כיכר השבת

"הטרידו, איימו וסחטו" • דרמה לילית

גל מעצרים בקרב ראשי "הפלג" ובכירי "הפלס"; 28 נעצרו​

28 איש, בהם בכירי וראשי "הפלג הירושלמי" ובכירי עיתון "הפלס", נעצרו בגל נרחב של מעצרים בכל רחבי הארץ שביצעה המשטרה • ב'פלג', מאיימים לצאת ל"מאבק עיקש וחסר תקדים" (חרדים, בארץ)

127
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ב בניסן | 18.04.17
הדרמה בבני ברק (צילום: צביקה לרר)

מלחמת עולם נגד הפלג הירושלמי? בצעד חסר תקדים של המשטרה, בפשיטה בו זמנית במספר מוקדים ברחבי הארץ, עוכבו הלילה (שלישי) ראשי ועסקני "הפלג הירושלמי" וכן בכיר עיתון "הפלס" בפשיטת ענק של כוחות משטרה על בתיהם. העסקנים נלקחו לחקירה והוחרמו מהם ציוד אישי כגון מחשבים ומכשירי הסלולר.

משמות העצורים בפשיטה הלילה שהגיעו לידי "כיכר השבת" עד כה עולה כי המעצרים כוונו למנווטי המאבק בנושאי ההטרדות של חברות וראשי המשק. חלקם של הנחקרים עובדים בעיתון "הפלס", בטאון "הפלג הירושלמי", וחלקם האחר פעילים בכירים בוועדה להצלת עולם התורה וניהול קווי המאבק וההפגנות.

כך לדוגמה פשטו כוחות משטרה ובילוש על בתיהם של עורכי "הפלס", נ.ג. ו-י.ו., כמו כן נעצרו י.ח.ג., ש.א. ממנהלי העיתון, א.ט., ד.ב. מנהל ישיבה ועוד שורה של בכירים.

מנחם כרמל לאחר שנפצע (צילום: צביקה לרר)

כחלק מגל המעצרים נעצרו במודיעין עילית גם ש.י., ש.י., מ.ו., י.ט., ש.פ., חלקם בכירים בוועדה להצלת עולם התורה האחראית על ארגון הפגנות הפלג הירושלמי נגד מעצר העריקים. בבני ברק נעצר בנו של הגר"מ גרוס, בביתר עילית נעצר בכיר נוסף, ומלבדם נעצרו בירושלים מספר בכירים נוספים.

בנוסף, נעצר במאה שערים מ.ק. מי שמתחזק את קווי המאבק של הפלג הירושלמי והעדה החרדית. העצורים נלקחו על ידי חוקרי ובלשי יחידת להב 433 אל מתקני החקירות בלהב 433.

בבני ברק התרחש עימות של ממש בין כוחות המשטרה לבין מפגינים כאשר איש העסקים מנחם כרמל נפצע באפו אך סירב להתפנות לטיפול רפואי בבית החולים. במהלך המהומות אף נעצרה אשה שהתעמתה עם השוטרים.

כרמל משוחח עם כוחות המשטרה (צילום: צביקה לרר)

ב"פלג הירושלמי" הרוחות, כצפוי, סוערות מתמיד, שם אומרים ל"כיכר השבת" כי "ניסיון השתקה דיקטטורי בסגנון שמזכיר משטרים אפלים לא רק שלא יעצור אותנו אלא יוציא אותנו למאבק עיקש וחסר תקדים".

"לא ישתיקו את התורה את לומדיה ואת מוסרי הנפש עליה, ואם מישהו חושב ששורת מעצרים בכוחה למנוע ממישהו את המשך המאבק, עליו להכין תאי מעצר לרבבות שייצאו למאבק אדיר על קדושת העם היהודי, וכזעקת המפגינים בכל צמתי הארץ 'כולנו לכלא ולא לצבא, נמות ולא נתגייס'".

מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה סמויה המתנהלת מזה כחצי שנה עוכבו/נעצרו לפנות בוקר במבצע ארצי ומקיף 28 חשודים מכל רחבי הארץ החשודים כי במהלך השנה האחרונה הטרידו, איימו וסחטו מנהלים ונושאי משרה בכירים בחברות גדולות במשק וחברות ממשלתיות תוך ניסיון לשדלם לפרסם בעיתון 'הפלס'.

חוסמים את הכוחות בבני ברק (צילום: צביקה לרר)

"החקירה החלה בעקבות עשרות תלונות מבכירים בחברות גדולות במשק ובהם חברות ממשלתיות שהתקבלו במשטרה בכל הארץ ורוכזו במשטרת ירושלים. עניינן של התלונות הטרדות בלתי פוסקות באמצעות הטלפון, דוא"ל ופקסים של מנכ"לים ובכירי החברות, בהם הציגו עצמם ככאלו המייצגים ציבור גדול המרגיש מקופח מכך שהם לא מפרסמים בעיתון המייצג אותם ובשל כך כדאי להם לפרסם בעיתון ה'פלס'.

"מהחקירה עולה כי החשודים נהגו לפנות מדי יום למוקד טלפוני המכונה 'קו המאבק' אשר הופעל ע"י החשודים, בו היו מזדהים באמצעות קוד וסיסמא וזיהוי מספר טלפון ממנו היו מתקשרים. שם היו שומעים הקלטות של שדרנים שפרסמו תכנים הכוללים את פרטי החברה אותה הגדירו ככזו שצריך להטריד באותו היום ומה 'מדד ההטרדה' (כמה שיחות/הודעות לאותו היום).קו הטלפון הוקם על ידם למטרה זו.

"בשלב הזה, לאחר שקיבלו את ההנחיות המפורטות, היו מתקבלות באופן בלתי פוסק עשרות ומאות שיחות, פקסים ומיילים לאותה החברה, לנושאי משרה בכירים ואף לבני משפחותיהם, מה שהוביל לשיבוש הפעילות התקין של החברה, ולהפרעה קשה לשגרת היום שלהם ושל בני משפחותיהם. בשל ההטרדות הבלתי פוסקות חלק מהחברות בחרו לבטל את הפרסומים באמצעי התקשורת האחרים, על מנת להימנע מההטרדות הבלתי פוסקות.

"במסגרת הפעילות הגיעו חוקרי המשטרה בין היתר גם למשרדי מערכת עיתון ה'פלס' בירושלים ועל בסיס צווי חיפוש של בית המשפט ביצעו חיפוש במקום ואספו ממצאים הקשורים לחקירה המתנהלת בהם מחשבים, חומרי מדיה ועוד.

הפשיטה הלילית (צילום: צביקה לרר)

"כאמור לפנות בוקר הגיע לשיאו מבצע האכיפה בו היו שותפים כ-250 שוטרים, חוקרים, שוטרי יס"מ, לוחמי מג"ב ובלשים מכל הארץ שעצרו בו זמנית, בהתאם לצווי מעצר וחיפוש שהוצאו ע"י בית המשפט, 28 חשודים מירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, אשדוד, רכסים וחדרה. כלל המעוכבים/עצורים, בהם נושאי משרה בכירים במערכת העתון, הובאו לחקירה במתקני להב 433, שם נחקרו ע"י חוקרי משטרת ירושלים. החשודים שעוכבו/נעצרו הוגדרו כחשודים העיקריים שסומנו כדומיננטיים והמשמעותיים ביותר.

"במהלך פעילות המשטרה בירושלים ובבני ברק החלה התגודדות סביב השוטרים, קריאות לעברם ובהמשך אף הפרות סדר שכללו שריפת פחים השלכת חפצים וידויי אבננים לעבר הכוחות תוך נסיונות למנוע ולשבש את פעולת השוטרים. בהמשך יובאו חלק מהעצורים בפני בית משפט השלום בראשל"צ לדיון בעניינם".

במשטרה ציינו כי "מדובר בחקירה חשובה ורגישה שהחלה כחקירה סמויה במהלכה נאספו ראיות ובוססה תשתית ראייתית שהובילה למעצר חשודים, שניסו במעשיהם לשבש ולפגוע בזכות הקניין והגנת הפרטיות, תוך הטרדה והטלת מורא.

"חוקרי משטרת ישראל ניהלו את החקירה ביסודיות, מקצועיות ונחישות תוך איסוף מכלול הראיות וחומרי החקירה מכל הארץ שרוכזו בירושלים, זאת תוך שיתוף פעולה מלא עם יחידות המשטרה ברחבי הארץ. לאורך כל החקירה המשטרה עמדה בקשר רצוף עם נציגי החברות אשר עודכנו בחקירה. המשטרה תמשיך בפעילות הנחושה לאכיפת החוק והסדר ולמיצוי מלוא חומרת הדין עם החשודים".

(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
(צילום: צביקה לרר)
תוכן שאסור לפספס
127 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
59
אחינו לדיעה - שביתת הרעב של האסירים הבטחוניים.... מחפשים כל העת סיבות למסיבות ההפגנות שמעוררים איבה ושנאה בין אחים. כעת מצאנו עילה טובה
מפגין18.04.17
58
עמלקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון יוסף18.04.17
57
ממשלת סתימת פיות קודש, זאת המטרה.!!!!! וכל מי שרוקד על הדם מתוך שנאה חולנית שידע שגם הוא באשר הוא חרדי שנואי על ידי עוקרי הדת החילוניים. רק עכשיו במקרה התור של המפגנים. בעבר זה היה על השבת או על הקברים של יהודים או על כל דבר שריח יהדות נדף ממנו, העידוד הזה נופל לידי מי שבאמת שונא אתכם על יהדותכם ואל
היום18.04.17
אף אחד לא עצר אותם בגלל הגיוס או משהו דומה. עצרו אותם בגלל שהם חלאות וזוהמות והטקרידו אנשים שסירבו לפרסם בעיתונם המקולל מודעות פרסומת, וכך מנע הכנסה מהחלאה הארורה נתי גרוסמן ימח שמו וזכרו. גל המעצרים שהיה האז היה בבחינת אזהרה, ומשלא שעו לה, פתחה המשטרה ובצדק במעצרים נגד כל החלאות המטרידות. אגב, הם ל
אבי18.04.17

הצגת כל התגובות

56
הגורמים לחילול השם נורא נמאס לנו מקנאים העוסקים בפשעים נגד אלה שלא סבורים כמותם
שרגא מוטיל18.04.17
55
מי העצור מביתר?
שלמה18.04.17
54
את הידים והרגלים בהמות פרזיטים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Shimi18.04.17
53
לזכור שכבר היה גל מעצרים כזה בדיוק לפני שנתיים על אותה האשמה של הטרדות. לא יצא מזה כלום. למה? כי אין בזה כלום, הכל חוקי.
לזכור שכבר היה 18.04.17
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שוק18.04.17
51
במלחמה נגד הסטרא אחרא המודרנית המתקרים הפלג מחללי שם שמים ברבים משניאים את התורה ולומדיה על כלל ישראל 28 עצורים זה מעט היה צריך לפחות 280 עצורים ונראה את הגיבורים הגדולים יושבים כמה שנים בבית סוהר ואולי שם ילמדו מעט דרך ארץ מהאסירים שללא ספק עולים עליהם מבחינה מוסרית ודתית. (נשלח באמצעות כיכר השב
אמיתי18.04.17
50
חזק וברוך משטרת ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב18.04.17
49
מי ביקש ממכם להתגייס?! כל מה שמבקשים זה לא להטריד חברות ולא לחסום כבישים. לומדי תורה עאלק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המדייקת18.04.17
48
אח"כ יקבלו עבודות שרות כעונש , כמו הסיקריקים , שממילא הם לא עושים אותם. והם רק מחתימים סתם אנשים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרד, תרתי משמע.18.04.17
47
אולי כדאי להתחיל לחסל אותם נגע צרעת רוע אנושי, מתסכל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אש18.04.17
46
רק ככה ובכל הכח, כל הטירוף שלהם נוצר רק בשל הבועה המדומיינת והמרחב המפנק שקיבלו מהציבור ומהשלטון, וכך צריך לסיים את זה ובדחיפות, מי שהמדינה הזאת קשה לו מידי לעיכול, מתכבד לשחרר אותנו בדחיפות מנוכחותו המעיקה לטובת שאר חלקי הכדור...
ה. תשבי18.04.17
45
שיתבזו עם הליזול ועם כל המושחתים. שונאי תורה, שונאי ה'. למחללי שם שמיים אין מחילה.
.18.04.17
44
כנראה הוא קנה אותו בברכל .. . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם18.04.17
43
גם לא לומדים אומנות וגם מלסטמים את הבריות, הכל כפי שלימדונו חכמינו! מהדרין מן המהדרין... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיוועלד18.04.17
42
שימו לב עצרו אותם על הטרדות ומה המפגרים צועקים גיוס גיוס
חן18.04.17
41
מגיע להם שיעצרו את כל ראשי הנחש ולנו תבוא הרווחה
יעקב18.04.17
40
אני מאמין שמי שתורתו אומנותו לא צריך להתגייס לצה"ל מאחר והם משרתים בצבא השמיים אבל יש דרך לכו תצהיר ותשתחרר רק שפה המלחמה היא על כח בעולם החרדי ועושים את זה על גב הצבא אתם תביאו את כולנו למלחמת אחים וחורבן עוד לפני שנבנה בית שליש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים סלח18.04.17
כי "אל תען כסיל כאוולתו"
שוטה או משתטה18.04.17
וזו האמת, שאתם נלחמים על כח וכסף ולא על גיוס שאיננו.
אבי20.04.17
מטרתו של הצבא להגן על כולנו. זה נטל וחובה שמוטלת על כולנו, ולא הגיוני שרק הציבור החילוני יגן על המדינה. צבא השמיים - איפה הצבא הזה נמצא בדיוק?
חילוני18.04.17
39
לנסות ולסחוט פרסומת באגרסביות, זה משהו שהלכתית מותר? ״שכנוע״ בדרכי המאפיה, בדרכי הגרועים שבגויים, ״כביכול״ בשם החוק, זה דבר שיעלה על הדעת? עד היכן שיבוש הדעה והשכל הישר?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל18.04.17
38
28 כן ירבו. אמן אמן אמן!!
חני23.04.17
37
כל הכתות מושפעות מראש הכת גם כשיורה להם להיתאבד או להיתעלל בילדים כפי שלימד ראש הכת העבריין הרב חן שגרם נזק בלתי הפיך לילדים .לאלוקים אין משמעות אצל חברי כת האלוקים הוא המנהיג והוא יכל להיקרא גם רב . בכת אין להם בעיה על איסורי תורה ברורים אם ראש הכת הינחה אירת מהתורה . וביהדות אמיתית גם הרב צמוד לחו
כנסו לשיעור18.04.17
36
יצאנו מעבדות לחירות. הלואי וגם בית המשפט יעשה סוף לטרגדיה הזאת של חבורת אנשים משוגעים. הרי לא נשמע דבר כזה בכל העולם. תודה למשטרת ישראל, ולצוות החוקרים שעשו עבודה מצוינת. חרדית נורמאלית שמצביעה ג' .
ציפי18.04.17
35
אין כל בסיס חוקי לעצור מוחים לגיטימיים. כשיגיעו לבית המשפט להארכת מעצר, השופטת יזרוק את המשטרה מכל המדרגות וישחרר את מרבית או כל העצורים.
עו"ד יוגב הראל18.04.17
הם יגיעו לבית המשפט להארכת מעצר על הטרדה ולא על מחאה. וכיון שהטרדה אסורה עפ"י החוק, הם יושלכו להמשך מעצר ונקווה שעד תום ההליכים ואח"ג נקווה שיגיעו גם למאסר ממושך. על "מחאתם" הנלוזה,שגם היא גרמה רק לפריעת חוק ולחילול ה' יבואו אתם חשבון בנפרד.
אבי18.04.17
34
ולא יכולים לעצור איזה אישה ??????? איפה המשטרה?????????????????
בן 18.04.17
33
פתאום יש להם מחשבים.יפה הם המטיפים.את כל הזוהמה הוציאו להם החוצה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב18.04.17
32
לכל המגיבים פה. תראו איך אתם נראים. מזדהים עם המשטרה החילונית של מחללי שבת ומגלי עריות, ושונאים יהודים שומת"צ. תעשו חשבון נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה18.04.17
לא מזדהה עם ברקת שהנו לא פחות מחלל שבת, מגלה עריות ושונא יהודים שומת"צ. גם אצלו זה העיקר הכסף, אז גם לנו מותר לחבב את השוטרים העוזרים לנו מעט נגד פורעי חוק שכמותכם, חלאות הפלג והמחבלים ימ"ש.
אבי19.04.17
עוצרים טרוריסטים שונאי ישראל
ריאלי18.04.17
מגלה עריות ושונא שומת"צ? זאת טענה חסרת היגיון ואחיזה במציאות!!
חילוני18.04.17
31
אתמול בלילה בסביבת השעה 4:35 בבקר נשמעו צעקות ברחובות מודיעין עילית הם חושבים להעיר עיר שלימה משנתם זה לא גזל שינה הם מציקים לחרדים יש לכם קוקו בראש ובפרט לאלה שגרים בקרית ספר אם צריך נפרסם איפה הם גרים ובאיזה קומה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השוני הפגנות18.04.17
30
של רשכבה״ג מרן הגר״ש כולל הרב שטינמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דב18.04.17
29
מצויין שכך עושים להם. את כל העברות שלהם הם עוטפים בשם "גזירת הגיוס. נבלים ברשות התורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר אמיר18.04.17
היסוד של עץ הוא: אני מאמין באמונה שלימה בגזרת הגיוס
עמיר21.04.17
28
המשטרה עושה עבודה ראויה
בני ברקית 18.04.17
27
ההתנהגות של אנשי ה'פלג', מזכירה מאד את צורת העבודה של ה"מאפיה". לאן הגענו?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוה פ18.04.17
26
האמת שכבר מפחיד לכתוב תגובות . הרי ברגע הם עולים מאיפה זה נשלח . באמת בררתי מילים, הרי אם יעצרו אותי אני לא יקבל יותר עליות ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יבנה18.04.17
25
ממשלת ארדואן אתה כותב?? אם כך היו מתנהגים החברים העבריינים שלך בתורכיה מזמן כבר לא היו בחיים. רצוי שתילמד כצת אזרחות ותבין שאתה בגן עדן.טיפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למגיב 5018.04.17
24
אתה מבין שהצדק עמם.
רוני בן בסאט18.04.17
עדיף שתסתום
אודי ש18.04.17
שכל ואנושיות בקדקדו. שכן הם לא נלחמים על קידוש ה', אלא עושים חילול ה' ומבזים שם שמים בהתנהגותם הנאלחת.
אבי18.04.17
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך18.04.17
22
אני לא שמח לאידם אבל ....שיעשו חשבון נפש ויפשפשו במעשיהם האם זה לא משמים ?האם בשמים לא בוכים על מעשיכם הנפשעים קיבלתם עונש משמים תקבלו הכל באהבה צדיקים ותחזרו בתשובה ה לא סולח על חילול ה בי מתוקים תבלו במעצר לא נורא יהיה לכם מניין מושלם
דודי18.04.17
21
מה שמעניין אותם זה שליטה וכח. מעניין אותם מהגיוס כמו שאתי מעניין ממצב הארנבים בצפון יפן. צבועים מטונפים
בן תורה18.04.17
20
השנאה לאנשי הפלג אין לה הסבר רציונלי. נשארו אחת משתי הבררות. א. מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כחמור. ב. עשו שונא ליעקב.
ראובן18.04.17
ודאי לא מסיבת "מי יתן לי ת"ח ואשכנו כחמור", שהרי הם לא תלמידי חכמים כלל, אלא בני פקועה, חבורת ממזרים, פורעי חוק ותו לא. וגם לא מסיבת "עשו שונא ליעקב" שכן הם הם המייצגים בהתנהגותם את עשו.
אבי19.04.17
שונאים אותם כי הם חוסמים כבישים, מרעישים בלילות בלי חשבון, מחללים שם שמים, פוגעים באנשים נשים וטף, ומטרידים סוכני מכירות חפים מפשע........... להמשיך עוד או שאתה מסתפק בזה???
אברך18.04.17
19
עיוות לא שאשה נעצרה בהתעמתות עם השוטרים אלא השוטרים באו לעצור את האשה ולכון כל הבלאגן
אברהם18.04.17
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף חיין18.04.17
17
ואם כן מצבך קשה אינך יודע כבר להבדיל בן אמת לשקר .כמה חבלה יש בתגובתך " צבא השמד? " אוי לך מיום הדין .אל תשכח אתה וחבריך לדעה הפסולה מה שעשה ריש לקיש לרבי אבהו הצדיק והעניו כשדיבר סרה על תושבי קיסריה שהם יהודים רעים ואינם צדיקים כתושבי העיר טבריה ריש לקיש דחף חול לפיו של רבי אבהו להשתיק אותו .ואתה ח
למגיב 6718.04.17
16
סתימת פיות קודש, זאת המטרה.!!!!! וכל מי שרוקד על הדם מתוך שנאה חולנית שידע שגם הוא באשר הוא חרדי שנואי על ידי עוקרי הדת החילוניים. רק עכשיו במקרה התור של הפלס. בעבר זה היה על השבת או על הקברים או על כל דבר שריח יהדות נדף ממנו, העידוד הזה נופל לידי מי שבאמת שונא אתכם על יהדותכם ואל תהיו טיפשים לעודד
מוטי18.04.17
הם מומחים לשרוף רכוש של אחרים
מומחים לשריפות 18.04.17
שורפים רכוש פרטי מנפצים חלונות ראוה, הם מתמחים בזה כבר זמן רב
שריפות וניפוצים18.04.17
העצורים רודפים ומטרידים חפים מפשע מקומם מאחורי סורג
ריאלי18.04.17
15
איזה מעצבן שאנשי הפלג מזכירים לנו שאנחנו חרדים, ומפריעים לנו להערבב עם כל החילונים.
רחמים18.04.17
14
המדינה מפחדת מהיהדות האמיתית ונלחמת בה בסיוע כל החרדקי"ם.
שמעון18.04.17
13
יש לטפל בהם במלא החומרה. הם סרטן בגוף החברה החרדית ויש לסלקם מתוכינו! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים18.04.17
12
אתם עושים עבודת קודש כל המזלזל בגדולי ישראל אין רפואה למכתו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם18.04.17
11
מדובר באנשים חולים, חמומי מח, אימפולסיביים. הסביבה סובלת מהם שנים. התירוץ האחרון שלהם לשיבוש החיים במדינה ולחילול השם הנורא היא גזירת גיוס שלא קיימת בשום מקום אלא במוחם הקודח. אם הם לא מבינים שפה אחרת פשוט צריך לכלוא אותם בכלא או מוסד סגור.
צבי18.04.17
10
לחרדים המזדעזעים מהתנהגות חבורת הפלג: אל תשכחו גדלתם באותה ערוגה, השקו אתכם באותם חומרים... אלא , הם לקחו את זה ברצינות!!!! מסכנים כולם.
רוני18.04.17
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יסי18.04.17
ושולח ילדים להתעמת עם שוטרות
ריאלי18.04.17
ובו שואל אחד ההורים אותו, האם להתייצב והוא אכן התיר. ואז התערב החלאה והזוהמה פטרוב ושאלו הייתכן? וענה לו הגר"ש אתה מוכן לשבת בכלא במקומו? מסקנה: מטעים את הגר"ש ומסלפים את פסיקותיו כדי שיתאימו לדעתו של נתי גרוסמן ימח שמו וזכרו.
אבי18.04.17
8
למקומות שלא צריכים.
עיני בדולח18.04.17
7
ושהשופט יחמיר אתם ככל שניתן ומצידי לשפוט אותם למאסר עולם. חבורת חוליגנים, חלאות ובני פקועה וכמובן מורדים בגדול הדור האמיתי הרב שטיינמן. הגיע הזמן לשים קץ וסוף להטרדות למיניהן הן של בכירי המשק והן של האוכלוסיה כולה ע"י חבורת חלאות אדם אלו, שמסיתים בני תשחורת להתפרע, כדי שישמשו שעירים לעזאזל במידה ויה
אבי18.04.17
6
מה יהיה עלינו עם לפיד
מאיר18.04.17
5
הרי עם התפתחות הטכלוגיה שיודעים מי שלח להטריד קל לעלות על עקבותיו אז..על ראש הגנב בוער הכובע....
ארץ ישראל18.04.17
4
הצחקתם. גם לפני שנה עצרו ואחרי יומים כולם השתחררו.
אבי18.04.17
3
וחושב שהם עושים חילול ה'. אבל, גל המעצרים הזה מעיד בבירור, שכשמדינת ישראל על גרורותיה בשלטון, קרי: משטרה, צבא, שב"כ, מוסד, מג"ב וכו', לא יודעים להתמודד עם דברים שאתה עושה בדרך הדמוקרטית הם עוצרים אותך על: חשד ל: הטרדות, אונס, שוחד, סמים וכו'. אם אתה נרגע, כמו איוב קרא, עוזבים אותך, אם אתה לא נרגע, כ
אברהם18.04.17
א. התפרעות וחסית כבישים אינה "דרך דמוקרטית". ב. גם אצל ראשי הפשע המאורגן היודעים להסוות היטב את מעשיהם, לא עוצרים אותם על רצח וכדו', אלא על נושאים כלכליים, כדי לעצור אותם מלבצע את מעשי הרצח שלהם, ועל הדרך אם מצליחים להשיג עידי מדינה וכדו' אז מפלילים אותם גם ברצח. כך גם כאן, עוצרים אותם על הטרדות, שז
אבי20.04.17
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בית שמש ציונית!18.04.17
1
וכל השאר הסיטוריה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הצופה מרחוק18.04.17
באמת מקומו בכלא, כמו חבריו הארורים.
אבי18.04.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24