כיכר השבת

הטור השבועי

הטרגדיות בשרות התקשורת / דב הלברטל

ממש הוליווד. גם אישה. גם חרדית. גם חזרה בשאלה. גם נעלמה. נמצאה לאחר ימים מותחים של חיפושים כשהיא מתה. התאבדה. השאירה מכתב. מה יותר צבעוני מזה? התקשורת עטה על זה. סיפור אגדות לילדים, סוחט דמעות (טור)

182
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"ז בסיון | 03.07.16
הלוויתה של אסתי וישנטיין
הלוויתה של אסתי וישנטיין (צילום: יהודה ארגמן, כיכר השבת)

שתי טרגדיות התרחשו בימים האחרונים. התאבדותה של אסתי וינשטיין, ורציחתם האכזרית של הנערה אריאל ומיכאל מרק. התאבדותה של וינשטיין, הפכה למה שמוכנה טלה-נובלה. סוג של סיפור אקזוטי, שהמדינה אהבה לדבר עליו. מבחינתה של התקשורת, בעיקר החילונית, אך לא רק זו, היה כאן מוטיב של סרט טרגי.

ממש הוליווד. גם אישה. גם חרדית. גם חזרה בשאלה. גם נעלמה. נמצאה לאחר ימים מותחים של חיפושים כשהיא מתה. התאבדה. השאירה מכתב. מה יותר צבעוני מזה? התקשורת עטה על זה. סיפור אגדות לילדים, סוחט דמעות.

אין ספק, מדובר בטרגדיה. אבל הדברים הרבה פחות אקזוטיים וצבעונים ממה שהשתקף בתקשורת. הרי מדובר באשה חרדית, אם לשבע בנות, שחזרה בשאלה ונטשה את בנותיה, את משפחתה ואת קהילתה. לא רק שהפכה לחילונית, אלא הצטרפה לארגון המסית ומדיח של החוזרים בשאלה.

ועוד הוסיפה חטא על פשע בהתאבדותה. המשמעות של התאבדות זו, היא רציחתה של עצמה. היא פשוט רצחה את עצמה. אין פה שום דבר אקזוטי, אלא רק רצח. היא גם כתבה ספר המעודד בעצם לצאת בשאלה. אופן עזיבתה את הדת, והתאבדותה, הן שתי סיבות אפשריות שלא לשבת עליה שבעה.

הלווית אסתי וינשטיין (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

אבל התקשורת המסיתה, הייתה מלאת חמלה כלפיה. כאילו לא היא זו שבגדה בעמה, מולדתה ובבנותיה. כאילו היא נבגדה. נעזבה על ידי משפחתה. עלובת החיים. וכמה שהתקשורת האדירה את ביתה היחידה שחזרה אתה בשאלה. גיבורת השבוע. איזו תבונה ורגישות שיוחסו לה. ענקית הרוח.

לא היה כל איזון לעיוות התקשורתי הזה, שניצל את הטרגדיה להתגולל על עולם ההלכה ועל חסידות גור. אמר לי אברך חשוב מאוד, שטוב שהיא התאבדה. כי לא רק שעזבה את דתה, אלא גם הדיחה אחרים. זו אמירה קשה, אבל יש בה כדי לאזן את הרגישות והאהדה שהופגנו כלפיה, יחד עם ההסתה כלפי חסידות גור.

גם הלוויה סוקרה כאחד מסיפורי האגדות. מעין סיום קלאסי של סוף טוב הכול טוב. הסבתא החרדית התחבקה עם בנה ונכדתה החילונים. כולם התחבקו זה עם זה. היו פרחים. שירי רגש חילונים. איזו אידיליה. החרדים מכילים את החילוניות. כמה שהיה טוב. אולי היא בכלל ציוותה בהתאבדותה את חילונה של החרדיות.

גם רציחתה של הנערה אריאל נוצלה מיד לצרכים פוליטיים. עוד לא יבש הדם מחדרה, וכבר קרובת משפחתה קראה לעלייה להר הבית. הרחבת ההתנחלויות בשרות רציחתה של אריאל. כאותה אישה שכולה בצוק איתן, שקראה בכינוס המוני לנסיגה מהשטחים. התחושה היא, שכהה הכאב האוטנטי על הנפשות שנרצחו.

מסתבר שבעידן שלנו, הנרצחים והמתאבדים מצווים לנו במותם בעיקר את המניפולציה והפוליטיקה.

תוכן שאסור לפספס
182 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
97
נראה שכותב שורות אלו אין לו הבנה כלל בנפש האדם ושיפוטיות נוראה זועקת בין השורות בלי לדעת מה אכן קרה שם. אשה-אם לשבעה ילדים לא עוזבת פתאום את ילדיה בגלל סקרנות או כל דבר של מה בכך זהו מעשה מאד קיצוני שעצם המעשה אומר לנו שזה ממש לא משהו שאנו יכולים לדון בו ובטח לא לשפוט...נקודה מאד חשובה למחשבה!!!
רחלי10017.07.16
96
שימו לב לכל המגיבים לספר , הטיפשים והחכמים גם כן הספר מעובד על ידי לא פחות מתשע חברים וחברות של הגברת ווינשטין , כולם שייכים למגזר אחת ויחידה , ח י ל ו נ י ם , הספר מעולם לא נכתב על ידי הגברת וינשטיין , הדבר האחרון שהיא היתה עושה זה לכלכך על ילדיה והוריה , החלק השני של הספר 2016 זה ייתכן שנכתב על י
Ami07.07.16
95
מר הלברטל מה לעשות שלתקשורת החילונית יש עובדות המצדיקות מאד את החמלה על אומללה זו וכחרדי אני אומר די לטאטא את הטינופת שבתוכינו נהיה אמיצים, נהיה גלויי לב בדיוק כמו שאסתי ז"ל היתה כפי שמוכיח ספרה אם כי אני מסתייג מאד מהתיאורים המיותרים...
בני06.07.16
במותה. זה כל הסיפור שנקרא "אסתי וינשטיין".
לבני07.07.16

הצגת כל התגובות

94
מי שעושה עסק זה אתם גב' אסתי ויינשטיין לא שווה את כל הכתבות אלו, אין כזה דבר חוזרי בשאלה, יש אנשים שהם חסרי איפוק, היא פרקה את ביתה, עזבה את הבית וחצתה למתרס השני וקבלה את עונשה ותו לא. אלפי חסידי גור חיים בעושר ואושר. מי אנחנו שנבקר אותם. כל אחד ודרכו. עשרות חוזרי בשאלה יש במגזר הספרדי ואשכנזי,
תמים06.07.16
93
כל פעם אתה מוצא מה ללכלך מי אתה בכלל שתבין אשה חסידת גור שסובלת יסורים לא שאני מצדיק אבל להתחיל לקנטר אחרי שהיא מתה זה לא דרכנו אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו
יעקב06.07.16
92
תקראו את הספר שלה "עושה כרצונו" . בעלה דחך אותה לשאול תחתיות תרתי משמע... שום מילה בכתבה על חלקו ושום לימוד זכטת ממש כתבה של אנחנו ואנחנו הכי הכי וכל השאר זבל. חרדיות נפוחה ריקנית ונבובה במיטבה... פוי. גועל נפש של כתבה... וכמו שאמר אבא של אסתי בהלוויה ...אסתי בטח בגן עדן עכשיו !!!! (נשלח באמצעות כ
מרים06.07.16
91
אולי כדאי שתדע יותר לפני שאתה כותב כתבות עלובות כאלה ככר השבת צריכים להתביש בך דוגמא לדבר אין לך מושג מה הילדות שלה כתבו לה ואין לך טיפה של ידע על מה שהסטיפלער זצוקל כותב בדרך שבה בעל צריך ליהוג באשתו אני בטוח שאשתך לא המאושרת עלי אדמות אם יש לך כזו בכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי שיודע יותר פרטים מכותב הכתבה הטיפשית 06.07.16
90
על אסתי וינשטיין שמענו בתקשורת שבועיים, על נרצחי הפיגוע שעתיים, כי את מי זה מעניין? הם גרים בחברון, הם נרצחו על ידי ערבים, את זה צריך להשתיק
דבי06.07.16
89
1. מה זה 'טלה נובלה'? 2. מה זה 'אקזוטי' 3. מה זה 'סרט טרגי'? 4. מה זה 'הוליוד'? 5. מה זה 'קלאסי'? 6. מה זה 'המניפולציה'? אני גר במא''ש ולא מבין מלים שאינם מוזכרים בחז''ל
סתם מקשן05.07.16
אם אתה כזה צדיק תצא מהרשת מיד!!!
דביר05.07.16
88
זה אמיתי???? מי שפרסם את הדברים זה עו"ד מוכר לקח על עצמו אחריות כבדה ופרסם את הדברים הקשים אם אכן זה נכון לא פלא שאסתי כבר לא בחיים
ט04.07.16
87
כמה שטויות בכתב אחת. שוב אותה סתימות מוחין בציבור החרדי, לטשטש לבלבל העיקר להמשיך להסתיר עוולות שנעשות בציבור החרדי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המלאך04.07.16
86
מגעיל שאתה מזכיר בנשימה אחת את 2 הטרגדיות. מה ההשוואה? אסתי הייתה חולת נפש, שניסתה להתאבד עוד בחיק משפחתה, נטשה באכזריות את עולליה, התנהגה בגופה באופן מחפיר גם במושגים של חילונים, וחיפשה להטיל את כובד משא התאבדותה על מגזר שלם, והגרוע ביותר - על בנותיה שהקריבה אותן קורבן ליצריה. לעומתה הלל התמימה, שה
מבכה04.07.16
85
מקסים!!!
שלום03.07.16
84
החוזרים בשאלה הם כמו בלעם הרשע שרצה לחיות כגוי ולמות כיהודי
אבג03.07.16
83
. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תפארת 03.07.16
82
ומה שלא יהיה רואים שהבחורה מתוסבכת כבר מילדות. מי שיש לו יצר הרע לאכל דוקא אגוזי של עלית ולא של מגדים יש לו נשמה מרדנית בכל מחיר. מה שממילא לא מאפשר לאחת כזו להסתדר עם התאקונס של גור.
קראתי07.07.16
81
שאינו ממלא את מקום הרבי מחב"ד...... תראו איך אנחנו ממהרים לשכוח דברים שהיו וממשיכים ליותר מעניין מי שמוביל אותנו לכך זה לא אחר מאשר הלברטל בעצמו תחשבו על זה
מיסטר פיטר05.07.16
80
שלא היה לו מה לכתוב והצטרף למעגל הרוקדים על הדם.
אברך פשוט04.07.16
79
היא חולת נפש. אם היה לה כ"כ רע למה לא התגרשה? בקשק לפיגוע לא כ"כ נכון אם כי הם עלו להר הבית אז מה הם מצפים?
יוסף04.07.16
78
ציטוט מהמאמר: " אמר לי אברך חשוב מאוד, שטוב שהיא התאבדה. כי לא רק שעזבה את דתה, אלא גם הדיחה אחרים. זו אמירה קשה, אבל יש בה כדי לאזן את הרגישות והאהדה שהופגנו כלפיה, יחד עם ההסתה כלפי חסידות גור". אותו אברך " חשוב " שכנראה לא קרא ולא שנה , מעיז בסיכלותו הרבה לתת ליגיטימציה להיתאבדות (לא נשכח שהיא א
איש רוח04.07.16
77
יישר כח
בני ברק03.07.16
76
הלל הי"ד מתה מות קדושים! בעוד שאסתי ויינשטיין זלזלה בקדושת חייה היא. ברור שרצח מזעזע של ילדה יהודיה במיטתה יגרום לכך שאנשים ירצו לנקום בדרך חיובית ולהרחיב את הבניה בארץ הקודש- שעל קדושתה היא נרצחה. תתבייש לך בתור חסידת גור במקור אני מוחה על ההשוואה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גורניקית03.07.16
75
ולא עוכר ישראל כמוך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי03.07.16
אותך איזה שאלות
יהודי 06.07.16
74
כל הכבוד לילדים שלה ששמעו לאדמור שלהם
חיים08.07.16
73
״אני לא כועסת על רחלי ומירי אבל מאוכזבת מאד, על שלא האמינו לבקשותיו החוזרות ונשנות לשמוע אותי ושלא השכילו להבין שלא יתכן שעזבתי את כל מה שהיה לי בגלל סיבות שוליות. הן היו צריכות לעמוד על רגליים אחוריות ולדרוש לדעת את כל האמת על מה שקרה וברור לי שאם הייתי זוכה מהם להכרה והבנה לא הייתי מגיעה לרגע הזה.
נ04.07.16
72
חסר יקר אם לאחר שקראת את הספר אתה כותב כך את תתביש לך כמובן שיש 2 צדדים למטבע אבל מכאן ועד להגיד שלא צריך לשבת עליה שבעה תורעד את הכיפה שעל ראשך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל04.07.16
71
די להצדיק את החברה החרדית. אנחנו יודעים בדיוק באיזו זוהמה מדובר. אסתי התאבדה בגלל שלמה. במקום להתמקד בו מתמקדים בה וגם על זה יש טענות. הרוצח הזה עדיין חי אולי תכתבו גם עליו? על גברים מתעללים? מעניין למה כל הכתבות נגד אסתי נכתבות דוקא על ידי גברים?! התקשורת צודקת. כשאם רוצים לפרסם מצווה טאנץ אתם גם מ
אני03.07.16
70
יש שאלה כתוב במשנה (אבות ד/כט) שעל כרחך אתה נוצר ועל כרחך אתה נולד ועל כרחה אתה חי ועל כרחך אתה מת ועל כרחה אתה עתיד לתן דין... וקשה אם אדם אינו רצה ליוצר, לילד, לחיות, למות, על מה בשמים הוא צריך לתת דין חשבון יאמר לא רציתי ליוצר ליולד לחיות ואפילו למות? ותרצו לפי המשנה ב"ב: גדר את הראשונה ואת השני
א. הכהן03.07.16
69
גם כחילונית -איזה טוהר עדינות אנושיות חמלה רגישות ויופי רוחני ניבט וניכר מהם.הביטו עכשיו על שאר בני המשפחה והמעורבים בפרשה ועל כותב המאמר ותגלו את ההבדל התהומי כל כך במה שמשודר ומוקרן . העינים המבט והמבע לא משקרים.הם ראי הנפש.זו נקודת מוצא מושלמת להבין ולפענח באופן כללי מי פה הטהור התמים הזך והק
לוי03.07.16
ובמיוחד הבקשה להראות לילדות את המכתבים הקשים, זה אכזריות לשמה.
דן06.07.16
עמה לשאול"ה ואז תגיד מי יש לה החן
יהודי06.07.16
68
לפי התנהלות החיים כך ידברו אחרי 120!!!!! את הדברים צריך להוציא !!!גם אם זה לא נוח !!!חסידות .כור .תקונעס ..ועוד כמה מרעין בישיין!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים03.07.16
67
עם כל הכבוד, זה לא פייסבוק של אדם פרטי שמוציא עצבים. 'טוב שהתאבדה'? ועוד פנינים רבים מדי
אלי כץ10.07.16
66
אם תקרא את ספרה של המנוחה תיראה שבעלה הוא האשם העיקרי. כמו כן עניין ה"תקונעס" גם אם במקורו היה חיובי-חד משמעית אינו מתאים לדור הזה בכלל וד"ל.
שליח-מצווה06.07.16
65
אם היא התאבדה באמת בגלל הנתק עם בנותיה, והבנות הדירוה מפני שחזרה בשאלה, למה, למה, לא חזרה בתשובה? יש תשובה הגיונית לשאלה זו? היא עצמה שוקלת אופציה כזו בצוואה שלה. אבל בסופו של דבר, למה לא עשתה את זה? לדעתי יש תשובה אחת: כל פסיעה שלקחה מאז שעזבה את ביתה היתה - כמו שקורה בהרבה מקרים של גירושין - מלאה
אברך אמיריקאי04.07.16
במקום לעשות בדק בית אצל אלו שחוזרים בשאלה(שדרוש לזה הרבה הרבה אומץ!!) עשו בדק בית אצל חסידות גור ... ממשיכים להכפיש את שמה, גם אני אם היו אומרים לי ועושים לי את מה שבעלה עשה לה, הייתי מואסת בכל מה שיש לדת להציע, ואני בן אדם דתי.... לא לדון אדם עד שמגיעים למקומו... היא הייתה מוכנה להתלבש צנוע ובלבד
אלמונית07.07.16
לחזור בתשובה מתוך אינטרס? נפש האדם היא לא מכונה!
רפאל04.07.16
64
אתה בכל פעם שקורה סיפור טראגי, מנצל את הבמה כדי לפרסם את עצמך בשטויות שלך, לא כל מה שחושבים אומרים!!!!! די תפסיק כבר, כך עשית גם אצל משפ' ווינגוט, אתה זה שרוקד על הדם של אחרים! תפסיק להתייפיף
בהחלט04.07.16
63
אתה מתבסס על ספרה בטענה שהיא מעודדת חזרה בשאלה תתבסס גם על ספרה שבעלה רצח אותה נפשית! תזכור טוב אין אף יוצא בשאלה שנלחם נגד הדת או נגד אלוקים מבחינת היוצאים בשאלה אלוקים הוא הכי טוב שקיים המאבק שלהם הוא בדרך ההשקופע החריידיס וזה קצת אוכל אתכם נוח לך ולחבריך להפנות אצבע מאשימה כלפיהם ולא כלפי דרך ההש
גדי04.07.16
אצל החילונים יש עולם שלם מלא קנאה שנאה תחרות ובגידות. ואין על מי להשען- שאנחנו נשענים על אבינו שבשמיים. זה שהחרדים לא חיים ברמת חיים גבוהה לא הופך אותם ללא נהנים, ההנאות שלהם הם מדברים פחות ברמה , תקנה לילד אופניים והוא יהיה מאושר, אצל החילונים תקנה לו אייפון אייפד ומחשב וטיסות וכו ועדיין לא שבע...
טעות04.07.16
מה נותן להם לשמוח במה שיש אלא שכן יש לנו הרבה, כי אנחנו גודלים על הפתגם לא כל מה שנוצץ זהב ואנו כן חיים ברמת חיים גבוהה, אומרים מתוקה היא שינת העובד....... גם אם היא על הרצפה השמחה לא מגיעה ממשהו חולף אלא מהרגשת הלב הרגועה ,מה, אז אם לילדים החרדים יהיה טיסות ואיפודים וכו' גם הם יפסיקו לשבוע אלא שהכ
נ נח 04.07.16
הם לא אוהבים את אלוקים אלא את עצמם עובדה שהדגשת שהעוייייייייייילם הזה נמצא אצל החילונים.... ןההשקופעעעע גם אומרת שמותר לשאול הרי אחד היה אברהם אלא שאינם מחפשים לשאול אלא לתרץ הרבי מצאנז זיע"א פעם אמר למליונר שתמך במוסדותיו שאולי עוה"ב יש לו מכל חסדיו אך עוה"ז כמו שיש לו , לרבי, אין לו ,ברומזו אל ההנ
נ נח 04.07.16
62
שניהן מצפצפות על שכר ועונש על השולחן ערוך ועל הצניעות בקיצור על הקב''ה גם הוא מצפצף עליהן ועל כל אשר להם
ברור מאוד04.07.16
"בעצם הענין דלבישת פאה נכרית, ולא להסתפק בכובע ומטפחת, מבואר ההכרח בזה בכמה מקומות. והרי רואים במוחש אשר לבישת כובע ואפי' מטפחת, משאירה חלק השיער בלתי מכוסה, על כל פנים במשך זמן קצר, זאת אומרת שעוברים על האיסור הגדול, וכהפסק דין בשו"ע או"ח סי' ע"ה" (אגרות קודש להרה"ק מליובאוויטש זצ"ל, חלק י"ט, איגרת
אלי09.07.16
61
מסכים עם כול מילה על המתאבדת אבל על הנרצחת לא מסכים לגמרי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבין 03.07.16
60
לא מעניין
הנושרת מפתוחי. 03.07.16
59
הטורים שלו נוקבים ולעיתים קרובות צובטים ומביאים לתחושת אי נעימות וזה רק מפני שזו האמת גם אם היא לא כל כך נעימה לשמוע. התקשורת החילונית האדירה אותה על אף מעשיה הלא ראויים שהשם יסלח לה על זה והכפיש בלי הפסקה את המגזר החרדי שבכלל לא העניין בסיפור הזה. הכל סיפור משפחתי נורמלי של בנות שננטשות ומסרבות לסל
ח03.07.16
58
ואין קשר בינן לקדושה רק מה שכתוב בתורה ובהלכה קשור לקדושה
מנחם מנדל שך03.07.16
57
והטור שלך אדון הלברטל הנכבד לא רוקד על הדם?????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי יורד03.07.16
56
מי אתה שתדון ותשפוט אדם על מעשיו. מי שמך לשופט?? אתה הרי רוצח במו פיך, אנשים שלא יכולים להגיב לך. הניתוח שלך את המצב הוא עלוב!! אשה שמקבלת מכתבי נאצה מילדיה. ילדים קטנים כמקללים את אימן שתראה רק רע בחיים. ילדה שאומרת לאימה שכל ערב היא בודקת שהדלת נעולה כדי שלא תחזור, והיא שתקה. יכלה לפתור את העניין
לירון ל03.07.16
55
עברת כעת על כל מהות התורה והתנהגת בדיוק כמותם.ירא לסביבה ולא לה'.ה רוצה קירוב,אהבה ואחדות.רק ככה אנשים יתקרבו לתורה.אל תתפלא שהבא בתור יהיה בגלל כתבה מסוג זה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלמוני05.07.16
54
תלמיד שסרח פנה לאחר שנים רבות לרבו החפץ חיים ז"ל שיורה לו דרך תשובה אך מבקש הוא שקודם לכן יפתור לו רבו כמה קושיות ואי הבנות שיש לו על הדת נענה החפ"ח ז"ל שמסכים רק שרוצה הוא לפני כן להבין מתי התעוררו לו השאלות לפני החזרה בשאלה או לאחר מיכן עה התלמיד שלאחר מיכן, אם כך, אמר הח"ח אין זה שאלה אם כי תירוץ
מחשבה למעשה 04.07.16
53
דב העלוב לפני שאתה כותב דברי הבל ושקר על התאבדותה של אסתי ויינשטן ז"ל תקרא את הספר שהיא כתבה מדם ליבה על מה שבאמת היה וגרם לה לחזור בשאלה.אל תדון אדם וכו".
בנימין04.07.16
52
האם אנשי הלל באמת דאגו לה ? כמו שנראה הכל היה מתוכנן האם הם ידעו ועזרו לה להצעד הזה כדי להכפיש את הציבור החרדי?
ממי04.07.16
51
כל מה שכתבת שטויות כי אתה בכלל לא יודע מה היה. גיבור מקלדת. טוקבקיסט מצוי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי03.07.16
50
ארגון הלל יחד עם החילונים-הם אלה שהרגו אותה בנפש וגם בגוף....לא החרדים ולא הדת ולא התורה ולא הקב"ה.....
ש03.07.16
49
כרגיל, מצויין, ר' דב נוגע בנקודה (והפעם בלי הגזמות כדרכו...). את כל בעלי הרחמים מן התקשורת (ויחד אתם את כל אנשי השוליים ה"מכילים" את החילוניים והחוזרים בשאלה), הייתי שואל שאלה פשוטה: אם בן או בת שלכם היו מצטרפים לחמאס או לדאע"ש ואפילו לפת"ח (אם יש עוד כזה...), גם אז הייתם "מכילים"? גם אז הייתם כועסי
יהודי פשוט07.07.16
48
אמא זה אמא ומשהו לא טוב קרה שם ופרק אותה נפשית היא לא עזבה תשםגם שהיא בכתה היא בכתה לאבא שבשמיים היא עזבה תזרם החיסידי אך אסביר זאת בטוח משהו קרה שם כי עובדה שאת בנותיה היא בחרה להם מסלול חרדי במקום לקלקל אותם היא יכלה לעשות להם גיהנום אבל בחרה ללכת כי משהו גרם לה ללכת קשה לי להאמין שאחרי שבע הריונו
דבורי05.07.16
47
אף 1 לא היה רוצה ש1 מקרוביו יהיה על ידה
לפי ההלכה05.07.16
46
לעשות כלום, רק לקבל את גזר דינה, וזה לא יהיה קל... מה שאנחנו כן יכולים לעשות, מעבר לעיסוק של מי אשם ובמה, זה לקבל על עצמינו משהו לזכותה, לימוד, תהילים, חיזוק במצוות. כל אחד יודע במה עליו להתחזק. הלוואי שבזכות זה ינקה לה מהדין, והלוואי והלוואי שזה ימנע מעוד יהודי לחזור בשאלה...אמן כן יהי רצון.
א04.07.16
45
איך אתה יכול לסלף את האמת? קראת את סיפרה? תשאל ותחקור את אחיה! הוא יודע את האמת. בעלה הביא אותה למקום של אין ברירה. שהוביל אותה לסערה גדולה ואין מושיע. וכאן מתאים לומר " אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו." רק כשנחשפים לעובדות בספרה, מבינים מעט מה קרה שם ויש עוד נשים רבות בסרט הרע הזה. . . ושותקות ב
מזועזעת04.07.16
האם אתה לא חושש שתה החילונית ואחיה החילוניים יאמתו את הספורים ואפשר לאמת אותם ואז איך יוציאו הגוראים וכלל החרדים את פניהם לרחוב? מוטב לשתוק ולתת לסיפור לשקוע מאשר לגרות אותם לאמת את זה. יש בסיפורים כמה וכמה שותפים חילוניים וד"ל שיוכלו בהחלט לאמת את הדברים סיג לחכמה שתיקה
יוליוס04.07.16
44
אם הבנות שלה היו יודעים לאן בעלה לקח אותה היו משמידים אותו והיו קוראים לה הרבנית הצדקנית,בושה לגור שמחפים על פרשה כזאת, אם בעלה היה בזמן הסנהדרין היו ממיתים אותו בבית דין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ.03.07.16
אם אסתי היתה בזמן הסנהדרין הם לא היו מסתדרים באיזה מיתה להעניש אותה מרוב עבירות שעברה
משיב כהלכה07.07.16
43
בחורה חולה ודוחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טלי03.07.16
42
אטימות לב ופלגנות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון03.07.16
41
אבל אני עדיין חושבת שכן נכון להסתובב שניה ולהסתכל וקצת להתעננין מה עברה אסתי בהיותה חרדית לחסידות גור.. בעלה פשוט גרם לה לכל זה.. בא לא נדון אבל גם לא נעשה עניין ככ גדול מהחלטה ככ גדולה שלקחה אסתי בעצמה.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי03.07.16
40
אולי בזכות הפרסום יתעוררו גור ויבינו שהם רוצחים את נפשות חסידיהם. כבר נכתב: מי שיותר נאמן בתורה סופו שיבגוד בתורה. וזה בדיוק מה שקרה כאן!!!
מ.פ.07.07.16
39
למה נראה לכם שכל מה שרשום בספר הוא האמת הטהורה? אנחנו זוכרים ארועים אחרי 30 שנה בפרוט מי אמר מה למי ואיפה? יתכן שהיא זכרה רעיון ואם השנים ככל ששהתה במגזר החילוני התווסף לה עוד רעיונות. מלבד זאת ברור שהיא תכתוב ספר לנקות את שמה ולהכפיש את בעלה ככה זה אצל גרושים, למה לחשוב שהכל אמת???? ונראה לי שכל הת
יוני04.07.16
הספר שלה לא אמיתי היא גם מעולם לא נטשה לשבועיים את הילדים וחזרה לתשעה חודשים היא גם מעולם לא ברחה מהם הכל זה עלילה של... של מי בדיוק? של הבנות יחד עם אגודת הלל??? (לטעון שהיא עזבה אותם???) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדי04.07.16
38
בלבלבלה איזה אפס רמה
בבי04.07.16
37
מה שעוברות שאר הנשים הגוראיות יום יום שמנסות לחפות ולהסתיר... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבקה03.07.16
36
כאילו היא לא הוציאה ספר....כאילו איילה חסון לא פירסמה פרטים חדשים.......תמשיך לבלבל תמוח
יוסף03.07.16
35
בואו לא ניתן לו...
יהודית 03.07.16
34
זה נראה לי מוגזם לשפוט את הבחורה ולכנות אותה שהיא זו שבגדה בעמה ובמולדתה ,אף אחד לא יודע כמה היא סבלה וכמה היא הרגישה נבגדת בידי אחרים וגם אם נניח שהיא חטאה לא אנחנו השופטים והדיינים ואיננו יודעים חשבונות שמיים ולא יודעים מה הביא אותה להתאבדות. סיפור מורכב שאין לך זכות לקבוע קביעה כזו .
שרה03.07.16
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טיפש מטופש03.07.16
אף אחד מצעדיה
יהודי03.07.16
לאחר מעשה ולא ישפטו את המנוחה שעשתה מה שעשתה רק מתוך ובגלל יסורי תופת נפשיים
ארבל04.07.16
לא ניתן לכעוס עליה ובטח שלא לשפוט אותה על מה שעשתה בזה שיצאה בשאלה .חוץ מזה מזעזע ומגעיל שאתה מפנה אליה בכלל אצבע מאשימה כשהיא הקורבן פה שעבר התעללות ,במקום להפנות את אות הקלון למי שהחטיא אותה והתעלל בה והתנכר אליה והשפיל אותה מכל הבחינות ..בעיניך להחטיא אשת איש ולהתעלל בה פיזית ונפשית ודבר אחר ..ו
לוי04.07.16
עם כל מי שסובב אותה מגיל קטן מאוד עם אבי' אמיה אחותי' בעלה וכו', הי' לה בעיות פיתחה את בעלה אמר לו להיות בעיר.. ואח"כ אמרה לא שמגעיל, הלכה עמה לבילויים וא הרגישה טוב ויפה אבל להיפך לא כי היא תמיד היתה טוב סופית היא תמיד נשארת בצדק, בכלל מה שאמרה שהלכה ולא לקחה ילדי' פשוט הם ממילא לא היו רוצים, אני ל
יהודי06.07.16
ךהגיע ךהתעוללות ומצב נפשי שהביאו אותה זה כבר לא בשליטתה כמו כל חולה נפש שמתאבד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי03.07.16
32
ספרה של אסתי מעורר שאלות ותהיות רבות.. עוד מילדותה הייתה ילדה סקרנית , שלא ממש אהבה את עולם החרדי אך נשארה שם. לבי היה עם אותה הילדה הקטנה שסיפרה על עצמה. משפחה שלא נתנה לאותה ילדה את מה שהייתה זקוקה לו. חום ואהבה.. והסקרנות שבה רק הלכה וגדלה עם גילה. היא רק ביקשה אהבה מהיותה ילדה קטנה.
אסתר08.07.16
רק מה הקשר לזה לבין לעזוב את אלוהים לעזוב את התורה.
מאיר11.07.16
31
כמו כל עם ישראל נחשפתי לסיפור ברגשות מעורבים, מצד אחד יש לנו מה שאנו רואים אישה שהתאבדה בגלל ניתוק הקשר עם ילדיה, מצד שני א"א שלא להתעלם מהצעד הלא חכם במרכאות שהיא עשתה ונעשה את דתה וילדיה, אבל מה שברור שגם כשבאים לכתוב טור באינטרנט חייבים לכתוב את זה עם המון רגישות, יש לנו כאן משפחה שלמה כאובה עד
יצחק04.07.16
30
אסתי ויינשטיין ע"ה נטשה את ילדותיה. זה הרבה יותר חמור מהרחקתה של אסתי ע"י משפחתה. התקשורת רוקדת על הדם ומנצלת כל אירוע להכפיש את הציבור החרדי בכלל ואת חסידות גור בפרט. אני רוצה להזכיר לחילונים "הנאורים" על עשרות ואולי מאות ואלפים מקרים ,בהם קורעים ילדים מאביהם או מאימם שהתגרשו ואין סוף של מקרים שאי
צביקה03.07.16
גרמו לה לנטוש בכח את ילדיה על ידי התעללות בכל המישורים ! איך אתה מסוגל להתעלם מהעובדות ? בגל הרחקתה מהמשפחה היא עזבה ,גם כשהיתה שם התייחסו אליה כאל מצורעת היא עזבה מתוך חוסר יכולת לסבול את ההשפלות במחיצת משפחתה המנוכרת , וויתרה על הזכות לקחת משפטית את ילדיה איתה למען ילדיה שיהיו שמורים שם בתוך איזור
משה04.07.16
29
נרצחים על קידוש השם ועל מישהי שהתאבדה לא מכובד .אין מקום להשוואה.
נורית.03.07.16
28
אם באמת נסיון הראשון של התאבדותה וכנראה הוביל לאחרונה. נבעה מכך שלא הייתה לשאת את משא הכבד של מה שהתחולל בחייה המחול השדים התהום והאבדון שהגיעו לשאול תחתית ומתחתיו. ושנשמתה שחצוב מתחת כסא הכבוד. לא עמד בכובד .מי אנחנו שנשפוט? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב03.07.16
27
תפסיקו לתת לו לכתוב אצלכם אין לו כבוד לבני אדם זה אדם שלא מועיל כלום לעולם סתם לא מבין הוא חי מדם של בני אדם אחרים פעם זה מאמא שאיבדה את הילד היום זה מאישה מסכנה אין לו כלום מעצמו זבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
התותח03.07.16
26
מישהו שכח את הטור המזוויע שלך כמה טוב שהם נרצחו( עפל )על שלושת הנערים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי יורד03.07.16
25
טוב שאסתי התאבדה"???!! לאן תגיע באטימות שלך. כל סיפור כזה מוציא אותך מתהומות הנשיה.כתב עלוב3 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רודף עפיפונים03.07.16
24
בוודאי שנעוט על הסיפור זה רק מראה שבמגזר הדתי הנשים לא נחשבות .בעלה אנס אותה ואת נשמתה והרעיל את הילדים עליה וכשכבר קיבלה אומץ אז למה לא ללכת מהמקום המגעיל הזה בחסות הדת אתם משקרים העיתונאים החרדיים.היה איזה כתב שהציג את בנותיה ובעלה כקורבן . אני מקווה היום שהבנות המגעילות האלו יבינו למה אמא נעלמה ו
רותי07.07.16
23
היא תכננה הכל. את ההתאבדות את הספר חוץ מכך שימצאו אותה אחרי שבוע... כתוב כי כל יום שדוחים את הקבורה זה יסורים לנפטר. מתארים זאת כמו מחט ברימה. לקח 7 ימים עד שמצאו אותה.. והיא יצא בשאלה 7 שנים כל יום היה כנגד שנה של חטאים שכיפר עליה. בוא ניתן לה לנוח בשלום על משכבה ולא לעורר ח"ו קיטרוג עליה. כמו"כ
טוהר04.07.16
היא פעלה בדיוק כמו חסיד גור קלאסי! לו היתה מתאבדת והיו מוצאים אותה מיד היא היתה עוד שורה בעיתון ותו לא! 40% מהיוצאים בשאלה מתאבדים ואף אחד לא עושה מזה ענין. השבוע הזה העלה אותה לכל הכותרות במדיה ונתן לדבריה במה שאי אפשר להשיג במצב כזה לו היתה סתם מתאבדת. תחשוב קצת ותבין!
יוליוס04.07.16
בצוואה שלה היא רושמת רשימה ארוכה למי להודיע על פטירתה. והדריכה את ביתה תמי איך להשיג את הטל' של כל אחד. היא לא חלמה שיהיה כזה רעש וכולם ידעו על הכל דרך התקשורת
אונקל06.07.16
22
הסיפור הגדול זה למה היא עזבה ותקרא את הספר ותבין כמה היא שתקה וחיפתה נטישה לא היתה בכלל לא הותירו לה ברירה אל תדון אדם עד שתגיע למקומו בקשר לתקשורת אתה צודק כי אין פה שום קשר לזה שהיא היתה דתיה או לא יש סיפור קשה מאחוריה וזה יכול לקרות גם אצל חילונים וחבל שחיברו את הסיפור של דתיים מול חילונים (
יוסף04.07.16
21
טוב שהתאבדה???,איזו התבטאות מחרידה ולא יהודית, אולי עדיף לכתוב חבל שלא חזרה בתשובה,,,-ובאמת להצטער עמוקות על-כך במקום לרקוד על דם המשפחה.
אבישג03.07.16
20
את הישירות שלך, יישר כוח והמשך כך! אין ספק שבהתחלה כאב לי מאוד על מותה של אותה אסתי, אבל לאחר שקראתי את מכתב ההתאבדות שלה, כזה מכתב רדוד- מי יקבל את הטבעת ה"מעלפת", מי את הבגדים, מי את המקרר.. נו באמת.. משקף מאוד עם מי יש לנו עסק. מצטערת, אבל די נמאס כבר לקרוא עליה. לפחות הכתבה גרמה לי להבין שאני לא
קרן03.07.16
19
משנה במסכת סנהדרין, מיתת רשעים טוב להם וטןב לעולם ומפרשים חזל שטוב להם שאם ימשיכו לחיות ימשיכו לחטוא ועדיף למות זכאי מאשר חייב יותר וכן טוב לעולם משום שיפסיקו להציק ובמקרה שלנו תפסיק לעןדד אנשים לחזור בשאלה, וכן מביאים פורענות לעולם. אז לכל היפי נפש המגיבים,,, גישתכם היא סובייקטיבית לחלוטין ללא טיפת
אריה אובייקטיבי03.07.16
ותמה ועדינה ורגישה וטובת לב ממך פי אינסוף.מגעיל מרושע ואכזרי שכמותך."כל המרחם על הבריות בידוע שהוא מזרעו של אברהם....3 סימנים יש בהם ביישנים רחמנים וגומלי חסדים ".אתה טעון בדיקה דחופה באשר ליהדותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיר03.07.16
כנראה אתה לא מעודכן אבל אתה מוזמן לקרוא את ספרה,,,,, וכן היא הייתה פעילה גדולה לארגון הידוע לשימצה ארגון הלל.... אז לפני שאתה מתפרץ על אריה תברר קודם את הנתונים....
אחת04.07.16
בשאלה להשתלב בעולם החופשי אבל היא לא עסקה בהחזרה בשאלה או בפעילות אנטי דתית וזה חתיכת הבדל.היא לא החטיאה אף אחד.
אמיר04.07.16
בחלק מדבריי בשתי התגובה ,אלא ל21 ועוד כמה ,אם כי גם תגובתך פסולה וחמורה מאוד ומזעזעת ואנטי מוסרית כשלעצמה ,וחלק ממה שכתבתי כן מיוחס אלייך ,אך בחלק ניכר מהדברים והשמות והכינויים החריפים שכתבתי התכוונתי למגיבים אחרים פה כולל לבעל המאמר .
אמיר04.07.16
הרחמים והחמלה שלך צריך להיות על כל חוטא שהקדבה בוכה שיפסיק לחטוא. הגרמנים זה העם הכי רחמן שיש...... רחמים מזוייפים.... תלמד קצת השקפה..... אני מרחם על הנשמה האומללה של וינשטיין שלפי האמונה היא עוברת מסע ארוך של טהרה שאין כאן הצקום להאריך.... אם אתה באמת מרחם עליה, תלמד משניות לעילוי נשמתה. במקום ל
אריה04.07.16
מי יכול בכלל לשפוט אדם שנמצא במצוקה נפשית וטירוף הדעת או דיכאון ? הסטייפלר פטר אנשים מקש או מתפילין רק בגלל נרבים.אדם במצב נפשי לא מאוזן אינו שפיט לא בשמיים ולא בארץ והוא קרוב להיות שוטה הפטור מהכל. על החילונים או הנושרים חובה להתפלל שייעשו תשובה לא שימותו ! יש בהלכה סייגים ןבחינות וחילוקים אינספ
אמיר04.07.16
כאלה רחמים................... וינשטיין זכותה תגן עלינו, יש לעשות עלייה המונית בכל שנה לקברה ולהתפלל שהרי היא בטח יכולה גם לפעול ישועות רבות..... כל ספרי המוסר מזהירים ללכת אחרי היצר הרע משום שאם תלך אחריו אתה תגמור כמו אסתי וינשטיין ותפסיד גם עולם הזה וגם עולם הבא...
מה נסגר05.07.16
אותה אמפתיה רחמים והבנה והזדהות עם גבר.בדיוק כך אני נוהג עם אחינו החילונים התועים שרובם כיום מוגדרים כשוגגים עד אנוסים.וודאי וודאישהייתי מגלה אותם רגשות כלפי כל אדם מעונהומיוסר שיסוריו כמעט העבירוהו על דעתו.אסתי היתה נשמה יפה וטהורה ואדם יפהותמים במהותו.זה משתקף היטב מדמותה ומסיפרה.תתפלא אבל בעל יסו
אמיר05.07.16
בוש והיכלם היא לא החטיאה אף אחד ולא עסקה בפעילות אנטי דתית.היא לא נחשבת במצבה הנפשי והריגשי לרשעה בכלל אלא לסוג של שוגגת או אנוסה גמורה לטור מה שעברה כמו שוטה הפטור מהמצוות.כמו תינוק שנישבה רק באופן שונה.בהלכה אדם שהתאבד מתוך טירוף הדעת חובה להתאבל עליו כי לא עשה זאת בדעת צלולה כלל.וכן מי שחזר בשאלה
אמיר03.07.16
אמיר, מה שייך לרחם על הבריות על אחד שקם ובעט בתורת משה? הרחמים שלך הם ממקום ללא מחשבה. היה טוב לנשמה האומללה שלה למות מאשר להמשיך לחיות ולבעוט בה'
נכון מאוד04.07.16
לספה"ק המספיק לעובדי ה' לאברהם בן הרמב"ם ז"ל בפרק ארך אפים יסביר לכם היטב מתי צריך לרחם ומתי לא נראה שהפעם הצדק עם אריה
נ נח 06.07.16
בכלום.בסיפרה היא משקפת אמונה מוחלטת בבורא וכבוד לתורה ואיכפתיות לתורה ורצון שילדיה ישארו טהורים על טהרת הקודש.באופן אישי היא היתה שבורה ורצוצה ממוטטת ופגועה ומרוסקת נפשית ממה שעוללו לה.מי שמך לשפוט אותה ?מזעזע.אח תישפוט אדם עד שתגיע למקומו ורחמיו על כל מעשיו ולא רק על שומרי מצוותיו.זו ממש תורה של ז
אמיר04.07.16
18
ומכוערת ודוחה מוסרית תורנית הילכתית ואנושית כמו של בעל המאמר אסתי יצאה בשאלה והגיעה לידי שליחת יד בנפשה.להקיא .קבס וגועל צרופים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד03.07.16
17
טיפש,כנראה חסיד גור פגוע,אסתי המסכנה האמיתית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל03.07.16
16
אני מבינה שאתה פרובקטור ידוע, אבל אתה באמת לא יכול להגן על חסידות גור מבלי לרקוד עוד קצת על הדם של אסתי וינשטין? למה צריך להשמיץ בן אדם שעוד לא תמה השבעה שלו, לצטט אמירות בלתי נתפסות שנאמרו על אותו אדם (עם כל הכבוד, אסתי לא עומדת בקיריטריונים של דין מסית ומדיח על פי תורה, כך שהאמירה הזו לא פסיקה הלכ
ללא שם03.07.16
15
התקשורת ליותה בדאגה והעלת נושא כאוב במגזר שחלקו סובל בדממה. כמובן שהיא גם מתפרנסת מצבעוניות. אבל אתה? איזה תועלת הבאת בטור הזה? שום דבר מלבד האדרת שמך המהולל וחגיגה על הדם! צריך לבדוק אם אתה מהעם היהודי רחמנים בני רחמנים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמשי05.07.16
14
הלברטל מתי תבין איפה הגבול??????..
יוסי04.07.16
13
אל תדונו אף אחד לפני שאתם מגיעים למצב שלו אתם רואים את התמונה מהצד שלכם בלבד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שושו03.07.16
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני03.07.16
מי הכריח אותך
א04.07.16
11
ב
יעקב 03.07.16
10
דוב, אני ימני ולא קל לי עם דעותיך, אבל ביחס לוויינשטיין אתה צודק. די להתייפייפות. קראתי את סיפרה המגעיל, הדוחה, החולני, הבלתי אפשרי. היית כלבה בחייך, וויינשטיין. אשה חולה מאוד, מכוערת, חולת נפש, איזה כייף שאת באדמה אחרי 3 ימים או 5 שהסרחת באוטו בחום. (אז לא עזרו כל המאמצים להיות מדהימה חיצונית כי בס
אדם שיודע דבר 03.07.16
ומיפלצתי היחיד פה .שופך דם של אישה מעונה ומיוסרת ? דיוטא התחתונה ממש.תורה שנעשית סם המוות ממש כפשוט.מזוויע.איזו אכזריות ואטימות וזדון לב מזוויע ומזעסע וחסר חמלה אנושית בסיסית ולא נתפסת ולא יהודית בכלל.אתה טעון בדיקה קשה באשר ליהדותך.רפש מוסרי זה מרכולתך היחידה. אסתי היתה אישה צדיקה תמימה טהורה ע
חיים03.07.16
היתה יכולה להתגרש מבעלה אם היה לה כ"כ רע. היא הרצתה כל הזמן גברים אחרים .אשה מפגרת
יוסף04.07.16
תתבייש לך שאתה כותב ככה על אדם שכבר איננו בעולם..תלך לטיפול דחוףףףףףףף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביב03.07.16
מוכן לתת מיליון דולר אם אתה חרדי. בלי קשר לתוכן המקצב של הדברים הבחירה לקשט את הדברים מדי כמה שורות במושג יידישקייט וכל הדיבור הערסי למחצה של "לא מזיז לי" , "מקסימום" . בקיצור אפשר לזהות מקילומטר שאינך חרדי. לגבי התוכן אילו היית חרדי הייתי אומר לך לעבוד על המידות שלך.
יעקב בעל תשובה04.07.16
יעקב מותק שלי, מציע לך לא לשפוט מיהו חרדי. בא לך לבדוק למי יש יותר אידישקייט, אתה מוזמן לחידון טריווייה כאן בטוקבקים. לגבי ליבה, כדי לכתוב בסגנון ערסי לא צריך ליבה אלא דווקא חוכמת המונים וסלנג רחובי, הלוא כן מתוק שלי? אם אתה חושב שזירת הטוקבקים היא תחליף לסדר מוסר אז לא הבנת כלום, מותק, ואסיים במשפט
אדם שיודע דבר 04.07.16
9
לא יאומן כמה פעמים אפשר לתת לאדם כזה גס ורדוד להביע את דעותיו הגועליות וחסרות החמלה. אסתי וונשטיין עברה מסכת התעללות פיזית ונפשית בלתי נסבלת ובמקום לעשות חשבון נפש על שתיקת הכבשים רומסים את כבודה שוב ושוב היא לא חזרה בשאלה היא פשוט ברחה מהתופת ומההשפלה הנוראה שהיו מנת חלקה. אשה מסכנה וצדיקה (נשל
ישראל מאיר03.07.16
8
ארגון הלל רקד על הדם של אסתי ויינשטיין, והכפיש את החרדים בלי סוף , ומי נפטרה מייד אחרי , ילדה קטנה בשם הלל, כמה הזוייי , איזה צרוף מקרים אכזרי!!!!!!!!!
אחת03.07.16
ילדה טהורה שנרצחה בדם קר, אשמה בפעילותם של בני בליעל רק בשל שמם הזהה?!
ב07.07.16
הארגון עשה את כל הדרמה הזאת וגרם לה להתאבד, ואחרי זה רקד על הדם והכפיש את המשפחה שלה והציבור כולו
אחד מעיר04.07.16
7
כמה אנשים עיוורים ורואים רק את עצמם ומגינים על כל פירצה במגזר החרדי.דוב הוא פחדן ,בהול,וחסר אונים כל מה שנשאר לו זה לדבר על המתים כשאין להם איך להגיב...מה שהיא עברה עם בעלה זה רק קצה הקרחון מה שהחברה החרדית עוברת ועוד.. החגורה לוחצת ימים יגידו והכל יתגלה.על אנשים כמוך אני מתבייש.אין דבר יפה...אלא שת
זהר03.07.16
6
אין שום הצדקה משום סיבה לחזור בשאלה או לנטוש ילדים
יאיר03.07.16
5
‏היא ביקשה עזרה ‏ולא קיבלה. ‏צעק בקול פנימי ואף אחד לא רצה לשמוע. ‏כדאי לרדת לעומק של הזולת . ‏החזון איש כבר ‏אמר ‏שבימים האלו ‏אין דבר כזה מאבד עצמו לדעת. ‏את הכאב הנפשי הביא ל ‏לסיום טרגדיה. ‏אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש להיות יותר רגיש במצבים של חולה נפש. ‏חולה נפש זה יותר מסובך מחולה פיזית ‏אני
‏חיים טל03.07.16
נפש ! אלא במצוקה גדולה ונוראה זה הכל.אדם שנתאבד אין פירושו שהיה חולה נפש ויש אינסוף דוגמאות לכך ! להפך האנשים שסבבו אותה היו חולים באטימות וקהות חושים וצרות לב ומח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה03.07.16
4
בושה וחרפה ששמים כזו כתבה . אסתי ויינשטיין שהתאבדה ולפניכן יצאה בשאלה זה אך ורק בגלל הבעל הנוראי שהיה לה ובגלל חסידות גור הזוועתית שרק דחפו לה כדורים פסיכיאטריים. אין לך שום זכות כך לדבר עליה במיוחד שהיא לא בחיים. קראתי תספר שלה והיא לא סתם עשתה מה שעשתה התעללו בה נפשית. כל אשה שהייתה עוברת מה שעברה
רוחי03.07.16
צודק 100% כל אחד היה עושה מה שעשתה היה לה בעל רע וחסידות מפגרת בושה שכתבתם את הכתבה!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבקה03.07.16
דווקא מכמה הצצות בספר הבנתי מדבריה מבלי שתתכון, שהוא היה איכפתי ודואג וניסה להראות לה את אהבתו רק שלצד זה הוא בתמימות ללא כוונות רעות ניסה להיצמד לכללים של החסידות עליה גדל מילא להאשים את החסידות אבל אותו הרי הוא לא היה אלים פוגען וכו'
נ נח 06.07.16
3
כנראה בפרי דמיונך ההזוי אתה חושב שאתה מושלם. אני מקווה שיום אחד אתה תקרא את כל מאמרי הרשעות שכתבת ותתחרט על זה. מיהודי חרדי לא פחות ממך (אולי לעניות דעתך הרחבה אסור לי לחשוב כך!)
דני03.07.16
2
כנראה שלא יהיו הרבה תגובות...
אנא03.07.16
תמיד יהיה את ההוא שיגיד .........ת'שמע הפעם הוא צודק, אגב לעת עתה יש כבר 88 תגובות.........
נ נח 04.07.16
1
וצריך חשבון נפש למרות שיש צדק בדבריך
מושי03.07.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

לכולם ובחינם

זאת הארץ שלנו ולא נפסיק לטייל בה >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24