כיכר השבת

חשיפת "כיכר השבת" • בלעדי

נשים שנפגעו במכתב לרבנים: "ידעתם ושתקתם? איך?!"

מספר נשים שנפגעו מהמעשים המיוחסים לרב אליעזר ברלנד, שיגרו אל הרב יעקב הלל מכתב זעקה, על שתיקת הרבנים • "השתיקה שלכם היא חילול ה'", הן כותבות, "האם אנחנו שקופות?" (חדשות)

220
חיים אבני | כיכר השבת | כ"ו בתמוז | 01.08.16
הרב אליעזר ברלנד בביהמ"ש, היום
הרב אליעזר ברלנד בביהמ"ש, היום (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת "כיכר השבת" • בלעדי: יומיים לאחר שנחשפה ב'כיכר השבת' הקלטה של בנו של הרב יעקב הלל, הרב יהודה הלל, שמנהל את בית הדין 'אהבת שלום', בה הוא נשמע אומר כי כבר לפני שנים הגיעה קבוצת נשים שנפגעו לכאורה על ידי הרב אליעזר ברלנד, על מנת לדון אם הן אסורות על בעליהן, ולאחר שבית הדין סרב לדון בדבר, היום (שני) מספר נשים שנפגעו כתבו מכתב מיוחד לראש מוסדות 'אהבת שלום' הרב יעקב הלל.

"כיכר השבת" חושף את המכתב ובו זעקת הנשים כלפי הרבנים:

"לכבוד הרב יעקב הלל שליט"א

רב ישיבת אהבת שלום

שמענו את הבן שלך מספר כי "לפני שנים רבות, בעת התפוצצות הענין הגיעה קבוצה מאוד גדולה של אנשים מהקהילה שנשותיהם נאסרו, מסכנים. הם פנו אלינו לבית הדין אז לדון בזה". ונזדעזענו מאוד. זאת אומרת שידעתם ושתקתם?! איך? איפה לא תעמוד על דם רעך? האם תוכלו לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה ועינינו לא ראו, כפר וכו'.

המכתב שכתבה אחת המתלוננות
המכתב שכתבה אחת המתלוננות
הגדלה

הזעקה הזאת היא גם כלפיכם וגם כלפי העדה החרדית והרב שלום ארוש והרב גרוסמן שידעו כי הרשע הזה ממשיך לטמא נשים ושתקו.

אתם יודעים לקרוא לנו להפגין מול הממשלה על חילול קברים. למה לא עשיתם הפגנה על חילול נשים. האם אנחנו שקופות?

השתיקה שלכם מול הטומאה הזו היא גם חילול ה', אני מכירה הרבה נשים שהוא פגע בהן שהפסיקו לשמור שבת. אני בטוחה שהרבה דתיים שרואים הפגנות של אנשי שובו בנים בעדו מתרחקים מרבנו, הרבה חילונים מתרחקים בגללכם מהאמונה.

אלוקים ריחם עלינו ושלח כמה צדיקי אמת בברסלב כמו הרב הגאון הרב שכטר והרה"ג ליברמנטש והרה"ג קרמר שמקיימים לא תגורו מפני איש באמת בלי הנחות ומחו כנגדו. בגללם אנחנו עוד מאמינות באלוקים. לא בגללכם.

אבל, אתם עוד יכולים לתקן. אם לא עכשיו, אימתי".

המכתב מגיע גם על רקע קריאות של מספר רבנים שהביעו תמיכה ברב ברלנד שהואשם ביום שישי האחרון בשורת מעשים חמורים שעל פי דעת חלק מהראשונים מוגדרים כ"יהרג ואל יעבור", ועל רקע קריאות תמיכה של הרב שלום ארוש, מנהיג קהילת 'חוט של חסד', שנחשב לתלמידו של הרב ברלנד והביע בו תמיכה במספר הזדמנויות לאחרונה, כמו גם רבנים נוספים מקהילת שובו בנים.

כזכור, מוקדם יותר היום דחה בית משפט המחוזי בירושלים עתירה שהגישה עורכת דינו של הרב המואשם, בבקשה לשחררו למעצר בית . בכך הצטרף בית המשפט להחלטת בית משפט השלום שאישר בשבוע שעבר את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו עד להודעה חדשה שתתקבל לאחר שיעבור תסקיר.

את הערעור הגיש הרב החשוד באמצעות פרקליטתו, עו"ד רחל תורן, שבין היתר טענה כי מעבר הרב לבית מעצר בנגב פגע בבריאותו של הרב. "הרב ברלנד, קשיש בן 80, חולה לב, טולטל בסמוך לערב שבת לכלא מרוחק בדרום הארץ ללא כל הצדקה, דבר שלא הוסיף לבריאותו הלקוייה".

לטענתה, התגלה בגופו גידול סרטני עם הסגרתו לארץ. "בהחלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרו עד להודעה חדשה לא ניתן משקל ראוי למצבו הרפואי", טענה עורכת הדין.

משובו בנים נמסר בתגובה: "לא מדובר במכתב של מתלוננות כיום רוב המתלוננות כבר חזרו בהן.נשארו אחת או 2 שהעדויות שלהן לוקים בחסר ועוד ייווכח שבשקר יסודן. המכתב נוסח ע"י אותם גורמים עוינים ידועים שמנהלים את כל מסע ההשמצה ועלילת הדם בפרשה ואינם בוחלים בשום דרך של שקרים זיופים והוצאות שם רע. כעת ניסחו מכתב בעזות פנים כשמעיזים להטיף מוסר לרבנים. טוב שהמשפט לא מתנהל בתקשורת כך שלפחות תינתן לנו ההזדמנות להוכיח שלא מדובר בעדויות כי אם בעלילה מאורגנת ותיאומי גירסאות שייחשפו במהלך המשפט".

תוכן שאסור לפספס
220 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
82
האמינות המדעית של גרפולוגיה לאבחון אישיות גבוה רק במעט מהטלת קוביה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהו03.08.16
81
הרב ברלנד צדיק הדור הנשים הם קליפות עמלק דאמרו להם להפיל את הרב נשים זה שטן משלמים להם כסף שיפילו תרב אין שם עדיות הכל שקר הרב צדיק. מאמינים ברב ברלנד לא במכשפות שקיבלו שוחד האמת תצא לאור ומי שחלק על הרב צפוי לעונש כבד על אף צדיק אסור לדבר נקודהההה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה02.08.16
אמת ויציב לא צריך להתייחס לערב רב
משה04.02.24
80
על אף הנסיון לשוות למכתב אופי אותנטי, שקוף לחלוטין שארגוני הנשים יצאו לפעולה. המטרה עכשיו היא להפחיד את כל הרבנים התומכים מסביב ולגרום לכך שכולם יפנו לו עורף והוא יבודד לגמרי. לא מאמין לכן. אתן בודאי לא מהנפגעות. אתן הפוגעות.
שומע וחושב01.08.16

הצגת כל התגובות

79
תוקפנותו בכל התחומים תמיד שמעתי את הרב ברלנד ולא הבנתי את התוקפנות, כך גם עוד רבנים שמקללים מי שלא חושב כמוהם
משה01.08.16
78
ממש בא לי שמישהו יסביר איך הוידוי הזה יכול להיות ״עלילה״ וכדו׳ כמו שנתומכים של ברלנד טוענים? יותר חד משמעי מזה אין. ומה עם כל הכספים שהוא גרף לכיס שלו? וההתחמפות לעבריין גבריאל? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סתם אחת01.08.16
לאותה מתלוננת על אונס כדי שתתלונן.סיפור בדוק שידוע בקהילה כבר 4 שנים עוד לפני התפוצצות הפרשה.לגבי הוידוי מישהו בא לרב ושאל אותו אם זה נכון שהוא עשה כך וכך והרב כדרכו ענה בכוונה שכן וכן והוסיף כהנה וכהנה דברים שלא היו ולא נבראו.כך דרכו מאז ומעולם לומר על עצמו דברים שלא עשה.כך הוא מאיף ו למד בשיעוריו
אמיר01.08.16
אף צדיק במשך כל הדורות לא עשה דבר שיחשיד אותו בדאורייתא! זה איסור. גם ר' נחמן שקבל בזיונות בדרכו לארץ ישראל, זה על דברי היתר, ולא ח"ו באיסורים. התרוץ המטופש שאנחנו לא מבינים בצדיק לא שייך פה. תפקחו את העיניים.
חנוך01.08.16
ואפילו של יחיד-דוחה כל איסור תורה אחר כולל חילול השם זמני שיהפך לקידוש השם נצחי בקרוב.רק ג החמורות דוחות פיקוח נפש וגם זה רק של יחיד.הרב היה חייב לקחת על עצמו את זה לבטל את גזירת האטום כפי שהרב דיבר עליה בשנים האחרונות באופן תדיר.ועיין היטב כל הדוגמאות שמביאה הגמרא בהוריות דף י והלאה ויסורו כל קושיו
אמיר01.08.16
בשום פנים ואופן זה לא דרכו של רבי נחמן! וגם לא היה מעולם דרכם של צדיקים בכל הדורות, בושה וחרפה על הבורות שלך. עם קצת סבלנות נדע את האמת לכאן או לכאן בינתיים אין חולק חילול השם גדול בעולם.
שמעון יוסף02.08.16
77
הגיע זמנך לצערי ...כמו שניבא הצדיק וידע לקרוא אותך רנטגן.להתראות היה נחמד עם כל העעול שעשית אבל צריכים להמשיך הלאה בחיים. גם אם שנים היינו איתך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נ נח נחמ נחמן מאומן01.08.16
הוא שטות אמונה כוזבית ואגדה דמיונית.הסבא לעת זיקנתו איבד את זה לגמרי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהו01.08.16
76
אני רוצה לדעת את האמת אם זה נכון אז שיפרסמו את ההקלטות היום אי אפשר לסמוך על אף אחד ראינו את המשגיח של ישיבת גיל שגם לא האמינו ובסוף ראו שזה עובדה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מקס01.08.16
75
הוריד את השיניים התותבות פיזר את הפאות נוסע על כיסא גלגלים....חושב שיעשה רושם על מישהו? רמאי, שקרן, נוכל, תקיא את כל הנשמות שבלעת ותחזיר את הנפשות שגזלת....
בת ישראל01.08.16
מה שכתבת עם שם שבו אני משתמשת שנים באתר . כל אחד יבוא על עונשו גם אתה או את בכתיבתך המפלצתית. תגובתי לאתר היא מספר 20 בלבד . יש דין ויש דין וכואב הלב על יהודי שימי זקנותו מביישים נעוריו. ויכול גם שלא אנס אולי הטריד והמשפט עוד לא החל , ואין טעם להתהלם, אלא זה זמן ריפוי והתבוננות.
בת ישראל 01.08.16
Sorry אבל כל הבנות באשר הן, הן בנות ישראל ...
בת ישראל04.08.16
לא קראתי טוב את תגובתך , ובטח שלא תענשי על כך שהתשמשת באותו כינוי בת ישראל , , פשוט היו באתר כמה אנשים אולי גברים שלא כל כך אהבו את כתיבתי ...וחשבתי שזה מתחזה... לגבי תגובתך נקרא כאבך , המקרה מסעיר את כל הקהילות , אך הוא לא בלע נפשות או נשמות הוא מואשם שהזיק מאוד ..תני לזמן לעשות את שלו, הקדוש ברו
בת ישראל 01.08.16
74
בושה לפרסם את המכתב המצחיק הזה
שופט04.08.16
73
שזה נכתב על ידי השונאים של הרב. הכל חרטא ברטא הרב צדיק וטפש מי שמאמין לשקרים של אותם מתנגדים נתעבים
נא לפרסם02.08.16
72
נננננננננננננ
ברוך הצדיק.01.08.16
71
ומי שלא רואה עיוור ממש. בשירות השטן הן עובדות וכבר הדליקו את הלהבות והגחלים מתחת לרגליים שלהן שם למעלה בג'יהנום.....
ש01.08.16
70
התמיכה הבלתי מסויגת של חסידי הרב ברלנד היא תופעה ידועה. כשאדם מאוד מאמין במשהו הוא יעשה הכל בכדי להוכיח את צדקתו בהתאם לגודל אמונתו. המעניין הוא שדווקא כשקורים דברים שאמורים למוטט או לכל הפחות להעמיד את אותה אמונה בסימן שאלה, הדיסוננס הקוגניטיבי הולך ומתגבר, כלומר דווקא ככל שכתב האישום יהיה חמור יות
BANDANA01.08.16
הרב לוקים בו עמוקות.ככל שיתנו לכם יותר ויותר הסברים רוחניים תורניים הילכתיים במהות הצדיק נפלאותיו סתריו ועומקיו בהנהגותיו ותהלוכותיו העמוקות שצריכות לימוד מספרי חסידות בכלל וברסלב בפרט גמרות מדרשים וכו-כך תתעצם רישעותכם שינאתכם כפירתכם ליצנותכם הכחשתם והתעלמותכם מכל ההסברים ההשגות השכליים התורנים ו
אחד01.08.16
לא רלוונטי לאיסור תורה החמור של שאת איש
זיו01.08.16
אתה לא רוצה לדעת או לשמוע הסברים...כמותך חשדו גם ביעל אשת איש גמורה...בבנות לוט בתמר ועיין שבת יג במעשה עולא ובמ ה שמסביר עליו תוספות שם..ובכתובות יז וקידושין פו ןריטבא שם ושע אבן העזר סימן כא הלכה ה ברמא...ויש רבי נתו דמסביר שצדיק גמור שביטל גופו לגמרי הוא מלא רזין סודות ועומק ומשמעויות נסתרות בכל
אחד01.08.16
רואים שרבך עשה שיעורי בית!
רפאל01.08.16
שמיים לא עושה שום דבר ללא ש"ע !. גם הוראות שעה או מה שכתוב בהוריות י"א או עת לעשות ליי הפרו תורתך וכו או בכל דרכייך דעהו נעשה על פי אינספור שיקולים וחשבונות של הצדיק. רק שאין פה שום קצה קצהו של אינטרס או נגיעה או שום נקודה בשביל עצמו ח"ו. וכל החושד בכשרים לוקה בגופו -רמבם ! האינטרס במסווה של צדקנ
אחד02.08.16
אינני שולל את צדקותו של הרב. אלא רק את חכמתם של חלק מחסידיו השוטים. כתוב אם ראית תלמיד חכם שעבר עבירה וכו'. גם דוד המלך חטא וחכמנו ז"ל לא טיטאו זאת מתחת לשולחן ואף על פי כן דוד המלך צדיק.
BANDANA01.08.16
כל האומר דוד חטא אינו אלא טועה
כל האומר דוד חט01.08.16
מדובר בדעת יחיד. ראה גם הסבר המהר"ל שהכוונה היא שלא חטא באשת איש.
נענע01.08.16
זו גמרא מ פורשת ואף אחד לא חולק עליה לא בגמרא ולא הפרשנים .רק אומרים שזה שבא מזרע דוד לימד זכות עליו ,וכן על ראובן שימשון ושלמה .לפי רבי נחמן לא רק שהוא לא חטא באשת איש כי היא היתה עם גט מבעלה שיצא למלחמה ,אלא בתורה עא מוסבר שהחטא בכלל לא היה גשמי כהוא זה ,אלא מסיבות רוחניות, וכן 0100 הנשים שלך שלמה
אחד02.08.16
חטא אינו אלא טועה אז בבקשה ממך אל תיהיה כמו האפיקורסים שאומרים על דוד המלך יותר גרוע ממך שנאמר עליו ועל בת שבע שהיא אשתו עוד מבריאת העולם בגלל שחטא בזה שמסר אותה לאוריה החיטי בגלל שפתח את קסדתו של גוליית וביקש בת מבנות ישראל והקב"ה נתן לו את אשת דוד המלך עוד מבריאת העולם.וכל זאת אחרי שאוריה התגרש ממ
מגיבה02.08.16
כחוט השערה וכן ראובן ושלמה ושימשון עיין שבת דף פ"ה ואילך...ןעיין ליקוטי מוהרן תורה עא בעניין חטא שלמה ודוד שהחטא שלהם בכללנלא היה גשמי ,לא חטא של תאווה גרידא חלילה...ןהארי מסביר ששלמה רצה לתקן קליפת נגה לכן נשא 1000 נשים ועבר על איסור שיש ל מלך ""לא ירבה לו נשים " ..." חטאי הצדיקים הינם דקים כחוט ה
אחד02.08.16
69
שקרניות לא יאומן עד כמה אפשר ללכת רחוק עם השקר
מעיין2101.08.16
68
הפרשות חלה ...תפילות למענו.. אתן לא מתביישות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל01.08.16
הכל שקר אני ימשיך להתפלל למען הרב וללכת לעצרות להלצחתו של מורנו ורבינו
מעיין01.08.16
את צריכה להתבייש שאת מאמינה לשקרים האלה
מעיין2101.08.16
67
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מכתב לא מספיק 01.08.16
66
לעם ישראל יש סבלנות, כולם מהצד רואים שרודפים את הרב המתוק הזה.
צופה מהצד01.08.16
65
והעלילו עלילות שווא!!!! שיחשפו את עצמן!!!! מי עומד מאחרי הפשע הזה?, מה זה השקרים האלה? למה מפרסמים דיבה והוצאת שם רע על הצדיק?.....
עוקבת02.08.16
64
נבולי הפה שלכן איך שאתן יוצאות נגד רב שחולל מהפכה בעולם ובארץ
המרחמת על סופכן02.08.16
63
בס"ד אישה צנועה אשת איש מלווה בבעלה או עם עוד אישה לכן נשים יקרות אתן בוודאי לא תמימות מעניין כמה כסף שלמו לכן על המשחק שלכן והאם אתן צדיקות כל כך בושה לומר על צדיק אמת רשע אין לכן גבולות אתן לא תינוקות אישה שלא רוצה שגבר יגע בה אז הוא לא יגע בה ֱֱֱֱֱ אל תיהיו תמימות בטח לא צדיקות
נחמן01.08.16
ש"עובד" עליכם בדיוק כמו ש"עבד" עליהן...כולכם נפלתם ועדיין נופלים במזימותיו/תאוותיו ה"קדושות".
משה02.08.16
טבעית כמו של כל הכריזמטים למיניהם הנובעת בדרך כלל מסמכותיות ,שנינות ,מנהיגות, נוכחות ושאר תכונות אופי שבנפש האדם ,אלא מה שיש לו נקרא "כח המושך" =כח כבידה רוחני שממגנט את כולם אליו מפאת קדושתו ,ענוותנותו ודבקותו. ענוווה מושכת את כולם כמו מגנט .עיין ליקוטי מוהרן חלק א תורה ע .אבל גם פה יש בחירה -לא ל
נחמן02.08.16
מה אמור לגרום לנשים צנועות (עם כל הכאב אני מדגיש צנועות) רבות להסכים שזקן בן שבעים יגע בהן? לפנינו סטייה חברתית חמורה מאין כמוה! אנו צריכים לתת היטב את הדעת על כל מה שקרה כאן, כי מה שקרה פעם אחת עלול חלילה, אם לא נתמודד עם התופעה, לחזור על עצמו.
רפאל01.08.16
טהורה וקדושה שלא לשם חיבה (עיין ש"ע אבן העזר סימן כא סימן קטן ה ברמא שם או שבת יג ותוספות במעדה עולא או כתובות יז במעשה רב אדא אז שיהיה בן 399...ואם לא אז גיל 20 או 40 או 70 זה משנה משהו ? בוא לא ניכנס שוב לויכוח מתיש בסוגיית הרב אנא...אני שואל אותך עקרונית מה הקשר לגיל ?
אני02.08.16
62
קודם נישמע הקלטות שלהן, הכל פה שקרים על גבי שקרים בושה בושה, ימות המשיח,, תתיבישנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ח01.08.16
ממש יביאו לך הקלטות של המתלוננות אולי גם הסרטה מכל הדיונים, נכון???
יוכבד01.08.16
61
הרי נאמר בפירוש "בעת התפוצצות הענין", כלומר כשנודע הדבר ונתפרסם לכל, א"כ מה היה להם לעשות יותר ממה שהיה לכולם לעשות?! לא מדובר כלל על איזו ידיעה חשאית לפני כולם. לא מובן.
סתם אחד01.08.16
60
קידוש השם אשריכן. אוהבת ומאמינה בכן לגמרי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לגיבורות ישראל01.08.16
הם אולי גיברות של אנשים טיפשים כמוך
מעיין2101.08.16
זה הזוי זה הכל שקרים- זה עצת השטן ממש לחלל שם שמיים ולקרר האמונה מעם ישראל---זה עמלק והשטן בכבודם--והנשים הללו מכרו עצמן לשטן כמו עוד כמה נשים שהיו בכותרות בזמן האחרון-מכשפות אלה לא נשים.......שונאות השם והתורה הקדושה שקרניות אכולות שינאה וכפירה נבלות
ש01.08.16
59
עד מתי !!!!! איך יגיע משיח שכך מדברים לשון הרע ה ' ירחם תחזרו בתשובה דחוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי01.08.16
58
ועתיד לתת את הדין בושה שכך מתנהג רב מכסה פשעיו לא יצליח
אני 01.08.16
חוס עליך, נפשך ועולמך הבא. חוצפן !
mal12302.08.16
57
מעניין למה כל צדיקי הדור מצדיקים את הרב ברלנד אם יש באמת כאלו נשים ואגב אם היה לנאמני הרב את הרמה השואפת לאפס שיש לאותם הרשעים היו מוציאים 80 מכתבים כאלו על חשין שמסתתר מתחת לטלית ומתנהג כגרוע שבמוסרים היזהרו בגחלתן
לוחמי התמורות 05.10.16
56
תמיד נושאות רגשי אשמה כאילו הן אשמות. יש להן יראה מהאדם הפוגע יש להן זעזוע מלגעת בנושא הצועק ולכן הן בדרך כלל מסתירות אותו. בתורה הקדושה ,לפגוע בטהרה של אישה זה כמו להרוג אותה.
שרה02.08.16
55
אתה עוד תלמד על בשרך המשוקץ מי זה הצדיק האמת והראש בית.ועל האומץ והטיפשות ללעוג לפתק ולסבא הקדוש זמנך קרב ובא.מקווה שתעשה תשובה יחלול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למגיב של 3901.08.16
הדבר ברור וידוע ואתה צריך להתבייש לכתוב כזה דבר בשם הזקן המפגר הזה
נטרלי04.08.16
לפני שיוכל לפעול לאחרים לטוב ולמוטב.הוא היה כשר וצדיק אך זיקנותו ,איך נאמר, לא הטיבה עימו.במצבו הנפשי הלא פשוט ,בגילו המופלג ,כל שנותר לו זה לפעור פה על צדיקים וטובים ממנו בחסידות ברסלב. אבל מחול לו כי לא בדעת ובשכל דיבר וגם הוסת ונוצל על ידי חסידיו הנ נחים שרובם ככולם בעלי מחלוקת מתועבים ומטונפים
מישהו 02.08.16
הסבא.וכן הוא נפל בכמה דברים רעים ולשטומות והבלים ודמיונות שלא ביו ולא נבראו כמו הפתק ומשיח וכו.לעת זיקנתו שלא כיבדה את נעוריו בלשון נקייה.ואין לי שום קצה פחד ממנו לא בזה ולא בבא.וכן הפתק הוא סיפורי סבתא של הסבא
מישהו02.08.16
צדיק האמת לא היה הסבא. והפתק הוא סיפורי סבתא ואתם בעלי מחלוקת ופלגנים מתועבים ששונאים את כל מי שמעז לכפור בפתק הכוזבי בת צור
מישהו03.08.16
54
אף אישה לא תפליל עצמה בדבר אונס לא תעיד על עצמה שנאנסה ואחר כך לשאול האם. פסולה לבעלה אם אכן יש חשש אמיתי לעומת זאת כוח יכולים לנסות להפעיל על נשים לבטל תלונה בכדי לבטל פסילתן מבעליהן.....כך שהחילול ה הוא גדול מאוד
משה01.08.16
53
השם ירחם עליכם קהילה של משוגעים הולכים אחרי פושע נתעב ומלוכלך בפרשיות אין סוף. מתי תעשו תשובה מתי????? זה בלתי נסבל מה שקורה פה.בנאדם פגע בנשים וגרם להרס משפחות ואיסורים בתורה ועדיין מקבל במה ותמיכה....השם יצילינו.מפחיד באמת מפחיד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למה01.08.16
52
הגיע הזמן שאלה שיודעים יפתחו את הפה. שלא יבואו התמימים ויגנו על הרשע הזה. הם באמת חושבים שהוא צדיק ושומר עיניים וכו'.
שקופה01.08.16
מהאצבע .יש 3 מתלוננות ותו לא ואחת שהרב בעצמו שילם לה כסף שתתלונן כדי לעשות לעצמו בזיונות.וגם ב 3 האלו הרב הביא על עצמו בכווונה את התלונות ודי למבין.
ע01.08.16
אם קוראים לו "הרב" אז זה בזיונות ליהדות ולא לעצמו הרב עשה כך וכך ולא המשוג' ברלנד הבדל ענק!!!
שום שכל01.08.16
שהרב חיפש ...שיקראו לו משוגע נואף וכן...אתה חושב שזה סתם תירוץ ולא יודע (כמו חסידיו שכן יודעים ממראה עינים ) שכך נוהג הרב כל ימיו במאות מקרים שונים וזה הכי מציאותי ומבוסס שיש.זה אצל הרב רק עוד מקרה אחד מעשרות ומאות שבו הרב מבזה עצמו בכוונה .תתעורר ות פקח עינים
אחד02.08.16
השאלה היא אם זה מהרב עצמו שרצה לקבל ביזיונות, או שעלילה מרשעת שאלו שיצרו אותה - ירשו גיהנום בעז"ה, ולא יצאו ממנו ?!
mal12302.08.16
51
הם באמת לא יכולים לומר.: ידינו לא שפכו את הדם הזה ועיננו לא ראו.
חיים01.08.16
50
שונאי הרב הידועים במסווה ותחפושת של נשים פגועות. תיראו את השפה הבוטה והשונאת והמחרחרת ריב זה של שונאי הרב וזה בדוק ! -אם הנשים האלו כה אמיצות אז שיחשפו את עצמן כעומדות מאחורי המכתב ,ויאמרו חד משמעית מיהן !!! שונאי הרב הטמאים המשוקצים והמתועבים הם שכתבו אותו וזה שקוף
אחד01.08.16
49
מבית מדרשם של שונאי הרב המטורפים.לא מכתב של נשים פגועות ולא נעליים.
ניסים02.08.16
48
אם היה קורה משהו למה שתקו,, להן מגיע עונש חמור,, אם את אשה נשואה ויודעת גדרים, בילבולי מוח,, שקר וכזב, ואתם יוד מאמינים לבלופריי,, אנשים טיפשים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיה 01.08.16
ואם אתה מבין אחרת מהרב סימן שאתה טמא/אפיקורס/אידיוט, אז כבר אין מקום לשום שאלה! כמה צריך להודות לקב"ה שהותיר בלב כל אחד מאתנו ניצוץ קדוש ששום שטיפת מוח אין בכוחה לכבות אותו!
רפאל01.08.16
בתורת הצדיק ולא להיות תוכי שטחי...הבעיה היא כשחולקים על הצדיק ואני מדבר רק על צדיק הדור משה שבדור ולא על כל אחד...הגיוני ואנושי מאוד שהצדיק לא יובן ויהיה כולו מוקשה עיין ליקו"מ חלק א תורה לא תורה סג תורה קכג.ומליקוטי הלכות יש מאות מראי מקומות בנושא אז עזוב.. בקיצור 'לשאול לחדד לנתח להתעמק בדברי צדי
אני02.08.16
איך גילית שרבך הוא ניצוץ של משה רבינו? אתה מבין בניצוצות או אולי מישהו אמר לך? שאלת את עצמך פעם מאיפה הוא גילה? האם הוא מבין בניצוצות, שלא כמוני וכמוך, או אולי גם שוא שמע מאדם שלישי?
רפאל02.08.16
47
מעניין שהן אף פעם לא מתגלות
נורית01.08.16
46
רק ערב רב יכול להתנהג כמו הזקן הזה. שמח שלא זכיתי להכירו ולראות זיו פניו הטמאים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פושע01.08.16
45
מובא בספרים שסמוך לביאת המשיח יהיו נסיונות קשים באמונה, זה אחד מה נסיונות הקשים, רב שנחשב לצדיק והחזיר אלפים בתשובה, לפתע יש עליו סיפורים מהסוג הגרוע ביותר, אם זה נכון או לא, איני האדם לשפוט, אבל בין אם זה נכון או לא, זהו אחד מה נסיונות הקשים באמונה, שעושה הבעל דבר כדי להרחיק אנשים מאמונה,, לא ליפו
נסיונות קשים באמונה 01.08.16
44
כל בר דעת מבין שהרב הזה הוא צדיק אמת. אנחנו יודעים שה' יתברך היה סבלני מאוד עם קרח, אבל בסוף המכה באה.
צביקה צוקר01.08.16
43
לטענת חסידי הרב הרב עשה גלות והכול עשה כדי לכפר על עצמו אז לפי זה הנשים שהעלילו עליו נשלחו על ידו? והרבנים שכטר והשאר נשלחו על ידו כי הכול מתוענן על ידי הרב ? אם ככה אז הכול טוב והרבנים קרמר שכטר ואותן נשים צדיקים אז הכול טוב אין עלילות אין שונאים והכול מתבצע לפי התוכנית גלות ועלילות כדי לכפר וכד
אריק02.08.16
42
אני מתלמידיו לשעבר של הרשע הגדול עזרא שיינברג כששמענו על מעשיו לא האמנו.. בכינו, התעלפנו, קרעו בגדים.. הזמן עבר והבנו את גודל ההצגה שנעשתה עלינו... חשבנו שכוחותיו באו מההתמדה בתורה ומסירות הנפש .. ובסוף התברר שאפשר לעשות את כל המעשים החמורים שבעולם ולהישאר "צדיק" .. להעביר שיעורים עם תוכן.. לחזק
אלעד01.08.16
41
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל01.08.16
אבל כשבית דין מפחד מהצל של עצמו פונים מייד למשטרה!
אברהם01.08.16
40
אשריכן נשמות.תודה לכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל01.08.16
שכתבו את המכתב -ניגעל ממנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר01.08.16
39
על ההורים ללמד את בניהם ובנותיהם שלא ילכו לרב או לרופא בלי ליווי!!בכל גיל שהוא!!מדריכי החתנים והכלות,לתשומת ליבכם:תלמדו בהדרכה שלא תלך האישה לבד לרב או לרופא אלא בליווי הבעעעללל נקודה.והלוואי ולא נשמע עוד דברים מזעזעים כאלו זה נורא!!
יעל01.08.16
צודקת, אבל לפחות אחת הנשים סיפרה שהגיעה עם בעלה שהמתין לה בחוץ, זה מפחיד כמה שזה מפחיד
שושי01.08.16
38
כולם כאיש אחד בלב אחד הוקיעו את הרשע הזה ועשו ממנו מוקצה. תלמדו מהם איך להתמודד עם טומאה
שקופה01.08.16
ידוע כצדיק שכל מעשיו מלאים רזין וסודות עמוקים וכוונות טהורות נסתרות ,ואינו מובן בדיבוריו ותהלוכותיו ,ממילא העדוית עליו הפלילו אותו ,כי אף אחד לא טען לכוונה פנעימית נסתרת שלו גם לא הוא עצמו הוא גם לא נטען כצדיק שמבקש לקבל בזיונות בכוונה וכו ,אצל הצדיק קודש הקודשים הרב ברלנד יש את כל אלו אז ממילא הכל
אני01.08.16
אני דתי לאומי ובערך כל מה שאמרת על שיינברג שהוא לא- הוא כן- "ידוע כצדיק שכל מעשיו וכו" הוא היה לגמרי בקונצנזוס וזה היה שוק רציני לכל מי ששמע מה הוא באמת
דתי לאומי01.08.16
לגביו את כל ההסברים של חסידי הרב ברלנד-כי הוא לא שייך בזה בביטול גזירות עשיית בזיונות לעצמו טו. והרב ברלנד כל ימיו כן עוסק בזה ובאופן תדיר על בסיס קבוע וזה שיגו, שיחו רוחו ומהותו לכל יודעיו ומכיריו .חסידים לא סתם ממציאים דברים כי זה רבם ...הם מדברים מכלי ראשון על רבם .כל סוג של חסידים אחרים של רב
א02.08.16
37
מרבני השול שמרחיקים בעלי תשובה וספרדים ובטח שניהם ביחד .
נחמן שלום01.08.16
36
כל אמת יוצאת בסוף לאור. אתן בכלל לא שקופות ונשים רבות עוקבות אחר הסיפור המזעזע הזה ומה שקרה לכן. אנו מאמינות לכן ואף "צדיק" וחסידיו הגברים העיוורים לא יוכלו לטאטא את האמת הנוראית שיצאה לעיני כל. אל תתייאשו, נשים רבות רבות תומכות בכן!!!!!
דינה01.08.16
בידי קרובי משפחתם שונאי הרב הצדיק .אתם פה העוורים שלא מכירים את הרב בכלל, מה שאין כן חסידיו הפיקחים המודעים והמפוקחים כל כך בענייני ודרכי והנהגות הרב הנסתרות .
עמי01.08.16
35
גרוע
יונתן02.08.16
34
מצחיק לפרסם מכתב כזה כשאין אפילו מתלוננות בכלל מצחיק וכואב לראות מכתבים כאילו שהאתר נותן להם במה
שופט02.08.16
33
רבי נתן כותב וממזהיר שמי שמדבר על המפורסמים נותן להם כח... אז בבקשה גם אני עושה על כך תשובה ומפסיק לדבר מהם ומבקש ממי שקורא שיפסיק גם הוא ומפלתם תבוא מעצמה . זה לא יעזור לנו אי אפשר להאיר ביהודי בעברה רק במצווה.חומר למחשבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היום קראתי...02.08.16
בכל צדיק ורב שמרחיק מחוכמות חיצוניות והשכלה את חסידיו והולך בדרכי הבעל שם טוב והקבלה ומאמין בהם.תורת רבי נחמן עלולה להיעשות לך סם המוות כדי לקנטר צדעקים הישמר לך
כ03.08.16
32
תופעה מדאיגה מאוד
אאא01.08.16
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שולמית01.08.16
30
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים רייכר01.08.16
29
שהרב צדיק, הרב קדוש, הרב מקבל עליו בזיונות, הרב עורך גלות בחו"ל, מה שאסור לכולם עבור רב זו מצווה ובקיצור העיקר לטייח, ולא משנה מה החשד! בנות ישראל אינם הפקר ולא נערות שעשועים! מי שחטא שישלם את המחיר וביוקר. אם ברלנד חף מפשע אני מאחל לו לטהר את שמו, ואם לא אז מבחינתי שישליחו אתו לצינוק ויאכילו אותו
ללא שם01.08.16
וכל טיעון רוחני הגיוני רוחני וכה מסתבר ושפוי כשמדובר באחד כמו הרב שחסידיו מכירים אותו הכי טוב מכולם כאחד שמחפש בכל הכח בזיונות וחירופים ושאמר זאת תמיד בשיעוריו , כי אתה מונע מאינטרס שפל של שינאה ונקמנות ואתה עיוור לכל הסבר, דעת ובינה. תתביייש.מה שמותר לצדיק- מותר לכל מי שהוא באותה דרגה של צדיקות !!
לוי 01.08.16
דבר ראשון לגבי הגמרא שהבאת - לא פוסקים הלכה מגמרא!!! דבר שני הציטוט שהבאת מאבן העזר - כתוב שם שכל נגיעה אסורה וי"א שאם לא עושה לשם חיבה וכוונתו לשם שמים מותר ות"ח ראוי להחמיר.... ודי למבין
קובי01.08.16
ההלכה עצמה נובעת מהגמרא ותלוי בה...מהגמרא לומדים את תהלוכות והנהגות הצדיקים ,לומדים שיש צדיקים גמורים שלא חוששים לחטא ואפילו להירהור רע עיין תוספות על שבת יג או כתובות יז.לומדים שלא לחשוד בחנם בצדיקים גמורים ושכל מעשיהם צריכים לימוד אפילו שיחת חולין ..בשולחן ערוך עצמו יש התר מפורש עם דעות לכאן ולכא
לוי 02.08.16
יוצאת מהגמרא ותלויה בה. שנית מהגמרא לומדים את דרכי הנהגות הצדיקים העמוקות ואת תהלוכותיהם הנסתרות בהרבה מקרים .ולומדים ממנה שיש צדיקים שביטלו כל חשש להירהור חטא תאווה גשמית [שבת יג תוספות שם, כתובות יז ,ברכות על רבי יוחנן בשערי טבילה ],ולומדים ממנה שלא לחשוד בצדיקים שכאלה .ובהלכה בש"ע עצמו ההתר ני
לוי 02.08.16
לומדים ממנה את דרכי ותהלוכות הצדיקים בעומקם ובשורשם.מה שנקרא מעשה רב.זה נכתב כדי שנלמד שלא לחשוד במי שמוחזק בחסידות גדולה ודרגה גבוהה מאוד.זה נכתב כדי שנבין שיש צדיקים גמורים שנשים בשבילם הם קורה (כתובות יז )או ברווזות (רבי יוחנן בשערי טבילה )ואין להם קורטוב של פחד אפילו מהירהור קל שבקלים (תוספות
לוי02.08.16
28
עד כדי כך בשביל להבין ששונאי הרב ברלנד שחלקם הגדול הם מקרב משפחתם הכתיבו להם מילה מילה מהמכתב. אם הם אמיתיות אז שיפסיקו להסתתר, אף אחד ממש לא יפגע בהן .סתם תירוץ עלוב
לוי01.08.16
27
מגיעה מרקע מאוד קשה, כפי שיוכח במשפט
נחמן03.08.16
26
לא פלא שרבנים כמו הרב הלל ושאר הרבנים השפויים לא נכנסים בכלל לסיפור הזה.
יוסי02.08.16
25
בצפת היה מי שישקם את הקהילה והנשים המסכנות.. פה זרקו אותן לכלבים ועוד עובדי הע"ז ששמה ברלנד אומרים שהן שקרניות. כואב הלב עליהן ועל המשפחות. חבל שבציבור החרדי מנצלים את התמימות, הבורות, האמונה העיוורת והחוסר הגדול בתקשורת כדי לספר סיפורי אגדות מצוצים מהאצבע כדי שיאמינו שההוא צדיק עליון. פחחח. ועוד חב
ירושלמית01.08.16
24
זה הפרשנות החרדית של ככל אשר יורוך הפרשנות הזו היא שורש כל רע אולי ברלנד יגרום להתפקחות ולהבנה שאפילו ר' חיים הוא לא הקב"ה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james01.08.16
החרדים לא לתת משקל לקללות של רבנים ולנידוי והחרמה
יענקי01.08.16
ולפני שנה חזה ר' חיים קנייבסקי שיבוא משיח! לא זה ולא זה!
uknown01.08.16
23
מי אתם שתקראו להם שקרניןת אתם בכלל לא במקום שלכם הכי קל לאטום את העיניים והאוזניים ולומר שהנשים משקרות פשוט בושה לציבור!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה01.08.16
22
זה הכלל פשוט שקרניות לא מקנאה בכם בעולם הזה ובעולם הבא
מעיין01.08.16
21
מי שידבר על הרב אליעזר ברלנד, יקבל דין אסור לדבר בשום פנים ואופן, אני מזהיר אני לא משתייך לחסידות שלו אבל הרב איש צדיק גדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל01.08.16
20
*כיכר*, כמה לשון הרע לא הספיק שני בתי מקדש שנשרפו???
אוהד01.08.16
19
בושה לעולם התורני .... מדוע משיח לא בא..... על מי יבוא רוממות אל בגרונם.... וחרב פיפיות בידם..... אבא תרחם..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבריאל01.08.16
18
הזהרו בגחלתן איין תרופה למכתו כתיב תיזהרו
גברי02.08.16
17
תנאים ואמוראים חטאו בעריות , הרב ברלנד לא גדול מהם, רק ה' יודע מה שקרה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יגאל02.08.16
עיין כתובות י"ז במעשה רב אדא. עיין קידושין דף פב ובריטבא על אתר .רבי עקיבא התגרה ביצר ולכן כמעט שנכשל אחרת לא היה ראוי לכך .על הפסוק "כי אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא" אומרים תוספות "ברוב צדיקים קאמר " [תוספות במסכת שבת פרק "במה אשה " ].כלומר יש יחידי סגולה צדיקים גמורים יוצאים מן הכלל שביט
אחד02.08.16
16
תלמיד חכם רב ומזכה הרבים עצום מחללות שבת שונאות אמונה דת תורה ואת הקב"ה---בקיצור מסיתות ומדיחות מחללות שם שמיים מכשפות ונשבעות לשקר----ערב רב עמלק ימח שמם ויאבד זיכרם בקרוב ממש ונזכה שיקויים בנו כפי שכתוב במלאכי שנדרוך על האפר שלהם ברגלנו אמן ואמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דין ויש דיין ולא לעולם חוסן
ש01.08.16
15
ואיתכן בכל ליבי!!!!
רונית01.08.16
הם שולטים עליהן ומכתיבים להם הכל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם01.08.16
ומכתיבים לך הכל בתוכך ובמוחך.
רונית01.08.16
לחסידיו! סוף דבר הכל נשמע! סף גנב לתליה וסופו של כל נואף גיהנום!
uknown01.08.16
את המח .סוף הפושע החושד בכשרים שלוקה בגופו והפוסל במומו פוסל.אתה מבין בצדיקים כמ ו שאני מבין באמארית מודרנית...קשקשן
אני02.08.16
לי הכל
מנחם01.08.16
14
שיגלו מי הן ללא פחד ,זה לא אמין כל העסק הזה
תמוה וחשוד01.08.16
13
צריך להתרחק מברלנד מהר שהוא לא ידביק אנשים ברוח הטומאה והשקר! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יקיר01.08.16
12
הרב צדיק וכידוע שזה מכתב מכמה גברים שמקנאים בקהילה היפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צחי הורויץ(חיות)01.08.16
11
חובה למחות נגד ברלנד. מדובר באדם שהרס משפחות עשק כספים ואף דירות של חסידיו. שובו בנים זו כת מסוכנת בראשות פשחת הפשע של אליעזר ותהילה ברלנד. הם גנבים ופושעים. רוצחים נתעבים. חובה להוקיע אותם מהציבור החרדי וברסלב בפרט.
נתי01.08.16
מחבלים
מיכאל01.08.16
10
כמעט כל הרבנים "והמקובלים" למינהם, לא מגיעים לקרסוליים של שני גדולי עולם הרב דוד אבוחצירא והרב דוב קוק [וכן החלב"ן] ששולטים בכל העולמות. ולכן רק הם מבינים את מהלכי הרב ברלנד שליט"א ויודעים שהכל שקר ועלילות ואתם הגולשים מחרחירי ריב ומדון, חבל שיקרא לכם כמו שקרא לשני קבוצות החסידים של הרב יעב"ץ והרב א
שקרים רבים05.10.16
9
לי את השם מאיתי נ.ש למיכל,הוא אמר לי שאשתמש בו כשם יצוגי רק בטוקבקים כדי לבזות אותו .
מיכל02.08.16
8
אני לא מקנאה בנשים האלה למעלה בעולם הבא איך הן מעזות להוציא דיבה על הרב הקדוש הזה!!!!!
מיכל 02.08.16
7
כשכלאו את הרב לפני כחמש שנים בחורף,הוא נגלה אלי עם אישתו לצידו וסיפר לי שהם כלאו אותו ולא יכול להיחלץ מהם,הוא גם היה הסניגור שלי בבית דין של מעלה. מי שמהרהר אחריו,לא יודע מה הוא עושה לעצמו.גם לפני שנתיים הראו לי את הרב גוזר גזר דינם של עם ישראל עם מספריים בידו כשכל ספרי החשבונות של עם ישראל פרושים ת
ר,ל02.08.16
זה בדוק
אאא02.08.16
לפני שתחלמי שאלוקים העביר לו סמכויות ומינה אותו ל.... משיח!!!
חי02.08.16
היית ישר קונה נכון ? אז מה אתה פוסל כמו טמבל אתה הוא העיוור והחולה בראש שמפחד מכך שיתאמת שהרב קודשים
אפרת02.08.16
6
זה קבוצה של אנשים שעושים כסף בלי יראת שמים גם החברה של פינטו וגם של ברלנד
משה 01.08.16
5
שלכם קשה!!!!-אתם נופלים בידי היצר והערב רב ואתם צריכים לעשות חשבון נפש של ממש---כי ביום פקודה תתפשו בעוונם ובעונשם כמובן!!!!!!!!!!
ש01.08.16
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודו אלקיים01.08.16
אותך לאוויר העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם01.08.16
3
אלא שונאי הרב שחלק מהם קשורים לאותם נשים .
אמיר01.08.16
2
זה כנראה בא ביחד. אתם קודם כל צריכים לרפא את עצמכם מההחלטה המטורפת של בן גוריון ולהפסקת מימון התורה שאתם לומדים על ידי הממשלה. יש תלמידי חכמים מכל הזמנים והיום שעובדים ומפרנסים את נשותיהם כיאה לכתובה שנתנו. אתם לא כת , חרדי באשר הוא ליטאי או חסידי, ואתם לא צריכים ללמוד תורה בעניות ! וזה שורש של א
בת ישראל 01.08.16
שערי תשובה לרבינו יונה קס -ועניין שונאי השם נמצא לפעטים גם באנשיםשהם עושים המצות ונזהרים מכל עבירות במעשה ובלשון,אם נפשם רעה ובלבם יקשה להם כאשר חבריהם עוסקים בתורה .וירע בעיניהם בהיות בני אדם עובדים את ה' ויראים מלפניו . כאשר תאמר על אשר לא יחפוץ שיכבדו בני אדםת המלך ושיעבדוהו .כי הוא שונא את המלך
חייים02.08.16
1
איך הם יתערבו אם על ידי כך אמון הציבור ברבנים ייפגע וכבר לא יאמינו להם?
יוני01.08.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

בשיתוף אנשי מקצוע

האם אתה תהיה מה"משפיענים" שמשנים באמת אלפי בתים בישראל?

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24