כיכר השבת

כך 'הפלג' מגייס את הנשים

"בעלי נעצר כבר שלוש פעמים; אני חשה גאה ומאושרת"

'הפלס', ביטאון 'הפלג', משמש במה להחדרת השקפת עולמם - גם לנשים, זאת באמצעות ראיון עם נשים שבעליהן נעצרו בהפגנות המחאה, המספרות כי הן שמחות ומאושרות - למרוח הקשיים. בנוסף, הפלג מאיים להפגין בנתב"ג ולעכב את הטסים (בארץ)

198
ישראל כהן | כיכר השבת | ו' בניסן | 02.04.17
"בעלי נעצר כבר שלוש פעמים; אני חשה גאה ומאושרת"
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ב'פלג הירושלמי' הפכו בשנה האחרונה את העריקים שנעצרו לאחר שסירבו להתייצב בלשכות הגיוס ל"גיבורים". גם אלו הנעצרים בהפגנות המחאה האלימות זוכים לכבוד של ממש ונישאים על כפיים. בהפגנה האחרונה אף חולקו שלטים וכרוזים בנוסח "מעריצים את אסירי עולם התורה".

השבוע צפוי להתקיים כינוס מיוחד לחיזוק העריקים תחת הכותרת "בני עלייה", אותם יהפכו לחוד החנית של ישיבות 'הפלג הירושלמי'.

בתוך כך, הוועדה להצלת עולם התורה מודיעה הבוקר כי "לנוכח ההסלמה בהתנכלות של השלטון לאסירי עולם התורה, הוחלט להרחיב בימים אלה את המחאה על מנת שתגיע לאוזני העולם כולו.

"במסגרת הפעולות שנועדו להעביר מסר למדינות העולם יתקיימו צעדי מחאה המוניים באזור נמל התעופה, לעיניהם של התיירים הזרים המגיעים לישראל וחוזרים ממנה לארצותיהם. במקום יינשאו שלטי מחאה באנגלית ובשפות נוספות".

הוועדה ממליצה לטסים כי "בשל עומסי התנועה הצפויים באזור נתב"ג בעת קיום אירועי המחאה מוצע לעומדים לטוס לעקוב ולהתעדכן בהודעות שיתפרסמו בימים הקרובים כדי שיוכלו לשנות את מועד הטיסה או לחילופין להקדים הגעתם לשדה התעופה שעות רבות בטרם ייווצרו קשיי תנועה באזור".

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", 'הפלג' משקיע גם בציבור הנשים זאת לאחר כינוס "ויאשרוה" שנערך לפני כחודשיים עבורן. בסוף השבוע האחרון פרסם מגזין הנשים של עיתון 'הפלס' כתבה מקיפה על יחסם המעריץ של נשות 'הפלג' לבעלים ולבנים שנעצרו בהפגנות, כאשר מהכתבה ניתן לראות כיצד ב'פלג' מחדירים את השקפת עולמם גם לנשים.

וכך נכתב בכתבה: "הם ניצבים בחזית. אברכים תלמידי חכמים, יקרי ערך ואצילי נפש המרקדים תחת זרנוקי המים, אדישים למראה אזיקי המאסר ומאושרים להיתפס על דברי תורה. בחורים צעירים שלא חתים ולא נבהלים מפרסות הסוסים ומאלות השוטרים. מול המראות והקולות אי אפשר שלא לחוש את העוצמה, את הלהט ואת הבערה של מסירות הנפש. אך יש מי ששותף לכל ההוד הזה. מי שניצב בעורף ונותן את כל העוז והחום להמשיך ולהיאבק למען שמו באהבה. אלו הן נשות החיל - ראש משפחתן או בנן יקירן שוהים אולי במעצר, אך אין בנות חורין מאושרות מהן מתוארות ב׳הפלס׳ נשות החיל הגיבורות".

מלכי, ממודיעין עילית, מספר: "בעלי נעצר כבר שלוש פעמים, ביום רביעי האחרון בצהריים, החזרתי את הקטנים מהגן, והוא התקשר אליי ואמר שהוא עצור, שאלתי אותו: הבנת איך נעצרים? הוא ענה: הבנתי איך מוחים".

כשאת רואה על גבי העיתון תמונות של בעלך אפוף טבעת של שוטרים זועמים או אזוק באזיקים, מה את חשה? נשאלת מלכי שמשיבה: "אני חשה גאה ומאושרת. הבנות יושבות סביב התמונות ומנהלות שיח שלם סביבן: 'הנה כאן לקחו את אבא, הנה כאן אבא יושב על הכביש והם מנסים לגרור אותו'".

"המעצר הראשון", היא משחזרת, "היה בערב ט"ו בשבט. בעלי התקשר אליי בשעה חמש אחר הצהריים ועדכן שהוא נעצר. לא נבהלתי כלל, ביום שישי למחרת לא ידעתי מה לעשות, האם להישאר בבית או לנסוע להורים. בישלתי את מאכלי השבת, ארזתי מזוודות ועליתי לאוטובוס האחרון לירושלים. בעלי השתחרר דקות ספורות לפני השקיעה.

"בעלי מספר, שכל הדרך הם שרו והיו מאושרים עד השמים. השמחה והזכות להיתפס על דברי תורה היא מוחשית ולא ניתנת לערעור. במשך כל ליל המעצר הם למדו ושרו, עד שבשעה 6:00 בבוקר צעק להם המפקד: 'עצניקים, שקט!'.

"המעצר השני היה ביום רביעי בצהריים. בעלי שוב הלך להפגנה ושוב הוא נעצר. אמרתי לילדים שהם תפסו את אבא, הסברתי להם למה יוצאים להפגנות. הם שאלו אותי אם אבא מפחד, ואמרתי להם שאבא מאושר. השמעתי להם את הדיסק של ויאשרוה, ובמשך חצי שעה רקדנו ביחד בסלון.

"מעצר זה הסתיים יחסית מהר, בעלי השתחרר באמצע הלילה, הלך לישיבה שבה הוא לומד ובבוקר חזר הביתה. הוא קיבל מעצר בית לחמישה ימים, שבמהלכם עשו לכבודו עונג שבת, כשכל הקהילה משתתפת ומביעה תמיכה, אנשים שלחו עוגות והתקשרו לעודד ולחזק".

ואיך ההתארגנות מבחינתך, בזמן מעצרים?

"אני נותנת לו גיבוי מלא", מצהירה מלכי. "גם אם היה יושב עד תום התהליכים הייתי מסתדרת. זו לוגיסטיקה מסוימת, אבל בשביל התורה אני אתן את הכול. כשהוא נאלץ לצאת להפגין, אני יודעת שהוא לא יחזור עד הערב. את הארוחה המבושלת אני מכינה לזמן שהוא ישוב במקום לצהריים. מכיוון שבמעצר הראשון הפכנו את העולם כדי להכניס לו את התפילין, הוא יוצא לכל הפגנה עם תפילין ועם ספרים עטופים בשקיות, שלא יירטבו ממי המכת"זית.

"במשפחתנו מבינים שזו זכות להיתפס על דברי תורה. אחיינים שלי, בחורי ישיבה, אמרו לאימא שלהם: 'אנחנו מחכים ליום שני בלילה (סוף הזמן) עם המזוודות על הכבישים'. אחותי רק ביקשה מהם שאת המזוודות ישאירו בצד על מנת שלא תרטבנה מהמים הכחולים... בעלי, דרך אגב, אינו מספיק להירטב מהמים הכחולים, הוא תמיד נעצר לפני כן...", מציינת מלכי בגאווה.

נחמי, מבית שמש, מספרת כי "בעלי נעצר למשך ארבעה ימים, היה זה ביום חמישי, לפני חודש בערך, כאשר ירד להפגנה, עמד על המדרכה, ומיד עצרו אותו (כשראה השופט את הסרט שמתעד את המעצר אפילו הוא גיחך על המשטרה). מיד כשעצרו אותו עוד לפני שערכו עליו חיפוש הוא קרא מיד בפיקחות: 'איפה הפלאפון שלי? איפה הפלאפון שלי?', השוטר היה בטוח שהמכשיר נעלם בהפגנה ולא ערך עליו חיפוש. על הניידת היו עשרה עצורים ונהג אחד, וכל הדרך לתחנת המשטרה בבית שמש שוחח עמי בעלי בניחותא...

"חמי עמד עמו בקשר רציף והלך כל הזמן לתחנת המשטרה בבית שמש ולאחר מכן למגרש הרוסים, כך שהייתי מעודכנת כל העת במצבו. לא היה לי ספק שעד חמישי בערב בעלי ישוחרר, מקסימום שישי בבוקר, אך לא כך היה. המעצר הוארך לארבעה ימים. בעלי ידע שיש לו תמיכה מלאה ממני וגב חזק מאחוריו, ואכן קיבלנו תמיכה מדהימה, גם מהמשפחה הקרובה, גם מרבני העיר – מכיוון שכרטיס האשראי היה אצל בעלי, העביר לי אחד הרבנים 500 שקל במזומן על מנת שאוכל להסתדר. קיבלנו אף תמיכה ועידוד מהרבה מאוד אנשים שאינני מכירה. נשים התקשרו אליי לחזק ולעודד. אנשים שלחו עוגות, פרחים ומשחקים לילדים, גם בתלמוד תורה גילו יחס מתחשב, והמנהל הביא לבנים ספר תהילים עם הקדשה של החיידר.

"בעלי סיפר שכשהם הגיעו למגרש הרוסים, היו שם חמישים מגבעות בחוץ (אסור להיכנס פנימה עם הכובע, כדי לא להחביא בתוכם), וההרגשה הייתה כמו בכולל, שיעורים, חברותות, שמחה וצהלה, האוכל במגרש הרוסים הוא בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית, והגישו להם בשר, שמעולם לא קנינו בבית במחיר כזה... כשביקשו מהם להצטלם ולתת טביעת אצבע, הם נעמדו כמו לתמונת מחזור בחתונה, כשאחד מהעצורים, ראש כולל ידוע, יושב במרכז כמו חתן...".

תוכן שאסור לפספס
198 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
102
אני לא מבין למה הם עושים הפגנות דווקא בריכוזים חרדיים שילכו לחסום כבישים בתל אביב הם פוגעים רק באברכים שכל מה שהם רוצים זה להגיע הביתה אחרי יום עמוס אבל כל הצמתים חסומים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כנסע'ס02.04.17
הסיבה היא משום ש/אתה לא מבין את הכאב שלהם ולכן לא איכפת לך כלום מעבר ללהגיע הביתה ולנוח. לו היית מבין שמדובר בתכנית חיסול שיטתית והדרגתית של החרדיות במדינה זו לא היה צורך להפגין בריכוזים חרדיים כי אתה ודומיך הייתם הולכים לזעוק בריכוזים החילוניים. אולךם מאחר ולצערי מי שלא מבין את הם דוקא אלו הנראים כ
זונדל02.04.17
בגלל תכנית לחיסול החרדיות הרצתם את החרדק אפשטיין? ועוד שני פרחחים בעירית בני ברק?
השקר אומנותכם02.04.17
רגע. מתחננים שיעצרו אותם. חבורת חוליגנים משועממים שפתאום קלטו שהם יכולים לשלוט באחרים.
תהילה02.04.17
101
חיפה כימיקלים חוסמים את גהה ואיילון זה בסדר עובדי רשות השידור חוסמים את שרי ישראל זה שפוי, אבל הפלג ההזוי הקיצוני הלוחמני, אותם, לעצור, לדרוס, לרמוס
יענקי02.04.17
וגם הם עשו את זה פעם אחת לא חמש פעמים בשבוע......
יש הבדל גדול...02.04.17
100
איזה דפוקים הם הצילוו!!!
אוריה נתיב02.04.17

הצגת כל התגובות

99
הכופרים בכל דור. ובדור שלנו ברור אפילו לציונות הדתית שהצבא נועד לשמד ולהעביר על דת. איך לא כולם רואים את זה ? לא אבין. ואני לא שייך לשום מחנה ולא מבין בפוליטיקה, אך מי לא שם לב כי הערכים של המערב הפרוע מונחלים בצבא בתשקורת ובמה לא. יחד עם זאת צריך ליזהר לנהוג כבוד ברבנים
שי02.04.17
כל שנדרש ממך זה לחתום בלשכת הגיוס ולחזור לתלמודך, כפי שהיה בעבר. אינך רוצה - אין בעיה אל תיגש, אך אל תכריח אותי לשאת בתוצאות מאסרך. שב בכלא ושא בתוצאות לבד, ואל תפריע את שיגרת חיי כי אתה פורע חוק ואידיוט המפר בכוונה את הנחיית גדול הדור האמיתי, הרב שטיינמן.
אבי02.04.17
98
בעלי הצדיק כבר 3 פעמים , והכי אני כועסת למה שחררו אותו בדיוק בניקיונת לפסח הביתה אם כבר לעצור אז בבקשה בלי לשחרר הוא מפריע בבית... , תשחררו אחרי פסח או יותר מאוחר בבקשה !!!
טובה02.04.17
97
גם נתי גרוסמן וישו ויין ושמואל דויטש וכל הרבנים ..... אבל הם לא הולכים להפגין .. למה ?.? הרי זה כיף להיעצר .. שילכו הם ..
כל כך נחמד...02.04.17
זקנים ממרים.
הם רק מסיתים..02.04.17
96
גם הנשים תומכות. זוהי אידיאולוגיה אמיתית! לא יחצנו"ת
רפאל02.04.17
הנשים... כמו שמביאים שוטרות להפגנות ואז פתאום כל הבחורים והאברכים באים ומתי שהם רואים שוטרות הם בכונה לא קמים כדי שהם יגררו אותם......
חרדי02.04.17
95
שמעתי שהם מוצאים גם חוברות לילדים. תזכרו השנאה נגד ביבי משאירה אותו בשלטון כבר 80 שנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב02.04.17
94
איזה שטיפת מוח עשו להן.
מאיר02.04.17
93
אתם צבועים אתם מקבלים שירותים רבים מהציונים רפואה וגם כסף מהמדינה בלי החיילים והשוטרים את השכונות שלכם הערבים היו באים לעשות לכם פוגרומים כל ההפגנות הם ביטול תורה נטו תעשו חשבון נפש
הרב יוסף02.04.17
אם אתה מדבר ככה אתה בטח מזרוחיק ואם כן אינך רשאי להיקרות רב... ושנית גם ללא המדינה יהודים לאורך כל השנים ידעו להסתדר יפה מאוד מאוד כשחיו במדינות ערב אז ככה שלא תנופף לנו בדגל של המדינה כי אם היא לא תיהיה נדע להסתדר
בלה בלה02.04.17
איפה מלמדים את כולכם נביאי הבעל להתנבא בסגנון אחד? ב"הפסל"?
א04.04.17
השלטון. עד לאן הצביעות והדמגוגיה?
כת מושכי הזנבות02.04.17
92
תראו לאיזה שפל הם מגיעים .ה ירחם על כל עם ישראל .האיש המושחת הזה מוביל את הקבוצה הזאת בכח ההרס וחרחור ריב ומדון לעבר פי פחת והכל באיצטלה של קנאות
שמעון 05.04.17
91
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
את מזכירה18.04.17
90
המשועממים בעלי הסמארטפונים מגיבים פה יותר מכל "חרדק" ממוצע (וסליחה על השימוש במילת הגנאי המטופשת שהם המציאו מבית הקופירייטינג של ויין ושות')
א04.04.17
89
חילול ה' ממש יש דרך בריאה להידברות....יש חרדים שבאמת לומדים תורה לשמה ויש אוכלי חינם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי02.04.17
88
הרעלו אותו בגלל התנגדותו הלא אלימה לגזירת הגיוס והג'יאד
סועא עראפת 02.04.17
87
על נשים צדקניות שמענו, אבל על נשים "טפשניות" לא שמענו. יישר כוח על המעמד החדש שעם ישראל זכה לו לקראת חג החירות.
איצ02.04.17
86
עצור
יענק'ל02.04.17
85
לקרוא את תגובות השנאה כאן של חרדים לחרדים זה מצמרר
כמה שאתם שונאים06.04.17
84
לקרוא את כל התגובות ההזויות של החרדקים הרדודים כאן.
מי לה' אלי02.04.17
תורה או מתגייס. בעלה גם מבטל תורה וגם לא מתגייס .להיות בכלא על אלימות זה פושע.
צדיק אמיתי...06.04.17
83
בקרוב הם יטפלו בכם כמו שצריך
חנה06.04.17
82
בזכות המשטרה היא קיבלה פטור של ערב אחד מלהשגיח על הפסיכי שלה. מסכנה.
רחמנות03.04.17
81
ששמחות שבעליהן או ילדיהן שהידים
רפאל06.04.17
80
רובו ככולו של הציבור וחכמיו נגדם, אין מחילה על חילול ה' ועל שנאת האחים שהם מלבים במזיד וביודעין מתוך הפקרות ושחצנות מעוררת בחילה, חרב השנאה והפילוג תבוא בליבם וקשתותם תשברנה.
ה. תשבי03.04.17
79
קשה קשה לראות עד כמה העצניקים חזקים, צודקים, מאמינים ואילו אתם- מאבדים את עצמיכם בידיים. מגדלים דור על שנאה מלאים בעצמכם בשנאה וממש מגשימים את אמרת חז"ל- גדולה שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים. הרי ברור שהילדים שלכם הגדלים על אהדת הגיוס, על ריקודי מה יפית בעייני החילונים ועל שנאה עזרה לציבור החרדי באמת
אמרנו לכם02.04.17
78
אולי באמת עדיף, שהוא ישב במעצר והיא תוציא כתבות לעיתון, אולי תזכה, להכנסה קלה.
אשת חבר02.04.17
77
ערב רב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארורים05.04.17
76
מינימום הסגר לכמה שנים
יהודי ממש לא פש04.04.17
75
זרש בבית והעץ כלוא, והעציץ בכביש מתעמת עם שוטרות
זרש בבית והעץ02.04.17
74
הלו אשה זבלית שכמותך תכניסי לך טוב טוב לראש לא רק שלא עשית שום מצוה אלא אתם עושים רבבות רבבות עוונות נוראים בין אדם לחברו ובין אדם למקום זו לא תורת משה רבנו שכולה קדושה ורחמים זו ממש שנאה ותיעובה של התורה הקב''ה יעקר אתכם מן העולם אתם ותורתכם המזוייפת
הם ההוכחה05.04.17
73
על איזה דברי תורה בדיוק תפסו את בעלה שהיא כ"כ מאושרת? דור משוגע גדל לנו מתחת לאף
זלמנוביץ03.04.17
72
אם אתם לא הולכים לצבא ועוד הולכים "למחות" על כך מאיפה יש לכם אינטרנט האא?!!!
Yairza02.04.17
71
בגלל גזירת הדלפת מסמכי האטום של ישראל
גברת וענונו 02.04.17
70
המשלחים בבית והצעירים מסכנים חוטפים
המשלחים בבית02.04.17
69
כל כך הרבה גאווה לקרוא כתבה זו! לאט לאט זה יחלחל והמדינה יחד עם חרדי המחמד שלהם יבינו שאין ולא יהיה כל הידברות.
אלי 02.04.17
68
חולי נפש!
אברהם02.04.17
67
הציונים הם האויב שלנו ובודאי שאנו לא מעוניינים בטובות מהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הועם02.04.17
בשבילי הציונות היא לא אויב כי אם חולי הנפש האלה
ישי 02.04.17
66
על איזה דת מדובר? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עעע02.04.17
65
אתם/ן יודעים/ות למה היא שמחה ? לפני שהבעל הולך להפגנה הוא אומר לה את יודעת יש אפשרות שיעצרו אותי אז היא אומרת לו בתגובה שים לב שזה לא יהיה מעצר בית כמו שמלכי שאלה את בעלה בכתבה הבנת איך נעצרים
שימי04.04.17
64
לבעלי לב ודעת זה לא נראה טוב השנאה הזאת גם אם הם רוצים לפתוח סמינרים וכו כולם מסכימים שיש בעיות בלשכת גיוס שיש שם בעיות צניעות חמורות ובדיקה על ידי אישה של מקומות לא צנועים האם אדם חרדי יכול להסכים לזה האם יש צורך בכל הביקור המיותר הזה אם לא מתגייסים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי03.04.17
שלך בלשכת הגיוס, אבל אין שום בדיקה במקומות לא צנועים וגם לא במקומות צנועים, ואין גם שום אישה.
ישי04.04.17
להיפך, "היפרד נא מעלי" זה דבר טוב לעיתים, ודאי שעם חבורת השרצים הארורה הזו, הפלג והמחבלים ימח שמם וזכרם, לא טוב לדור בכפיפה אחת. הבעיה מתחילה בהתנהגויותיהם האחרות, למשל הבן-תורא הארור, או העצניק הארור זה היינו הך, ממודיעין עילית שרוצה בכח מפטיר בפרשת שקלים, כי לטענתו הוא הרב והמרא דאתרא אף על פי שהי
אבי04.04.17
63
אין הבדל. סיסמאות נבובות. מלחמות מיותרות.
ברק03.04.17
62
אפילו לפי שיטתם אין שום הצדקה למה שהם עושים הם יכולים לעמוד בצד בהמוניהם ולהפגין אבל הם לא רוצים להשתעמם, אז הם מזיקים וגוזלים את זמנם של הציבור צריכים להשליך עליהם ביצים ושמן כדי שיפסיקו בדרכם המושחתת
דןסגלגל02.04.17
הבעיה היא שאם תעשה את זה אז יגידו לך שזה חילול השם אבל זה אחלה רעיון
זלמנוביץ03.04.17
61
לא די שהגבדים השתגעו גם הנשים משוגעות??????? הנשים עיקר הבית והחינוך, איזה ילדים הן מגדלות? פראי אדם, חיות, חוצפנים, בטלנים... כדאי שהאשה של הכתבה תכין כבר כתבה שהיא תפרסם כאשר הילדים שלה ישבו בכלא..... מעשה אבות סיםן לבנים.....מטומטמות.... באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רותי02.04.17
60
ישנה מודעה שבה מבקשים מילדים ובחורים צעירים לא לחסום כבישים על דעת עצמם ושהמבוגרים יקחו אחריות. בבקשה קצת הוגנות כלפי ציבור שנרדף באכזריות בעקבות מאמרי שיטנה באתרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קורא הפלס02.04.17
של כנופיית הפלג והמחבלים ימח שמם וזכרם. זה שהפלס הארור מפרסם מודעה טיפה שונה, זה בא רק כדי שהעורך המרולל, רשעי ישראל בגופו ובממונו, נתי גרוסמן ימח שמו וזכרו, מפחד שיאשימו אותו בהסתה ולכן מפרסם מודעה קצת שונה, כדי שיוכל לטעון שהוא לא מפרסם רק את מודעות ההסתה. אבל באמת החלאה הארורה הנ"ל עומד מאחרי כל
אבי02.04.17
רוצה אם כל הכבוד
חרדי02.04.17
59
וזה לא פעם ראשונה בהפגנות בצמתים אמרו להם שיש שוטרות והם לא קמו עד שהשוטרות בעצמם הרימו אותם...... במרתון אמרו להם שהם ילכו שם חשוף וכולם באו..... כי ההשקפה לא מענינת אותם[וגם עקומה לגמרי] ואין להם אלוקים אז מדברים דרך מה שמענין אותם......
כי זה מה שמדבר.02.04.17
58
את ההפגנות האלו הם לא יהיו מעיזים לעשות במקום אחר שהוא לא משטר של הציונים , היות והם בוטחים בציונים שלא יהרגו או יפצעו אותם , כי הם ציונים גדולים !
ציוני02.04.17
57
תתבישו לכם!!! עושים חילול השם נורא ועוד מתפארים בזה???!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כנסע'ס02.04.17
56
תמיד חשבנו שהפירוש לגמרא זו הוא שהאמת תהא נעדרת מהחילונים, אך בימינו מתברר שהאמת תהא נעדרת אפילו מהחרדים. להגיש טופס עלוב בלשכת הגיוס נהפך ליהרג ובל יעבור, ולהיעצר ולחטוף מכות לשווא נהפך למסירות נפש ולקידוש ה'. מסכנים!
שלמה. ב.02.04.17
55
כל הכבוד לנשים הללו
אישה יהודייה02.04.17
54
שוטה בעלך עצור אבל זה כלום לעומת מה שמחכה לו בעוה''ב שלא בטוח לפי מעשיכם שאתם מאמינים בו. בושט והיכלמו מחללי שם שמים ושם ישראל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיתי18.04.17
53
שום אישה לא מפגינה, נשים מחוץ לרחובות והעיתונות מלבינה שנאת חינם.לא כל מה שמפרסמים אמת... גם על היהודים אמרו וכתבו זה היה אמת? רק לעורר שנאה בין האנשים שבולעים בשמחה ובחוסר מחשבה מה שכותבים. "בורים ועמי ארצות"
רחל04.04.17
52
הנשים והשוטרות בהפגנות.............
גרוסמן03.04.17
51
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם03.04.17
50
מה שתגידו, תגיבו, תזעקו- האמת תנצח
אחת חכמה באמת02.04.17
ולא הלבלר הארור עורך ה'יתד' לשעבר וה'פחס' כיום עם חבר מרעיו המקוללים ימח שמם וזכרם.
אבי02.04.17
49
עץ בני תורא גוררים גם את נשותיהם להפנות מחכים לשוטרים
עץ בני תורא02.04.17
48
פעמים
רינה אלפרון 02.04.17
47
ראתה את בעלה בעדת קרח, השקתה אותו יין עד שנרדם וכשהתעורר קרח כבר היה באדמה. מצד שני, זרש יעצה לבעלה לעשות את העץ שעליו נתלה לבסוף. נשות הפלג צאינה וראינה, יש ממי ללמוד, בחרו בטוב.
זרש אשתו02.04.17
אמרה לו: מה איכפת לך? אם הרב שטיינמן הרב, אתה תלמיד, ואם הרב שמואל הרב, אתה התלמיד.
רדס03.04.17
46
כי אם זה לא עובד דרך הרבנים אז אולי דרך הנשים....
חרדי נורמלי02.04.17
45
יודה להם אין ספק שמה שהם עושים זה שגעון וזה וודאי לא אמור להיות ככה אבל בדרך הזאת שהם לא מרפים ורק מעלים את המאבק מתישהו המדינה צריכה לשחרר ומתי שזה יקרה כל העולם החרדי יצטרך להודות להם זה סוג של מוזרות שמצד אחד וודאי אין לעשות כמוהם אבל מצד שני טוב שיש מי שעושה ככה כי אולי באמת ככה יהיה שינוי
ניטרלי02.04.17
44
אתם יודעים מה זה להיות נשואה למשוגעים אלימים כאנשי הפלג ? תזכרו הלחץ שעשו שבוע שעבר לאשה בצומת זה ממש מסירות נפש !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חני02.04.17
43
אני כאשת מקצוע (פסיכולוגית קלינית) רוצה לומר שהם פשוט עובדים לפי הספר הם עובדים על שטיפת מוח ברמה מקצועית שזה אומר שיש להם אנשי מקצוע שמייעצים להם איך לעבוד... בקצב הזה יצאו באמת מחבלים... מתאבדים
מלכי מבית שמש02.04.17
42
כיום אי אפשר להתחבא מאחרוי דעת התורה. הרי יש את הרב שטיינמן ועוד שחושבים נגד דעתו של הרב שמואל. בואו תחשבו האם יש כאן קידוש ה' או לא? מה התורה מצווה אותנו? מה התורה והחכמים מצווים? האם יהושוע עבד משה שלא מש מהאוהל נלחם בעמלק? האם דוד המלך נלחמם את מלחמות ה'? במקום להתבזות בהפגנות ולחלל ה' בואו ללמוד
רדס03.04.17
41
רק אלו שלא יודעים בכלל על מה הם מפגינים - להם התהילה והכבוד? עולם השקר. רעיון להפגין מול נתב''ג להשניא את החרדים על כ ו ל ם. מוציאי דיבת הארץ והעם רעה!
בן תורה שלומד 02.04.17
40
האמת זועקת
אחת חכמה באמת02.04.17
39
את בעליכם למען הג'יאד
גברת יאסין 02.04.17
38
גזירת גיוס מזומנים בשחור
גברת רוזנשטין 02.04.17
37
א. לעצור אותם ולשימם בצינוק יחד עם פושעים דוגמתם שילמדו אותם לקח בתא המעצר. ב. לשפוט אותם מיד ולתת להם את העונש המקסימלי. ג. שבגזר הדין יומט עליהם קלון כך שלא יוכלו לשמש כדיינים ולעשות קופה יפה מכך. ד. מיד עם תום המעצר והעונש לגייסם בכפיה ל-3 שנים, תכבד העבודה עליהם ואל ישעו לדברי השקר,הרהב והכזה של
אבי02.04.17
36
ריקנות
תינוקות02.04.17
35
אולי תעודדו את ילדכם להתאבד???
שפוי02.04.17
תפנה לכל המפגינים וחוסמי הכבישים מאז קום המדינה שחסמו את המדינה, צבוע ונבל.
לחילוני המחופש03.04.17
34
המקדשים שם שמים ברבים ולא נותנות לקרירות הנושבת ברחובות להיכנס לביתכם , ממכם יראו ילמדו ויקנאו !!!
ר יענקב02.04.17
33
שמים זה גזל זמן מה חטאו האנשים שרוצים לחזור לבית אחרי יום עבודה קשה
אריאל02.04.17
32
שלושה סדרים ביום היא גאה שנעצר שלוש פעמים. ואלה הם בני תויירה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עולם הפוך02.04.17
31
חח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שחקןייי02.04.17
30
גם לי שטפו ת׳מוח, וגם אני גאה בבעלי ששולח את הילדים להתפוצץ ולקדש את שם אללה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פטימה02.04.17
29
הוא חי על כדורים ולכן אני מתפללת שישאר במעצר, שיהיה לי קצת מנוחה ממנו
חי על כדורים02.04.17
28
למה לו, לכתב, להסתכן ולהכנס למעוזי הפסיכופטים הללו, ולחפש לו את אשת העצור, או אולי אפילו לפברק ראיון, כאשר קיימים לרוב, בעתונות וברשת, ראיונות אין ספור עם נשות ואמהות רוצחים ערביים מיהודה, שומרון, עזה וירושלים. הטקסטים - אותם טקסטים, הטירוף - אותו טירוף, הניתוק מהמציאות - אותו ניתוק, ואידך זיל גמור.
אברהם02.04.17
27
יש להם רצח בעניים. הם שטופי מח וחמומים. אפילו לא יודעים בדיוק על מה!! יש לי חברים טובים שנמצאים שם, הפסקתי לדבר איתם בנושא כיו שהם לא ממוקדים מעבירים נושאים בקצב מסחרר. מתחיל עם גיוס ממשיך עם השבת וחינוך וכו' וכו' זה בסוף יגיע לרצח. השם ישמור. רק תפילות ורחמי שמים ומשיח יצילו אותנו מהחולי נפש האלה.
השם ירחם02.04.17
26
מושחתים
מחללי שם שמים02.04.17
25
דחוווןף פסיכיאטר שלא בטוח שיעזור אבל לנסות חייבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אא02.04.17
חושבני שיהיה עומס בביטוח הלאומי לאשר להם קיצבת נכות לא יודע מאיפה יגייסו מליונים אולי אפשר לעשות מילווה חירום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צמח שניאור02.04.17
24
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תגובה למחבלת02.04.17
23
אתם לא מבינים, שזה לא פלג??? זה הציבור החרדי האמיתי! מספיק להתייפף! תאמרו בכנות, אנו לא בדיוק מתאים לנו הציבור החרדי, לכן אנו מתפשרים על החינוך, הצבא, על הכל, אבל לא נעים לנו, אז אנו ממשיכים לחבוש כיפה שחורה. והיצר הרע שלנו, אומר לנו שאנו החרדים האמיתיים. די עם זה! יש לבער החמץ גם מהלב, ערב פסח.
רפי02.04.17
כמה בני פקועה ראורים המורדים בגדול הדור למען לבלר ארור שפוטר ונשבע לעצמו להגיע שוב לקדמת הבמה. על הדרך אסף סביבו חבורת חלאות מופרעות הלוא הם הפלג הירושלמי והמחבלים ימח שמם וזכרם, שבמקום ללמוד או למצער לעזור להוריהם או לנשותיהם הולכים להתפרע וכך להוציא את המרץ שלהם. בקיצור, מי יתן ולא יוציאו את שנתם
אבי02.04.17
22
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיני02.04.17
21
בריוני הפלס מתעמרים בלומדי התורה, ומנסים להרוס את עולם התורה
בריוני הפלס02.04.17
הגיע הזמן להפסיק את הזרמת הכספים לתלמידי הישיבות של הפלג החתרן כולל הפסקת תשלומי קיצבת הילדים וההנחות בארנונה. גם נהנים ממנעמי כספי המדינה וגם יורקים במצח נחושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי02.04.17
20
שהיא מתבישת שבעלה השתטח על הרצפה ברחוב כמו משוגע- ושוטרות סחבו אותו כשכולו מחויך מאוזן לאוזן! והיא היתה צריכה לטפל בילדים לבד.... טוב שביא גאה בו אחרת מזמן היתה פונה לרבנות
ירושלמית גאה02.04.17
19
נשות המחבלים אמיתיים,להבדיל אלף אלפי הבדלות, אך יש קיים קו מחשבה דומה , דוגמה קטנה: הראיון עם בומדיין מתפרש על פני שני עמודים. בראיון מספרת בומדיין כי קוליבלי רצה לנסוע להילחם בסוריה ובעיראק, וכי היא עצמה לא נתקלה בקשיים להגיע לשטחי דאעש. "טוב להיות על אדמת דאעש", היא אומרת, בראיון מספרת בומדיין כ
כת מושכי הזנבות02.04.17
18
איזה גזירה נפלה עלינו לחיות בתקופה של כת מופקרת של חולי נפש שמציקים לכל המגזר החרדי ומשניאים את הדת על כל העם היושב בציון
יעקב02.04.17
17
הנשים והשוטרות
אפשטין02.04.17
16
ממש מזכיר לי את נשות הטרור שמצהירות בתקשורת שהן ממש מאושרות שבעליהן נהפכו לשהידים בגלל שבסה״כ רצו להרוג יהודים... איפה יש כאן מסירות נפש על התורה??? לשבת על הכביש??? למשוך בזנבות סוסים??? זה מה שר׳ שמואל שליט״א רוצה שיעשו??? זה קידוש ה׳??? האם נשות הפלג ישמחו כשבעליהן ידרשו ללמוד ברציפות 8 שעות ביום
נטע02.04.17
15
ועוד פעם חחחחחחחחחחח
יהודי02.04.17
14
הלוואי עליי גם להיעצר ולקדש שמו יתברך ברבים למרות שיש לי פטור אני בתור חרדי חייב ורוצה למחות כנגד השלטון שמגייס בכפייה אלימה את רבבות המוני בחורי ישראל הקדושים והטהורים שעושים רצונו יתברך
מ02.04.17
13
גם בעלה תינוק שנשבה, לכן הם זכאים בדין.
דן סגל02.04.17
12
כשבעלה נעצר. הזוי.
123402.04.17
11
וכן כל הכתבות שבשבועיים האחרונים ואני לא מבין מה הסיבה לשלם על כך, אף על פי כן השנאה מבצבצת מכל שורה. אבל בכל אופן אוסיף על כך. הפלג אינו מגייס נשים להיפך הנשים חדורות אמונה והקרבה, ואני רוצה לספר על עצמי שאני אדם לא צעיר כל כך בוש ונכלם בכל הפגנה שאני לא זוכה להשתתף בה. המבטים של בנות הבית מהצעירה
זונדל02.04.17
אתם מוסרים נפש. אף אחד חוץ ממכם שטופי המח, לא מבין!
חיים02.04.17
אם לא מעניין אותך לאן הולך הציבור החרדי, אין לי מה לדון אתך בכלל. אבל אם נותר בך זיק יהודי כל שוהא אלא שאינך מבין במה המדובר, ובכן קרא את חוק הגיוס "המתוקן" קרא את הנסםחים כולל תשובת המדינה לבג"ץ בנושא שמע כמה וכמה ביטויים של אישיםחילוניים כיצד הם רואים את הנושא. צפה והאזן לכנס המחוז החרדי מטרותיו
זונדל02.04.17
קראתי את חוק הגיוס המתוקן וכמעט כל מסמך שאתה מעלה ומצאתי שטענותיך אינן אלא הבל ורעות רוח ותו לא. גם במשרד החינוך אני שומע את רצונות המחוז החרדי, והפלא ופלא, חלאות הפלג לא זועקים על זה, יען כי זה לא יעזור יותר מדי, להיפך הם מושיטים את ידם הטמאה ליהנות מתקציבי המחוז הזה ואז פושטים טלפיהם כחזיר לאמור:
אבי02.04.17
ממתי אברכים ובחורים אמורים להתעסק עם חוזים ופוליטיקה? בנתיים שום דבר לא השתנה!!! תחזור לביהמ"ד ותן לעסקנים לעבוד ת
חיים02.04.17
אפילו לא מצחיק... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כנסע'ס02.04.17
10
אנשי הפלג, מזכירים לנו שאנחנו חרדים לדבר ה'!
יוסף חיים02.04.17
9
נשות הפלג נטלו עשרה קבין סכלות שירדו לעולם, שימשיכו להשאר לבד בבית ושהאדיוט ימשיך בבית סוהר
עשרה קבין סכלות02.04.17
8
אחד מאנשי הפלג היתי מאושרת נפטרים מהפרזיט לתקופה ארוכה יותר מכך הוא גם חוטף קצת מכות נראה לי נקמה מתוקה של מלכי בבעלה !! איך קוראים לאיש פלס שנעצר? שה-ייד
james02.04.17
7
חחחחחחחחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה 02.04.17
6
גם אני משתייכת לפלג השומרת על הגחלת של התורה שלא תכבה ובעלי משתתף בכל ההפגנות אבל אף פעם לא היתה לו זכות להיעצר אני מבקשת מהשופט שפעם הבא כשיעצרו אותו רק לא לשלוח אותו במעצר בית!!!
שרית02.04.17
5
היא אמרה, ב''ה הוא נעצר, כל עוד שזה לא מעצר בית....הכל בסדר! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחחחח02.04.17
4
חולים בנפש צריכים רחמי שמיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון02.04.17
3
מתייחסים אליהם כאילו מחדירים להם השקפות של דאעש! אל תשכחו שבראשם עומד אחד מגדולי ופקחי הדור זה שהם לא באותה השקפה של נערי האינטרנט לא הופך אותם לשק חבטות תפסיקו להשתלח בהם ותסקרו בצורה הוגנת לפחות כמו שמסקרים הפגנות של עובדי התאגיד
נקודה למחשבה02.04.17
ה' יעזרינו שננצל מחבלי משיח אלו
עם ישראל02.04.17
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצניקית גאה02.04.17
1
רוקדים, כנראה שהעולם שלהם אנמי למדי והאקשן מחייה אותם. נאבעך...
שושי02.04.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24