כיכר השבת

"רבי נחמן מתהפך בקברו בגללך"

נשות קהילת הרב אמנון נגד הרבנית ברש: 'יוצרת קטרוגים'

נשות קהילת 'פז' של הרב אמנון יצחק שלחו מכתב לרבנית הפופולרית רונית ברש בו הן מתריעות בפניה כי היא מחטיאה את בנות ישראל ומושכת לעצמה דינים וקטרוגים | המכתב המלא (בארץ)

107
קובי רוזן | כיכר השבת | כ"א באב | 25.08.16
הרבנית ברש והרב אמנון יצחק
הרבנית ברש והרב אמנון יצחק (צילומים: נתי שוחט - פלאש 90, ערוץ היוטיוב של הרבנית ברש)

המאבק בין המחזירים בתשובה נמשך: נשות קהילת 'פז' של הרב אמנון יצחק שלחו מכתב פומבי לרבנית הפופולרית רונית ברש ומוחים בה על הריקודים לצד הזמר ליאור נרקיס, בעקבותיהם יצאה נגדה הרב אמנון.

עוד בנושא:

"עצם הבאת זמר להופיע מול נשים... קל וחומר שמתנועעות או שרוצה אותן קופצות רח"ל אסורה...", כותבות הנשים לרבנית ברש, ומצטטות את הרמב"ם שכותב: 'וכן אסור לאדם להסתכל בנשים בשעה שהן עומדות על הכביסה. אפילו להסתכל בבגדי צמר של אשה שהוא מכירה אסור, שלא יבוא לידי הרהור'. ושומר נפשו ירחק..".

נשות 'פז' ממשיכות וכותבות לה כי "בקטע וידאו אחד רואים אותך מופיעה על במה וביחד איתך יש זמר חילוני שמרקיד ומקפיץ את הבנות.. ובווידאו אחר מראים בנות רוקדות על במה כאשר זמר שר על אותה במה. ועוד סרטון ועוד סרטון... ה' ישמור ויציל. אנו נהיה תמימות מידי לחשוב שאת לא מודעת לחומרת העניין ולכמות האיסורים הגדולה בערב אחד כזה... ובחלק גדול מהן אלו עבירות מדאורייתא ממש".

נשות הקהילה מפרטות לרבנית את האיסורים - שלדבריהן - היא עברה: "החטאת בנות ישראל בכמה איסורים: א. שמיעת זמר פסול. ב. שמיעת שירי עגבים. ג. החטאת גבר/ים בהתבוננות בריקודי אישה וההרהורים שבאים בעקבות כך... בפרט אם הזמר נשוי. ד. קול באישה ערווה. ה. הימצאות במקום תועבה. ו. לא תלכו בחוקות הגויים. ז. הרהורים אסורים על אותו זמר... ועוד".

צפו • הרבנית מגיבה: "אני בדרך הנכונה"

בהמשך הן כותבות לה: "את חוטאת בנוסף ב'לפני עיוור לא תיתן מכשול' - בנות ישראל התמימות חושבות שזוהי דרך התורה והולכות אחרייך בעיוור ובתמימות ובכך הן חוטאות בגללך!".

"מרוב מה שיש לנו לכתוב לך אנו פשוט נאלמות...", הן כותבות, "מתקשות למצוא מילים שיגרמו לך להבין כמה חילול ה' את עושה וכמה בנות ישראל חוטאות בגללך.. ההפך הגמור ממה שאת אולי מנסה לעשות או יותר נכון, להציג.

"כמה קטרוגים את יוצרת לעצמך וכמה דינים נמשכים אלייך בעקבות מעשים אלו... (ודי לחכימא ברמיזא) לא כל דבר מתחיל ונגמר בכסף... לא באנו לעולם הזה כדי לעשות מזומנים... "כי לא במותו יקח הכל", רק את מעשיו הטובים או הרעים האדם לוקח ואיתם הוא בא בחשבון... לא פשוט בכלל... ואוי לך מיום הדין... אוי לך מיום התוכחה... כמה צער לה' יתברך...".

בסיום המכתב, כותבות נשות קהילת 'פז': "אנו מוחות בך ובמעשייך ובכל מי שלוקח חלק בהחטאת הרבים הזו בתקווה שבורא עולם יאיר את עינייך ותשובי בתשובה שלימה... כי הכפרה על עוונות אלו היא קשה ומפרכת. רבנו - רבי נחמן בן פייגא.. בטוחנו שמתהפך בקברו בגלל מעשים אלו שנעשים כביכול בשמו".

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", שבוע לאחר שהרב אמנון יצחק פתח במתקפה חריפה נגד הרבנית רונית ברש ואתר האינטרנט שלו תקף אותה בצורה חריפה, היא מתייחסת בהרחבה לטענות נגדה בראיון לאתר "מאמע" ומודה לרב יצחק "על הפרסום שעשה לי". הראיון המלא יפורסם בסוף השבוע באתר מאמע.

"גם על רבי נחמן חלקו ואפילו איימו לרצוח אותו", אומרת הרבנית, "זה קרה רק בגלל שאנשים לא הבינו את הדרך החדשה שייסד ולכן תקפו אותו ללא הפסקה". ברש מוסיפה ואומרת כי "רבי נחמן כתב 'אני אוליך אתכם בדרך חדשה שהיא ישנה שהלכו בה אבותינו הקדושים, ויחלקו עליכם בעקבות ההליכה בדרך זו'".

"מי שלא הולך בדרך הייחודית הזו לא יכול להבין אותה, במיוחד למי שבא מבית חרדי," אומרת ברש במענה למתקפה נגדה. לדבריה: "אני באה ממקום אחר, לא מבית חרדי. אני מוליכה אותן - את הבנות - בדרך שאני הלכתי בדרכי חזרה בתשובה".

"אני לא יכולה להביא את הבנות האלה ישר לשיעורי תורה", מנסה ברש לנמק, "הן לא תבואנה, אני צריכה לפתות אותן באיזה שהיא דרך - וזאת החכה שאני זורקת".

בשלב זה, הרבנית ברש מתייחס לרב אמנון יצחק שתקף אותה באתר האינטרנט שלו: "בהקשר לרב, מחלוקות תמיד תהיינה. זה רק אומר שאני בדרך הנכונה של רבינו. הכל טוב, אני בכלל לא מתרגשת ממנו. ההפך, אני מודה לו על הפרסום שעשה לי".

תוכן שאסור לפספס
107 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
מוחה בכל מי שמבזה פה את הרב אמנון יצחק שליט"א.
ללא שם14.03.20
54
לכל המגיבים העלובים נגד גדול הדור הרב אמנון יצחק שליט"א וקהילתו מעניין היכן רבניכם שיושבים ושותקים לנוכח מעשים כאלו?! הרי אף פעם הם לא מוכיחים את הציבור הם זקוקים לאהדתו בשונה מהצדיק הגדול שמעולם לא עשה חשבון למי שהולך נגד תורת ה' ! אבל תמשיכו לקנא שלא זכיתם בצדיקי אמת ותלכלכו את פיכם המטונף כי הרי
אמת 25.08.16
אמנון יצחק הוא ערב רב עלק צדיק רשע מרושע הטמא הזה.
מאור25.08.16
למה הרב עובדיה ז"ל היה בורא עולם?! אמנם היה אדם מלומד מאוד וחכם אבל כשיש סביבך להקת נחשים שכל היום חופרים וקודחים לו במוח ועוד מבני משפחתו ומסיתים אותו כנגד אנשים שלא הולכים לפי רצונותיהם, אז מה ציפיתים הוא היה אחרי הכול בן אדם וטעה היום בטוח שהוא ועוד כמה שדיברו כנגד הרב אמנון יצחק ואינם איתנו עוד
אמת 26.08.16
גדול הליצנים עם הארץ הרב עובדיה זצ"ל אמר עם הארץ. פחחחח
שלומי25.08.16
53
כל ה תחזים פה שמגיבים בשמות שונים הבנו שזה אדם אחד תלמיד של אמנוני אייפוני... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אילן25.08.16
עמאלק=דייזי ... יקרייזי תמשיך לקנא כבר אף אחד לא סופר אותך וה' יעשה איתך דין במהרה אמן
אמת 25.08.16

הצגת כל התגובות

52
מה היא רוצה להגיד שהיא בדרגה של רבי נחמן שהיא אומרת שגם על רבינו חלקו ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי25.08.16
51
המחטיאה הזאת ברש עוד מצטטת את רבי נחמן זצוק"ל " אוליך אתכם בדרך חדשה שהיא ישנה" לא מכיר שאבותינו הקדושים רקדו בפני נשים ועוד עודדו אותם לקפוץ מול הגברים . תתאפסי על עצמך ברש את כנראה רבנית הכסף ולא סתם הודת לגדול הדור הרב אמנון יצחק שליט"א שכביכול עשה לך פרסום הרי זה מה שאת מחפשת פרסום כבוד וכסף ועל
ישי25.08.16
50
גם הרב שלכם חוטא ומחטיא את הרבים בלשון הרע ובהלבנת פנים .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עילום שם25.08.16
49
אמת הדבר שלהביא זמר חילוני ולהרקיד בחורות דתיות הוא אסור. שקר הדבר הוא שקהילת אותו האמנון יצחק נחשבת לצדקנית וקדושה. וחנפנות של כיכר השבת לפז חזקה לכולי עלמא בתקוה לשלום רעות ואהבת חינם בביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן
עילום שם25.08.16
48
מבלי להכנס לגוף העניין כל אחד שמנסה להחזיר בתשובה ישר מתנפל עליו אמנון יצחק כאילו יש לו טאבו על הנושא הזה אם קשר ובלי קשר התורה לא שייכת לאף אחד ובודאי שלא לצבועים ולאותם שחושבים שהם יכולים לחנך את העולם כולל את עולם התורה עצמו
נמאס25.08.16
47
כתוב פה נשות קהילת פז חחחחח כל הקהילה זה אמנון עם בני משפחתו ועוד 15איש חולים בראש.... קהילה אלק ומאיפה השם הזה ....אמנון יצחק הוא מקהילת קורח ועדתו איש נבל רע מעלילם כל מקום שיש תורה וחיזוק לעם ישראל הוא מתפחלץ וישר נלחם נגד ....אמנון כבר שנים הפך צד וניהי שלוחו של הסיטרא אחרא . לא כבוד כדול לכיכר
אריק25.08.16
מוחים בך על ביזוי כבוד רבנו הצדיק הרב אמנון יצחק שליט"א. מי שנמצא בצד הסטרא אחרא זה אתה ועוד שקרנים כמוך שלא יכולים לראות ניצוץ של אמת כי העיניים שלכם מרוחות בשקר שלכם. הרב שלנו עושה נפלאות למען חיזוק התורה והמצוות בעם ישראל אבל לפי דרך האמת ולא אמת שמעורבת בשקר. שקר+אמת=שקר.
מיס קודי25.08.16
הקהילה מונה מעל 7000 איש מנויים. ועוד רבים שהרי הצביעו 28000 איש אחרי כל מה שיצאו על הרב
אבי25.08.16
הקהילה נמצאת במחלקה סגורה בטירה ויש עוד סניף באברבנל
יהודה25.08.16
אני בעצמי חבר בקהילה לכל חבר יש כרטיס עם מספר סידורי של כמות האנשים ויש לפחות 20000 ..תרצה נשלח לך גם תמונה של הכרטיס האישי שלי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא נכון25.08.16
מזה השטויות האלה קהילה של חולי נפש כל אחד עם מספר
שימי25.08.16
46
למען האמת כל הנחמנים האלה אין להם מושג. הם לא מבינים שחסידות היא מדרגה גבוהה יותר מהפשט ולכן האיסורים בחסידות גבוההים יותר מהרגיל ובמקרה הזה הרב אמנון יצחק צודק.
יניב30.08.16
45
אחרת איך יתכן שמרוח לה חיוך כזה מטופש על הפרצוף,,מה היא לא מבינה מה זה דינים בעוון החטאת הרבים? כל החיים אנחנו החוזרים בתשובה מכים על חטא ומתענים על מה שזאת עושה בכיף ובחיוך נונשלנטי,אבל ידוע שרשעים סובלים ולא יכולים להפסיק את הרשע כי כבר הורגלו בו. ומה אבא רוצה? כניעה מוחלטת. בואו נראה אותה בכניעה
ר,ל25.08.16
44
כנגד "רבניות" כאלה הרב בן ציון מוצפי צועק ומזהיר. אהבה היחידה שלהם זה לכסף ולפרסום בלבד ולא לקב"ה. חזק וברוך לרב אמנון יצחק בכך שחסף עוד "רבנית" שמחטיאה את נשות ישראל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמת25.08.16
43
אבל אני מסכימה עם העמדה שלהן לגמרי.
רותם25.08.16
42
כמוהו בדיוק
קרוב לברלנד25.08.16
41
גם אני מוחה בקליפה!!!
לב זהב25.08.16
40
באמת זה שערוריה להביא זמר חילוני שירקיד בחורות באצטלה של חזרה בתשובה
אריה25.08.16
39
מתוך ס' הני נשי חלק ג' עמ' יט
חד וחלק31.08.16
38
כאילו הוא לא ראה את הסרטון והנשים ראו אותו אז הנשים מדברות, איזה בלפן פחחחח אנחנו יודעים בדיוק תפרצוף שלך חתיכת זבל יש לך איפון לא כשר אוי אוי אוי איזה דברים אתה רואה שם.
שימי25.08.16
אני מוחה בך!! לרב אמנון יש היתר מגדולי ישראל, הוא קודש קודשים ואני מציעה לך לבקש מחילה דחוף דחוף מהרב לפני ראש השנה. אם לא תעשה את זה אני ממש מרחמת עליך.
אוקיי25.08.16
איזה היתר בראש שלך הוא כל היום מקלל איך זה חייב לומר שהוא רואה דברים לא צנועים וזה מטמטם לו את הראש
חיים26.08.16
37
הקהילה היא הרבה יותר גדולה ממה שאתה מדמיין..ומי שחולה בראש זה לא אנחנו...ואעצור כאן! כי אתה לא ראוי בכלל ליחס מינימלי..... ברש משווה עצמה לר' נחמן..שגם עליו חלקו..בושה וחרפה..רודפת בצע ופרסום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה פשוטה25.08.16
36
זה מזעזע חייבים להוקיע אותה ואת מעשיה השם ירחם לאן הגענו!
משה25.08.16
35
. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הליטאי25.08.16
יש המון יהודים יר"ש שמתחזקים מכתביו, מדובר בנצר לבעש"ט. הבעיה היא שהיום כל מי שרוצה אומר "אני ברסלב" וזהו.
תוהה30.08.16
34
טעיתי טעיתי טעיתי . מחילה מהרב אמנון יצחק לאורו אלך איש האמת ועוד ילמדו עליו מה היא דרך האמת. הרב אמנון מחילה מחילה מחילה.
הוכחה מהכתבה25.08.16
אמנון מספיק לתת לעצמך מחמאות מגולמן
אתי25.08.16
33
אך הפעם דבריו נכונים ומוצדקים ומובנים מאליהם. מה ההגיון לקרב רחוקים בדרך של עבירה על ההלכה? חסרות זמרות להרקיד נשים? מצווה הבאה בעבירה היא אינה מצווה, וכדאי מאוד לרבנית הזו לעשות חשבון נפש ולקחת את הביקורת עליה למקום טוב של תיקון וצמיחה.
חן25.08.16
32
הרב אמנון צודק .. למדו משהו חדש גם על רבינו חלקו ... איזה שטויות איזה מצב הגענו שמחטיאים בשביל לזכות את הרבים אני לא מבין מי הרב שלה בכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי25.08.16
31
עם רבינו לא היה אוהב את הדרך הזאת הוא היה מפסיק אותה כבר מזמןןן!!!!
לי25.08.16
30
ביהדות, המטרה אינה מקדשת את האמצעים!! אין הקלות בצניעות וכדו' בפרט בדאורייתא. ועלינו לזכור- לא עליך המלאכה לגמור, ואין אתה בן חורין להבטל ממנה. אז נכון, עלינו להשתדל לקרב תועים, אבל גמירת המלאכה אינה עלינו. אנחנו מחוייבים לפעול בדרך הנכונה, השאר- על הקב"ה. מאוד מגוחך לפעול בדרך אסורה ולכנות אותה דרך
א25.08.16
29
רבנים ורבניות שתמול שלשום צצו כפטריות אחרי הגשם הפכו להיות מנהיגים לתמימים ותמימות.
ישורון26.08.16
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בן פזי25.08.16
הקהילה מונה אלפי חברים, וכל שבוע יש מצטרפים חדשים. בדוק. יש קהילות בהרבה ערים, לא נעים לך לשמוע אבל זה האמת. תאכל את זה.
אוקיי[25.08.16
27
גם להוכיח צריך בדרכי נועם ולא על מנת לבייש גם אם נעשתה טעות . התשקורת הפכה אצלכן לתקשורת . השם יחזיר את כולנו בתשובה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורן25.08.16
26
בקליפ הוא מסתתר מאחרי נשות הקהילה חחח אהבתי את הראש שלך. ועכשיו חענין. נגמר לך עם מי לריב? כבר אין מי שיתייחס אליך? עזוב תמשיך להתעסק בעניני המחלוקת הרגילים שלך על רבנים שהחלפת בהם את ההרצאות המחזירות בתשובה שלך
עמנון נמאסת25.08.16
אתה דובר שטויות והבלים. קנאי רשע ומרושע שכמוך.
מיס קודי25.08.16
25
נשות קהילת פז שלחו לה דברי טעם המבוססים על דברי הלכה שידועים ומפורסמים אפ' לקלי הדעת
גולדנברג25.08.16
מבלה שבועות בשוויץ על חשבון האוממלות הללו
קץ העולם25.08.16
24
לצערי הרב , הרב הקדוש אמנון יצחק צודק לגמרי. אכן כל הדברים שהוזכרו הנל כ"כ נכונים וצודקים אני חזרתי בתשובה וכששמעתי על האירוע שהרבנית רונית רוצה לארגן,חשבתי לעצמי הייתכן שאפשר לקיים אירוע כזה? האם זה מתאים?
ספרדי25.08.16
23
הלבנת פנים ברבים אין מחילה עד שירצו אותה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא קראתי25.08.16
מדובר על מצוות תוכחה ומחאה על חילול השם. זה גם נשלח לאימייל הפרטי שלה לפני שזה פורסם באתר שופר. האם זה הגיוני שאשה שמגדירה את עצמה חוזרת בתשובה, עם כיסוי ראש רוקדת על במה אחת עם גבר פרוץ שמלהיב את הבנות לרקוד? איפה "והיה מחניך קדוש"?
מיס קודי25.08.16
22
נשארו אנשי אמת אנשי אמונה אנשים שאוהבים את ה' וישראל ממש רגש של דחיה מכל פינה רק שנאת חינם יום יום עם ישראל זקוק לתפילה ורחמיםשל כל אחד ואחד מאיתנו על השני ולא להפך תתעוררו השטן משתלט לכולכם על המוח ומעוות לכם אותו והורס לכם את החיים חלס תתנו לקרוא קצת על חסד ואהבה ביננו.
רבקה כהן 25.08.16
21
גם כן "נשות הקהלה", מדובר במאה בעלי תשובה עמי הארצות שעוד הולכים אחרי הבלייעל המשוגע הזה. מי מתייחס אליהם בכלל? אני מכיר מה זה אנשים של אמנון יצחק, בורים ועמי ארצות שהולכים בחושך אחרי המשוגע הזה שמדבר על כל גדולי הדורות.
בורי25.08.16
הכל שם רקוב
מנשה25.08.16
20
מסתבר שגם לך וגם ל"קהילת פז" שלך אין מה לעשות אה? תמשיכו לנסות להכפיש את הרבנית הצדיקה. כמות המצוות שהיא עושה בשבוע אתם לא עושים בשנה. כנראה שאתם מרגישים קצת מאויימים אם החלטתם לפתוח עליה ללא הפסקה. האמת שזה לא כזה משנה, לא באמת תצליחו עם מה שאתם מנסים.
מירית25.08.16
ובמיוחד כשמדובר עם רבנים...
TNT25.08.16
19
אשריכן נשות הקהילה!!
הדס25.08.16
18
רונית ברבש לא רבנית ולא אשת רב מחטיאה רבים מצערת את ה' יתברך רוקדת עם שופרות ודגלים וטוענת בהרצאות שאין לאדם בחירה ומי אלו הרבנים שהיא תשמע בקולם פרעה ממש שאמר מי ה' שאשמע בקולו? לא ידעתי את ה' אין לה אלוקים היא ס"מ של הדור מחטיאה את בנות ישראל פושעת הדור (נשלח באמצעות כיכר השב
רק ה' 25.08.16
17
לפי עניות דעתי יש צורך חזק להפסיק עים המחלוקת זה גורם רק לחלול השם כל אחת צריכה להסתכלל סביבה ולא אל האחר תודה
חנה 25.08.16
16
אני אומר לרבנית ברשת לא להתייחס למוציאי דבה חזקי ואמצי יש לך זכות גדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמנואל 25.08.16
15
אמנון יצחק משתף פעולה עם ראש הכת אהרון רמתי מירושלים שגר ביישא ברכה 30. אמנון יצחק אמר לבנות לא לחזור להורים שלהם !!!!!!!! כיוון שהצלחתה של ברש צלח ובזכותה בנות מגיעות לרבנו הקדוש וחוזרות בתשובה ובזכות הדרך שמוליכה אותנו אנחנו זוכות להתקרב לקדוש ברוך הוא , מה שאמנון יצחק "דחה" אותי עם שיעורי התורה ש
ברש את אלופה25.08.16
מי את בכלל שאת מרשה לעצמך לדבר ככה על אדם כזה גדול שהקדיש את כל חייו לעבודת השם??? מציעה לך לבקש מחילה מהרב הקדוש דחוף דחוף לפני יום הדין. תתביישי לך!
פז25.08.16
14
אשריכן נשות הקהילה!!!!!
הדס25.08.16
13
מי שומע בכלל על האנשים האלה? את מי מעניין המכתב הזה? למה לתת חשיפה לכל שטות ולכל מחלוקת?? תנו לנו כותרות טובות, תנו לנו כותרות על אחדות ולא על מחלוקת רק עכשיו סיימנו את תשעה באב
יהודי25.08.16
12
אבל נשות פז עושות את זה לאינטרסים שלהם ולא בגלל שזה כואב להם באמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף25.08.16
11
ברור שהיא עושה דברים שלא יעשו . רב נחמן מפרשים אותו כראות עיניהם . יישר כוח לאמנון יצחק שיצא כנגדה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניס הירקון25.08.16
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היא לא נורמלית25.08.16
9
בזכות נשים צדקניות העולם הזה יזכה לאור האמת והקדושה.
ישי25.08.16
8
כל מה שנשות אמנון כתבו שטויות. הזמר לא שר שירי עגבים נכון שהוא זמר חילוני ששר שירי עגבים אבל באירוע שם הוא שר שירים על רבי נחמן. ב: הזמר הזה עוסק במלכתו ולא מתבונן בנשים כמו שהאמנוניות כתבו זה כמו רופא הוא בא לשיר ומתרכז בלשיר. אף אחד לא רק הרבנית הזאת עמדה על הבמה ומחאה כפיים. מחטיאה? גם ככה כולם ש
נתן25.08.16
7
רבי נחמן לא הוליך בדרך חדשה ללא התייחסות לשולחן ערוך , ולהפך נצמד ואף חיזק את החסידים לחיות אך ורק על פי ההלכה , ואת כנראה ממש לא יודעת ולא אוחזת במשנתו של רבי נחמן ומשווה אותו ואת דרכו , לדרך הקלוקלת שלך שהיא נגד הלכה מפורשת ומחטיאה את הרבים.
י.ב31.08.16
6
מוחה בכם ובכן על ביזוי רבינו הקדוש הרב אמנון יצחק שליטא..עפר לפיכם רשעים ארורים.. קודם תגיעו לאבק נעליו אח"כ דברו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשת פז25.08.16
5
חחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דן25.08.16
4
ובטוחה שרבי נחמן בצער גדול ממה שהיא עושה. איך היא מעזה בכלל?! היא ממש מחטיאה את בנות ישראל. במקום שתנצל את ההשפעה שלה לטוב, היא הורסת אותן וזה כואב לי מאד. בואו נלך להופעות של חילונים וזהו.. יומולדת לבבא סאלי יום הולדת למשה רבינו יום הולדת לבעל שם טוב.. רונית ברש, קבלי האמת ממי שאמרה. ובמקום להצד
בת של מלך25.08.16
אל תיצטרפי לגואל רצון הזה
לילך25.08.16
3
את רוצה לחטוא אל תגידי שיש לך אישור מרב שלא יכול לצעוק לך בפרצוף חוטאה ומחטיאה !
ברסלב אמיתי25.08.16
2
שקר יפצה פיה ועפרא לפומא שמוציאה ליד על רבינו נחמן מברסלב היא יכולה לתרץ אלף תירצים על מעשיה הפשוטים אך לא לתלות זאת ברבינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי25.08.16
רבנו נחמן מברסלב הקפיד על הלכה יותר מכל דבר אחר עד כדי כך שאמר שאפשר לקמט את ספרו ליקוטי מוהר"ן איך שרוצים אבל לא לעבור על אפילו סעיף אחד בשולחן ערוך! כמו כן הוא הזהיר את אלו שמתעסקים בחזרה בתשובה שהרע ביהודי הרחוק יכול להזיק למחזיר בתשובה ועל מנת להגן על עצמו, הוא צריך להתעסק במשפט (חשבון הנפש). נ
ברסלברית25.08.16
1
הרב אמנון יצחק צדיק יסוד יעולם
שלום13.07.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 21:24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 18:13

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 15:56

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24