כיכר השבת

בכירי 'הפלג הירושלמי' במעצר

הרב דוד זיכרמן: 'ניסיון השתקה של ליברמן; לא ינצחו אותנו'

אחד מראשי עסקני 'הפלג הירושלמי' אומר ל"כיכר השבת" על גל המעצרים כי מדובר בניסיון השתקה. "בשלב הבא ירו בעיתונאים?", הוא תוהה, "אי אפשר לנצח בהשתקה ובכוח את המחאה שלנו" (ארץ)

107
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ב בניסן | 18.04.17
הרב זיכרמן על רקע המעצרים הלילה
הרב זיכרמן על רקע המעצרים הלילה (צילום: כיכר השבת, צביקה לרר)

"המשטרה מבקשת להטיל פחד, לא יהיה כלום כי אין כלום", כך אומר אחד מראשי עסקני 'הפלג הירושלמי' ל"כיכר השבת", בתגובה לגל המעצרים הלילה (שלישי) של בכירי וראשי "הפלג הירושלמי" כמו גם עורכי ומנהלי עיתון "הפלס", בחשד לסחיטה ואיומים של מנהלי חברות במשק כדי שיפרסמו ב'הפלס'.

הרב דוד זיכרמן, מראשי עסקני 'הפלג הירושלמי', אומר בראיון ל"כיכר השבת" כי "לפני שנתיים היה בדיוק אותו סיפור. מעצרים בערב פסח על הטרדות ובסוף ההר הוליד עכבר. גם במקרה הזה אני סמוך ובטוח שלא יהיה כלום כי אין כלום".

לדבריו: "המשטרה מבקשת להטיל פחד על אלו שמביעים את הדעה הלגיטימית נגד גזירת הגיוס ונושאים את דגל המחאה ברמה ומבקשים לעצור אותה בכוח. המחאה לגיטימית כמו בכל מדינה דמוקרטית. אנשי רשות השידור, הנכים, הסטודנטים כולם מפגינים כשהם מרגישים שפוגעים בהם".

"תבינו שעצרו עיתונאים ופרצו לתוך משרד של עיתון ועשו בו חיפוש. איפה אבירי הדמוקרטיה? האם השלב הבא יהיה שירו בעיתונאים חלילה?", הוא תוהה. "גם אם עיתונאי נחשד במשהו הרי שניתן לקרוא לחקירה. גררו את הגיורת בבני ברק ושעתיים היתה כלואה בתוך הניידת. הם נפלו על הראש? גל מעצרים היסטרי ומתוקשר. זה נסיון ברוטאלי לסתום פיות המנוגד לכל ערכי הדמוקרטיה. זו בושה וחרפה".

אבל זה הכל ההטרדות שלכם?

זיכרמן: "ההטרדות זה עילה. עילה למה? להיסטריה? גם ראש הממשלה נחשד אז באים אליו באופן מכובד וחוקרים אותו. מזמנים לחקירה. לא מתנפלים באישון לילה על בתים עם נשים וילדים. מה זה מחבלים בשכם? זה נסיון השתקה מבית מדרשו של ליברמן. הוא לא מבין מה זה דמוקרטיה. הוא חניך האסכולה הרוסית. אבל גם שם זה כבר לא קיים".

"אי אפשר לנצח בהשתקה ובכוח את המחאה שלנו. אנחנו לא נשתוק ולא ינצחו אותנו. זה המסר", הוא מחדד.

המעצרים והמהומה בבני ברק (צילום: צביקה לרר)

כפי שדוווח ב"כיכר השבת", בפשיטה בו זמנית במספר מוקדים ברחבי הארץ, עוכבו הלילה ראשי ועסקני "הפלג הירושלמי" וכן בכירי עיתון "הפלס" בפשיטת ענק של כוחות משטרה על בתיהם. העסקנים נלקחו לחקירה והוחרמו מהם ציוד אישי כגון מחשבים ומכשירי הסלולר.

ל"כיכר השבת" נודע כי כוחות משטרה ובילוש פשטו על בתיהם של עורכי "הפלס", נ.ג. ו-י.ו., כמו כן נעצרו י.ח.ג., ש.א. ממנהלי העיתון, א.ט., ד.ב. מנהל ישיבה ועוד שורה של בכירים.

כחלק מגל המעצרים נעצרו במודיעין עילית גם ש.י., ש.י., מ.ו., י.ט., ש.פ., חלקם בכירים בוועדה להצלת עולם התורה האחראית על ארגון הפגנות הפלג הירושלמי נגד מעצר העריקים. בבני ברק נעצר בנו של הגר"מ גרוס, בביתר עילית נעצר בכיר נוסף, ומלבדם נעצרו בירושלים מספר בכירים נוספים.

בנוסף, נעצר במאה שערים מ.ק. מי שמתחזק את קווי המאבק של הפלג הירושלמי והעדה החרדית. העצורים נלקחו על ידי חוקרי ובלשי יחידת להב 433 אל מתקני החקירות בלהב 433.

בבני ברק התרחש עימות של ממש בין כוחות המשטרה לבין מפגינים כאשר איש העסקים מנחם כרמל נפצע באפו אך סירב להתפנות לטיפול רפואי בבית החולים. במהלך המהומות אף נעצרה אשה שהתעמתה עם השוטרים.

מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה סמויה המתנהלת מזה כחצי שנה עוכבו/נעצרו לפנות בוקר במבצע ארצי ומקיף 28 חשודים מכל רחבי הארץ החשודים כי במהלך השנה האחרונה הטרידו, איימו וסחטו מנהלים ונושאי משרה בכירים בחברות גדולות במשק וחברות ממשלתיות תוך ניסיון לשדלם לפרסם בעיתון 'הפלס'.

"מהחקירה עולה כי החשודים נהגו לפנות מדי יום למוקד טלפוני המכונה 'קו המאבק' אשר הופעל ע"י החשודים, בו היו מזדהים באמצעות קוד וסיסמא וזיהוי מספר טלפון ממנו היו מתקשרים. שם היו שומעים הקלטות של שדרנים שפרסמו תכנים הכוללים את פרטי החברה אותה הגדירו ככזו שצריך להטריד באותו היום ומה 'מדד ההטרדה' (כמה שיחות/הודעות לאותו היום). קו הטלפון הוקם על ידם למטרה זו.

"במסגרת הפעילות הגיעו חוקרי המשטרה בין היתר גם למשרדי מערכת עיתון ה'פלס' בירושלים ועל בסיס צווי חיפוש של בית המשפט ביצעו חיפוש במקום ואספו ממצאים הקשורים לחקירה המתנהלת בהם מחשבים, חומרי מדיה ועוד.

"כאמור לפנות בוקר הגיע לשיאו מבצע האכיפה בו היו שותפים כ-250 שוטרים, חוקרים, שוטרי יס"מ, לוחמי מג"ב ובלשים מכל הארץ שעצרו בו זמנית, בהתאם לצווי מעצר וחיפוש שהוצאו ע"י בית המשפט, 28 חשודים מירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, אשדוד, רכסים וחדרה. כלל המעוכבים/עצורים, בהם נושאי משרה בכירים במערכת העתון, הובאו לחקירה במתקני להב 433, שם נחקרו ע"י חוקרי משטרת ירושלים. החשודים שעוכבו/נעצרו הוגדרו כחשודים העיקריים שסומנו כדומיננטיים והמשמעותיים ביותר.

"במהלך פעילות המשטרה בירושלים ובבני ברק החלה התגודדות סביב השוטרים, קריאות לעברם ובהמשך אף הפרות סדר שכללו שריפת פחים השלכת חפצים וידויי אבננים לעבר הכוחות תוך נסיונות למנוע ולשבש את פעולת השוטרים. בהמשך יובאו חלק מהעצורים בפני בית משפט השלום בראשל"צ לדיון בעניינם".

במשטרה ציינו כי "מדובר בחקירה חשובה ורגישה שהחלה כחקירה סמויה במהלכה נאספו ראיות ובוססה תשתית ראייתית שהובילה למעצר חשודים, שניסו במעשיהם לשבש ולפגוע בזכות הקניין והגנת הפרטיות, תוך הטרדה והטלת מורא.

"חוקרי משטרת ישראל ניהלו את החקירה ביסודיות, מקצועיות ונחישות תוך איסוף מכלול הראיות וחומרי החקירה מכל הארץ שרוכזו בירושלים, זאת תוך שיתוף פעולה מלא עם יחידות המשטרה ברחבי הארץ. לאורך כל החקירה המשטרה עמדה בקשר רצוף עם נציגי החברות אשר עודכנו בחקירה. המשטרה תמשיך בפעילות הנחושה לאכיפת החוק והסדר ולמיצוי מלוא חומרת הדין עם החשודים".

תוכן שאסור לפספס
107 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
43
אתם משתיקים מדינה שלמה, ולא משנה הסיבה טובה או לא זה לא דרך! אתם כופים את משנתכם! נראה לכם שבגלל שאבא שלי לא מעוניין לפרסם בעיתון שלכם מאות שיחות טלפון מבחורים משועממים יגיעו וישתקו את העסק שלו? מה עם גזל? הכל אינטרסים בזויים של אותם עצורים כי אם מישהו היה מפרסם בכל עיתון אחר ואפילו עיתון חילוני ל
יוני18.04.17
42
חרדקי״ם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש18.04.17
רק חלאות כמותכם הפרעתם לאנשים ישרי דרך וחסמתם להם את הכביש, וגרמתם חילול ה' שכידוע כפרתו במיתתו. אז לפחות בשלב זה, כיון שאי אפשר להמית אותם, תהיה חלק מכפרתם בישיבה בבית הסוהר, המקום היאה להם ולשכמותם.
אבי18.04.17
41
לזכור שכבר היה גל מעצרים כזה בדיוק לפני שנתיים על אותה האשמה של הטרדות. לא יצא מזה כלום. למה? כי אין בזה כלום, הכל חוקי.
נכון18.04.17

הצגת כל התגובות

40
לפני תקופה של כמה שנים על כל גדולי הדור שמתייצבים ומקבלים דיחוי, נהיה פתאום גזירת שמד? תורה היא וללמוד אני צריך.
תלמיד ומעריך18.04.17
39
לא זו דרכנו להגיב ולהסית בכזו צורה וברור שהם לא צודקים
האיש החפץ חיים18.04.17
38
אנשי הפלס מנוולים גמורים! (נש באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלוני18.04.17
מזמן ידעתי שיבוא יומו של המפלג הראשי מהפלס שר"י
ישי18.04.17
37
חיים זיכרמן בנו של דוד ד"ר, חרדי שפוי, משפטן ששירת בצבא משלם מיסים ומקדם את הדמוקרטיה הישראלית. בניהם של רבים מאנשי הפלג שרתו בצבא כולל בנו של המשב"ק בכבודו ובעצמו ששירת בצבא ועומד לקבל תואר מהנדס כמו גם אחרים. שבבניקים זקנים.
כפרה על אביו20.04.17
36
ילדים ובני נער הבוחרים להישמע לאיש כזה או אחר. מענין איזו שיטת "חינוך" זו. יהדות זו ודאי שלא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל18.04.17
35
כשפועלים ללא דעת תורה, שנותנים לילדים להשתולל ברחובות, לבעוט בבחורות בשמחה מרוחה על הפנים, לצעוק על כל שוטר נצי (וכשצריכים אותם, למשל אחר גניבה או הצקה אחרת , כן משתמשים בהם)-זה החינוך שחונכנו? לא מאמין שר' שמואל ראה את התמונות וההסרטה של המפגינים שהיו לפני חג הפסח!!! ודאי לא לזה התכוון באומרו עד טי
מנחם18.04.17
34
מפגרים אנשי הפלג האלה,חושבים שהם עושים קידוש ה' אבל ת'אמת שהם עושים ההפך מזה...
אני18.04.17
עדיף להחשב מפגר מלהיות חרד"ק
אבי18.04.17
33
מעניין שלא עצרו את כתב הארץ וכן גופים בשמאל, המשטר של ליברמן מזכיר את ארץ המוצא שלו.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק לוי18.04.17
אלא על הטרדותיו. בשונה מהאידיוטים קליין,אלפר ושאר ירקות ב'הארץ' הם לא מטרידים אותך אלא כותבים את הגיגיהם שהנם מטופשים למדי, יש לציין. חלאות ה'פלס' הטרידו ובאופן אקטיבי, באמצעות שלוחיהם למיניהם, את כל מי שרק יכלו, כדי שיבחר לפרסם בעתון ה'נכון' ויביא להם להכנסה, שזה כבר דבר לא חוקי.
אבי18.04.17
32
נעמדתי למס' דק' בכדי לשמוע שיעור תורני בדף היומי ולהפתעתי שמעתי בהתלהבות דברים חמורים נגד ה'גזירה' וכו'. אחר כמה דק' נזכרתי שאוחזים כעת בסדר נזיקין😉 אולי הגיע הזמן להודיע לארגון מאורות הדף היומי שיחליפו מגיד שיעור לרב שפוי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי23.04.17
31
העסקנים הקדושים , שבשביל למנוע את גזירת הגיוס והשמד ר"ל ואת הקרירות ההשקפתית של החרדים החדשים הם מוכנים לסכן את עתידם ואת חירותם העיקר להחזיק את שופר עולם התורה האמיתי אשר שם לו לדגל לשמר את ההשקפה הטהורה כפי שנמסר לנו מרבותינו
הפלס19.04.17
30
אוכל להעיד על הפרעות רבות מדי של הפלפונים מ ההפגנות הפלג. לא מזדהה כלל לצורת המאבק הזה והגיע הזמן שזה ייפסק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רחל18.04.17
29
טוטליטרית בימי צאושסקו ורחוקה מדמוקרטיה יותר מרוסיה. כל הפוסל במומו פוסל. זו הרמה של רב בישראל - לגנות את האדם במוצאו?
רוסישע18.04.17
שיושב במוסקבה. כנראה שגם הוא לא מבין בדמוקרטיה.
דב רוסי18.04.17
28
כשכל החרדגי"ם והחרדקי"ם בצד אחד החרדים בצד השני.
אבי18.04.17
לשמחתנו. אז תקשקש מה בא לך מי ישמע אותך ושכמותך, חלאות הפלג והמחבלים שהנבכם חבורת בני פקועה, בטלנים וטפשים וקטנו של קטון השונאים גדולה ממתניהם של כל אנשי הפלג והמחבלים על גדוליהם גם יחד.
אבי18.04.17
27
כשהיה בשריון היה מתלבש בשבת בבסיס חליפה קפלוש . לא היו דברים כאלה עד אז בצבא. מענין אם לאחר מכן היו התנהלויות כאלב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני סוסנוביק20.10.17
26
לכולם ידוע שעילת המעצר הינה ההטרדות והאיומים ואין לכך שום קשר למחאות הטפשיות נגד ההתייצבות...אבל זיכרמן כדרכו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי18.04.17
פשוט ממשלת סתימת פיות קודש, זאת המטרה!!!!! וכל מי שרוקד על הדם מתוך שנאה חולנית שידע שגם הוא באשר הוא חרדי שנואי על ידי עוקרי הדת החילוניים. רק עכשיו במקרה התור של המפגנים. בעבר זה היה על השבת או על הקברים של יהודים או על כל דבר שריח יהדות נדף ממנו, העידוד הזה נופל לידי מי שבאמת שונא אתכם על יהדותכם
צדיק הדור18.04.17
ממש פשוט שזה ממשלת סתימת פיות קודש, זאת כל המטרה!!!!! וכל מי שרוקד על הדם מתוך שנאה חולנית שידע שגם הוא באשר הוא חרדי שנואי על ידי עוקרי הדת החילוניים. רק עכשיו במקרה התור של המפגנים. בעבר זה היה על השבת או על הקברים של יהודים או על כל דבר שריח יהדות נדף ממנו, העידוד הזה נופל לידי מי שבאמת שונא אתכ
בן אבי18.04.17
25
עוד כמה שנים יהיה אסור ללכת ברחוב ללא אישור קלגסי ליברמן
כולכם בסכנה18.04.17
24
כנראה שהם צודקים
רפאל18.04.17
כנראה שהם צודקים
רש"א18.04.17
כנראה שהוא צדק
שטן18.04.17
23
במשטרה ציינו כי "מדובר בחקירה חשובה ורגישה שהחלה כחקירה סמויה במהלכה נאספו ראיות ובוססה תשתית ראייתית שהובילה למעצר חשודים, שניסו במעשיהם לשבש ולפגוע בזכות הקניין והגנת הפרטיות, תוך הטרדה והטלת מורא. "חוקרי משטרת ישראל ניהלו את החקירה ביסודיות, מקצועיות ונחישות תוך איסוף מכלול הראיות וחומרי החקירה
יוסי18.04.17
22
משתפים פעולה עם שלטונות הרשע בניסיון נואל להשתיק ציבור ענק ואדיר שמהוה רוב בציבור החרדי האמיתי ורוצים לסגור את ביטאון עולם התורה השופר של מניעת הגזירה האיומה כי הם מפחדים לשמוע את האמת , וכידוע עת לעשות להשם הפרו תורתך ואין שום כוח תורני לשלטונות לדון את גדולי וגאוני הדור יוצקי פך השמן הטהור
ר יענקב19.04.17
משתוללים ומטרידים אנשים הן מהציבור שלנו והן בעלי עסקים על לא עוול בכפם, ואח"כ עוד טוענים שזה בגלל "גזירת גיוס" שאינה קיימת. הם כמובן, לא מעוניינים לשמוע את האמת כי אז כיצד יוכלו להתפרע ולהטריד? וכידוע עת לעשות לה' היינו למנוע חילול ה' שגפרתו במיתתו ולשם כך מצווה למסור ולהסגיר את כל אותם חולי נפש וב
אבי20.04.17
21
יגרמו לי בסוף להצביע עץ....
אנונימי18.04.17
'תיסמונת שטוקהולם'.... מצבך חמור! גש מיד לפסיכיאטר.
סעדיה18.04.17
20
הוא מצטט פוליטיקאים יותר מאחרון הכתבלבים
יעקב18.04.17
19
אני בעסק הפרסום 30 שנה..מה הם רוצים פשוט שיגעון
דן18.04.17
18
זה יגיע לבית המשפט להארכת מעצר, והשופט יזרוק את המשטרה מכל המדרגות.
עו"ד יוגב הראל18.04.17
בינתיים הם במעצר ולפחות במשך 48 שעות לא יכולים להטריד אותנו. נקווה שישבו במעצר עד תום ההליכים ובתום התהליכים יושלכו לכלא לתקופה ארוכה ומצידי לכל שארית חייהם הנאלחים.
אבי18.04.17
17
צבא הגנה לישמעאל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו קמר18.07.17
16
לא הצלחתי להבין.
יצחק18.04.17
15
בדיוק יצא לי החג לשוחח עם בחור חביב שהיה עצור כ10 ימים בכלא 6 . הוא סיפר על כך שעבר התעללות קשה בחדר רחצה.... וצריך אולי לעשות חושבים האם שווה שילד חמד יעבור מה שעבר או אולי עדיף כבר להגיש דיחוי. אין לי הכרעה... רק בטוחני שדברים מעין אלו לא נלקחו בחשבון.. מה גם שהבחור התבקש לא לספר על מה שעבר שזה יכ
אברך18.04.17
עוברים התעללויות בכל סוגי החדרים גברים ובעיקר נשים
ארי18.04.17
נימוק שלך מאד משכנע, ראשך ראש כרוב כמו הראש של כל העציצים, דפוקים חזק בראש
ולכן יש להוסיף18.04.17
מה שהעצניקים עשו זו דמגוגיה. אם הם מתנגדים להסכם שהיה טוב מאז ומעולם עם צה"ל, זה הופך את כל השאר שממשיכים לתמוך בו, לתומכי צה"ל? יעלה על הדעת שהרב שטיינמן, הרב קנייבסקי וכל מועצת גדולי התורה הם בעד צה"ל? הבחורים מתגייסים? אל תתפתו למשחק שלהם. אף חדרי לא מעודד צבא, כל הסוגיה זה אם להתייצב ולהוציא תו
ההגיון השפוי18.04.17
גם אני שמעתי אנשי סדום יחד אתו ... זה נורא שמרן ראש הישיבה הגר"ש אוירבך שולח אותם לאנשי סדום
גם אני שמעתי 18.04.17
14
שינאם להם לשבת ללמוד באמת ולא לשחק אותה לומדים
חרדי18.04.17
13
על שפתי סוף סוף ירוצצו את ראש הנחש
מוטי 19.04.17
12
שהרי ה"חינוך" הטוב שהוא נתן אפילו לביתו לא חלחל והראיה שבנו בחר להיות ד"ר למשפטים ולא עצקלה ארור כמותו. אז טרם נתינת ביקורת כלפי אחרים, תבדוק בציציותיך יא זיכרמן ארור.
אבי18.04.17
11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה18.04.17
בשביל מה? בשביל זה הוא נהיה רב בגרוש והתחיל להרביץ לתורה בכותל כדי להתחמק מהחובות כי הרי עכשיו הוא "רב"
יעקב18.04.17
10
בדיבורים ובתרבות. אך לא במעשים כפי ששלחו את הנערים. חבל שהם יוצרים אנטגוניזם ואחר כך מבקשים הזדהות איתם על יסוד ערכי הדמוקרטיה שיש בפה לטעמם פגם לפגם. אפשר היה לעשות את זה בשיקול דעת ובחכמה, כמצופה.
אוהד אדוק18.04.17
9
הזויים !
חרדי18.04.17
8
הרב זיכרמן כל הכבוד. דוגמא ליהודי שלא כורע לבעל.
מאיר18.04.17
והאשרה במקרה זה הנה צהובון הפלס הארור
אבי18.04.17
7
משחקים עם המדינה כמו ילדים באשפה. חבורת שוטים מוכי עץ
מה לכם כי תלינו18.04.17
6
"הכל התחיל, כאשר הוא החזיר לי סטירה".
זלמן18.04.17
5
פושע צריך לתת את הדין!!!! אני בתור אחד שהייתי לצערי מזוהה עם הפלג המטורף הזה, וב"ה חזרתי בתשובה רק בגלל שהייתי בפנים וראתי במו עיני שאין שום אידואלוגיה, אין שום ציות לגדול הדור, יש רק יצר פרובקטיבי הזוי, פשוט לעשות משהו בחיים חוץ מללמוד תורה, אני שמח שהמשטרה עשתה את הצעד החשוב הזה, לעצור את אותם פוש
האמת היחידה18.04.17
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו קמר .18.07.17
3
הרב זיכרמן היה לוחם במוצב המזח במלחמת יום כיפור,!!! ובוגר ישיבת שעלבים....
כנסו!!! דחוף!18.04.17
כנראה הגיל והדמנציה עושים את שלהם. כשהמח ריק מכל, כפי שזה אצלו ואצל כל אנשי הפלג והמחבלים ימח שמם וזכרם, התוצאה היא שתהליכי הדמנציה מואצים ואז מדברים שטויות.
אבי18.04.17
עם קיצונים שיש להם מצווה לביש ולבזות, וכל שיטתם היפך מדעתכם שמקרב את כ ו ל ם בנחת, וגם אם צריכים תיקון אתם מעיר בכבוד לכל יהודי באשר השקפותיו-כפי שרואים בכותל. ולא עם הקבוצה של ביזוי יהודים בפהרסיא תוך שפיכת דמם, לפני שאפילו העירו להם ונפלו בטעות לשכונה חרדית קיצונית, ה' ירחם שלא יהיה קיטרוג ח''ו.
תלמיד כאוב19.04.17
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נמאס מהפלג ותומכהם18.04.17
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך18.04.17
וכמובן במסית ומדיח הגדול שלהם צהובון ה'פלס' ועורכיו הארורים ימח שמם וזכרם
אבי18.04.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 14:23

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 13:38

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 11:45

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם