כיכר השבת

התגרות מסוכנת

זעזוע: עשרות חרדים עלו הבוקר להר הבית | צפו בתיעוד

עשרות חרדים עלו הבוקר להר הבית - זאת בניגוד לחוקי התורה. גולשים ערבים הביעו כעס וזעם על הפגיעה ברגשותיהם. אישי חינוך הביעו זעזוע ומחאה חריפה נוכח ההתגרות המסוכנת • צפו (בארץ)

277
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ו בכסלו | 26.12.16
(צילום מתוך טוויטר - وكالة شهاب, شبكة قدس الإخبارية)

זעזוע: עשרות חרדים עלו הבוקר (שני) בריש גלי להר הבית תוך התרסה והתגרות מיותרת ומסוכנת תוך שהם עוברים על חוקי התורה וההלכה ופסיקת גדולי ישראל האוסרת זאת מכל וכל.

בכלי התקשורת וברשתות החברתיות בעולם הערבי צייצו בשעות האחרונות עיתונאים, בלוגרים וגולשים רבים כי עשרות אברכים ותלמידי ישיבה עלו להר הבית לתפילה ולסיור בעיצומם של ימי החנוכה.

הגולשים הערבים הביעו כעס וזעם על הפגיעה ברגשותיהם וניכר היה שאינם מבדילים בין אנשי הציונות הדתית העולים להר לבין בני הציבור החרדי המתרחקים מאיסור חמור זה.

רבנים ואישי חינוך שנחשפו לתיעוד הביעו זעזוע ומחאה חריפה מהעובדה שאותם יהודים חרדים הלבושים כבני ישיבות עוברים על חוקי התורה בדריסת רגל וגורמים במעשיהם לחילול שם שמיים ולהתגרות בגויים האסורה מכל וכל.

"לא יאמן כיצד אנשים שמגדירים עצמם כחרדים מעיזים להחציף פניהם, לזלזל בהלכה, לפגוע בגדולי הדור שאסרו זאת מכל וכל ועוד לגרום לכעס עצום בקרב המוסלמים מה שעלול חלילה להצית אש ותבערה", הם אומרים.

לדבריהם: "לא מספיקה העובדה שהם רומסים ברגל גאווה לאומנית את עקרונות ההלכה אלא גם מכניסים את כלל ישראל לעניין של פיקוח נפש וסכנה ממש. מי מהם ייקח אחריות על ההתגרות המיותרת הזו? מי מהם יישא בתוצאות אחר כך?".

תוכן שאסור לפספס
277 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
144
הערבים ועל זה כל הרעש והמימון לכתבה
עובדתית31.12.16
143
"זאת בניגוד לחוקי התורה" חחחח
בניקלו01.01.17
142
שומו שמיים
סלאנימר30.12.16
חסידי סלונים.
אני13.05.18

הצגת כל התגובות

141
לא הבנתי,האתר מביא את הידיעה או אומר מה הוא חושב עליה? קצת מקצועיות חברים,את ה'השקופע' תשאירו למדור דעות
נהוראי אברגל28.12.16
140
סתם כך, לא צריך לחבר את האיסור ואת ההתגרות לאותו משפט, זה כבר עושה את העניין ללא רציני
יוסף26.12.16
139
צריך ליתבייש מרבנים שמפחדים מה יגידו אומות העולם היום אין רבנים יש רק סדום ועמורה ואיסור מוחלט לישת עד לרב זה בדיוק עבודה זרה ומי אלה הרבנים שילכו למה שעשה כבודו של רבינו משה בן מימון הרמבם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם26.12.16
138
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 26.12.16
137
אשרינו שזכינו לראות יהודים מקיימים כמה מצוות עשה מדאוריתא בעליה אחת. הראשונה היא לא תגורו מפני איש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה26.12.16
136
חילונים בלבוש דתי
חיים01.01.17
135
במקום לדבר בסיסמאות בדקו את ההלכה. טמאי מתים מותרים בהר הבית, אך אסורים במקום המקדש. יש מקומות בהקף הר הבית שאין ספק שבית המקדש לא היה שם ולכן לאחר טבילה כדי להוריד טומאת קרי מותר לעלות. קראו את הספר של הרב שלמה גורן זצ"ל "הר הבית". ולגבי הטענה שזה ירגיז את האויבים? זה כל כך גלותי וטיפשי. הם רוצים
צבי01.01.17
134
אין מה להוסיף משוגעים רוצים לקבל עונש כרת
חרדי 31.12.16
מותר ומצווה איכא.
חרדי לא זייפן.01.01.17
133
אם לכם לא אכפת לפחות תגידו תודה למי שכן
123456730.12.16
132
מישהו מוכן להראות לי איפה בדיוק כתוב בתורה או במשנה או אולי בראשונים ואפילו בהאחרונים שאסור לטמאי מת להיכנס להר הבית עד לאיזור החיל?? איפה אתם חיים?? מסכת כלים פרק א כתוב במפורש שלטמא מת מותר להכנס עד לחיל..וכן פסק הרמבם..הרדבז הגדיל לומר שאפילו עד לעזרה..
דניאל27.12.16
131
מדת''ל וד''ל לא צריך להיות חכם מידי
עודד27.12.16
130
איך אין להם יראת שמים לעבור על איסור חמור וגם לסכן יהודים בכך? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל27.12.16
אתה בטוח??? נראה לי המשנה חולקת עליך..פתח מסכת כלים פרק א..או אולי רמבם או הרדבז..
דניאל27.12.16
129
התורה
חוכע01.01.17
128
בזה מסתכמת האידיאלוגיה של קיצוני הכת הירושלמית טיפשים שכמותכם לא רק שאתם עברתם על איסור כרת אתם גםגרמתם לשוטרים לעבור על כרת תתיבישו לכם אין לכם אלוקים ולא שכחנו את החילול השם הנוראי שעשיתם
זלמנוביץ30.12.16
127
ראשית אין כרת בעליה להר הבית בלבד מסכת כלים א,ח לפנים מן החומה, מקודש מהן--שאוכלין שם קודשים קלים, ומעשר שני. הר הבית, מקודש ממנו--שאין זבים וזבות נידות ויולדות נכנסין לשם. החיל, מקודש ממנו--שאין גויים וטמא מת נכנסין לשם. וכן הגמ' במסכת פסחים סז. וכן סוטה כ:; ונזיר מה.) "תניא, טמא מת מותר ליכנס
המאיר27.12.16
126
אין שום בעיה הלכתית לעלות להר הבית. וזו גם חובה היום מול ההשתלטות הערבית וההרס שהם גורמים במקום הקדוש ביותר ליהודים. טוב שהמכבים לא שמעו לעצות ״גדולי התורה״ לכאורה שזמנם, היהודים לא היו קיימים היום.
בני01.01.17
125
אל תאמינו לכל המגיבים פה, הם טוקבקיסטים בשכר של רב הכותל
מאיר30.12.16
124
אז תעלה אתה להר הבית ותקח את הסיכון "שאולי" ימותו לך כל הילדים ואתה תמות לפני גיל שישים ח"ו,גבר מרחוק ,כופררררררררררר!!!!!!!
משה פפויוף31.12.16
123
התגרות בגויים? צאו מהגלות שלכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי28.12.16
122
למה רק על אקדמיה מוחים ועושים כנס ענק? כאן הסכנה גדולה פי כמה.. כנראה שחסרה כאן פוליטיקה לכן לא עושים כנס ענק. באקדמיה יש פוליטיקה מי יפרנס את מנהלי הסמינרים וכן אין בעיה של פרנסה... עולם הפוך ראיתי... "עוילם גוילם"... פני הדור כפני הכלב...
ירושלמית28.12.16
121
מותר לעלות להר יש רק מקום מסוים שאסור (קודש הקודשים) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גליק27.12.16
120
לגדולי ישראל בזה שיש גזענות נגד ספרדים ושאינם מקבלים תלמידים ותלמידות שאינם מהצבע עור שלהם????
דוד27.12.16
כ
זה מה יש.27.12.16
119
אם באמת לא ידועים הגבולות של הר הבית , אז גם לכותל המערבי אסור להיכנס בלי טבילה...
חסיד קרלין26.12.16
118
רק למחנה שכינה יש איסור דאורייתא לטמא מת וכל מחנה שכינה נמצאת על רחבה מוגבהת נפרדת. להר הבית מחוץ למחנה שכינה מותר לטמא מת להיכנס העולים גם לא נכנסים לחיל או לעזרת נשים שאיסורם מדרבנן ובזמן הזה זה מחלוקת אם זה אסור או מותר (לפי הרדב"ז בזמן הזה מותר שהאיסור בחיל ובעזרת נשים הוא רק בזמן המקדש, ולפי
למחנה לוויה27.12.16
117
יפה שהחרדים מקבלים קצת שכל בקודקוד. מי שאומר שאסור לעלות להר הבית מבחינה הלכתית הוא מבלבל את המוח!!
יאיר26.12.16
116
באיזה חרדים מדובר בכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אא26.12.16
115
מצווה גדולה לעלות להר ה׳ בקדושה ובטהרה אשריהם שאינם פוחדים ממה יגידו עליהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי26.12.16
114
כן לעלות לא לעלות אבל מה זה הפחד הזה שאתם מדברים עליו זה הארץ שלנו שכחתם מה קורה לכם בושה פשוט בושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי גאה מאוד23.02.17
113
איך אתם מעלים את המודעות לעליה להר הבית...
מעורר29.12.16
112
היום ניתן לדעת בבירור את מקום הר הבית, יש לכך מסורת ברורה ברדב"ז (סי' תרצא) ובעוד פוסקים רבים. וגם מבחינה מחקרית, הדבר ברור שאבן השתיה נמצאת במסגד אל עקצא, ומתוך כך ניתן לחשב את שאר אזור הר הבית ולדעת לאן טמאי מתים אסורים להיכנס. להר הבית מותר לטמא מת להכנס כמו שכתב הרמב"ם (ביאת מקדש פ"ג ה"ה) "ויקח
שסי28.12.16
אתה תהיה אחראית לכל מי שרואה יהודים עולים להר הבית ויעלה גם הוא באחד הימים והוא לא כל-כך ידע מה הם הגבולות ויעבור על איסור כרת?!?!?!?!?!?!?!
יוסף גיל28.12.16
עיין גמ' שבועות דף טז' ע"א שבשביל ישוב ארץ ישראל לא חוששים שעמי הארץ יעברו עבירה. ועיין גמ' יבמות דף קיט ע"א שאומרת מה לי לאו מה לי כרת. ןעיין במשנה למלך פ"א הל' יו"ט הל' יז עוד בעניין הזה. וכידוע שלפני כמה שנים רצה ראש הממשלה דאז להחזיר את יו"ש לידי בני השפחה ובגלל שלא נתנו להם גם את הר הבית הם לא
איש ירושלים29.12.16
קודם כל בגמרא שבועות בדף טז' ע"א לא ראיתי את הפתגם שכתבת. חוץ מזה אני לא חושב שזה נקרא ל"כבוש" ישוב וזהו גם לא כל כך ישוב אלא בית מקדש ועדיין ישנו איסור חמור לעבור גבולותיו. ובכלל כיום לענ"ד לא צריך את הר הבית בידנו (אלא מספיק לידינו) במיוחד אם זה יביא למהומות עם "בני דודנו". ובוא נראה אותך לוקח
שמוליק גלעד29.12.16
הגמ' בדף טז ע"א [כנ"ל] אומרת:"תא שמע, אבא שאול אומר: שני ביצעין היו בהר המשחה, תחתונה ועליונה, תחתונה נתקדשה בכל אלו, עליונה לא נתקדשה בכל אלו אלא בעולי גולה שלא במלך ושלא באורים ותומים, תחתונה שהיתה קדושתה גמורה - עמי הארץ נכנסין לשם ואוכלין שם קדשים קלים אבל לא מעשר שני, וחברים אוכלים שם קדשים קלי
איש ירושלים30.12.16
111
מצווה לעלות... זה הבית שלנו. אתם גלותיים. בגללכם קרתה השואה.
איציק27.12.16
ה' הגלה אותנו כי לא התנהגנו בסדר! ובגלל אנשים כמוך שלא רצו להיות ''גלותיים'' קרתה השואה! עיין ערך גרמניה איך הייתה נראת לפני השואה כולם היו שם נאורים וחכמים כמעט כמעט כמוךך
עודד27.12.16
אם הייתם עולים לארץ במקום להשאר שגרמניה לא היה להם את מי לרצוח..
דניאל27.12.16
לצערנו מכיוון שעלו לא"י זה גרם לכך שכיום בארצנו הק' ישנם בי"ס שלא יודעים שצריך להתפלל ולברך וכו' ואין כאן המקום להאריך בדבר המצער אבל דווקא שאנו היינו בין האומות היה לנו דברים שמייחדים את עם ישראל אבל שכבר נכנסנו לא"י... (-אחרי המכה שנעשתה לבננו האם לא נעזור לשקם את בננו?!)
לא משנה29.12.16
למה לא עליתם כאשר הייתם יכולים לעלות?. זה מצווה. אם אתה כל כך שונא את הציונים למה אתה נמצא במדינה שלהם ובארץ שלהם, תישאר באמריקה אולי שם יהיה טוב, ואז יבוא המשיח.
ציוני טוב29.12.16
דוקא מחצי כדור התחתון (אמריקה) מופץ האור של היהדות
לא משנה 29.12.16
110
וחבל שהערבים רואים בעלייתם של יהודים "פגיעה בקדושת המקום" , אני מזדזע מהגזענות הערבית הזו ...... למה שהר הבית לא יהיה "בית תפילה לכל העמים" , בו יתפללו כולם - יהודים , מוסלמים ונוצרים זה לצד זה ? (לפחות עד בוא המשיח....) מה זה מפריע למישהו שיהודים מתפללים ? ולגבי ההלכה - כל עוד יש שטח שמותר לעל
yossi1027.12.16
109
כמובן להשאיר אותנו יהודים בלי כבוד זה עדיף לגאוני הדור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונגרס26.12.16
108
התרופפות התורה ,לצערי אבדנו את הדרך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקלה הקטן26.12.16
107
סוף סוף חרדים עולים להר הקדוש. אשריכם!!!!
שלוימלה בלוף26.12.16
106
את הדם של הפיגוע הבא תשאו על גבכם !!!!! חבורת מופקרים ! דם יהודי אינו הפקר !!!!!!!!!!!!!!!!!
עודד26.12.16
105
משמח לראות שבתוך הציבור המכונה "חרדי" יש באמת חרדים אמיתיים על דבר ה׳.עלו והצליחו גיבורי החיל ה׳ עמכם.!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים26.12.16
104
על הרב פיינשטיין למשל...
בנימין כהן26.12.16
103
קודם כל, לא כל הרבנים אוסרים, וגם לא ''מכל וכל'' בנוסף, אותם יהודים יקרים שעולים להר הבית לא עושים את זה על מנת להתגרות בערבים, אלה הם דורשים בניין בית מקדשינו, גאולה שלמה והשראת שכינה קדושה עלינו בנוסף, הכל נעשה בהקפדה ובדיוק רב על כל ההלכות, עולים רק למקומות שמותר על פי ההלכה, ובטהרה הנצרות צריך ל
יהודי חרדי26.12.16
102
גולשים ערבים יכולים לזעום!! למה להתגרות?! יש הרגשה שלא כל המשמיצים כאן חולמים לעלות להר השם ולראות את ההיכל בנוי על תילו.
יהודי26.12.16
101
הם לפחות לא מחופשים
יצחק26.12.16
100
כל הזועמים למיניהם: אולי תעופו מהארץ?!?! או לפחות מירושלים. אתם מתגרים בערבים בזה שאתם נמצאים שם, הם כל כך רוצים את הארץ הזאת עד כדי כך שהם מוכנים להתאבד בשבילה ולהרוג יהודים.... דרך אגב, האו"ם "פסק" שירושלים שייכת לערבים!!.. (נראלי שהבנתם מה הסיפור)
מישהו28.12.16
99
וולה כמה תגובות ואחד שבאמת צריך שתכתב לא נכתבה פשוט יש להם על מה לסמוך יש הרבה פוסקים שמתרים עד אכן שהם בדיוק עומדים ואני למדתי אותם ורק הרבנים המוגה לב שפוחדים על המשכורת שלהם שאולי יהיה מזה בלגן עם הערבים לכן הם נגד שזה מהאמת של ההלכה אלא מהפחד שלהם שזה יוביל הרחק עד כדי כך שזה יפגע במשכורתם חי הי
מוטי27.12.16
האם אתה תהיה אחראי לכך שאם יהיה יהודי שלא מכיר את גבולות הר הבית יעלה בגלל שראה בחור חרדי ל"מהדרין" עולה להר הבית ואז יעבור על איסור כרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יוסי גיל 28.12.16
98
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.12.16
97
לעלות ולגרום לפרובוקציות
ר יענקב27.12.16
או אולי בשביל לקיים את המצוות הכלולות בעלייה
דניאל27.12.16
96
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרי27.12.16
95
יש מקומות שעליהם אין ספק ומצווה לעלות כדי שיהיה שם נוכחות יהודית..כמובן בהדרכת רב ..ישמעאל שונא ליעקוב זה הלכה...עצם זה שאנו חיים זה מתגרה בהם אז מה?!?!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמי26.12.16
ישמעאל שונא ליעקוב זה הלכה? חה חה חה , גם "כל הנחלים זורמים אל הים" זו הלכה?
מישו28.12.16
יש כאלו שמביאים את זה שיש הלכה כזאת למרות שלא ברור מה מקורה. אבל זה פשוט שהעבד ישמעאל שונא את אדונו יצחק [וגם רואים את זה במציאות,לא צריכים להיות גאונים גדולים לראות את השנאה של הישמעאלים לבני יצחק אדוניהם]
איש ירושלים02.01.17
94
גיבורי חייל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם26.12.16
93
אם לא חרדים רק בלבוש כי את הגרבים שכחו להחליף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללעבער מדומין26.12.16
92
לכל מי שסבור שאסור לעצבן את הגולשים הערביים ולהתגרות באומות לצורך קידום בנין המקדש כי זה פיקוח נפש!!!! הייתי ממליץ להפוך את שמונת ימי החנוכה לשמונת ימי אבל לאומי על ה'שפיכות דמים' החמורה שנגרמה עקב הקיצוניות של כמה הזויים שהחליטו שהדבר היחיד שעם ישראל צריך עכשיו זה להדליק את המנורה דווקא בהר הבית כמ
איתן26.12.16
91
שמח לראות שכיכר השבת מפרסמים כתבות כאלה ועוזרים לפרסם שאנשים יראי שמיים חוזרים לעלות להר הבית בקדושה ובטהרה כמו שעשה הרמבם וקבע על זה יום חג לכל חייו בו' בחשוון (הוא העיד על עצמו. מובא בספר חרדים) ומקיימים מצוות עשה של מורא מקדש ולשכנו תדרשו ובאת שמה ועבדהו במקדשו ועוד. במקום להפקיר את המקום הקדוש ל
יואב26.12.16
90
צדיקים בני צדיקים. בעז"ה כולנו נבין שצריך לקדש שם שמיים ולגאול את הר הבית ה' מידי הצורר הערבי, והמאבק הזה הוא עקבתא דמשיחתא ממש, וכל הכופר בזה כופר בביאת המשיח. הרמב"ם עלה להר הבית, ולמחנה לוויה שזה רוב הר הבית מותר להעלות מת עצמו כמו שכתוב בפסחים דף סז ע"א: וטמא מת מותר ליכנס למחנה לויה ולא טמא מת
חרדי שאכפת לו26.12.16
89
עד שהקב"ה יחפץ לגאול אותנו!!! אסור לעלות ואם הערבים יחליטו לנקום כל מי שעלה עבר על רצח!!!!!!!!!!!!! שלא לדבר על כרת!!!!!!!!!! וגם עבר על : ועשית ככל אשר יורוך!!!!!!!!
אני29.12.16
ידוע שכאשר הגויים הפרו את התחייבותם ב3 השבועות גם לנו התבטל החיוב. הערבים ירצחו אותנו לא משנה מה נעשה, הם לא רוצים אותנו בכל הארץ ובכל העולם אז זה לא כל כך מעניין אותנו מה הם חושבים אנו צריכים להרים את ראשנו בגאון כי אנו עם ה' ותפקידנו להאיר את אור ה' בעולם ולא לכבות. איפה כתוב שיש איסור בעליית כרת
ישראל ציג 29.12.16
השמאל ואנשים דפוקים מנסים למצוא תירוץ למה זה בסדר שהערבים הורגים אותנו . איפו שעולים היום זה לא כרת .
123456730.12.16
הציונות!
אבי הירושלמי30.12.16
88
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.12.16
87
אני ילד קטן אני נפגע שעולים להר הבית .חחחחחחחחחח הערבים יהרגו אותך לא משנה למה .עשיו שונא ליעקב .הלכה מפורשת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד רובינשטין 27.12.16
86
רק אובמה יציל אותנו! לכתוב לאו"ם. זה הם. זה לא אנחנו ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שבט27.12.16
85
גם ביתר, מודיעין עילית, עמנואל ואפילו בני ברק, לצנינים בעיניהם
דבש, ירושלים26.12.16
84
אפשר לומר שהעניין הוא האיסור. אך דיי עם הפחדנות הזו אפשר קצת להסתכל בהיסטוריה הלא רחוקה שלנו עם בני דודנו ולגלות שדווקא המחוות שהגיעו מצידנו גרמו לתגובות הפוכותת ממה שציפנו. אולי הגיע הזמן לשנות גישה ולהבין שאם נטען בצורה ברורה ורהוטה שקניננו הם שלנו אולי גם הם יבינו ובודאי שבאופן של התרפסות הם ל
יוסף26.12.16
83
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרד לדבר ה׳26.12.16
עיין במשנ''ב חלק ו' בהל' האבלות אחרי החורבן ובפסקי תשובות שהביא את דעות הפוסקים שאסרו זאת
חיים27.12.16
עיין מסכת כלים פרק א' רמבם בהלכות בית המקדש ותשובת הרדבז..לפי מה שידוע לי אחרוני האחרונים לא יכולים לחלוק על דברי התנאים והאמוראים..
דניאל27.12.16
למה אתה משקר?
אברהם בן חיים30.12.16
למה אתה משקר?
יוסי31.12.16
כשאין מפות. יש לחשוש. אך היכא דאיכא דידעי. מה טעם סתם לשקר ולאסור המותר והמצווה ?
ש27.12.16
82
שסילפו ומעקמים כל ענין, הכל למען העבודה זרה-עגל הזהב הציוני הארור,
דיוקית26.12.16
הר הבית הוא המקום המקודש בעולם ויש לנו חובה לעלות לשם לפחות 3 פעמים בשנה, ואתה קורא לזה עבודה זרה?!
ישעיהוביץ26.12.16
81
איזה איסור הלכתי יש בלעלות להר ה למקומת שמותרים הרמב"ם מספר באיגרת שהוא עלה להר ונכנס לתוך ההר וגם הוא פוסק שמותר להכניס המת להר הבית אני ישמח לתשובה אמיתית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל אליצור26.12.16
80
איסור כרת הוא רק כשנכנסים לת"ק אמה על ת"ק אמה המקודשים. בשטח ההר יש יותר מפי 10 שטח. לכן כשמבררים את גבולות האיסור והמותר ניתן לעלות ללא חשש כלל. כמו שכתוב בתשובות הרדב"ז שהיהודים נהגו לעלות בזמנו להר. ואם כבר דנים בזה אז לפי הראב"ד אין כלל איסור כרת לאחר החורבן. האיסור הרבני הגורף הוא פוליטי וממניע
דושה26.12.16
79
אלתאמינו למגיבים פה, הם טוקבקיסטים בשכר של רב הכותל.
מאיר26.12.16
78
מילא להגיד שזו 'פגיעה בתורה', נניח... אבל 'פוגעים ברגשות הערבים'. ממתי זה שיקול הלכתי? הרי גם לשיטתם לערבים אסור להיות שם, מה אכפת לי אם אני פוגע ברגשות של עבריין? הסיפא מעידא על הרישא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Elel26.12.16
77
אוויר הרים צלול כיין....... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך26.12.16
76
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זה איסור כרת26.12.16
ע
אין אדם משים26.12.16
שומו שמים!!! מה עם מצוות ג' פעמים יראה כל זכורך? מה עם הרמב"ם שהעיד שעלה והתפלל בהר? יותר קשה להוציא את הגלות מהיהודי מאשר את היהודי מהגלות. כל זמן שהמוסלמים הקיצוניים ימ"ש רואים אותנו על פני האדמה הם רוצים להשמידנו! אם כך אולי צריך להתאבד כדי לא להתגרות בהם? נמשיך לעלות, לדרוש ולשחרר את הר ה' ובמה
שייייייייייייי26.12.16
75
א. יש מקומות מותרים בכניסה בחורבן: רמב''ם הלכות בית הבחירה(פ"ז,ז') אע"פ שהמקדש היום חרב בעוונותינו חייב אדם במוראו כמו שהיה נוהג בו בבניינו. לא יכנס אלא למקום שמותר להיכנס לשם ולא ישב בעזרה, ולא יקל ראשו כנגד שער המזרח. ב. מותר לטמאי מת לעלות להר: רמב"ם, הלכות בית הבחירה (פ"ז, ט"ו): "הר הבית מקודש
בנימין כהן26.12.16
74
כל הכבוד זה התחלתא דגאולה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עולה קבוע26.12.16
73
אין שום איסור הלכתי לעלות להר הבית! ובטח שאין שום איסור הלכתי להתגרות באומות העולם. ומחקרים מראים שערבים עושים פחות פיגועים מתי שהם רואים שזה לא יעזור להם. כשמעט יהודים עולים להר הבית אז הערבים חושבים שיעזור פיגועים להפחיד את היהודים, אבל כשהם רואים שיש הרבה יהודים שעולים להר אז יראו שלא יעזור להם
דוד רוטשילד26.12.16
72
אנחנו בני התורה מתנערים מהם מכל וכל!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים26.12.16
א
א27.12.16
71
לעלות להר הבית יש מחלוקת הפוסקים עד היכן מותר ולגבי הערבים אנו צריכים לאמר בגלוי הר הבית שייך לנו ואם הם לא מבינים את זה נפגע לא רק ברגשות שלהם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שולחן ערוך26.12.16
דבר ראשון אנו מצוים לשמוע לגדולי התורה
שמואל מ26.12.16
לכולנו יש היום דין של טמאי מתים וכל זמן שלא ניטהר באפר פרה אדומה אסור לעלות למקדש, לך ללמוד קצת לפני שאתה מלהג דברי שטות בטוקבקים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי26.12.16
70
מיהם הרבנים ואנשי ציבור שנחשפים באופן קבוע לתמונות שמפורסמות ברשתות החברתיות?? צריך להוקיע אותם
רבנים26.12.16
ע
אין אדם משים26.12.16
69
פושעים
בני26.12.16
ג
כ26.12.16
68
אז יש להם על מי לסמוך
יניב26.12.16
חרפה היא לכם להתבייש מהלכה פסוקה
אלכס26.12.16
רצונינו לעשות רצונך. אלא שאור שבעסקנים וגדוליהם ועיתוניהם. מעכב.
שאור שבעסקנים מ26.12.16
67
העיקר לעשות הפגנה נגד חרדים שמתגייסים,עוד כמה שנים הילדים שלהם ילכו גלויי ראש.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדק גאה26.12.16
כגח
רבש"ע. מה מרגיז26.12.16
66
"בניגוד להלכה" - משניות וגמרות מפורשות שאין שופ בעיה לטמא מת לכנוס לשטח הר הבית [לאחר טבילה]. אם תוספת הורדוס היא ספק כרת אז גם רחבת הכותל.. באמת תשתקו. וכל הכבוד שגם בציבור החרדי התחילו לרצות את בניית המקדש והשבת הכבוד הלאומי של עם ישראל! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציוני גאה26.12.16
65
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי26.12.16
64
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד26.12.16
63
אחרי שחודשה עבודת המקדש בתקופת המכבים היוונים יצאו עליהם למלחמה ומתו 1000 איש ועד היום אנחנו חוגגים את חנוכה ולא צועקים כרת התגרות באומות רודפים אין שום איסור לעלות להר הבית יש מצווה ובדורינו זה חובה בשביל קירוב בניין המקדש וסילוק הערבים שמחללים את השם מהמקום וכל מי שלא עולה להר הבית לא יוכל לומר בל
יאיר לרנר26.12.16
62
איך אתם לובשים שחור לבן אם אתם עולים להר הבית?!! אני חילוניה ובחיים שלי אני לא אעלה להר הבית!!! אם כתוב בתורה הקדושה שלא עולים אז לא עולים!!! לפחוית תורידו ת'חליפה והכובע. אתם זבלים ובושה!!! בושה!!! לעם ישראל. ובכל מקרה, שיהיה לכולכם חג חנוכה שמח ושכולנו נחיה כעם אחד אוהב ומאוחד.😃 (נשלח באמצע
שרה26.12.16
הסיבה שאומרים שאסור לעלות זה השקפתית ואין בזה בכלל הגיון לדעתי כי מי שלומד את ההלכות יכול לעלות ולא חוששים שיעלה למקומות האסורים
חזקיה26.12.16
61
כל הכבוד לאחינו החרדים שזכו לעלות מתוך יראת שמים וטהרה. ולכל מי שמלעיז שילמד את הנושא. לכל הדעות יש מקומות שמותר ויש שאסור. המחלוקת היא לשם שמים ויש דרך למחלוקת בעם ישראל. תלמדו מההלל ושמאי ואל תחללו את השם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מקווה שהם מספיק גדולים26.12.16
60
הר הבית פתוח בימים א-ה יש לעלות לאחר טבילה וללא נעלי עור לפרטים תנועות המקדש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הי הוא המלך26.12.16
59
עד כדי כך לא אכפת לכם מהר הבית?? מקום מקדשנו?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד26.12.16
58
חרדי הוא מי שמקשיב לגדולי ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הם לא חרדים26.12.16
ה
בוי בוי 27.12.16
57
יותר מלעסקנין.
יותר מלעסקנין.26.12.16
56
מה יהיה הסוף, עם אנשים חסרי בושה ואמונה. רוצחים, ששופחים דם. אני לא רוצה לחשוב על מה ההמשך. למה לגרות את הערבים? ה ירחם, אני מתבייש להיות חלק מהחרדים האלה. אבל הם חושבים שזה דעת התורה? איזה דעת ליהודים בלי דעת. צריך למחות נגד רוצחים כאלה. שופחי דמים. לא מספיק מה שהיה לפני שנה? למה עשיו שונא את יעקב?
חיים של אושר..... 26.12.16
אתם דפוקים ?
123456729.12.16
אין ספק שאתה כותב את רחשי הלב של כל יהודי בר דעת שמבין שיש דברים שלא עושים גם אם מאד רוצים כדי לא לגרום לנזק זה ברור
יפה מאד26.12.16
הרבה לפני שעלינו להר הקדוש
123456730.12.16
55
כנראה שהקומץ החרדי פועל בהשראת הציונים החוששים מהברית החרדית פלסטינית בכנסת,והציונים צריכים לדעת כי כל סכום שבעולם שהציונים יתנו לחרדים,לא יפגע באחדות החרדית פלסטינית.
דן סגל26.12.16
יש לך עוד רעיונות? אולי תעשה ברית עם הרפורמים? גם הם נגד המדינה. אוי לשכל שכך נפל
טמטום מוחלט26.12.16
אני קורא את מה שכתבת וחושב איזה שפל! איך הסט"א מצליח להפריד בינך לבין אחיך! מתפלל עליך שה' יחזיר אותך בתשובה ושתראה רק מעלת חברינו ולא חסרונם.
שייייייייייייי26.12.16
שמאלן גועל נפש לך תגור עם הערבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדית לאומנית26.12.16
מה יהיה הסוף, עם אנשים חסרי בושה ואמונה. רוצחים, ששופחים דם. אני לא רוצה לחשוב על מה ההמשך. למה לגרות את הערבים? ה ירחם, אני מתבייש להיות חלק מהחרדים האלה. אבל הם חושבים שזה דעת התורה? איזה דעת ליהודים בלי דעת. צריך למחות נגד רוצחים כאלה. שופחי דמים. לא מספיק מה שהיה לפני שנה? למה עשיו שונא את יעקב?
חיים של אושר.....26.12.16
מה אתם דפוקים ????
123456729.12.16
אם לך לא אכפת לפחות תגיד תודה למי שכן
123456730.12.16
54
מה לא מובן שזה אסור?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וויאנה26.12.16
53
שאפילו מת עצמו מותר. במחנה לוויה. והר הבית קדושת מחנה לוויה.
ישרות.26.12.16
52
היהודים לערבים אבל הוריד מחיצות של ניכור בין חרדים למזרוחניכים נ.ב אני נאמן לרבנים שאוסרים את העלייה להר הבית
נתנאל26.12.16
51
היום ידועים בדיוק הגבולות היכן מותר והיכן אסור לעלות. החרדים לא רוצים להתגרות בגויים בדיוק כמו שלפני 70 שנה הם לא רצו להקים מדינה כדי לא להתגרות בגויים. גלותיים ללא תקנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנימין26.12.16
50
בהר הבית התפילות נענות הכי הרבה. הר הבית שייכת לנו. זה המקום הקדוש ביותר לעם ישראל. תכלס המלחמה שלנו כאן בארץ ישראל הוא על הר הבית ובניית המקדש. איך אנחנו מצפים לבנות את בית המקדש אם אנחנו לא דורשים פיזית את מקום המקדש ובנייתה. למי שאומר שאסור לנו לעלות להר הבית בגלל קדושתה אז ברור שגם אסור לגויים
לוי פלדמן26.12.16
49
סך הכל קבוצה של חרדים שלא פעלו על פי הנחיית גדולי הדור. כאילו שזה אף פעם לא קורה.
התהפך העולם?26.12.16
48
אולי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים26.12.16
47
סוף סוף אמירה ברורה של מי שמראה שא"י ובמיוחד הר הבית הוא שייך ליהודים!
יוסף26.12.16
46
אשרינו.
אחר ישובו.26.12.16
45
כל מה שאסרו לעלות זה מסיבות פוליטיות לא הלכתיות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פוסק הדור26.12.16
44
מי שאומר רודף על יהודי כשר יש אומרים שיש לו דין רודף. למה נראלך שיש להם דין רודף? למה לך אין דין רודף על זה שאתה הולך לכותל? נראלך שהערבים לא רוצים להרוג אותך על זה? למה הגרמנים הרגו אותנו, הספרדים, הרוסים, הפרסים ועוד ועוד. תתביישו לכם. בסדר יש מחלוקת אם מותר ואם אסור לעלות להר הבית. אבל אני בטו
חגי צדוק26.12.16
43
אשרי מי שזכה היום ובכל ימי החנוכה ל"הודות ולהלל לשמך הגדול" בחצרות בית ה' בתוככי ירושלים. יהי רצון שיזכו כל ישראל לעלות ולראות במקום הקדוש, ולבנות בו את בית ה' וכל המונעים מעם ישראל לעלות לרגל, ה' ישיבם מהחטא החמור של ירבעם בן נבט, שמנע את ישראל לעלות לרגל, ונקבע שמו "המחטיא את הרבים" (נשלח באמצעות
וראה בטוב ירושלים26.12.16
42
אין שום איסור הלכתי להיות בהר הבית . האיסור הוא רק בקודש הקודשים ! יש מקומות מסומנים בהר הבית , ששם יודעים איפה אפשר ללכת ואיפה אסור ללכת ! היודע את ההלכה יודע בבירור שאין שום איסור מדאורייתא לעלות להר הבית ! רק במקום קודש הקודשים רק שם אסור ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יגאל וינדרייך26.12.16
41
אני מתפלל שה' לא יעניש את העם על טיפשותם של החבורה הזו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירחם ה'26.12.16
אשריהם.
עושי רצונו.26.12.16
הדו, וכשלא שומעים אז הדור הבא כולם חילונים.. תראו כך היסטוריה מלמדת.. תבדקו ותראו מי אלו אותם אנשים ובוא נראה מה יהיה איתם.. כל התירוצים טוביםונוכוניםאבל דבר ראשון צרכים לשמוע לגדולי עולם
שמואל מ26.12.16
40
ברור שלא מענינת אתכם ההלכה וכל הזעזוע נועד לקדם את הלאומנות הערבית ממניעים פסבדו שמאלנים ובמסווה דתי הטרוריסטים גאים באידיוטים שימושים כמוכם
מוסטפה26.12.16
מה הקשר?????? מה? למה נראה לך שיש פה מישהו שיש לו מניעים שמאלנים? אתה חושב שאדם שאוכל שוקלד אז בגלל שזה טעים לו אז זה לא מזיק לו? אני מתכוון שיכול להיות אולי לפי דעות מסוימות זה מותר הלכתית.. אבל הנזק שזה עושה הוא עצום!!! גם אם זה מאד נחמד לפי השקפתך!! אתה מבין?
תגובה חשובה26.12.16
אנשים טיפשים כמוך חיים בסרט
123456730.12.16
39
כשאתם תהיו שם ותרגישו את הקדושה.. נראה אותכם לא מחייכים.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עליתי גם26.12.16
מה אתה מתגאה אתה צריך להתבייש גדולי ישראל אסרוווו😈😈 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי 26.12.16
הקדושה הזו שייכת לכהנים וללויים!!!!על מה את מדבר...לך תעשה תיקון לנפשך!!!הטובל ושרץ בידו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כואב!!!!26.12.16
עח
אשריך.26.12.16
מעניין איך זכית לנשמה כזאת גבוהה שכבר הרגשת את קדושת המקום בזמן שהתחייבת כרת וסתם התגרת באומות שזה גם יכול להוביל לשפיכות דמים. ומי היזה עליך אפר פרה אדומה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש יהודי26.12.16
אין שום קשר בין פרה אדומה למחנה לוויה
שלמה26.12.16
תפסיק להגיד שטויות
123456729.12.16
38
דייייייי דיי כבר למעשים המטופשים הללו!!! "פושעים"! שוטים שכמותכם!!! אני מתבייש שאני נראה כמוכם! הכפשתם את הציבור החרדי! הציבור החרדי בז לכם שאתם עוברים על איסורי תורה בריש גלי, נגד גדולי ישראל וכל זאת רק בשביל לעורר פרובוקציה למה? למה להתגרות? אולי תכנסו לאש כדי להתחמם? אתם תשרפו נכון? אז למה להתגרו
האמת היחידה26.12.16
37
מסכים עם תגובות 18 -19
בני26.12.16
36
אם בפונוביץ' היו חופרים בהיכל כמו שחופרים בשרידי בית המקדש בהר הבית מה הייתם עושים? סוף סוף חרדים שאיכפת להם ועולים על פי כל כלילי ההלכה כפי שהורו להם רבניהם במחנה ישראל בהר הבית מותר לעלות בטהרה לכל הדעות זו בורות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוה26.12.16
35
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סכנת נפשות26.12.16
34
הגלותיות הזו היתה בראשית המדינה וגם היום לכאורה אנחנו מתגרים באומות, ברוך ה שהחרדים מתעוררים ולא הולכים כעיזה עיוורת ולא מתייחסים לרבנים גלותיים שכבולים בגלות ולא מצליחים לצאת ממנה
יוסי26.12.16
33
על ההלכה
ח26.12.16
32
הציווי ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם לא פג. אתם לא רפורמים אז אל תעשו מעשים שמזדהים עם הזרם הזה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נעמה הדר26.12.16
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זעזוע עמוק26.12.16
30
שום מקום בתורה לא אוסר על עליה!!! אותם אנשים שעלו פשוט פתחו ספרי הלכות וראו שזה אכן מותר אסון??? חזרנו אחרי 2 כמעט אלפיים שנות גלות ואנחנו לא עושים כלום למען הבית של הקדוש ברוך הוא... אם כבר חילול קודש שאנחנו נותנים לשועלים להלך בו והסרתם אותם מאדמתכם והתנכלתם בה... כי כל אשר דימיתי לעשות להם העשה ל
נתי26.12.16
29
כך כתוב במשנה ובגמרא וכך נהג הרמבם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני26.12.16
28
מצדיע לחרדים וכל עולי הר הבית שמקדשים שם שמיים ברבים ועולים בטהרה גדולה להר בית ה' ולא מסלפים את ההלכה אלא פוקדים את הר ה' ולא משאירים את ההר שנחרב ע"י אויבנו תפסיקו לקלל ולהגיד דברים שהם דעתכם לא כל עם ישראל עולה אבל הרבנים שמתירים יודעים דבר או 2 בהלכות ואם אתם לא עולים תמחו בשקט שהאויבים שלנו לא
דדון26.12.16
27
ואם לא אז אל תחגגו חנוכה כי זה בבחינת לועג לרש
משה בן עמרם26.12.16
26
הרב מרדכי אליהו פסק שמותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המעא26.12.16
25
איפה הזעזוע כאן? זעזוע שיש כאלה שעדיין חושבים שהתגרות בגויים זאת סיבה מספיק טובה לוותר על המצווה לעלות.. אתם לא יכולים לכתוב שזה איסור תורה מבלי שביררתם את העניין מספיק. אשריהם על האומץ, וברגע שכל עם ישראל ילך בדרכם, נביא את הגאולה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהילה26.12.16
24
ממי הם חרדים? לא מתורת משה ולא מדת ישראל. למה החלטתם לקרוא להם חרדים? כי לבשו תחפושת של שחור לבן.. הם לא חרדים ולא דתיים. הם רפורמים.
זאב26.12.16
הם חרדים לדבר השם בניגוד אליך חרד מלעשות את דבר השם
ללא שם26.12.16
"ומותר להכניס עצמו להר הבית ואין צריך לומר טמא מת שהוא נכנס לשם" (רמב"ם פ"ז הלכה ט"ו)
קלמן26.12.16
23
ליכבוש את הר הבית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים26.12.16
22
לכולי עלמא מותר לעלות,מי שסובר אחרת כופר בתורה ומזלזל ברמבם שכותב בפרוש שמותר לטמא מת להיכנס להר הבית. לתגובות,שאלות,הארו בקשר לעליה להר ה' ניתן להתקשר אלי לטל' מספר:0558849676 בהר הבית ננצח! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם יצחק גרוסמן26.12.16
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוה26.12.16
20
מה הקשר זעזוע? יש הרבה רבנים שמתירים!! עד כדי כך לקבוע שהם עלו נגד חוקי התורה???? שקר גמור!! מי אתם שתקבעו את ההלכה?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד26.12.16
19
חבל סתם להתגרות בערבים הללו נקווה שלא יצא מזה רע
שימי26.12.16
אולי יצא רע מהפוסט המזעזע הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם יצחק גרוסמן26.12.16
ש
שוונץ.26.12.16
18
אתם לא חרדים אתם ציונים חרדי זה מי שחרד לדבר השם אתם ממש ממש לא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי26.12.16
יש לך בעיה אם ציונים
123456729.12.16
17
גם מתלוננים שאנחנו לא בתנורי גז, ממש התגרות באומות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם.26.12.16
16
יש להם הגיון בריא. מה כולנו חוגגים עכשיו??? את טיהור המקדש שהיה על ההר הזה!!! למזלנו של יהודה המכבי לא היו אז תבוסתנים כהיום... ומאידך זיל גמור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עילם26.12.16
15
הם רפורמים
יהונתן26.12.16
14
למה לעשות מכל דבר מטעמים למה לפרסם כל דבר למה צריך תמיד להכתים את השם הטוב של הציבור החרדי ולמה לכתוב תגובות כאלה בוטות על שנאת חינם נחרב בית המקדש תתעוררו עם ישראל תתעוררו
רמי26.12.16
13
כיכר השבת אתם לא מתיבשים???????
דתי ציוני לא מתפשר על קוצה של י´26.12.16
12
אנו רוצים לראות את פני העולים.
לא לטשטוש26.12.16
למי הכוונה מסרחים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרצליה 26.12.16
לפחות תגיד תודה למי שאכפת לו
123456730.12.16
אני רוצה לראות את פני הצדיקים
123456729.12.16
11
כמה עצוב, ממציעים "איסור" שכל כולו תערובת של פוליטיקה ודת. או שתדברו לעניין, או שאל תדברו בכלל
אברך26.12.16
10
לא מאמינה שהם חרדים, קבוצה של מתחזים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם26.12.16
הייתי שם כולם חרדים
יהודה26.12.16
9
הם או עצניקים או חרדקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי26.12.16
היו שם לא מעט חסידים וממשפחות ליטאיות (גימל) חשובות
דוב26.12.16
מטומטם, שנאת חינם, מה זה קשור לעץ??? תפסיקו כבר לזלזל בהם כל אחד יעשה לפי רבו...!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טובי26.12.16
8
צריך ללמוד כדי לדעת מהו הדין. לא מספיק להיות עיתונאי בחצרות החרדים.
בן אדם26.12.16
ד
גוש לגושים.26.12.16
כדי לך ללמוד את הדינים לפני שאתה מוציא דיבה על הכתבים פה שרק הולכים לפי גדולי ישראל. אסור להכנס להר הבית בטומאה נקודה. זה חייב מיתה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אור26.12.16
כרת במקומות החייבים אפר פרה אדומה אינך מכיר? ובעזרות מספיק טבילה במקווה. אבל כל הלכה שנודף ממנה ריח של שיבת ציון ובניין המקדש מיד מסולקת מהתודעה הציבורית. אחרת הציבור ירצה אשכרה לקיים את מצוות ה'
אלון26.12.16
הקבה חולק עליך בספרו "תורה שבעל פה" (משנה כלים סוף פרק א)
יוסף26.12.16
7
אשריהם.
מצווה רבא.26.12.16
6
הפסיקה של כל ה"רבנים הגדולים" של המגזר השחור מנותקת מהמציאות !!!!
יהודי כשר26.12.16
5
החושששש
קרית ספרי.26.12.16
4
לא חרדים לא חרדים מתערב על מליון שקל כולם שם עם איייפונונים
אליה26.12.16
אם אתה לא לפחות תגיד תודה למי שכן
123456730.12.16
3
לא הבנצי מה הקשר יש הלכה שאסור להכנס להר הבית ואכן הציבור חרדי לא עולה כי הוא שומע לגדולי ישראל . .אבל הר הבית של עם ישראל המקום שייך ליהודים זה שאתם כותבים התגרות באומות ז"א שאנחנו מסכימים שזה שייך להם וזה כמובן לא נכון .נא לתקן את ניסוח הכתבה . מה מעניין אותנו שהם כותבים אצלם. (נשלח באמצעות כיכר
שלום 26.12.16
כ
כרמל בשעת המנחה26.12.16
2
י
ארונו של יוסף.26.12.16
1
כל הכבוד לכם! יש לכם על מי לסמוך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל26.12.16
WHERE ARE THE REBBES WITH THE KAFTENES WITH THE SILVER FLOWERS? WHY DONT WE HEAR THEIR PROTESTS? THEIR CRIES?HOW THOSE MESHIGENERS ARE ENDANGERING OUR LIVES? WHAT ABOUT THE HALACHIC PROHIBITION? VI ZENEN DER GEDOILIM?DER YETZTIKER GEDOILIM> SHOMU SHAMAIM,THE BLOOD OF THE FUTURE KORBOINOS OF ZEIRE K
MEYER EICHLER28.12.16
איזה בזיון.....וכי הם לא יודעים שזה אסור!!כרת!!כרת!!!מסכנים גמורים,נתפלל שלא יהיה בלגן בעיקבותם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כואב!!!!26.12.16
חבל שלא למדת אפילו משנה (עיין כלים סוף פרק א רמבם ביאת מקדש פרק ג)
קלמן26.12.16
אין דבר פחות נכון מלומר שאסור לעלות להר הבית כמו שהרמב״ם מתיר במפורש. עכשיו כל הכבוד לאותי יראי שמים וקנאי שמו שלא משלימים עם החילול ה׳ הנורא הנעשה באולמו של המלך. גאה בכם אחיי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהושע26.12.16
אולי ככה ראית בתוך סילוף מוחלט של הכתוב באגרת הרמבם מבית מדרשם של הדלי"ם
דיוקית26.12.16
הבית הבורות והשנאה שלך נכרת מכל מילה
חרדי אוהב כולם31.12.16
ראית את כל הרמב"ם שאתה ככה אומר? זו אמרה מפורשת של רבינו הרמב"ם וידוע גם הוא עלה ועשה את היום הזה יום חג. ועיין בהל' בית הבחירה לרמב"ם פרק שביעי
חרדי אמיתי31.12.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24