כיכר השבת

המאבק על התכנים בגנים

רב מ'הפלג': מפקחות שהן נכדות ה'גדולים' עובדות במיסיון

בהשתלחויות בוטות במיוחד, תוך ביקורת על גדולי ישראל, נשמע הגרד"א זלזניק אומר: "הכריחו רבנים להגיד שהמפקחות עובדות טוב. אולי הייתן עובדות בגרמניה לשחוט ילדים יהודים?" • האזינו (חרדים)

137
אבי רבינא | כיכר השבת | כ' בשבט | 05.02.18
הקלטת השיחה הקשה. האזינו
הקלטת השיחה הקשה. האזינו (תמונות: באדיבות המצלם / פלאש 90)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

פרסום ראשון: ההתבטאות החריפה והשנויה במחלוקת של אחד מרבני "הפלג הירושלמי", המכהן גם בתפקיד רשמי בישיבה הגדולה 'מאור התלמוד' שברחובות, שתחולל סערה רבתי.

הרב דב אהרן זלזניק יצא היום (שני) בכינוס פנימי למתקפה נגד כנס הגננות שהתקיים לפני כשבוע בראשות גדולי ישראל בעיר ביתר עילית. בדבריו לא חסך הרב זלזניק מילים קשות גם נגד גדולי ישראל ובני משפחותיהם.

• הגר"ג אדלשטיין תהה: "הגננת רוצה גיהנום?" • צפו

• דילמת הגננות: ללמד את ילדי הגן על בריאת העולם?

כינוס הגננות המדובר נועד כזכור לעורר על היזהרות באופי התכנים הנלמדים בגנים ועל עצירת התערבות חיצונית פסולה בגני הילדים, כאשר ברקע שמועות ודיונים האם יש ללמד על בריאת העולם כאשר כביכול ילדים לא מבינים זאת, וכן האם ללמד פעוטות רכים סיפורים מפרשת השבוע דוגמת עקידת יצחק ומכירת יוסף, שעלולים להפחיד אותם.

כידוע, בראשות ישיבת 'מאור התלמוד' הוותיקה עומד ראש הישיבה הגרא"י קוק הנחשב למקורבם של גדולי ישראל מהזרם המרכזי בציבור הליטאי. לצדו, וכמותו, מכהנים המשגיח הרב זאב כהן והרב אריה זליבנסקי. לא ברור כיצד ישפיעו דבריו החריפים של הרב זלזניק שנאמרו מחוץ לישיבה, על בחורים השוהים בקרבתו.

הרב זלזניק, שפורסם לא פעם בשל דעותיו הקיצוניות, פתח כך את דבריו: "גזירת החינוך - כשהתחילו המפקחים להתערב, היו ראשי תלמודי תורה שאמרו 'אנחנו עוזבים את רשת החינוך העצמאי', ואז הם נבהלו מאוד, צלצלו למשת"פים (משתפי הפעולה. א.ר) נגד אלו שרוצים להתנתק מהחינוך העצמאי. המשת"פים הם חלק גדול בגזירה".

דברי הרב זלזניק הנחשפים כעת, כוונו ישירות נגד כינוס הגננות המדובר: "עשו כינוס, הוא לא היה לחזק את הגננות, הוא היה להתייחס למפקחות ביחס כמו שמשרד החינוך רוצה להתייחס. הכריחו את הרבנים להגיד שהמפקחות עושות עבודה טובה. המפקחות באות להכניס הרס לכלל ישראל. הן באות להכניס הרס לגנים ולכבות כל זיק לתורה ויראת שמים".

"היום רואים בעלי תשובה, אפילו שהגיעו למעמד יפה, והם כבר הולכים עם 'פראק'. אתה מדבר איתם - ה'הרצל' שבלב שלהם עוד מדבר. ה'הרצל' שהם קיבלו בילדותם, שהם היו בגן 'מיזרחיסטי', על זה מחנכים היום את בנות ישראל. את זה קלטו הרשעים האלו. הם שלחו את המפקחות להוציא את האמונה מבנות ישראל. תוך תקופה קצרה הם נהיים בעלי הבית".

דבריו של ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, לכינוס הגננות בביתר (באדיבות כינוס "גירסא דינקותא")

הרב זלזניק המשיך: "המציאו עצה גאונית: להגיד למפקחת: 'תראי, את עושה עבודה טובה בניקיון, אבל בעניין הזה את לא תלמדי על עקידת יצחק, על חנוכה, על פורים ועל המן הרשע. אל תגידי דעות ואל תתערבי. על הנושאים האלו תדברי עם המנהל'. כזו עצה? מגיע להם פרס נובל... זה לא מצחיק, הרי המפקחת אומרת לגננת 'תשמעי גברת' אני הבאתי שוטרים להכניס אותי, המנהל פתח לי את הדלת וקיבל אותי ושלח אותי להחטיא אותך, אז מה את אומרת לי שאני אלך לדבר עם המנהל? הוא שלח אותי לדבר איתך ולהכריח אותך ללמד את מה שאני רוצה, ולפטר אותך אם לא תשמעי בקולי. זו עצה טיפשית שמתאימה לתינוק".

הרב זלזניק החריף את הטון ועבר לתקוף את המפקחות באופן ישיר, ואף טען בדבריו כי חלקן בנות משפחה של גדולי ישראל: "המפקחות, חלק מהן חרדיות, אבל כולן נחשבות חרדיות. לא יודע איפה הם עברו טבילה לנצרות, להיות חלק ממערכת של שמד על בנות ישראל; חלק ממערכת של שמד רחמנא ליצלן. אני אומר למפקחות: עדיף לכן לעבוד בניקיון חדרי מדרגות ולא לעבוד ולהחטיא בנות ישראל. אתן יודעות את זה, ודאי שהלכתן לרבנים ואמרו לכם 'פרנסה פרנסה'... האם זה יהיה תשובה בבית דין של מעלה? יגידו לכם 'זה הרס ושמד' בבית דין מעלה".

את עבודת המפקחות השווה הרב זלזניק למחזות הנוראיים בשואה: "אולי הייתן עובדים בגרמניה לשחוט ילדים יהודים? זה פרנסה? נורא ואיום". וכאן הוא עבר לתקוף באופן ישיר את אחד מגדולי ישראל, שהורה לבאי הכינוס כי הגננת צריכה להפסיד פרנסה רק בשביל לא לשמוע בקול המפקחת: "האם גם המפקחת גם צריכה להפסיד את הפרנסה שלה? הוא יגיד 'לא, לא, חס ושלום. המפקחת - שתעבוד'. למה? המפקחת היא המחטיאה, אם הגננת צריכה להפסיד פרנסה, גם המפקחת צריכה להפסיד פרנסה".

לקראת סיום דבריו יצא הרב זלזניק בהאשמה קשה: "יש מפקחות שהם נכדות של גדולי ישראל. הם משתדלים לקחת מפקחות כאלה, נכדות של גדולי ישראל. תחשבו רגע מה סבא שלכם עושה בעולם האמת? אומר 'ריבונו של עולם, תהרוג את הנכדה שלי, שלא תחטיא את בני ישראל. תעצור אותה שלא תחטיא את בני ישראל'. ואתן, תהיו חזקות. תעזבו את העבודה הזאת כולכן. כל אחת תעזוב את העבודה הזאת. לא רוצה לעבוד במיסיון היהודי. זה מיסיון נגד תורת ישראל".

תוכן שאסור לפספס
137 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
50
לא השתנה כלום בגנים שלנו. אותם גנים, אותם תכנים, אותן גננות. בוקר טוב לכולם!
קצת שכל05.02.18
אין חולק על זה שמנסים לשנות לנו את התכנים מבפנים. המחלוקת היא בסך הכל מי אשם...
עוד קצת שכל06.02.18
49
חוץ מבזיון תלמידי חכמים ומחלוקות מרושעות ומטופשות לא שווים הרבה..זו לא הדרך בא נהגו גדולי ישראל האמיתיים..כל התאוריות שלהם בנויות על שקרים ודמיונות..לצערי הרב הם מוליכים שולל רבנים גם חשובים..ירחם עלינו השם יתברך ויגאל אותנו כבר בלתי ניסבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי שכואב לו05.02.18
48
אשרינו שיש תלמיד חכם וצדיק כזה בדורנו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליעזר05.02.18

הצגת כל התגובות

47
לקרוא ולא להאמין. ואלה מי שהמונים בעולם החרדי נושאים אליהם את עיניהם.
ירדתם מהפסים05.02.18
גדול המחטיאו י-ו-ת-ר מן ההורגו. מי ירד מהפסים. או שזו הרכבת לגיהנום?
רכבת05.02.18
ההורגו
גפני06.02.18
46
ויש מהם אף שלמדו תורה הרבה ולימדו ברבים.
חנן .ב.06.02.18
45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי07.02.18
44
מי שיש בכוחו להעלות לכותרות את צביעות החינוך החילוני "כל ילד חילוני בן 4 יש לו אייפון (בנוסף לסרטים בבית) ובו הוא יכול לראות סרטי אימה ועריפת ראשים של דאעש, אבל מה שמפריע בחינוך הדתי זה מכירת יוסף והעקידה שדרך אגב סופם היה משמח). (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה בן אברהם06.02.18
כמה צביעות
dvis06.02.18
43
דבריו היו קודש קודשים אמת לאמתה ככל גדולי ישראל הוא לא דיבר כלום נגד גדולי ישראל רק דיבר על כך שצריך להתייחס להנהלה ולא רק לגננות עצמם מדוע מזייפים ומחרחרים ריב בחנם ייתכן שהוא חידש שמאחורי הקלעים המטרה של המארגנים היתה בדרך אגב להכשיר את המפקחים מהדלת האחורית צריך לדייק ולא לזייף
aviy06.02.18
42
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היועץ05.02.18
41
הוא אומר את מה שהוא חונך ע"י אביו הגדול מרן הגרא"י זלזניק חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ומתשמ"ט של דגל התורה הוא מדגיש תמיד שעל דברים אלו הוא התחנך והוא לא יבגוד באביו בגלל איומים וטרור
שמוליק05.02.18
40
שמד גיוס בנים ובנות, שמד משרד החינוך, שמד האקדמיה, עומדים עלינו לכלותנו והקב"ה מצילנו מידם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצניק05.02.18
39
הגאון רבי דב אהרן זלזניק הוא חבר מועצת גדולי התורה של התנועה הקדושה בני תורה. אני לא יודע על איזה פלג אתם מדברים ומי החרדק המטומטם שהמציא את המילה פלג! אנחנו תנועת בני תורה, שהיא דגל התורה המקורית, ומה שמכונה היום דגל התורה זה דגל המדינה והצבא כי הם תומכים במכסות גיוס לצבא השמד ובהוצאת אברכים מהכולל
יוסף05.02.18
כי אין להם עם התורה ולא כלום או שנאמר שהפלגל'ך המוטציה הכי קרובה ליהדות החרדית.
אבי06.02.18
צא טמא ממחננו ח. ו. . אין מישהו ״בן תורה״ ששולח מהסלולארי
יונה06.02.18
טיפש אחד. לא כדי לנסות להפוך שקר לאמת כי לשקר אין רגלים ובסוף הכול מתפוצץ בפרצוף. וכמובן שכת הצאן ללא רועה תעשה הכול כדי להצדיק עצמה ולהשמיץ השני עם שקרים והסתה ושנאה מטורפת ללא גבולות
ליוסף05.02.18
38
את ההתערבות הגסה של החילונים בחינוך שלנו. ולא למרוח את הנושא כמו שאתם עושים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצניק06.02.18
37
רק חיפש פתרון ל צרת היהודים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציפי06.02.18
36
הגאון הגדול ראש ישיבת מאור התלמוד ומנהיגם של מאות אבכים ברמת שלמה נווה יעקב ובשאר הארץ גאון קדוש וחסיד איש אמת מהדורות הקודמים
מרדכי05.02.18
גאון שומר את לשונו, קדוש אינו משתלח בזולת, חסיד נזהר בכבודם של אחרים.
פלג או לא פלג06.02.18
35
ואלו שלא קולטים פה ורק מדברים נגד דבריו מראים כמה השמרנות הנצחית שהיתה בציבור הליטאי בדורות עברו רחוקה מהם
אליהו אליעזר05.02.18
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרח05.02.18
33
אמרו שהם בודדים.... שאין להם מוסדות... שזה קבוצת משוגעים... שאין להם מוסדות.... אז מה באמת אני לא מבין כמויות רבנים איתם, בבחירות הפתיעו בכל הארץ, יש להם מלא מוסדות, גנים תלמודי תורה, סמינרים, בתי ספר, ישיבות, כוללים, איך הם ממלאים את הכל הקבוצה הקטנה וההזויה הזו??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסל
אבי05.02.18
וחלקם פשוט קיצונים והזויים שלא מבינים היכן הם חיים. כשינערו אותם, אז יפול האסימון, אלא שאז יהיה מאוחר מדי.
אבי06.02.18
את התארים של כל אחד וביחוד של הרבנים
מוטי06.02.18
היום צצים יום יום עוד ועוד אמת'דיג אנשים הלוואי היו עושים בחירות פנימיות כמובן להכניס רק ערליכע'ס אנשים עם צורה יהודית אוטנתית
מר מרוש06.02.18
הליטאי המרכזי הם קצת ולא צריך להתרגש. איסתרא בלגינא קיש קיש קריא
לאבי05.02.18
32
בס"ד לא שייך ואסור בתכלית האיסור להשוות לשואה. בני משפחתי נספו בשואה . חכמים הזהרו בדבריכם. למה לא מדבר על קלקלולים ונשירה בפלג מהישיבות בעקבות המהומות וההתפרעויות ברחובות במקום ללמוד. בהתנהגות ובדיבורים הקיצוניים הם מביאים חורבן לעצמם.
אברהם06.02.18
לשחוק מושגים לבזות תלמידי חכמים להפריד בין הורים לילדים להוזיל מונחי שואה להשפיל תדמית לומדי תורה לבעוט בחיילות לפצח חלונות אוטובוסים להתפלש במי בואש דמגוגיה ורטוריקה מטופשת
זה מהותם06.02.18
31
השואה הזויה וזה משמש כמחנך את הדור הצעיר??!אוי לנו אוי לנו!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה06.02.18
30
תורת אמת, כת הפלג'לאך יסוד קיומו לחרחר ריב ומדון בכל מכל כל, לא תורה ולא יהדות לא צדקות ולא ישרות, אך ורק להרוס להחריב להשחית ולפגוע , אין מה לפחד מלהגיד האמת שבאמת המזרחיסטים חשובים פי אלף מכל כת הפלג'לאך, דרכיהם דרכי נועם הוגים בתורה ומצוות בחסד וצדקה עובדי ד' באמת ובתמים,
מפקחות06.02.18
29
כל הכבוד לרב הצדיק הזה רק שישמעו לו הבעיה הגדולה שכל אחד רוצה לסדר את עצמו בפרנסה טובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טובה05.02.18
כמה אפשר להתעלם ולעצום עינים, באמת תחשבו מה קורה פה? במקום להלחם, אומרים לגננות שהם ילחמו?! תגידו לי זה נשמע נורמלי?! בשביל מה יש רבים ונציגים, אם לא בשביל לדאוג לרוות הציבור ברוחניות ובגשמיות.
רחל06.02.18
28
לפני שאנשים פה מדברים נגד מרן שליט"א אני רק רוצה לספר שאני נמצא הרבה בביה"כ ערוך לנר בשכונת רמת שלמה שם הגרד"א מכהן כרב ורק רציתי ליידע שעד לפני תקופה שהוא התחיל ללמוד בבית הוא היה מגיע כל יום בערך ב3 בצהריים ויושב ברציפות בהתמדה ובשקיעות עד בערך 12 על אותו מקום עם הפסקה באמצע רק למעריב וכל זה מדובר
הערש שטייף05.02.18
שיזהרו על נפשם ונפש משפחתם כי נשיכתן נשיכת שועל והמבזה ת"ח אין רפואה למכתו
מנחם05.02.18
27
ובן ראש ישיבת עץ חיים הגרא״י זלזניק זצוק״ל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה05.02.18
הרבה שטויות
למשה05.02.18
כל מילה שלו "אמת" . וכמובן הנורבגים במחי יד יגידו "שטויות"
איש אמת06.02.18
ובעיקר ל"אמת" של הפלגל'ך שהנה כולה שקר, רשעות וצביעות
אבי06.02.18
26
כול דבר לא טוב אצל עציצים האלו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הראל05.02.18
25
אני היום נשארתי שומר מצוות בזכותו!!! למדתי לפני 20 שנה במאור התלמוד, ואילולא ר' דב אהרון, מזמן הייתי בחוץ.
יוסי (שם בדוי)06.02.18
24
מי שביכולתו להביא המלים הבאות לכותרות הרדיו והעיתונים "כיצד יתכן שמפקחת חילונית שילדיה ותלמידיה מסתובבים עם אייפון שבו יכולים לראות סרטי אימה וזימה ועריפת ראשים של דאעש תעמיד פנים שעקידת יצחק מפריעה לה?" (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה בן אברהם06.02.18
לא להחזיק אייפון ולא לצפות כל הזמן במרתונים ומשחקי דרבי ולא לגזול רכבים ולא להשתולל באילת וכו' וכו' וכו'
מבקש מאוד06.02.18
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה06.02.18
המדינה מתערבת לנו בכל דבר
משה06.02.18
22
סוף סוף קם אחד אמיץ וזורק לכולם את האמת בפרצוף. איך אני יודע? אשתי מפקחת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר.05.02.18
מחו בתוקף אך לא בהתלהמות המאפיינת את העצקל'ך
הרב אדלשטיין05.02.18
21
על גדולי ישראל.חוץ מזה ההשוואה שהוא השווה חסרת כל בסיס והיגיון,וגם אסורה ע''פ חוק אם אני לא טועה,להשוות עבודה לרצח ילדים בשואה,עוד מעט יגישו נגדו כתב אישום.נקווה
יאיר05.02.18
20
ישר כח כבוד הרב! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה05.02.18
19
בכל התגובות כאן, כמעט אף אחד לא מכחיש את הנתונים הקשים שינם היום בגני הילדים. וגם לא שייך להכחיש כי עלזה היה הרי הכינוס לגננות בביתר. השאלה היא איך הגענו למצב כזה שמפקחת מעיזה לומר לגננת שלא ללמד על הדברים הכי יסודיים ביהדות?! ואיך מבקשים מגננת שתתמודד לבד מול המערכת וכי אם יפטרו אותה בגלל שהיא לא
אברהם יוספי06.02.18
18
זאת העובדה שיש פה כל כך הרבה ביקורת וחוץ מזה אשתי גננת ודודתי מפקחת, ואני יכול להעיד בעדות גמורה שהרב צודק בכל מילה ומילה. וכל הכבוד לרב שהוא אומר את מה שהוא חושב ללא מורא ופחד כי האמת תנצח!!!
אשדודי06.02.18
זמן לשוטט ברשת במקום ללמוד. בן תוירא אמיתי
dvis06.02.18
17
אין מה לעשות זה עוד אחד מהסיבות שגורמים להרבה חרדים להתבייש בחרדיות שלהם ש שיש כאלו רבנים שעושים דין לעצמם ומצפצים על גדולי הדור שהשאיר אחריו הרב שטיינמן זה אחד מהסיבות שהציבור הלטאי חרדי ימצא את עצמו עם נשירה משמעותית בגלל כל הדברים הללו וחבל שאלה אפילו חלק קטן מהעורף של החרדים אבל ככה זה בחיים (
הגאון ההוא והגאון ההוא06.02.18
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היועץ 05.02.18
15
כשאני מסתכל מי היו חברי המועצת בדור הקודם ואני רואה את בניהם כיום אני לא יכול שלא לשים לב איפה נמצאים בני משפחות מרנן הגרא"מ שך הגרי"ש אלישיב הגרמ"י לפקוביץ הגרמ"ש שפירא הגר"ז רוטברג הגר"צ מרקוביץ הגרא"י זלזניק ושלא לדבר על בני משפחות מרנן הגרי"ז זיע"א הגר"א קוטלר זיע"א וכן רבים מבני ותלמידי מרנן זי
חיים05.02.18
14
אבל כדאי לזכור שכשקהילת ערל"נ ברכס מרדו בו וביזו אותו מייד אח"כ עבר הגבאי ר' י' ק' צרה משונה אז אני ממליץ לא להתעסק איתו (וכשבישיבת מאור התלמוד העיזו לדבר איתו פעם אחת מטעם הצוות עברו ראש הישיבה והמשגיח אירוע מוחי תוך תקופה קצרה) ואף על משפחת מנהל הגמ"ח מהרכס שהיה שותף לביזוי עברה איזה צרה שכללה בת
יצחק05.02.18
13
דברי הבל הנ"ל הם דומות להפליא לדבריי הבל ששמענו בעשרות שנות קיומינו בארץ מפוליטיקאים חרדים מה החידוש שחרדים רואים במערכת החינוך הישראלית התגלמותו של רע עלי אדמות??
אמת05.02.18
12
אינני שייך להפלג, אני שייך לרבי מליובאוויטש, ולכן דואג לילדי הגן שהמפקחות החילוניות מנסות לחלן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה בן אברהם06.02.18
11
יגידו שאסור ללמוד באקדמיע...
דוגרי05.02.18
10
נלחמים בו בכל מקום אפשרי ומנסים להדיח אותו ואת רעייתו מכל תפקיד כשאני רואה את זה אני מבין מה היו עוברים שאר ראשי הישיבות אם הם היו נוהגים כמוהו ואני מבין כמה א"א להוכיח מיזה שראשי ישיבות ורבנים שותקים ולא מצטרפים למרן הגר"ש מה דעתם האמיתית מי שלא רוצה לחטוף על הראש מסתיר את דעותיו
אורי05.02.18
אבל כל ראשי הישיבות שנמצאים בצד המרכזי הם שם בגלל שהם נגד אנשים מטונפים בשם צאן ללא רועה ולא מפחדים להביע דעתם נגדכם למרות שאתם האלה שעושים טרור
לאורי05.02.18
9
מדובר בקבוצה של מיעוט עם רבנים שאיני מבין באיזה זכות הם ממרים כנגד גדולי ומהנהיגי הדור ייקח זמן עד שגם בצד המיעוט שלהם יבינו שהם נמצאים בצד שהולך ונקחד מהעולם ימי יגידו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיעוט מתוסכל05.02.18
8
כל הזמן מלחמות, פילוגים מצד אחד מדברים על אחדות כל הזמן ולא תעשו אגודות ומצד שני חלוקים לחתיכות קטנות מכל הסוגים
RAFI06.02.18
7
דברים של טעם !
אסתי06.02.18
6
אז כל הגדולים לא יודעים מה נעשה ורק הוא יודע??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי06.02.18
5
הוא יודע לפני שהוא מדבר שהוא יכול לחטוף על הראש ולמרות זאת הוא לא נבהל וממשיך לדבר התעללו בו, הסיתו את בני קהילתו ברמת שלמה קהילה שרבים בה הוא העמיד והסיתו אותם נגדו והוא ממשיך ניסו להצר את צעדיו במאור התלמוד והוא ממשיך זרקו אבנים על חלון ביתו בזמן שיעור, ילדים ברחוב צעקו לעברו ולעבר הרבנית קללות ו
שמואל05.02.18
4
10 שנים בקרבת הרב הצדיק . אותי לא מעניין מלחמת פלג ליטאים . אתי מעניין שמרבים תורה ועל זה העולם מתקיים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי06.02.18
10 שנים בקרבת הרב הצדיק הגר"ח קנייבסקי. אותי לא מעניין מלחמת פלג ליטאים . אתי מעניין שמרבים תורה ועל זה העולם מתקיים.
בבי06.02.18
המכשיר הטמא עדיין איתך
dvis06.02.18
3
זהו גאון וצדיק אוי לכם מיום הדין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים מאיר06.02.18
2
גם למי ששונא לשמוע אותם
בני05.02.18
גם למי שאוהב לשמוע אותם
לבני05.02.18
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמוליק05.02.18
מרכז הרב וישיבות של הרב טאו (הר המור) וכו' וכו' פשוט אינך יודע מה יש שם ואלו קנוניות ח"ו לא כולם - גם בחברה החרדית זה ממש ממש לא כולם
ירושלמית05.02.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24