כיכר השבת

טלטלה באלעד

נפסלה מועמדות פינדרוס באלעד; 'דגל' וש"ס: נעתור לבג"ץ

ביהמ"ש קיבל את העתירה לפסילת יצחק פינדרוס מהתמודדות לראשות העיר אלעד, לאחר ששוכנע כי אינו בן המקום אלא תושב ירושלים • אם ההחלטה תיוותר על כנה, 'דגל' וש"ס מחוץ למרוץ (חרדים)

265
אבי רבינא | כיכר השבת | ח' בחשוון | 17.10.18
יצחק פינדרוס
יצחק פינדרוס (באדיבות המצלם)

דרמה בפוליטיקה החרדית: בית המשפט המחוזי בלוד הודיע לפני זמן קצר (רביעי) כי קיבל את העתירה שביקשה לפסול את מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד, בבחירות הקרובות, בנימוק כי אכן אין בכוונתו להעתיק את מרכז חייו לעיר.

לאחר ההלם הראשוני, מההחלטה הדרמטית והצורבת, אומרים כעת ב'דגל' כי בכוונתם לעתור נגדה לבג"ץ. "לא יתכן כי החלטה שיפוטית לקונית תכריע הלכה למעשה תוצאות בחירות במדינה דמוקרטית", טוענים בתנועה הליטאית.

לשם כך, אף שכרה דגל התורה את שירותיו של עו"ד עמית חדד, ממשרד וינרוט ושות', שייציג אותם בעתירה המתוכננת נגד החלטת בית המשפט המחוזי.

במטהו של ראש העיר המכהן ישראל פרוש (אגודת ישראל) אומרים ל'כיכר השבת" כי אינם שבעי רצון מההחלטה, וכי דווקא היו שמחים להמשך התמודדות הוגנת, בה לטענתם הם היו מביסים את פינדרוס בקלפיות.

הקביעה הסופית של השופט

בנימוקי פסילתו של פינדרוס, כתב בין היתר השופט אחיקם סטולר: "במקרה דנן, ברור כי מרכז חיים של המשיב היה ונשאר בירושלים, והוא שכר דירה באלעד כאשר הצהיר במפורש שאין לו כל כוונה להעתיק את משפחתו בתקופה הקרובה לאלעד, כך שברור שאין שום צפי לשינוי במרכז החיים של המשיב ומשפחתו".

"אשר על כן", קובע השופט, "ראיתי לקבל את העתירה ולקבוע שהמשיב אינו עומד בתנאי סעיף 7 (א) (3) לחוק הרשויות המקומיות (בחירות) תשכ"ה-1965, ולכן אינו זכאי להיכלל ברשימת מועמדים ולהיבחר כחבר מועצה".

ולסיום, לאחר פריסת השתלשלות העניינים המשפטית, חוזר השופט וקובע לגבי המועמדות המדוברת לראשות: "ראיתי לקבל את העתירה ולקבוע שהמשיב (פינדרוס. א.ר) אינו עומד בתנאים, ולכן אני פוסל אותו מהתמודדות בבחירות לראשות העיר אלעד ועל מחיקתו מרשימת המועמדים".

פינדרוס, בראיון ל"כיכר השבת"

בתגובה רשמית להחלטה הדרמטית, מסרו מפלגות דגל התורה וש"ס, שהריצו את פינדרוס: "היום, לצערנו, חווינו שפל נוסף בציבוריות החרדית; עתירה קנטרנית שהוגשה נגד מועמדם של גדולי ישראל, כחלק מהניסיונות לקעקע את חובת הציות לגדולי התורה, התקבלה על ידי בית המשפט".

"לצערנו", מוסיפים שתי התנועות, "מתחילת הקמפיין - אין שעה שלא חווינו התדרדרות נוספת בערכים עליהם חונכנו ועליהם אנחנו מגדלים את ילדינו. נאלצנו להתמודד מדי יום עם איומים על רבנים(!), שכירת חוקרים פרטיים, הפצת חומרים משמיצים נגד גדולי תורה בכלי התקשורת ועוד מעשים שמעולם לא נראו כמותם".

נימוקי והחלטת הפסילה

"זו התנהלות מזעזעת שמחייבת חשבון נפש מעמיק. למותר לציין, כי ש"ס ודגל התורה תפעלנה בכל הכוח נגד התופעה הפסולה והחמורה של אנשים חרדים שלא בוחלים באמצעים בכדי לקדם את עצמם תוך פגיעה חמורה בגדולי התורה, הרמת יד בתורת משה וגרימת חילול ה' נורא כמו זה שחווינו הערב".

ולסיום, מצהירים ב'דגל' ובש"ס: "המפלגות מתכוונות לערער כבר היום לבג"ץ, נגד ההחלטה התמוהה, ובטוחות כי ההיגיון והשפיות ינצחו, והרב יצחק פינדרוס יתמודד לראשות העיר - וינצח".

ראש העיר פרוש. יזכה מן ההפקר? (צילום: פלאש 90)

מ'שלומי אמונים', סיעתו של פרוש, נמסר בתגובה למתקפה זו: "אנחנו דוחים בשאט נפש את הדברים שפורסמו הערב, מהם נרמז כאילו לאגודת ישראל יש מעורבות בעתירה המדוברת".

"אנחנו בעד התמודדות שתאפשר לתושבים להצביע. לנו יש גדולי ישראל ולהם יש גדולי ישראל; כל ציבור יצביע לפי רבותיו - נהרא נהרא ופשטיה, ויבחר את ראש העיר הבא".

תוכן שאסור לפספס
265 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
129
מטעם ש"ס ודגל...
תיזהר!18.10.18
128
ומנע מחלוקת וחילול ד' גדול. אולי מועמד אחד היה צריך לפרוש כדי למנוע מחלוקת. ממש משפט שלמה. משמיים ריחמו וירחמו. נתפלל כולנו על העיר הזו שתתנהל בשקט ובשלווה בלי מחלוקות.
מישהו18.10.18
127
לא מצייתים לדין תורה וגם הולכים לערכאות
שלמה18.10.18

הצגת כל התגובות

126
ו.. כבר צועק הנביא (ירמיהו י"ב) למה "דרך רשעים צלחה"
בנימין18.10.18
לפרוש.... אבל יש עוד כלל - סוף גנב לתלייה... וזה מה שקרה וקורה לדגל...
מאיר18.10.18
125
בית המשפט לא קונה סחורה ישנה
יוני18.10.18
124
תנו להם בואש בראש עוד ועוד בסוף יצא מזה בננות
שלומי18.10.18
123
פינדרוס כבר שימש כראש עיר בביתר עילית, ואז כל אלו שלא בחרו בו אכלו ממנו מרורים, הוא היה אומר כל פעם כשקהילות מסוימות פנו איליו, אני ינקום בכם שלא בחרתם בי, אני חושב שאחד שהוא נמצא בשפל כזה אינו יכול לקבל אימון הציבור, ומן השמים עוד יתנו לא להרגיש את החיים של שמעון פרס, שכל פעם הוא כמעט נבחר אבל בסוף
אהרן18.10.18
122
הסנובים הגדולים
מאיר צבי18.10.18
121
כרתו את הענף עליו הם ישבו עם התרגיל על חשבון פינדרוס ודגל המסכנים שנפלו בפח. כמו עם ליאון הבובה. המסכן גם. כל מה שדרעי נוגע בו נהפך לערימת אשפה אורגנית.
בור כרה18.10.18
120
סגן השר מאיר פרוש בתגובה ראשונה להחלטה באלעד. "אני מאוד מקווה שהוא יעתור והוא יזכה ויוכל להתמודד. לא שבית משפט ינהל לנו את העניינים".
יוסי17.10.18
119
אי אפשר לערר?
משה פרקש17.10.18
118
לא פלה שחוגגים במטה של פורוש האדם הקרוב עבד בשביל לפסול. חברה בשבת הקרובה השערים של העיר יפתחו גם לפני יציאת השבת ויכנסו מכוניות יש אישור כי אין מי שיעקוף את סגירת השערים כמו בשבת האחרונה פרשת נח נכנסו לעיר מכוניות כבוי אש. ובמקום לסגור את השערים בחזרה השומר פתח את שני השערים 15 דקות לפני יצאת שבת ו
יוסי 17.10.18
117
תמיד ידענו שאגודת ישראל תבגוד אז תושבי אלעד תתכוננו לעוד 5 שנים של חימום כסא ראשות העיר
הצלחתי!17.10.18
116
פרוש מי שהלך איתך זה אלי ישי .בהצלחה לכם לקחת את הניצחון.ולתת אגרוף לדרעי לפרצוף
יוסי17.10.18
115
מנסה כל דרך להגיע לראשות, ומפסידה... ב"ה!!!
אמריקאי17.10.18
114
החרדים מלמדים קומבינות תככים וקנוניות. לפעמים אני מתבייש להיות חרדי. נוכלים ורמאים שולטים בנו. אוי לאותה כלימה, אוי לאותה בושה!
בזיון17.10.18
כל כך הרבה תחחנות יש שם... רק כסף , כבוד, מעמדות, כוח וכו'.... הכל באצלה של יראת שמים.... גועל נפש המפלגה הזאת
משה17.10.18
113
אני בהלם!!!!!!! ללכת נגד כל גדולי עולם ולפנות לבית המשפט זה כבר חצית גבול ענקית ומזעזעת. נגד כל גדולי עולם??????????נגד דעתם הברורה של חכם שלום כהן??של הרב קניבסקי??? מה הולך פה???? לאיפה הגעתם רק בגלל כבוד לראשות עיר??????? כל הציבור נגעל ממכם!!!!!!!! רק בשביל כבוד אישי!!!! לא סתם כחמינו אמרו שהגאו
בת 1817.10.18
חלק!!! התורה לא ניתנה רק להרב סילמן ולהרב שלום כהן יש עוד גדולי עולם בעולם
יהודיה17.10.18
נחשב גדול... איפה הגדולים באמת ואיפה מה שעשו ממנו.
תתעוררו17.10.18
אלא שמטבע העולם מי שיש מאחוריו מפלגה ועיתון הם מפרסמים אותו והוא נחשב לגדול בדור, למרות שיכול להיות גדול אחר שיודע יותר ממנו אלא שהוא צנוע ועניו ולכן אינו מוכר ונחשב
משה בן אברהם17.10.18
בואו נראה עם לפי דברי ה'בת 18' לא ילכו נציגי דגל לבית המשפט, או שלליטאים הכל מותר
נחמד מואד17.10.18
דברים שאפילו בפורום אי אפשר להעלות. ש"סניקים ארורים ומושחתים עד העצמות...בובת הליאון שלכם הבאה בתור - 5% בכל הסקרים
גרער18.10.18
אני לא מבין על מי את צועקת??? מי שהלך לבית המשפט זה "הבית היהודי" לא פרוש! עליהם מרן הרב עובדיה זצ"ל כבר אמר שזה בית של גויים. פרוש לא היה הולך לבית משפט נגד הרבנים גם הוא צודק 100%
אבי17.10.18
מה שהולך בבית של הרב קנייבסקי אנחנו יודעים. לא הוא החליט במי להצביע!!! רבני אלעד כמעט כולם תומכים בפורוש!!! מאיפה הבאת את הקשקוש הזה??? מי שהצעיד את העיר קדימה אחרי 15!שנה רוורס זה ישראל פרוש.
חיים17.10.18
שס רצו לעשות קומבינה בכח על תושבי העיר, הם רצו מישהו ליטאי שלא באמת מכיר את העיר, והם רצו שאינטרסים ומעמדות וכח ושליטה וכסף וכו' ישלוט בעיר אלעד במקום שלום ויושרה ויוזמה ועשיה כמו שיש היום ברוך השם... אז הם פשוט חתכו להם את הענף הרקוב שהם עלו עליו... עשו חכם ועשו נכון... למען תושבי אלעד ולא למען ה
משה17.10.18
112
כל השיטה הליטאית היא שיטה של כוחי ועוצם ידי, לא רק זה, הם סגרו בכלל דילים איתו על ימין ועל שמאל, לא איכפת לו מהתושבים באלעד, אנחנו שמחים שהוא לא מתמודד. שס היא סוג של נאצית יהודית, איכפת להם רק מכסף,כבוד, מעמד, וכו'... אלעד היתה בזכות שס אסון לפני שפרוש הגיע להיות ראש עיר , והם עוד מעיזים להתיימר
משה21.10.18
111
תכלס, שישאירו את פרוש. נראה אותו מקים קואליציה.
יוסי18.10.18
110
כשחיים אפשטיין אמר שלדגל יש הסיעתא דשמיא לדרוך תמיד על הקליפה של הבננה .קצת גיחכתי אבל מה לעשות הוא צדק !!! דגל עובדים מתוך תסכול על אגודת ישראל ומרצים מועמד נגדם והם לא תופסים שכשפועלים מתוך רגש . השכל לא פועל!!!
דוד18.10.18
109
ר' אריה דרעי ור' משה גפני שיחיו אנשים בעלי זכויות מחד אולם הם היו הצעירים שבלהט הנעורים שלהם הביאו פוליטיקה חדשה לתוככי היהדות החרדית והדור הצעיר בטוח שהכל רק פוליטיקה ולא בחלו ממחלוקות ושסעים רציניים תמורת פוליטיקה כאילו בלבוש רציני של דעת תורה. כיום כשהם מבוגרים ועדיין נמצאים בתמונה הזדמנות שלהם ל
הזדמנות פז18.10.18
108
קודם כל גם אם פינדרוס לא יהיה בסוף ראש העיר הניצחון הוא שלו שהרי רוב הרבנים וכל הגדולים רצו ורוצים את הרב פינדרוס לראשות העיר וכן רב הציבור יראי השם רצו ורוצים את הרב פינדרוס לראש העיר ועוד דבר תפסיקו להתנהג כמו ילדים קטנים ובמקום להיות עצובים על החילול השם שעשיתם במהלהך המתופש הזה אתם מוציאים א
חיים18.10.18
לכתוב בלי שגיאות, או שרק ביש"ג
זיכר18.10.18
107
פשוט להפסיק להצביע להם!
חרדי18.10.18
106
אותו פס"ד חייב לחול על הסכם השלום שנעשה ע"י הרב מיכאל סורוצקין בקרית יערים טלזסטון. רוזנטל עשה עיסקה שלפיה אחרי שנה הוא פורש ורביץ יכנס במקומו ע"י בחירות חדשות. בינתיים רביץ מקום שני ברשימה המאוחדת. רביץ אף פעם לא עבר להתגורר במקום. מרכז חייו נשאר בביתר! הוא אינו יכול להיות חבר מועצה ובודאי לא ממל
יש אשר18.10.18
105
אם יש ראש מוצלח יותר לציבור כעדות הרבנים, זה בטח מתבטא גם שמצב הרפואה בעיר יותר יעיל, ובטח יש בעיר עוללים וזקנים שמצבם שברירי, ואז פיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה גם את החלטת הרבנים שהוטעתה ע''י עסקנים בעד ראש עיר שלא מכיר את העיר.
משה בן אברהם18.10.18
104
רשעים וקנאים העצה תופר. גדולי ישרראל קובעים
יוסף יפרח17.10.18
103
מי שהולך לישון בלילה עם פוליטקאים שלא יתפלא שהוא קם עם סכין בגב ושוב הוכיחו לנו הפוליטקאים למה אף אחד מהם לא ראוי לאמון שלנו
יואל17.10.18
102
אופס ...דרעי וגפני הטריקים שלכם התפוצצו בפנים. עתה יש מועמד אחד בילבד פורוש. וזהו ....הוא ראש העיר.
mike17.10.18
101
הפסילה שלו יכולה בעזרת ה' למנוע הרבה חילול ה' בעיר המסכנה הזו. ולכל מי שלא מרוצה, אלעד סבלה כבר מספיק ממחלוקות, למי שיודע. בבקשה תנו לה להתאושש ולשקם את עצמה, ותמשיכו עם כל המשאים והמתנים וההסכמים המורכבים ותורת המשחקים במקומות אחרים רגישים פחות.
ר.17.10.18
100
ותוך חודש בחירות חוזרות
שלמה 17.10.18
99
אכי"ר
מרדכי17.10.18
98
דרעי מתחנבן לליטאים שלא סופרים אותנו ובטוח שהספרדים טמבלים ומפגרים (וסליחה על ההתבטאות) ובטוח שיכול לעבוד על כולם כל הזמן, להנחית כל פעם מועמד משל הייתה העיר אלעד שייכת לאבא שלו. הוא והליטאים וכל העסקנים צריכים לעשות ריסטט ולהפסיק לקחת את הציבור בני ערובה ולצעוק דעת תיירה, משתמשים ברבנים לפי האינטרס
בושה17.10.18
97
זה מה שעשיתם. לקחתם מועמד ראוי ופסלתם אותו מלהיבחר בבחירות דמוקרטיות
שסניק20.10.18
96
מה נסגר?, בושות! גם אבוטבול הפאדיחה שלו בבית שמש.. ועכשיו פינדרוס גם כן והחרדים הפילו אותו... וגם הנציגה של דגל נפסלה... מה קורה אצלינו? למה אי אפשר שדברים התנהלו לפי הנהלים וכסדרם??
פאדחנית18.10.18
95
ה"גדויילים" נמצאים רק בדגל ושס....? למה לשקר ולבכות בדמעות תנין?
שלמה18.10.18
94
לא להתממם! אין צדיקים בסיפור הזה, הקרב באלעד ובמקומות נוספים היא פוליטיקה פנימית חרדית מיותרת לגמרי. וקחו עיצה טובה התרחקו מאש המחלוקת בתקווה שהיהדות בפרט החרדית תדע לאסוף את הקצוות ולחיות יחד ביחד כמו שלא מזמן נטלנו 4 מינים ביחד זה רצון הבורא. שלא נידע יותר פילוג בעם ישראל אמן !!!
יעקב18.10.18
שירבו כמותך בישראל ישר כח
שמואל18.10.18
93
כולם כאן מגיבים בכזאת דרמטיות, בעד או נגד, אסון או נס, חילול ה' נורא, או הצלת כבוד שמים. תירגעו כולם. לי (ליטאי תומך ומחבב פינדרוס, אגב) זה בסך הכל סיפור מצחיק ומביך, לגמרי. אשכרה מועמד שכמעט נהיה ראש עיר, הפסיד הכל בגלל סיבוך עם איזה שטות חוקית. פשוט סיפור מצחיק, שתמיד אשמח לספר לנכדים. אל תהיו כל
העולם מצחיק אז צוחקים18.10.18
תכל'ס צודק!!!!
צחוק מהעבודה18.10.18
92
אגודה התחילו לפחד כולם יראו עוד 14 יום את השם יצחק פינדרוס בקלפי ויותר מזה עוד ינצח
משה18.10.18
91
לא תצליחו. אלעד שלנו . הכי טוב לאלעד ישראל פרוש
ללא שם18.10.18
90
הוא מסתדר עם כולם
בעזרת השם יתברך18.10.18
89
מזעזע!! שלוחו של אדם כמותו... את דרכו של פורוש מנחה רק הכבוד והרדיפה אחריו וזאת ראינו לאורך כל הדרך.שום טובת העיר ושום רווחתה ויש גם הוכחות. ...והכבוד מוציאים את האדם מן העולם.כל הרודף אחר הכבוד הכבוד בורח ממנו וסוף הכבוד לבוא לאדם הירא שמיים ובן בית אצל גדולי הדור שגם לא מחפש אחר הכבוד!אבוי לעיר ש
תושבת העיר17.10.18
88
ופורוש עם המאפיה שלו ימשיכו לעשות על חשבון כולם.. מה בתפריט< תחנת דלר מי יקבל??? בריכה???? בניה???? וכו...
דמוקרטיה17.10.18
87
איזה כיף.פינדרוס היה מתעלל בספרדים באלעד.אני וכל המשפחה מצביעים פרוש.היחיד שפתח את הכביש .בולדוזר גדול .דרעי הגנב חושב שהוא גם בעל הבית באלעד שילך לעזאזאל.שנים לא היה עיתון של שס רק לפני הבחירות התחילו.
אורי כהן17.10.18
86
התנהגות בריונית ומגעילה של המשפחה הירושלמית, שתגרום להשניא אותך במגזר החרדי.
יהודי פשוט17.10.18
85
דגל.ושס.קיבלו כמה מתחת.לחגורה ומגיע להם....
יוני17.10.18
84
אין להעיר הזאת סעיתא דשמיא, כנראה שייקח עוד שנים כדי שהעיר הזאת תעלה על דרך המלך
אלף בית17.10.18
83
שילמדו שאלעד שייכת לספרדים
בן תיירה17.10.18
82
הפרד ומשול חילול השם אנשי הבעל
ישראל פרוש19.10.18
81
לא צריך את לפיד ולא את שונאי הדת הרבה מהמגיבים כאן הם כבר רגל וחצי בחוץ... שנאה ושנאה...איבוד עצמי לדעת...כמו במגרשי הכדורגל... איזה שיח אם בכלל... ראו בכללי לאן הידרדרנו...חשבון נפש אישי לא יזיק...
איתן18.10.18
אלא אנשי דגל התורה אשר מצניחים מועמדים שלא מכירים את העיר, הם המנסים לחסל את היהדות החרדית. חשבון נפש אישי לא יזיק.
רפאל18.10.18
80
מה קרה שישאיר קצת לאחריםםםםםםםם.......כבוד בצקומו מונחחחחחח בירשלים כבודו.בהצלחה.יש אלוקים
רחלי ממנוביץ18.10.18
79
או על אדם. להתרחק מלשון הרע וממחלוקות כמו מאש.
דוד18.10.18
78
5 שנים ברק צברי שולח מכתבים למשרד הפנים!! 5 שנים של הגשת תלונות בלהב 433 5 שנים שמנסה לשים רגליים לישראל פורוש ולמה??!! כי קריספל הבטיח לו סגן בשכר.. מה לעשות הקב"ה רצה אחרת.. אז עכשיו לאמר זה שפל המדריגה?!! 5 שנים שברק צברי מנסה לשתות לו את הדם על הישיבה הליטאים שהביא לעיר כן כן ליטאית!!!!! כבק
החפץ בהצדקו18.10.18
77
משפחת פרוש רודפת כבוד מוכיחה שוב פעם שהיא לא בוחלת באמצעים ותעשה הכל כדי להיות במלכות פעם הראשונה זה היה פרוש האב בירושלים שהוא הכריח את כל הציבור החרדי לתמוך בו אע&quot;פ שלפי כל הסקרים והתחזיות לא היה אף סיכוי להיבחר ובפעם השניה באלעד עם הבן בושה וחרפה!!!!!
יוסי18.10.18
אתה פשוט מבלבל במוח,
וו18.10.18
כלום ממה שרשמת אינו קשר לאמת... ועובדות... עד מתיי אתם שקרנים
משה21.10.18
76
בירושלים בבית שמש ובכל הארץ בסיעתא דשמיא וכבר הורה זקן, שדרעי עצמאי מדאי.
אשר18.10.18
75
מנע ממנו בזיונות לא אופתע אם יוודע בעתיד כי מי שהתפלל שבית המשפט יפסול אותו היה לא אחר מאשר יצחק פינדרוס שנקלע למאבק שלא רצה בו, הכריחו אותו וכאשר הגיע לאלעד למד כי זה הרבה יותר קשה ממה שחשב, לא האמין כמה חזק ישראל פרוש בעיר, וכי הציבור הספרדי חלקו הגדול יילכו עם פרוש ולא עימו, וכי גם בקרב הליטאים כ
נחמן17.10.18
74
מחזירים את זכות הבחירה לתושבים!!
מני מאלעד17.10.18
73
כאיש אחד בלב אחד לעשות רצון אבינו שבשמים
אוהב שלום17.10.18
72
שי נתן זה בדיחה מאחוריו עמד ראש העיר מכהן שלא בחל בשום אפשרות כדי לחסום יריבים רק חרדי עם נשמת כל חי מסוגל לחסל יריבים דרך מסירה לבית משפט חילוני זה מה שדגל טענו והם צדקו שיגישו ערעור ואם הם יזכו כולם יצביעו פינדרוס ואם לא כולם לא יצביעו לחרדי מוייסר
ישרא17.10.18
71
מסכן פינדרוס , אין לו כלום עכשיו
עעעע17.10.18
70
העיר להחליט מי מייצג אותם ולא חיפוש ג'ובים למובטלי המפלגות.
יואב17.10.18
69
כל מה שהיא תמכה בו כדי לקבל את אלעד והיא הפסידה את אלעד בין כה וכה אלא שהיא תמשיך בתמיכה בליאון חסר הסיכוי כי היא לא יודעת לרדת מהעץ
שלמה17.10.18
נראה לי שחיים אפשטיין הוא זה שלא יודע לרדת מהעץ דגל אף פעם לא היו על העץ
זושא פולמינוב17.10.18
68
סוף סוף התושבים יכולים לנשום לרווחה אחרי שפולטקאים החליטו להתערב בחיים שלהם
יעקב17.10.18
67
מכאן ואילך נלחמים במי שמנע מאיתנו לבחור במי שאנחנו רוצים ובמי שרבותינו הורו לנו לבחור, דרך בתי משפט. פרוש הגזמתם.
כולנו יחד20.10.18
66
קליפה גדולה!
אבי18.10.18
65
אין לי מה להוסיף עליה, אלא משפט אחד "אבא מסתכל מלמעלה"!
נתי18.10.18
התגובה שלי ירדה למספר 89 (ככל הנראה בגלל המערכת מחקה אחת התגובות לפניי)
נתי18.10.18
64
אם חס ושלום פינדרוס היה נבחר, הוא היה רודף את ציבור בני התורה בעיר, מדובר במוסר שפל שעודד את קלגסי המשטרה להכות בציבור יראי ה' המוחים כנגד גזירת הגיוס הנוראה.
יוני17.10.18
עץ רדו מהוריד,
אלי18.10.18
63
עכשיו צריך להגיש עתירה על יצחק רביץ בטלז סטון
דוד17.10.18
62
תגובת שתי המפלגות המשעשעות ש”ס ודגל היא שהיום נחצה קו, והיום נרשם עוד שפל מוסרי, והיום והיום.... למה היום? כי הפסדתם?! הגשת העתירה לדבריכם היא הבעיה, מדוע לא קפצתם וקצפתם כבר אז?
אבי17.10.18
61
כן כן שסניקים החגיגה מתחילה להיגמר ! דרעי תתקפל לעיר אחרת ומהר .
אריה17.10.18
60
עזות וחוצפה לחשוב בכלל על מינוי אדם שאינו תושב העיר. השסניקים ודגל מוכרים את בוחריהם תושבי אלעד בנזיד עדשים ובסגירת דילים.
יעקב17.10.18
59
חבל שצריך בית משפט חילוני כדי להסביר לנו, בני התורה, דרך ארץ כ"כ פשוטה והגיונית!!!
תושב אלעד17.10.18
58
דרעי במי לבחור בשס אני עובר לרב מאזוז
ללא שם17.10.18
57
הפלג, ליטאים עצמו ובשרו.
משה בן אברהם17.10.18
56
זה תוצאות בעירת המחלוקת
שלמה17.10.18
55
ישראל פרוש ראש העיר הבא. מזל טוב.
דוד17.10.18
54
שחררו אותו מהביצה
המקל והגזר17.10.18
53
מגיע לו שונא חסידים
חסיד18.10.18
רק דואג לכיס ומעמד שלו ושל חברים שלו... אינטרסנטים נטו... שיהיו חילונים עדיף מאשר שהם משחקים אותה דתיים... מפלגה אסון שס
משה21.10.18
52
ראש עיר צריך להיות תושב העיר שמכיר את השטח ולא אחד שמגיע בשניה האחרונה למשרד הפנים להעתיק כתובתו ובפועל באותו זמן הוא לא מתגורר במקום.
חיים18.10.18
51
אם היית תושב אלעד, לא היית חושב שזה מצחיק בכלל. היית חושב שמדובר בסיפור מאוד מאוד מאוד כאוב, ושהפסילה של בית המשפט היא הצלה משמיים. וד"ל.
ר.18.10.18
50
בתור תושב העיר ובתור שסניק לשעבר הבחירה היא בפורש קידם את האינטרסים של כל העיר ללא הבדל מוצא אדם עם כבוד .עוזר .נותן מעצמו 24/7 לא רק יושב במשרד עם עניבה ומזגן כמו שאר השסניקים .והלטאים בעיר שמבטיחים אך המילה מהם והאלה והרי נאמר אין לדיין אלא מה שעינו ראות ומה שפוליטקאים עשו לרב
תושב העיר 18.10.18
יש לך הסתכלות נכונה על החיים .כנראה שאתה אדם מאוד מוצלח
סאפרין18.10.18
49
וסוף מטיפיך יטופון
הלל18.10.18
48
מתאחדות סביב ההכרה שבית המשפט העליון הוא מעוז הצדק והן בטוחות שיבטל את פסק הדין. ימות המשיח?
זאב18.10.18
47
דעתכם דעת עסקנים שלוחים מי לימד אותנו להתנהג ככה אתה אריה והחבור מסביב
שבבניק האריה וחיים ביטון17.10.18
46
בבחירות לעירייה אין צורך במפלגות ע"פ מגדר. אלא אך ורק ע"פ ביצועים.
בני17.10.18
45
פינדרוס הוא בחור חיובי כשלעצמו, אלא שהוא זמם להחליף את מנכ"ל העירייה האשכנזי במנכ"ל עירייה ספרדי - אבל דא עקא, הספרדי הזה הוא משתכנז, בוגר קול יעקב, אשר רדף את כל הספרדים בעיר ביתר, בעת שכיהן כעוזרו של פינדרוס כשהיה ר"ע ביתר. הספרדי הזה קבע כללים לתתי"ם הסרים למשמעתו: "לא לקבל ילדים להורים שבביתם תל
נתי17.10.18
44
שס נמחקת ומהר , דרעי והכנופיה שלו הם הם האשמים היחידים
דודי17.10.18
43
גם בירושלים יחזירו את ליאון לגבעתיים ובא לציון גואל
אבי17.10.18
42
צודק בית המשפט, פינדרוס עושה סיבוב על העיר. פרוש מועמד ראוי שהוכיח גם הוכיח שהוא איש עשיה מהמעלה, מחכה להחלטת הגדולים, מקווה שנוכל כולנו לבחור לפרוש.
תושב אלעד17.10.18
אם אתה צריך אינסטלטור לבית ויש מוצלח ופחות מוצלח שום פסק של רב (שלא ראה את האינסטלטור ואת עבודתו ואת הבית וצרכיו) לא יכול לחייב אותך לבחור בפחות מוצלח
משה בן אברהם17.10.18
41
את אלעד היא הפסידה ברשלנות נוראית את בית שמש היא נתנה לש"ס את ירושלים היא מוכרת לברקוביץ
זאב17.10.18
גם החסידים מוכרים את ירושלים לברקוביץ' בזה שהם לא מצבעים לאון
אור אין סוף17.10.18
ליאון לא יהיה ראש העיר! אלקין יהיה!!!!!!!!!!!!1
נתוש18.10.18
40
הקב"ה מסובב הכל
משה17.10.18
39
היה ברור אפילו לטיפש שמועמדותו מוטלת בספק "נפל פתאום " אדם שלא מוכר לתושבי אלעד ורוצה להיות ראש העיר דבר הזוי , איך בכלל הסכימו בכלל פינדרוס היכן היית לפני שנה , שנתיים ??? דרעי היכן היית בשנים האחרונות בקשר לאלעד , נרדמת בשמירה ועכשיו אכלת אותה , מה יהיה עם ש"ס שלך בסוף ??? יהיה טוב
אלף17.10.18
38
יד החסידים תמיד על העליונה
חסיד18.10.18
37
אלעד לא זקוקה "לרכש זר". דבר נוסף וחשוב:לצערי היום "דעת רבנים" היא דעת שרים ח"כים ועסקנים אשר מטעים בכוונה וגורמים למחלוקות בציבור החרדי.
דוב זולדן18.10.18
36
כל הכבוד למגיש העתירה הוא מבריק אבל.. זו רק הברקה בגץ עשוי להחזיר את מועמדותו עם נונונו רציני למדינה לייצר תקנות משמעותיות יותר בגדול יכול להיות שניתן לעתור עכשיו לכל העברת כתובת של סטודנט מעיר לעיר
james18.10.18
35
אני מאוד שמח בשמחת דגל התורה ובפרט בשמחת יצחק פינדרוס
משה18.10.18
34
משפחת פירוש יש לכם מלון המרכז קרית הילד נווה שמחה ועוד ועוד תעזבו את הציבור בשקט עשיתם מספיק שבו לספור את הדולרים. ותפסיקו עם הפוליטיקה בשקל שלכם
ללא שם18.10.18
33
ממש מתנהג כמו בהמה איפה התורה שלך קצת דרך ארץ כך אדם יהוד ששומר תורה ומצות לא מתנהג....
אני18.10.18
32
לא רוצים את פינדרוס צריך מועמד שמכיר את העיר והתושבים
תושבת אלעד׳17.10.18
31
חברים משהו שמע על מוסך רדמי בעיר אלעד חוץ מהבית היהודי שפתחו מוסך בעיר . משהו בדק איפו יש לקול תושב. שמתמודד איפו חשבון הבנק שלו . משהו בדק איפו הרב של כל אחד מהמעומדים בעיר אם הרב גר בעיר נמשל לסיעת בני תורה .ואגודת ישראל שחברי המועצת לא גרים בעיר ולא לדגל התורה ולא לשס וגם לא לחרדלים מהבית היהודי
רובי17.10.18
30
בושה וחרפה גועל נפש כל העיר תצביע פתק לבן
שסניק שרוף17.10.18
החוק לא נחקק סתם אלא כדי שראש המועצה אשכרה ירגיש שותפות עם התושבים ולא יוצנח מרחוק ע"י עסקנים חסרי פנים
סור דניף17.10.18
העתירה בכלל לא קשורה לפרוש
אשר17.10.18
29
בהיכל בית המשפט
מוטי17.10.18
28
פרוש עלה והצלח!
ברוך ה'17.10.18
27
שפסילתו נגד הדמוקרטיה.מה הם מנפנפים בדמוקרטיות? וכי יעלה על הדעת שכל בן אדם יוכל להפוך לראש עיר מבלי להתגורר באותה העיר????
א18.10.18
26
בשמים קיבלו את תחנוניה....
כוחה של תפילה18.10.18
25
חתיכת בריון פעם קודמת גנבת את העיר מהספרדים תןך כדי פילוג בין הקהילות והפעם מפחד לתבוסה שולח את שי נתן לעתור. יש מקום ליד השפנים בפינת חי..
אחד17.10.18
אף אחד לא גנב לפרענקים את העיר. הפרענקים עצמם, הבינו שפרוש ינהל את העיר טוב יותר מכנופיית הפושעים שניהלו את העיר לפניו.
יוני18.10.18
24
היה פה כותרת שיש חילוקי דעות בין דרעי לגפני ולכן זה היה ברור לאיזה כיוון זה יילך
סגל ג.17.10.18
23
נציגים פוליטיים שכל רצונם זה לזרות מחלוקת מרן שר התורה שכולו שקוע בתורה וקדושה ברגע שאומרים לו שבחירה במועמד כזה או אחר אומר להצביע... ראה את תגובת שר התורה על מיקום עיר בית שמש... הגיע הזמן לרענן את הפוליטקאים וךהציב שלוחא דרבנן ולא הפוך... אני חושש שדגל התורה לקחת כאן יותר מידי הימורים ומפלגת את ה
אחד מדגל התורה17.10.18
22
לפינדרוס באורח דמוקרטי, אנחנו לא פראיירים
דגלאי17.10.18
ליטאי שלא יודע מה זה דמוקרטיה, פתאום התחיל ללמוד מילה, ש"ס דגל, זה דמוקרטיה? אתם הבעיה. חרדי ודמוקרטיה זה שני ניגודים, הייתי מציע לך לא להזכיר את המילה הזו, כי היא לא מתאימה לאחד שמתיימר להיות חרדי
פככככ17.10.18
מרוב שאתם לא פראיירים אתם רק מפסידים. תלמד כלל פוליטי זב חוטם יקר.... אל תהיה צודק, תהיה חכם, לא נאמר רק בכביש
יהודה17.10.18
כדי להפנים את זה
ליהודה17.10.18
21
דגל גוררת אותו למצבים לתי נעימים
ליטאי עובד17.10.18
אין מנהיגים
שמולי17.10.18
20
קיבלתם מתנה מהשמים כל עולם הישיבות,הבתי יעקב ועוד היה בידים שלכם, ובמקום לנצל לטובה את המתנה הזו, הרמתם את האף שלכם מעל לשמים, אתם מחפשים רק עילויים,למדנים ומיוחסים, ואת כל מי שצריך קירוב ותמיכה ועזרה לעלות זרקתם לרחוב, עכשיו מהשמים ישלמו לכם,מי צריך אתכם?חבל שלא נשארתם באירופה עם כל העילוים שלכם!!!
מודיעין עילית18.10.18
19
בירושלים כי אני מכירה את הצביעות הליטאית הכל יופי חיצוני
שפרה18.10.18
18
בניהול העירייה שיאכלו את הדיסה שבישלו
יד החסידים למעל17.10.18
17
כמה שנאה יש בתגובות כאן באתר, וכמה שמחה לאיד... מה נסגר, אנשים ?
שוקי17.10.18
16
מה אנחנו צריכים להכנס לזה.. שכל אחד יעשה כרבותיו. לנו לא יצא מכל מי שלא יהיה כלום
תושב העיר17.10.18
15
אלעד היקרה שלי, ברכותי / תנחומי אנא, עירי הנפלאה, תמשיכי להיות כך, תמשיכי להיות עיר ואם בישראל, רוחך איתנה מתמיד לספוג את כל המצבים, עלי והצליחי
מעניין17.10.18
14
מדובר בהתנכלות מחרידה לחזנים יראי ה' צדיקי הדור ממניעים פוליטים ברורים ובמסווה של דת.
יוני17.10.18
לא ממניעים פוליטים?? מה רציתם ? שרבבות תלמידיו לא יגיבו??
עייץ הדעאש17.10.18
איזה בעיטה בדיוק נתנו לרב שטיינמן???? כי היה לעצניקים רב אחר שהורה להם אחרת??!!, זה אותה שיטה שניסיתם להביא עלינו שמי שלא הולך עם הרבנים הספציפיים שלכם הוא בועט בגדולי ישראל, אבל אנחנו לא פראיירים.
דוד18.10.18
13
אולי שישלחו אותו גם להתמודד בקריית יערים? שנה רוזנטל, שנה פינדרוס, שנה רביץ וחוזר חלילה... שרק יפסידו גם בבית שמש וגם בירושלים ופניי ולחיי יצהלו.
חיים17.10.18
12
כשלפני שעה כתבו פה על כך שדגל אומרים שהשופט דחה את העתירה, הבנתי שהולכת להיות פה פאדיחה.
שלום17.10.18
11
הגיע זמן הפירעון
ויהי בשלושים שנ17.10.18
תגדלי ותתעלי על עצמך
מוטי17.10.18
10
כרגיל בית המשפט הרי הוא פוליטי, הרי זה ודאי שפינדרוס העביר את כתובתו לאלעד ואם היה נבחר היה גם מעביר את משפחתו ועיקר עיסוקו לעיר, כמו למשל אלקין בירושלים שגם העביר את כתובתו לי-ם לפני הבחירות וישנם עוד מקומות כאלו אבל בית המשפט התערב פה בהליך פוליטי טהור וכמובן עזר לעץ שנעזרו בבית המשפט כי זה היה נו
אבי17.10.18
9
פרוש לא בוחל בשום אמצעי הפרד ומשול
יאנקי 19.10.18
שס עובדים על גדר עבודה זרה.... הם לא קשורים לתורה ולשום יראת שמים... אפשר לבוא עליהם עם ערכאות של גויים ואפילו לעבוד עליהם... הכל אצליהם זה כבוד, כסף ומעמד... היה פה באלעד גרוע ביותר שהם היו בשלטון , הם גם גזענים ושואנים חצי מהיהודים כי הם לא כמוהם... בקיצור שס זאת עבודה זרה לגמרי.... מפלגה שנהייתה
משה21.10.18
8
זה כל כך יפה שאתה מעתיק ציוץ של יעקב ריבלין. קיבלת רשות?...
חיים18.10.18
7
ולהגיש עתירה לבגץ זה כן טוב?! זה כן מתקבל על הדעת?
זכריה18.10.18
6
זעם במפלגת ש"ס לאחר שהתברר שנציג מטעם התנועה, שנבחר מטעם ש"ס וקיבל את תמיכת המועצת, מתמודד בבאר שבע נגד ש"ס וקיבל את תמיכת 'דגל', את האות ג' וקיבל מימון בחירות ממפלגת 'דגל התורה'.
יעקב17.10.18
5
מפני שיד המתנגדים תמיד על התחתונה
משה רוזנפלד17.10.18
אין דבר כזה
חיים מרדכי בורד07.11.18
4
מי שמרוויח מזה זה קוראים אלעד. נשים 1000 שקל למודעה. תודה לפורוש, שלא עשה כלווום
תושבת אלעד17.10.18
3
פורוש בסכנת הכחדה
אבי17.10.18
2
רב
טלי17.10.18
1
למרות שאני בפלג הליטאי נשמע לי לא ראוי להנחית על אלעד משהו מבחוץ שאין לו מושג מה קורה באלעד-העיקר שיהיה ליטאי. במקום השופט הייתי פוסק אותו הדבר
וואו!17.10.18
הוא אחרי הבחירות אם ינצח בעזה יגור ממש באלעד
לל17.10.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 15:37

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 07:15
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24