כיכר השבת

הכי בבית בעולם?

6 שעות בתור בלי סוף, אחרי צום: שורת הכשלים של אל-על

הפרטים שאל-על שכחה לספר בתדרוכיה לתקשורת הישראלית על הכאוס בחזור מאומן: נוסעים שחיכו 6 שעות ללא אוכל אחרי צום, בידוקים משפילים ומיותרים וזלזול נציגי החברה בקייב (חרדים)

68
חיים אבני | כיכר השבת | ד' בתשרי | 06.10.16
שדה התעופה בקייב, אתמול
שדה התעופה בקייב, אתמול (צילום: הדואר האדום של 'כיכר השבת')

כיממה לאחר שחברת אל-על פתחה במתקפה נגד חלק מהנוסעים לאומן, שכונו על ידי טייס בחברה כ"עבריינים" אלימים, העושים שימוש בסמים בטיסות, חסידי ברסלב שטסו לאוקראינה באמצעות חברת התעופה הישראלית משיבים אש ומאשימים אותה בשורת כשלים מתמשכת.

יצחק, חסיד ברסלב שחזר אמש (רביעי) לישראל בטיסה 654 של אל-על מקייב לתל אביב, מאשים את החברה בזלזול בנוסעים ש"עברו סבל לא נורמלי" כדבריו, בהמתנה של שעות רבות לטיסה שאמורה הייתה להמריא מקייב בשעה 23:00 ונדחתה לשעה 03:30.

ממתינים לטיסה בקייב

יצחק מספר ל'כיכר השבת': "דרשו מאיתנו סכום הזוי של 900 דולרים לכל כרטיס טיסה, רק בגלל שמדובר באל-על ובטיסה לאומן. אנחנו קבוצה של חסידים האוספים פרוטה לפרוטה במהלך כל השנה על מנת לזכות להגיע לצדיק בראש השנה, אנחנו ממש לא עבריינים ולא אלימים, אנחנו בסך הכל מנסים להגיע לרבינו" הוא אומר.

יצחק מספר כי באל-על הפנו את הנוסעים לטרמינל B בשדה התעופה הבינלאומי בקייב, מדובר בטרמינל שכמעט ואינו פעיל וכל נוסעי אל-על נשלחים אליו. "שם אין חנויות, אי אפשר לקנות אפילו בקבוק מים" הוא מספר.

הטרמינל שומם מעסקים

יצחק טוען לשורת כשלים חמורים במערך הקרקעי של אל-על: "עמדנו בתור לבידוק הבטחוני למעלה משלוש שעות. בקבוצה שלנו ישנם אנשים נכים, הרבה אנשים מבוגרים מאוד כמו גם שתי נשים בגיל מופלג של מעל ל-80, כולנו עמדנו בתור שעות רבות".

יצחק מספר כי לאחר שפנו לנציגי אל-על על מנת שיזרזו את הבידוק הבטחוני עבור המבוגרים והנכים, הם נענו כי "אין מה לעשות, צריך להמתין בתור". הנוסעים מספרים כי נציגי אל-על סירבו לתקשר עם הנוסעים: "הייתה תחושה שהם כועסים על זה שהעזנו לפנות אליהם, זה למטה מכבודם".

נוסעי אלעל בטרמינל השומם

"אחרי שסיימנו עם הסיוט של הבידוק הבטחוני, העבירו אותנו לקומה למעלה, רק כדי שנגלה ששם נמתין עוד 3 שעות למטוס שמשום מה מאחר". יצחק מוסיף: "אין שם אפילו איפה לקנות מים, אין אפילו מכונה אוטומטית לממכר משקאות בטרמינל הנידח. אנחנו חסידים, אחרי צום גדליה, עייפים ומותשים, ואין לנו אפילו מים לשבור את הצום הקשה".

"בסוף, אחרי 6 שעות המתנה ואחרי שחלק מהנוסעים פשוט קרסו על הספסלים מהתייבשות, קיבלנו בקבוק מים קטן ולחמניה קפואה ישר מהמקפיא, עם זה היינו צריכים לשבור את הצום, אחרי השעה 03:00 בלילה" הוא אומר.

בקבוק המים שהגיע אחרי 6 שעות

גורם באל-על דוחה את הטענות ואומר ל"כיכר השבת" כי "חברת אל-על מעולם לא השקיעה מאמצים בנוחות הנוסעים כמו שהיא השקיעה השנה בטיסות לאומן", הגורם מוסיף ואומר כי חברת אל-על שלחה 350 נציגים לשדה התעופה באומן על מנת לוודא כי כל הנוסעים מטופלים.

הגורם מסביר כי המחירים הגבוהים לא מגיעים מכיוון אל-על, אלא מחברות התיירות שגוזרות קופון נאה בגלל רצונם של החסידים לטוס לאומן. למרות זאת, הוא טוען כי "באל-על קיימו ישיבה מיוחדת במהלך חודש אל-על, בה נכחו סוכני הנסיעות ובכירי אל-על, על מנת שהסוכנים יוכלו להדריך את הנוסעים כיצד ינהגו".

לטענת הגורם, אל-על שחררה סרטון הדרכה מיוחד לנוסעים לאומן שהופץ בקבוצות ווטסאפ, בה ביקשו מהטסים שלא להגיע לשדה התעופה מוקדם מהצריך אלא רק שלוש שעות לפני הטיסה,"למרות זאת, הנוסעים לא הקשיבו לנו והגיעו כולם במוצאי החג בבת אחת, גם אלו הטסים רק ביום למחרת, אין לנו איך להתמודד עם זה, אנחנו לא נזרוק את הנוסעים לקור האוקראיני להמתין עד הבוקר, ולא נותיר אותם כמו בהמות באוטובוסים", אומר הגורם.

הגורם מוסיף ומטיל את האשמה על חלק מהנוסעים הלא ממושמעים: "אנחנו הצענו לכל הנוסעים הקלה מיוחדת - מי שיביא איתו לבידוק את כרטיס היציאה מהארץ יוכל לעבור ללא בידוק בטחוני, אבל אף אחד לא טרח לשמור את הכרטיס ולהקל על עצמם, אפילו הנחיות ברורות שנתנו לגבי העברת נשקי צעצוע, אותם נוהגים אנשי הביטחון האוקראינים להחרים ללא יוצא מהכלל, לא קיימו הנוסעים, יש ערימות חסרות תקדים של צעצועים מסוכנים שהוחרמו" אומר הגורם באל-על.

תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
52
וולה אנשים לא מבדלים בן ארופנים לשאר החברות לאל על אל על הם עושים את כל העיכוב אך ורק בגלל ביטחון וטו לא אולם שאר החברות הכל תמורת בצע כסף לכן מה הכעס על אל על הלו תדעו שאל על הם על הכוונת יותר משאר החברות מפני שבאוקראינה אפשר להסיג חומר נפץ בקלי קלות ולהטמין אותו באחד הצעצועים ובפרט עם החסידים הטמ
מוטי22.11.16
51
הם כמו נמלים שחורות ועוקצות
אאאאא07.10.16
50
חוץ מהרב של אל על שהיה שם , שניסה להרגיע את הרוחות לא היה שום צוות של אל על כדי לטפל בנו.לא אוכל לא מים .אולם שומם בלי דיילים .בושה וחרפה לאל על .שלמנו כ 900 דולר לכרטיס וחיכינו כמו בהמות יותר מ5 שעות. אני רוצה לטבוע את על אל על זה .מי שיודע אך יגיד לי. שבת שלום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם07.10.16

הצגת כל התגובות

49
השירות של אל על היה מעל ומעבר
גם הייתי שם07.10.16
48
גם אני באתי בטיסה של אלעל טיסה סדירה 4 שעות איחר בגלל שהם השתמשו בחברות שונות להפעיל את הטיסה. שום נציג שלהם לא בא להגיד מילה. זילזול מוחלת. חוסר אירגון הביטחון פעל בצורה חובבנית . לא היו מספיק אנשי ביטחון. הטירמינל לא פעיל כבר כמה שנים אין שום חנות לקנות שתיה . טרמינל שומם . אולי זה הכי בבית של
משה 07.10.16
47
פשוט אין להם מה להגיד. המחירים שלהם פשוט גניבה!! והשרות- מזעזע!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הם מרגישים שאנחנו בכיס שלהם. הלוואי תהיה חברה מתחרה. אצל חילונים זה לא היה עובר בשתיקה. אולי מישהו ירים את הכפפה ויתבע אותם?
אנוכי07.10.16
46
שנתקעה בין המתפללים בלחש, שיש רק 18 ברכות!! אחרת היא היתה נתקעת יותר זמן!! מעניין מה היא עשתה בזמן הזה כאשר חסידים מתפללים וזזים והיא בטח מקבלת מפה מכה ומפה מכה!!! ממש ריחמתי עליה! יותר היא לא תיכנס בין החסידים,,, (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבאי07.10.16
45
הזמינו אותנו לטיסה מוצאי החג ב2 לפנות בוקר נמל התעופה הלא פעיל נפתח רק ב4:30 הינו שעתים וחצי בחוץ בקור האוקראיני כמו פליטים אייל גולן עד גם הוא חיכה בחוץ שעה ואח"כ בתור לבדוק עוד שעתים ואח"כ עוד 3 שעות למטוס. טיסה ✈ סדירה יקרה דחפו 3 טיסות לטיסה אחת. לדעתי יש גורמים אנטי ישראלים אנטי יהודים שגרמו
ירון07.10.16
44
יש לי משהו להוסיף הזמנתי מקום בתירים פלוס וקיבלתי מקום מגעיל בסוף המטוס זה נוסף על הכל וחוץ מזה שבשדה התעופה המגעיל הזה נעצרתי עשר דקות לבדיקות מצד הרוסים שאני אפילו לא מבין במה חשדו בי וחוץ מזה שהתחננתי לנציג להשיג מים או קפה והיתי מוכן לשלם כל מחיר בשביל בקבוק קולה או קפה זה פשוט בושה וחרפה היו צכ
יהודי פשוט06.10.16
בושה וחרפה רק לחרדים יכולים להתנהג ככה .אבל אני בטוח שכולם יפיקו את הלקח .אם אל על לא תשלם על זה מהר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף07.10.16
43
הבנים שלי טסו לאומן. מאתמול בערב הם בבוקרשט כי הפסידו טיסה. דיילות של אל על שגרות שם דאגו להם לשתיה ואוכל סגור מישראל כשר למהדרין כי ידעו שהם אחרי צום ואין מה לאכול. הם מספרים שעד שלא ידעו שהם מסודרים לטיסה הערב כל הזמן ניסו רק לעזור. הלוואי כל חברה ככה היתה דואגת אפילו שהם לא אמורים חטוס עם אל על ח
חנה06.10.16
אז מה ולאחרים מתנהגים כמו בהמות!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 06.10.16
42
החברה הכי דוחה אבל באמת דוחה . השירות שלה שואף לרמה של אפס אחד גדול אני כמה שנים שטס אם טורקיש ונבנה מכל שניה לאל על יש הרבה מה ללמוד.... והם מרגישים את זה טוב לגבי הטיסות לכל העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו06.10.16
41
מזעזע לראות נכים על כסא גלגלים כמה זקנות נשים עם ילדים קטנים מאוד והכי מרגיז שהם לא מוכנים לדבר איתך כן כן האחים שלך אפילו האוקראינים ימש מדברים אפילו שלא מבינים אותם ואני בעצמי אמרתי לאחראי מאל על למה אתם עושים את זה והוא אומר לי ככה ובגלל ששאלתי אמר לי אתה לא עובר וזה לא מעצבן העיקר ללכלך עלינו אם
בשמחה תמיד06.10.16
40
גם אני חוויתי במהלך החורף האחרון השפלה מאלעל, קיבלתי על עצמי שבחיים לא אטוס יותר עם חברה ישראלית
צפניה שינפלד06.10.16
39
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.10.16
38
זה נכון פשוט נימאס להם כל שנה חוזר על עצמו הכל מובן מאיליו הם רוצים לירות צבעים אנחנו יהודים שהוליכים להתפלל יראי חטא ימאסו כפשוטו על מה אתם מתגאים ולמה קומץ קטן מכלילים את כולם אנחנויהודים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה07.10.16
37
הטרמינל בקייב. הוא של מדינת עולם שלישית.. ללא תנאים מינימליים.. וכמובן ללא מזנון המוכר מוצרי מזון. אל על מוגבלת מאד בכל מה שקשור ללוגיסטיקה. זה לא כמו בארץ שהם יכולים להתארגן. כמו בבית.. בנוסף. קרתה תקלה במסוע המזוודות. שנמשכה כמה שעות. דבר שגרם לעיכובי טיסות ואנרכיה בשדה. אל על עושה מעל
עמיחי07.10.16
36
ואפילו סתם טיסה לאירופה אני לא טס עם המתנשאים האלה והגנבים האלה במחירים של הטיסות יקרים והשירות זוועה תשמעו לי יוסי רק אם חברת תעופה זרה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק06.10.16
35
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי השמן06.10.16
מטוס של האוקראנים הכי טובים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רקפת06.10.16
34
תישכחו מכל הפאר וכבוד שיש לחברה הישראלית הזו כנראה שזה קיים רק כשנוסעים איתם לאיראן ודובאי לא לאומן מניסיון!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני06.10.16
33
יכול להצדיק את הנוסעים, כיון שרמת השירות של אל על הנה מתחת לכל ביקורת, הם לוקחים כסף ומספקים שירות במטוסים חכורים, ועוד כל מיני שטויות ומשתדלים לא לפצות את הנוסעים על כך. לסיכום טוסו ב-PS או בכל חברה אחרת, רק לא אל על או UP.
אבי08.10.16
32
הבידוקים הבטחונים שלהם זה סיוט איום ונורא בנסוף ההמתנות הארוכות והאיחורים הקבועים אסור לטוס לאומן עם החברות הישראליות ובפרט לאומן רא שהשנה עם אלעל
ידוע ועוד איך07.10.16
31
היחס שלהם לאלו שטסים לאומן מתחת לכל ביקורת אין יותר נסיעה איתם בלי נדר
דוד07.10.16
30
מי טס בכלל עם החברה המגעילה הזאת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Kנחמן גריזולט07.10.16
29
בהלוך עוקבנו 20 שעות בנתבג (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לירון06.10.16
28
היה בזיון נורא ואיום כל שנה אותו סיפור מה יהיה למה אנשים מבוגרים צריכים לסבול איפה ההתיעלות אין מוכנות לכל העניין הזה של אומן עם נציגי ברסלב
אבנר06.10.16
27
גם אני הייתי בטיסה 654 טיסה סדירה של אל-על אני ואמא שלי אישה כבת 80 המתנו כ 6 שעות בלי מים בלי אוכל ולאחר השפלות מיצד נציגי אל -על אני מציע לכל מי שנפגעה ממערכת ההשפלות שנקראת אל -על לבואו ולארגן תביעה יצוגית כנגד חברת אל -על בושה שזו החברה שמיצגת את המדינה . (נשלח באמצעות כיכר הש
עמי 06.10.16
26
כל שנה זה אותו דבר ואתם ממשיכים להתלונן אל תסעו אותם יותר וזה יחסוך לכם את העומדת נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהושע08.10.16
25
מה נראה לכם: אחרי אומן כזה שבו היה התעוררות לשם שלא נראתה בשום מקום בהיסטוריה שהבעל דבר יתן לכל לזרום לאט?! אז נכון שאסור ליסוע אל על או ישראייר או כל חברה ישראלית לאומן וחזור כי זה מה שקורה!!! אבל אחים שלי אני שנים נוסע לאומן ודבר כזה לא היה מעולם עשרות אלפי אנשים בהתעוררות נפלאה להם יתברך את זה ני
נ.נח06.10.16
24
לא יתכן שר' נחמן מצווה עליהם לבוא אליו, ומעביר אותם ייסורים כל כך קשים. יכול להיות שאחרי הבושות שעשו לר' נחמן בדרכם לאומן, מחליט להעניש אותם בחזור, מידה כנגד מידה.
דן סגל06.10.16
והזיות של מטורפים [גם לפני 200 שנה היו מטורפים] וגם אם הוא כן ציווה הוא לא אלוקים נקודה הלואי שעברייני ברסלב ימח שמם וזכרם ושייחתמו לאלתר למיתה ישמעו לקדוש ברוך הוא כמו שהם שומעים לנחמן שלהם
שפוי07.10.16
איפה הקב"ה שציוה להביאם לארץ זבת חלב ודבש דן סגל אתה רשע כמו ברלנד רבך
דן סגלל06.10.16
לא יתכן שאתה עושה חשבון בשם הצדיק, אשרי היהודים שמכתתים רגליהם ועוזבים קרוביהם בשביל להסתופף בצל קורתו של הצדיק. באותה מידה יכלו לעשות עם ממונם דברים אחרים לגמרי.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצוב מהתגובות הנלוזות06.10.16
הרב ברלנד צדיק יסוד עולם ומי שלא מאמין זאת שילך לעזאזל אמן והלואי וחברת אל על יקרוס עוד. השנה .!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 06.10.16
הלו הבחורים היו חילונים מטומטם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 06.10.16
23
שוטים. אין מילה אחרת. טוב, אולי יש. עובדי עבודה זרה ודורשים אל המתים. אין לי מושג מי האנשים האלה ואיך הם מתפרנסים, אבל אני יודע שאני עובד קשה מאד וגם אשתי. על הנייר אנחנו מרוויחים יפה מאד. ולי אין 900 דולר מיותרים. פשוט אין. זה לא סכום מבוטל בכלל. זה בערך 3,600 שקלים, שיכולים לכסות הרבה מהוצאות החגי
אני08.10.16
תתחיל לחסוך מההוצאות המטופשות שלך ותבין שיש דברים קוראים לזה ערכים ששווים את ההוצאה הזאת וסתם שתדע מניסיון אישי שר' נחמן מחזיר את זה ואם אתה לא מאמין אז אתה באמת שוטה גדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החכם09.10.16
22
אני רוצה לראות שבטיסה של אל על בכל זמן מישהו יעשן ויעלה למטוס זה רק סיבה למסיבה גם אני יותר לא נוסע באל על כל שנה מעבירים לנו את האוכל בלי כסף השנה טסתי בחברה ההזויה הזאת לקחו לי 300 דולר עקיצהההההה לא טס בחיים אל על שילכו קיבינימט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלחנן07.10.16
21
אני רוצה לתבוע את אלעל הייתי בטיסה 5507 ואני כמובן כל הטיסה עיתעכבה מישראל 20 שעות של עיכובים ומיקייב 4 שעות של עיכובים ממש בושה וחרפה אני יותר לא יסע באלעל צריך להחרים אותם ממש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלדר שם טוב06.10.16
20
ראינו בפעסבוק את הסרטונים של ההשתלטות על מערכת הכריזה בקייב. איכס
עופר06.10.16
בתור אחד שהיה שם גם לי זה צרם.אבל אני מבין את החברה האלה בתור אחד שסבל כמוהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף06.10.16
19
אני טסתי שם שנה שעברה והזדעזעתי מהשירות שלהם!!!! מתנכלים לחרדים!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
1111106.10.16
18
כל שנה אותו סיפור גנבים שקרנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה06.10.16
בכתבה טוענים אנשי אל על שחב' התיירות גוזרים קופון . אם כבר נאמר על ידכם תפתחו את ההסכם שיש לכם עם דרך צדיקים רביבו ושאר החברות . אלא וכך נראה שההסכם מסריח ודו"ק. נמאסתם אל על לעניות דעתי אתם צריכים להתבייש מהצדיק.אתם צריכים להבין שכל ההשפעות מהצדיק .כי אם לא תפנימו לא נטוס עם אל על.אבל חברים צריך לה
אביחיל06.10.16
אל על ממש נחמדים... זה קורה רק עם הגברים עם הנשים שיש להן טיסות ללא סוף לאומן לא שומעים כאלו סיפורים
הודיה06.10.16
17
גנבים ותו לא. רמת השירות שלהם הנה ברצפה ובעיקר בטיסות UP שלהם שם הם בכלל מרשים לעצמם להחכיר מטוסים ולהטיס נוסעים בתת רמה, לא לספק את השירות שהובטח לנוסע ושהוא שילם עליו במיטב כספו , ובקיצור חברה גרועה, טוסו ב-PS ותקבלו חווית שירות טובה הרבה יותר.
אבי08.10.16
16
כל הנשיאים מהרבה מדינות ומנהיגים למיניהם באו לראות מה זה קבורה יהודית, וגם לבחון אם זה שונה מהקבוצה שלהם! אבל,,, אבל,, כמעט ולא מצאו הבדלים!!! בא לומר לך,,,, שהם באו לראות עוד הלוויה כמו שהם רגילים לראות בארץ מוצאם׳!! הם הרימו גבה ושאלו : מה נשתנו אלו מאיתנו? ונשאל את עצמנו: מדוע אנחנו הולכים בחוק
גבאי07.10.16
15
נתחיל ליישם לקחים לא טסים עם חברות אלעל וארקיע עד שיבינו שחייבים לתת שרות טוב לנוסעים בכלל ולאנשי הצדיק בפרט כולם להתאחד ולהחרים חברות כאלו שמזלזלות בנו בצורה קבועה ולוקחים אותנו כמובן מאליו
אלון06.10.16
14
על עבודה זרה מרובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james06.10.16
13
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבל על המאמץ06.10.16
12
כמה סבל וצער בטיסה חזור אסור לטוס איתם הם מזלזלים בחרדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל06.10.16
11
יצחק טוב שיש מי שיגיד את האמת. לעשות כולם ביחד לא לינסוע אם אל על ואז תראו איך הם יפיסידו. בושה לאל על כן הכל נכון מה שיצחק כותב לא מתביישים אנשים התמוטטו אחרי הצום. א (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.06.10.16
10
הטענה של "הגורם מוסיף ומטיל את האשמה על חלק מהנוסעים הלא ממושמעים: "אנחנו הצענו לכל הנוסעים הקלה מיוחדת - מי שיביא איתו לבידוק את כרטיס היציאה מהארץ יוכל לעבור ללא בידוק בטחוני" הנו שקר גמור!!! "צעצועים מסוכנים" גם שקר. אקדחי בי-בי פשוטים החרומו מכולם. הקב"ט טען שקר שכביכול יש הוראה למאבטחים בנתב"ג
גם אני הייתי שם07.10.16
9
אני חיכיתי למעלה מ7 שעות לטיסה ולא קיבלתי אוכל או מים לא במטוס ולא בשדה וקיבלתי יחס יותר גרוע
שמעון06.10.16
8
6 שעות זה איחור בחסד פעם חיכית 26 שעות עם עוגה אישית אחת שחילקו השנה היה עיכוב של 13 שעות בקייב מושחתים נמאסתם
נתי06.10.16
7
מי המטומטם שטס אל על??? כל חברה עדיפה על אל על , מניסיון של שנים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל06.10.16
6
אין אמת בטענות כן למעט שבטיסה הדיילים היו נחמדים ואולי אפילו מדי אילו כי פחדו לא יודע ממה בדיוק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד07.10.16
5
הרבה טיסות שהיו איתנו באותם שעות . תמיד זה ככה עם החברות הישראליות הטיסה שלנו יצאה ב 8:45 במקום ב 3:20 אחרי 4 שעות של טירוף החליטו סוף סוף לדבר איתנו וכולם צעקו ביחד למה אין ארגון טיסה טיסה כל פעם לבידוק המטורף שלהם, במקום ש 7 טיסות ישתגעו ביחד ורק אז התחיל קצת סדר אחרי שכל הטיסות סבלו בלא פחות מ 5
יצחק06.10.16
אמור היה לנחות ב6:40 ונחתו ב11.45!! ממש ניצול.
אני07.10.16
4
טסתי לא מזמן באל על ללונדון הלוך ושוב, יש לציין שהדיילים השתדלו לשמור על אדיבות, אך ישראלי נשאר ישראלי והכבוד העצמי ההזוי!! שהדיילות חשות כלםי עצמן היה משגע, באמצע הטיסה נעמדנו למנחה מה שוקרה בכל טיסה כמעט, והדיילות היו חייבות להוכיח לעצמן ולכל הנוסעים שהן אלו ששולטות כאן ואיש לא ירים ידו ורגלו ללא
אבנר06.10.16
מסכנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניו יורק07.10.16
3
שורת כשלים וזילזול אני גם אחד מאלה שחיכו 6שעות בשדה סתם בלי שום סיבה ועל תצדיקו את עצמכם כי גם האוכל ששלחתם לנו היה קפו כקרח ולא ראוי לאכילה ותאמינו לי הנוסעים שלכם במקום לצעוק שרו ורקדו.אבל אתם צרכים לשלם הזה ואתם יודעים את זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף06.10.16
יש עוד רבים שמוכנים לחתום כדיי להגיש תביעה ייצוגית בבקשה כך עו"ד כדיי שכולם יחתימו יפוי כוח ונגיש תביעה ייצוגית
יצחק 06.10.16
2
אלעל כשלה, בדקתי לעומק, וזו האמת הצורבת, 350 זה כל הצוותות יחד בלילה כולם ישנו,והנוסעים נשארו לבד אולי עם איש צוות 1 או 2 אני איש חיצוני,לא טסתי בחיים לאוקראינה,רק קיבלתי מבול פניות מהשטח, שלחתי אנשים משלי לבדוק, ומתברר שהפעם הם צודקים לחלוטין. אלעל כשלה ובגדול! לגבי המחיר זה נושא כאוב שקשור להרבה
מני מבקר חילוני07.10.16
1
23 שנים אני לוסע ואומן, וזה ענין הטיסות הפעם קשה, רשעות וזלזול גמור מצד אלעל. אלפי אנשים שלמו הרבה כסף עבור מטוסים צוות וסעודות מהודרות של אל-על וקבלו חברות צ'כייםף פולנים וכו סנדוויצ'ים אם בכלל! טייסים ברמה נמוכה, מטוסים כנ"ל. 6 שעות ? היה גם 8 שעות ועשר שעות ואפילו 18 שעות! הבדיקות - - משפילים, שב
גם אני הייתי שם07.10.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

משבר חוק הגיוס | החרדים זועמים על יואב גלנט ומאשימים

ישי כהן | 10:10

לקיים בנו חכמי ישראל

זקן המועצת הגר"מ מאיה אושפז; עבר הלילה ניתוח חירום

ישי כהן | 09:16

היסטוריה ואקטואליה

התולעים שנשלחו משמים לתוך הלחם החם שיצא מהתנור

ישראל שפירא | 07.05.24

גלריית  תמונות

עצרת הזיכרון וההספד במלאת י"א חודש לצדיק מבת ים

חיים רוזנבוים | 07.05.24

"משרד האוצר לא עושה דבר"

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 07.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 07.05.24

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 07.05.24

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

"לא נתן שישפיע עליו"

עדות מצמררת: החסיד שלא ראה מעולם את הבת שלו

ישכר זלמנוביץ | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24