כיכר השבת

מעצר בכירי "הפלג הירושלמי"

נאמנו של הרב אוירבך: "מדוע המודיע והמבשר שותקים?"

פעילי 'הפלג' התכנסו בבני ברק לכינוס מחאה בו נשא דברים הרב יוסף פטרוב, נאמנו של הגאון רבי שמואל אוירבך, שתקף את המשטרה - "כולנו פליליים", ואת הבטאונים החסידיים על השתיקה (ארץ)

246
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ז בניסן | 23.04.17
נאומו של יוסף פטרוב (צילום: מוזס בלאו)

בבית מדרש "מנחת שלמה" בבני ברק נערך אמש (מוצאי שבת) כנס חיזוק לאברכים ותלמידי הישיבות המזוהים עם "הפלג הירושלמי" זאת על רקע גל המעצרים של בכירי עיתון "הפלס", ובראשם העורך נתי גרוסמן והמנכ"ל שמוליק אלישיב.

במהלך הכינוס נשאו דברים הגאון רבי אשר דויטש מראשי ישיבת פוניבז' שטען כי מטרת המעצרים הינה להשתיק את קולם של בני התורה הנאמנים לדרך רבותיהם וכן לסגור את עיתון "הפלס".

את הנאום המרכזי, חריף במיוחד, נשא הרב יוסף פטרוב, נאמנו של הגר"ש אוירבך, שדיבר ברגש על גל המעצרים ותיאר כי מבחינת המשטרה "כולנו (הפלג הירושלמי. י"כ) נחשבים לעבריינים פליליים".

"יש פה עריקים יש פה הכל. כולנו פליליים אז תעצרו אותנו", אמר פטרוב בדבריו החריפים. פטרוב תיאר את השתלשלות הדברים מאז "השתלטו" לטענתו על העיתון יתד נאמן והעיפו את ההנהלה הוותיקה שפתחה עיתון משלה.

דברי רבי אשר דויטש

"אל תשתיקו את הקול שלנו, תפסיקו לרדוף אותנו ולאיים עלינו", זעק פטרוב והאשים גורמים שונים במתקפה נגד עיתון "הפלס". לדבריו, אלו שניסו לסגור בעבר את העיתון הם אלו שמאיימים בחרמות וסחיטה על מפרסמים גדולים במשק ועל המשטרה "לטפל" דווקא בהם.

פטרוב טען כי משטרת ישראל יודעת בדיוק מי עומד מאחורי מסע תקיפתו לפני מספר שנים של עורך "הפלס" נתי גרוסמן ולדבריו מדובר באחד הבכירים במגזר החרדי אולם לטענתו המשטרה ורשויות החוק אינם נוקפות אצבע בנידון.

"יש פה התנהגות של מאפייה שמבקשת להשתיק את הקול שלנו ולא לתת לנו זכות ביטוי", טען נאמנו של הגר"ש אוירבך. פטרוב אף פנה בקריאה לציבור החסידי וכן לציבור "השפוי" הליטאי להעניק תמיכה לפלג הירושלמי על מסע התקיפה שעובר על ידי המשטרה.

"מדוע עיתון המודיע ועיתון המבשר שותקים? למה אף אחר בתקשורת החרדית לא שמע על המעצרים? מדוע השכנים שלנו צריכים לדעת זו מהתקשורת הכללית? מה הפחד שנפל פה על כולם? הם לא רואים את הרדיפה המתמשכת?", תהה פטרוב בכעס.

החלטות הכינוס

פטרוב טען לקשר של שתיקה האופף הן את אותם חרדים והן את המשטרה שאינה חוקרת את התלונות שהגישו. "ניסו לרצוח ולכל הפחות תקפו עורך של עיתון, יש לנו את כל הנתונים מי עומד מאיורי זה אולם המשטרה אינה נוקפת אצבע", שב וטען.

בסיום הכנס, הקריא יונה מרצבך, מפעילי 'הפלג', את "החלטות הכינוס", בהם נאמר כי "הכינוס מכריז כי היהדות החרדית תמשיך בכל עוז ותעצומות - על אפם ועל חמתם של השלטונות ומשת"פיהם - לפרסם קבל עם ועולם את תוכניות הזדון של השלטון לבולל לחלל ולחלן אותנו בפה רך ובפרך.

"לנוכח בהלת השלטונות מקיום בטאון עולם התורה 'הפלס' - נקרא ציבור היראים להשתתף בהרחבת הפצת העיתון, חומרי ההסברה ואפשרויות המידע בנושאי המערכה על נפש היהדות. כמו כן תוקם בס"ד מערכת לתנופת פעילות ההסברה והרחבתה לשפות אנגלית, רוסית, צרפתית וספרדית".

עוד הוקרא כי "היהדות החרדית ובראשה גדולי התורה שליט"א, רואה את חוד החנית במאבק הכביר מול מזימות הגיוס לצבא - באי ההתייצבות בלשכת הגיוס לקבלת דיחוי או פטור, ומאידך, ההתייצבות הינה בגידה נוראה ופשע בל יכופר, ואף שותפות לקשר השתיקה הציבורי סביב הפיתויים, הכפיה וכליאת בני הישיבות שכן התייצבו בלשכת הגיוס. ציבור היראים נקרא לצאת למלחמת קודש בנושא זה, לפעול ולהפעיל באופן פרטי וכללי להגדלת השורות, הכפלתם ושילושם.

"אנו קוראים בזאת ליהדות הארץ והתפוצות, למחות בכל תוקף במעללי השלטון הישראלי, ולפרסם בתקשורת הבינלאומית על מדיניות סתימת הפיות חסרת התקדים, כמנהגם של רודנים דיקטטורים במשטרים אפלים ידועים".

הנאום המלא של פטרוב

"זה לא ציבור שמתכנס לצורך עתונות, זה לא ציבור של עיתונות ששותף לוועידות עסקים של עיתון המודיע או לירידי בית של עתונאים אחרים, מדובר בציבור תלמידי חכמים של רצונם זה לשקוע באהלה של תורה ולחנך את ילדיהם כמו בכל הדורות. הציבור הזה לא צריך אישור או הסכמה מאף אחד, גדולי הדור ובראשם מרן ראש הישיבה מלווים את הציבור הזה, וראש הישיבה מלווה את עיתון הפלס על כל צעד ושעל. אנו לא זקוקים לאישור מאף אחד.

הנאום המלא

"לפני חמש שנים נפל דבר בישראל. קראו לזה השתלטות על עיתון יתד נאמן, זו לא השתלטות אלא גניבה לכל דבר, חמסו את העיתון. גדולי הדור שמרן הרב שך זצ״ל מינה אותם לוועדה הרוחנית הם היו הבעלים של העיתון הוא היה שייך להם וגנבו להם אותו. לא היה להם את העוז והאומץ לפתוח עיתון משלהם, אתם רוצים לפתוח עיתון? תפתחו, למה לגנוב?! למה לקחת?!

"אבל הם עשו את זה, וחשבנו שבזה נגמר הענין, הקמנו כל הציבור עיתון חדש - הפלס, במסירות נפש, הציבור נתן מכספו מזמנו ומכוחותיו, עמדו והקימו מה שלא האמינו שאפשר לעשות, העמידו עיתון וציבור - אז די תנו לנו לחיות.. לא היה לכם את העוז לפתוח עיתון? פחדתם לעשות דברים לבד? לקחתם את הישן את מה שאחרים עמלו עליו במשך עשרות שנים? לקחתם את מה שעורך העתון מסר נפשו על העתון במשך 30 שנה, אז תחיו עם זה, תנו לנו לעשות לביתנו, תנו לנו לחנך כפי דרכינו וכפי שרבותינו הורו לנו. אבל לא, גם את זה לא נתנו לנו.

"מסכת הרדיפות שהחלה מיד עם הקמת העתון, אין לזה תקדים בתולדות הציבור החרדי. קיים ציבור שבראשו רבותיו גדולי הדור ובאים ומציקים לו?! שולחים למנויי הפלס מכתבי קללות שילדיהם יהיו פגועים, מתנהגים כמו גנבים בלילה ושולחים את זה לנשים, מפחדים לעמוד נגדינו בפומבי. אין לכם את האומץ להתחרות בתחרות הוגנת? אין לכם ציבור משלכם? מוכרחים להציק לציבור שבוחר לחיות בדרך משלו על פי רבותיו?!

"לא נותנים לאברכים ללמוד בכוללים, מציקים להם. מה זה הפחד, ממה אתם מפחדים? תתמודדו! לקחתם עיתון בלי לעמול עליו בבקשה תתמודדו עם התוצאות. תלכו למשרדי פרסום ותביאו לעצמכם פרסום. אבל למה צריכים לפנות למפרסמים ולערב אותם בעניינים לא להם? מדוע חברת אסם לא יכולה לפרסם בעתון הפלס? זו הרי חברה שמפרסמת בכל מקום שהוא נגד גדולי התורה, אז דווקא בהפלס חברת אסם מפחדת לפרסם? כולם יודעים מהו הפחד שלהם, והיחידים שמתעלמים ממקור הפחד של החברות זו משטרת ישראל.

"כולם יודעים ומכירים את ההצקות וההטרדות, את האיומים ואת הסחיטה באיומים שכל החברות במשק עברו כדי שהן לא תפרסמנה בעתון הפלס, כולם יודעים ומכירים את זה, אבל המשטרה לא עשתה בענין דבר.

"כל מי שפגש בשנים האחרונות ראשי ישיבות מהמגזר הכללי או אישי ציבור, מכיר את הפחד שהם חיים מכמה עסקנים שלא קראו ולא שנו ולא שימשו, אולי הם הסתובבו מסביב אנשים, אבל הם לא שימשו אלא את עצמם, ואותם אנשים מטילים את חיתתם על הציבור שלא לשם שמים. ושומעים את זה מכל ראשי הישיבות - את הפחד והאימה שיש בהם, גם הם וגם המפרסמים.

"יושב אדם בניו יורק וגונב, הוא פעם עוד זכה להיות תומך תורה בלומדי התורה, היום הוא מחזיק במחלוקת שלא הייתה כמותה מעולם, הוא אדם שמחזיק את הרדיפות וחושב שעם כספו הוא יוכל לעשות ככל העולה על ליבו.

"כמה תביעות הגיש הציבור שלנו למשטרה?! על גניבת עתונים, על שריפת משטחי עתונים, על איומים ברצח, ממש איומים ברצח. ומשטרת ישראל לא חקרה את זה, למרות שהיא יודעת מי זה שאיים ברצח, הם התעלמו מכך.

"כולם יודעים שהרב גרוסמן עורך העתון הותקף, ראיתי אותו מתבוסס בדמו.. המשטרה לא נקפה אצבע כדי לחקור, הציבור שלנו הוא שהיפנה את המשטרה לכתובת של האיש שעשה זאת. אבל יתירה מכך, המשורה גם יודעת מי האיש ששלח לתקוף את עורך העתון - על ידי עבודה של חוקר פרטי שמסר באופן חוקי את פרטי השולח. המשטרה גם יודעת שזה לא עוד דג רקק אלא אדם שעומד שם בראש מערכת.

"המשטרה יודעת גם שאותו אדם ששלח לתקוף את גרוסמן הוא אותו אדם ששלח לאיים על כלל החברות במשק כדי שלא יעזו לפרסם בעתון הפלס, וזו הסיבה שהם לא מפרסמות, זהו סחיטה באיומים, וגם את זה המשטרה יודעת, והיא אינה עושה דבר כדי לעצור את זה.

"כולם ראו ומכירים חברות שכן בחרו לפרסם בעתון הפלס, ונאלצו לבסוף לפרסם התנצלות על כך, מהיכן באה אותה התנצלות, זו לא שוב תולדה של סחיטה באיומים?

"דיברתי עם מרן ראש הישיבה על תלמיד חכם מסוים שרואה את כל הנעשה והוא בוחר לשתוק, שאלתי את ראש הישיבה מדוע הוא שותק? ענה לי מרן ראש הישיבה כי ׳חסר לו ביראת שמים׳. מי שיראת שמים בוערת בקרבו לא מסוגל לשתוק.

"השתיקה של הציבור הכללי הוא דבר בלתי נתפס. 28 אנשים נעצרים והשכנים שלהם לא יודעים מכך, בעתונים המודיע והמבשר איך לכך כל אזכור. זו עתונות? ממה אתם מפחדים? בכל התקשורת החילונית דווח על כך השכנים שלנו צריכים לשמוע על כך בתקשורת החילונית? זה המודיע והמבשר? על כך אומר הנביא ׳על אשר לא באו לעזרת השם בגיבורים׳.

"קשה להם להתמודד עם זה, יש לנו אמת נוקבת עד תהום וקשה להם עם זה. כי אם יכתבו על זה הם לא יוכלו יותר להתעלם מהזעקה שלנו, ומה זאת השתיקה הרועמת לגבי כלל הנושאים? לגבי גזירת הגיוס, לגבי הרפורמות בחינוך, מה זה, מה קורה פה?

"בפשיטת המשטרה על מערכת עתון הפלס, לקחה המשטרה את כל הציוד הנדרש להוצאת העתון לאור, ואף על פי כן העתון יצא ויוצא וייצא לאור, כי העיתון הוא אינו עתון של איש או שניים, הוא אינו למטרת רווחים, זהו עתון של הציבור של גדולי התורה של תלמידי חכמים שמבינים שהם נאבקים פה על הרוח, ואת הרוח אי אפשר לכלוא באף כלא.

"המשטרה שואלת בחקירות ׳מאיפה הכסף׳ והתשובה היא - מפת לחמם של הציבור, מאנשים שמוסרים נפש ושאיכפת להם מהדרך אותה יחיו ובה יגדלו את דורותיהם הלאה, אנשים ימכרו את הבתים שלהם כדי להחזיק אותו. כי הם רוצים שדבר השם השם ייראה ויישמע בחוצות. ואת זה אי אפשר לעצור. ופעילות המשטרה רק מחזקת את הציבור שישקיע כעת יותר להחזקת העתון.

"אנחנו מקווים שציבור החסידי שעומד בצד ושמזניח את חובתו עבור הציבור שלהם בגלל פחד ובגלל חוסר יכולת להתמודד, אנחנו קווים גם שמעט השפויים שנותרו בדגל התורה שהם יתעוררו קצת ויבינו שמעולם לא הייתה כזו מלחמה כנגד ציבור תורני. גם אלו החסידים שנלחמו בשעתו נגד יתד נאמן אמרו לי שהם לא מכירים כזו מלחמה, החברים הליטאים שלכם מיתד נאמן לימדו אותנו רמה אחרת של מלחמה אכזרית.

"אם המשטרה לא רוצה להתערב, זו זכותה, אבל היא נכנסת כבר לעובי הקורה, אז בבקשה מכם מינימום של הגינות, יש בידיכם את כל הפרטים הנדרשים כדי לעצור את הטירוף שמפעילים הוועד למען כבוד רבותינו ועוד רשימת סוחטים באיומים של החברות במשק, זה הרי פלילי לכל דבר וענין, אנא מכם עשו זאת".

תוכן שאסור לפספס
246 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
116
נאום פטרוב, רק יש לי שאלה קטנה: על מה בדיוק אתם נאבקים??? על שם שמים או על האינטרסים שלכם??????? ומכיוון שכולם יודעים את האמת שהיהדות לא מגרדת לכם את קצה הבוהן אלא הכל "שטיקעס" בשביל לקבל קרדיט ומפלגה אז לכן כולם מוקיעים אתכם, ועוד משהו... גם חילונים יודעים לזהות שקר, וההתנהגות שלכם מריחה רע גם לחיל
חרדי25.04.17
115
לא יאומן איך בני תורה מדברים סרה בגדולי הדור ותלמידיהם מי שהיה שם היה צריך לקרוע קריעה צר לשמוע נאצות אלו
חיים ברוך צינר23.04.17
114
לא מובן למה דגל לא נותן לם לפתוח עיתון שיעזבו אותם לנפשם כמו שהמבשר פתח עיתון למישהו זה הפריע אז........
חסידי23.04.17
כי כשהמבשר פתח את עיתונו היה ידוע שזו מחלוקת אישית שבין פרוש לליצמן. כאן, הם מציגים טלפיהם הארורות האומרות "ראו שכשר אני", בה בשעה שהם מפיצים זוהמתם וצחנתם לכל עבר וכך יכולים עוד אנשים ליפול ברישתם ולחשוב שמעשיהם שהם מעשי זמרי, וראינו את התנהגותם הביריונית, היא הצודקת, כאילו יש שיטה חדשה כאן. לכן,
אבי23.04.17

הצגת כל התגובות

113
מישהו יכול ל.הסביר לו שכשאומרים אני יהרוג אותך זה לא איום לרצח.
jb23.04.17
112
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בחילה23.04.17
111
וכבר אמרו ליבי ליבי על הקנאים החדשים יותר מן החרדים החדשים שהשקר נועץ כלפיו ואומר טהור אני דע כי קופה של שרצים עליו
כאוב23.04.17
110
Unimpressive speech. HaPeles is a disaster and Chilul Hashem. Due to wicked people like N. Grossman (I don't have the heart to write his full name) you have caused terrible infighting. Rav Shach is turning in his grave at the antics of Hapeleg and the evil HaPeles. Shame on you and your 100 sup
Moshe 23.04.17
109
למה השכנים לא יודעים שנעצרו ?! הרי הערתם את כל השכונה באמצע הלילה וגרמתם גזל שינה עם השריקות והשירים??!! יודעים גם יודעים ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי ירא שמים23.04.17
108
לרב הגאון הגדול שומר פך השמן הטהור הרב נתן גרוסמן שליט"א ישלם על כך ביוקר גדול בשמים
הפלס23.04.17
"פך השמן הטהור" של נצי גרוסמן? בלשון העם זה נקרא "מי רגלים".
אבי23.04.17
107
כנסים
זאב23.04.17
106
בסרט שהם בחרו לשחרר, אתה רואה איזה קהל קטן ועלוב יושב במקום ואתה גם שם לב איך הם השמיטו כל ביטוי שיקומם את החסידים וכד'. בטקסט הכתוב אפשר לקרוא הכל. ואגב הפושע הזה קורא לתמימים שבהם למכור את הבתים שלהם כדי לממן את המשכורת של ישעיהו ויין ואני מאמין שגם יוסי מקבל מהעוגה. בושה.
דוב23.04.17
105
ולא חולי נפש..
חרדי 23.04.17
104
שקר ראשון-המכה של נתי גרוסמן נשלח לכלא שקר שני- שמעון גליק הפסיק לתמוך בישיבות התמיכות שלו רק גדלו שקר שלישי- הנגיד מאמריקה גזל את העיתון?! קל להאשים אבל מי שלקח את העיתון היה הרב שטינמן אז שיתמודדו איתו שקר רביעי- חרם הפירסומות הוא בגלל הרב חיים קניבסקי ולא בגלל אדם מסוים שקר חמישי- אין צורך לחפש
יעקב23.04.17
103
כי.... הם לא מדווחים על אלימות ומאפיונרים לא שלום דומרני לא אברג' ל לא אלפרון לא נתי גרוסמן לא פטרוב לא שמוליק אלישיב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם23.04.17
102
רוב גוססין למיתה...
יוני23.04.17
101
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי 23.04.17
100
וכמו ששבתאי צבי ימ"ש סופו ידוע, כך גם כל ה'פלג והמחבלים' הארורה, תימחה מן העולם, במהרה בימינו אמן. קורחים של הדור.
אבי23.04.17
99
גם אנחנו אנשים שאינם קשורים ל"פלג"' מתחננים תעזבו אותנו תשתוללו בבחתכם ולא ברחובותינו , החזיקו ידי שוטרות לא מתחת לביתנו. לראות בחורים משתוללים ללא ריח תורה ויראה. בבקשה עשו זאת בביתכם אבל למה בני צריך לראות דרך פרועה זו. בקשתנו עיזבו אותנו זוזו מדרכנו ועיזבו את המדינה שכל כך רודפת אתכם. הוי גולה למ
אבי 25.04.17
98
די די די די לפלגנים מותר לטעון בבית משפט שהרב שטיינמן סחטן ולנו אסור לומר את האמת שהעומד בראש הפלג הזה פשוט חולה נפש
שאלתיאל23.04.17
והבדילנו מן התועים, הכוונה היא שגם אם הם תועים, אנחנו יודעים את האמת איך מתייחסים לגדולי ישראל, ואנחנו לא מדברים כמוהם, אשריך שאתה יודע באיזה צד צריך להיות, אבל אל תגרר אחרי לשונם
ה' הוא האלוקים24.04.17
97
אתם הפלג ועיתון הפלס בריונים ואתם כת מניפולטיבים שמאיימים ומרביצים והאלימות היא דרך חיים עבורכם. אתם דורסים ברגל גסה את מי שעוזר ועזר לכם, אתם כפויי טובה. הגזענות וההתנהגות שלכם כלפי כולם מתחת לכל ביקורת. תבואו בטענות רק לעצמכם. אם הקב"ה מביא אותכם לדרגת שפל ומנדה אותכם מהחברה בישראל, תשאלו את עצמכם
חרדי23.04.17
96
בעיתון אחד יש פרסומות ובעיתון השני אין פרסומות אפילו לא בחינם... אז מי המאפיה כאן??
רוני23.04.17
ובאחד מהם אני מחליט משיקולים עסקיים להכניס מודעה ובשני לא, האם המאפיה נמצאת היכן שהחלטתי להכניס מודעה? ודאי שלא, כי שיקול עיסקי הנו השיקול שלי כדי להכניס מודעה, וגם ה"חינם" הזה אינו ב"חינם", כפי שנצי גרוסמן וחבורת חלאותיו מנסים לתאר.
אבי23.04.17
95
היה משעמם היה רק כמה רבנים שאף אחדלא מכיר, ובילבולי שכל של ההוא שמלבן כל הזמן את הבלאגן נגד הרבנים של הצד השני ,וכמה עשרות אנשים שהשתעממו כמוני, הגענו אני וכל החברים שלי חשבנו שיהיה אקשן הרבה אנשים,חסימת כבישים,שוטרות יפות,מכות עם כל המשוגעים שלא מקשיבים לדעת תורה,וכלום רק כמה אנשים בודדים ודיבורי ס
דעת תורה אמיתית23.04.17
איפה הירא"ש? רודף מחלוקות...
אני23.04.17
94
אני לא משתייך לפלג הקיצוני והמוזר. אבל ברור שאם יש פה איזה שהם איומים והפחדות עיקר האיומים וודאי אלו שהצליחו (הרי אין פרסומת...) באו מהצד של יתד כך שבא לא נתמם!!!!
דורש צדק23.04.17
אין לך מה להסתתר ... להיות עצניק זה לא נעים אבל לפחות משהו .. יש הבדל תהומי בין וויכוח עסקי כמו שיש בכל משווק מזון או כל דבר אחר שהרבה לא נותנים להחזיק גם מוצר מתחרה וקונים לעצמם בלעדיות כנ"ל גם פה זה עדיין לא אומר שהיו איומים וכו צדק הוא עד הסוף לא רק כשזה נח לך !!
מגידו23.04.17
93
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לוי23.04.17
92
איזה אכזריות
עמית גבאי23.04.17
וצריך לרדוף אותם באף ולהשמידם מתחת שמי ה'.
אבי23.04.17
91
אחרון גדולי גרמניה , אציל וענק ברוח ובתורה מצאצאיו היפופוטם אדום גס רוח
מחריד23.04.17
90
זכות קיום ודיבור הרי ידוע לכל בר דעת שהוא העורך היה המוח הראשי נגד הרב עובדיה והוא ליבה תמיד את האש בקולמוסו המשונן והאנטישמי כתוב שאין רפואה למכתו ועוד דברים יותר גרועים ואכמ"ל לראות את כל הספרדים כיום ופשוט לקנאות בזמנו אם אותו אחד לא
צבי23.04.17
פתאום הוא משתמש בו כדי לנגח את השנואים שלו..... פתאום הפך להיות מרן
רפש מזוהם23.04.17
אלו התומכים בגיוס, אם בעקיפין אם במישרים. הרב עובדיה זצ"ל זעק בכל כחו נגד גיוס בכל צורה, גם לאלו שאינם לומדים. באים ש"ס ותומכיה, ואומרים כי הרב עובדיה היה בעד... בושה וחרפה!
רפי23.04.17
89
בושה!!! אתם החלטתם שאתם רוצים לשלוט בציבור החרדי, ורדפתם כל מי שלא סר לטעמכם במשך 20 שנה, ולכן אתה אומר "גנבו לנו" מי זה לנו? העיתון שייך לגדולי הדור ור' חיים והרב שטיינמן החליטו לפטר עורך, זה הכל!!! מי גנב לכם??? הלכתית? חוקית? בושה!!!
אברהם23.04.17
המחבלים והפלג פנו אליהם הערעור על פיטורי נצי גרוסמן אישרו הפיטורים וחוקיותם. אז ימאו בזה גם ידי שמים וגם לפי דין הארץ. ושילך הגרוסמן הארור הזה לכל הרוחות.
אבי23.04.17
88
אבל כדרכם תמיד להפוך את הקערה על פיה ולהפוך את כולם לרשעים ואת המיעוט האומלל הזה לצדיקים... זו דרכם תמיד בכל עניין!! ואני גם לא מבין הרי כל בר דעת יודע שהוא אומר "הם" ו "הם", שהוא מתכוון למרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם מרן הגראי"ל, וכולם שם שותקים כמו דגים... ואתה הפה טרף תית
נורמלי23.04.17
87
הציבור חושב כי אנשי הפלג כולל הרבנים ותלמידיהם מחפשים שליטה וכבוד נטו. כל הסיפור של הגיוס וגזרת שמדוכל שאר השטויות שהמצאתם, זו רק המצאה מפוברקת, רק כדי להצדיק את המאבק נגד הנהגת הרב שטיימן שליט"א על הציבור הליטאי , וכדי להמליך את הר' שמואל אויירבך וקבוצתו העלובה. אין זה אומר כי הנהגת יהדות התורה מו
אריק23.04.17
86
הכל הפוך על הפוך על הפוך. ממש אומללים... את המחלוקת שהם הכניסו לכוללים ולישיבות הוא לא הזכיר. את הסיבה שכל צוציק שפעם מסר חבורה יכול לדבר על גדו"י ות"ח בפה מלא גועל נפש, לא הזכיר. הציבור הגדול האיכותי ושומר המצוות האמיתי מתוך יראת שמים כנה- לא עוסק בהתמודדות עם כת! כל מי שקורא הפלס בשקיקה, משל היה
סעדיה23.04.17
85
הפגנות הטירוף שלכם. למה שיגבו אותכם? אתם פוגעים בהם!! ובכולם!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתה קשה תפיסה?23.04.17
84
בחרתם בדרך עקומה והזוייה שבנויה על יסוד והכרה שקריים כאילו יש לכם בעלות על כל המדינה וזכות להיות כפויי טובה ומושחתים בשיטה, ואילו המציאות תטפח על פניכם ותוכיח לכם בדיוק את המום האמיתי שלכם
ה. תשבי23.04.17
83
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי23.04.17
ונתנה לפושעי הפלג והמחבלים ימח שמם וזכרם להעיק ולהציק במשך למעלה משנתיים לאנשים ישרי דרך.
אבי25.04.17
82
את הוראותיו של מרן רשכבה״ג הגר״ש שליט״א (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי23.04.17
שסותרות את הוראות נצי גרוסמן הנמסרות כאילו בשם הגר"ש. וידוע כי היה הורה שהלך לגר"ש ושאל אם להתייצב אם לאו והגר"ש אמר לו להתייצב, ואז התערב החלאה פטרוב ושאל אותו ומה עם "גזירת הגיוס?" והחזיר לו הגר"ש האם אתה מוכן ללכת במקומו לכלא? ללמדנו שפטרוב ונצי גרוסמן ושאר חלאות הפלג למיניהם, רק מעוותים את המציא
אבי23.04.17
הדור האמיתי הרב שטיינמן, יש להתעלם מהן.
אבי23.04.17
81
מצחיק איך פטרוב מתבכיין שהאברכים קוראי הפלס אין להם מידע על הטבות והנחות בארנונה וכ'ו מכיוון שלא מפרסמים בהפלס. בקשתו היתה פשוטה תניחו לנו מה אכפת לכם שמפרסמים בהפלס' הרב פטרוב היקר גם אנו אנשים שאינם קשורים לכל זה ממקשים בקשה אחת הניחו לנו אל תחסמו לנו כבישים. ואל תשתוללו מתחת ביתנו. גם אנו רוצים
אבי 25.04.17
80
היא תהומית ובלתי ראציונלית. ראיתי בחיי הרבה מאבקים ומחלוקות, אבל כזו שנאה בחיים לא ראיתי. זה לא דומה לכל מה שראיתי וקראתי בחיי. מעניין לחקור את התופעה. קשה לי לקבל שזה רק מכוח טענות כאלו ואחרות, זה משהו עמוק יותר. קשה לי גם לקבל שזה לשם שמים, כי רוב האנשים שאני מכיר ששונאים שנאה תהומית ומפיהם יוצא ר
חוקר היסטוריה23.04.17
הליטאים זה מילה כללית . ליטאים באופן כללי זה מגזר יקר שמשקיע את כל מרצו בלימוד תורה ולומדים בצורה חריפה ומעמיקה . אל תקרא להם ליטאים קרא להם אנשי המחלוקת והמדנים בתוך הציבור הליטאי. החלק הזה קיבלו דוגמא נפלאה לפני 30 שנה איך לרדוף את מי שחושב אחרת . איך לרדוף ולבזות רבנים והם היום מיישמים את מה שה
חבדניק. 25.04.17
79
מעניין אולי תתבעו אותם בדין תורה? פתאום צריך את מוראה של מלכות? צבועים
ציון23.04.17
78
שהם יבכו לציבור החרדי שירחמו עליהם
יהודי23.04.17
77
כולם זוכרים איך ח״כ חרדי הסתובב אצל חכי״ם חילוייינים לשכנע אותם כי אין כלום בדברי אדמו״ר צדיק בחששותיו על מסירת שטחיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם מרדכי23.04.17
76
יכה יוסי את יוסי
כאוב23.04.17
75
ממשיכים לא לדבר איתם ולשנוא אותם. לא נשכח ולא נסלח לעצניקים על החילול השם .והעונש שלהם אתם עוד תיראו שהם ימכרו את הדירות שלהם בשביל העיתון וזה העונש הגדול .ואוכל כבר אין להם .עכשיו רק לזרוק אותם מכל המדרגות ..
פסיכולוג23.04.17
74
היכולת של ולדימיר פטרוב להתמסכן גנבו לי לקחו לי שתו לי... ועוד בזמנו אמרו העציצים שאסור לצחוק על ולדימיר כי הוא ת"ח.. יצור... העורך המסור שלך (שהכה את עצמו ודרדר את עצמו מכל המדרגות שיראה שתוקפים אותו D:) שלושים שנה הכה בזה השמיץ רמס את מי שהוא לא הגדוילים שבדה מליבו... וכל כלב בא יומו לא היה נכון י
מסקרן23.04.17
נראה לי ששתית קצת...
יוסף חיים23.04.17
ידוע דווקא בשערי חסד לבקבוקי יין יש חשיבות גדולה. אז מי פה השותה?
זנב 23.04.17
73
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואל23.04.17
72
ולהתחכך אם שוטרות .ולהטריד אנשים .ולעשות הרבה הרבה חילול השם בשפע
אסתי23.04.17
71
ומסכן הוא ניסה לבכות ולא הצליח לו, לא נורא יוסי בפעם הבאה תנסה אולי בצל או משהו....
אברך23.04.17
70
עזות מצח שאין כדוגמתה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק23.04.17
69
מרן הרב שטיינמן נשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה 'גונב' את העיתון של דגל התורה מלבלר חצוף מסית ומדיח... אין גבול לעזות המצח.
עצניק סרוח23.04.17
68
רוב גוססין למיתה
יוני23.04.17
67
ומן הדין והצדק לעצור אתכם ולגייסכם ויפה שעה אחת קודם. אלא, שלצערנו, טחנות הצדק כאן טוחנו לאט, ונקווה שכל כלב, היינו כל חלאת פלג ומחבלים ארורה, ביג'י יומו וייעצר ומשם יושלך ישר לגיוס או לכלא, כראוי לכם.
אבי23.04.17
רק את אנשי הפלג הפליליים לדעתך הוא צריך לגייס..
rph23.04.17
אנשים שיש להם עבר פלילי, ולשם אכן צריך לגייס אתכם, כי אתם בערים וגסי רוח ממש כמו אותה חבורה (בעגה הצבאית היא נקראת גיוס מאי או מאו-מאו).
אבי23.04.17
66
ואז לנו יהיה סוף סוף שקט. בעזרת ה׳ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה23.04.17
65
אם אחד מהעיתונים האלה יכניס מילה אחת על הכת ההזוייה הזאת, אני מבטל במקום את המנוי
שאול23.04.17
64
מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך
חסידי23.04.17
63
ותפתח הארץ את פיה . 250 ראשי סנהדרין היה להם עיתון הפלס וזה לא עזר. רוצה להתעלם מאמת ,ולטעות משמיים לא יעזרו לו. הם חיים בסרט שהם מצילים את היהדות , אבל הם רק גורמים לפילוג שנאה וחילול השם.
יהודי גאה23.04.17
62
ויש להם עוד טענות.
ירון24.04.17
61
הבעיה הגדולה של הפלג המחוצף חוץ מעצם זה שהוא קיים, זה שהם עשו כאילו כל יתד תומך בגיוס, והבעיה זה שכל המתגייסים למניהם יש להם כאילו רב. בעוד שלית מאן דפליג שמרן רשכבה"ג שליט"א הוא נגד ונחלקו בדרכי הפעולה. ועל כך אין מחילה!!!!! על הובלת ציבור שלם של מתגייסים וכו' שיהיה להם נוח עם המצפון שלהם. צאו טמאי
מאיר23.04.17
60
ורוב מוחלט של חברי הועדה הרוחנית הם ג"כ כיום, וד"ל אבל כרגיל את "הזבל" א"א לבלבל עם עובדות
ריאלי23.04.17
59
כך נראה גאון מה זה גאון ? אם הוא גאון אז מה הבריסקער רב ? די לזילות התארים
חוכם25.04.17
58
אז למה סטית מן הדרך הרב דויטש????? למה נהיית אלים?????אתה יותר טוב מאבותינו????
יהודה23.04.17
57
אחרי יציאת מצרים וקבלת התורה, עשו המרגלים מה שעשו וקבעו את ט' באב כיום בכיה לדורות. ממה פחדו המרגלים? במדבר ירד מהשמים מן בלי שום טרחה, לא היו צריכים לעבוד לפרנסתם, ולא עסקו יותר במלחמות. כל היום היה פנוי ללמוד התורה. לקראת הכניסה לארץ ישראל הבינו המרגלים שיצטרכו לכבוש את ארץ ישראל במלחמה ואחרי הכנ
יצחק23.04.17
56
ישנו הבדל מהותי בין תוכן המגיבים, כי מי שמתנגד לפלג מדבר בשנאה תהומית !! ומי שמדבר בעד הפלג מדבר בעיקר בעד ופחות נגד. זה דבר שדורש מחקר עומק. צריך לזכור שהפלג אינו דבר חולף הוא כאן להשאר!! ולא שייך להתעלם מזה הם מונים יותר ממה שמנתה דגל התורה בזמן הקמתה!!
מוכשר23.04.17
לנתח אותכם אנליטית אבל לכם יש זמן בשפע ביחוד כשאתם שוכבים על הכביש אז האינטלגנציה האדירה שלכם מתחילה לעבוד שעות נוספות
מאיר 23.04.17
ראיה סלקטיבית עוד עצניק סמוי או שלא
מגידו23.04.17
כי דוד המלך כבר אמר "הלא משנאיך ה' אשנא". ואתם משנאי ה' בכל מובן. בודאי שהיום אתם מנסים לדבר בעד ולהראות עצמכם כחזיר הפושט טלפיו ואומר ראו שכשר אני , ובכך להטעות את העולם, כיום כאשר אתם מרגישים מוחלשים לאחר שהיכו בראשו של מנהיגכם הארור נצי גרוסמן. בניגוד להתנהגותכם הבהמית בהפגנותיכם המטופשות שם אתם
אבי23.04.17
לא חשוב מה ומי, אם זה לא משהו שלהם הם נגד
ריאלי23.04.17
55
שבויים בקונספציה דמיונית. תקלטו, אתם לא מענינים אף אחד! רק תפסיקו לחסום כבישים ולהטריד אנשים.
מסכנים23.04.17
54
חילול השם שפטרוב יילך למשוך זנבות בו4 נראה אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שולעם דויבלה23.04.17
53
העיקר כל הזמן הם מחפשים חסרונות אצל אחרים כי הם לא מרגישים בנוח עם עצמם...תראו לי מכתב מהגרי"ש שאמר להטריד!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בחילה23.04.17
52
מי עמד בראש המחבלים?( מחלוקת בין שונאים למחבלים)תשמ"ט מי פתח מפלגה והתחיל לפלג בין חסידים ללטאים? ואיך לא נשכח את תש"נ כלל מילה שהליובאוויטששער אמר היה מה לוהר נגד גם שהליובאוויטשער אמר שיש אלוקים היה לו מה לומר נגד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרן23.04.17
51
תשובות לפטרוף: 1. לא גנבו ממכם את העיתון, אלא להיפך, כל השנים אתם גנבתם אותו. העיתון לא שייך לנתי גרוסמן, הוא בסך הכל עורך, את העיתון יסד מרן הגרא"מ שך זצ"ל, ובאחד ממסמכי יסודות העיתון (אפשר למצוא את זה בחיפוש פשוט, וזה פורסם בשעתו בעיתון "מרכז הענינים") נכתב שבאם לא יוכלו לשאול את דעת הרב שך, אז יש
אבי25.04.17
50
וזה בזכות ולא בחסד
דן23.04.17
כי הרוב רוצה הפקרות, והמיעוט רוצה לדבוק בתורה.
דני23.04.17
זה פשוט לא יאומן אך הצלחתם לאחד את הציבור לשנוא אותכם
דן23.04.17
חיי הוללות, בטלה, הפקרות והתחככות בשוטרות, ואילו הם רוצים לחות חיים שלוים ולהמשיך בתורה ובעבודה.
אבי23.04.17
49
איפה המבוגר האחראי שיאמר די לילדי הגן?
משה23.04.17
48
אף אחד לא גנב עיתון. נקודה. העיתון הוא לא שייך לבעלים שלו. הוא שופר של גדולי הדור. אתה מבין את זה?? ולכן אם העורך שלו שמסר את נפשו כמה שמסר - אינו מבין זאת - והוא חושב שהוא זה שממנה את גדול הדור - אז שיחפש מקום אחר. העיתון שהיה הוא שיהיה. אין שום סיבה בעולם לפתוח עיתון. אם צריך אז מחליפים הנהלה. וז
יוסי23.04.17
את העיתון הקים מרן האבי עזרי זיע"א מי שהשלט על העיתון אינם גדולי ישראל, אלא חבורת עבריינים שבכח ה'חוק' הוציאו את העיתון מידי הממונים עליו, שמונו ע"י הרב שך זיע"א משם הכל היסטוריה
רפי23.04.17
אתה בזוי כי כל הפלג והמחבלים ימח שמם וזכרם בזויים הם. עניינית לתגובתך: אלו העובדות ההיסטוריות: א. אכן הרב שך הקים את העתון, אך יש ממשיכים גם אחרי הרב שך. היה הרב אלישיב ולאחריו הוכתר הרב שטיינמן וכידוע "אין לך אלא גדול שבדורך" ו"שמואל בדורו כמשה בדורו", אז גם כך עתה יש להישמע להוראות הרב שטיננמן
אבי24.04.17
47
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום23.04.17
46
אצבע אצבע בהנאה תוך כדי שמיעת וראית הסירטון !! סוף סוף לראות את הכנופיה הזאת כורעת ברך ומשתחווה שירחמו עליה כי נגמר להם הכסף
מוטי 23.04.17
עברתי על כל התגובות, אף אחת לא גרמה לי הנאה כל כך גדולה כמו שלך...
ליטאי לא מזויף23.04.17
הרבה זמן ממש שמח שהוא הגיע!!!!!!
צביקה23.04.17
45
פשרנים התדרדרו , וגורמים כזאת עגמת נפש לרב הגאון הגדול הרב פטרוב שליט"א מדגדולי מוסרי הנפש נגד גזירת הגיוס והשמד ר"ל הוי מה היה לנו הביטה וראה את חרפתינו נחלתינו (יתד) נהפכה לזרים
ר יענקב 23.04.17
דלא מעלי דוגמת פארוב ימח שמו וזכרו וכל העצניקים ימח שמם שם רשעים ירקב. לא רק שנחלתו לשעבר (יתד) נהפכה לזרים, בקרוב גם אדמתו (הפלס הארור) ינתן לנוכרים כי יפשוט רגל או יסגר. ואכן הוא יצעק הוי מה היה לנו ואנו נאמר כמו בקינות את תשובת ה' על אלה אתם בוכים ואת פשעיכם אתם לא מזכירים: א. שמרדתם בגדול הדור ה
אבי23.04.17
44
מטורף שמחנך לבלאגן, הם מנסים במסעות שיכנוע להביא את הציבור
אריה23.04.17
43
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה23.04.17
42
הפירסום והיחץ....
גד23.04.17
41
יוסי! תאזין לעצמך כולם נגדך. למה!!!!!!!!!!!!!!! ורק עצה קטנה מי גנב אתה יודע טוב יותר עפרא................
יהושע23.04.17
40
תענוג צרוף לשמוע כל מילה וכל הגה מהבכי והנהי שלכם, לאחר שנים של רמיסה שרמסתם את רוב ציבור בני התורה וגדולי הדור, והצלחתם לדאבונינו להלעיט ציבור מסוים שקנו במשך השנים את ה'לוקשים' שלכם, עד כדי כך שהם מוכנים היום להחליף את שיטתם מדור דור לשיטת העדה והקנאים שחושבים שעל ידי השחתת המידות בכל מיני הפגנות
ליטאי עם מסורת23.04.17
39
אכן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל23.04.17
אז עדיף שיהיו מאחרי מסגר ובריח ושם יוכלו להציק רק לעצמם או לבני ביתם, אם כי נראה לי שנשותיהם מייחלות שייעצרו, כדי להיפטר מהם ולו זמנית.
אבי23.04.17
38
גם כשמראים לכם את האמת ומוכיחים לכם עדיין הינכם מתעקשים. אין דבר כשתגיעו למעלה אחרי 120 תבינו.. זה יהיה מאוחר עבורכם!!
נעמה23.04.17
37
כשהיא מתובלת בדמגוגיה זולה וחצי אמיתות ,שזה יותר גרוע משקרים.
כת מושכי הזנבות23.04.17
36
עוד מטורף שאומר שלהתייצב בלשכת גיוס על מנת לקבל דיחוי זה העברה הכי חמורה. חולה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתן23.04.17
35
ברור שהמשטרה סימנה כאן מטרה, מישהו חשב אחרת? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי23.04.17
34
לא נשכח ולא נסלח אנו תלמידי מרן הרב עובדיה על הזלזול בו ע"י נתן ההוא איך שותקים השאלה איך שתקתם אז
יהודה23.04.17
33
האמת היא שאני מכיר כמה בחורי ישיבה שיש להם בעיות עם הצבא למרות שהם לומדים בישיבה כמו שצריך וללא בעיות וניסו להגיש דיחוי של תורתו אומנותו וגם מכתב מראש הישיבה והצהרה מעולה"ד ולמרות זאת יש נגדם צו מעצר. מי עוזר להם? לא הח"כים של דגל וגם לא שס. רק המטה של "הפלג" מסייע במימון עו&quot
אברמלה מלמד23.04.17
וגפני, שאיני מאוהדיו, אכן נחלץ לעזרתו ושחרר אותו מהבעיות שלו. כך גם היה עושה לכולכם. אלא שאתם החלטתם ובמאורגן, לשעות לעצת האחיתופל של נצי גרוסמן ולא להתייצב, כדי שהוא יוכל את הפראיירים שלכם להביא לכלא הצבאי ואז להסית אתכם להשתולל ולהתפרחח. אז אל תבלבל את המח על שנאה שיש פה. אכן ישנה שנאה רבה כנגד מש
אבי23.04.17
32
לא שייך לחוגים שלכם ואין לי מושג מה זה הפלס המודיע או יתד נאמן בקושי מכיר ר' שמואל אוריבך בזכות אביו הגדול רשז אבל בזה מתעסקים .... בגץ מחליט לחלל שבת בפרהסיה בארץ ישראל אנשים מסרו נפשם לשמור שבת ותראו במה אתם מתעסקים בושה וחרפה ביזיון
שלום סמדר23.04.17
31
יש לי אחיינים עצניקים, ומרוב ההפגנות והמחאות הם לא פתחו ספר כבר............... לא חבל על הזמן לימוד שלהם לשמוע את ההתבכיניות שחוזרות על עצמם בדמעות תנין????
אבא23.04.17
30
כך התעללתם שנים בכל מי שלא חושב כמותכם. צבועים, עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.
שש23.04.17
29
מכריז שכל מי שיושב באולם זה הוא פלילי, ועוד הוא מצפה שהמשטרה תרחם עליו. זעקת הקוזק הנגזל.
ששון23.04.17
28
הפלס מטריד מאות אנשי עסקים ועל זה שותקים? שיתד יעשה גם כנס כזה שם גם יביאו עובדות
אבי 23.04.17
27
אני זוכר מקרה שבו הותקף הצי גרוסמן בחדר המדרגות בביתו והחלאה הנ"ל במקום להבין שזה מגיע לו הגיש תלונה למשטרה והיא אכן חקרה והעמידה לגין את אלו שתקפו ונגזרו עליהם עונשים שונים, כולל כלא. אז שלא יספר סיפורים החלאה והזוהמה פטרוב,. שיחזור לרוסיה באמת שאיננו זקוקים לו ולשכמותו כאן. נראה אם פוטין ירשה לו ו
אבי23.04.17
ולהבין מה זה 'שונאים' מה קרה חמוד? עם מי רבת לאחרונה? למה אתה כזה ממורמר??
יוסף חיים23.04.17
אני מתעב אתכם מכל הסיבות שפירטתי אינספור פעמים: א. מרידה בגדול הדור למען לבלר ארור נצי גרוסמן. ב. הפרעה לחיים השלוים של האנשים למען "גזירת גיוס" שאיננה וקיימת רק במוחו הקודח של נצי גרוסמן. ג. ביטול מתורה של בני הישיבות שלכם וגרימה להם להתפרחח כשההתפרחחות גורמת לי לנזקים. ד. חילול ה' הגדול שאתם גורמי
אבי23.04.17
התוקף עד היום לא עשו לו כלום. למי שעשו זה רק לעוזר שלו וגם לו המעיטו ככל הניתן (דרך אגב מי שהיה אחראי לעצור אותם היה לא אחר מהשופט שנתן בער"פ את הצווי חיפוש ומעצר ל28 איש וגם אותו שופט שאחראי להארכת המעצרים "עמית מיכליס" מי שזוכר יחד אם דוד קוריאט היה אז מבצע המעצרים במחוז ירושלים והשתדרג לשופט לכן
בר לב23.04.17
וגם החלאה נצי גרוסמן אם לא יהיו ראיות לא יוכלו, לצערי, לעשות לו דבר. אך כנראה וזה הפחד שלכם, שהראיות נמצאות במחשבי הצהובון שלכם ה'פלס' הארור ומזה הם מפחדים יותר מכל. אני אכן תקווה שיושלך לכלא ואז לא יהיה לכם מנהיג ומושל וסוף סוף תיעלמו מנוף חיינו עם שטויותיכם והזיותיכם, הגורמות חילול ה' ונזק אישי ל
אבי23.04.17
26
כשתפסיקו להציק לכולם וסלגור כבישים בגלל מלחמות שלכם עם הזרם הלטאי אנשי הצבא ומה שלא נדבר עד אז תסבלו בשקט
יצחק 23.04.17
25
אני א רוצה לזלזל אבל נראה לי שכל אדם עם זקן לבן הושיבו אותו בשולחן הכבוד.......
חרדי שפוי23.04.17
ואתה קורא לעצמך חרדי שפוי??? גדולי ראשי הישיבות האמיתיים - הם מה שמכונים הפלג. ראש ישיבת פונוביז ראש ישיבת בריסק ראשי ישיבות קול תורה, חדרה, גרודנא להמשיך? גם אלו שלא, רובם בסתר יודעים האמת, ומפחדים.
יוסי23.04.17
לא הכיר אותם... הפלס עשה להם יח"ץ...
נתי גרוסמן ימ"ש23.04.17
ב"גדולים" שלהם. כי כידוע אין להתבונן בפניו של אדם רשע ו"גדוליהם" הנם רשעים ממש קמו פרחחיהם.
אבי23.04.17
24
בדור הקודם היו ציונים!!!!! הוא מודה שהמיעוט הקטנצ'יק השתלט על הרוב, והיום כבר כל החרדים נהיו אנטי ציונים, כי המיעוט הקטן השתלט על כל החברה החרדית בעשרות השנים האחרונות. מכאן ראיה חותכת, שהחרדים הם כת חדשה!!! תקשיבו שוב לדבריו.
יהודה הלוי23.04.17
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה 23.04.17
22
אני חושב שזו זכותם המלאה לא להתגייס ולמחות, הרי בניגוד לחרדים אחרים הם לא לוקחים כסף מהמדינה כפי. מה שידוע לי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חגי23.04.17
והם כן לוקחים כסף מהמדינה, בדיוק כמוך, אז תתעדכן ברוך הבא לעולם הפשע!
אברהם23.04.17
לוקחים גם לוקחים ולך מספרים סיפורים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא23.04.17
א. קיצבאות ילדים - הם לוקחים ב. הבטחת הכנסה - הם לוקחים ועוד דברים רבים שהמדינה נותנת להם, הם לוקחים. בשונה למשל מנטורי קרתא שלא לוקחים ולא נותנים, וגם אז, אין שום היתר להתפרע ולעשות חילול ה' כפי שאנשיהם עשו ועושים. אז זו לא זכותם המלאה. יש להם כל זכות למחות, אך בדרכים לגיטימיות ולא בדרכיהם הנלוזות
אבי23.04.17
קודם כל מע"מ. כל מוצר מחוייב במע"מ. וגם, מס הכנסה וגם מס בריאות וגם ביטוח לאומי בקיצור, מה שכל אזרח משלם, הם גם משלמים, ולכן מגיע להם כמו כל אזרח אחר. חוץ מזה, אתה מבין שחברה ציבורית חייבת מבחינת החוק לפרסם ללא הבדל השקפה, וזה לא עושים בהפלס?
דני24.04.17
א. מס הכנסה הם לא משלמים כי הם מתחת לסף המס, בעיקר אם הם מקבלים מילגה. ב. מס בריאות משלמת כלל האוכלוסיה והם משלמים את המס הנמוך ביותר מרוב האוכלוסיה וזה מבחירה שלהם שלא לעבוד ולשלם סכום נמוך במיחד. אז מילא היו לומדים אבל גם זה הם לא עושים אלא מתפרעים, מציקים ומפריעים לכלל הציבור. ג.ביטוח לאומי - כנ
אבי25.04.17
הציבור של הפלס לוקח חלק גדול מהעוגה, יש להם מפלגה רשמית ויש לה נציגים ברשויות מקומיות. הם בוודאי לא כמו מטורפי קרטא! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנגדים23.04.17
הם לוקחים כמו כולם בדיוק, רק בשקט
תמים23.04.17
21
כמנכ"ל אירגון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עופר23.04.17
20
קבוצה מסוכנת לעם .ולישראל כולה
חיים23.04.17
19
הציבורי היה הפוך הם היו נוהגים באותה דרך, כולנו זוכרים את התקופה שהם שלטו בעיתון
אברך23.04.17
18
ואח"כ הם בוכים, שלא יצפו שמישהו ירחם עליהם
אדם 23.04.17
17
מדברים כאילו היה ברור שהעיתון היה שלהם. הם הגנבים הכתיבו לציבור דרך בעיתון בניגוד גמור להשקפתו תוך פגיעה נוראה ומחוצפת ברבותיו. ר חיים והרב שטיינמן שיהיו בריאים נתנו את נישמתם להקמת העיתון למי שיודע קצת יודע היסטוריה.......
נוחי23.04.17
16
מגיע לכם שיעצרו עוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ידידיה23.04.17
15
אותם בהמוניו והם מנסים לייצב את המצב במסעות שיכנוע...
חיים23.04.17
14
רק לא לישכוח לשים עוד עציץ מעל העציץ
שירה23.04.17
13
דברים של טעם אני אדם שמצביע ג' אך מתחלחל מהרדיפה כלפי ציבור זה וכמוני יש עוד רבים
יוסי23.04.17
אתה עצניק דפוק ואדיוט!!
יוסי לא רמאי23.04.17
12
אה חשבתי שמטרת הכינוס היתה לפתוח שווארמה בהכשר בדץ העידה
ליאור24.04.17
11
אין לו במה להתחיל בתוך בית כנסתרק בזה שלא מדובר ביריד וכדו זה עלרגל אחת מראה עם מי אנחנו מתעסקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המבין23.04.17
10
גם הקוזק האלים ביותר והנגזל ביותר לא היה בוכה יותר מצחיק מהאיש הזה תשאלו את כל אלו שנגזלו על ידי אנשי הפלג מה הם מרגישים ומה הייתה תגובת רבם של אנשי הפלג כשבאו להתריע בפניו על הגזילה עיינו ערך ברסלב רמות, הסמינר בקרית ספר, מנחת חינוך בנוה יעקב ועוד ועוד
החכם23.04.17
9
לא אשכח לכנופיית הרודפים משערי חסד מה הם עשו לי בתשמ"ט בזה גם צדקני יתד דהיום אשמים
פולמוס של פטרוס24.04.17
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים23.04.17
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני23.04.17
נצי גרוסמן פנה בזמנו לערכאות בעניין השליטה על יתד והשופט זרק אותו מכל המדרגות. היינו, גם בעיני השופט, וודאי שבעיני הקב"ה הוא לא צודק ואין לו כל זכות ובעלות על העתון. אז שילך לעזאזל ויניח לנו הנצי גרוסמן הארור הזה ימח שמו וזכרו.
אבי23.04.17
6
אבל מעניין, כאשר היתד נשלט ע"י החלאה נצי גרוסמן, לפני שחזר לידי הנהגת גדולי התורה האמיתיים ע"י הרב גליק שקנה אותו, ולא גזל אותו, כדבריו השקריים של פטרוב הארור, כל דיעה שלא תאמה את רוחו של נצי גרוסמן פשוט לא הובעה שם, והנבל הלז אף סירב לפרסם מכתבים של הרב שטיינמן והתבטא עפ"ל הטמאה שבדעתו "לגרד את שטי
אבי23.04.17
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איני מבין23.04.17
אז היה תורם של אלו שתקפו את נצי גרוסמן. כעת תורו של נצי. איך שגלגל מסתובב... כמאמר הלל הזקן "על דאטפת אטפוך...".
אבי23.04.17
4
תיקצר היריעה מלתאר רת גודל ההתעללות רבת השנים ובזיון כבוד התורה שאין כדוגמתו כלפי אדירי תורה ארזי הלבנון שהיה רק נראה להם שלא בדיוק חשבו כמותם.......ועוד מנסים להפוך את הקערה על פיה.....יסכר פי דוברי שקר
דודי23.04.17
3
דברים של טעם וחכמה יש בדברי הרב פטרוב וחבל שאין לזה אוזן קשבת לפחות בציבור החרדי הכללי שלא נמצא בתוך מערכת שנאה המוציאה אותו מדעתו
מוטי23.04.17
א. אף אחד לא גזל אתכם ולא כלום. הרב גליק קנה את העתון וזכותו לערוך בו שינויים כרצונו, בעיקר בהתחשב בעובדה שכשאתם שלטתם לא נתתם לצד השני מדרך כף רגל והפושע נצי גרוסמן התבטא שכל מטרתו "לגרד את שטיינמן" עפ"ל השטמאה. ב. שלא תבלבל את המח, לאף אחד שלא מוחה לא חסר כלום ביראת שמים, כי מחאתכם אינה על אמת, ש
אבי23.04.17
2
מי שמכם לדבר בשם רוב הציבור החרדי האמיתי שבז לכם
יצחק23.04.17
מי שמם לדבר בשם הציבור החרדי? מהו בעיניך ציבור חרדי? הם האחרונים שעדיין שומרים על מתכונת הציבור החרדי שאני הכרתי לפני 20 ו 30 שנה ולמעלה... מכל כיוון שלא תסתכל, הם האחרונים שעדיין נגד ההשכלה החרדית, הגיוס החרדי, וכו'
אברהם23.04.17
העובדה שאין חוק גיוס . זה לא בגלל פיקחותו של הרב שטינמן? אתם דואגים לתורה? לב לאחים מונהג על ידכם? עד להיכן חוצפתכם? יש אצלכם יהודי בן 104 מסוגף כמוהו? שצם 60 שנה שני וחמישי
גועל נפש23.04.17
השאלה אם הדברים אכן מגיעים לרב שטיינמן. זה בדיוק ההבדל בין צדדי המיתרס נסה להכנס להגר"ח או להגראי"ל ולשאול אותו בעניין. תנופנף באותו הרגע!!! הם פשוט לא יודעים מה קורה. ועל ביתם יש את העסקונה הקטנה שתתן את הדין על כך!
רבינוביץ23.04.17
ופטרוף הארור יסנן אותך. כי הוא מעוניין שרק דעתו של נצי גרוסמן וחבורת פרחחיו מהמחבלים והפלג ימח שמם וזכרם תישמע שם.
אבי23.04.17
אצל הגר"ש אפשר לדבר בלי שאף אחד מבני הבית נמצא לידך, באים לשחרית ואחר התפילה נכנס אחד אחד ומדבר בפרטיות, אצל הרב שטיינמן לא קיים דבר כזה כבר שנים ואין אדם אחד בעולם (!!!) שיכול לדבר עמו בפרטיות, בלי שמישהו מבני הבית יהיה נוכח בשיחה.
יודע24.04.17
באתי להתייעצות בענין אישי להגר"ש, דיברתי איתו כעשרים דקות לבד! אף אחד לא סינן אותי! רק בכניסה שאלו אותי באיזה עניין אני רוצה לדבר, אמרתי להם משהו רפואי אישי, וכולם יצאו מהחדר.
טוביה קפלינסקי24.04.17
כך עשו גם אצל הרב אלישיב, כדי שממדי הזוועה של נצי גרוסמן וחלאות הפלג והמחבלים ימ"ש לא יחשפו בעיניו במלוא חומרתן. אני מכיר הנושא אישית ומקרוב. נסה נא לשאול אותו שאלה שלא תמצא חן בעיני פטרוב הארור או מי מהמקורבים ותראה איך תמצא עצמך מהר מטד בחוץ.
אבי24.04.17
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חילי23.04.17
למה הצד השני צריך לעסוק בהטרדות שאלת את עצמך? מי ולמה מונע מחברות חילוניות שאין להן דבר וחצי דבר במחלוקת זו לפרסם בהפלס? איך זה קורה. סתם כך באו ובקשו יפה? אולי תברר מדוע חברת הלבשה בשם אקסוס שפרסמה פעם אחת לפני פסח בפלס שיש לה אלפי לקוחות מקוראיו נאלצה לפרסם התנצלות? וכאלו עוד רבים? שאלת את עצמך? א
נאמן האמת23.04.17
א. הוא לא צריך לעסוק בהטרדות כלל, זה נגד החוק וגם נגד התורה. גם כשמדובר בסכסוך יצרי שמתחבא אחריו כסף רב. והם מהוים חילול ה' ענק כי חילוני שרואה את זה אומר "אם כך החרדים..." וד"ל. ב.השיקולים של החברות הנו עיסקי, היינו נציגי ה"צד האחר" כפי שכינית פנה אליהם והציג להן נתונים שבהם הם נמצאו מפסידים אם יפ
אבי26.04.17
יתד נאמן מייצג את דגל התורה? מרן הרב שטיינמן שהוא נשיא המועצת שלה גנב ממנה את העיתון? עד כדי כך האחוריים של הסוסים השפיעו עליך?
לקרוא ולא להאמי23.04.17
והוא אומר שהרב שטיינמן עשה זאת
רשעים ארורים24.04.17
הרב גליק רכש את העתון כחוק. נצי גרוסמן יכול גם היום, אם ירצה, לרכוש אותו וכך למנות שם דירקטוריון כרוחו, רק שזה יעלה לו כסף רב ולא בטוח שהדירקטוריון יסכים לעיסקה עם פושע ישראל שכמותו, ההמן של דורנו (ולכן סמל מפלגתו היא "עץ" שעליו נקוה יתלו אותו בבוא היום). עובדה היא, שגם בבית המשפט החלאה נצי גרוסמן ה
אבי24.04.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 18:58

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 14:41

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

"הוא בעצמו קופץ"

"חיקוי של הרפורמים" | הראשון לציון נגד הרב אייל עמרמי

ישי כהן | 01.05.24