כיכר השבת

"גבלס ימ"ש יכול היה ללמוד אצלם"

המתקפות של 'הפלג' • הנאום הדרמטי של רבי יגאל רוזן

הגאון רבי יגאל רוזן, בנאום דרמטי מתייחס לראשונה לכל מתקפות 'הפלג' נגדו, תוקף אותם בחריפות, מביע חשש ממשי מפני "והרגוני", ודוחה את ההאשמות המופצות נגדו • צפו בנאום המלא (חדשות)

91
ישראל כהן | כיכר השבת | ג' בחשוון | 23.10.17
הנאום הדרמטי של הגר"י רוזן (צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה ראשית: בעריש פילמר)

במהלך שיעור פתיחת זמן החורף בהיכל ישיבת "אור ישראל" בפתח תקווה התייחס ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן למתקפות "הפלג הירושלמי" כנגדו ותקף את התנהגותם ופעילותם בנושא חוק הגיוס בחריפות רבה.

בתחילה פתח הגר"י רוזן בדברי תורה ולאחר מכן התייחס לעניינים העומדים על סדר יומו של הציבור החרדי.

"כיכר השבת" מביא את עיקרי דבריו:

"מעולם לא היה כזה דבר. רבים תמהים ושואלים מה קרה? למי שלא יודע אני אגלה לכם את הסוד, ישבו כמה אנשים ממוחים לתעמולה, ששר התעמולה הנאצי גבלס ימ"ש יכול היה ללמוד אצלם איך עושים את זה, התחילו להפיץ בכלים שלהם, כל הכלים שאצלינו פסולים אצלם הם כשרים, התחילו להפיץ שיש אדם, ראש ישיבת אור ישראל, שיזם לפתור את הבעיה של הבג"צ בצורה כזו שיעשו אימונים קצרים בבין הזמנים לבחורי ישיבות, וזה מופץ ברמות כאלו שאי אפשר להעלות על הדעת, כידיעה, כנתון, ואז התגובות חמות מאוד.

"אחרי הסיפור בקרית ספר, התעורר אצלם, בתוכם, נידון, אמרו אולי עברו את הגבולות, מה היו התגובות שענו להם? 'אם היה בא לומר שיעור אדם שרוצח עשרות בני ישיבה, גם הייתם אומרים ככה?', מאיפה זה בא? א"א להכחיש עובדות נפגשתי עם פלוני ואלמוני, מישהו ניסה לפגוש אותי לקבל ממני תגובה? גם בתקשורת החילונית ובמאפיה יש כללים וחוקים שלפני זה מבררים את העובדות. מפרסמים.

"אתם חושבים שבחינם כתב מרן שר התורה "אין יראת אלוקים וכו'", ידו רעדה מלכתוב את ההמשך של הפסוק? אתם חושבים שהדבר הזה רחוק? ממש לא. באוירה שנוצרת? יש בן אדם שהולך לגייס את כל בני הישיבות!! אותו אדם שיש לו כוחות מאוד חזקים יש לו תוכנית לחלן את הציבור החרדי, א. להפוך את כל הישיבות לישיבת הסדר (ישיבת אור ישראל כבר מכונה אצלם ישיבת הסדר...) עוד מעט אתם כולכם לומדים בישיבת הסדר, אתם מבינים שבהמשך הם יוציאו מפה קטע הקלטה שאני אמרתי שישיבת אור ישראל היא ישיבת הסדר... לא יעזור שום דבר.... אני הולך לחלן את הציבור החרדי.

"רבותי. אני לא חושב שאני צריך להציג כרטיס ביקור בפני מישהו, יש עוד ישיבה בארץ ישראל שאסרה להשתדך עם בנות שלמדו באקדמיה? הישיבה היחידה היא "אור ישראל" הישיבה שמחלנת, יושבים פה בחורים שהיה להם ניסיון בזה וויתרו.

"הייתה תקופה קשה, היה ממשל של לפיד, היה שר חינוך פושע מועד, הוא רצה באמת לחלן את החרדים, ברוך השם התגברנו על זה, הוא סולק, אבל המערכת עבדה, הייתה מלחמה קשה להביא לידי כך שהמצב היום יותר טוב מאשר היה לפני פירון, אין מצב שמגיעה מפקחת למוסד חינוכי בלי לקבל אישור מהמנהל, מפקחת לא רשאית להתערב בתכנים של החינוך החרדי. מי עשה את זה? הרשעים האלו? תשאלו את ועדת הרבנים לענייני חינוך מי עשה את זה, מי שלדבריהם רוצה "לחלן" את הציבור החרדי, תיכף תבינו למה הם עושים את מה שהם עושים. לא אמרתי את זה לאף אחד, לא ביקשתי לקבל על זה שכר.

"ב-69 שנה בארץ ישראל, לא הייתה תקופה טובה כמו היום מבחינת החשש שבן תורה יצטרך ללכת לצבא, אין אחד שנתלש מהסטנדר ללכת לצבא, הם הולכים להתנגח כנגד השילטון, לא היה כזה מצב שאנשי הצבא הבכירים ביותר הצהירו בצורה הברורה אף בחור ישיבה שלומד לא יגוייס, יש בעיות, בחור שכח יצא לחו"ל וכו', כמה זמן וכוחות אני הקדשתי להציל ולא במעט את הבחורים האלו שהם היום באים לשפוך את דמי, ואני הוא המחלן... למה הם החליטו? הרצון שלהם הוא שיגייסו בחורים בכפיה, זה הרצון שלהם!, תנסו תציעו להם שאתם מתגייסים תמורת עשרת אלפים דולר תקבלו מהם מיד, בכדי שהם יוכלו להוכיח שהם צדקו, הרצון שלהם הוא להכניס בסמינרים שלנו אקדמיה, הרצון שלהם הוא שמשרד החינוך יתערבו, בכדי שהם יגידו שהם צודקים. ולכן הם עושים מלחמה עם החילונים בכדי שישנאו אותנו, ואז ילחמו בנו והם יצדקו.

"זה לא מפריע להם לקחת כספים מהמדינה וגם דברים שאנחנו לא לוקחים הם לוקחים כמו למשל עוז לתמורה, לא מפריע להם כלום, אבל הם רוצים שתהיה מלחמה בכדי להראות שהם צדקו בכדי להוכיח שאנחנו הלכנו חלילה בדרכים שמביאות לידי כישלון, והם יודעים בדיוק למי יש חלק גדול בהצלחה המסחררת. הם יודעים בדיוק.

"זה שהגיע אלי לפני 12 שנה, (מבכירי 'הפלג'. י"כ) בא אלי חצי שעה לפני שבת, להתחנן שאקבל את בנו לישיבה הוא יודע בדיוק... הוא הארכי גבלס, הם חכמים להרע ברמה שאתם לא מכירים בכלל, לכן צריך לסלק אותי, אני מהווה מכשול לכל המהלך שלהם לכל האג'נדה שלהם, לקחת אקדח ולירות לי בראש הם לא רוצים, אז הם שולחים את האספסוף לעשות את זה, והאספסוף עושה את זה. אני צריך ללכת בליווי שוטרים בליל שבת לבית חתני בבני ברק. הנשמע כדבר הזה?

"שואלים כולם איך זה יעצר? רק הקב"ה יעצור את זה. שואלים אותי אנשים איך אנחנו מבארים את המהלך האלוקי בדבר הזה? הדברים פשוטים. אנחנו מאמינים שיגיע משיח בקרוב ממש, הייתה תקופה שהקב"ה הוציא את המשכילים מאיתנו, אחר כך היה בירור מהמזרחי, אחר כך מהפאיניקים, היום זה הבירור מהם. הבירור האחרון. הקב"ה הולך לברר את אותם אלו שעושים מעשה זימרי ומבקשים שכר כפנחס, לכו תבדקו איפה יש את המכשירים הטמאים, איפה יש בנות שהולכות לאקדמיה, בלי כל פרופורציה למה שנעשה אצלינו. איפה מקבלים היתר לפרט כמו שם?? יש כלל ויש פרט. אבל לא צריך יותר מזה, יש בעיה לאיזה ראש ישיבה שלהם לבא להיות אצלינו לשמחות שלנו? אף אחד לא יפגע בו לרעה, וכשהפוך? אנחנו מכירים את זה, מהערבים, ערבים מסתובבים אצלינו חופשי, יהודי שנכנס לכפר ערבי לא יצא חי. זה בדיוק אותה אותה משוואה, אותו דבר.

"אני לא צריך אישור והוכחות לשום דבר, הדברים ברורים וידועים, כל הדברים הללו זה תעמולה ארסית וקטלנית כפשוטו, תראו לאן גואה האלימות. אנשים שאמורים להיות בני תורה, כל הרוע, זה מזכיר את דאע"ש, איך זה יכול להיות? על מה מדובר? ניסו להעביר מישהו על דת? מפיצים סיפורים ודמיונות. בליל שבת היה הפגנה ליד הבית שלי, ראיתי אחר כך, הם הביאו איתם צלם הם אומרים שהוא נכרי, הילדים, איזה מחיאות כפיים, איזה שמחה אצל הילדים המסכנים, אומללים, הקב"ה נתן להם ילדים, מה אתם עושים להם? קחו אותם הביתה תשבו תלמדו איתם, והולכים בראש אנשים מכובדים, על מה אתם מוחים? שיבוא אחד מהם ויסביר לי על מה הוא מוחה כנגדי, בא נראה אדם אחד שמוכן יהיה לבא ולדון, אף אחד לא יבא, זה אספסוף מורעל.

"ברוך השם חזרנו היום לישיבה אנחנו מתנתקים מהרחוב, יש עוד מקום שהוכיח את עצמו בעול תורה כמו הישיבה שלנו? יש עוד ישיבה בארץ ישראל שהבוגרים אחרי 20 ו30 שנה קרוב ל100% נמצאים באהלי תורה, יש את זה בישיבות אחרות? מאיפה זה בא? מהחילון? אנחנו צריכים ראיות, רבותיי אתם הראיה שלנו, אתם אלו שנושאים את עול תורה היום ולעתיד, יש עוד ישיבה שעומד המשגיח בליל יום כיפור ואומר איזה קבלה לקבל שעוד 20 30 שנה תהיה בתורה, יש כזה מושג? אלו המושגים שלנו, אנחנו ב"ה עם סייעתא דשמיא, אנן בדידן ואינהו בדידהו.

"אני רוצה לסיים בפסוק מההפטרה, שמעו, דבר ה', החרדים אל-דברו אמרו אחיכם שונאיכם מנדיכם, למען שמי יכבד ה' ונראה בשמחתכם, והם יבושו. אומר המלבי"ם, שמעו דבר ה' הצדיקים החרדים אל דבר השם באמת, לא בהבאת קורבנות להתפאר בהם כמו הצבועים".

תוכן שאסור לפספס
91 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
37
ר' יגאל חזק ואמץ! הם גמורים
ישראל24.10.17
36
ממש רואים שזה עקבתא דמשיחא כמה חילול ה' שהפלג עושים!!!! מי יצליח לכפר על זה ???¿ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דיי24.10.17
35
יגאל רוזן שממש איבד את עולמו על כלום, חבל חבל שהוא נחיתי מחילונים ומרגיש שהוא צריך לשתף אתם פעולה ולהיות נחמד אתם על חשבון בחורי ישראל, חבל שהוא לא אומר לצבא לא! עם א' גדולה,
תלמיד אמיתי23.10.17

הצגת כל התגובות

34
מפגרים שכמותם לראות את התמונות ולא להאמין! עד היום לא הבנתי למה בשידוכים נכנסה לקטגוריה השאלה האם הוא עצניק או לא . פשוט לא הבנתי בזה... אבל עכשיו הם גרמו לי להבין... רק להתרחק !!
נורמלי=לא עצניק23.10.17
עליו אמרו חז"ל "אִסְתְרָא בִלְגינָא קיש קיש קָרְיָא" - הפירוש... אדם טיפש עושה הרבה רעש אז שומעים אותו מצויין. פירוש מילולי: מטבע אחת בתוך כד ריק משמיעה רעש רב מאוד. פירוש: מטבע יחיד בקנקן, מקשקש הרבה ועושה רעש. הביטוי מתייחס לאדם ריק מתוכן, המרבה דיבור מתוך בורות. ארור החרדי אשר יבטח בציונים,,
המגיד הידוע23.10.17
לא היינו רואים את התמונות המזוויעות והמחליאות של הבחורים שוכבים על הרצפה ונותנים לשוטרות ליגוע בהם . כל הערכים שלכם אפס בעיני אם על המינימום לא שומרים ולא נזהרים. זה רק מראה שמדובר באנשים משועממים וחסרי מעש. שלדעתי אם תשאל חלק מהם למה אתה יושב כאן ומפגין הוא בכלל לא ידע את הסיבה האמיתית. לאנשים מהס
נורמלי=לא עצניק23.10.17
נשמע שמישהו הושיב אותך במדינה בכוח
אחות24.10.17
33
שמתנגד להפגנות. כן ראיתי לבלרים כתבים עסקנים ועמי הארצות. ועכשיו גם ר' יגאל רוזן מצטרף לחבורה
יוסף דב23.10.17
מי שמתנגד הופך מת"ח ללבלר ? עכשיו מובן למה לא ראית ת"ח וכ' כי אין לך עיניים לראות.
לולבי23.10.17
מי שנזקק לקללות וגידופים כנראה כואב לו. תלמידי חכמים אמיתיים לא מגדפים
דוד23.10.17
דברי חכמים בנחת נשמעים
ללולבי23.10.17
שהוא בעד ההפגנות, רק מטורפים, מחללי ש"ש, ואנשי בליעל
חסיד23.10.17
גדולי ישראל שהורו לצאת להפגנות ולקרוא להם בשמות גנאי. זו תורה?
חסידי23.10.17
זכותם יגן עלינו , לא תלימדי חכמים עבורך , אז אין מה להוסיף.
dvis23.10.17
הרב שך הורה למסור את הנפש
צח23.10.17
אתה צריך להיות בבית המדרש.... שם הם נמצאים.
שימען23.10.17
או שראית מזוייפים. כל התלמידי חכמים חוץ מפורעי הפלג נגד כל ההפגנות.
שי23.10.17
32
ההקלטה לא ברורה. חבל כל מילה פנינה. חבל שלא שומעים ברור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיושבת23.10.17
אבל אפשר לקרא התמליל בכתבה
ציון23.10.17
31
אני הולך לאורו של הרב שטיינמן ועם כל זה אין הצדקה לתת גב ליגאל רוזן הוא פשוט מושחת בלי קשר לכלום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צדק23.10.17
30
על מילה של ר רוזן - חקוקה בסלע האמת אך שיטות הטרור קיימים אצל צד השני באותם רמות כמו אצל העצניקים (ימ"ש)
יהודי23.10.17
29
כל הכבוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כל הכבוד23.10.17
28
וכמובן שגם מזה הם יעשו צימע'ס כדרך ליצני הדור שכבר היה לעולמים !!
מגידו23.10.17
27
בדוק את בוגרי ישיבת סלובודקא בני ברק מיום הקמת כמעט 100 אחוז שתולים עד היום בבית השם וטוב שיש עוד ישיבה כזו בברכת הצלחה
תלמיד23.10.17
26
לא כך מדברים על ציבור שלם בני תורה ירא שמיים ושיש להם מנהיג גדול הדור שהרב שך והרב אלישיב סמכו את ידם עליו וראש ישיבה שמדבר כך אוי לו ואין לתלמידיו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בוגר הישיבה23.10.17
25
לנאצים. הליטאים זה הזרם הכי דומה ליהדות..
גנון24.10.17
24
לא לחינם הגאון ר' יגאל נרדף על צווארו על ידי כת השקר. הוא האיש עם האצבע על הסכר. הוא בגופו חוסם את הפירצות שפורצת כת השקר. הוא זה שמפריע להם להרוס את כל היהדות החרדית ולזרוע אנרכיה ולתת את הכח ביד החילונים לפרוץ פרצות. הוא האיש שמוסר נפשו לבצר את מעמד בני הישיבות שלא יפגע, עומד על משמר החינוך ה
כואב חזק23.10.17
23
אידיוט היה ונשאר לגופו של מחלו' ב''ה הצלחה לב' הצדדים אבל זה אדן קטן ןקטנוני שלא מסוגל להתאפק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בזוי23.10.17
22
אמר שאינו מוכן התראיין ליתד עמו כי אינו מתראיין עם עסקנים זולים
אור ישראלניק23.10.17
21
מי רוצה לחטוף קללות על הראש?
??23.10.17
עלי קללתך בני?! זוכרים?
זלמן23.10.17
20
ואני מאחלת לכם לשוב לדרך המלך בקדושה ובפשטות . ויש לזה סיבה מאוד פשוטה להתפרקות : שהתורה היא תורת חיים אכן האדם הוא כעץ השדה ועם התורה שתול על פלגי מים . כמה זרמים מהחרידים לא זורמים , הם תקועים . והם גדעו את העץ מהאדמה כלומר אין לו שורשים נטועים . אותם חרדים ה'י ירחם אינם עושים את מה שריבונו של
בת ישראל 23.10.17
מעניין שלחילוניות , לאטאיזם . לחפיפניקיות הדלי"ת .. לכל זה אין לך טענות.... הבנו...
בן ישראל23.10.17
19
עכשיו הבנתי מה שהרב ארנברג אמר אנחנו לא תיכוניסטים.. יש מהם שבאים לציבור החרדי..ואז יודעים להעביר ביקורת על השני.. שהם הכי מבינים מה הציבור החרדי צריך... והם הכי טובים והחרדים שהיו אריות כבר בתור בחורים.. צריכים ללמוד מהם....חחחחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כנס23.10.17
18
כל מילה אמת ויציב אל תירא ה" בעזרך
שלמה23.10.17
17
טוב ויפה. אבל הוא הציע להעביר את המכסות על ידי בחורי הישיבות הספרדים ועל זה מגיע לו עונש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי23.10.17
16
זה בנפשנו!! אלו מטורפים שלא בוחלים בכלום ומסכנים את המשך עולם התורה
טוביה , ק"סניק23.10.17
15
הגאון ר' יגאל שליט"א אשריך! אל תירא ואל תחת! בסוף הם יפלו ואתה אל במותימו תדרוך! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לוליק23.10.17
14
די ! מספיק ! זו הרמה להכניס בחורים צעירים לזמן חורף והכל בבית המדרש.
איציק23.10.17
זכותו להגיב אחרי מה שעשו לו.. ובמיוחד לבני ישיבתו שהושפלו בכך שהראש ישיבה שלהם עבר השפלה . טוב ויפה עשה כך צריך והדברים שלו כדרבנות.. אתם עצניקים לכו לקבל את הכדורים שהפסקתם לקחת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי23.10.17
האם נכון שהרב שך אסר לתת דיחוי לבחור עם רשיון נהיגה? האם נכון שהרב שך אסר לתת דיחוי לבחור שלא באמת נמצא ולומד בישיבה? האם נכון שהרב שך אסר בתוקף לבחורים להשתתף בהפגנות מכל סוג? כך לפחות כתוב בספריו מכתבים ומאמרים. האם נכון שהרב שך קיבל חיילים בביתו וישיבתו בכבוד גדול [ ולא צעק עליהם חרד"ק יש תמונות
בוקי 23.10.17
13
מזכיר את מעמדי פתיחת ה"ירחי כלה" אז היה מרן הגרא"מ שך זצ"ל גם מתייחס לעניני השעה. השוני הוא שאצל מרן זצ"ל שיעור פתיחה היה כולו תורה ואילו כאן חול וקודש משמשים בערבוביא.... מה לפוליטיקה (כך בכ"מ עולה מדבריו של רה"י שליט"א, שהרי איננו רואה כאן שום ויכוח אידאולוגי והשקפתי אלא אך ורק מלחמת שליטה...) ולש
הסטוריון23.10.17
את התורה לקרדום פוליטי לנגוח בהם אויביהם. מזכיר לי משום מה את האסלם הקיצוני...
עציץ23.10.17
12
הרב רוזן הבין את עומק המניע שלהם, המטרה שלהם היא אחת בכדי שיוכלו לומר שהם צדקו. הרצון שלהם הוא להכניס בסמינרים שלנו אקדמיה, הרצון שלהם הוא שמשרד החינוך יתערבו, בכדי שהם יגידו שהם צודקים.
הרב23.10.17
הוא מרגיש שהוא בוגד בנו החרדים על ידי שיתוף הפעולה עם הצבא אז הוא משקיט את מצפונו שזה לא נורא כי שאר הבחורים ניצלים ואדרבא זה מצווה, עכשיו כשהוא מרגיש שהחבל מתהדק סביבו ואנשים לא כ"כ תמימים ומסכימים למכור חלשים בעד חזקים אז הוא זורק את הכל על הפלג ואומר שהם רוצים שהצבא יקחו גם חזקים וכל זה למה? כי
ג24.10.17
לפעמים צריכים רק חוזר אחד שמגדיר ומברר את עיקר הנקודה של השיעור, ואידך פירושא זיל גמור. גוט!
אחד שחושב24.10.17
11
אם הוא עומד מאחרי מה שנכתב כאן, אז הכל מעולה! הוא אומר שהוא נגד אקדמיה במגזר וזה מעולה. וגם לגבי גיוס, למרות שהוא לא מפרט - זה נראה שהוא נגד... אז מה הבעיה כאן? כנראה שהמציאות הפוכה ממה שהוא אומר. במיוחד לא אהבתי את הנסיון לעוות את המציאות. ברור שהפלג יותר שמור מכל הבחינות משאר הציבור.
אבי23.10.17
בא ננסה בצורה שונה- אז מה הבעיה כאן? כנראה שכל מה שהוא אמר נכון, וזו הבעיה.
סעדיה23.10.17
הוא אמר את כל זה בהתייחס למה שאומרים שהוא מחלן כנראה שזה קצת דרמטי לגבי הצבא הוא אומר מפורש שכל ראשי הצבא הודיעו שכל בחור שיושב ולומד לא יגויס ושום בן תורה לא ייתלש מהסטנדר ולא היה יותר טוב אי פעם אם כן למה אתה צריך לנחש שהוא נגד נראה שמה שאתה כותב שהמציאות הפוכה נובעת מתוך רצון להאמין כך בלי
ש23.10.17
10
שני הצדדים מורעלים וטועים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל31.10.17
9
ויסודותיו בבתי המדרש של המזרחי
רפול23.10.17
8
מה שעשו לר' יגאל רוזן (למרות שהפרעות בשיעורים היו גם היו בעבר, ראה למשל ערך ר' חיים סרנה בישיבת חברון), אבל שר' יגאל הוא הקוזק הנגזל?? הרי ההקלטות שלו על הזלזול בת"ח גדולים קיימות? השפה המשתלחת שלו ידועה? הויתור שלו על הספרדים כדי שימלאו המיכסות, גלוי וידוע. אז הוא הסמל למאבק ? ושוב לחלוטין לא מצדד
הגיוני23.10.17
7
איזה נאום מפגר !! בקיצור המשיח יגיע למי? ככל הנראה אחרי שהקב"ה יברר את הזוכים זה יהיה פחות או יותר ישיבת אור ישראל ור' חיים קנייבסקי כל השאר נייט !! צריך להיות באמת אהבל כדי לקבל את הדברים הללו ושלא תתבלבלו אני חושב שהחרדים בכל הם חברה מפגרת כושלת והכי קרובה לעבודה זרה מכולם (כן אפילו יותר מהרפורמ
james23.10.17
6
אנשים אלימים ונוראים!!
פשקויל הפסל 23.10.17
5
יש חשד סביר שהוא רוצה למלאות את יעדי הגיוס בבחורים ספרדים ןשמע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזרחי23.10.17
4
"חרדים גסים:
חסיד ויזניץ23.10.17
3
מתי יבינו שהחרדים הם כת ולא דת. כל המריבות האלה זה תוצאה מוכרת של קיצוניים, והחרדים ברובם קיצונים (לא אלימים) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא יאומן!!!!23.10.17
2
צ'חצ'ח מהרחוב שמגן על כבודו
נתי24.10.17
1
אל תירא ואל תפחד
אלחנן23.10.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 14:23

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 13:38

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 11:45

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24
ש

להילחם בשדה הקרב הדיגיטלי

מהפכת הסייבר של המגזר החרדי

כיכר בשיתוף סייבלו | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24