנים לנו סחורה מעולה. את מה שחסר הבנות הולכות וקונות".

את מרגישה שיש כאן סוג של הערצה של הבנות כלפי בעלך?

"לא משהו חריג. יכול להיות שיש דברים שאני לא רואה כאן. אני סומכת על בעלי בעיניים עצומות. אם היו דברים חריגים המקום היה נסגר מזמן. הסיטרא אחרא משתולל בגלל שיש כאן הרבה צניעות. מדובר בבנות צנועות".

היה לך רגע שאמרת לבעלך 'בוא נעזוב את הכל'?

"היה רגע אחד בהתחלה כשהרבנים חתמו נגדנו שזה עשה לי קצת, התאוששתי מהר, אבל זה עשה לי קצת ככה 'בשביל מה?', אבל הקב"ה נותן לי את הכח. הרבנים לא היו כאן. ללב לאחים יש דריסת רגל אצל הרבנים, לנו אין אפשרות לגשת לרבנים".

זאת אומרת שמבחינתכם יש כאן תאוריית קונספירציה מטורפת שטוענת שכל גדולי ישראל עשו יד אחת נגד אהרן רמתי.

"ממש לא. בעבר הרבנים חתמו נגד מישהו ואחר כך התברר שלא היה ולא נברא. בנוסף, כשיצא המכתב נגדי הרב בניהו שמואלי שלח אותי למישהו שאמר לי 'היום החתימות לא שוות כלום. אם יש לך כסף אתה יכול לקבל חתימות הפוכות'".

מה סדר היום של הבנות במקום?

"אני לא נמצא פה, אבל הכיוון הכללי הוא: עבודה משעות הבוקר עד הצהריים. אחר הצהריים יש פה שיעורים שמוסרות הבת הגדולה שלי והבנות הבוגרות כאן".

הגב' רמתי, אם מחר תהיה חקירת משטרה ובסיומה יגידו לך שכל מה שבעלך אמר לך זה שקר והוא נכשל, מה תעשי?

"לא יכול להיות דבר כזה. אני לא מאמינה שיקרה דבר כזה".

בואו נשים רגע את כל העדויות בצד. יש עובדה אחת ברורה: יש פה מקום מסוגר עם 70 בנות, גבר אחד שמנהל את הכל. אין צוות אחר, אין מורות ואין ממש פיקוח מבחוץ. זה נראה לכם הגיוני? זה לא נראה מוזר? זה מזכיר את סיפור גואל רצון.

"אני מזמין אתכם לשים פה מצלמה ולבדוק כמה זמן אני נמצא פה. אני בקושי נמצא כאן".

על פי הטענות אתה שולט על הבנות גם כשאתה לא נמצא במקום.

"מה נראה לכם, שיש לי שלט שאני שולט על הבנות?"

לפי העדויות, השלט נקרא רחל חממי ודרכה אתה שולט בבנות.

"אני מזמין אותך לבדוק כמה שיחות יש ביני לבינה. אתה יודע מה קורה במקומות אחרים? יש בנות שאומרות שהרב של המדרשה פותח את הדלת מבלי לדפוק ולשאול את הבנות. מישהו בדק את זה?".

(צילום: אהרון והב, כיכר השבת)

הרבנית, את נמצאת במקום, תשכנעי את עשרות אלפי הצופים שאת דוברת אמת.

"תבואו לראות, תשאלו אותי, נענה על הכל. זה לא כת, זה משהו משפחתי, נעים כזה. אם היינו מפחדים כבר היינו סוגרים את המקום. 90 אחוז לפחות מהורי הבנות תומכים בנו. כל ההורים מגיעים לבקר כאן את הבנות".

על פי הטענות, חלק מההורים מפחדים מכם ורק בגלל זה הם תומכים בכם.

"אולי אלו שנגדנו מפחדים מלב לאחים שמאיימים עליהם?".

לך יש מנוף לחץ על ההורים, ללב לאחים אין מנוף לחץ. על פי הטענות ההורים מפחדים שאתה תורה לבת שלהם להפסיק את הקשר איתם.

"יכול להיות, אני לא יודע. אין לי רוח הקודש".

הגב' רמתי: "לסיכום אני רוצה לומר שיבואו לראות, שלא יקבלו את ההסתה, זה לטובת הבנות. ההורים שיצאו נגדנו עדיין יכולים לבוא ולבקש סליחה ולחזור אליהם".

אהרן רמתי: "המלחמה התחילה כשהיינו בשערי חסד. המכתב שיצא היו פה כ-15 בנות בלבד. למרות הכל אנחנו מעוניינים בשלום. כל ההורים שמתנגדים יש סיפור בין הבת להורים".

מ'לב לאחים' נמסר בתגובה ל"כיכר השבת":

"העיסוק שלנו סביב מדרשת באר מרים נובע בעקבות פניות כאובות של הורים או בני משפחה או חברות של בנות השוהות במקום במידה זו או אחרת שפנו להתייעץ איתנו כארגון שמכוון למדרשות. מעולם לא פנינו להורים שלא פנו אלינו.

"יש משפחות שפונות לקבל עזרה או תמיכה - עד היום הוא לא יודע מי הן - בסתר מחשש שמא יוודע הדבר לרמתי ואז הוא יעניש אותם בניתוק הבנות.

"פעילות 'לב לאחים' היא בשיטה של "טעמו וראו כי טוב ה'" ולא פעילות מלחמתית, אלא שכאן נתקלנו בתופעה מנוגדת של בנות שמתחנכות בשיטות של פירוט שלבי הגהינום וסוגי מיתות משונות, לצד שיחות משונות בין רמתי לבנות וכך הגענו להיכנס לעומק הדברים.

"לגבי המכתב של גדולי ישראל. הוצאת המכתב ארכה מספר חודשים משום שכל גדול רצה לדעת את הדברים בוודאות ומינה אנשים שהוא סומך עליהם לבדוק ולהביא עדויות אמיתיות. יתרה מזאת, קבלנו דיווחים שחזרו על עצמם שהתלמידות מצטטות אותו: "אתן יודעות למה הרב אלישיב והרב עובדיה זצ"ל נפטרו... כי הם חתמו נגדי!. ואין צורך להוסיף".

תוכן שאסור לפספס
239 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
129
לפי תנועות הידיים שלו ותזוזות הראש ולפי הפה שמים לב שהוא משקר!!!!
12307.05.15
128
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אילה05.05.15
127
הכתבה מאוד יפה ונוקבת באמת קשה להחליט עם מי אמת רק חסר שאלה אחת שלא שאלת כמה משלמת כל בת על המקום כסף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשר03.05.15

הצגת כל התגובות

126
משפחת ג' מגב"ש ואם ימשיך לשקר-נחשוף אותם בשם מלא
לא אמין03.05.15
אולי את יכולה לעשות יותר מזה? אולי אפשר, אם יש טענות אמיתיות נגדו, לעזור לבנות להתלונן? אולי אפשר להקליט אותם משוחחות ולקחת את זה למשטרה, או כל דבר אחר ממשי ולא לחכות לווידוי שלו??
ליבי28.07.15
125
ולכן צריך לתקן כי מותר להודות הטעות ולהתנצל לפחות
סימי03.05.15
124
נראה לי ששמענו מספיק לשון הרע עליהם לא?! במיוחד מהרב מוצפי שליט"א.. לא נראה לי שיש רשות למשהו לשפוט בכלל את הקורה...
שירה302.05.15
123
רוצים לשמוע את הטענות שלכם. מתי הראיון ???
יד לאחים01.05.15
122
אם היה לי זמן או מישהי שאני מכירה משם הייתי הולכת לבקר שם... נשמע מאוד קיצוני הגישה כלפיהם...
אחת10.05.15
121
יישר כח למראיינים על הראיון ועל השאלות קשה מאוד לצפות במיוחד שיש לנו את המכתב מי כל גדולי הדור השם ישמור וירחם שאלה לי אליכם המראיינים איך לא שאלתם אותם למה המקום סגור ומכוסה ואין גישה להיכנס לשם בשום מידרשה בעולם הדלתות החלונות הכל הכל סגור לכל מידרשה אפשר להיכנס ושם הכל סגוררררררר למה בכל אופן ברו
חנה04.05.15
120
לא הבנתי מה הוא מרוויח מכל הבלגן הזה ? מישהו יכול להסביר לי . מאיפה יש לו כספים לטפל בבנות ?
מלכה 03.05.15
119
א (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ06.05.15
118
לא חוכמה שיש לו במה שלו בבית שלו בלי שום אדם מהצד השני שיוכיח מולו עובדות אחרות לגמרי...מההצגה הנחמדה שהוא מפיק כאן... נראה אותו יושב ומסתכל בעיניים לאחד מההורים שנגדו ונראה מה יענה אז כשיביאו בפניו את העובדות האמיתיות....
לא חוכמה03.05.15
117
זה מדהים כמה שאתה פוליטיקאי קטן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הדס01.05.15
116
רבי נחמן אומר שלפני בוא הגאולה יהיו מלא אנשים שיציגו עצמם כרבנים צריך לדעת למי ללכת ועם מי להתייעץ. לאחר ששמעתי את דבריהם של "הרב והרבנית" עדיף שהבנות האלו ייכנסו למדרשה אחרת לא חסר מדרשיות טובות בירושלים, בני ברק שהולכות לפי דעת הרבנים ועושים חייל אני ידגישו ואומר לפתוח סמינר או מדרשה זה לא פשוט מש
אנונימי01.05.15
אתה ממש צודק שם הולכות עם מיני צמוד ופאה של מופקרת אחרי החתונה, והכל בהכשר הרבנים שליט"א
אבנר03.05.15
115
עכשיו כששומעים את בני הזוג ברור שהם דוברי אמת.
דני01.05.15
114
אחרי ששמעתי וראיתי את ראיון הרב ואשתו על פניו הם משדרים אמינות מדהימה . רואים את הקדושה שיש על הרבנית לפחות .אני יכולה לומר שדעתי השתנתה לגביהם לחיוב.
דבי01.05.15
113
המלובן בניסים מנורה טהורה להמשיך????
טלי01.05.15
112
הארגון טוען שהוא פועל לייעוץ והכוונה למדרשות... אם כן, מה מצא להתערב בנעשה במדרשה קיימת??? הוא יכול מקסימום לא להפנות לשם, אם חושב שזה לא מתאים.... שנית, אם הארגון אינו עוסק במלחמות, מדוע פנה לגדולי ישראל לטענתו, בכדי שיחתמו על מכתב?... ובאשר לציטוטים שמצטט הארגון מתוך הנעשה בפנים.... זה מעולם לא
דון קישוט01.05.15
111
הבנתי מה הקשר לשאלים??? כל הרבנים כולל הרב קנייבסקי, הרב עובדיה, הרב מוצפי אמרו שזה מבורך אך לא חובה עפ"י ההלכה וזה מנהג שהיה מדורי דורות וכך הלכו אמותנו וכו' מי שלא מאמין שיבדוק דברי..
חנה30.04.15
110
לא הגיוני שכל הרבנים הגדולים וכולם חושבים נגדם, ואין שום אמת בדברים... ומה יש לרב רמתי מ'לב לאחים'?? למה שהם סתם ירצו להפליל אותו?? כנראה שיש להם סיבות טובות מאוד, והם קיבלו הרבה תלונות מהורים ובגלל זה הם פועלים נגדם.
---16.07.15
109
האם לוקח את הבנות לבית קברות...
התחמקות...01.05.15
הם צחקו על זה כי זה לא נכון
הדס02.05.15
108
יש לי 2 בנות דודות מקסימות (הן אחיות) שלומדות שם. והיה לי עם הגדולה יותר קשר ממש טוב. זה התחיל בשמיעת הרצאה הגדולה נסחפה ומשכה בעקבותיה את האחות שאחריה. ומיד ראינו שינויים... ולא לטובה! כיום הן שונות שם לפעמים עד 3 בלילה... את המשכורות מעבירות לרמתי!!!! ולצערי הן אכן ניתקו כל קשר עם מי שהעז לומר משה
הדס01.05.15
107
מיד כשהתפרסם הסיפור עם נופר כולם הבינו שהיא חיה עם הורים שהתעללו בה , אמא שלה צעקה עליה בגרון ניחר בטלויזיה : "שקרנית" וכו .. הבת בעצמה אמרה שכל השנים שהיא הייתה בצבא אמא שלה לא באה לבקר אותה ולו פעם אחת , אותו דבר עם משפחת סוקולובסקי ועם כל המשפחות שמשמיצות את המקום , יש דבר אחד משותף להם , הצילו
אחד מעיר01.05.15
106
הרב"ה מדקדק בצדיקים כחוט השערה ובוודאי שמדובר בדיני נפשות כמבואור בשו"ע.
גדעון01.05.15
105
כל מוסד שנוסד ע"מ להתנגד כמו לב לאחים שנוסד כנגד יד לאחים זה אנטשמי.
גדולי הדור01.05.15
104
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלע30.04.15
אל תדברו על תימנים אפילו שאני אשכנזיה אני חולה על העדה הזו!!!!!!!! ודרך אגב תפסיק עם הגזענות המסריחה שלך!!!!! ושל כל חבריך!!!!!!!!!!!!!!!!
פייגי שוורץ30.04.15
103
תראו את השפת גוף שלו הוא בלחץ .כי הוא חושש ויש לו ממה לחשוש כל הציבור החרדי צריך להפגין מולו. הוא הרס לבנות את החיים ואני מכיר סיפורים. אל תאמינו ללשונו החלקלקה.
דוד30.04.15
102
בשום מסגרת נורמלית הבנות לא עברים על כבוד הורים הלב נשבר
צעקה26.07.15
101
לאחים השכנטוזים המנוולים
הם זבל04.05.15
100
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ויקטוריה03.05.15
99
שואלים ישירות אם הכל הצגה- תראו לי בנ"א אחד שלא יכחיש את זה הוא צריך להיות מטומטם לגמרי בשביל לאשר את זה ולהפיל את עצמו...
רעמתי03.05.15
98
מסכנהההההההההההה
לא אמין03.05.15
97
למה סמינר כל כך תמים צריך הקלטות, הסרטות, מצלמות????? למה יש בנות שנמצאות שם ארבע, חמש, שש ושבע שנים?? למה לא מתחתנות? וגם אלו שהתחתנו נמצאות שם כל יום, איפה הבעלים שלהם?? שיעלו לתקשורת ויגידו שהכל נורמלי ובסדר!!! לב לאחים מאיימים על הורים??? שטויות במיץ עגבניות!!
צילי02.05.15
96
כל מה שהתקשורת אומרת זה שקר וכזבבבב רמתי צדיק וכל מי שנגדו הוא רק מקנא מהמקום הרוחני הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שישי01.05.15
95
ב"ה אם הרב שטיינמן לא חתם אין לחתימות שום ערך!!!
שפוי01.05.15
94
איך אתם מאמינים לו? הרי כל הרבנים יצאו נגדו! וזה ברור שהם לא טועים. וחוץ מזה שלב לאחים זה ארגון אדיר שעושים עבודת קודש בהחזרת יהודים לה' שאני אישית עדה לה, שרמתי יפסיק לבלבל את המוח ושילך לפסכיאטר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה01.05.15
93
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אאינטרנט אסרו גדולי ישראל אז איך בכלל הג01.05.15
92
למה יורדים לחייו ? בגלל כמה אמהות חילוניות ?
ניטראלי01.05.15
91
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף30.04.15
90
ולא להשבר מס"א והקליפות שרוצים למנוע ממך להביא את משיח תזכה למצוות, העם איתך!!!!!
הרב 04.05.15
89
יישר כוח, וחזק ואמץ, תזכה להגדיל תורה ולהאדירה.
שלמה 03.05.15
88
אחת הבנות קיבלה פיצויים בסך 80000₪ כאשר היתה תלמידהוא חיתן אותה בזוויל עי גמח חתונות ושלא לדבר שהוא סיפר שהיא יתומה לגמרי לה נתן המלצה ולבעלה סיפר שהיא לא בקשר עקב החזרה בתשובה והכסף תרומה לרעמתי
עדי02.05.15
87
אם הרב באמת היה מלא בקדושה נורמלית, בדרך הטבע , לא היו טענות אליו, אבל הוא אמר דברים שהם לא מהסוג של הבינה והדעת, אפשר שהוא יהודי כשר עם לב טוב אך אין רוח חכמים נוחה הימנו..סוף כל סוף הוא מלמד בנות שקורצו מאותו חומר כשלו , מין נמשך למינו , לפחות בדרגתם הם לא עוברים איסורים חמורים ולגבי אנשים כאלו
אנומימי01.05.15
86
לדעתי הגזימו יותר מידי במה שיצאו עליהם יכול להיות שיש אוכל לא ברמה או דברים כאלה אבל עד להגיע לזה שזה כת? אולי כדאי באמת להיכנס עם מצלמות נסתרות ולבדוק יותר לעומק את הדברים כי ברחוב החרדי לצערי מי שחולה עושים ממנו כבר מת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נטלי01.05.15
85
רמתי: -גדולי ישראל לא בסדר כי לא היו פה פיזית -המדרשות האחרות פושעות -רבני בית הדין שקרנים ופחדנים -הוא לא מדבר עם בנות אל תוך הלילה -לא מדבר עם בנות בלי מלכה -עושה מאמצים לקרב בין הבנות להוריהן -לא קשור לכסף -כשיצא המכתב של גדולי ישראל היו רק 15 בנות ומלכה אומרת 7 כל מי שהייתה שם ויוצא לה לצפות פה
תקוה01.05.15
84
הגריש כתב שזה ,מזכיר" את הכתות המסוכנות בגלל שזה סגור וכולי ולכן המליץ לא ללכת אף גדול לא כתב מפורש איסור לכן אין להוכיח כלום יכול להיות שזה מקום מצוין אך " המלצת" גדולי ישראל להתרחק כי זה "נראה " משונה אך אין ראיה אבל איסור בין אדם לחבירו זה כן דאורייתא נקודה למחשבה
אודי דובי01.05.15
אתה כתבת נקודה הכי מעניין ולענין עלה והצלח
יעקב01.05.15
83
נראה לי שהתגובות המרושעות כאן ממש לא לעניין, בסה"כ זוג של אנשים קצת תמימים שבאמת לא עשו רע לאיש, באופן טבעי מתקשים להתמודד עם הרדיפות כנגדם. אספו קבוצה של בנות קשות יום ועוזרים להם, זה הכול... ברור שהם נראים נבוכים מאוד בראיון ומתוחים, זה לא פשוט להתמודד עם ההתקפות וההאשמות נגדם, הם גם לא רגילים לד
די לרוע30.04.15
מאחלת לך מכל הלב את הסבל שאנחנו עוברים..אמןן
מירי01.05.15
מאחלת לך שהבת שלך תיפול לכת הזאת ותסבולל אמן מה שאנחנו עוברים
שפויה01.05.15
ישראל כהן, לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שהמרחק עצום, ואפילו אם הוא עשה את כל מה שמתנגדיו אומרים (וברור שהוא רחוק מזה, והכל שקרים -ורק משום שניכרים דברי אמת!!!)עדין להשוות אותו לטמא הזה? לחולה הזה? אתה נורמלי??? מה אתה בכלל מזכיר את השם הזה בהקשר שלו? וזה תובנה שלך שאתה מכניס, ההשתגעתם?!?!?!?!
אלי01.05.15
מאחלת לך שהבת שלך תיפול לידיים של המנוול הזה ותעבור את הסבל והייסורים שאנחנו עוברים..אמן
מירי01.05.15
82
טוב להם הם רוצות בזה סבבה שיבושם להם !!! מה הרעש וכול ההמולה בואו נחכה ונראה מה יעלה בכתב אישום ואז תדברו !!!!
חיים טוילי 23.04.20
81
ברור שרמתי לא בסדר, וזאת בלשן המעטה, פשוט מסכן, חולה נפש, ברור שהרוב לא טועה, הרי אין יותר מי שרוצה בטובת הבת יותר מההורים, והרי הרבה הורים נגדו. ואבא לא משקר לביתו. וחוץ מזה עובדה שעל אף סמינר לא מדברים ככה. פלאפון עם הודעות - לשלוח לו היכן הבנות נמצאות, זה מותר??? ולנסוע באוטובוס אסור משום פריצות,
ת.כ.07.05.15
80
חלאס שקרים!!!!!! פשוט אפשר להפריך אחד אחד אתם יכולים לראות את זה הכי קל ללהאשים את לב לאחים שהם לא אומרים למה הם רודפים אותם הם משקרים במצח נחושה וני שמכיר קצת יודע שזה שקר גמור: הפלאפונים השיחות הקשר עם ההורים וההסתה של רמתי עצמו נגד המשפחה!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא והילדים עם פלאפוהים טרפים וכו' הש
שקרנים03.05.15
79
השפוטים והרדודים נופלים בעת שלו תוך ניצול מחפיר שלו רחמים על הבנות.......
עדי03.05.15
78
שאלה לבני הזוג רמתי המנהלים "הרוחניים" של המוסד: למה אתם מזכירים שמות של משפחות???איפה לשון הרע???
חני03.05.15
77
ניראה בנאדם רציני וגם אשתו עושה רושם טוב
אוריאל01.05.15
76
מענין איפה כול ההורים שהוא אמר שהם תומכים במקום לא רואים אותם כול דבר ששאלו אותו אתמול הוא אומר יש אצלנו הסרטות מכתבי המלצה פסק של הבית דין בפועל לא רואים כלום חוץ משקרים והתחמקיות ובילבולי דכל כול דבר שאומרים לו יש לו תשובה הפוכה למה אתה לא הולך לרבנים לא נותנים לי. למה אין רב שתומך בך הם מ
עושה מעשה זמרי01.05.15
75
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם01.05.15
74
כאילו גדולי הדור ילדים קטנים. הם חותמים מבלי לקרא.. די עם השטויות!! ומה העקשנות והאינטרס שלו להמשיך למרות הכל??
אור01.05.15
73
בעדני אמר שהוא נגד זה
מוזר01.05.15
אף אחת לא הולכת שם עם שאל והרב חתם כי הוא "שמע" - לא בדק שהולכות עם שאל
אבנר03.05.15
72
זכיתי לקבל כלה מהסמינר של הרב הרמתי , הכל הבל הבלים , כלתי צדיקה וצנועה ביותר והכבוד הורים שלה לעילא ולעילא , וזכיתי להכיר את הרבנית מלכה , אישה מקסימה חמה ואוהבת את כל הבנות ביותר. הכל בא מכיוון ייצר הרע הגדול המשתולל לקראת הגאולה . כל מעשיהם הוא קודש , וכל מגמתם לתת בית וחינוך יהודי לבנות הבוגרות
רותי30.04.15
71
חזק ואמץ על מה אתה מדבר שימות
אלי14.05.15
70
ראיתי את כל הראיון הוא ואשתו דוברי אמת .והרבנים שחתמו ללא בדיקה ורק על סמך העסקנים שלהם יתנו את הדין. גדולים ככל שיהיו אסור להם לעבור על התורה לדון אדם שלא בפניו . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נרי03.05.15
69
כל מי שמגיב פה לטובתו ,זה רק אדם אחד במלא שמות!!! הזהרו!!!!
יעקב01.05.15
68
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בגלל קדושת וצניעות המקום.01.05.15
67
הן מתיחסות אליו כאל גורו חצוף לשלוח למחנה יהודה כל מקום בתנאי פנימנייה מחזיק אנשי צוות במיוחד גברים לעבודות כפיים אך רבינו לא כי אחרת יהיה קל לחשוף את הזוועה
עדי01.05.15
66
-חתימות של גדו"י. -התנאים הנוראים במקום. משמעת שני הצדדים באמת קשה להכריע.
שרה01.05.15
65
כמו תמיד יש חיי לילה פעילים מאד במדרשה, הבנות ישבו הרבה זמן וכל אחת רשמה תגובה כאן כאילו היא מגיבה נייטרלית, עד כדי כך אתן מאמינות לשקרים של עצמכן?
מכירה מקרוב01.05.15
64
יש מה לענות אבל הוא צנוע ולא רוצה להשמיץ אנשי שם והמבין יבין
שלמה01.05.15
63
למה הבנות נראות כ'כ מוזר? יש להם מבט מפחיד בעינים. לא ניתן לתקשר איתן. הם נראות מפוחדות כאלה. יש סיבה?
מישהי30.04.15
עם גברים הם לא רוצות לתקשר כי הם צנועות ולא מרבים שיחה עם גבר כמבואר בפרקי אבות
שכן ושכנה01.05.15
62
לגמרה לא ברור בנות נמצאות במקם כזה איך הגיעו
אשר 30.04.15
61
אני ילך לשם בעצמי ויבדוק מה אמת ומה שקר!!
תלתלית30.04.15
חברה של גיסתי גם הלכה כדי לראות מה הולך שם, ולא חזרה עד היום...
shsg30.04.15
60
כל הסיפורים עלו זה שקר גס ומי שהפיץ את כל השטויות האלה ישא בדין!!!!!!!!!
אית03.08.15
59
רמתי צריך להתעופף לכלא!!!!!!
שושנה03.05.15
ביתר שאת וביתר עוז עד ביאת משיח צדקינו בב"א
דניאלה04.05.15
58
זה לא ראיה לכלום... הוא מסתיר ממנה הכל!!! כדי שתיראה אמינה..כיה היא לא שחקנית מצויינת כמוהו...
לא אמין03.05.15
57
הזוג הזה משדר המון בטחון בדרך שלו ובזה שהכל הסתה. לא ראיתי על תנועות הגוף מצוקה או סימנים של שקר. עדינים צנועים ומכובדים. למרות הכל- לשון הרע לא מדבר אלי!! לא לגביהם ולא לגבי הצד השני. אסור לקבל את הדברים ולהאמין לאף אחד מהצדדים. כל טוב ותשובה שלמה לכולם!!
הילה01.05.15
ראית את הראיון הקודם איתו??? איך הסגיר את עצמו בתנועות הגוף והעברת הלשון על השפתיים מדי פעם, כנראה ראה אז את התגובות והפנים בראיון הבא שלו
אלעד03.05.15
חסידת רמתי שהקשר בינה לשם "הילה" מקרי בהחלט...את כל כך שקופה שפשוט כדאי לך לשנותץ סגנון תגובות כי כולנו מזהים אותך ואת חברותייך המגיבות פה....
מגיבה בתשלום03.05.15
56
עצם זה שהם באו ודברו ונחשפו זה אומר שהם דוברי אמת ואשתו ממש צנועה וזו הסיבה שהיא מצטנעת לדעתי
עידית01.05.15
הוא טוב במשחק מול מצלמה ולכן שורד עד היום...
רעמתי שקרן03.05.15
55
ולבקש מחילה, חבל למה לחכות למעלה שם יש יותר בושה.
רותי01.05.15
54
למה אתם מזלזלים בו, די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שרון01.05.15
53
לדעתי רמתי הזה בנאדם רגיל ו מכיוון שלא נשמע לדעת עסקנים זה מה שעושים לו וזה עוד אחד מנפגעי העסקונה הטמעה הזאת שמשמיצים אנשים בפני גדולי ישררל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני 01.05.15
52
יכולים לסבול מצב שספרדי לא זורם בתלם שלהם ועוד תופס עצמאות יתר. לכן, ישי כהן תפסיק להגיד כל הזמן"מרנן ורבנן" כאילו אתה לא יודע מה עושה העסקונה המושחתת שמסביב. אני מאמין לזוג רמתי !
כואב את כאבם01.05.15
51
מתי ההכתרה הייתה? יש אולי פרענצ'ס לבנות?
משה30.04.15
50
מה הרב עובדיה זצ"ל היה מפחד לצאת בעד? הרב אליישיב זצ"ל היה מפחד להגיד את האמת? הרב מוצפי הרב קנייבסקי? מדובר בגדולי עולם שלא מפחדים לומר את האמת והם אמרו אותה אז תאמינו...!!!
יהודית30.04.15
אחות יקרה בתור אחת שמבינה שהיא יהודיה צריכה להבין שיש חתימות שעסקנים חותמים במקום גדולי הדור ....וזה בדוק ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא משנה30.04.15
49
אמונת חכמים זה הדרך שלנו
יהודיה30.04.15
48
מלכה: "אני ניגשתי לבת הגדולה מסוקולובסקי, אמרתי לה שתזמין את ההורים, אני אוהבת שלום - לא מלחמה. היא פרצה בבכי ואמרה 'איך את יכולה להגיד דבר כזה, את עברת את מה שאני עברתי?'". "כל ההורים מגיעים לבקר כאן את הבנות" ????? כל מילה נוספת מיותרת...
מלכה30.04.15
47
גזענית!!!!!
א30.04.15
46
איך זה ייתכן שיש לי שם שתי בנות דודות שהפסיקו לדבר איתנו עם אחים שלהם כשהאחים מגעים הביתה הם מסתגרות בחדר מאז שהם אצל אהרון רמתי שאהרון יסביר תעצמו
ריצי כהן01.09.15
45
כל ההסתה הזאת נגדו מראה שהס"א נלחם בו, כי גם אם זה כ"כ גרוע יש דברים הרבה יותר גרועים שאני לא רואה שנלחמים בהם כ"כ. אלא מאי?
זושא03.05.15
44
מה אתם לא קולטים? הוא משתלט על התת מודע ויש לו גם לשון חלקלקה לכל הכסילים שמאמינים לווווווווווו
שיפיי01.05.15
43
מישהו יודע מה המכנה המשותף יתד נאמן - לב לאחים???? תתביישו לכם..... כבר לפני 250 שנים סבלו ממכם המתנגדים
אליהו01.05.15
42
שגדולי ישראל "היו במקום" זה מראה כמה יראת שמיים יש לך הם לא צריכים לראות יש להם את כח התורה הפסק לזלזל
טלי01.05.15
41
ראשיתך מצער ואחריתך תשגה מאוד!
אחת מעיר01.05.15
40
על מה הוא מדבר?????
לא אמין03.05.15
39
אני עצמי באחת המדרשות שלהם הם הכי פתוחים שם ...ומצד שני גם נותנים שיעורים מעניינים ברמות אני לא יודע לגבי שאר הדברים שהם עושים אבל מה שבטוח שקיצוניים הם לא מאוד סובלניים לכל בת באשר היא !
ראק02.05.15
38
הוא רוקד מצווה טנץ הבנות.........
טלי01.05.15
37
מה האינטרס של הבן אדם הזה? נגיד שהוא נקי לגמרי. אבל מה לו ולצרות האלו. באיזו מצוה הוא אוחז כ"כ חזק. מה כ"כ מניע אותו להמשיך להחזיק בדבר הזה? זה לא הברור!
רבונו של עולם>>01.05.15
36
לנוכל הצבוע הגדול רוב הציבור החרדי לא רואה את כול התגובות באינטרנט כי הוא להבדיל ממך והשקרים שלך באמת לא מחזיק טלפונים לא כשרים אוו אינטרנט לכם אים אתה רוצה שישמעו עליך קצת תוציא עוד כמה פשקולים בלי חתימה של שום רב גם לא רב שמצטרף ואז גם הציבור החרדי ידע עוד יותר מי אתה ומי אישתך התמניה התמימה
הטהור01.05.15
35
כל הכבוד להם שעמדו בכזו שיחה גלוייה וחשופה. לצערנו, יש הרבה מאוד אמת בדבריהם, שאי אפשר לסמוך על מכתבי הרבנים. מה עוד שהוא נתן דוגמאות ברורות עם שמות. הם נשמעים אמיתיים לחלוטין
דוד01.05.15
34
סופך יגיע אל תדאג לא ננוח ולא נשתוק עד שתישב בפנים חזק בעה לא יעזרו לך ראיונות ולא פישקולים כולם יודעים שאתה רמאי ושקרן אין לנו את גדולי ישראל שאמרו את דברם בקול ברור וחזק ההפגנה הבאה תהיה צחוק לעומת ההפגנה הקודמת בעה גדולי ישראל יגיעו וידברו בקולם שכול עם ישראל ישמע מי אתה תתכונן (נשל
נוכל30.04.15
וטוב שחתמת את שמך נוכל כי שמך נאה לך ואתה מאה לשמך, הרב רמתי חזק ואמץ, סוף סוף אנו זוכים לשמוע דברי אמת ויציב ונגד השקר והרשעות
אוהב שלום01.05.15
33
1 את גזענית ברמות מטורפות!!!! אם לא למדת היסטוריה אז אני רוצה לספר לך שעמ"י נרדף משנאת עשיו ליעקב ומגזענות איומה!!! ואת... יהודיה יש לך את האומץ להשתמש בחוקות הגויים???? וכבר נכתב "בחוקותיהם לא תלכו" אז נכון שרש"י מפרש בדרכי הנימוסים שלהם קל וחומר בן בנו של קל וחומר שלא בדרכים הרעת שלהם!!!!!! ולא אנ
א30.04.15
32
אני מכיר אישית את פעילות לב לאחים הם החליטו על פי עדות של איזה אמא חלונית שהבנות שלה חזרו בתשובה והתחתנו עם תלמידים של רב מסוים שהוא כת כמובן שהם לא בדקו.אחר כך היה בחור תלמיד אחר של הרב שהתארס עם בחורה.ומאז לא הפסיקו פעילי לב לאחים לדבר עם האמא של הכלה נגד הבחור.כך הדברים מתנהלים שם הם לא שווים א
שלמה01.05.15
31
עברו ועוד נשארו שפויים וירא שמים, אני גם מעריץ אותו, הרב אהרן והרבנים תחי' ירבו כמותכם בישראל, תודה תודה תודה
חיים01.05.15
30
אני מוחה בך שאתה קורה לרב אמנון יצחק בשמו עשה תשובה והצל את עצמך כל המזלזל בתלמיד חכם אין רפואה למכתו חבל עליך חזור בך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים30.04.15
29
איזה אשה מאמין לבעלה כמו חסיד לרבי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים צבי שניטצער30.04.15
28
אני חושב שהם אנשים הוגנים ועשו עליהם לינץ בדיוק כמו על הרב אמנון יצחק.הם נראים ממש אנשים טובים.ידוע שיש הרבה מושחטים בעולם הזה ומסובבים רבנים העסקנים וכו
יניב30.04.15
27
כל הכבוד לזוג המיוחד הרב רמתי ואשתו, לעמוד מול המצלמות ללא שום פחד ולהתמודד עם כל המקטרגים, במקרים רבים הסתכסכו עם בנותיהם ומאשימים את כל העולם ואת הרב רמתי בכשלונם האישי, הרב רמתי תמשיך ללא פחד וללא מורא
יצחק30.04.15
26
יש לי שאלה להורים אני בתור בת בגיל עשרים לא יסבול שההורים שלי יעשו לי רעש תקשורתי כ"כ גדול אני לא בת שתיים עשרה וגם לא בת שבע גאז אתם ההורים כ"נראה לא הייתם מספיק חכמים.???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טלי30.04.15
25
לצערינו היום עסקנים מנווטים את גדולי הדור. ומי שלא מקושר, ידו על התחתונה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה30.04.15
24
לו היה שומע לגדולי התורה והדור לא היה מגיע לשפל מדרגה כזה שיפתח ת'עניים ויצא מהחושך שנימצא בו כרגע(אם בכלל יש לו תקנה...) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ידידיה30.04.15
23
ישי כהן, לא לפני הרבה זמן קם הגאון הגדול הרב בין ציון מוצפי שליטא ואמר בקולו את דעתו הברורה לגבי אהרון הרמאי בתגובה לדבריו שלח לו הרמאי בריונים שיבואן לאיים על הרב שליטא ואת זה גם הרב אמר בקולו .בטוחני שאף אחד לא חושדברב שמדבר שקרים חס וחלילה . אז איך אתה אתמול בראיון עים הטמא אתה אומר לו קום לך לר
הרמאי 01.05.15
22
סליחה מכל המגיבים שחושבים שהם יודעים מהצצה בכיכר השבת או דיבור עם מישהי מהמקום שמרוצה. אתם לא יכולים לשפוט! וגם אם לשיטתכם הרב אלישיב והרב עובדיה יש להם עוזרים שהיטו את דעתם, זה לא תקף לגבי בית הדין של הרב ברוך שרגא והרב יצחק כהן (הרב של שמואל הנביא) והרב שמואל פנחסי שחקרו את הענין במשך 5 שנים והחלי
מכיר מקרוב01.05.15
21
חבר שלו בועז נקי ברדיו אמר עליו "תימני עקשן", לדעתי זה מחמאה
מכלוף30.04.15
20
פשוטה, ללא שימוש בשכל האישי!! וזה מה שהוא עושה. גדולי הדור אומרים, חובתו לפי התורה- להפסיק.
איילה30.04.15
לרבו, ולכן הוא לא צריך לשמוע לרבנים הנשמעים לעסקנים
רננה01.05.15
לצערנו, במקרה הזה, כמו ברבים אחרים, גדולי ישראל לא אמרו ולא חתמו..... לכתוב מכתב בוורד, גם את יכולה. ובגוגל תמונות תוכלי להוריד גם חתימות רבנים. לא נצרך אפילו פוטושופ. היום לצערנו, בודדים הגדולים שאין להם מסביבם עסקונה שולטת, המנהלת את כל סדר היום....
דון קישוט01.05.15
19
על מה אתם מדברים? ראיתם שהם הסכימו להחשף,אם זה היה כת הם היו מסוגרים בעצמם ולא מאפשרים ראיון...
אחות של30.04.15
התוצאות?
חיים01.05.15
18
בחנתיים התקשרה אחת מגלי צהל להגיע לשיעורי תורה ואשתך חקרה ודרשה ולא הסכימה
טלי30.04.15
17
עזבו אותכם כת או לא כת, תמני או אשכנזי, תמים או ערמומי... גדולי ישראל חתמו על מסמך וגם אם יאמרו ששמאל הוא ימין וימין שהוא שמאל- צריך לשמוע בקולם!! לגבי איומים, הרב עובדיה תמיד פסק מה שסבר גם כשאימו על חייו ובאו להרוג אותו!! הרבנים לא טפשים!! ואני אומרת את זה מתוך ידיעה גמורה על כך, קרוב משפחה שלי
דידי30.04.15
אפשר לברר אצל כל אחד שהיה או הייתה שם יכול ולא אצל אנשים שלא יודעים מה קורה, ורק שמעו שמועות.
כולם01.05.15
16
1. הזוג רמתי הוכיח מעל לכל ספק, כי מדובר במקום נורמלי לחלוטין. כתבי כיכר השבת, התפתלו ללא הרף בשאלות שחוקות ולעוסות, ולא הצליחו להראות ולא ברמז בעיה כלשהי במקום או במנהליו. 2. לצערנו, הרב רמתי צודק. גדולי ישראל דהיום מוקפים בעסקונה שהיא קובעת את סדר היום. לא ייתכן שרמתי טועה, והפלג הירושלמי טועה ועו
דון קישוט30.04.15
2 ילדים נגד 2 גדולים מהם בגיל ובחכמה מרגישים שהם בחדר חקירות. זוועה הימ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני30.04.15
15
שאחותו ב"ה נהנית מאוד ואינו מבין מה כל ההשמצות האלו המקום הוא בית חם לבנות והם בגילאים כאלה נהנות שם גם חברתית. ויש להם קשר מצוין איתה.
חני30.04.15
14
סתם כולם נופלים עליו שקרנים כולם ! ..." חסידות זו כת ?! אז גם פה " אלו המילים כבר אמרו לנו חז"ל בעקבתא דמשיחא יראי חטא ימאסו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא איכפת לכם30.04.15
הפוך כן ירבו צדיקים וצדיקות אבל לא תחת ידו ! נצלן!! שתלטן!!ומלך הפסיכולוגיה תפתחו את העיניים האלה שקרובות אליו לא נושמות בלעדיו זה נראה לך דבר נורמאלי??! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בשם העוזבות03.05.15
13
לא יעזור שום הפגנות מולו. יש להקים מאהלי מחאה יומם ולילה ב: כיכר ספרא, מול משרד החינוך, ומול משרד הבריאות. אין שום סיבה לאפשר קיום מוסד כזה. משרד החינוך עושה עוול לבנות תיכון. אין לימודי חולין, ואין פיקוח. מבחינה בריאותית זה לא בריא לדחוס הרבה בנות במקום קטן. רק מול המשרדים הללו להפגין.
ירושלמית30.04.15
12
יש לי בת דודה שם והיא מאוד מרוצה זה רק גזענות למה בסמנרים האשכנזים שותקים שיש מנהל סמנר
המבין דבר30.04.15
11
מראינים יקרים, אכן מה שאומרים מרנן ורבנן מקיימים ללא הרהורים. אך בקשר לאייפון כנראה שלא חייבים....
מיכל30.04.15
חוץ מזה לא הם בוחרים את השאלות- הם רק אמורים לראיין ובהזדמנות זו, אני רוצה להודות לאהרון וישי- הכתבות שלכם מוגשות באופן ברור ורהוט, כל הכבוד לכם! ואגב מיכל- לגלוש באינטרנט (ולא משנה רמת ההגנה) גם מותר?
שי01.05.15
וזו רמת הגנה מאוד גבוה, ואני יכולה להשתמש בחדשות של כיכר השבת, אז כנראה שגם מיכל יכולה לגלוש עם אינטרנט מאובטח
הדס02.05.15
10
אני דיברתי אישית עים סוקולבסקי והיא בא להפגנה נגד הנוכל ואשתו אז שלא תספר לנו סיפורים והיא ממש נשמעת תמימה היא לא יודעת מה רוצים מהם ינוכל אנחנו מכירים את הטרקים שלך אנשים יודעים בדיוק מי אתה לא יעזור לך תכין תיק לכלא ואז נראה את אשתך השפחה שלך מדברת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלו
הרמאי 30.04.15
9
אינני מכיר אותו. אך מתוך דבריו ניכרים דברי אמת ונראה כי אין לשמועות נגדו ולא כלום. באשר לחתימות של הרבנים, לצערי-לצערינו, מעטים הרבנים שיש כיסוי לחתימתם. ואביא ע"כ סיפור אמיתי. מאן דהו החתים רבנים נגד שכנו שהיכהו. באו גם להחתים אותי. על המסמך היו חתומים כבר כ- 20 רבנים!. באופן אוטומטי כמעט וחתמתי. א
עקרונית30.04.15
שמת לב עקרונית נכבדה שכתבת על עצמך בלשון זכר? לרב שפונים אליו לחתום קוראים עקרונית? את הרי אחת הבנות ששם או שקשורות לשם ולפי דבריך יוצא שרבנים גדולים כמו החתומים הם ברמה שלך ... יפה לך!
מישהי01.05.15
8
מאותו זמן שאסרו לגבר להיתחתן עם עוד אשה התחיל הבלגן עם הגברים הדתיים לכן צריך שגבר יתחתן עם כמה נשים בהיתר ולא באיסור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם30.04.15
7
מאמין לזוג ולא לתקשורת .
קובי30.04.15
מסכימה. הזוג רמתי נשמע ונראה אמין. יש הורים שנקלקלים קשר עם הילדים ומוסיפים חטא על פשע ומאשימים אחרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גאולה01.05.15
6
נשמע אמין מאוד אך אי אפשר לדעת אולי שאחד מהרבנים הגדולים ילך ויראה את המקום ונראה מה יאמר...
א30.04.15
5
שם רשעים ירקב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב רמתי צדיק30.04.15
ההודעה הזאת מיד!!!!!! נבלות פה מראה על רמה נמוכה
שקשוקה30.04.15
4
אין לי ספק שבדבר אחד אני מסכים עם ר׳ אהרון רמתי, לפני עשור קמו להם קבוצת אנשים, שבכולל כבר לא הכירו בהם כ׳לומדים׳ והלכו ופתחו כמובן ׳בהוראת רבם׳ ארגון מתחרה לארגון הקדוש שמנוהל כבר למעלה משישים שנה ׳יד לאחים׳ שפועלים ללא לאות לקירובם של אחינו בני ישראל הי״ו, שרחוקים מתורה ומצוות. והנה פתאום הארגון ׳
חסיד30.04.15
3
לשקרים שנאמרים ע"י בעלה והיא לחוצה לא נורמלי כל הזמן, רואים את זה עליה סימן שכל דבריהם שקר גמור
חיים30.04.15
כזה ?
דוד30.04.15
ויודע שהאמת איתו
אמת!30.04.15
מראה על עצבנות ומתח רב.
מלומדת30.04.15
והיא בסה"כ בנאדם עם רגשות שמתרגש מראיון כזה חושפני? קצת רגישות.. קצת פחות קפיצה למסקנות..
שירה 30.04.15
לעמוד מול המצלמות לאשה צדקת כמו הרבנית רמתי זה בהחלט דבר מלחיץ ובלתי נעים בעליל
יצחק30.04.15
2
הורים??? ממתי אמא צריכה לבקש סליחה מביתה?? גם אם היא עושה לה את המוות אין שום חיוב בחיים מן התורה לבקש סליחה מהבתמהבן... !!! זה חינוך?? תתביש לך רמתי
חוצפן30.04.15
גם בתור הורים (כמוני) כשאני טועה אני מבקש סליחה מהילגים וזה גם חינוך להוגות על טעויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנשה01.05.15
רוב האסונות בדור שהילדיל מתקלקלים מפני שהורים שעשו טעות לא מסוגלים לבקש מחילה מהילדים.
מחנך01.05.15
1
זה כל כך מזעזע מה שהולך שם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהילה30.04.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24