כיכר השבת

המאבק הבני ברקי

"היום הזה לא קל לי": חברון גרנביץ' מרים ידיים

המאבק של בעלי העסקים בבני ברק נגד העירייה מחריף: חברון גרנביץ, בעלי הקיוסק המיתולוגי ברחוב השומר, הודיע על השבתת העסק עד להודעה חדשה: "היום הזה לא קל לי" כתב לחבריו (בארץ)

41
ישראל כהן | כיכר השבת | י"ט בשבט | 04.02.18
חברון גרנביץ'. ארכיון
חברון גרנביץ'. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

בשבועות האחרונים מתלוננים בעלי עסקים רבים ברחוב השומר בבני ברק על ירידה דרסטית בהכנסותיהם, זאת בשל הצבת מצלמות של העירייה ברחוב בכדי לאכוף את החוק כלפי נהגים שעוצרים בצידי הרחוב וגורמים לפקקי תנועה בציר.

לטענת בעלי העסקים, גם אם העירייה צודקת עקרונית בכך שאינה רוצה לאשר לרכבים לחנות זמן רב, הרי שיש לנהוג באיזון הראוי ולאפשר חניה בת מספר דקות על מנת לא לפגוע בבעלי החנויות המתפרנסים מהעוברים ושבים ברחוב העוצרים את רכביהם על מנת לרכוש דברים שונים.

מי שמוביל את מחאת בעלי העסקים, הוא חברון גרנביץ, בעלי "הפינה של חברון", שטען כי מאז הצבת המצלמות החנות שבבעלותו ברחוב השומר סופגת הפסדים כבדים. לדבריו, בעירייה לא עושים די בכדי להגיע להבנות עם בעלי החנויות והמצב בעייתי ממש מבחינת אנשי העסקים.

היום, פרסם גרנביץ הודעה בה הוא מבשר לקהל לקוחותיו כי החל מהיום החנות המיתולוגית ששוכנת במרכז הרחוב, תישאר סגורה.

"בכדי להפחית את לחץ הטלפונים והודעות בווטסאפ שזורמות אליי. כרגע ובשלב זה החלטתי להשאיר את שערי החנות ברחוב כהנמן 48, נעולים! החל מהבוקר. לא להטריד אותי בשאלות והודעות, גם ככה היום הזה לא קל עבורי" כתב גרנביץ.

המהלך הדרמטי התקבל בהפתעה ובסערת רוחות בקרב תושבי בני ברק, שהביעו את כעסם על "התעמרות" העירייה לכאורה כלפי בעלי החנויות. "נדמה שבעיריית ב"ב עושים הכל בכדי להציק לתושבי העיר ובעיקר לאלו המנסים למכור את תוצרתם ומרכולתם ונתקלים כעת בקשיים בלתי צפויים דווקא מהרשויות שאמורות לנסות לסייע ולעזור" אמר תושב האזור.

מן הארכיון: אורי מקלב לא מגיע לבני ברק בגלל הפקקים (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס
41 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
אדם מבקש מהעיריה להתחשב באינטרס הצר שלו ולא בטובת הציבור. חברון, בני ברק אמנם עדיין שטייטעל גוראי , אבל כנראה בו יש כבר הגיון מסויים
מאיר05.02.18
32
בעסק... לא להאמין מאיפה מוצא את כול העובדים האלה, ושם הוא רוצה שנקנה????
דודו05.02.18
31
הם רווחיים לעריה בלבד
פולה04.02.18

הצגת כל התגובות

30
בשביל העסק שלו צריכים לגזול את זמנם של הנהגים? למה הוא לא נילחם עד היום עבור בעלי החנויות ברבי עקיבא? או ברחובות אחרים גם שם אסור לחנות? אגב, כך נהוג בכל הארץ!!!!! לא מתאים לו, שיעבור מקום.
נהג04.02.18
29
האם ידעתם שבכל שעה !!!! עוברים מאות !!!! אוטובוסים ברחובות בני ברק כשרובם אוטובוסים בינעירוניים !!!! וזו הסיבה שבני ברק נראית פקק אחד גדול מ-8 בבוקר עד 1 בלילה. והמושחתים האלה עושים לנו עוד שכונה חדשה. איפה ? בדיוק סמוך ליציאה מהעיר! איפה שממילא כבר לוקח לפעמים קטע של קילומטר ברחוב השומר 40 דקות. יש
סדר בבלגן06.02.18
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם05.02.18
27
ורובינשטיין צריך לפטר מיידית את זיברט ולמנות ועדה קרואה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טק05.02.18
26
צריך שיהיה סדר מהו בוכה פעם כל אחד היה חונה איפה שבא לו והיהפקק בזה אני מצדיק את ראש העיר רק חבל דאם ראש העיר הזה העיר הכי מלוכלכלת יותר מקודמיו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברק 04.02.18
25
חבל שכך עלתה בימינו. חנות החסד נסגרת, ודי לחכימא ברמיזא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל 04.02.18
24
היה צריך להוסיף נתיב לפונים ימינה אלא שלפי השמועה חתנו של זייברט שותף במיזם ולכן נצטרך לסבול שם כל החיים מפקקים
א יוד18.02.18
23
שנים סבלנו, ושתקנו. מספיק לחסום את התנועה !!! מי שרוצה להרוויח, לא על חשבון התושבים !!! שנים לא הזיז לו סבל התושבים בחסימת התנועה !!! העיקר הכיס שלו ?!?!
אריה05.02.18
22
זה נורא! אטימות העירייה הגיעה לשיאים לא מובנים, ת'כלס הפקקים ב 2 היציאות מהעיר - עדיין עמוסות!!! ולא רואים שינוי מהותי בהתקנת המצלמות, אולי התכוונו לטוב, אבל זה לא הפתרון,מולא בושה להודות כשלא צולח מהלך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בדידי הוא עובדא05.02.18
21
לתחנה מרכזית . אם מוצאים את כל האוטובוסים הבין ערוני מהעיר. העיר חצי ריקה .וביציאה של קוקה קולה פשוט תעשו לעובדים ולמשאיות שלהם יציאה ישר לגהה עם זה פתרת את הפקק באיזור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפי 21.02.18
20
כולה קיוסק...
השומר05.02.18
19
בחירות הבאות אני בוחר זייברט החנות של חברון מביאה את כל השבבניקים למרכז העיר בני ברק הרבנים מזמן ניסו להלחם בחנות הזאת ולא הצליחו עד שבא לו זייברט והצליח אני בוחר זייברט אגב הגיע הזמן שחברון יוריד מחירים במעייני אנו חרדים אין לו הרבה כסף.
יוסי קצנלבוגן05.02.18
יאלה .. כמה חנויות בבני ברק מעסיקות שבבניקים רק עליו אתה נדלק ? ואף אחד לא אמר לך לקנות שם יקנאי .. "לנו החרדים" הופה איזה צדיקק .. פשש עם אינטרנט ............. הרבנים לא מרשים ?! אז שב בשקט חתיכת צבוע... כל בני ברק מפוצצת בערסים ובאנשים חולי נפש ( גם האלה שנראים צדיקים וטובים .. בבית בשקט בשקט בלי
אתה צבוע05.02.18
18
זייברט רומס את העסקים הקטנים בעיר די לשחיתות .....!!!!!!
תושב מודאג 05.02.18
17
זה פשוט חוצפה !!! כל תושב מקבל קנסות כל שבוע על דקה שהוא עצר לאשתו ברחוב השומר ואנחנו כמו הדיוטים שותקים !!!! די לשתיקה כולנו יוצאים להפגנת ענק ...... חבר' דיייייי דיייייי
מנדי04.02.18
16
חברון הוא אדם יקר אבל העיריה לא יכולה להתחשב בבן אדם טוב ואיכותי ככל שיהיה בשביל לדאוג שיגמר העברינים להפך צריך לדאוג שיהיה חניה חינם ל5 דקות ראשונות בכחול לבן ואז תראו שינוי זה לא קשה ברגע אפשר לסדר לחברון יש מאחורי החנות רחוב צדדי שיכול לתת הרבה ולגבי העיריה זה שנותנים לכים ומשאיות עד 12 גם קנסות
ר04.02.18
15
א. ארנונה הכי יקרה בארץ . ב. אין שום מקום לפרק סחורה במהלך היום . ג. הגרת שילוט מוגזמת . ד. יום שלישי אחר הצהרים סגור [אין מקום כזה בארץ] . ה. אפילו בערב חג מחלקים דווחת על סגירה של דקה אחרי הזמן . ועוד ....
בעל עסק 06.02.18
14
בעיר בני ברק עוברים עשרות קוי תחבורה בינעירוניים, ולאורך צירי התחבורה העמוסים מפוזרות עשרות תחנות איסוף ופיזור נוסעים בקוים אלו, וגורמים לחסימת הצירים ולפקקים מתארכים, הפיתרון פשוט, הוצאת כל הקוים הבינעירוניים ממרכז העיר למסוף מרכזי בשולי העיר, תוך תיגבור הקוים
זק"א05.02.18
13
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה05.02.18
12
העירייה הכי עשירה בארץ עם דירוג AAA עושקת את כל תושביה על שטיות. אנחנו איתך חברון
יוסי04.02.18
11
עיריית בני ברק עירייה של גנבים ורשעים רק יודעים לתת דוחות בלי טקט שילך הכסף לתרופות למחלקי הדוחות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני ברקי04.02.18
10
במקום שיעפו את האוטובוסים הבין עירוניים שחוסמים ת הכביש והנשמה נתנים גוחלאדם שחנה דקה כלהורי את הבן שלו לחוג!!! עיר של מפגרים. אבל מה לעשות, ככה מכניסים כסף לקופה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רווית05.02.18
9
שחטסמים את העורקים הראשיים בעיר. אבל עם חמלה. לדוגמא לתת עד חמש דקות לעמוד בצד. ומ10 בערב עד 7 בבוקר לכבות את המצלמות. לתת למוניות ונהגי הסעות 10 דקות. וכו' איפה הרגישות??? אנחנו מסחטת כסף עבור העירייה??? גם ככה הארנונה בעיר גבוהה מאד ואין טיפת שירות לאזרח בעיר הזאת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בס
משה05.02.18
8
נפגעים מהפקקים שביציאה מהעיר. כיון שהיציאה מבני ברק כל כך קשה תושבים מחוץ לבני ברק חושבים עשר פעמים לפני שקופצים לבני ברק לערוך קניות.
יוסף05.02.18
7
כל אלו שכותבים רוסיה או התחשבות, מה עם התחשבות באלו שלוקחים מוניות או נוסעים באוטובוסים או סתם נהגים?! למה הרחוב צריך להיות תמיד פקוק בצומת השומר רבי עקיבא?? והאם בגלל שחברון צריך לקוחות הרחוב אמור להיות פקוק? שיפתח חנות במיקום פחות בעייתי או שיודיע שאפשר לחנות ברחוב מלאכי. יש עוד חנויות ברחוב הזה ו
נהג בני ברקי05.02.18
6
שלו אין בכלל מצלמות!!! והגיע הזמן שגל בבני ברק יצייתו לחוקי התנועה!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק04.02.18
5
תעבור למקום סמוך בלי להפריע לאף אחד, ואל תנסה לסחוט אהדה כאילו הקיוסק הוא איזה מפעל חיים
איזה דרמטי...04.02.18
4
על מי הוא חושב שהוא מאיים? החנות שלו יקרה. יש מטר משם חנות של קופיקס. למה שנעצור לקנות אצלו? כואב מאוד שהוא סוגר חנות. אבל הלקוחות הולכים למי שיותר זול. נקודה! מאוד קל להאשים את המדרכה והערייה
חגי05.02.18
3
אני בעל עסק ברבי עקיבא אין מקום לעמוד אפילו שניה לפרק סחורה לעסק .... העירייה רק יודעת לקחת כסף והרבה כסף מבעלי העסקים [שגם כך בקושי שורדים ] ולא מקבלים כלום !!!!!! אפילו מקום לפרק סחורה אין בושה וחרפה !!!!!!
בעל עסק 04.02.18
2
עדיין אני מצדיק עלי את הדין הדבר יוצר המון פקקים באיזור וביציאה מהעיר שגם ככה כל הרחוב הזה צר מלהכיל אז מה אתם מצפים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל04.02.18
1
נמאס כבר מאנשים שחושבים רק על עצמם . בכל מקום מתוקן משליטים סדר וחוק.
חני05.02.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24