כיכר השבת

דעה

כך הפכו ברגע כלי התקשורת רבבות יהודים טובים לעבריינים, שיכורים ונרקומנים

הם חסכו דולר ועוד דולר בשביל כרטיס פשוט למטוס עלוב שיוביל אותם לצדיק, ויתרו על המיטה הנוחה והאוכל הביתי בשביל המטרה הנעלה מבחינתם, אבל תוך יום הפכו לחבורת עבריינים מסוממים. טור (חרדים)

108
שמוליק אברהם | כיכר השבת | ד' בתשרי | 06.10.16
יהודים באומן. איום פוטנציאלי על מטוסים?
יהודים באומן. איום פוטנציאלי על מטוסים? (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

אל תתעצבן, אמרתי לעצמי ביומיים האחרונים. זה ככה כל שנה, זה תמיד היה כך וכנראה יהיה כך גם בשנים הקרובות. לא כולם אוהבים את הנהירה של ארבעים אלף איש, מבוגרים, צעירים וילדים לציון רבי נחמן. חכה, זה יעבור. הכל ירגע והם יעברו לכותרת הבאה, לשיימינג הבא ולהכללות על מגזר אחר.

הם ימצאו כבר משהו לסמן בכותרת אדומה עם אותיות שחורות גדולות על השתלטות עוינת או מה שלא יהיה, אני אומר לעצמי, אבל לא מצליח להירגע, לנשום עמוק ולעבור הלאה. משהו בכותרות הענק והפושים האינסופיים נגד חסידי ברסלב ("חסידי אומן" קוראים להם בתקשורת ובחברת אל על) לא נותן לי מנוח.

נכון, אני יודע שיש כמה עשרות חוליגנים שרגילים לעשות כפי שעולה על רוחם, אבל לא רק בדרך לאומן, גם במקום העבודה שלהם, בתור לדואר, במסעדה או על הכביש. לא מתאים להם שיגידו להם מה לעשות, איפה לעשן, איפה לא להשתכר ואיפה צריך להתנהג יותר בכבוד ויותר להתאפק, למרות שממש בוער לך לעשן ולהשתכר דווקא במטוס.

אם העורך התורן אי שם במסדרונות אתר החדשות, או הכתב מול חצובת המצלמה של ערוץ כלשהו היו עושים את ההבחנה בין עשרות המתפרעים לבין שאר עשרות אלפי חסידי ברסלב - ניחא, לא הייתי מתייחס לזה בכלל. אבל ההכללה הפושעת שמשתוללת בכלי התקשורת נגד חסידי ברסלב, לאמר: כולם אנשים שפלים, בזויים, מתפרעים, נרקומנים ושיכורים, והכל באיצטלה של נסיעה לצדיק שלהם ("לנחמן שלהם" התבטא עיתונאי מסוים, משל רבי נחמן היה חבר שלו בקורס נהיגה מונעת) - היא משהו שאסור לעבור עליו לסדר היום.

40 אלף איש, אולי אפילו יותר, חסכו דולר ועוד דולר במהלך החודשים האחרונים כדי שיהיה להם כרטיס פשוט למטוס עלוב שיוביל אותם לצדיק. צדיק שהם מאמינים בו באמונה חזקה ואיתנה, ובציווי שלו שכל מי שיהיה אצלו בראש השנה - הוא ידאג לו בהמשך השנה.

מדובר באנשים הכי נורמטיביים שתפגשו. לא חובבי אלכוהול או סמים, אנשים יראי שמים שתורתם אומנתם במהלך כל השנה, אנשים שחוץ מד' אמות של תורה - שום דבר לא מעניין אותם. אנשי עסקים שעובדים קשה למחייתם במהלך השנה כולה והחליטו לוותר על המיטה הנוחה בבית, על מקלחת חמה ואוכל ביתי, רק כדי להגיע לכפר הקטן בו קבור הצדיק שהם כל כך מאמינים בו. צעירים ומבוגרים שמתקרבים לדת, והמקום היחיד שגורם להם לחוויה רוחנית עזה כל כך הוא אומן, כל אלה ועוד הרבה אחרים שתקצר היריעה מלמנות אותם, מוצאים את עצמם למחרת ראש השנה בכותרות הראשיות כאיום פוטנציאלי להפלת מטוס. לא פחות ולא יותר.

אשמח לפגוש את מנכ"ל אל-על ולשאול אותו שאלה פשוטה. איך אתה לא מתבייש? איך אתה לא מתבייש לתדרך כתבים נגד חסידי ברסלב - המפרנסים הכי גדולים שלך בחודש אלול, אלו שאתה דוחף להם כרטיסי טיסה יקרים משל הם טסים עכשיו לווגאס או תאילנד, והם כמו חסידים אמתיים מוכנים לשלם הכל. העיקר להגיע לצדיק שלהם.

איך אתה לא מתבייש בכלל לפתוח את הפה אחרי שהחלטתם בהחלטה שרירותית לפתוח כל מזוודה ולהפוך אותה על תכולתה, כאילו כל חסיד ברסלב הוא מבריח סמים וסיגריות בפוטנציאל. כל זאת מבלי לתגבר את הצוות על הקרקע, בכדי שהתהליך המיותר הזה ילך מהר יותר.

מראות אומן (צילום: Alexandr Bystroff)

איך אתה לא מתבייש להאשים הורים לילדים - שחיכו יותר משמונה שעות בשדה התעופה אחרי נסיעה של שלוש שעות מפרכות בכבישי אוקראינה - בהתנהגות לא נאותה רק כי טייסי אל-על רבים בינם לבין עצמם על משכורתם והשדה תקוע בגלל שביתות או מה שלא יהיה.

ואתה, עורך ההומפייג' באתר חדשות פופולרי, נראה אותך גבר-גבר; חכה שמונה שעות בשדה תעופה עם הילדים העייפים שלך אחרי שבוע בסביבה לא מוכרת, נראה אותך אז מתנהג כמו בן אדם, כפי שאתה דורש מ"חסידי אומן". הרי אתה תרוץ לטוויטר ותתייג בשרשור אינסופי את כל העולם, שר התחבורה ואשתו, כדי שכולם יידעו שאתה תקוע בשדה.

מעניין שבכל תופעות "הישראלי המכוער" שעלו לאחרונה, טיסת השוקולד ואחרות, טייסי אל על לא מצאו לנכון להזהיר באף אחד מהמקרים מכמעט הפלת מטוס. אז לא הכלילו את כל הישראלים כמכוערים, אלימים ומוציאים שם רע למדינת ישראל בגלל כמה צרחות של נשים שרוצות שוקולד.

את החוליגנים צריך להעניש בחומרה ובמהירות. אבל קודם צריך להעניש את המכלילים, הפושעים שלקחו 40 אלף אנשים והפכו אותם בסדרת כותרות אכזריות לעבריינים, שיכורים ונרקומנים.

למזלה של התקשורת, מדובר באנשים שהמדיה לא מעניינת אותם. הם לא יעצרו אפילו לשנייה בגלל עורך או כתב מתוסכל שלא מסוגלים לראות יהודים שמחים ונהנים מחוויה רוחנית של פעם בשנה. לי, בניגוד אליהם, זה הפריע, ומאד.

הייתי תובע את הפושעים הללו בתביעת דיבה ענקית, אבל איך אמר לי היום חסיד ברסלב מאושר? "עזוב שמוליק, הכלבים נובחים וינבחו. אנחנו, עשרות אלפי החסידים נמשיך לרקוד ולשמוח שזכינו להתקרב לצדיק".

תוכן שאסור לפספס
108 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
80
כמו הברלנדיסטים הארורים ימח שמם אבל כולם מאמינים בשטויות הלואי וישמעו לדברי הקב"ה כמו שהם שומעים לנחמן שלהם זו אמונה טפלה כל האומן הזה גם גדולי ישראל שהחשיבו את רבי נחמן היו נגד התנהגות הכת המוזרה הזו
שפוי10.10.16
79
הם משתוללים ואף אחד מהחברים שלהם לא מרגיע אותם מי שחווה את זה יודע שזה פחד אימים משתכרים במטוס
שלמה 07.10.16
78
תמיד יסתכלו על החסר ולא על רוב הציבור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי 07.10.16

הצגת כל התגובות

77
אין מה לעשות איתם הם רק רוצים לרקוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי מבאר שבע07.10.16
76
אולי גנבו דולרים ונסעה ידוע לי מקרים כאלו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם12.01.17
75
כולנו יהודים בין אם אנחנו חרדים, חילוניים, מסורתיים או אפילו כאלה שהם אתאיסטים. שתדעו שהכתבים שמנסים לייצר את הכותרות לא מייצגים אותנו כמו שהמתפרעים בטיסה לא מייצגים את חסידי ברסלב. הכתבים והמתפרעים הם השוליים שהקול שלהם נשמע חזק וברור כאילו היו הרוב, אך זאת אשלייה. מאחל לכל עם ישראל סובלנות ואהבת
חילוני 08.10.16
74
יש כאלו שנוסעים לאומן בשביל ללכת מכות ולצעוק על הרב חשין
חוליגנים07.10.16
73
הכתבים השמאלנים חיים מהשנאה לחרדים וליהדות . נראה לי שאלו שמנהלים את התיקשורת במדינה מנסים להרוס כי הם חיים בחו"ל יש להם שם נכסים.לא משנה שעוד מעט הערבים יחסלו את האתאיסטים חסרי אמונה או שבמקרה הטוב יאסלמו אותם בכפיה המטרה ברורה .לחסל את מדינת היהודים לא מתאים להם לשמור מצוות לעסוק בתורה ולשמור שבת
נילי07.10.16
72
זה פשוט ששמונים אחוז מהציבור שמגיע לשם הקשר שלו עם המקום זה רק הוללות וחגיגה חברתית ועל כך לא הייתי מתגאה וחסידות ברסלב מתביישת בזה מאוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה07.10.16
כדי לתקן להם את הנשמות שלהם ולהוציא אותם מאפילה לאור גדול והרבה חזרו בתשובה שלימה מאומן .
מני07.10.16
71
ודורש אל המתים חד וחלק בלי התפלספויות הולכים אל הצדיק שהוא מת ודורשים אליו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושב דפוק07.10.16
מה שאומרים דורש אל המתים זה בעניין העלאה באוב ודיבור אל המת (בעיקר לצורך ידיעת העתיד), מה שקורה פה זה עלייה לקברי צדיקים שזה דבר המותר לכל הדעות ואין בו שום איסור!!! ולפני שכל אחד יכתוב משהו שיבדוק קודם מה האיסור ולא יחשוב שהוא איזה רב ראשי...
ש08.10.16
70
כתוב יפה מאוד אשריך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד07.10.16
69
"מי שלא היה אף פעם לא יוכל להבין מה זה האורות של הצדיק שילעגו לי לא איכפת, שיצחקו עלי כן גם אותם בסוף רבינו ידליק"....
נחמן נחמנוביץ'13.10.16
68
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שששש07.10.16
67
כתבת טוב יפה ואמיתי , יפה שמיל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונתן זומר07.10.16
66
התחברתי לכל מילה של כותב שורות אלו.יישר כח
איתמר07.10.16
65
אנשים עולים על טיסה, מתפרעים, ואז עושים כתבה על כמה הם מסכנים? על כמה הם מוותרים על מיטה ואוכל טוב כי החוק מחייב אותם לשמור על המדינה? אה לא רגע זה לא גיוס שכולם עוברים. אז הם מסכנים כי חייבו אותם לשלם על כרטיס טיסה בשונה מאחרים? לא, אז במה בדיוק הם מסכנים? אולי זה לא היה הם אלא השתייה. מישהו חייב א
גיל גבע07.10.16
על אלא שעשו את הבעיות במטוס. מדברים על אלא שמכלילים אותם בתוך הסיפור.שבאמת רובם באו לצדיק להתפלל ושילמוו הרבה כסף ובסוף זה היחס שהם מקבלים. וגם מכלילים אותם עם אלא שעשו את כל הבעיות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
...07.10.16
64
לא מאמינה לכתבה.מי דהיה בתוך ברסלב יודע תאמת אולי 20% בסדר שהם תלמידי הרב ארוש. כל השאר זה חרטנ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלבית לשעבר07.10.16
אז לא לבלבל תמוח. כי את נאכלת ע"י התקשרת בשקרים. אני הייתי ואני עד שרוב רובם באו לצדיק .אי אפשר להכליל איזה כמה מסכנים שעושים בעיות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הייתי07.10.16
זה בסדר? זה שהרב ארוש צועק שהרב ברלנד זכאי? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
cobi07.10.16
63
לרופא הכי גדול יש את החולים הכי גדולים!אשרינו שזכינו להתקרב לרבינו!
זה רק מפרסם את 09.10.16
62
אשרינו שזכינו להתקרב לרבינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל07.10.16
61
נכון, לא כולם, אפילו הם לא רוב הטסים לאומן, רוב הטסים הם אנשים תמימים וטובים, אבל תמימים מידי, להשאיר משפחות בארץ בחגים ולטוס, זה פשוט לא יהודי, אבל בסדר, אבל אותה קהילה של שובו חוליגנים, הם אלו שעושים את כל חילול השם הזה, לפני כמה שנים הם הגיעו, חזרו לארץ והיה עיכוב במזוודות שלהם, התחילו להשתולל בש
אברך ביתרי07.10.16
די להכללות.
משפחה ברסלברית 08.10.16
60
כל הכבוד סוף סוף שיש עכשיו אמת וישר כוח חזק הוא ברוך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהונתן 07.10.16
59
נסעו לחו"ל השאירו את האישה והילדים לבד והלכו להנות בנופש בחו"ל מדובר על עבודה זרה פרקסלנס אז אל תספרו לנו סיפורים פה היה צריך מזמן לבטל את המנהג הנוראי הזה .. וכן מדובר בחבורה פורקת עול שמה שמענין אותה בשורה התחתונה זה להתפרק ור' נחמן זה הפרוטקשן של כל הסיפור
james07.10.16
ואתה נוסע כנראה להודו מסכן שהשם יחזיר אותך בתשובה .אם אתה יהודי ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.07.10.16
58
בלוויה של פרס נתנו יום שלם להגיע לעבור ליד הארון הגיעו פחות מ40 אלף הם מקנאים איך אצלינו כל שנה טסים 40 אלף שוב ושוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קנאים07.10.16
57
אתר כיכר השבת לקח לעצמו מטרה, להשמיץ את היהדטת ובפרט את חסידות ברסלב, ולפני חודש הם שלחו את אחת מהעורכות שלהם לאומן היא באה לראיין וללכלך נגד אומן וחסידטת ברסלב, ולא עלה בידה ברוך נשם, (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד ברסלב07.10.16
56
אל תסעו יותר באל על שנה אחת ותראו את ההפסד שלהם .לא מתביישים עדו את חסידי ברסלב לפושעים.אתם הפושעים שהשארתם ילדים ואנשים אחרי צום ועיקבתם בכוונה.אתם אל על .חכו בגלל הלשון הרע איזה הפסד יהיה לכם .קודם תעשו אצלכים בינכם הטייסים שלום ביניכם .ותצטרפו פעם לרבינו .תרצו כל שנה להיות אם החסידים היקרים האלה
ל.ת.07.10.16
55
כתבה מצויינת כל מילה בסלע ימותו הקנאים . וכמו שאמרת אשרינו שזכינו😀 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי10.10.16
54
בשנה הבאה באומן הבנויה הפכה להיות ירושלים של מטה כל הכבוד תתנו כח לגויים ואז ישלטו עלינו. כן אתם עוברים על המון הלכות עברתם על התורה כולה מתכחשים לקיומה של א"י המלכות שעיני ה" בה מראשית השנה ועד אחרית השנה וזה מביא את הנפילות הגדולות שלכם . זה יום הדין ואצלכים שירים וריקודים וטראנסים .בחיל וברעדה צ
שולה07.10.16
53
תימקנה עינהיים בחוריהן כרגיל הם לא יכולים את החרדים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי07.10.16
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מקהלת ההסתה07.10.16
חרם על אל- על. לא טסים יותר אל- על (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני08.10.16
51
זה התפרקות אחת גדולה !! אין כאן עבודת ה' יש כאן עבודת צדיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james07.10.16
אנחנו עובדים את ה צדיק עוזר לעבוד את ה דרך נכונה אמיתית להגיד 60000 איש כזאת מילה אתה נקרא רשע מוציא שם רע אדם אחד ה ישמור מה עונשו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד07.10.16
50
כאב לב והמון שקר , באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליבה07.10.16
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד ברסלב.07.10.16
48
יודעים עד כמה ברסלברס [לא כולם אבל הרבה מאוד ] מופרעים אז תפסיקו להפוך את כולם לצדיקים ותתכילו לראות את המציאות בשטח
טוביה12.10.16
47
כדי לנסוע לקבר ! הם הפקירו את בני המשפחה בחג ,לא היה מי שיקדש להם,במקום להיות עם משפחותיהם הם נסעו. אין אתם נוגעים מה מקור העליה לקבר בראש השנה...ההבטחה של רבי נחמן כי מי שיעלה לקברו בראש השנה הוא יוציא אותם מהגהנום מפיאותיהם....על כך אין אתם מקיימים דיונים כלל. לגבי המופרעים,הם אינם מיעוט קטן ! עד
מיכאל07.10.16
אתה שקרן הנשים שלהם רוצים שהם יסעו.ותפסיק לרחם על הנשים והילדים שלהם.תאמין לי שהם עושים את זה בשמחה רבה ששולחים את הבעלים להיות אם הרבה שלהם. וכל החסדיות ככה עושים חסידי גור.וכ'ו. כל החסידים נוסעים לרבנים .ויש גם לא חסידים יש כאלה עושים אם ה רב שלהם בישיבות פה בארץ. ןזה מקובל ראש השנה זה יום
ל.ת.07.10.16
על 70,000 איש... אתה מזה צודק... פשוט רובם מופרעים ורק 15 שוטרים יכולים לעצור את כולם... אתה ממש חכם ברמות איך לא כתבו את זה קודם?!
שמעון07.10.16
46
כי כל השאר טסים על כנפי מלאכים וכרובים מוזהבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דמגוגים07.10.16
טובה יותר. והטיסה אכן פשוטה ועלובה. בשנים עברו נתנו ארוחה בטיסה, יום במקרה הטוב כריך ובמקרה הפחות טוב- כלום. והיחס....
רחלי08.10.16
45
רבנו ציוה לעשות כרוז.....למי ש"סר למשמעתו". אדם שמעשן! הוא כבר לא נמצא בהגדרת "סר למשמעתו"! מסיבה הפשוטה שרבנו אסר לעשן!!!!!!!! אז אנא ממך תפנה למשווקים באגרסיביות כרטיסים ל....אנשים שאינם סרים למשמעתו של אף אחד תחת כדור הארץ וגם לא לזה שברא אותו....ותשאל אותם מה המניע שלהם כבר עשרות שנים להביא את ע
ששון לוי07.10.16
אחי היקר אני מבין שקשה לך לראות את זה שאנשים מעשנים אבל בא ננסה לראות את הטוב שבהם שהם באוו לרבינו שברו מניעות עצומות כפישכל אחד יודע שבשביל להגיע לרבינו צריך הזמנה מהצדיק ורבינו הוא כלליות נשמות ישראל אז הוא מזמין אליו את כל מיני אנשים ואם קשה לך אז בא נתפלל עליהם שיזכו לקיים את רצון רבינו להיתרחק
חי07.10.16
שאני רוצה לבא לרבנו להתחזק ולא להתמסטל. שאני רוצה לשלוח את ילדי לרבנו לגדול בתורה ולא להתגדל בצריכת אלכוהול. שאני רוצה להביא יהודים רחוקים להתבשם מתורתו של רבנו ומקדושתו ולא לבסומי בסמים קשים וגם לא קלים! קשה שבאתי לבקש מלוכה - מלכות ה' ומצאתי את "אתונות" וסליחה שהעלבתי את האחרונות מפני שלפחות אינן
ששון לוי07.10.16
44
כל מילה בסלע!!! בגלל כמה מאפיונרים לא צריך להשמיץ כ"כ הרבה אנשים!!!!!!!!!!!
חרדי אכפתי07.10.16
43
הם אנטישמים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק06.10.16
42
אמר לעלות לקבר שלו אחרי הסתלקותו אני יודע שהוא לא חלק על הארי הקדוש. ארי הארי הקדוש אמר לתלמידו חיים שלא לעלות לא בשבת ולא בחגים ולא ביום טוב אז אך זה מסתדר? אני אשמח לתשובה? וגם שלמה אני ידעה שבחיו הוא כן אמר לעלות אליו זה נכון אני יודעה.אני מחפש את הפסוק שרבי נתן אומר את זה ואני לא מוצא. אני יו
רוצה לטוס לרבנו בחנוכה 09.10.16
הרעיון הוא לעשות קיבוץ של נשמות באומן אצל הצדיק אין שום ענייין להיות דווקא בציון כל ראש השנה אדרבה יש מחסידי ברסלב שמקפידים לא להכנס לציון בראש השנה כמו שלא הולכים לבית החיים בכל יום טוב
יואליש10.10.16
41
ניראות זה שם המשחק. כמה בודדים צווחניים צובעים את כולם. תפנימו ותחשבו הלאה מה עושים עם זה. זהו! עד אז את חילול השם שלכם כבר עשיתם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
qwerty07.10.16
40
מה זה מעניין אותי שהם חסכו מפת לחמם ושויתרו על ה״מיטה הנוחה״ שלהם כדי לעבוד את האלילים שלהם ולדרוש את המתים? תוך כדי זה הם מתנהגים בפראות בדיוק כפי שעובדי האלילים היו משתוללים בשעת העלאת ילדים למולך, וזו בעיה של כל יהודי בגלל שהם מחללי שם שמים בין הגויים!
שגב07.10.16
כואב לאנשים כמוך שקשה להם לעזוב את האמת שלהם ולעבור לאמת לאמיתה של חסידות ברסלב המפוארת... ולמי שחושב אחרת שישמור את הדעות הכפרניות שלו לעצמו ויתן לאלה שמאמינים בדרך רבינו הקדוש לעבוד את ה' בדרכם , כי הרי צדיק באמונתו יחיה... ואם כואבת לך האחדות הנפלאה והקרוב האדיר שבאומן... אז בעייתך. אבל אין לך ש
רבקי07.10.16
זה השמאלנים שממש אלרגיים לכל מה שמזכיר דת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רון07.10.16
39
שלם ושמונה שעות על הרגליים.. שלא יסע...אין לנו ענין ללכת בכוח. התורה רוצה שנתנהג כמו בן אדם לפני התפילה אצל רבינו... ולא שאני מזלזל.. אני בעצמי חסיד של רבינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי07.10.16
38
הם צודקים אתם נוצרים לא יוהודים ממתי טסים בראש השנה ועוזבים משפחות ואישה בארץ לקבר בחול אוקריינה עם הוא היה יהודי הקבר שלו מזמן אלוהים היה דואג להביא אותו לארץ אפילו אתם יודעים את זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תמר07.10.16
ימח שמך כלבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 07.10.16
אני רוצה להגיד לך כדאי מאוד שאנחנו נחזור בתשובה במקום לדון את כל אחד ואחד מהו אנחנו הרי לא מושלמים אז מי שאנחנו שנדבר על אחרים אנחנו צריכים לתקן את עצמנו אז אז אנחנו נשתוק. עוד דבר מי שמדבר נגד רבינו נחמן מברסלב בסופו של דבר הוא יצטרך את רבינו ויתחרט על מה שאמר ואני אוהב את כולם ובסופו של דבר כולם י
יהונתן 07.10.16
37
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לירון07.10.16
36
צודק כל מילה בסלע!! אשרי עם ישראל!! שנזכה לגמר חתימה טובה ולביאת משיח בקרוב!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם07.10.16
35
גם בימי הר סיני הרגו 24000 בשביל אחד שחטא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם12.01.17
34
למה לכעוס על אנשים שלא שווים יחס. תרחם עליהם חסרי אמונה ודת .. אולי גדולים במעמדם אבל קטניםם כל כך מול צדיקים שוכני עפר .אומללים מול שימחה אמיתית של קדושה ואור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלורה09.10.16
33
בפעם הבאה שתרייר מזעם קדוש על "הפלג הירושלמי" או סתם מי שטיפה יותר דתי ממך, מר יוראוויטש, תשתדל להזכר בטור הזה.
מוישי09.10.16
32
כמי שהיה שם והגיע בין הראשונים לשדה אז כל מילה שכתבת נכונה רק ששכחת להוסיף שאפילו מים לשתות לא היה בשדה הזה. אני טסתי בטיסה 3668 של אל על וכל הטיסה כל הנוסעים ישנו הרעש היחיד שעשו הנוסעים היה בנחיתה שמחאו כפיים לטייס . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי09.10.16
31
אתה צודק בכל מילה שאמרת, במקום להראות את ההאחדות של עם ישראל באומן את הנתינה שיש שם , את האהבה אחד לשני , את העם היהודי בתפארתו התקשורת רק משמיצה, אני הייתי באומן ועשיתי וויתורים רבים למען מטרה זו, עשרות טיסות יצאו ולא היה בהם שום דבר , לא סיגריות ולא הפרעות אבל זו התקשורת שלנו משמיצה כל הזמן, חבל
סמי כנפו09.10.16
30
צודקים אנחנו משוגעים, רק באומן אני מרגיש בבית כי שם אני עם כל המשוגעים אבל האוצר שם גדול אין לתאר יש שם את הרופא הכי טוב בעולם ושווה כל מניע או יסורים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנימין09.10.16
29
כל הכבוד לך אמרתה משהו שמלא אנשים כמוני לא יודעים איך ואיפה להגיב.. הוצאתה את הקול של כל 40 אלף איש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביעד09.10.16
28
בתור אחת שהייתה שם אני יודעת ואומרת בוודאות שלא מדובר בעשרות נוסעים בעייתים אלא באלפי!!! מרבית הנוסעים מתנהגים בצורה גסה ואלימה. מה שלא פרסמו בתקשורת אפילו יותר גרוע! הנוסעים הרביצו לסדרנים האוקראינים, זרקו בקבוקים על העובדים והתרפצו באלימות לצק אין. העובדים נאלצו להסתגר בחדר פן יפגעו בהם. באופן רגי
הדס09.10.16
27
טסתי מיספר פעמים בשנים האחרונות (מסיבות עבודה )לאוקרינה בשבוע שלפני רה" וגם באחרי רה".ולא היה טיסה שלא היו התפרעויות מבישות!ולמעלה ממחצית האנשים שם היו אלימים ומופרעיים בצורה שאנשי ביתר ירושלים ניראים צדיקים לאומתם פשוט היתבישתי שאני יהודי!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.10.16
26
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלון07.10.16
25
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסף07.10.16
24
אני פושע אני עבריין אני צורך סמים או @#$%, בסך הכל יהודי פשוט שהתקרב לרבינו וקצת להיות בשמחה והם קוראים לי עבריין ויש עוד יהודים כמוני שבאו בסך הכל להתפלל בראש השנה עם רבי נחמן הצדיק
יהודי07.10.16
23
שירבו כמותם בישראל אשריכם ואשרי חלקיכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מור דרור07.10.16
22
שטויות והבלים
נחמן22.12.16
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כמה זה נכון פשוט לא לטוס באלעל 09.10.16
20
כל מילה במקום תמיד שיש משהוא שקשור לקדושה הטמאים האלה קופצים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתמר09.10.16
19
גם אני טסתי מספר פעמים ומעולם לא היו חיכוכים, צעקות או סמים. מעולם לא היו קללות או כל מה שמכנים בתקשורת החילונית. אבל מה זה באמת משנה? הרי בכל שנה באים עוד ועוד יהודים... חילונים, כיפות סרוגות, בעלזניקים, חבדניקים, גורניקים, ועוד חסידויות, ליטאים, ואפילו זכיתי לראות השנה כמה נציגי ש"ס, וכמה שחקנים מ
טלקו09.10.16
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אילן08.10.16
17
באיזה זכות אתם מדברים על רצונם ואמונתם של אנשים כל אחד ודרכו ובהקשר לאל על פשוט חוצפה וצריך להחרים אותם שהם כוללים את כולם בגלל קמצוץ של אנשים פורקי עול והחכם יתן אל ליבו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הנטרלי08.10.16
16
לצערנו הרב שולטים עלינו אליטה ששמו להם את תורת משה כאויב ומתנכלים לנו הרבה שנים עם. צורה ישירה או בצורת הנחש סימון והכפשה כפי שהם יודעים לעשות טוב אין. עף דוגמאות ערוץ 2000 שהיה משודר והרבה דוגמאות רומסים אותנו ובכלל חסידי ברסלב כי זה רוב חוזרי בתשובה היום בעם ישראל מה לעשות להם הכוח עד שהשם יגיד
יוסי07.10.16
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם07.10.16
14
אוקיי מסכים איתך על ההכללה הפושעת, אבל, בואו תפגינו צרכנות נבונה ותחליטו,שנה הבאה לא טסים אל על, מקסימום, נשארים בבית, אם הכלבים נובחים והשיירה עוברת....אז או שתתעלמו וגם פוסט זה מיותר, או, שתפגינו צרכנות נבונה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיל07.10.16
13
סוף סוף אחרי כל ההשמצות בכל אתרי התקשורת כולל האתר הזה מישהו אחד אומר את האמת יש בכל מקום קצת מופרעים פורקי עול וברוך ה' רבינו מתקן גם אותם כי רבנו הוא הרב של כל עם ישראל גם של הפושעים והוא תקוותנו ונחמתנו בעולם הזה ובעולם הבא
יהודי07.10.16
12
כל הכבוד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי07.10.16
11
שכל עם ישראל יסעו בסוף. חוצמזה ככה הם מביעים את כיסופיהם לצדיק (אנשי התקשורת) יש כאלה שאת הגעגועים לשורשם מביעים בקללות נו מילא..
נחמן נחמנוביץ'13.10.16
10
צודק בכל מילה . אשריייך !!! כתבה מדהימה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נ נח נחמ מחמן מאומן08.10.16
9
בדיוק כמו מי שעושה את אותן תופעות חולות, והמספר גדל מ'עשרות' לאלפים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלמוג 08.10.16
8
אשריך עד היום עם ישראל סובל ממכירת הצדיק שאחי יוסף מכרו אותו ועדין לא תיקנו את החטא הזה והוא יוסף היה המשביר לכל העולם וכו׳... גם עכשיו רוצים למכור את הצדיק אז תמיד יהיה ערב רב שיציגו את השלילי והרע ומחפשים חיפוש אחרי חיפוש רק כדי לרחק את עם ישראל אבל זה לא יעזור לאף אחד רבנו נחמן אמר ממני ועד משי
אלירן07.10.16
7
צודק לגמרי אך זה חלק מהתיקונים
הודיה07.10.16
6
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתן07.10.16
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השמאל רודף07.10.16
4
אסור ליסוע עם אל על החברה הכי מתנשאת ולא נוחה בעולם, מחרימים את אל על חברה מטופשת ושתלטנית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה07.10.16
3
חזק מאוד! טוב מאוד שיש אנשים כמוך שיעמידו את המכלילים במקום ממש מילים כדורבנות נהנתי לקרוא ובאמת כמו שרבי נחמן בעצמו אמר תמיד לא יבינו את הסיפור שלו ועוד יהיו התנגדיות והרחקות בכל מצב... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עדיאל07.10.16
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוזר מאומן07.10.16
1
כל מילה בסלע אני חושב שהתקשורת החרדית כמו כיכר השבת צריכים גם לעשות מיני כתבות עליהם עם הכללות כמו שהם עושים נמאס צריך להחזיר מלחמה סתם לדוגמה בערוץ 10 הכתב בסוף הכתבה אמר שצריך לציין שרבים באו להתפלל שמעתם רבים לא יגידו רוב שזה היה האמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימית06.10.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24