כיכר השבת

הונאה שיטתית?

תביעת מיליונים: עבדו על החרדים עם "חולצות 100% כותנה"

בקשה לייצוגית בסך 30 מיליון שקלים מעלה טענות קשות על שוק האופנה החרדי. חברות פופולריות כמו "אקסוס" ו"O.H.H.A" מכרו ללקוחות חולצות עם הרכב בד שונה מהמתואר על התוויות (אופנה)

186
חיים אבני | כיכר השבת | י"א בתשרי | 24.09.15
הונאה שיטתית?
הונאה שיטתית? (צילום: שאטרסטוק)

הונאה שיטתית בחברות האופנה החרדיות? בקשה לתובענה ייצוגית בסך כולל של 30 מיליון שקלים שהוגשה על ידי עורכי הדין יחל בקר וישראל וולנרמן, טוענת להונאה שיטתית בחברות אופנה חרדיות שמוכרות לצרכנים ביגוד בעלי סימון של רמה גבוהה בחומרי הייצור - כשבפועל, לכאורה הבדים מורכבים בעיקר מפוליאסטר.

על פי כתבי התביעה שהוגשו נגד חברות האפנה החרדיות 'O.H.H.A' ו'אקסוס' (חברת 'אקסוס' מצויה בהליכי פשרה עם התובעים במסגרתם יוסר שמה מן התביעה) החברות מוכרות חולצות המסומנות כמיוצרות מ-100 אחוזי כותנה, כשפועל אחוזי הכותנה בהם נמוכים בהרבה. גם חולצות בעלי סימון של 70 אחוזי כותנה, מכילות על פי כתב התביעה אחוזים מעטים בהרבה של כותנה.

התובעים, לקוחות חרדים שלא האמינו להצהרה על התווית המסומנת בחולצות, שלחו את פרטי הביגוד למעבדת 'שנקר', שנחשבת לאחת מהאמינות בישראל, שם גילו כי הרכב הבד שונה מהמוצהר על התווית.

(צילום: שאטרסטוק)

לפי כתב התביעה, בדיקת המעבדה שנעשתה לחולצת כפתורים לבנה OHHA דגם TAILORED, שבתווית שלה נכתב כי ההרכב 100% כותנה – תוצאות הבדיקה של הרכב הבד: 38.7% פוליאסטר; 61.3% כותנה. בעוד שלחולצת כפתורים לבנה OHHA דגם TAILORED, בה הצהרת היצרן על גבי תווית תפורה לחולצה הרכב 65% כותנה, 35% פוליאסטר – תוצאות הבדיקה של הרכב הבד: 62.5% פוליאסטר; 37.5% כותנה בלבד.

גם במותג MAX LUREN של חברת 'ישא ביגוד' (OHHA) בו הצהרת היצרן על גבי התווית היא על הרכב 100% כותנה – תוצאות הבדיקה של הרכב הבד העלו כי ההרכב הוא דווקא 38.3% פוליאסטר; 61.7% כותנה.

גם נגד חברת אקסוס נטענו טענות דומות, כשעל פי התביעה בחולצת כפתורים לבנה של החברה דגם SLIM FIT, הצהרת היצרן על גבי תווית תפורה לחולצה הרכב 100% כותנה – תוצאות הבדיקה של הרכב הבד העלו: 38.3% פוליאסטר; 61.7% כותנה. נגד 'אקסוס' נטען גם כי העניבות הנמכרות בחנויות החברה נושאות תווית כביכול הן עשויות מ-100% משי, בעוד שהעניבות עשויות 100% פוליאסטר (למרבה הצער, אין מדובר בתופעה ייחודית לעניבות הנמכרות בחנויות אקסוס. אלא, מבדיקה שביצענו מתברר כי קרוב ל-100% מן העניבות הנמכרות בחנויות הביגוד ברחוב החרדי עשויות 100% פוליאסטר, או כותנה, כאשר רובן מסומנות כמשי).

חולצה של O.H.H.A (צילום: כיכר השבת)

בחברת 'אקסוס' אומרים כי הטענות שבכתב התביעה מתייחסות לחולצות ישנות שיוצרו ויובאו לארץ על ידי חברות אחרות ואילו חברת 'אקסוס' שמשה רק כמשווקת שלהן. לטענת גורם בחברה, מזה כשנה וחצי 'אקסוס' משווקת חולצות אותן היא מייבאת בעצמה וכל החולצות נושאות סימונים תקינים ומדויקים.

הקונים רוצים חולצות 'אל-קמט', לא חולצות 100% כותנה

גורם בכיר בענף עמו שוחחנו מספר ל"כיכר השבת" על מצב שנוצר בעקבות חוסר יושרה לכאורה של יבואנים מסוימים ששלטו בעבר בשוק ביד רמה והחליטו לשווק חולצות תחת הצהרות כי הן מיוצרות מכותנה בלבד, בעוד שהיבואן מכר חולצות המכילות גם חומרים אחרים על מנת לפתור את בעיית הקמיטות של חולצות הכותנה.

(צילום: שאטרסטוק)

לטענת אותו גורם, לאחר שניסו המשווקים לשנות את התוויות שהוצמדו על ידי היבואן, הם נתקלו במצב בעייתי בו לקוחות מחד לא רצו לרכוש חולצות שאינו 100 אחוזי כותנה, ומאידך גם לא רצו לרכוש חולצות כותנה אמתיות מכיוון שהללו מתקמטות במהירות. לדבריו, למשווקים לא נותרה ברירה אלא למכור את החלוצות עם התווית בה ההרכב נכתב כהצהרת היבואן, למרות שידעו כי היבואן מצמיד תוויות מזויפות לחולצות.

מחברת אקסוס נמסר בתגובה: "כתב התביעה מתייחס לחולצות שנמכרו בעבר על ידי חברת אקסוס ואינן נמכרות עוד על ידי החברה. החולצות האמורות נרכשו מיבואנים בארץ וחברת 'אקסוס' לא הייתה מעורבת בשום צורה בקביעת סימון החומרים השגוי. מזה כשנה וחצי חברת 'אקסוס' מייבאת את החולצות בעצמה וכיום הסימון על תוויות הבגדים הינו מדויק לחלוטין ומאושר בבדיקות מעבדה של מכון התקנים הישראלי".

חברת ישא ביגוד בעלת המותג HOOA בחרה שלא להגיב עניינית לטענות המובאות בכתבה, ומסרה: "OHHA מברכת את כל מתחריה אשר מביאים לפרסום חינם.

תוכן שאסור לפספס
186 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
110
אבי עובד מעבדה לטקסטיל ובדק חולצה של "אקסוס" והמסקנה100% כותנה
אמנון פישמן25.09.15
109
התביעה בשקר יסודה ולא מבוססת על שום חוות דעת של מעבדה מקצועית וכל מטרת התביעה לסחוט את הבעלים של חברת "אקסוס"
חיים25.09.15
108
רמאים וגזלנים!!!!! איך התפללתי ביום כיפור?? האם ביקשתם את סליחתם של עשרות אלפי אברכים ובני תורה?? איך חטאתכם תכופר?? אונאת דברים ובנוסף אונאת ממון!!!!! רשעים תתנו על כך את הדין!!!! למכור חולצה ב-150-200 ש״ח ??? חולצה שעולה לכם שתי גרוש בסין...ועוד לכתוב 100% כותנה??? רשעים גזלנים!! אין מחילה ואין סל
יהודי פשוט!25.09.15

הצגת כל התגובות

107
המציאות מראה שאלו החולצות האיכותיות והיפות ביותר הקיימות בשוק ואם היצרן בחר לערב קצת פוליאסטר בכדי שתתגהץ יותר טוב כנראה הוא יודע מה שהוא עושה
שמעון מאיר25.09.15
באמת החולצות הכי איכותיות שקל לגהץ מונשארות תמיד לבנות מזה משנה כמה הכותנה יש??
10025.09.15
106
אגב, מה נסגר עם הציבור החרדי? רמאויות ופשעים מכל כיוון. על זה אמר נביאנו ישעיהו: איכה היתה לזונה, קריה נאמנה; מלאתי משפט, צדק ילין בה--ועתה מרצחים. כב כספך, היה לסיגים; סבאך, מהול במים. כג שריך סוררים, וחברי גנבים--כלו אהב שחד, ורדף שלמנים; יתום לא ישפטו, וריב אלמנה לא-יבוא אליהם.
קליינט24.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מסרוםניקי25.09.15
105
מעניין למי יש אינטרס לפגוע בהם בהצלחה שלהם ולמה דווקא זה מתפרסם לפני החגים?!
יעקב24.09.15
104
גהינום מקום טוב לכל העורכי דין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יפה24.09.15
103
תחרות בין פורור לאואה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד24.09.15
אין שום בעיה.. אבל שהמחיר יהיה בהתאם! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
102
כל התחום הזה פרוץ כי אף אחד לא אוכף אותו. בעלי חנויות מספרים לי שההרכב לא כפי שכתוב ולכן המחיר זול. חגורות שכתוב עור שהם לא עור חליפות שכתוב צמר שקניתי בזול והמוכר אמר שלפי המחיר זה לא צמר. ובבדיקת שעטנז ווידא לי הבודק שאין בזה טיפה צמר למרות שכתוב 80% או משהו כזה... פשוט לא דואגים לזה מספיק. כנראה
שלמה25.09.15
101
אני ראיתי חוות דעת של מכון התקנים שהחולצות של אקסוס הם 100% כותנה מנובל זה שהוציא שם רע ומטעה את הציבור יום אחרי יום כיפור
עמוס לנצברג25.09.15
100
כרוכש קבוע של חולצות פורור, התבלבלתי לגמרי מהכתבה, האם בסיפור הזה גם פורור לא 100% כותנה כפי שהם מציגים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם גולדשטיין25.09.15
99
אין חולצות כאלה טובות, לא מעניין אם זה אמיתי או לא, מעניין שהחולצות הכי טובות בעולם לגופה של תביעה- חרדים תובעים בבית דין
יוסי25.09.15
98
הונאה. בושה! בושה! משלמים בין מאה ועשר ש"ח למאה שישים ש"ח לחולצה. וזה יענו אחרי מחיר לבחורי ישיבות ולא נדבר על הסיבובים והבלבולים שעושים עלינו עם תוית כחולה, זהב, נחושת, ורוד, פיסטוק ועוד כל מיני מרעין בישין... ישראבלוף.
ישראבלוף24.09.15
97
פורור. ולא שום קשקוש אחר. מנסיון על הפורור השחור כתוב בפירוש שהוא לא 100% כותנה והוא נראה טוב פי 100 יותר מהשאר.
חיים24.09.15
סוף סוף אחד מדבר לעניין אני לובש פורור הכי זול!! כבר חצי שנה ולא נקרע ואני לובש לפחות פעמיים בשבוע! שווה כל גרוש
אחד שלובש25.09.15
96
כל התביעה שקר ביסודה וזה רק למטרת סחיטה מהבעלים של חב' אקסוס ויש חוות דעת של מכון התקנים שהחולצות של אקסוס הם % 100 כותנה
חיים25.09.15
95
היום אנשין רק מחפשים את מי לתבוע.. החולצות של אוהה מעולות עד היום אלפים מרוצים.התוית לא עושה את הבגד הוא איכותי בפנינעצמו לא זקוק להוכחה על התוית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירב25.09.15
94
כל הכבוד לכם חברת אוהה בתור קורא מהצד הייתי חייב להגיב על כך שלא הגבתם על כל הרכילות הזו יום אחרי יום כיפור כל אזרח תמים יכול לראות שזה השמצה או שאיזה מתחרה מנסה לעלות על גל ההצלחה של החברה הזו ישר כוח לכם שלא נכנסתם למחלוקת אפילו שמנסים להכפיש אתכם תעלו מעלה מעלה
דודי24.09.15
93
אני מכיר את הבעלים אנשים עם לב זהב מחזיקי תורה ידועים בצניעותם אני לא מבין איך יהודי מסוגל להתאכזר על אדם עם לב זהב
בוכריס24.09.15
לא מכיר את האיש, אבל לפי מה שכתוב פה, אולי גם בלב יש הטעיה וזה נחושת. שים לב לפני שאתה קונה!
היי בוכריס25.09.15
92
גנבים בני גנבים
מיכל סילם24.09.15
91
גנבי רמאים לא סתם מוכרים חולצות 100 כותנה ועולה זול ...................
יהונתן24.09.15
90
אני לא אדם מדאי מבוגר ואני זוכר שחולצות עלו 70 ש"ח וגם אז זה היה 100 אחוז אז מה קרה שאלתי את הקושיה הזו פעם וענו לי שזה בד אחר מי ביקש ממכם לשנות את הבד מה היה רע מגיע לכם .
יודוקוליס30.09.15
89
4 חולצות אני הולכת להחזיר להם ולקבל את כספי בחזרה.
דעה 25.09.15
88
לא מאמין שיש חולצה שכתוב 100% וזה באמת 100%
קובי24.09.15
חולוצות פורור.. הם 100% כותנה.. אין שם גרם של משהו אחר!! רק כותנה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
מה אתה אומר קח את החולצות של הט בוקס למעבדה ותראה שהם 100 אחוז כותנה כמו שכתוב על התווית
לקוח מרוצה25.09.15
87
בבקשה תארגנו תביעה ייצוגית אני רוצה להשתתף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה התמים24.09.15
מעניין למה נזכרת רק עכשיו אחרי ''שנים של סבל בפוליאסטר מחניק'' תפסיקו לבלבל ת'מוח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד שלא הבין25.09.15
86
יש לי בבית ארבעה בחורי ישיבה, נהנית מכל רגע של כיבוס גיהוץ וקיפול של החולצות הנהדרות! האלה... יישר כחם! המשיכו לספק לנו את הדוגמאות המקסימות והבדים המיוחדים!!!
רחל25.09.15
85
ימותו הקנאים
דודו24.09.15
84
מה אם חולצות שלא צריכות גיהוץ שמפרסמים ברדיונובעיתון? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יפית24.09.15
83
שיפסיקו לעבוד על החרדים אנחנו לא פרירים וכביכול לא מבינים באופנה אנחנו מבינים ולא נקנה חולצה כזאת .מה שכן צריך לדעת האם זה לכלוך אחד שלם של איזה מתחרה שרוצה לדפוק אותם???
שקשק24.09.15
82
קנאים!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלון24.09.15
81
איך הפרסומת שלהם אומרת....."תלבש תבין" מי שלובש חולצות אוהה יודע שכל הכתבה הזאת חרטוט אחד גדול ומ ן הסתם איזה עו"ד שמחפש לעשות כסף אני מציע תתנו לו חולצה שילבש ואז יבין ....דא"ג החולצות איזי איירון החדשות שלככם פצצה של חולצה מומלצת בחום....אני לא מכיר את הבעלים אבל אל תדאגו אני ימשיך לקנות אוהה ) ו
נריה25.09.15
80
חולצות אוהה עוטפות באהבה את גופי למעלה מעשר שנים ... מעולם לא היו חולצות יפות מעוצבות ואיכותיות כמו של חברת אוהה ... עצוב מאד שאנשים שרוצים להתפרנס חושבים שברמיסת השני ירוויחו יותר .... " מזונותיו של אדם קבועים לו מר"ה עד ר"ה " , בכל אופן כל כתבה מתוזמנת ומשחירה ככל שתהיה לא תגרום לי לעולם לשנות את
אורח08.10.15
79
תפסיקו לדבר נגד חברת החולצות הכי טובה ואיכותית חולצות יפות בטירוף (יותר זולות ויפות מפו.... ואקס...) בחיים לא נקרעה לי חולצה שלהם (בשונה מברו...ופו....) והבעלים איש טוב לב זהב וחבל לדבר נגד החברה כי זה הכי איכותי ויפה בארץ כל השאר קנאים ארורים שמקנאים בזה שHOOA היא מצליחה פי אלף יותר מהם שווה גם לר
מהשוו בוגאס26.09.15
78
הנוכלים האלה, לא זו בלבד שאינם מתנצלים על מעשי המרמה שלהם, אלא ברוב חוצפתם הם עוד מעזים להעלות כאן תגובות מאורגנות נגד התביעה היצוגית ובעד תוצרתם. ממש כך. הציבור החרדי אינו מטומטם. כשיורקים עליו הוא אינו אומר שזה גשם. הוא יודע להעניש ולדאוג לכך שחוטא לא ייצא נשכר.
משה25.09.15
77
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי25.09.15
76
very good dody We love OHHA (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
moe25.09.15
75
לכן אני לובש את החולצות של המקום הנכון למעלה מעשר שניים הם מחזיקות שלש וגם יותר שניים חזקות בלי קרעים בצווארון בחפתים אני ממליץ לכולם לעבור אך ורק אליהם
יהודה25.09.15
74
שום הונאה ושום נעליים מדובר בחולצות האיכותיות הקיימות בשוק במחיר שווה לכל נפש לכו לחוץ לארץ ותראו בכמה נמכרות חולצות ולא ברמה הזאת
שמעון מאיר25.09.15
73
רמאים!!!
אקסוס24.09.15
72
אני מכיר את בעלי החברה באופן אישי הם ישרים כמו סרגל!! עשרות עסקים עשיתי איתם ותמיד זה היה ביושר ובהוגנות!אנשים אמינים שכל משאם ומתנם ביושר ובאמונה!! החולצות שלהם איכותיות מחזיקות שנים וזו מציאות שמוכיחה את עצמה וגם אם נניח שזה 60% זה שווה יותר מ100%כותנה של אחרים.
עוזיאל24.09.15
ישרים כמו סרגל?? או כמו התווית שעל החולצה?? ליצן קטן נחמד.... נא לפרסם את תגובתי
יהודי25.09.15
תפסיק לבלבל תמוח!! מי שמשקר הוא לא ישר ולא כמו סרגל!! כתוב 100% כותנה ובתכלס זה 40 פוליאסטר.. אז הוא בן אדם שקרן! אם הוא חושב שככה הוא יעשה יותר כסף אז הוא טועה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
מבחינה מסחרית זה לא הוגן! לכתוב 100 כשיש רק שישים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש.ז.י25.09.15
71
ואם זה קורה אז זה מטופל בהתאם, תקשורתית ומשפטית.
אורי24.09.15
70
Ohha אחלה חולצה שבעולם. אני 100% שהם חשבו שמה שנתנו להם הסינים זה השקר ולא מהם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיל24.09.15
עורך דין אתה בטוח לא תיהיה... חח מאשים את הסינים?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
69
ללא תעסוקה מחפשים מה לעשות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל24.09.15
68
רוצים גם 100 % כותנה וגם אל קמט.אבל יש בעיה במגבות שכתוב עליהן 100% כותנה כשהכל רק פוליאסטר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יפה יוסף24.09.15
67
מה ייצא לי מהתביעה היצוגית הזאת? כל החולצות שלי הן של אוהה. מתברר ששילמתי עליהן יותר מערכן. האמנתי לתווית שהרמאים האלה הדביקו.
יוסי24.09.15
66
לפני כשנתיים וחצי כשבני הגיע למצוות, קניתי לו ולכל הגבים הנוספים בבית חולצות OHHA. המוכר ניסה לשכנע אותי שה 100% כותנה שלהם מיוצרים בצורה חדישה ובלעדים שלא מתקמט. באופן אוטומטי גיכתי ואמרתי לו: אז כנראה שזה לא 100% כותנה. אני בטוחה שהם עובדים על כולם!!! אינסטיקט והרגשה של אמא שמנהלת בית, לא טועה.
ברור שהם רמאים29.10.16
65
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יפה לכם פורור יודעים לחסוך בעובדים הא?25.09.15
64
אחלה חולצות!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני25.09.15
63
כל מי שאני מכיר שקנה מרוצה מאוד! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהה25.09.15
מוכרים חולצה שהיא מפלסטיק במחיר של כותנה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
62
אני בתור מוכר של חנות מובחרת בירושלים יודע בברור שהחולצות של אוהה הכי טובות וגם אם יכול להיות שאין 100 אחוז יש כותנה מסוג אחר יותר טוב מה100 אחוז הרגיל בשוק וזה מה שיש בחולצות האל ואני לא מבין מה פתאום כתבים כאלה שטויות ואני מקווה בשביל המערכת שלא יטבעו אותם על נזק לחברה
משה כהן24.09.15
לפני שיטבעו אותך בים
limor27.09.15
61
השילוב של 65-70 אחוז כותנה והיתר פוליאסטר מצויין. ניתן לגיהוץ בשניות.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריה24.09.15
60
פורור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אין על אואה24.09.15
אני לא מאמין שהוא מתעסק בכאלה קטנות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
59
מחשיד...
יוסי12.03.18
אני איתך מחשידדדדד
אליה125.07.18
58
מתארגנת קבוצת ניפגעי "ציורית" .=צינטרינבוים.
מנחם ר.29.09.15
57
במקום לכתוב 100 אחוז כותנה הם כותבים מאה אחוז נון איירון מה שאומר שזה בטוח לא 100 אחוז כותנה כדי שאם יתפסו אותם הם יגידו אנחנו לא כתבנו מאה אחוז כותנה
SUS27.09.15
56
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקי25.09.15
55
אם זה נכון אתם גדולים יש לי מלא חולצות שלהם ואני אקבל מלא כסף
רק 100 %25.09.15
54
בגלל זה כולם משתמשים בחולצות של אוהה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימי25.09.15
53
עם כל הכבוד לדנים לכף זכות אך אני חושב שכמו שחברות אשר אינן משתייכות למגזר הדתי יכולות לכתוב אמת, כך גם חברות הללו יכולות לכתוב אמת ואדרבה זה אפילו חילול ה' שהן משקרות גם ככה בסקר ידיעות כתבו שהציבור החרדי הוא השנוא ביותר אז להוסיף גחלים למדורה? ושיאמרו הנה אתם רואים שאצל החרדים הכל קומבינות ומסחרה!
עמי לוי25.09.15
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Ohha25.09.15
51
חולצות ברמת על מכל הבחינות ולא נקרעות כמו של אלו שמנסים להתחרות
רק אוהה24.09.15
50
קנינו חולצות של OHHA והם חולצות על רמה, נוחות ומחזיקות להרבה זמן, הבעלים הוא איש הגון וישר. פשוט שטויות כל מה נאמר כאן.
טוביה24.09.15
אדם הגון וישר רושם בתוית בדיוק מה המרכיב של החולצה ולא מרמה ציבור שלם. מכון התקנים הראה שהחולצות של אוהה ואקסוס הם לא 100% כותנה. אז הוא לא אדם הגון וישר! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
49
רמז
פרור24.09.15
כשמן כן הן. ממש נורא לשלם כ"כ הרבה ובסוף נשארים עם פיסות בד ביד
פורור24.09.15
אם פורור זה הרמז אז מה הסוד הגדול?? אני יגלה לך מה הסוד.. פורור היא החברה היחידה שכותבת אמת על התויות! ואין צורך לרמות בשביל להתפרנס.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
הגיזרות האיכות.. המחיר.. והכי חשוב לא עובדים עליך בעניים..! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
48
גנביים
אברהם 04.11.16
47
זכותו תגן על החברה שקרויה על שמו וסיפקה אלפי חולצות ללומדי תורה וחכמיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארי25.09.15
46
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי25.09.15
45
אני לא מאמין למותגים הכל עוונטה טיפשים קונים
מותגים25.09.15
44
בודאי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה25.09.15
43
אני מציע שיבדקו גם לגבי פורר יש לי 10 חולצות זהב שלהם ופשוט כולם נקרעות ומתפררות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה25.09.15
לידיעתך החולצות שלך הם 100% כותנה.כי פוליאסטר לא נקרע, רק כותנה 100% שזה דבר עדין יכול להיקרע. שמור על החולצות.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקי26.09.15
אתה פשוט פרייר 1800 ש''ח על 10 חולצות
...25.09.15
חד וחלק!!!
אפי25.09.15
אנשים רגילים לקנות את הקשקרים של אוהה ואקסוס.. חולצה שהיא 100% כותנה היא עדינה יותר.. כותנה זה דבר מאד עדין!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
42
כולם עסוקים במי שיקר ומי עבד, ת'כלס אם כך מגיבים על השמצה כזאת בין אם היא נכונה ובין אם לא, זה רק מראה שזאת כתבה שיקרית!!!
אסתי25.09.15
41
מי יפצה אותי שקניתי חולצה איכותית ב110 שח שבחו"ל החולצה הכי זולה שיכולתי לקנות היתה ב150 שח חברים תתחילו להעריך את מה שיש לנו כאן בארץ ותפסיקו להיות כפויי טובה חולצתOHHA יפה איכותית ובמחיר מצוין
סיימון25.09.15
40
סתם ספין וסחטנות של עושה כסף קל
אבי24.09.15
39
תקשיבו גם תגידו לי עכשיו100% פוליאסטר אני ממשיך לקנות!!!
משה24.09.15
אתה אוהב פלסטיק..? אין בעיה.. רק שלא ישקרו שזה 100% כותנה וגם יגבו מחיר של 100% כותנה.. פלסטיק אמור להיות ברבע מחיר לפחות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
38
יגידו מה שיגידו יש פתגם שאומר ימותו הקנאים או יחיו ויסבלו זה מה שקורה לא?
מנשה24.09.15
37
לא מדייקים בתווית וזה לא מפריע בכלל
12324.09.15
36
אני לא יודעת על מה אתם מדברים 100% .....50% ....את מי זה באמת מעניין..... אני אומרת לכם שאין על החולצות של אוהה ואני מאוד מרוצה מהם ושוות כל שקל במיוחד שהם בכלל לא יקרות למחירים בשוק. אוהה תמשיכו לייצר חולצות מוצלחות כמו שעשיתם עד היום אתם מספר 1 בשוק.
יוליה24.09.15
גם אז תגידי מה זה משנה כסיף לוקוס העיקר שזה טעים לי?! מי שמרמה יש להעמידו לדין ולהענישו. כך בחברה מתוקנת.
יהודה24.09.15
מי שאין לו הבדל בין 50 ל100 שימשיך לקנות חולצות מהגמ"ח ולא יבלבל את המוח, כל הטענה של המחיר הגבוהה זה בגלל שכתוב 100 אחוז כותנה, ולא מעניין אותי כמה האחרים מוכרים את החולצות שלהם, זו גניבה נקודה
דוד25.09.15
או שאת הבת שלו
אהבתי25.09.15
35
ורואים לפי המילים של המרואיין שזה הבעלים של פורור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גועל נפש24.09.15
באותה מידה רואים לפי התגובה שלך שאתה הבעלים של אוהה או אקסוס ואתה הולך לפשוט רגל עוד רגע.. אז חביבי תכין את המזומנים.. 30 מליון שח! שקל לא פחות... ולהבא תדע שלא צריך לשקר בשביל להתפרנס! איך אומרים? ”סוף גנב לתליה“ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
34
יואב אתה מלך אוהב אותך כמו אחיין שלך נוריאל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל חזן02.10.16
33
מאז ומעולם התווכחתי עם המוכרים שזה 60 כותנה ו40 פוליאסטר. שזה דרך אגב השילוב הכי טוב בעולם לחולצות מכל הבחינות, גיהוץ ותחושה ועמידות וכו... אז למה לתבוע ולמה להתלונן. הכל בסדר. תנו חיוך. אין על אוההה בעולם....זה החולצה הכי טובה שאפשר לקנות במחיר כזה. זה מוצר מושלם. ושכל הקנאים יאכלו תבן ומספוא.....כ
ראובן27.09.15
32
על מה כמו שכתב אחד שמבין האם נגרם לכם נזק שאתם דורשים פיצוי??????????????? קנאיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ממש מגעיל
לב טוב 27.09.15
31
היבואנים רואים כיצד החרדים מערימים כל הזמן על ההלכה, והכל כאילו. לכן התירו לעצמם גם להערים, ויצאו זכאים בדין תורה.
דן סגל25.09.15
30
החולצות של פורור הם 100 אמת!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
29
אני בטוח שהבעיה באה מסין ולא מבעלי החברה הם אנשים הכי ישרים בעבודה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה25.09.15
28
הם שילמו בסוף רק 20 אף שקל והם צודקים במאה אחוז שזה גרם להם פירסום
חסו02.12.15
27
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקי25.09.15
26
מי היה היבואן ? קניתי לפני 13 שנים, , חולצות הטובות שהיו אי פעם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיל25.09.15
25
במקום להודות באמת ולפצות את הציבור הם עסוקים בלהכפיש את פורור!! היחידים שתמיד כותבים על התווית את האמת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקי25.09.15
איש מגעיל למה נהיה לך נזק????????
אחד שמבין26.09.15
כל מילה בסלע! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
24
חבל... היית מרוויח הרבה יותר אם היו מארגנים לך מאגרי אוכל להמשיך לשבת בבית. ולכתוב להם טוקבקים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סגרת עם פורור חולצות לכל החיים?25.09.15
23
ולכל המגיבים בעד אוהה, להשוות בין פורור לאוהה זה כמו להשוות בין קוקה קולה לסופר דרינק. כל מי שלובש פורור פשוט נראה חתיך. אוהה זבל. נכון שזה נקרע מהר, לכן צריך להיזהר. אני אישית לובש פורור בשבת ואירועים מיוחדים. ביום חול אני לובש לבון ׁׁ(LEVON) ותאמינו לי חולצה מצוינת. ה 70 % יותר זול מאוהה והרבה יות
אבי25.09.15
22
לכו לעבוד במקום לחפס כסף קל מה יצא לכם מזה לפגוע לאנשים בפרנסה.ועוד 30 מליון גועל נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי 25.09.15
תפסיק לקשקש במוח אם זה נכון התביעה שווה לדעתי עוד הרבה יותר מ-30 מיליון. על רמאות אין צורך לשתוק.
יוני25.09.15
21
אתה צודק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 25.09.15
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חולצת טריקו עולה יותר25.09.15
19
לא משכנע כלל.. תמיד קניתי ואמשיך לקנות רק אוהה חולצות איכותיות במיוחד והדוגמאות... סוף הדרך.פשוט שזה דרך של המתחרים לנסות גם להצליח.אוהה תמשיכו להצליח מעדיף לקנות דברים איכותיים באמת כשלכם ולא פרסומות של אחרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה25.09.15
18
שני הצדדים מעסיקים טוקבקיסטים... הבעיה ששניהם עובדים עם טירונים...
חחח25.09.15
17
אין כמו חולצות אוהה בגזרות ובדגמים ובאכויות. כל הזמן קונה אותם ותמיד מרוצה
O.H.H.A מספר 1 24.09.15
עובדות בשטח.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
16
חולצות מעולות!!! בד מעולה לגיהוץ הרבה יותר טוב מ100% כותנה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל27.09.15
15
מידי פעם נודע על עוקץ .פה אולי ohha חולצות, שם סוכן נסיעות ב"תחפושת" ,פעם "ציורית"הציינג ,פעם יענקי דומב.המבלה בניו-יורק .מי הכי הכי?
אברהם26.09.15
14
גועל נפש של אנשים והם עוד קוראים לעצמם דתיים... לשקר ציבור שלם של לקוחות כבר כמעט 15 שנה??? צריך לתבוע להם את הצורה!!
אפי25.09.15
13
שילמדו מפורור! כותב על החולצות תווית שחורה 60% כותנה, פיתוח מיוחד ומוכר אותם ב 130 ₪. אפשר לימכור בלי לשקר!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקי25.09.15
12
קניתי פורור וגם הוא לא 100 אחוז כותנה
קניתי פורור25.09.15
ולמה לך להחפיש סתם חברות אחרות? אתה בטח אחד מהשקרנים מאוהה או אקסוס. וגם אתה ממשיך לשקר בנוגע לפורור... בחולצות של פורור יש כמה סוגי בדים. ומה שרשום 100% כותנה זה 100% אמת!! את תפסיק לבלב תמוח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
נכון, אבל לפחות הם כותבים את האמת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקי25.09.15
כנראה שלבשת פורור תווית כחולה שכתוב 65% כותנה
לובש פורור25.09.15
כשפורור כותבים 100% כותנה זה 100 אחוז!! אלא אם כן רשום אחרת .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי25.09.15
11
ועכשיו אני מגלה שזה זיוף ולא מאה אחוז כותנה ! אין מחילה ! גזל גמור !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי ק25.09.15
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהה זה כמו קוקה קולה25.09.15
9
אין שום ברירה מלבד מלתבוע את אותם הבעלים. לא ייתכן שאני יקנה חולצה בגלל שהיא 100% כותנה ולבסוף יתברר לי ששילמתי על חולצה שרק 60% ממנה כותנה. זו רמאות וגם אם הבעלים אנשים טובים כמו שכתב כאן מאן דהו זה לא עוזר להם להיפטר מהרמאות שרימו עשרות ואולי מאות אלפי בחורים שקנו מהם.
יוני25.09.15
מישהו יודע אים פורור זה 100% כותנה או גם זה עבודה בענים????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקי25.09.15
זה נבדק במכון התקנים.
אפי25.09.15
8
בלי לומר משהו רע על החברות המוזכרות. אני כבר מזמן משתמש בחולצות של B.Y ואני יכול לספר לכם שאני מאוד מרוצה הבד איכותי והמחיר הוגן.
אורח26.01.16
7
סוס מנצח לא מחלפים נקודה חבל על האנרגיות שאתם מבזבזים אוהה מספר 1 מאז ולתמיד ומה אנשים לא יעשו בשביל להפריע אבל לא יעזור וצותי את ברכתי לכו תילחמו באלוקים ממש כך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד שיודע 27.09.15
6
ראות חולצה של פורור לאחר שימוש של חצי שנה. קרועה ובלויה. לעומת זאת חולצת אואהה בת 5 שנים. לבנה כחדשה!!! אין שום ספק שפורור מנסה להכנס לקרסוליו של אוהה וחושב בדרך הזו להצליח! מכיר את העורכי דין שקשורים לפורור. ושמעתי על התכנית הזו כבר לפני שנה. גם אם אני אוהב את העיצוב של פורור יותר משל אוהה אני מפ
מציאותי25.09.15
5
כבעל חנות ויבואן, אני רק יוכל לומר שטוב מאוד מה שקרה!!! יש בעיה במגזר החרדי שלרוב האנשים אין ידם משגת לשלם על חולצה 100% כותנה אמיתית!! כשמדובר במשפחה מרובת ילדים, ונפתח פתח מאוד גרוע במגזר החרדי שאפשר לשווק סחורה אבל לא בהרכב הנכון ואז מה שקורה שגם מי שרוצה להיות ישר אין לו סיכוי לתחרות הוגנת!, ול
דני25.09.15
4
אמר לי מוכר בחנות של היבואן של אחד ההמותגים המובילים. אח תקנה 100 אחוז זה במילא רמאות חבל על הכסף שלך... הוא אמר שהוא שומע את היבואן מבצע הזמנות והלה שואל אותו איזה תוויות לשים על החולצות ועל אותם חולצות ממש שמים על חלק תווית בצבע כזה וחלק בצבע אחר ויוצרים מצג שווא של חולצות 100% וחולצות 60%... וד
חבר25.09.15
3
אתה צודק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
moshe25.09.15
2
החליפות שלהם נקיים מחשש צמר, למרות מה שכתוב בתוית.. בדוק!
בישיץ25.09.15
1
המציאות מראה שחולצת OHHA היא האיכותית והיפה ביותר הקיימת בשוק ובמחיר סביר ביותר[טוסו לחו"ל ותבינו מה אני מדבר]
סיימון25.09.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24