כיכר השבת

מחאות הפלג הירושלמי

רב מ'הפלג': "המדינה מרמה את הגר"י רוזן"

הפגנות 'הפלג הירושלמי' והמחאות על מעצר העריקים שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס, גורמות לשיח ציבורי ברחוב החרדי בשאלת היחס הנכון. אחד מרבני 'הפלג' מנסה להסביר (בארץ)

110
ישראל כהן | כיכר השבת | י"ז בכסלו | 05.12.17
אירוע של הפלג הירושלמי. ארכיון
אירוע של הפלג הירושלמי. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הפגנות "הפלג הירושלמי" והמחאות על מעצר העריקים שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס, גורמות לשיח ציבורי ברחוב החרדי בשאלת היחס הנכון למחאות ההופכות לא פעם לסוערות ואף אלימות. הגאון רבי בן ציון בורדיאנסקי, מראשי ישיבת "קול תורה" המזוהה עם הפלג הירושלמי, נשא בימים האחרונים דברים בפני מקורביו במסגרתם התייחס לסוגיה.

"אין לי מילים להסביר את המצב המשונה הזה בו תלמידי חכמים וציבור גדול - כל כך מבולבלים ולא תופסים שישנה מציאות היום של מכונת השמדה" טען הרב. "אני אומר מילים מחושבות, אנחנו בתקופה של מכונת השמדה על התורה והיהדות, וזו מכונה שעובדת מתוחכם מאוד, עם תחבולות".

ראש הישיבה מנסה להסביר את הסיבה להפגנות (באדיבות המצלם)

"דיברתי בימים האחרונים עם אחד שמשתמשים בחתימה שלו, הוא הודה לי שיש 'תאונות' עם הצבא, הוא לא מוכן להודות שישנם תקלות, אלא רואה את זה כ'תאונות' כאלה, אמרתי לו "אלו תאונות יזומות". לא באתי להילחם נגדו. למעשה הוא הודה לי שיש תועמלנים בשטח שתפקידם למשוך בחורי ישיבות אל הצבא. המצב הוא שיש היום מכונה של השמדה איטית של הצבא נגד היהדות".

"פלא שזה זקוק להסברים, הרי הצבא והמדינה עבדו ככה במשך כל השנים מול הערבים - בשיטה כזאת של רמאות. השיטה הזאת של לרמות לגנוב ולהפיל במלכודת בכל מיני תחבולות - זו לחם חוקה של מדינת ישראל מאז הקמתה. אמרתי לדון לכף זכות את ר' יגאל רוזן שגם הוא מאלו שמרמים אותם, עובדים עליו בצבא ונותנים לו הרגשה טובה, אבל זה רק מצד לימוד זכות".

"יצא עכשיו שאלון חדש של הצבא" טען הרב, "וחיים אהרון קופמן מוועד הישיבות אמר לי על כך בשמחה ש'הנה עכשיו פטורים כולם מצו ראשון'. תבינו, המלחמה של הצבא היא מול הרבה יחידים, מפילים עוד אחד ועוד אחד, עד שיפילו מספיק יחידים כדי להעז ולפרוץ עם זה באופן רישמי לרבים, אבל קודם הם מפילים יחידים. הם מנקבים בחומה הבצורה המון בקעים, וכל יחיד מעולם הישיבות שהם הפילו הוא בקע בחומה. זו המטרה הברורה של השאלון הזה".

"זאת אומרת שהמלחמה הזאת עובדת כל הזמן עם הרבה מכונות השמדה עם תחבולות רבות כדי להפיל עוד אחד ועוד אחד, זו השיטה". לדבריו: "התמיהה הגדולה פה, שאם לכל הפחות לא היו מגלים שזו השיטה הייתי מניח שיש מי שלא קולט, אבל הם הרי אומרים בבירור שזו מטרתם, הם עצמם קוראים לשנים הללו "הסתגלות", כלומר שהם מכריזים על כך בגלוי. זה פלא גדול פלא עצום איך אפשר לא להפנים את זה?!".

תוכן שאסור לפספס
110 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
47
יכולים לרמות אותו,אם הייתם מכירים את ההתנהלות שלו בתור ראש ישיבה-לא הייתם אומרים כך....
דוד06.12.17
46
מול התקשורת והאינטרנט , לא יכולה לעמוד מול המציאות של ימינו שאי אפשר להתפרנס ללא השכלה מינימלית , וגם לא יכולה להחזיק אלפי בחורי ישיבה ולחנך אותם לחיות על חשבון הציבור. הצבא לא עשה את כל זה , כל הדברים הללו הם המפגש עם המציאות. יש מציאות חדשה , והחברה החרדית צריכה ללמוד להתמודד איתה. הפלג רוצה שמה ש
יוסי כהן06.12.17
45
למדתי אצל הרב ברודיאנסקי בקול תורה, ואני מכירו בתור אדם דייקן. גם כאן הוא אמר דברי אמת בזהירות. ובדייקנות. אינני מבין איך כולם לא רואים זאת. יש ציידים, יש גייסים, יש מכסות. דברים שלא היו עד היום. על זה אין ויכוח. אז למה אומרים שאין שינוי? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם שפירא06.12.17
כמו שאתה מנחם שפירא..
דודו06.12.17

הצגת כל התגובות

44
דמגוגיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבז06.12.17
43
ונהיה חילוני. העצניקים חגגו שמרן רה"י הנחה אותו ללכת לנח"ל ולכן התחלן, אני מכיער אותו מהשכונה ואני יכול להעיד שנס שהוא בלך לצבא, אחרת כולנו היינו סובלים ממנו
כהנוביץ06.12.17
42
דרך ארץ קדמה לתורה. לא להתייצב ואז לעשות בלגן? מי שחזק בתורה לא ישתכנע מהדיבורים של הצבא. אז במקום לעשות בלגן תשקיעו את הכוחות שלכם בתורה, בדרך ארץ ללא חילול שם שמים. כי מחללי שמים אין לזה שום כפרה. לא עדיף ללמוד תורה בזמן הזה? ללמוד להתגבר לעשות חילול ה׳ וללמוד איך להתייצב לצבא וזאת משם. פלג מספיק
דוד שפייז06.12.17
איזה שלום עשו החשמונאים עם המתייונים והיוונים???
יהודי אוטנתי07.12.17
41
אחד לא יכול לחלוק עליו,ובמיוחד לא באידואולוגיה היהודית האורטודוקסית,הוא האדם החכם ביותר,המבוגר ביותר,ואני יכול להמשיך בתאוריו,והוא אמר להתייצב,אז לא לבלבל את השכל,בסיידר?
יאיר06.12.17
40
באוזני רבנים ומנהיגי העדה
חסיד ויזניץ06.12.17
39
לשיטתך שאפשר לעבוד על גדולי ישראל באותה מידה אפשר גם לעבוד עליך ועל ר' שמואל שהרי אנשים אינטרסנטים יש בכל מקום ואם כבר לעבוד על רב יותר קל לעבוד על רב אחד(ר' שמואל) מאשר לעבוד על כל כך הרבה רבנים
ללא שם06.12.17
שלעורך אחד לקחו את העיתון ומאז כולנו מוצפים בגזירות וכולנו נהפכנו לעוורים....
מוטי06.12.17
38
רואים למי ה' מעוור את העיניים ובאיזו עצמה! ממש ויכבד ה' את ליבם...
נחום06.12.17
הצבא לא נגד לומדי התורה האמיתיים... הוא נגד החרדים הנהנתניים שעושים כמעשי עשיו ומבקשים שכר כיעקב... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא קיצוני06.12.17
37
נעוצה בצליל של הסמרטפון שניגן ברקע. יש ירידת הדורות ועליה בנשירה. ואין לעם ישראל ענין בחילוניים לובשי כובע וחליפה, גם אם יודעים השקפה.
סעדיה06.12.17
36
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי06.12.17
35
עיין במה שכתבתי בתגובה 10, עם שינויים קלים בתוכניתי אין צורך להגיע ללימודי חול, כי הבחור יהיה בקי בסופרות/שחיטה/מילה, בכלכלה (דרך שיעורים מעמיקים בהלכות ריבית) בהנדסה (דרך שיעורים מעמיקים בעירובין ובכלאיים) בפסיכולוגיה ופילוסופיה (דרך שיעורי חסידות מעמיקים) ברפואה (דרך כתבים רפואיים להרמב"ם ולהרח"ו
משה בן אברהם06.12.17
והפלג , יש לי ביקורת על החברה החילונית שלא משתמשת באוצרות שמנית כרגע. לימוד גמרא , לימוד חסידות - אלו דברים שיכולים להוסיף המון לכל אדם. אלו לא תחליפים ללימודי חול (ואם הופכים את זה לתחליף מקבלים עיוות) , אך גם לימודי חול אינם תחליף לזה.
יוסי כהן 06.12.17
גם היא נמצאת בתהליך הסתאבות והתבהמות. את "ה' אחד" , החליפו אלוהי הכסף והזהב אלוהי המראה החיצוני ואלוהי הרייטינג. כבר אין בושה. אפילו פושעים וסרסורים נהיים סלבריטאים ופוליטיקאים וכו' וכו'. אני מעריך מאוד את אנשי הפלג - כי הם לפחות נלחמים על האמת שלהם. הם לא מנסים "לחקות" את החברה החילונית על כל תחלוא
יוסי כהן 06.12.17
34
די כבר לשקרים! די כבר לכזבים!
די כבר!06.12.17
שיושבים באופן סדיר בבתי הכלא הצבאיים לאחר שהוסר מעמדם.
משה06.12.17
כאילו כל הישיבות סגורות.... יאללה מספיק כבר עם השקרים של הפלג
נתי06.12.17
33
עוד בילדותי הייתי תלמיד טוב ורציתי להתקבל לישיבה. אבי ז"ל טורטר על ידי הישיבה כמה פעמים להביא בכול פעם מסמכים שונים ובסוף אמרו שאין מקום. בגללם גייסו אותי לצבא נגד רצוני ועכשיו אני רוצה שגם הפלג הירושלמי יתגייסו לצבא ודורש מהשלטונות לגייס אותם בכוח. אני לא מוחל ולא סולח להם ואשמח שיכנסו לכלא.
חרדי06.12.17
32
מבלי להיכנס לתוכן הכתבה . אבל להשקיע כל כך הרבה מאמץ להוכיח את הצדק בו בזמן שיש כל כך הרבה בעיות במדינה בעניני דת , לא נראה שהשקעה לכך מצדקת לרצון בחיפוש אחר ריטינג ........ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב06.12.17
31
איך , איך אתם לא רואים את האמת זועקת?!!!
נועה06.12.17
30
סרטון כזה משפיע המון על סאטמאר הזאלונים וכך הם יוכלו הלאה לקיום עיתונם...
בושה וחרפה!06.12.17
29
עד מתי תצער את הסבא והסבתא שלך גריינימן?? עד מתי??
אברהם דוב גריינ06.12.17
28
עד כדי כך שרבי ברוך שמואל דויטש שהוא גם מרבני הפלג אומר לבחורים מקול תורה לא לדבר עם רב בורדיאנסקי בהשקפה!! כל מילה מיותרת!! ומכאן תצא הקריאה להורים היקרים! אנא! שימרו על ילדיכם!
קול תורהניק06.12.17
27
הוא נלחם נגדו כבר בנחל
רחמנא ליצלן06.12.17
26
שגזירת הגיוס התחילה שכרמל לא קיבל מקום 7 ושהעתון עבר להנהגת הרב שטינמן
יוסף06.12.17
שהגזירה הנוראה תסתיים ברגע, אם חלילה המצב יתהפך
מוטי06.12.17
25
למה אתם לא עוזבים הארץ בגזירה איומה שיתעצם ויתחזק מיום ליום, ואתם ממשיכים לאכול ארוחות דשנות ובילויים ושיוטים, ומפקירים צאצאיכם בשאט נפש תוכיחו לכל העולם שאתם מהגרים לארצות אחרות מפני הגזירה הנוראה
בור-טיטנסקי05.12.17
24
רק לפני 75 שנה הלכו החרדים למכונת ההשמדה הנאצית במקום לברוח ולא למדו הלקח. למה לא לברוח כשעדיין אפשר לברוח?
דן סגל05.12.17
האמת שסטמאר משלמים להם שישארו פה יש מספיק משוגעים באמריקה
מוטי06.12.17
23
בעל עסק באלעד הציע עשרים אלף שקל לאנשי הועד להצלת הגיוס וכו', אם יתנו לו שם אחד ויחיד של בחור ישיבה שהתייצב כרגיל והסתבך עם הצבא. בסוף דבר הם לא הצליחו לתת לו אפילו שם אחד!!!!!!!!!!!!
28005.12.17
בגלל טעות של ראש הישיבה שלי [מיר] ועד היום למעלה משנה וחצי לא טופלתי
אני אחד הבחורים06.12.17
תרשום לי מייל שלך, ואני שולח רשימה של 50 בחורים עם שמות וטלפונים. תטלפן לבד ותתרשם למי שאתה רוצה מתוכם. יש לי למעשה רשימה יותר גדולה של מעל 3000 שמות וטלפונים שקיבלתי ואימתתי את רובם, אבל הם לא מסכימים להעביר. אשלח לך את ה 50 בחורים ותתרשם לבד. ואז אולי תשנה את דעתך.
דני06.12.17
אתםפ חבורת שקרנים עלובים. כל מי שקיבל ממכם שמות ובירר, גילה מהר שמדובר בבחורים עבריינים מחללי שבת או בעצניקים שלא התייצבו. בבקשה. תביאו כבר שמות של בחורי ישיבות שהצבא ניסה לגייס אותם!!!!!!!
28006.12.17
והשם נותן את הדיחוי רק למי שלומד באמת ולא רק רשום כ''בחור ישיבה'',ועדיף שייתגיס ויתרום משהו למען המדינה שהוא חי בה כמה שנים טובות,מאשר שיסתובב ברחובות,ויפגין כשמשעמם לו[לא כיח הרב אמר,כי זה 'אקשן' ואנדרלמוסייה כמו שהם אוהבים]...
יאיר06.12.17
22
איזה ספה יפה וסלון יפה לרב שטינמן אין כזה
יוסף05.12.17
21
במקום להשקיע את כוחכם נגד הצבא וכו' תשקיעו את כוחכם בעד התורה אני הלכתי לצבא כי הייתי שלושה חודשים בבית בגלל שלא הצלחתי להיכנס לכולל ואף אחד לא כפה עלי להיכנס לצבא אלא רק אותם ראשי כוללים שדחו ודחו ומרחו אותי בלי סוף..... אז בבקשה במקום לעשות הפגנות ולחסום את הארץ תביאו עוד כסף ותכניסו אברכים צ
דודו05.12.17
אסור לספר שבגלל סיבה קטנה הסתבכת והתגייסת. זה נוגד את מה שהפוליטיקאים אומרים שלא נפלה שערה ממי שהתייצב.
חרדי06.12.17
החופשי,ולא כי הוא הסתבך,בנוסף לבעיה בשקפה,יש בעיה גם בהבנה?
יאיר06.12.17
20
גם לו יצויר שהדברים הללו נכונים מה זה קשור ללצאת ולחסום כבישים ולשרת בכלא הצבאי?, להיפך שיארגן כינוסי חיזוק, ולעודד חיזוק בלימוד התורה שיעמוד כמחסום מפני מהכשולות, למה לעזוב את התורה?? לצערינו הכל שקר אחד גדול! וממילא תחשבו כמה להאמין לסיפורים שלהם... ברוך ד' אנחנו לא ברוסיה וליברמן הוא לא פוטין, הי
הר05.12.17
ראשי הצבא בעצמם אומרים שההפגנות והבלגן שעושים הפלג הירושלמי, מפריע מאוד לגייסים! הם אומרים שמצב זה מפריע לחוק בגלל שזה עוצר את המכסות, ולמעשה פועל כנגדן.
דני06.12.17
19
מה תרויחו? האם בכך יפסקו נסיונות התחבולה? אם תעשו לדוגמא ישיבה במתכון כזה; ששמונה שעות הלימוד יהיו כל שעה מתחלף: עיונא, גירסא, משניות ותויו"ט, טור ב"י, שו"ע ונ"כ, כל מדרשי חז"ל, פרשת השבוע ומפרשיה, נ"ך ומפרשיו. ילד שלומד בכזו ישיבה גם אם אינו מתחבר לגמרא ימצא את עצמו ב4 שיעורי תורה אחרים ויאהב את הת
משה בן אברהם05.12.17
הייתי בחור ישיבה 14 שנה שומר על הסדרים ומשתדל מלבד כל הבעיות שיש בישבות גיליתי שאחרי 14 שנה חוץ מלדעת ללמוד גמרא וקצות אני פשוט עם הארץ והיום עם עבודה וילדים בה" לקחתי על עצמי סדר לימוד שהנחה רביהק מוהרן ומרגיש מילוי וידע ממש קבלת התורה מחדש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבינועם 05.12.17
חזק ביותר! צריך שמישהו ירים את הכפפה ויפתח מוסד שכזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה ארליך 05.12.17
18
יש הרבה חרדים שלא מבינים שהצבא מסוכן הרבה יותר לבחורים חלשים מאשר לבחורי הישיבות כי החלשים מתקלקלים בצבא הרבה יותר מהר. ובינתיים הצבא מפיל עוד בחורים ועוד אברכים שמבטלים להם מעמד בן ישיבה באכזריות גדולה כדי לעמוד ביעדים שהוטלו על היהדות החרדית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצניק05.12.17
וכמובן שאם נבקש מהחלשים לא להתייצב ולהסתכן במעצר צבאי ובשלילת זכויות וכדו' הם יסכימו.... רפו"ש.
הר05.12.17
זה רוח גבית חזקה, שמי שנמצא על הגדר מפחד להתייצב... ושיטת הפלג אכן עובדת היטב, כמו שמודים ראשי הצבא.
דני06.12.17
זה העיתון שגנבו לכם !!!
מוטי06.12.17
הסמארטפון הטמא, שהפיל הרבה יותר חללים מהנחל החרדי.
dvis05.12.17
17
הרב רוזן בקריאות 'צא טמא' ממש לגיטימי..
סעדיה05.12.17
16
אנשי הפלג רשעים מרושעים וירשו גהינום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון05.12.17
15
ולכן צריכים את ישעיהו וויין ואת אפשטיין וחבריהם בכנסת כדי שהם יעשו שם את מה שגפני ופרוש עושים היום. הבנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם05.12.17
את זה אומר שר הבטחון, וכל ראשי מערך הגיוס! הם כותבים במפורש, שאילולא ההפגנות האלו היה יותר קל לעמוד במכסות!!! אתה מוזמן לדפדף גוגל ולראות לבד.
דני06.12.17
14
מהות השאלה אם מאבק בנסיונות שכנוע שווה את ביטול הקצבאות ושאר הנזקים. דעתנו שעדיף שנבלע את הגלולה המרה. לכשדברים יחמירו נתנהג אחרת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבקר05.12.17
הגיוס גרוע מאייכמן. הנאצים הרגו הגופות, וכאן רוצחים הנפשות. ולגבי ההצעה שלך... יש 6 מיליון מלפני 70 שנה שחיכו שיהיה יותר גרוע...
דני06.12.17
בשואה הרגו יהודים וגנבו רכוש פה גונבים עיתון !!!
מוטי 06.12.17
13
אני מופתע שהאתר החשוב הזה שהוא נאמן לדעת גדולי הדור מדווח הדעה ההפוכה, שיש סכנה שאנשים יתפסו לדעות המשובשות האלו,
דוד05.12.17
12
עומדים תלמידי חכמים הרבה הרבה יותר גדולים ממנו. מי שמכיר את ר' בן ציון יודע שהוא איש מעניין בהרבה תחומים, ואין דרכו מקובלת כ"כ. אחר בקשת המחילה העצור במילין
יוסף05.12.17
אני לא מכיר גדול אחד שבעד הגיוס! זה שמשתמשים בשמם לא אומר שזה מה שהם אומרים. אדרבה ראינו את כולם בהפגנת המיליון נגד הגיוס! ועכשיו מצבינו הטכני בדיוק אותו דבר! אז בוטל החוק, וכך עכשיו.
דני06.12.17
11
את הגאונות וההבנה שלו בנושא, נו נו בסדר, אפשר לבלוע את זה. אבל את ההשקפה ואחריות על הדור יכולים רק גדולי ישראל לקבוע ולא כל ראש ישיבה למדן יהיה כמו שהיה
יעקב05.12.17
לאחר התייעצות עם דודו שפירא ויענקוש קנייבסקי.
משה06.12.17
10
ושיעזוב אותנו להנחות
יצחק ירוחם05.12.17
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני05.12.17
8
חוץ מהמילה מכונת השמדה לא הבנתי כלום.אבל אני כן מבין שגדולי ישראל חכמים ממני ומכולם ורק ואך ורק להם נשמע ציבור חרדי אמיתי ולא להסתה טפשית
יצחק05.12.17
וכשגילו את הזוועות כבר היה מאוחר. אבל זה באמת לא דומה. בשואה שרפו גופות, כאן שורפים נשמות וגדולי תורה? תציג גדול תורה אחד שאתה מכיר, שבעד הליכה לצבא! אדרבה, במקום לדבר, תציגו מכתב, וידאו... משהו... שום כלום, שתיקה רועמת. במצב כזה, ברור שמי שמדבר ולא פוחד הוא אומר האמת.
דני06.12.17
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך05.12.17
6
שייך לערב רב
יוסף05.12.17
5
תמיד היו נושרים, והטיפול בהם צריך להיות נקודתי. ההתנהגות של הפלג מעודדת בעיני המתנדנדים את האי לגיטמיות של החרדים, ומעודדת את הנשירה.
לא05.12.17
אצלי לפחות יש רשימה שמית עם טלפונים של מסובכים עם הרשויות של מעל 3000 בחורים! קשה להאמין אני יודע, אבל אני גם לא האמנתי ולא הייתי בצד הפלג, עד שבדקתי לעומק!!! אתה גם יכול לבדוק בלי להאמין! כנס לאתר הכנסת ותקרא היטב את לשון חוק הגיוס. פנה לדובר צה"ל הרשמי, ושאל האם מכסות הגיוס עולות בהתמדה? ושאל גם ב
דני06.12.17
4
באמת ניסיתי להבין מה הוא רוצה בדיוק לא חידש כלום חוץ מלחזור על מנטרות דהויות אכזבתם אותי... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב05.12.17
3
לפתוח כל מילון שירצה ויברר את הוראת השורש ש-מ-ד. אם ניקח זבוב ונעשה לו "שינוי השם" לפיל, עדיין זבוב ישאר.
רפאל06.12.17
2
חי בסרט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי אמיתי05.12.17
1
'מנסה', רק שכחתם להוסיף שללא הצלחה, לשיטתכם כמובן...
משה05.12.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 12:18

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 12:05
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24