כיכר השבת

סכסוך גירושין חריף

מעורר סערה: בלשים תועדו עוצרים באלימות שתי נשים חרדיות

תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות מציג את רגע מעצרן של שתי נשים חרדיות בביתר עילית, שביקשו למנוע הוצאה ילדה מרשות אמה בעקבות מחלוקת בין בני הזוג על ההחזקה בילדה (חדשות, חרדים)

84
ישראל כהן | כיכר השבת | ג' בניסן | 11.04.16
(מתוך פייסבוק)

תיעוד מזעזע שהופץ הערב (שני) ברשתות החברתיות, מציג עימות אלים בין כוחות המשטרה לשתי נשים מבניין מגורים בעיר ביתר עילית, כאשר הן מבקשות שלא לאפשר הוצאת ילדה שעל החזקתה קיימת מחלוקת בין זוג ההורים שהתגרשו.

בקטע מהסרטון נראית הילדה כשהיא נלווית למספר נשים המבקשות לצאת עימה מן הבניין, אלא שבחוץ מתחוללת סערה כאשר השוטרים תוקפים בברוטאליות את שתי אחיותיה של האם שמבקשות למנוע מהילדה להגיע לחזקתו של האב. במשטרה מבהירים הערב כי המעצר בוצע על פי החוק.

מעצר הנשים (מתוך פייסבוק)

בשבוע שעבר פרץ הסיפור לכלי התקשורת כאשר האם הואשמה בחטיפת הילדה ונעצרה. לפי הדיווח אז, מזה מספר חודשים סירבה האם להחזיר את הילדה למשמורת האב כפי שנקבע והפרה את צווי בית הדין הרבני. במעורבות הרווחה בעיר התברר שגם למסגרות החינוך הילדה לא מגיעה ואיש אינו יודע על מקום הימצאה.

הוצאת הילדה מהבית (מתוך פייסבוק)

עו"ד משה אוסדיטשר, סניגורו של האב אומר הערב ל"כיכר השבת": "לצערינו האם אינה בוחלת בדבר. הסרט שצולם נעשה על ידי צלם שהאם העמידה לצורך כך כאשר אחיותיה המנסות לעשות פרובוקציה בקומת הקרקע נעצרות על נסיון להפר צו שיפוטי".

"חבל שהאם אשר מנסה לצייר מסכנות הופכת את פרטיות ילדתה לנחלת הכלל, דבר המוכיח כי הוצאת הקטינה מידי אמא היה כורח המציאות".

אב הילדה: "לא רואים מה קרה לפני שהתחילו לצלם"

מ', אב הילדה, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "כמו כל סיפור שכזה צריך להבין שלא תמיד רואים מה קרה לפני שהתחילו להסריט. מייד אחרי שהאמא נעצרה והובילו אותה לניידת מחוץ לבניין - שאת זה לא רואים בסרטון - הגיע רכב ובו שתי האחיות של האם והם התחילו להשתולל בכניסה לבניין במטרה להיכנס בכוח ולהפריע להוצאת הילדה".

"הם אלו שהרביצו לשוטרים והתפרעו תוך צעקות ולא היתה כל ברירה לשוטרים על מנת שיוכלו לאפשר את הוצאת הילדה. אני אחרון שיגן על שוטרים שמתנהגים בברוטאליות אולם במקרה הזה זה פשוט אחרת משום שהן אלו שניסו להפריע לעבודת השוטרים שבסך הכל ביקשו לממש את צו בית הדין הרבני ובית הדין הגדול שהילדה צריכה להיות אצלי".

לדבריו: "הסיפור עצמו הינו ארוך ומורכב ומתמשך מעל 7 שנים, אולם הדרמה העיקרית הינה בשנתיים האחרונות לאחר שבית הדין קבע הסדרי ראייה שהאמא סירבה ליישם אותם אפילו פעם אחת - מה שגרם בעצם לילדה להיות מנותקת גם ממני, אביה, וגם מארבעת אחיה שלה שנמצאים אצלי".

"ניסינו לבוא לקראתה גם אני וגם בית הדין. הסכמנו להסדרי ראייה שיהיו לגמרי לטובתה ושאני בקושי אזכה לראות את הילדה, אולם היא סירבה להכל. אפילו קנסות בסך מאות אלפי שקלים לא הרתיעו אותה והיא סירבה לאפשר לי לראות את הבת עד שלא נותרה ברירה לבית הדין אלא להעביר לי את המשמורת עליה".

"צריך להבין שבשביל שהיא לא תראה אותי, האמא הסתירה אותה בבית במשך כמעט חצי שנה שבה היא לא הלכה ללימודים בבית הספר מה שבעצם מהווה סוג של חטיפה. אני אהיה מוכן שהיא תראה את אמא שלה אבל אני לא מוכן שתהיה סכנה לעוד חטיפה. אם יובטח לי שהיא תקיים את מה שהדיינים פסקו אין לי שום בעייה, אלא אדרבה, אני רוצה שיהיה לכל הילדים שלי אמא במשרה מלאה שהם יוכלו לבוא אליה בשבתות כמו באמצע השבוע. חבל מאוד שזה לא כך ועוד מנסים לצייר תמונה הפוכה בזמן שהמציאות רחוקה מכך ב-180 מעלות".

תוכן שאסור לפספס
84 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
האבא לא כשיר לגדל את הילדה זהו החלטה של בית משפט שהופר ולכך צריך להקים וועדת חקירה איך הבית דין הייפר את הסכנה ? מי יתן את הדין על כל רגע שהילדה נמצאת אצל האבא המסוכן?? מי יתן את הדין על כל רגע שהילדה נמצאת אצל האבא המסוכן??
פשע נורא, וסכנה13.04.16
53
הפכנו לאנשים שחיים בזירת פשע !!!! הייתי נוכח אישית באירוע אני לא יודע מי מהצדדים צודק אבל יש לי כמה נקודות שמעוררות סימני שאלה . א. שימו לב שהילדה ואחותה הדשולה ממררות בבכי מענין למה הרי היא היתה אמורה לרוץ לזרויות אביה שנמנע ממנו לראותה 9 חודשים . ב. לא היה ניתן להוכיח על אף אחד מהקניבלים האלו שהם
שמואל 12.04.16
52
ניתן לשמוע בוידאו איך הבלש דבר עם חבירו ומשלים גריסה שיקרית
די לאלימות14.04.16

הצגת כל התגובות

51
הנטייה המיידית במקרי גירושין הוא להשאיר ילדים בחזקת האמא (המקום הטבעי), והשהאב ישלם מזונות לפרנסתם. אם האבא היה הבעייתי לא היו משאירים אצלו ארבע בנים כפי שכתוב בכתבה. אם בית הדין לא אישר זאת זה מעורר הרבה שאלות על יציבותה של האם.
דני12.04.16
50
האבא צילם ובבקשה שיראה שהאחיות הירביצו לשוטרים!
פשע נורא12.04.16
49
האבא רשע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה12.04.16
48
האיש לא מבין שבזמן שיש סירטון עדיף לשתוק
עו"ד בשקל11.04.16
47
ברגע שיש עילה למעצר יש סמכות לשוטר/בלש לבצע מעצר וכשיש התנגדות למעצר יש סמכות שימוש בכוח לצורך ביצוע המעצר בסירטון העצורות צורחות בלי שום סיבה הנראית לעין כשהבלשים בסה"כ מבצעים מעצר שההנחיות ברורות לגבי סטטוס עצור שחייב להיות אזוק.
יוסף1357911.04.16
אחי אני לא שוטר ואני חושב שאתה צודק ואני מאמין שהשוטרים לא סתם שיעמם להם אז נסעו לביתר לקסח נשים
אדון שוטר פתח12.04.16
46
אם כל אישה כשמטרידים אותה בכל מיני " הטרדות "במיוחד כשמדובר בכל מיני אנשים חשובים למיניהם היו צועקות ומתפרעות כך שאפילו שוטרים חסונים לא מצליחים להשתלט עליהן ממזמן היה שקט במדינה הזו מסקנה לא בטוח שהן היו באמת מוטרדות נכון שיש טוענות שבעת הטרדה הן קופאות ולא מסוגלות לדבר מעניין למה שזה רק בעת
סיבה למסיבה14.04.16
45
נעמי מהרווחה שיקרה לילדה והיא תאמר שלום לאמא והיא נלקחה מיד לאבא עם אחותה הגדולה והאבא העיף את הבת הגדולה מהאוטו בכניסה לביתר עילית, בית משפט קבע שהאבא לא כשיר לגדל ילדים
איפה החוק?12.04.16
44
מסתבר שגם בלי געררס ובלי תקונעס נוקשות ובלי סטיות ושאר מרעין בישין שמלבישים על הגעררס.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גורי12.04.16
43
אלו היו נשים חרדיות?? וסיפורים כאלו שקורים לצערנו כל שני וחמישי בדימונה, בית שאן, עפולה ירוחם וכו', שמה זה לא מזעזע?? חלאס עם המגדריות המצומצמת והמצמצמת. מי שאיכפת לו אז איכפת לו!
עמ"י חי!11.04.16
42
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי11.04.16
41
ואנשים אלימים כבר אינם יכולים לעשות את מעשיהם בחסות החושך.
רפאל11.04.16
40
לכו לבדוק מדוע הבנים דומים לנערי גבעות שמאז שבאו אליו האם הבנים הם לומדים במוסד מסודר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם12.04.16
39
גירסה האבא בכתבה היא מלאה סתירות או שהיה להם מטרה להפריע או שהרביצו לשוטרים. שירא את הצילום שצילם ! רואים ברור שצילם!!!! כבר נאמר לפני מספר שנים על ידי בית משפט שאינו יציב ואינו כשיר לגדל ילדים!
פשע12.04.16
38
האם לאב יש כ"כ הרבה כסף עד שאפילו זכות תגובה לא ניתנת לאם והכל מוצג באופן כ"כ חד סטרי?
הכואב12.04.16
הוא מדורג בחמשיית עשירי עולם החרדי. וממשקיע את מיטיב כספו ומאמציו לרעת האם והבת!!!!
אפי12.04.16
37
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איל11.04.16
36
שהוא מייצג את האב ויש להם בת עדיין אני לא יאמין לו. ונאיבי מי שכן.
יהודי11.04.16
35
אוי אוי אוי... ממש מסכנות... 2 נשים מתפרעות, מרביצות, דוחפות, צועקות, ומתנהגות כמו שתי בהמות, וכשעוצרים אותן ישר זועקים חמס, האבא צודק לחלוטין, אני הייתי שם, אני ראיתי את הכל, עלי אי אפשר לעבוד, הסרטון המעפן והמטושטש לא ילבש אותי, אני יודע שהאבא הזה צודק ושהאמא הזו והאחיות שלה הן מופרעות וחולות נפש.
בלה בלה בלה14.04.16
34
לא שופטת, רק מתארת מצב קיים. עבודתי במסגרת עם ילדים ממשפחות מכל הסוגים, אני בטוחה שאם הורים היו יודעים מה עובר על ילדיהם מבחינה רוחנית, רגשית, לימודית ובריאותית, היו נוהגים ביתר גמישות אחד כלפי השני. ברוב מקרי הגירושין יש מלחמות אגו של שני בני הזוג וחיפוש אחר נקמה במקום להתעסק לטובת הילדים. אם התורה
דורש שלום12.04.16
33
לא משנה מה יהיה זה נשים... וזה נראה לעין כמעשה מאוד אלים... היו עושים את זה קצת יותר דמוקרטי... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אגם12.04.16
32
מה הנשים חשבו? שהם יפריעו לשוטרים והשוטרים לא יגעו בהם ויסכימו עם כל מילה שלהן? אז לא! תתבגרו! לשוטרים יש הוראות ופקודות ואני בטוחה שהם לא התחילו מיד באלימות, פשוט הנשים חשבו שהן קדושות ושלא יגעו בהם עלאק.
אני11.04.16
הם רק באו והאבא נתן הוראה לשוטרים לעצור אותם והם נעצרו באלימות על ידי בלשים חסרי כל סימן שהם שוטרים ורק לאחר האלימות שוטר אחר הלביש כובע של משטרה שזה יכול ליהיות מזוייף, וכן השוטרים לא לבשו כל תג עם שמם. האבא צילם איך מעיפים את כיסוי ראשם ושהשטרה תבקש מהאבא את התצלום הגדול יותר.
בושה וחרפה 12.04.16
31
למה לא הביאו שוטרות, בכל מדינה אחרת זה לא היה קורה!!!! חוסר צניעות....למה האשה לא יכולה לגדל את הילדה????? לא הבנתי...
חנה11.04.16
והנשים היו מקבלות 10 שנים בפנים
דוד12.04.16
אם זה היה שוטרות הנשים המוכות היו מקסחים את השוטרות לא צודק?!
תגובה12.04.16
30
שאלה האם נעשו כאן על ידי בלשים אלימות לא סמכותית ובפרט שהבלשים תעמו גירסה (כנשמע בסרט) אם זאת לא לא הייתה אלימות אז מהי כן אלימות של בלשים?
ביתר14.04.16
29
מהיכרות אישית, הילדה מעוניינת להיות בחזקת אמה, והאבא עושה הכל ע"מ להרע להן!!!! כמה אדם אחד יכול להיות מנוול???? למה להשפיל אנשים חפי פשע לרמה כזאת? אי צדק משווע!!!
אפי12.04.16
28
אם ראיתם טוב הוא נגע לה בבטן
ישראל לוי12.04.16
27
האבא הוציא את הבנים מהאמא והם מסתובבים בנחניאל בעודו קטינים!!!!!!והוא גר בבית אל!!! הבנים מוזנחים עד כאב וניזונים מפחי אשפה!!!! ככה הוא יגדל גם את הילדה המנוול הזה?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני12.04.16
26
תישאר לה שריטה לכל החיים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלישע11.04.16
25
גיבורים על חרדייות
מלי11.04.16
24
צריך לערוך יום תפילה בביתר, רבני ביתר נגד הפשע
יום תפילה!13.04.16
23
נעמי מהרווחה שיקרה לילדה והיא תאמר שלום לאמא והיא נלקחה מיד לאבא עם אחותה הגדולה והאבא העיף את הבת הגדולה מהאוטו בכניסה לביתר עילית, בית משפט קבע שהאבא לא כשיר לגדל ילדים ופלא שהמשטרה יחד עם בית הדין עוברים על החוק!
איפה החוק12.04.16
22
יום יבוא ודאעש יבוא גם לכאן להושיע אותנו מציפורני הציונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק11.04.16
אתה יודע מה השיטות שלהם בשביל לספק את הייצרים הזוועתיים שלהם !!!! אז תתפלל הרבה שהם לא יגיעו אליך !!!!
ממני12.04.16
21
לזעוק זעקה גדולה
יום תפילה!13.04.16
20
לכל המגיבים החכמים והפחות חכמים וקל וחומר לקלי הדעת: צריך לדעת שלפני ואחרי כל התגובות שלכם יש כאן מס' ילדים שלא חטאו ולא עשו רע לאיש, אף אחד לא שאל אותם אם הם מעוניינים להגיע לעולם הזה אבל הם כאן והם בסך הכל רוצים אבא ואמא נורמלים (בממוצע) וביטחון אישי כדי לעבור את חיי העולם הזה בצורה נורמלית, הם לג
אחת מהעם12.04.16
19
באמת לא רואיים בסרטון את כל הייסורים שהביא על האם והבת, הוא באמת חושב שבגלל שהוא מחלק כסף לכך מי שאפשר הוא יכול לקחת את הבת מהאמא, אחרי כל הסערה כשהבת הגיעה לחזקתו ראינו כל השכנים את הרתיעה והפחד שיש לילדה ממנו.. וצודק מי שאמר שלא צריך להתפרע אני מקווה שאף פעם לא תפגשו במצב שכולם נגדכם כי הצד השני
שכן מהבניין12.04.16
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איל11.04.16
17
מי שמפריע לצו של בית דין או בית משפט המינימום זה להביא אותו עם אזיקים לתחנת משטרה ולפתוח לו תיק לא משנה כמה הוא צורח . ואין פה שום בעיה היא סתם צרחה וזה שהיו במקום רק גברים לא אומר שצריך לתת להם להשתולל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כל הכבוד11.04.16
16
במדינת חלם/ישראל יש יותר זכויות למחבלות או מחבלים מאשר ליהודים ואם הם חרדיות אז בכלל אין להם סיכוי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Brooklyn 11.04.16
15
זה לא מקרה ראשון שרווחה בביתר לא מטפלת בשקיפות. רחמנות על הילדה שבכתה, בכלל לא רצתה ללכת לאבא! במקום לעזור לאימא ואולי לתת טיפול לוקחים את הילדה? למה האלימות הזו?
ביתריסטית13.04.16
14
איזה מדינה מפגרת!!! תומכת ומעודדת את האי צדק ומזניחה את הטובים? רק בישראל יחללו פשע כזה לנשים עדינות נפש שנפלו לידי נוכל כזה...
רעיה12.04.16
13
כמה רוע יש לאנשים הבתי דין תמיד לטובת הגברים המנוולים שייתבישו להם! מזל שיש אלוקים שבסוף הוא אומר את המילה האחרונה כולם יתנו את הדין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיא12.04.16
12
מדהים ביותר איך אפשר להתעלם מעובדות שפשוט נמצאות מול העיניים. אחיות כלל לא הגיעו בעת האירוע. הם חשבו שהאירוע כבר הסתיים ופשוט רצו לבוא לעודדאת הבת הגדולה שנשארה בבית וגם לשמור על הבית שהיה פתוח בגלל שהשוטרים פרצו את הדלת. האחיות רק נגעו בדלת כשפתאום תקפו אותם והרביצו להם בצורה אכזרי ביותר; בלי להזד
חדוה12.04.16
11
השוטרים סך הכל עושים את עבודתם! אם לנשים באמת היה אכפת שנוגעים בהן הן היו עוזבות את המקום או שהן לא היו משתוללות- ונותנות לשוטרים לעשות את עבודתן, אז זה בעייתן האישית בלבד. ולמי ששאל למה לא הביאו שוטרות זה בגלל שהשוטרים לא חשבו שהם יתקלו בנשים חרדיות מופרעות שמעדיפות שיגעו בהם מאשר לתת להם לעשות ת'ע
אני11.04.16
בושה וחרפה להוריד לנשים כיסוי ראש ועוד בעיר חרדית לאן הגיענו
בושה וחרפה 12.04.16
שנשים חרדיות מתחילות להתווכח ולהשתולל כשהשוטרים אומרים להן לזוז! תאמין לי שאם הם היו זזות ועושות מה שהשוטרים אמרו להן היה נחסך כל הסיפור הזה! אבל לא, הן צדיקות שעומדות ומפריעות. כאילו בחיאת רבאק הן באמת חשבו שהן יותר חזקות מהשוטרים? או שהשוטרים פתאום ירחמו עליהן ולא ייקחו ת'ילדה? מה השטויות האלה, את
תמר13.04.16
10
לא אידיוט קטן עליו אני מזועזעת שככה מפיצים סרטונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
M11.04.16
נעשה על ידי הבית הדין עם עורך דין משה אוסדיטשר עשו מחטף לא חוקית
מדינת משטרה12.04.16
שידעו בדיוק איזה משטרה מנהלת המדינה. ומזל שפורסם כך פחות יש מי ששומע את צעקת האמא
012.04.16
9
אם זה היתה ערבייה מזמן היו מזמנים אותו למח"ש...
שפויה12.04.16
8
היכן חהכ החרדים במה עיסוקכם אחרי זוועה שראו כולם מדוע אינכם מרעישים עולמות
יצחק12.04.16
7
האישה עושה את הדברים האלו זה לא חידוש
חני12.04.16
סליחה על ההתערבות... אבל זה ממש לא כמעט בכל גירושין ב"ה!!!!
ענבל14.04.16
6
אתם גיבורים על נשים👺 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם11.04.16
5
ועו"ד משה אוסדיטשר הוא העו"ד של האב אז לא פלא שוא מגן על השוטרים ובכל זאת אסור לשוטרים לתת מכות ועוד לנשים
כ11.04.16
אויסווארף? או אויספישער?
ביתריסט11.04.16
4
אין להןוציא ילד מחזקת אמו יולדות,!!!! גבר שעוששה זאת זה אך ורק בשביל נקמה. את הגברים האלו צריך לזרוק לכלבים,!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ד12.04.16
3
האבא מנוול ופושע. הילדה פורחת בבית ושונאת את אבא שלה
שכנים ממול11.04.16
נעשה על ידי הבית הדין הרבני עם עורך דין משה אוסדיטשר עשו מחטף לא חוקית ! נראה כ י מ פ ח ד י ם מהקשרים לא חוקית של העורך דין וצריכים לבדוק האם עבר על החוק?
מחטף לא חוקית12.04.16
את ראית אותו ? או שרק שמעת מהם מי זה האבא??
מיכל כ12.04.16
2
ביתר היא לא עיר פשע מלי!!! השוטרים אסור להם לגעת בבנות!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אדר11.04.16
1
כאדם שעובר את ניסיונות ניכור של בתי ממני אני מצדיק ומבין את המשטרה ואת העו"ד, שהאישה אינה בוחלת בשום אמצעית לעשות ככל העולה על רוחם בניגוד לכל חוות דעת מקצועית תוך זלזול בבית הדין ומאוד מאוד מצער שצריך להגיע למצבים משפילים אלו !
יוני כהן11.04.16
ולא מי הצודק בין בני הזוג
אלחנן י.נ.11.04.16
לפעמים האמת כואבת....אין מה לעשות תתמודדי. במקום לנסות להבין מה הבנ''א מנסה לומר אתה הולכת ראש בקיר וכותבת ''אתה מפגר''. וואו ממש בוגר.
אני11.04.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 07:42

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 07:37
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24