כיכר השבת

המיזם והמתקפה

הרב זמיר כהן מגיב למתקפה נגד 'הידברות': "מחרחרי ריב מקלקלים לנו"

יו"ר 'הידברות' מגיב למתקפה נגדו בשל השקת מיזם טלוויזיה חדש, וטוען כי מאחורי הרבנים שיצאו נגדו, עומדים "מחרחרי ריב ומדון שקשה להם לראות הצלחה של אחרים" (חדשות)

133
כיכר השבת | כ"ז בסיון | 21.06.17
הרב זמיר כהן מגיב למתקפה נגד 'הידברות': "מחרחרי ריב מקלקלים לנו"
(צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

יו"ר 'הדברות' הגאון הרב זמיר כהן, התייחס הערב (רביעי) לדבריו של הגאון הרב בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים הספרדים, כנגד מיזם הטלוויזיה של 'הידברות' לאור שיווק חבילה טלוויזיונית חדשה בשם "צופיה".

בתכניתו 'יש אמונה' ברדיו 'קול חי', טען הרב זמיר כהן כי "הרב מוצפי הוכשל והוטעה על ידי קו של מחרחרי ריב ומדון שקשה להם לראות הצלחה של אחרים והם פנו וקלקלו. בהתחלה אמרו שאנו מקבלים כסף מהקרן לידידות הנוצרית על כל מסך שאנחנו מוכרים, אבל אחר כך פרסמו התנצלות".

הרב תהה: "עד לאן הם הגיעו שהם משמיצים כך, אנחנו קיבלנו כסף מהנוצרים? חבל שהצליחו להכשיל את אחד מתלמידי החכמים הגדולים בטעות החמורה הזו".

כזכור, בתחילת השבוע פורסם לראשונה ב'כיכר השבת' כי הרב מוצפי יצא חוצץ נגד מסכי צופיה ואמר כי: "הדור הזה נהיה פרוץ לחלוטין, הנה עכשיו באו איזה ארגון מסוים, והתחילו לפרסם בחוצפה, בעזות מצח, טלוויזיות בבתים, ואתה תתקשר לפלוני והוא יבוא להתקין לך בבית. והוא אומר במסווה של 'להשמיע דברי תורה', בטלוויזיה הזו אתה יכול לראות כל מיני מראות אסורות!, תראו לאן הגענו. והוא כותב לך למעלה באדום 'כשר למהדרין'", דברי הרב מוצפי.

הרב מוצפי נגד הידברות (צילום: באדיבות המצלם)

בתוכניתו , הקריא הרב זמיר כהן הסכמה ממרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וראש הישיבה חכם שלום כהן למיזם צופיה. "אני לא אכנס לדבריו של הרב מוצפי ולמה יצא בפרהסיה לפני שהתעניין, אני אקרא את המכתב של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף וראש הישיבה חכם שלום כהן. המכתב הזה נכתב בחודש אדר תשס"ט ובו נכתב: 'בהיות וציבור החוזרים בתשובה מתרבה ובצוק העיתים רבים אינם זוכים לשמוע מידי יום שיעורי תורה ובאין מים של תורה כל מרעין בישין עלולים להגיע בכלים אלקטרונים ולהשפיע, הננו מברכים על היוזמה לייצר מכשיר שאין באפשרותו לקלוט שום דבר רע אלא משדר דברי תורה וכו' ואנו פונים לבית ישראל לסייע לארגון להקים דבר זה'". לשון ההמלצה.

בהמשך, הרב התייחס להתקפה נגדו אומר: "עד היום העדפתי לא להתייחס לדברים, אך אספר את השתלשלות הדברים. לאחר חתימתם של שני גדולי הדור, פנה אליי אחד מבאי ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון הרב שטיינמן ואמר שפנו למרן חוזרים בתשובה ואמרו שהם לא מוציאים את הטלוויזיה מהבית כי הם רוצים את הידברות, הרב שטיינמן שלח לשאול אם אפשר לפתח כזה מסך שאין בו טלוויזיה, אלא רק הידברות, וענינו שאנו באמצע עשייה בעניין, ויש לנו אף המלצה משני גדולי הדור".

"יש את הצורך הזה אצל חוזרים בתשובה, המסך לא מיועד לאנשים חרדים מבית. יש על המסך את המילים 'שוויתי השם לנגדי תמיד' כדי שיבינו שהמסך הזה מיועד רק לדברי תורה. איני יודע מה סיפרו לרב מוצפי, אם המסך קולט דברים אחרים. אולי הרב חשב שזה מסך שיש בו גם וגם, אבל למי שרוצה לדעת את האמת, זה מסך שמיועד רק לדבר אחד, ואחרי שווידאנו שאי אפשר לחבר את זה למסך חיצוני ואי אפשר לחבר את זה לערוץ חילוני, עשינו על זה ניסיונות במשך שנים על ידי מומחים, אז הוצאנו את זה לשיווק".

"בנוסף, אנו משווקים ממיר שמתחבר למחשב והוא רק נותן תיבת מייל, ערוץ הידברות ותכני צופיה. זה נעול בפני כל דבר אחר, בצופיה יש בכל יום סיכום חדשות היום, דבר שנקי מכל רכילויות ומכל לשון הרע. יש תכניות לילדים עם פרקי אבות וכל התכנים המשודרים הם על טהרת הקודש. זה הרעיון של המסך. המטרה של הידברות היא לבנות, לחזק ולתרום. חלילה שיש עניין של קלקול או נזק".

הרב התייחס גם לטענות כי ייצור המסך נועד לרווחים כלכליים ואמר: "אין כאן שום עניין כלכלי, הידברות בחובות גדולים, זו עמותה שכל עניינה לחזק ולסייע לעם ישראל".

תוכן שאסור לפספס
133 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
56
אין עשן בלי אש. לא סתם רבים יצאו נגד האירגון. בטח יש שם הרבה אנשים טובים אבל לתחושתי ולדעתי העסקנים לקחו את זה למקום של כסף כסף וכסף. ופשוט מנצלים אנשים מסכנים. אף אחד לא מקלקל לכם. מי שהולך בדרך הישר לא מחפשים אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יותר מידי סיפורים על הידברות30.10.17
55
אסור לנו הקטנים להתערב .שניהם רוצים את טובת עם ישראל
יהודיה25.06.17
54
נעים הליכות, בעל דרך ארץ ומידות טובות והרב בן ציון יהיה הכהן הגדול חברה! משיח מגיע!!!! :) :)
דבורה הנביאה22.06.17

הצגת כל התגובות

53
חמדן מעניין כמה עבר הרב הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל6504.10.17
52
הידברות באמת בחובות גדולים. אני עוזרת בהידברות ועדה לכך. כי כול הזמן מדברים על זה בכנסים ואני עוזרת בכנסים. השן ישמור את הרב זמיר הצדיק, גדול הדור.. צדיק צדיק צדיק. אני חייבת לו את החיים שלי..
דבורה22.06.17
51
אור עצום, אחת המתנות הגדולות ביותר לדור שלנו ללא ספק
ראובן22.06.17
50
יש לזכור שזו מצווה חשובה מאד, יותר משמירת שבת יותר מבשר וחלב. יש לאהוב את אחינו החילונים, וכל דרך שאפשר לקרבם היא מיצווה.
יעקב יורם שביט22.06.17
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל22.06.17
48
איזה צניעות וענווה , איזו דרך ארץ !
אלמוני21.06.17
47
למי שרוצה להתחזק זה נועד ולא לחרדים הטלויזיה הלא כשרה יש בה הידברות אבל גם דברים לא טובים לכן אנשים לא רוצים להוציא טלויזיה בגלל הידברות ורואים עוד דברים לכן יש צופיה שיש בה הידברות ורק דברי תורה
...ץ27.06.17
46
לפני 25 שנה הרב זמיר כהן למד בכולל בני ציון ברשות הרה"ג הרב בן ציון מוצפי
יוסף22.06.17
זה לא נקרא שהוא למד "אצלו". אתה פתטי. לרב מוצפי אין תלמידים בכלל, רק קומץ חוזרים בתשובה שמתלהבים ממנו כמו תלמידי קורח בזמנו.
פנחס25.06.17
45
אלה תלמידי אמנון קרח יצחק שמחרחרים ריב. אותו אחד שהקדיח תבשילו והקנאה אוכלת אותו החולה נפש הזה שיתחרפן לאחרונה .איזה בעל שכל יצא נגד ארגון שמתמחה בבעלי תשובה ?עם כל הכבוד לרב מוצפי אין זה עסקו
שמשון לוי22.06.17
44
פשוט בושה על מי שעשה זאת, הקנאה אוכלת אותם! היה פעם אחד שחלם לעשות את זה מזמן בשם 'חרטא טיבי'....מעניין אם יש לאותם מוציאי הלעז קשר בין הדברים...
מתחזק21.06.17
43
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר21.06.17
42
חבל שאת בוחרת בהשתלחות וזלזול כזה על הרב זמיר שכל מעשיו קודש וקירבה בעם ישראל- זכויותיו רבות ובע״ה שיעלה ויצליח בכל. כשראיתי את התגובה שלך הבנתי למה עדיין יש פילוג וריחוק בעם- תטרחי להשכיל וללמוד ובעיקר תעבדי על המידות שלך כי בנתיים את נשמעת כאישה רדודה, נשלטת וחסרת חשיבה עצמאית. (נשלח באמצעות כיכ
תתביישי לך יעל!! הרב זמיר משכמו ומעלה!! 31.07.17
41
אמר רב יהודה אמר רב: ``כל המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו אתם לא רוצים סרטן שלא תצאו ממנו נכון .? אז שימרו את הפה חיים ומוות ביד הלשון !!! .
ח23.06.17
40
אם כן, אדרבה, שיביאו. אבל לא ענתיקה... מישהו שראה את הצופיה .... זה לא מתאים לחרדים בודאוות, אבל גם לבעלי תשובה זו בעיה לא פשוטה. משאירים אותם חילונים עם הכשר. למה לא היה נצרך כך לפני עשרות שנים? גדולי ישראל זצ"ל התנגדו לפרסום היהדות! התורה לא צריכה מדיה, ולא טלויזיה. כך היה, והמשנה ידו על התחתונה,
רפאל22.06.17
בידיוק להפך יש הרבה חילונים שבזכות הידברות שומרים שבת אתה יודע מה זה נחשב אצל הבורא בשמיים תורה האדם לא משאיר רק לעצמו והוא מפיץ אותה הלאה ומצווה שכל העולם ידע מה היא התורה הקדושה גם הגויים צריכים לדעת שהתורה היא אמת ולקיים שבע מצוות בני נח . ה' ברא את התורה בישביל שנפרסם אותה בעולם ושהיא האמת המוח
ח23.06.17
גדולי ישראל... וביאר להם היטב... מדובר למתחזקים שנמצאים במקומות פי אלף יותר גרוע וזה מצוה גדולה
גם אני22.06.17
אני זוכר לפני כמעט 4 עשורים, כשנכנסו ראשי ערכים והמחזירי בתשובה המבוגרים כיום, אצל הרב וולבה זצ"ל, כשהיה על הפרק אפשרות לקבל מלון בחינם מאחד מגדולי העשירים, שהציע שהמלון יתופעל כל השנה והתשואה תעבור לערכים, ובזמן שצריכים סמינרים יתופעל ע"י ערכים. הרב וולבה זצ"ל התנגד לכך בתוקף, ואמר - הרעב העשירי מת
דני25.06.17
לנו יש את הרבנים שלנו והם קובעים. לא המשגיח הרב וולבה (עם כל כבודו ומעלתו) ולא הרב מוצפי (עם כל הרקורד שלו כאאוטסיידר בעל דעות עקומות שיוצא נגד כל מה שזז). זה שיש אלפי אלפי חוזרים בתשובה בזכותם, זאת עובדה!
מאיר25.06.17
אני כן מכיר את התכנים הנפלאים של צופיה. ואתה כנראה לא מכיר, אם זו היא תגובתך. צופיה מתאימה מאוד לבעלי תשובה
ראובן22.06.17
מי אישר כאלו דברים לפני 10 שנים? טלויזיה לחילונים.... יכלו להרים כזאת מערכת מזמן..
רבינוביץ 27.06.17
אם התורה צריכה מדיה או לא צריכה מדיה! הערוץ הזה מלא הרצאות יהדות והוא מסוגל להחזיר בתשובה, כל גדולי ישראל מעודדים ומעריכים את הארגון, אתה ודומיך יכולים רק לראות ולקנא, או לחילופין להוציא קיטור בדרשות המסכנות שלכם!
חיים25.06.17
במקרה שלך בטח אתה סובר כך: לא אתה ולא הרב ולא הקב"ה תקבעו... מחילה זה לא סגנון של אדם דתי. בסך הכול אומרים דעה פה... ויש רב גדול בישראל כמו הרב המקובל בן ציון מוצפי שבא בטענות, אז לא שאלו את חיים מהאינטרנט מה דעתך על דברי הרה"ג??כאילו אתה מאן דאמר. לא יפה, עדיף לשתוק אחי ורעי!!
נאור27.06.17
לדעתי מה שקרה שהראו לרה"ג מוצפי בכוונה דווקא תכנית שמיועדת לנשים בלבד. מעולם אני לא זוכר שראיתי בהידברות מנחה (אישה), תמיד זה רק גברים. כנראה שלקחו דיסק מתוכניות לנשים בלבד (בערוץ של נשים בלבד) והראו לרב כאילו זה מיועד לכולם.
אדיר 25.06.17
39
אשריו ואשרי חלקו של הרב זמיר לצערנו זה לא פעם ראשונה שיוצאים מפיהם של רבנים גדולים ספרדים דברים שתמוהים בעיניים הפשוטות הרב מוצפי טוען נגד שיראה שבדק הכל ואז יצא נגד הרי כך דעת תורה בכל דבר אין שמעתי אלא בדקתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב 22.06.17
38
למה הוא לא פנה לרב זמיר כהן שליט"א ישירות? ולמה התקשורת ממהרת לפרסם דבר שאולי ניתן לפתור בצורה נעימה וללא מעורבות של הציבור עם דיבה?
חיים ד22.06.17
37
והיא תנצח את אותם בעלי איטרסים שעשו קופה על הגב של הצדיק הרב זמיר.. ותראו עוד שהרב מוצפי ישמע במקור ראשון את הדברים ויחזור בו ...
אחד שמכיר21.06.17
36
בכיסוי של לשם שמים; הידברות עושים עבודת קודש יש יהודים שרק זה מקרב אותם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש אמת02.07.17
35
שמוגנת עם קוד. ועוד מעיז לדבר על זה בריש גלי.. ועוד תוקף... "אשרי נשוי פשע כסוי חטאה" לפחות תסתיר את החטאים שלך ואל תתגאה בהם
עו25.06.17
34
אז גם היום אסור?? מה אתה מתערב סתם, זה נחוץ למי שנחוץ תראה מה קורה בחוץ זה נחוץ נקודה. הדור משתנה העולם משתנה ככה התורה עובדת זה הכל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם22.06.17
כל המשנה ידו על התחתונה וזאת התורה לא תהא מוחלפת! לא קשור לבמבה. זה קשור להליכים מכוננים שהיצה"ר מכניס בדור השפל הזה.
רפי25.06.17
אתה מצחיק בטירוף, ממציא איסורים ואחר כך מתלהב שזאת התורה לא תהא מוחלפת. לסיסמאות של הרב מוצפי אין שום כיסוי, אז אל תחזור אחריו כדי שלא תמצא את עצמך תקוע
מנדי25.06.17
ומורי הדור האמיתיים הם אלו שנמצאים כל היום בבית המדרש ועוסקים בתורה דוגמת הרב מוצפי שליט"א ולא אלו שמסתובבים ממלון למלון ומחו"ל לחו"ל כדי למצא חן בעיני החילונים...
רפי27.06.17
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני החילוני22.06.17
32
יש ערב רב שבדרך ערמומית מסכסכים בין רבים כשהכסף והכבוד מוציא אותם מדעתם ואגב החכמים שבנינו יודעים מי שולח את העסקנים ורק חבל שלא בודקים קודם.
אהבת חינם27.06.17
31
אומרים לך במפורש שיש רבנים שתומכים בזה אז מה אתה בכח עושה את עצמך עיוור ? לא רבנים ענתיקות כמו שאמרת הרב עובדיה זה רב ענתיקה ? תתבייש. האדמור מבלז תומך בזה ובכל מה שהידברות עושה . הרב קנייבסקי תומך בכל מה שהידברות עושה ומברך אותם תמיד וביקר אף במקום . ועוד המון רבנים ומרצים חשובים ששומעים לגדולי תו
אחד22.06.17
30
1 מה שהרבנים התירו זה ערוץ לוויני לאלו שכבר יש להם דהיינו לחילונים, ולא מסך למי שאין לו כמו בע"ת שזרקו כבר את הטלוזיה 2.הדברות לא בחובות,ראה את המנכ"ל טופיק המיליונר. 3.למה הרב זמיר לא הביא פסק הלכה עכשוי שמתירים זאת?
נחמן22.06.17
29
כל הכבוד לערוץ הידברות !!!!!!! ערוץ שמציל חיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כנסו דחוףףףףףףף21.06.17
28
רק לזמר תוכן ידוע הוא יודע.לא רב ולא גדול. אבל תמימים ורדודים יש הרבה להקשיב לו.לא ראיתי שאנשים מתקרבים לקדושה ומצוות בגללו.רק נעים לשמוע ולהעביר הזמן ולא מחייב בכלל.די לאחיזת עיניים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל27.06.17
הייייייייייייייייייייי רשע שכמוך מדבר על גדול בישראל
יהודה01.06.20
27
אין על אירגון
משה 25.06.17
26
הגיע הזמן לשאול מהי את האמת? האם מדינת ישראל היא מדינה יהודית או לא יכול ליהיות ככל העמים והיא מדינה דמוקרטי ואין ליהודים מה לחפש בה כמדינה יהודית ולדרוש להפסיק את הכיבוש ורוצים מדינה יהודית.
הגיע22.06.17
25
לא על הטכנים של הערוצים, שיש ערוצים שונים, ולא על השווק לחרדים
אריאל 22.06.17
24
בוקר טוב,ראשית מחלוקות לא שייך לציבור שלנו,ולכן יש ליישב ולהבהיר את הדברים בצורה חכמה,והדרך הטובה ביותר היא שהרב זמיר כהן יפנה ישירות לרב מוצפי ,ויבהיר את הנושא.בכל זאת מדובר ברבנים גדולים אסור לנו להגיע לרמות כאלה. זאת דרך תורתנו הקדושה!
אלמונית22.06.17
23
לנו לפצות פה.
ד22.06.17
22
"שיעורי תורה ודברי חיזוק". על זה הסכים מרן זצ"ל. ולא על תוכניות טוק שואו ובלבולי שכל ונשים. את זה אף אחד לא התיר!
י.א.21.06.17
עוד לא הבנתי למה מרן זצ"ל התיר לך גלישות שכאלה?
מיכאל22.06.17
אמנם - אבל יש גם אינטרנט כשר - למשל רימון - או אני לא יודעת מה.
אוראור22.06.17
להבין למה התכוונתי דבר ראשון גם לי יש סינון- וחזק מאוד!!! אפילו אתר מזג אויר לא נפתח לי מבחינת הרב זמיר כהן וכל העוסקים בדבר- כמו שאין בעיה כביכול עם אינטרנט מסונן אין בעיה עם המסך צופיה זה פשוט מאוד כמו שבאינטרנט מסונן אפשר לראות רק תכנים כשרים ולא להתחבר לתכנים בעיתים ככה גם צופיה הכל שם מלא בתכני
מיכאל22.06.17
תוכניות נשים בצופיה זה בנפרד וסגור ע"י סיסמא כדי שרק האישה תכנס. אם הגבר יחליט לראות גם - הוא לא יראה משהו שלא יכול לראות ברח' בבני ברק או בית שמש - נשים עם פאות ומטפחות.
ראובן22.06.17
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני21.06.17
20
הם מכרו את הצפויה המזופת הזו ??
הרב זמיר27.06.17
19
מי התכוון לחרדים כמובן לחילונים... ובשביל חילונים זה מצוין...
יעל25.06.17
18
יש עסקנים שהם אינטרסנטים קנאים שנשלחים על ידי מי שרובנו יודעים לסכסך בכוונה בין רבני עדות המזרח וכולם פוחדים ממנו כי יודעים שהוא עבריין.
יהודי אמיתי22.06.17
17
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים22.06.17
16
והכי בריא גם. אין שום צורך לנקוט צד. 2 הרבנים היקרים והחשובים מכוונים לטובת עם ישראל. שלא יקרה לנו חלילה מה שקרה במחלוקת רבי יהונתן אייבשיץ ורבי יעקב עמדין.
ולא להתעניין22.06.17
15
למה הערוץ שלך מלא נשים לא צנועות? [כגון חילוניות שרואים בקהל, ימימה מזרחי, חדוה לוי, איה, עדן, חגית שירה ועוד] למה ואיך זה מועיל שאתה משדר זמרים חילונים? ואיך זה בדיוק מחזק לראות את השחקן החילוני עם הכיפה מצחקק ולבוש צמוד וכל מיני תוכניות חיקוי של חילונים עם בלבולי שכל? שים באמת רק שיעורי תורה בלי ל
צ.ל.22.06.17
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אל תחשוש21.06.17
13
למי שיש טלוויזיה, כבר יש לו ערוץ הידברות. ומי שמתחזק ולא רוצה תכנים לא טובים, שיוציא אותה מביתו!! מה מסובך???
נאור27.06.17
להידברות או לחדשות, ולהמשיך בטלויזיה הרגילה, כולם יודעים עד כמה היא גרועה. אני מצדיעה למי שעובר לצופיה, לא בטוחה שאם היה לי טלויזיה הייתי יכולה לעשות צעד כזה. אשריהם!!
החיים יפים2127.06.17
12
כל פעילות הערוץ וכל רבבות החוזרים בתשובה. פאה זה אסור אבל בגלל זה להשתגע ככה?
אלי25.06.17
◄ החזון איש: "לפאה יש יתרון"! מרן החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי, ובמטפחת לפעמים מתגלות שערותיה. והובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א (חלק ב' פ"ח אות ט'). כמו כן מעידים תלמידיו, הגר"י מאיר זצ"ל (שהעיד גם שהחזו"א התיר לאחותו לעשות פאה משערות עצמה, במעמד
משה הלוי25.06.17
נראה לי אף אחד לא קורא את זה אבל זה ממש מפריע לקריאת רצף התגובות כל פעם שיש תגובה על פאה אתה חייב להעתיק את זה מהכתבה הקודמת תמצא לך חיים דחוףףףף
דינה27.06.17
המקורות [שלא בטוח שהם נכונים בכלל]????????????
יאיר27.06.17
אז גם לו לא נמאס... והכל נכון, דרך אגב
נחמן18.07.17
11
וכל המשנה ידו על התחתונה! הרב זמיר כהן והידברות, עם כל הכבוד להם, משנים מהדרך להחזרה בתשובה שהייתה נהוגה בשנים עברו. כבוד ה' הסתר דבר. ולמרות שיש בידיהם זכויות עצומות בודאי, ויקבלו עליהם שכר, אבל הם גורמים לא מעט לחילון הציבור החרדי. טוב ורע משמש בעירבוביה. אוי לנו שכך עלתה בימינו.
דני22.06.17
10
לפעמים עושה רושם שמי שהופך אצלהם "לרב גדול" הוא מי שמחמיר על האחר..לא צריך להיות תלמיד חכם.תחלק דיסקים שהעולם העומד להחרב ורק מי שלומד מוסר ינצל וקנית את עולמך...אני שנים שלא עוקב אחרי רבני ספרד.למעט הרב זמיר...לפעמים אני רואה דמות חדשה במגזר הספרדי..לפני ששמעתי מפיו חידוש תורה-זורק איזה מחלוקת של ג
פלוני22.06.17
9
איך אתם מעיזים להזכיר מרן שאסר פאה תתביישו לכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם שנח לכם מרן מתי שנח לכם פאה האאאאאאאאאאאאאאא????????
פאה=תועבה22.06.17
רוב הפוסקים האשכנזים מתירים פאה. ואולי כדאי שתעשה סיבוב בבני ברק.
ראובן22.06.17
אין חובה לספרדיות ללכת בענין זה דוקא כמו הגר"ע יוסף, שמחמיר, אלא אפשר לסמוך על גדולי דור אחרים, שהתירו, כמו הגאון בעל "כף החיים", הגאון רבי רפאל ברוך טולדנו, אב"ד מקנאס, הגאון רבי חיים כסאר, מגדולי חכמי תימן, הגאון רבי עובדיה הדאיה, ראש ישיבת המקובלים בית אל, הגאון רבי בן ציון אבא שאול, ראש ישיבת פו
יהונתן25.06.17
פאה ואלה שהתירו פאות זה רק של פעם הרב קניבסקי שליט''א הביאו לו פאות פשוטות של היום פסק זה אסור יש תמונות אין פאה כשרה היום זה איסור מוחלט
רבותי תתעוררו23.06.17
אין שום הבדל בין הפאות בזמן המשנה, הגמרא, הראשונים והאחרונים, לבין זמננו אנו במאה שנים האחרונות. אין שום הבדל בין הפאה משנה שעברה לפאה בשנה הזאת, למעט שכלולים זוטרים כמו "קרקפת לבנה" (ומי יודע, אולי את ההמצאה הזאת גם המציאו בזמנם). מראה השיער הוא בדיוק אותו דבר, ואין שום "התדרדרות" בנושא הזה כמו שמנ
ישראל25.06.17
8
אם זה חסום לחלוטין ומכיל רק שיעורי תורה ותכנים חינוכיים לילדים על טהרת הקודש אז למה לא? כל דבר צריך להיות אסור ואסור ללא סיבה? עם כל החניקה המיותרת הזו פלא שהנוער גדל ויורד מהדת?חבל מאוד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש אמת21.06.17
1. הסיבה העיקרית: הצפייה ממכרת, ואח"כ יכולים להתרגל ולרצות לצפות במכשירים אחרים ללא סינון 2. מצווה הבאה בעבירה: הבעל/האישה צופים יותר מידי ולא ממלאים חובות בסיסיים כמו ניקוי, בישול, הידברות של הבעל והאישה, חוסר בשלום בית... 3. הילדים יראו שאין בעייה בצפייה, והם ידרדרו לצפייה לא מבוקרת, כי תמיד בד"כ
איילה22.06.17
למה להוסיף להם משהו חדש, זה יוצר ירידה ולא עלייה
החיים יפים2127.06.17
1. כי הצפייה ממכרת וגורמת לכך שמצווה באה בעבירה, למה? כי האישה/הבעל במקום לנקות/לבשל/להיות עם הילדים, לחנכם/וכדו'... הם עסוקים בלצפות, בני הזוג פחות מדברים ביניהם ויש פחות הידברות, ויותר התעלמות, ובסופו של דבר פחות שלום בבית ופחות חינוך ישיר לילדים.
הדס22.06.17
אלא גם כל מיני תכניות חיקוי של חילונים כגון: טוק שואו, זמרים חילונים עם כיפה ועגיל, שחקניות ודוגמניות שהתחילו להדליק נרות שבת, כל מיני רעבניות שהצניעות מהן והלאה וכו'...
הסבר22.06.17
כי חרדים שלא יודעים ולא רהוא המסכים זה יפתה אותם למסכים החרים לא כשרים!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ינון22.06.17
7
כל מי שכתב דבר שיש בו שמץ זילזול כלפיי אחד מהרבנים הוא בור וטיפש אין לכם מושג אילו גדולים הם מי שכתב משהו ואפילו קטן פשוט לא מכיר ומי שלא מכיר עדיף שישתוק!!! אתם בטח לא הייתם בשיעורים שלהם ולא התייעצתם איתם ולא ראיתם את הגדלות שלהם ואת המידות אז מי שלא יודע שישתוק!
תהילה05.02.19
6
הם מוכרים את הטלוויזיות לכולם חרדים חילונים מי שיש לו כסף
נעהמה25.06.17
כמה זמן אתה עובד אצל הרב מוצפי? תגיד לו שיפטר אותך דחוף
יואב25.06.17
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כיכר תראו לנו 22.06.17
הגרפיקאית חולה, כשתבריא תשלים את החתימות
יוסי25.06.17
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עזרא22.06.17
3
לשונו הרכה והנקייה של הרב זמיר מלמדת על יושרו
פלוני22.06.17
2
"על דאטפת אטפוך" הידברות זרקו רב רק בגלל שתמך במפלגת יחד.
תלמיד מרן21.06.17
1
הרב זמיר תלמיד חכם ובעל יראת שמים אוהב את עם ישראל ומשקיע ימים ולילות למעננו. אין על הידברות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהב השם21.06.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24