כיכר השבת

ממשלת המתנחלים אשמה בחרם / דב הלברטל

כשהעולם יקום נגדנו, יחרים אותנו ויהודים יירצחו בארצותיהם, שום פסוק ורש"י לא יעזרו. ממשלת המתנחלים היא ממשלת החרמות והבידוד. כי הרי רק אנחנו ואפסינו עוד (טורים)

146
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ' בסיון | 07.06.15
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

פעם, לפני עשרות שנים, הם הקימו את ההתנחלות בסבסטיה באישון לילה. זה לא היה חוקי. היום הם יושבים בממשלת ישראל, לאור היום, ובאופן חוקי. זו ממשלת המתנחלים הראשונה בהיסטוריה הפוליטית של מדינת ישראל.

המתנחלים הם נותני הטון בממשלה הלאומנית הזו. כך המתנחלת סגנית שר החוץ, חוטובלי. היא האחראית על ההסברה של מדינת ישראל. המתנחל יושב ראש הכנסת, אדלשטיין. המתנחל שר הקליטה. המתנחל האולטימטיבי אורי אריאל, איש הר הבית וכפר סילוואן.

ורבים השרים ובעלי התפקידים הבכירים בעלי התודעה המתנחלת. בנט. שקד. לוין. אקוניס. דנון. רגב. הנגבי, העולה הידוע על הגג בימית בניסיון לא חוקי למנוע את הפינוי. הוא יודע שאלוקים הבטיח לנו את ארץ ישראל השלמה. הוא גם יודע איך לממש את זה. רק המתנחל שר החוץ ליברמן חסר. הוא עוד יגיע.

ממשלת המתנחלים היא ממשלת הבידוד והחרמות. כמה שהם אוהבים לקיים פסוקים כפשוטם - עם לבדד ישכון. והזר הקרב יומת. והיו לך למס ועבדוך. החרם תחרימם. זו ממשלת החרמות בהתגלמותה.

סגנית שר החוץ כבר שכנעה את כל העולם. היא ציטטה את רש"י הראשון ובו זכותנו האלוקית על הארץ. כולם השתכנעו ברגע אחד. אובמה נותר פעור פה. גם אסאד. יותר לא צריך. עכשיו אפשר להחזיר את הריבונות להר הבית וגם לכבוש את צור וצידון.

ממשלת המתנחלים היא כאותו חייל בג'ונגל, שלא ידע שנגמרה מלחמת העולם. היא חיה בנרטיב של מלחמת ששת הימים. אז העולם הריע לנו. היינו הנרדפים. החלשים. פליטי השואה הנוראה. היום העולם חושב לגמרי אחרת. קשה מאוד להיות יהודי בעולם. האנטישמיות בשיאה, ומזכירה את זו שלפני השואה. רק שממשלת המתנחלים עדיין בג'ונגל.

חמישים שנה אחרי המלחמה, העולם רואה את המצב כך: מדינת ישראל היא מדינה חזקה, כובשת, השולטת על מיליוני אזרחים של עם אחר ורודה בהם. היא גם הורגת בדרך הרבה ילדים. בלשון המעטה, היהודים לא הרבה יותר טובים מהגויים שהתעללו בהם בהיותם בגלות. ככל הגויים בית ישראל. זו נקודת המבט של האזרח הפשוט באירופה, באמריקה, באוסטרליה, באפריקה ובכל העולם.

העולם גם רואה במתנחלים את התגלמות הכיבוש, הפנטיות הדתית המשיחית, הרדיקליות הבלתי מתפשרת. בעיניהם המתנחלים הם תמונת הראי של האסלם הרדיקלי, החמאס ודומיו. אלא שהחמאס הוא הנרדף, והמתנחל הוא הרודף.

מבט חטוף בתקשורת העולמית יגלה את האמת. אי ההבנה הזו של ממשלת המתנחלים גובלת בפיקוח נפש, ולא רק בשאלות כלכליות. כי כשכל העולם יקום נגדנו, יחרים אותנו, יטיל אמברגו, ויהודים יירצחו בארצותיהם, שום פסוק או רש"י לא יעזור.

אלא שממשלת המתנחלים, היא ממשלת החרמות והבידוד. היא מחרימה את העולם. היא מבודדת אותו. כי הרי רק אנחנו ואפסינו עוד.

תוכן שאסור לפספס
146 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
82
מצד אחד ונמנעים משירות צבאי מצד שני. מישהו יכול להסביר הסתירה? ואל תספרו לי שכל הלא מגוייסים באוהלה של תורה שומרים על עם ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציון20.08.15
81
צר לי.
הלברטל11.06.15
80
האיש הזה, בחיי, הוא שמאלני. עוכר ישראל. אני לא מאמין שהוא חרדי.
דניאל11.06.15

הצגת כל התגובות

79
הם הגיס החמישי פה בארץ ישראל שמוציא את דבתינו רעה לפני הגויים,בקצב הזה מי צריך מרגלים ? והכל בשם ההתיפיפות והדמוקרטיה המדומה!! דוחות על צוק איתן מגיעות מהם חדשים לבקרים , כל פיסת קרקע ששוחררה לבניה לא עלינו , מייד מדווחת לעולם , וכל בית שנבנה אצל היהודים לצנינים בעינהם , רק לערבים מותר... והכסף זור
אחד מעיר10.06.15
78
מכיר את הלברטל , הוא לא בן אדם יציב , הוא משנה את דעותיו חדשות לבקרים , הוא עוד לא התיישב בדעתו בעצמו וכבר מוכר אותה לאחרים ...... הלברטל , מי שמך לאמר על הרב שך שהוא היה שמאלני, הרב שך שמאלני?? באיזה עזות שמת אותו בצד שהוא , גדולי ישראל אינם שמאלנים או ימנים , רק דעת תורה מנחה אותם ישרה וצלולה! הל
אחד מעיר10.06.15
77
מפי הגוי הרשע שלא הצליח לקלל: מה טובו אוהלך יעקב משכנותיך ישראל .." עם לבדד ישכון.
אמת 10.06.15
76
אתה נגד יהושע בן ומשה רבינו?
מתנחלי10.06.15
75
העולם יהיה נגדנו גם אם נבצע את כל ה(מ)לצותיך כיוון שאנטישמי נשאר אנטישמי עיין ערך "נאציזם" ולפי דעתך הטבח בחברון (בתרפ"ט) היה גם נגד הציונים שהתגרו בהם אז אגב זה לא היה במקרה הערבים שתקפו אותנו בתש"ח ובכלל ממתי אנו רודים בהם מאז שאסרו על צה"ל שימוש בנשק חם על מחבלים? אז לסיום אל תשכח מערך אוסלו שעלה
yes09.06.15
74
בבקשה אל תתנו לאדם זה במה להפיץ את דעותיו המוטעות
yes09.06.15
73
נכון דבל'ה?
ם09.06.15
72
ההתנחלויות מבחינה טריטוריאלית שומרת על כך שלא יהיה רצף ערבי, ומשם מונעים פיגועים רבים וכו'.. קל לדבר. המתנחלים חיים ונושמים את אדמת הקודש מה שלעולם לא יבינו אלו שידברו על המתנחלים כי אין להם ערך לקדושת האדמה הזו.. אין עם מי לדבר. צריך משיח, גאולה שלמה.
יהודיה09.06.15
71
נמאס ממך ומהדעות המטופשות שלך אתה מגן על יש עתיד תפסיק להאשים את המתנחלים את רוצה שבמקומם יהיו ערבים ואתה מגן על חמאס מה יש לך אידיוט כופר עלוב
חסוי08.06.15
תתחיל להפנים. האם ניסית לבדוק - על אמת - הם המתנחלים לא גורמים לנו לנזק?
אדון חסוי היקר09.06.15
ועל לימוד תורה לא מקריבים? זה לא עולה כסף לממשלה? עולה. ואין בזה דבר רע
אור10.06.15
70
שם אותך בתוך חדר אחד עם אמנוני, מעניין מה היה קורה אחרי 5 דקות, חחחחחחחחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי07.06.15
69
האמת אני על סף החלטה שלא להכנס יותר לאתר הזה רק בגלל דברי ההבל של האיש הזה. דברים מלאי ארס ושטנה. דברים המנוגדים לתורה ולדעת גדולי ישראל. נמאס מהשטויות שאותו טיפש מעלה כאן ומן הראוי שמנהלי האתר יפנימו את זה ויגרשו אותו מן הבמה שאמורה להיות מכובדת.
יואל07.06.15
מה לעשות
אז זהו זה09.06.15
68
המתנחלים גם אשמים לשואה ,בגירוש ספרד ,אינקיוויזיציה , חורבן בית המקדש וגם חטא אדם הראשון נעשה בידי מתנחל !
חסיד דן סגל 07.06.15
67
לא יזיק לך קצת גאווה יהודית
לוי יצחק07.06.15
66
למה? למה לקפוץ? טיפשים לפניו אמרו דבר הוא בסך הכל כותב את מה שמחדירים לו לראש, אני בטוח שהוא לא אדם רע ולא כופר, יכול להיות שהוא אפילו אדם טוב, גם יריב אופנהיימר אדם טוב אבל בלי הרבה שכל בראש, אם הוא כותב שטויות זה טוב כי זה תמיד מזכיר לנו עד כמה השמאל זה אוסף של מפגרים, אם הייתי כותב שהחרדים הם שונ
אליהו קרית ארבע היא חברון10.06.15
65
אם אתה דתי אתה צריך לתמוך בהיתנחלויות שכתוב "והיתנחלתם את הארץ" כל מקום אשר תדרוך כף רגלכם לכם נתתיו :" הכוונה לבניברק או לחברון.? לא מובן מה אתה רוצה חוץ מזה היו בחירות וזה מה שהעם החליט ברוב גדול
מתנחלי10.06.15
64
תורידו את החולה הזה מהאתר נמאס
שי09.06.15
63
מתי כבר תלמד הלברטל. לא מספיק אתה נמצא במדבר של המרגלים אתה לא רוצה לצאת מהמדבר. תצטרף לכלב בן יפונה מחברון
דניאל09.06.15
62
שטרייכר וגבלס היו גאים בך. תנועת החרם (BDS) קמה בשנת 2005, היא שנת הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון. אבל מאימתי יהודון אוטואנטישמי כמוך מתעניין בעובדות? העיקר מבחינתך הוא לשפוך רעל ושנאה תהומית על ציבור נפלא שאתה ורבותיך אינם ראויים ללקק את סוליות נעליהם.
עזרא08.06.15
שההתנחלויות גורמות לנו לנזק תדמיתי מאין כמוה. צא ולמד. צא ובדוק. תגלה דברים מעניינים.
עזרה09.06.15
ובהמשך לא מצטט אפילו "עובדה" אחת אלא ממליץ לי ללמוד ולבדוק. מניין לך שלא למדתי? מניין לך שלא בדקתי? אתה מכיר אותי? אבל עם העובדה שאני ציטטתי כלל אינך מתמודד. מדוע? התגובה שלך היא תעלול נמוך שיכול להשפיע רק על נמוכי מצח.
עזרא09.06.15
61
למה???נותנים לו במה?? עוכר ישראל!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בושה!07.06.15
זו דעתו הפוליטית. בדוק כמה הצביעו למרץ בבני ברק. לא הרבה, כמובן, אבל יותר ממה שהיית חושב.
אהרן07.06.15
וגם הם מכל השוליים החילוניות של העיר בגבול העיר עם רמת גן ושאר הערים מסביב
יאיר08.06.15
יש מאות ואלפי חרדים ודתיים שמחזיקים בדעות אלה. לא צריך להיות 'כופר/רשע/חלאה' וכל הפנינים שנכתבו כאן בתגובות המבישות שמעידות על כותביהן. צריך להיות בן אדם פתוח, עם ראיה ברורה ולא מטושטשת של המציאות.
אהרן09.06.15
זה אומר שנושא התנחלות לא גורם לנו לשום נזק בעולם. האם בדקת את הנושא אי פעם?
ובכן?09.06.15
60
אם משעמם לך תיקח גמרא ותתחיל לילמוד ותפסיק ליהיות חכמולוג .אתה ישן טוב בלילה בזכות אותם מיתנחלים טול קורא מבין עיניך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר07.06.15
59
אל תצא כך נגד עם ישראל המקיים בגופו מצוות ישוב הארץ!!!!!! אתה כנראה היית צריך להשאר בגולה, או אולי בממשלת שמאל ולחיות במדינת כל אזרחיה-אולי אז באמת תהיה מרוצה, או שתמצא חלק נוסף בעם לרדוף ולהציג בצורה שלילית. לא מספיק שהעולם נגדנו-גם יהודי יוצא נגד עמו?!
אחד מהעם07.06.15
ולאו דווקא בהתנחלויות.
יישוב הארץ08.06.15
58
״מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו״ לא להאמין שלאירגון בצלם הצטרף גם ״חרדי״ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנחל07.06.15
57
השנאה שלך כלפי כל מה שריח לאומיות נודף ממנו, כבר מזמן העבירה אותך על דעתך. מספיק רק לראות את השם שלך כדי להבין על מה הכתבה. לך הבית, תנסה להציל עשוק מיד עושקו, ותפסיק לזרות שנאה ופירוד בעם באיצטלה של יראת שמיים וחרדת קודש!
מאור19.06.15
56
יהודי גלותי
יהודי פשוט09.06.15
55
בתקוה להבנה
מתי09.06.15
54
אני דורש שתפסיקו לתת במה לאדם הטיפש והשוטה הזה
חסוי08.06.15
לצערי, הוא צודק בכל מילה
אתר כיכר השבת09.06.15
53
מתנחלים לעשות תשובה וחן כהן אתה מדבר שטויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי08.06.15
52
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני07.06.15
51
נכון, חרטאטאל??
יאיר07.06.15
50
הלברטל
דוד07.06.15
49
למה לפרסם טריפות כאלה?!? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רועי07.06.15
48
בושה וחרפה לעו"ד שספק מאמין!!! לא רק נגד רש"י הצדיק והפוסק!!! אלא כנגד כנסת ישראל שפסקה לפני בערך 100 שנה שאסור להחזיר שום שעל מאדמת הקודש לנוכרים כפי שהובא בשולחן ערוך!!! וכפי שעורר זאת ללא הרף הרבי מליובביץ מלך המשיח!!! שזה גובל בפיקוח נפש ממש כפי שראינו במציאות לצערנו.. כמה דם יהודי נשפך.. ה' י
אליהו07.06.15
אולי כדאי פעם אחת ולתמיד, להוריד את הראיה המגוחכת מהשו"ע מסדר היום? ומה הקשר בין כפר קטן הסובל מהפרעות, לבין ניהול מדיניות שקולה ואחראית? אין בר דעת בעולם, שיתיר לצאת על תבן וקש כאשר יש חשש לסכנת נפשות של כלל ישראל. וכבר שללו גדולי ישראל דעה זו בצורה נחרצת. ובעיקר הדבר, הפגנת השרירים של המגיבים, מול
חרדי19.06.15
47
והיו הרבה הרבה יותר!!! קראו בהסטוריה
יאיר17.06.15
46
מספיק בבקשה לתת במה לעוכרי ישראל . יש לבדוק את יהדותו של האדם החולה הזה שעסוק בלחלל שם שמים ברבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסף מן09.06.15
45
לאחר הבדיקה
דוד09.06.15
44
אנו אשמים בכול כמו ש2000 שנה הגויים האשימו את היהודים בכול המחלות והצרות ככה יהודים עלובים כמוך וזהבה גלאון מאשימים אותנו בכול הצרות ...דרך אגב הרבי מלובוויץ זצוקל טען שככול שנדבר על שלום והחזרת שטחים כך יהיה לנו יותר גרוע כי הארץ שייכת לקדוש ברוך הוא....וסתם ככה למה 3 ראשי ממשלה נפלו אחד אחרי השני
טוביה 09.06.15
43
הדלק של אנשים כמהו ( גרבוז , וקסמן, הלברטלל ) זה התגובות שתוקפות אותם. ככה עושים פירסום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני08.06.15
42
בושה וחרפה, עוכר ישראל ו בובת השמאל הקיצוני. תתבייש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו07.06.15
אלא מה? ב"ה שיש לנו היום את היכולת לגור בארץ ישראל. וזה היה בהסכמת האומות. מה העניין לריב עם כל מדינות העולם על שטחים כבושים? מה העניין להצטייר בעולם כמדכא עם אחר? אתה יודע כמה אנטישמיות זה גורם? למה אתה מתעלם מזה??? הרי אפשר לקיים מצות ישוב הארץ בשאמר מקומות בארץ אז מה העניין????
אזוי?09.06.15
כן ראיתי שהוא זרק אותנו מין הארץ לא ראיתי שה נתן רשות לעלות שוב ולהקים יישות יהודית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סט07.06.15
אין שום איסור הלכתי רק מדרש!!! וכלל הלכתי ידוע הוא [אם אתה לומד...] שאין פוסקים הלכה ע"פ מדרש!!! ובאמת שום פסק הקשור לשלושת השבועות לא קיים!!! כן קים איסור הלכתי בשולחן ערוך [ובתורה: לא תחנם]למסור או אפילו למכור לגוי אדמת ארץ ישראל!!!
יאיר08.06.15
מסרוחניק? אולי מזרוחניק, מין הארץ? נדמה לי שהתכוונת: מן הארץ. נדמה לי שהוראה מתקנת תסייע לך. חזור לחיידר ולמד עברית, שפת הקודש או איך שתכנה אותה. ולמה יש לך סלולארי- לא ראיתי שה' נתן רשות לרכוש את התועבה הזו. גם לא רבניך, בטח לא לצורך הלשון הרע שהוצאת כאן. נדמה לי שאותך צריך לזרוק מן הארץ (קרא קצת פ
פחות אדיוט08.06.15
כן, וגם כן החזיר אותנו לארץ. תפתח את התנ״ך מדי פעם. אט אט בא משיח.
אליהו08.06.15
[עיין בפרשת השבוע ותמצא שאתה לא הראשון שטוען כך]
יהודי09.06.15
41
שגם השואה הייתה באשמת המתנחלים, גם בפוגרומים צרחו הקוזאקים 'מוות למתנחלים' לפני ששחטו בהינף גרזן נשים וילדים, ואילו הטריגר לפרעות תרפ"ט הייתה כיפה סרוגה גדולה שהושלכה ברישעות אל הרחוב הערבי. צודק.
מי07.06.15
שמאורעות תרפ"ט, היו בשל התגרותם של צעירי בית"ר, בערבים, ב-"פרשת הכותל", ואכמ"ל, [לא הסכמתי עם הלברטל, אבל חשוב שתבין צד שני לפני ההתלהמות]
ארציאל09.06.15
40
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי שמאלן07.06.15
39
עם המדיניות שלך גם מדינה לא הייתה לנו, עדיף שאנשים כמות יחזרו לאירופה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חן כהן07.06.15
38
עד כמה הדמגוגיה משגעת את השכל ?
א14.06.15
37
מדור המדבר. על החתום 2 המתנחלים היחידים שנכנסו לארץ ישראל.
בת ישראל 09.06.15
36
המאמר שלך מתאים להארץ באנגלית
דוד07.06.15
35
אך ורק עם התפיסה של כותב הדעה נגיע לבידוד בעולם... איך אדם שקורא לעצמי דתי ומאמין באלוהים יכול לצאת ככה נגד התורה ועוד להגיד שאם נלך עם רש"י והתורה בסוף נמות?! המתנחלים הם אנשים צדיקים ויראי שמיים שמגנים עלינו בגופם... רק אם נלך עם התורה בגאון תבוא הגאולה וללכת עם התורה זה גם אומר לשמור על ארץ יש
משה07.06.15
תתעורר. יש עוד דעות חוץ ממה שאתה חושב
לא!08.06.15
34
אני לא יודע אצל מי הוא התחנך אבל הבנאדם כותב רק לשון הרע רכילות שנאת חינם ושטויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל07.06.15
33
יים! הלברטמבל- עד מתי????
שירה ס.ג07.06.15
32
טובות, גורמים נזק בל יתואר למדינה.
אהרן12.06.15
31
מה ההבדל בין-"כיבוש 48" ל-"כיבוש 67",????? ואחרי שתסביר לי את ההבדל, תסביר לי גם, למה שהעולם והערבים יקבלו את ההבדל הזה??????
עמיאור09.06.15
30
כמה כוח להשחית יש לך
רייש דוכנא08.06.15
29
המשיח בדרך אם החרדים יאמצו דבריו של מי שלא בהכרח אוהב מדינת ישראל בלשון ההמעטה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציון08.06.15
28
אתם לא מבינים שהוא מחפש תשומת לב?? כמו תינוק, כל שבוע הוא יושב ותוהה :איך אני מקבל קצת תשומת לב??? על מה אני אכתוב כדי לעצבן המון אנשים? על דרעי ועל הספרדים הפרמיטיבים? על הנשים החצופות? מתנחלים? כך הוא מצליח במזימה. אל תתיחסו ואל תתנו לתינוק הזה תשומת לב... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשה שאכפת לה07.06.15
27
מאיפה גיבבת את שטויותיך?! איך חיברת את בנט מרעננה עם חוטובלי ועשית!מהם מיקשה אחת. יחד עם הנגבי , אשר שותף לפשע ההתנתקות ועשית מכולם "מתנחלים"?! מהלברטל יצא היהודי הגלותי , אשר רוקד "מה יפית"כהפריץ מצליף בו. הוא חושב , דהשמאל השונא יהדות וחרדים יחבק אותו כעת, הוא שוכח כי מסביב לגבולות הארץ מתקרבים כ
יודקה07.06.15
26
מה היינו עושים בילעדך...מזל שבאת להחכים את כולם
סגן של אלוקים07.06.15
25
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דלית17.06.15
סליחה גב' דלית, מי זה "לא רוצים"? אנחנו רוצים מאד! אמנם יש לנו השגות על הסגנון הבוטה והציני של הלברטל, אבל כנראה שאחרת אי אפשר לבטא את הנקודה בכל חריפותה. הדברים במאמר זה צודקים מאד, ואם כבר צריך לתת מקום ל"דעות", אז דווקא לדעות כאלו המקובלות על גדולי התורה, ולא לדעות הימניות הקיצוניות, כגון דעותיו
אזרח ותיק19.06.15
24
לא מתחיל לחשוב אולי יש משהו בדבריו. הרבה התנפלות ראיתי כאן. מעט מאוד מחשבה.
מזדמן09.06.15
23
דב הלברטל יש לו את כל "המעלות" גם כופר, גם רשע, גם גס רוח, גם טיפש, גם שוטה, גם עוכר ישראל, גם מנוול, גם מגעיל, גם חלאה ועוד כהנה וכהנה והרשימה ארוכה ארוכה. השאלה כלפי הערוץ למה נותנים למצורע הזה לכתוב באתר?
ניר08.06.15
אני כן רוצה לראות את הכתבות שלו
לא מסכים09.06.15
אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה!
א09.06.15
22
אתה מכניס את יריב אופנהיימר בכיס הקטן.. הבעייה שלא חידשת כלום.. בסך הכל עשית העתק הדבק של מצע מר"צ +נאומי אחמד טיבי ושאר נותני לגיטימציה לגרועים שבמרצחינו
דודי08.06.15
21
הקב"ה עזר לנו בנסים לכבוש את הארץ נגד הרבה אומות שסביותינו , בין במלחמת השחרור ובין במלחמת ששת הימים , וכעת הוא אומר שצריך לתת , ממש כפירה וחוץ מזה אם יחרבו את ההתנחלות האם הגוים יהיו בשקט הרי הם רוצים לכבוש הכל , הרי החריבו את גוש קטיף האם נעשה שקט שם , הרי כבר שלשה מלחמות היה בעקבות חורבן גוש קטיף
יצחק ברנד07.06.15
20
המתוסכל הלבר-טרול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פושטע'ר איד07.06.15
19
חשבתי שאסור לצפות בה. מצד שני, מי שיוצא נגד יהודים כשרים ומשווה אותם לגוים שהתעללו ביהודים, אז למה אפשר לצפות. שוב כבר בתשובה. חטאיך איומים ומזכירים את אלו של לפיד
משה07.06.15
18
מר הלברטל ממשיך להטעות את הציבור מעל כל במה ומפיץ את השקפתו הכוזבת בנושאים רבים, ומוסיף חטא על פשע שכאילו היא משנתו של אדוננו מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל. אנו לא צריכים להתחשב ברגשות שונאי ישראל שבאומות, אנו צריכים להמשיך בקיום הציווי הפשוט עפ"י השו"ע שהבא להרגך השכם להורגו, והדברים פשוטים. אין בכך הסכמה
חרדי17.06.15
17
אם כל כך הרבה תגובות רעות חוסר הערצה ואמון אני במקומך הייתי מפסיק לכתוב ממזמן כבר אמרו תשתוק כדי שיחשבו שאתה חכם אחרת אתה קונה שונאים בחינם וחבל
שמ 08.06.15
לא עושים את החשבונות הללו
משה09.06.15
הוא טען שלנסוע עם ערבים באותו אוטובוס זה לא מסוכן...
אור10.06.15
16
מתי הוא יעבור לציבור אחר למה כל הזמן הוא מדבר רק על המתנחלים?
ש08.06.15
15
אדון הלברטל אתה שקרן עלוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד07.06.15
לצערי, כל מילה אמת ויציב. צא ובדוק. צא ולמד
שמעון 09.06.15
14
אדון הלברטל, כל כולי בוש לקרא את הדברים שאתה כותב. לעולם לא שיערתי בנפשי לאדם שומר תורה ומצוות ירד לרמת שפל ומעל גלי האתר יחרים ויאשים את אחיו היהודי. מזה כואב. אני מאמין שלכל אחד מעם ישראל יש דעה משלו ובוודאי שהוא זכאי לה. אך דעות אילו חייבות להיות בהתאם לרוח הנהגתו של הקב"ה בעולמו. אליהו הנביא של
יעקב07.06.15
אולי יש משהו בדבריו
תתחיל 08.06.15
13
הבן אדם הזה כופר בכל התורה
חיים07.06.15
12
מה אתה מציע??? להתחיל להחזיר שטחים ? לפרק התנחלויות להקפיא בניה, לתת לערבים את מבוקשם???. כל זה יזרז את תהליך השמדתנו, שגם ככה ע"פ דרך הטבע הוא בלתי נמנע. רק עמידה חזקה ובלתי מתפשרת בעניין זכותינו להתקיים בארצנו, ינמיך את ציפיותיו של האויב ויערער את הבטחון שלו ולמרבה הפליאה ההיסטוריה מלמדת אותנו ש
יענקי07.06.15
תבדוק איזה נזק עצום נגרם לנו כתוצאה מבנייה בהתנחלות
חנן08.06.15
11
הלברטל, תעשה טובה לכולנו ותעזוב את הארץ, תצטרף לפרופסור חצרוני.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני לא מאמין.. 08.06.15
10
צריך אומץ לכתוב כזה מאמר ב'כיכר השבת', ויהיה קשה לרבים לקרוא אותו, אבל כל הכבוד.
מתי07.06.15
וזה בדיוק מה שאנו רואים כאן בתגובות. ק-ש-ה לאנשים לקבל את זה.
מצטרף לדבריך09.06.15
9
כל הימין והתנחלויות זה מקור הבעיות שלנו בארץ הזו . ההסתה וההסתה שלהם .היא מקור השנאה של העולם כלפינו ..
מתענין07.06.15
אם לא היית יהודי לא היתה שנאה כלפנו.
צבועים וחנפים .07.06.15
זה הכל
לא צבועים 09.06.15
8
מי שתולה את צרותיו ברעהו , הרי ככופר בעיקר , שהכל בידי שמים חוץ מיראת שמים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי07.06.15
7
מטרתם המפורשת והמוצהרת של המחרימים היא חיסול מדינת ישראל, גם אם יפונו כל המתנחלים זה לא יספק אותם, הם דורשים זכות שיבה למיליוני ערבים אל שטחי מדינת ישראל. האשמת המתנחלים והימין היא רמייה עצמית של השמאל
הלברגשם07.06.15
6
בדרך כלל מסכים עם הגיגיך. אך הפעם גם בעיני מתבונן חף מכל נגע של פוליטיקה/דת/גזע/ומין,הפע עו״ד הלברטל- השכלת עשו!! בליל של קשקושים,משורבטים תחת לשון מצקצקת!
יהודי07.06.15
5
מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. בושה וחרפה ממש. מהמרגלים ממוציאי דבת הארץ, סוף המרגלים למות במדבר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונה 08.06.15
4
בולשיט אחד גדול
אברהם07.06.15
3
דברי נאצה כאלו?? מי מאמין, אתר חרדי? יש גבול לכל טיפשות שכל טיפש יכול לכתוב ועוד לפרסם?! תעשו חשבון נפש לא יזיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים07.06.15
שאני חושב בדיוק ההיפוך ממך. תתחיל להתרגל שיש עוד דעות. לדעתי הוא צודק בכל מילה וחובה גמורה לפרסם את הדברים היות ומדובר בעניינים של פיקוח נפש
משה חיים09.06.15
2
דיעותיו של הלברטל? הוא נגד כל דבר שזז, מנפץ מיתוסים ושובר מוסכמות, יוצא נגד כל מה שלא מריח ממנו 'הלברטליות' מזעזעת...
יעקב07.06.15
1
הרבה דיברו כמוהו גם על הקמת המדינה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון07.06.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

התולעים שנשלחו משמים לתוך הלחם החם שיצא מהתנור

ישראל שפירא | 07.05.24

גלריית  תמונות

עצרת הזיכרון וההספד במלאת י"א חודש לצדיק מבת ים

חיים רוזנבוים | 07.05.24

"משרד האוצר לא עושה דבר"

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 07.05.24

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 07.05.24

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 07.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

"לא נתן שישפיע עליו"

עדות מצמררת: החסיד שלא ראה מעולם את הבת שלו

ישכר זלמנוביץ | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

״משנים את ההנהגה, חוזרים בתשובה״

לאחר הסערה: הרב אייל עמרמי הכריז בשיעורו של הראשל"צ: "יהיו שירים, אבל בלי כלים"

ישי כהן | 04.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24