כיכר השבת

באה לאחותה בחלום ונתנה סימן

הרב זילברשטיין סיפר: בת ה-19 חשפה למה נפטרה צעירה

בשנת תשע"ד נפטרה נערה צעירה בת 19, בת לאברך מתפרח. זמן מה לאחר מכן היא באה לאחותה הצעירה בחלום, סיפרה כמה טוב לה בעולם האמת וחשפה בפניה - מדוע נפטרה כה צעירה (חרדים)

112
כיכר השבת | ד' באייר | 19.04.18
הגאון רבי יצחק זילברשטיין
הגאון רבי יצחק זילברשטיין (צילום: יעקב כהן)

בשנת תשע"ד, נפטרה נערה צעירה בת 19, בתו של אחד מתלמידי החכמים במושב תפרח. הנערה, הלכה לישון ולא קמה בבוקר. המקרה זעזע את הציבור בכלל ואת ההורים בפרט, שצערם היה רב לאחר שבמקום להוביל את בתם לחופה עם בחור תלמיד חכם, הובילו אותה לקבורה.

כעת, חושף הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה ורבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, את הסיפור המטלטל שמאחורי הפטירה הפתאומית שנחשף בזכות חלום שחלמה אחותה בת ה-12, שבעת הפטירה היתה בת 8 בלבד.

האחות בת ה-12, סיפר הרב זילברשטיין כפי המתפרסם בקובץ "ווי העמודים", חלמה שאחותה באה אליה בחלום ומובילה אותה ליער ושם התיישבה על ספסל ושוחחה איתה.

"טוב לי מאוד שם", סיפרה הנערה שנפטרה לאחותה הצעירה וביקשה ממנה שתגיד להורים שלא יצטערו על פטירתה כי טוב לה מאוד שם.

בשלב זה, חשפה הנערה את סיפור חייה בפני אחותה והסבירה לה את פשר פטירתה בגיל 19 בלבד.

הרב זילברשטיין הביא את הסיפור כפי שסיפרה לאחותה: "בפרוץ השואה הייתי ילדה קטנה, הורי נתנו אותי למשמרת בידי גויים, כדי שישמרו עלי, ולאחר גמר המלחמה הגויים לא החזירו אותי לעמי. הייתי ביניהם עד גיל 19, כשהייתי בת 19 נודע לי שאני יהודייה, ושאני בת לעם ישראל, מיד עזבתי את הגויים, וחזרתי לעמי, התחלתי לשמור תורה ומצוות, ואף נשאתי לתלמיד חכם וגרתי בבני ברק, ושם הקמתי משפחה לתפארת.

"כשהגעתי לאחר מלאת שנותי לשמים, פסקו לי שבעקבות מעשי מגיל 19 מגיעה לי גן עדן בעולם גבוה, אך בעקבות זה, שעד גיל 19 לא שמרתי תורה ומצוות, איני יכולה להגיע לשם, אלא אם אעבור זיכוך, ונתנו בפני שתי ברירות - או לעבור את הזיכוך בשמים או לחזור בגלגול כאן בעולם ל-19 שנה.

"בחרתי לחזור בגלגול ל 19 שנה, וכך נולדתי להורי כאן בתפרח, וחייתי 19 שנה, וכשנגמר זמני, פרחה נשמתי כדי להגיע העולם העליון שנקבע לי, וכל כך טוב לי כעת שאיני יכולה לתאר".

עד כאן מה שחלמה האחות הצעירה, כשקמה בבוקר היא חשבה שמדובר בדברים בטלים ולא סיפרה דבר להוריה, אך החלום חזר ונשנה שלוש פעמים, כאשר בפעם השלישית האחות שנפטרה אמרה לאחותה - אתן לך סימן מובהק שהחלום - אמיתי.

וזה הסימן שנתנה האחות: "לאחר ה'שבעה' אבינו נסע לקברי שבהר המנוחות, והיה לי כל כך טוב שאבי הגיע לשם ואמר עלי פרקי תהלים. ב'שלושים', אבינו החליט שהנסיעה מתפרח לירושלים לוקחת הרבה מאד זמן וזה ביטול תורה ולכן לא בא לשלושים. אמנם מצד אחד היה לי טוב אילו היה בא לקברי, אך מצד שני, אי גרימת ביטול תורה - היה לי למשיב נפש אפילו יותר מאשר כשבא לקברי בשבעה".

האחות הצעירה, שהיתה אז בת 8, לא זכרה כלל מהנסיעה של האב ב'שבעה', ומאי הנסיעה ב'שלושים', וספרה להוריה על החלום, ואף סיפרה להם על הסימן שהיא מסרה לה כדי שתספר על כך להוריה, ואכן ההורים אישרו את כל הפרטים.

הרב זילברשטיין חתם את הסיפור המטלטל ואמר: "כמובן שההורים מאד התנחמו משמיעת החלום ולמדו מכאן מוסר השכל גדול: א. שהם כל כך הצטערו על פטירת בתם, ובוודאי ידוע שהכל הוא בחשבון נפלא, וזה לא היה יכול להיות אחרת, אבל כעת גם נודע להם מה היה אותו החשבון שלא היה יכול להיות אחרת. ב. על חשיבות לימוד התורה שמייחסים בשמים לאביה, שזה דוחה עלייה לקבר, למרות שיש בזה נחת רוח לנשמה".

אחד מתושבי תפרח מדייק בשיחה עם "כיכר השבת" את פרטי הסיפור ואומר כי הנערה נפטרה מהמחלה והחלום לאחות התרחש כשנה לאחר הטרגדיה.

תוכן שאסור לפספס
112 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
46
חלומות הם הרבה פעמים מבטאים רצונות פנמיים של החולם שמנסה דרך החלום להסביר דברים שאין להם הסבר. מעניין שיהודים דתיים חולמים חלומות שקשורים לגלגולים. בתי דין של מעלה. רבנים ואילו אנשים שמאמינים בישו חולמים עליו ועל דברים שקשורים לנצרות מסתבר שהחלומות מבטאים בס״ה את האמונה של האדם ואת התרבות שגדל בה
ישראל15.05.18
45
מה אם התשובות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון יוסף 19.04.18
44
למה היתה צריכה לחזור בגלגול, הרי היא לא אשמה שהיתה שואה?
מוטי19.04.18
כדי לדעת צריך לעלות למעלה, אתה לא באמת רוצה לדעת, נכון? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברום 19.04.18

הצגת כל התגובות

43
כפורים העיקר לא יודו באמת יא חמורים אומרים לכם מכירים את הבחורה את המשפחה הכל! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.04.18
מצויה לרוב אצל מי שלשונו עילגת.
רפאל19.04.18
שקראה לו לחזור בתשובה.. כי לא לכולם יש זכות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דיויד19.04.18
אפשר להיות רשע ולהאמין בדברי חלומות ואפשר להיות צדיק ולהטיל ספק בדברי חלומות. אין בי"ג עיקרי האמונה לרמב"ם רמז לדברי חלומות וגלגולי נשמות.
רפאל19.04.18
42
בלומי היקרה כמה מתגעגעים אליך!!! איך עזבת אותנו ככה בגיל כל כך צעיר?? איזה בחורה מיוחדת היית! נתת לכל אדם את ההרגשה הכי טובה בעולם! כמה סבלת מהמחלה הארורה?! איזה לב טוב היה לך ואיזה מידות טובות!!! שום חלום לא יוריד את הכאב.. הסיפור של החלום אמיתי לגמרי! גם לנו במשפחה בהתחלה זה היה נשמע מדומיין אבל א
שירה12319.04.18
41
ושעה אחת של יסורים בגיהנום שווה לכל היסורים שאדם עובר בעולם הזה!
אחת19.04.18
40
וזה תינוק שנישבה והיא פטורה !!! אז למה עונש ???
שאלת תם19.04.18
אם היא היתה יודעת שצריך להתווכח אתם בבית דין של מעלה ולהגיד להם את הרמב"ם שפסק :"גם אם היה רשע כל ימיו ושב באחריתו , אין מזכירין לו מרשעו." וגם מה שהאריזל אמר והרב עובדיה זצוקל והרב יצחק יוסף פסקו בהלכות עשרת ימי תשובה , שמתקן לכל השנה ויש צדיקים אומרים על כל הגילגולים , מגיל 12 לא הג
מיכאלב19.04.18
39
אני מאוד מאוד מכבד את הרב זילברשטיין. וממש בגלל זה אני מתקשה להבין מדוע סיפור זה מובא על ידו בציבור. שאלה: האם יתכן שבחירתה של בחורה לחיות 19 שנה בגלגול תדון את הוריה לצער הנוראי הזה של איוד בת בגיל כזה והם הרי אינם יודעים את הסיבה. מצטער, לא מקובל עלי שזה מה שקורה ואין מי שיוכל לחתום על כך ולכן הר
גרשון19.04.18
בעוון אבות יומתו בנים... זה אתה מבין? יש בזה היגיון? מה הבנים אשמים בחטאם של האבות? וגם להפך. בגלל אבות תושיע בנים... יש חשבונות שמיים שאנו לא מבינים כי אנו לא יודעים מהם החשבונות. ידוע שמגלגלים חוב על ידי חייב . וכנראה שלהוריה היה מגיע יסורים כאלו. ולכן מראש נולדה להם ולא לאחרים. מעבר לכך. יש דברי
יהודה19.04.18
שהגבתי ספציפית.
א 21.04.18
לחשוב שקורא לך מקרה רע שהכל לטובה, וזה כידוע ניסיון קשה וסיפור כזה יכול לעזור לך הבנת? בברכה
א 19.04.18
38
רבי שמואל ויטאל מביא בספר שער הגילוגלים וגם כתוב בספר הזהר שאשה לא באה בגלגול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זבולון19.04.18
רבי חיים ויטאל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני מסיקה21.04.18
37
בטח שזה נכון ולא לשמוע לכל מיני מפוקפקים טיפשים עד לאן תרצו להבין שאנחנו אורחים בעולם הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב לוי19.04.18
36
שואל ברצינות
דן סגל19.04.18
35
וואו ואו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמוליק19.04.18
34
נדיר מחזק אפשר את הטלפון של המשפחה??? אני רוצה לבררר
אסתי24.01.22
33
סיפור אמיתי לחלוטין. זו משפחה פשוטה וצדיקה שבחיים לא יחפשו כותרות ולא אנשים שמאמינים בסיפורים מוזרים. אבא באמת ת"ח גדול. סיפור מחריד ואמיתי!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה19.04.18
32
ורבי יהודה פתיא היה גדול הדור בקבלה למי שלא יודע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל19.04.18
31
לכל החושבים שהסיפור לא אמיתי אז תדעו לכם שהוא כן הבחורה הזאת למדה איתנו בתיכון היא היתה מעלי בכמה שנים היא נפטרה ממחלת הסרטן וכמה זמן אחרי זה היא נגלה בחלום לאותה בתחילה הם לא רצו לפרסם את זה היא חשבו שלא יאמינו אבל שסיפרו את זה לרב קנייבסקי שהם מקורבים אליו מאד אמרתי שצריך לפרסם את זה אז אל תב
בעילום שם19.04.18
30
מכירה את המשפחה, את הבחורה. אנשי אמת. מעבר לזה מדובר במשפחה מדהימה מדהימה וכן הבחורה הייתה אצילית במיוחד. סיפור מפעים.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תפרוחניקית לשעבר19.04.18
נכון גם אחותי היתה בתיכון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בעילום שם19.04.18
29
סיפורי עלי בבא בארץ הפלאות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה19.04.18
נכון שזה לא י"ג אני מאמין אבל להכחיש את כל הסיפורים, זה כבר להכחיש מציאות.
א 19.04.18
28
מאד קל לברר מי היתה הבחורה שעד גיל 9 היתה בין הגויים ! אין הרבה סיפורים מדוייקים כאלה. אז , זה כמו שאומר ינקל מילר הבדחן " אני ממציא רק סיפורים אמיתיים ! זה נראה אמיתי להחריד ! אם זה ניחם את המשפחה , זה היה שווה !
כופר19.04.18
אתה מעבר לפרגוד מטעמי נוחות ולא מחוסר אמונה. התגובה שלך מוכיחה זאת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתה לא כופר. 19.04.18
27
לכל המגיבים חסרי הדעת זיכוך אינו עונש נשמה מלוכלכת אינה יכולה לקבל שכר לפני שהיא מתנקה...אין כזה דבר עונש בשמיים זה רק ביטוי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישלה19.04.18
26
הכל כיסוי לכאב הנורא של הרב ספטימוס שבתום לבו נדחף לחזית ומה שהרב פילץ לא העיז לעשות הוא התנדב לשלוח מכתב התראה ונדוי למשפחת אריאל שם בין היתר כתב" לא ימולו את בניך ולא תנתן קבורה לבנותיך"... כידוע הכל שם רקע רדיפה שפילה של חצוף אמנם אבל שאומר את מה שכולם חושבים ומפחדים. די בסמוך לכך קרה המקרה המצער
יעקב פרידמן19.04.18
אם אתה אכן מתפרח ונראה שאתה מכיר בפרטים אז מוזר שאתה לא מכיר שהחלום אמיתי! אלא אם כן יש לך סיבה סתם להכפיש את שמו של הרב ספטימוס. ובלי קשר איזה סיבה יש לקב'ה לגרום לכ"כ הרבה סבל לנערה צעירה רק כי אבא שלה עשה משהו בתום לב??!!
שירה12319.04.18
לעשות נידוי על בן אדם זה לא משחק ילדים זה למסור דין לשמים.וכו' מה היה כ"כ חשוב לעשות נידוי ?
קסקס22.04.18
הקב'ה לא היה גורם כל כך הרבה סבל לנערה צעירה בגלל שאבא שלה עשה משהו לא בסדר בתום לב
מישהי19.04.18
25
אם אותה נערה מתפרח נפטרה בגיל 19 וזה היה בשנת תשע"ד אזי נולדה לפני לפני 23 שנה מהיום. כמו כן השואה התחילה לפני 74 שנה. יוצא אם כן שאותה גברת מהשואה נפטרה בגיל 45 עד גיל 51 (בהתאם לשנות המלחמה בשואה - 6 שנים). כמה נשים נפטרו בבני ברק בגיל כה צעיר והינן ניצולי שואה? אופן לאימות הסיפור.. (נשלח באמצע
דוד19.04.18
השואה פרצה באלול תרצ"ט, כלומר לפני יותר מ 78 שנה, אם נאמר שהוריה מסרו אותה בגיל 6 זה אומר שהיא נולדה בגלגול הקודם לפני 85 שנה, יוצא אם כך שנפטרה אחרי גיל 60, בכל אופן זה ברור שיש דין ויש דיין ואם כולנו היינו זוכרים וחושבים על זה היינו נראים ומתנהגים אחרת... עכ"פ תודה על הכתבה.
א.א.19.04.18
24
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.04.18
23
נא להסתכל בסידור עבודת השם בלשם יחוד לפני אחד מהסעודות, נראה לי סעודה שלישית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סעודות של שבת19.04.18
אני מכירה את הנפשות הפועלות כל מילה פה נכונה זה משפחה מאד נורמלית ורגילה אני שמעתי את הסיפור מהמשפחה הם לא אנשים שימציאו דברים כאלו
בעילום שם19.04.18
22
חילונים משועממים? אני המומה מהתגובות הרדודות.
יהודיה21.04.18
21
צריך ששני הצדדים יחלמו אותו חלום כדי שנאמין לו. כידוע המעשה הנורא בחסיד שחלם שהוא אדמו"ר. וכשאמר זאת לשאר החסידים ודרש להתנשא עליהם, ענו לו, זה מספיק שאתה חולם, גם אנחנו צריכים לחלום שאתה האדמו"ר. והיה סופו רע ומר כידוע.
אבי20.04.18
20
אומרים אבל שמי שחוזר בתשובה בשמיים לא מדברים איתו מילה על חטאיו אז איך זה מסתדר אם החלום? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אדיר 19.04.18
19
מיסכנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בעילום שם19.04.18
18
יכול להיות שגם הצער של ההורים זה חלק מהתיקון שלהם.. יכולות להיות מליון סיבות לכל דבר .. מה שבטוח שבורא עולם יודע מה הוא עושה והוא מנהל את העולם בצורה המדוייקת ביותר בהשגחה פרטית ובלי טעויות.. סיפור מחזק אשריכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהי19.04.18
17
נמאס מהרבנים שחושבים שאנחנו מאמנים לשטיות האלו. הציבור התבגר. כבר לא מאמין לשטיות האלו. הגיע הזמן שגם אתם תעשו זאת. אתם רק גורמים לנו לבושות, ולאיבוד הכבוד לרבנים. די כבר!!!
אליהו19.04.18
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל19.04.18
15
לא מבין מה פה לא אמין מה כל הכפירה שיש בין חלק מהמגיבים כאן ופגיעה בתלמיד חכם ה' ירחם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה19.04.18
14
כגון שיורדת עם הזיווג שלה לעולם שוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י19.04.18
13
ברצינות?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב19.04.18
תלך ותברר, העיקר להתחזק בתורה ויר"ש
א 19.04.18
12
את הפרה, ולא לומד פנימיות התורה, ולא קשור לצדיק אמת (כמו בן איש חי החיד"א רבי נחמן הרבי מליובאוויטש) רוחניות נחשבת אצלו כבדיה ושיבדוק אם הוא מאמין בה' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה בן אברהם19.04.18
11
מדהים!!!!!!! לענ''ד: רוא גם את הנהגת ה' בעולם העליון - אין להישבר מהעוונות שלנו, רק להראות לה' שאנחנו משתדלים לעבוד אותו בלב שלם, ולא חשוב שיצר הרע מתגבר עלינו מידי פעם - אנחנו בני אדם!!!
eladmoshe27@gmail.com19.04.18
10
מרגש עד דמעות!!!
יהודי19.04.18
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוצניק20.04.18
8
מהסיבה שמחודש אלול מכפרים לאדם על כל הגילגולים כך דרשה שראיתי מהרב בן ציון מוצפי ומעשרת ימי תשובה לפי האריזל וגם הרב עובדיה יוסף זצוקל וגם הרב יצחק יוסף פסקו שיכוון אדם על כל מצווה שלא קיים .לדוגמא אם פיספסתי קריאת שמע של שחרית או ערבית ביום ראשון לשבת אז ביום ראשון של עשרת ימי תשובה אני מכוון לתקן
אלול ועשרת ימי תשובה19.04.18
מכפר לפי דבריך,למה צריך להתאמץ?נחגוג,ואלול יכפר,הא? תפסיק לדבר שטויות,וכנראה שלא הבנת נכון את הרבנים הנ''ל.
יאיר20.04.18
7
פעמיים בתחילת הכתבה נאמר שהפטירה היתה פתאומית.... ובסוף אומר מישהו מתפרח שהנערה נפטרה מהמחלה...ואולי שני מקרים שונים ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי20.04.18
6
למה לא לבדוק ולברר מי זו האשה מבני ברק ניצולת שואה שעד גי 19 חיתה בין הגויים? כדאי לברר מי הם בניה ובנותיה של אותה אשה בגילגול הקודם, ליידע גם אותם באושר של אמם בעולם העליון. דיי עם סיפורי הבדיות ברצינות... אני מתאר לעצמי איזו דרמה חותה הילדה בת ה8 כשאביה בשלושים לא נסע לקבר... הדיונים בבבית על כך
משה19.04.18
בבית על כך..' ממתי אבא מתייעץ הדיוט אתה. בברכה
א 19.04.18
גם אם עם הארץ היה מספר לך סיפור כזה זה בהחלט יכול להיות אמיתי שהרי כל העולם הזה מיועד בשביל תיקון וכמו שחז''ל אומרים לגבי 24000 גויים ששמעון ולוי הרגו אחרי שמלו אותם וחזרו בגלגול של 24000 תלמידי רבי עקיבא וכו' ולגבי חלומות כבר מובא בגמ' על חלומות שיש חלומות שהם אמיתיים זה דבר ראשון. דבר שני על אחת כ
פרץ מתנאל20.04.18
לבלבל? -תבדוק היטב!
שמשעון19.04.18
5
מה היא אשמה שההורים שמו אותה אצל גויים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יו20.04.18
כל סיפור שאין בו תועלת, הוה אומר שהוא לא היה
יהודי23.04.18
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י19.04.18
3
שקר שקר תרדוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אל20.04.18
2
הנפטר הייתה אומרת לה מי היא הייתה בגלגול הקודם. שם שם משפחה וכתובת. זה סימן הרבה יותר גדול! בנוסף. למה סיפורים כאלה לא קורים אצל חילונים? למה זה לא קורה יותר? למה זה קורה גם אצל גויים? איך הרב לא בדק יותר? סתם ילדה מספרת סיפור אז מאמינים!? הרי ה אמר "...עם חכם ונבון אתה" (נשלח באמצעות כיכר השבת בס
דוד20.04.18
ותשאיר לקב"ה את השאר, הוא לא צריך עוזרים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי20.04.18
1
פשוט מצמררר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל20.04.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24
ש

השותפות שנכרתה בדם

במעמד מאות משתתפים: אירוע זכרון חרדי מרגש בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

אירוע קהילתי ייחודי

בית שמש: הציבור החרדי מתכנס לערב זיכרון מיוחד | שידור חי

כיכר השבת | 12.05.24

מיד לאחר הצפירה | תיעוד

כיכר השבת: בלשים עצרו בגיר שגרם לילדים להצית דגל ישראל

קובי רוזן | 12.05.24
ש

תעשו לעצמכם טובה ותכנסו

יותר זול ממחיר למשתכן - הכירו את ההזדמנות הנדל"נית

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

"יש לנו מכנה משותף"

הרב הראשי בטקס יום הזיכרון: 'היום הזה מיועד בעיקר עבורנו'

שאול כהנא | 12.05.24

קחו רגע

מתפללים וזוכרים: בואו לקרוא תהלים לזכר הנופלים

כיכר השבת | 12.05.24

413 חללים תושבי העיר

זוכרים את הנופלים | שידור חוזר מטקס יום הזיכרון הממלכתי בכותל המערבי ובבני ברק 

כיכר השבת | 12.05.24

עם בוגרי המסלולים בצבא

רבנים ראשיים, שרים וקצינים | שידור חי מטקס הזיכרון בי-ם 

כיכר השבת | 12.05.24
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

בפגישה עם ראש העיר

אלעד: שר השיכון הכריז על הוספת 12,000 דירות חדשות 

קובי אטינגר | 12.05.24
ש

ביוזמת מחלקת קהילות צעירות

צפו • הערב בבית שמש מעמד תפילה ליום הזכרון

אסף מגידו | מקודם
ש

מי לא זקוק לישועה

כמו לפני 99 שנה: מעמד ישועות אדיר בקרעסטיר במוצ"ש בחצות ליל

אסף מגידו | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

רבי עקיבא לא לחם בפועל במלחמת בר כוכבא // מאמר תגובה

ישראל שפירא | 12.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

חוויה בלתי נשכחת

ברוכים הבאים לאנטריקוט – אולם אירועים יוקרתי מהדרין בירושלים

כיכר בשיתוף אנטריקוט | מקודם