כיכר השבת

סוער בטבריה

היום הראשון של רון קובי: שבירת דלתות ותלישת מודעות

"יהיה סקי מים בשבת, הרבנים לא יכופפו אותי", כך הודיע רון קובי ביום הראשון כראש עיריית טבריה, שכלל שבירת דלתות הלשכה, הורדת מודעות של הגרא"ד אוירבך וליווי תקשורתי צמוד. צפו (חדשות)

99
חזקי שטרן | כיכר השבת | י"ב בכסלו | 20.11.18
רון קובי מגיע לבניין העירייה, הבוקר (באדיבות המצלם)

חוויה לא פשוטה עברו היום (שלישי) עובדי עיריית טבריה עם כניסתו ש רון קובי, ראש העיר הצבעוני החדש, לתפקידו. קובי, שלא דומה לכל ראשי העיר שהיו בטבריה בכל השנים האחרונות, שידר בלייב בפייסבוק את יום העבודה הראשון, שהחל בהליכה על מלח שפורז לכבודו בכניסה לבניין העירייה וכניסה ברגל ימין, והמשיך בשבירת דלתות כאשר גם הקטעים המביכים שודרו במלואם ללא צנזורה.

העיתונאי רז זהבי, מגיש פינת המקומון בתכנית "הצנרת", בחר לעשות עם רון קובי את היום הראשון כראש עיריית טבריה. רז, שפך מלח על הכניסה לעירייה כסגולה להתחלה טובה ונגד עיין הרע, רון נכנס כאשר רגל ימין נכנסת ראשונה לפתח הבניין, כנהוג.

קובי, קיים דבר ראשון את הבטחתו והורה לעובדי העירייה לפרק את כל הדלתות בפתח לשכת ראש העיר: "כולם יכנסו חופשי. כולם מוזמנים", אמר קובי. הוא הצהיר כי יחזירו את המזוזות למקומם אחרי שיסיימו להסיר את כל הדלתות מלשכת ראש העיר.

קובי שידר את כניסתו בשידור חי בלייב בפייסבוק ועשה "קוקו" למצלמה כאשר השידור החל. הוא נכנס תחילה לחדר המנכ"ל ואמר: "בנתיים הוא פה הוא איש איכותי וביצועי", על שאר העובדים אמר: "מי שהלך איתי בבחירות יישאר".

מתוך השידור החי של רון קובי (צילום: דף הפייסבוק של רון קובי)

לשאלת עיתונאים אמר ראש העיר על יחסיו עם החרדים כי "כל החרדים לוחצים לי יד ומברכים. נעשה מהפך בשירותי הדת בעיר, כל אחד יתחתן איך שנוח לו. משה קרוטהמר (מספר 3 ברשימתו) הוא אדם דתי והוא יקבל סמכות על שירותי הדת. הרבנות תהיה הכשרות ללא תוספות אחרות. בקשר למודעות אני ימשיך לתלוש מודעות של מי שקורא לי 'רודף' ו'מומר' ואני יפעל עם יעוץ משפטי נכון להוציא אותם מחוץ לחוק".

על יחסיו עם רבני העיר אמר: "אפגש עם הרבנים אבל הם לא יכופפו אותי, הם כבר ניסו לכופף אותי, הם לא מצליחים כי אני ברזל, יהיה פה סטטוס קוו בשכונות שלא יפריעו לא לחרדים ולא לחילונים, אבל יהיה פה סקי מים בשבת ופסטיבלים בשבת, נחזיר את הסטטוס קוו של טבריה של פעם שהכל היה פתוח בשבת".

על ראש העיר היוצא יוסי בן דוד אמר: "לא היה לי חפיפה איתו ואני לא רוצה חפיפה איתו כי אין לו מה לתרום לי, אני אלמד מהדובר ומהיועץ המשפטי אני יודע מה לשאול וזה הכי חשוב".

ראש העיר הצהיר על שקיפות מלאה בעירייה, אך על שאלה אחת של רז זאבי ראש העיר סירב בתוקף להשיב על הצהרת ההון שלו. כאיש עסקים, כמה הונך מוערך, תהה רז זאבי, וקובי השיב: "לא נכנס מספרים". רז שאל "כמה שלושים מיליון, יותר?", רון קובי השיב: "יש כסף, יש נכסים, לא יכול לתת מספר, הציבור יידע הכל". יצוין י קובי חתם עם כניסתו לתפקיד על הצהרת הון אך סירב לחשוף אותה בנתיים לציבור.

לאחר מכן ערך רון קובי טקס קביעת מזוזה על הפתחים החדשים אחרי שהוסרו הדלתות כחלק מהשקיפות. משה קרוטהמר בירך שהחיינו ועל קביעת מזוזה וקבע את המזוזות.

כאשר התיישב על כיסאו בפעם הראשונה בלשכת ראש העיר זיהה עובד עירייה גוזם עצים סמוך למבנה העירייה הוא קרא לו בשמו ושוחח עמו דרך חלון לשכתו.

בפתח דבריו לחברי המועצה החדשים קיבל קובי פוש מאחד מאתרי החדשות לפיו אריה דרעי יועמד לדין והכריז "שמעתם? אריה דרעי כבר לא במשרד הפנים זהו".

בצהריים הגיע רון קובי לתלוש מודעה נוספת בשטיבלאך, (בית הכנסת של הגרא"ד אוירבך) הפעם כראש עיר מכהן במטרה להסיר מכתב חדש שכתב הרב כנגדו.

תלישת המודעות, היום (צילום: מצלמות אבטחה)

הרקע למכתב החדש שהכעיס את רון קובי הוא החשש במפלגה המאוחדת ש"ס ובדגל התורה המקומית כי עורך הדין מנשה בן אלישע המכהן כחבר המועצה מטעם הגר"ד קוק, יכנס לקואליציה. ראש המפלגה בה תמך הרב קוק - דודיק אזולאי אישר בשיחה עם עיתון מקומי כי אין מניעה מצד הגר"ד קוק להיכנס לקואליציה.

לאור זאת, כתב ראב"ד טבריה, הגרא"ד אוירבך מכתב חריף ושני במספר, הנחשף לראשונה ב"כיכר השבת". כזכור, המכתב הראשון עורר סערה עד שראש העיר נכנס לבית הכנסת וקרע את המודעה מלוח המודעות. גם המכתב הזה הביא את ראש העיר לבית הכנסת, בליווי עובדי העירייה שהגיעו להסיר את המודעה החדשה

במכתב החדש הגרא"ד חזר בתוקף על עמדתו הנחרצת שלא להיכנס לקואליציה עם קובי. עדיין לא ברור כיצד יגיבו אנשיו של הגר"ד קוק והאם אכן יגיעו לסיכומים עם רון קובי.

הרב כתב בפתח מכתבו: "בעצם הודעתי וכתבתי וחתמתי שמי, גלוי ומפורש בדברים ברורים ונוקבים, פסק הלכה למעשה, כי כל התחברות עם הרשע הזה אסור, ובעיקר בנושא ההצטרפות לקואליציה, ורצוני להוסיף משהו, כי ידוע הרי שלחילול ה' אין תקנה רק ע"י קידוש השם, וכשרואים שמשאירים אותו מבלי להצטרף עמו, יש בזה קצת תיקון ובעצם החילול ה' נמשך ומתרבה מיום ליום שיש כזה איש אשר מתלהם ובשצף קצף ללא מעצור מדבר השכם והערב נגד הדת, ונגד התורה, ונגד השבת, ונגד החרדים.

"וגם אני הייתי נבוך להבין שמץ דבר, והמסקנה היא שזה התוצאה של הפוליטיקה הארורה, כי בפוליטיקה עושים את כל החשבונות חוץ מאשר כבוד שמים, שזה משאירים כביכול להקב"ה, "הסובל ומעלים עין מסוררים" אוי לאוזניים שכך שומעות, וחז"ל הקדושים הורו לנו ולימדונו ההיפך שכל החשבונות יהיה מה שיהיה בטלים ומבוטלים כשיש עניין של חילול השם".

תוכן שאסור לפספס
99 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
57
סך הכל ארס מסטול שמתלהב מעצמו ועלה לגדולה, פשוט בושה וחרפה שאנשים בחרו בו!!!!
מישהו10.12.18
56
מסכנים הטבריינים שלא בחרו בו יצא לכל הטבריינים שם של ערסים מאפיונרים וברברים בלי טיפת שכל. תגידו מה הוא הבטיח לכם המטורף החולה נפש הזה שבחרתם בו? לפי איך שהוא מנהל את העיר ביום הראשון נראה לי שחוץ מלעורר פרובוקציות וסרטונים הבן אדם לא יעשה כלום בשביל העיר טבריה.
yakov21.11.18
55
רון הבלון ערס בחליפה נוצצת
א21.11.18

הצגת כל התגובות

54
נכון
יוחי21.11.18
53
מה פתאום לברך שהחיינו בשם ומלכות? ואיפה הכיפה של הקובי? מטורף חולה נפש, הנה בא יומך!
גכעי21.11.18
52
אני מאחל לך שהשם יתן לך מכה שלא תקום מימנה לעולםםםםםםםם חתיכת רשע מרושע מה שמתעסק עים השבת מהשמים יענישו אותו קשה
לירון21.11.18
51
סופו המר של אותו רשע רון קובי קרוב לבוא המרא דאתרא כלומר הבעלים של העיר זה מרן הרב אויערבאך שליט"א ולא המומר הזה.
בדוק ומנוסה21.11.18
50
בין השאר היה כתוב שם ''צאו לרחובות עכשיו עם שק ואפר ותבכו כי אם לא עכשיו זה יהיה אחר כך'' והנה נראה שזה מגיע 1) החילול ה' שדרעי בדרך לכלא פעם שני-ה (נקווה שלא) וניצול התקשורת את זה להסתה. 2) עליית רון קובי. 3) לפיד בסקרים מקבל 17. הלוואי שנחזיק מעמד בתקופה קשה של גזירות ורדיפת הדת זו.
משה בן אברהם20.11.18
49
מענין ועושה דברים טוהים
קרלינער20.11.18
48
גם פה לצערנו אלי ישי פילג את טבריה וגרם לעלייתו של המטומטם הזה
דרור20.11.18
שסניקים יקרים טובה קחו את אריה דרעי לחפש עבודה חדשה ותסגרו את העסק כי היחידי שצדק זה כהנא!
אני21.11.18
והוא רחוק מהכדור הזה
יוסף חיים21.11.18
47
שילוב של עזות וטיפשות גם יחדיו, כמה רעש הוא עושה ממש איסטרא בליגנה קיש קיש קרא
מישהו06.12.18
46
לשליחים של הקב"ה שתיכף יבואו להוריד אותו. מצוין שפרק הדלתות, דוקא אחד כמוהו היה צריך להתבצר חזק. חכה חכה יבוא יומך. הפרעת אישיות מאובחנת
קרי21.11.18
45
כל הזמן אנטי אנטי ופתאום במלח וברגל ימין- הוא מאמין .חחחחח .מסטול לגמרי
גכאטו21.11.18
כיפה.
דבש, ירושלים21.11.18
44
הכי חשוב עליך לערוך חפיפה מסודרת ומול כל עובדים והמחלקות ומול ראש העיר לשעבר
ראש העיר תלמד21.11.18
43
מתריס כלפי מעלה. יבואו עליו ייסורים. או שהחרדים יחרימו את טבריה או רעידת אדמה שתביא לקריסת העירייה על הראש שלו. הברה דרכים לקב"ה לטפל בו. לנו נשאר לשמוע לעצת הרבנים ולהתפלל שישוב מדרכיו הרעות.
רונית21.11.18
42
כנראה הוא רוצה עם הסקי לרדת.. מהבמה יותר מהר
ים21.11.18
41
אל תצמיד אותו למצלמה...
העגלון של פראג21.11.18
40
לא מברכים על קביעת מזוזה רק בבית שדרים וישנים בו. בור ועם הארץ!!!
אובייקטיבי21.11.18
39
טבריינים יקרים. עכשיו תבינו למה מקטלגים אתכם. אל תבואו בטענות לאף אחד. רק אתם הבאתם את הרע הזה על עצמכם. שאו בתוצאות. תתנחמו בזה שזה רק ל5 שנים
שוקי גנץ21.11.18
38
איזה ראש קטן ראש פיסתוק אין לו דאגות אחרת רק מה שכתוב עליו באיזשהו שטיבלך קטן בפאתי העיר שמתפללים שמה מקסימום כמה מאות ביום באמת נפל על הראש
???21.11.18
37
כשבקשו היוונים לעקור מישראל את השבת ולא עלתה בידם, כן יעשה לרשע הזה. "אל תתן ה' מאווי רשע זממו בל תפק". השבת תנצח!!!
יוני21.11.18
36
עצוב שכך ושיזהר מאלוקים ומכל הצדיקים והתנאים שקבורים בעיר הקדושה הזו גם אם הוא איש טוב הדבר הזה יוביל אותו לאבדון הכוונה אין לו חלק לעולם הבא כתוב במפורש כל המחלל שבת מות יומת ויתכן שזה גם קשור למיתה בידי שמים אני מתפללת שאלוקים יביא לו סכל ויתחזק קצת ויפסיק אם השטויות שילו הוא זקוק ממש לרחמי שמים פ
דפנה20.11.18
35
יש לקחת קמח מים סודה אקואסתית ושיברי זכוכית ולערבב יחד ולהדביק עימהם את המודעות ומי שינסה להורידם יהיה מסכן וירד לו דם מהידים הכנת הדבק: 1-ק"ג קמח לבן 2-4 כוסות ח"פ סודה קאוסתית שיברי זכוכית (עדיף שיברי פלורוסנטים כי הם הופכים לרסיסים קטנים מאוד עד שלא ניראים לעין) לשים הכל בתוך דלי (כגון דלי שטיפה)
יודע להדביק מודעות שאי אפשר להורידם06.12.18
34
לא מעניין אותו שבת אבל מפזר מלח נגד עין הרע. עארס בבון מצוי המיץ של הזבל מאלו שמתפללים בליל שבת במסגד ופותחים טלוויזיה אחר כך ומספרים שסבא שלהם היה רב צדיק קדוש מלוב"ן אבל כמובן דתי מתון אוהב העם הארץ והמדינה. אלו הכי גרועים ולידו רון חולדאי איש צדיק תמים זה סוס ערבי וזה לפחות בן אדם מן היישוב
קושקוש21.11.18
אתה חתיכת גזען נאלח
חיים 21.11.18
לצבע העור או למנטליות..... גם המנטליות שלכם האשכנזים לפעמים מוציאה אותנו מדעתנו ודוחה אותנו ברמות!!!--מה שדוחה זה הרוע לא המוצא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ש21.11.18
תרגע ומיד
תמים21.11.18
33
השימוש באלימות ובכפייה כוחנית הפך לסימן היכר של הצבור שלנו. אל לנו להתפלא שגם מהצד השני מגיבים כלפינו באותה המטבע. כמה שנים בשלטון והדם עלה לנו לראש. זה שהמונים בחרו בו צריך לעורר בנו דאגה וצריך לגרום לנו לבדוק איפה טעינו, אחרת ניאלץ לראות טיפוסים כאלה גם ברמה הארצית. לצעוק "אנטישמיות" זה פתרון ש
לא להיתמם21.11.18
בפועל אנטישמי מוצהר בשליחות הקרן החדשה והרפורמים
דני21.11.18
32
הבנאדם חייב מליונים לאנשים ולחברות. כל ההון העצמי שלו בעיקול. והכי בטוח השבת תנקום את עלבונה
ציקי21.11.18
31
לדעתי אפשר לקרוא לזה תשומת לב שלילי, הילדון רון קובי לא הצליח לגרור תשומת לב מיוחד לצדו כנראה אין באמת מה לחפש בו או שלא מעוניין לעבוד קשה, החליט להתנכל לציבור החרדי ולהפנות עיניים אליו, אבל בכל מקרה המעשה שלו הוא אנטישמי ואלים , וכאן המקום לחפש את התקשורת איפה הם הרי מחפשים כל הזמן מעשה אלימות כבי
גולש 21.11.18
30
איפה ההפגנות על החילולי שבת רק דיבורים וסכסוכים. .. תתאחדו. למען השבת מושחתים.. שנים השמצתם את הרב אוירבך ושנים זרקת יביע אומר לרצפה חצוף שכמוך פתאום הרב אוירבך פתאום חכם שלום... רק לקסוס וכסף מעניין אותך.. שחצן כל האברכים שונאים אבל פוחדים שלא תעיף אותם אתם עבריינים על החרדים לא פחות מרון קובי רק א
פרשן אמיתי21.11.18
מזלזלים ברב עובדיה ובספריו וברב אוירבך ורק לצרכי בחירות משתמשים בשמם וצועקים דעת תורה של חכם שלום [כמו הקוקי'ה שמטילה ביצים בקינים אחרים] כדי להגדיל כוחם.
משה בן אברהם21.11.18
29
לא הייתי נותן לו אפי' לנהוג על אופנוע.
דני20.11.18
28
צבועים נמאסתם !
ירון21.11.18
27
ללמוד מרון קובי איך ליצור קהילה ותמיכה, אם משוגע כזה הצליח דרך האינטרנט והפייסבוק לעבור את כל הרבנים ולהיות ראש עיר, בטח ששליח יוכל ליצור קהילת לומדי תורה ומניחי תפילין וכו' סביב 24 שעות היממה כשיטת הרבי להשתמש בטכנולוגיה להפצת תורה ויהדות.
משה בן אברהם21.11.18
26
בנתניה הדתיים והחרדים פשוט הרסו החיים לחילוניים. הייאוש מבעבע וכחילוני עם קשרים אצל החרדים אני זועק בשקט "תורידו קצת ותתעלמו קצת וקצת לשחק ראש סיכה..." אבל נתקל באנשים שמחכים לצרות ושפע של חילוניים עומדים בפרץ ומחכים להתפרצות, השם ישמור אמן ואמן! למה להתעקש בכפייה דתית???
קובי לא אחד21.11.18
25
במילים אחרות חזירים!
יהודי אמיתי21.11.18
24
זריקת מלח על הרצפה הוא סימן רע, מלח הוא דבר קדוש שמקריבים על גבי המזבח, ושמים אותו על השולחן, ואסור לזורקו על הארץ.
יוסף21.11.18
23
אם יצליח עלול להדביק ערים אחרות לעשות כמוהו, ממנו יראו וכן יעשו, הכה בחרדים ותציל את העיר.
דן סגל20.11.18
22
מר ראש העיר הנבחר..האם לא מספיק שנקבל הוראה מהרבנים לא לנפוש בטבריה אלא בצפת כדי למוטט לא מעט עסקים בקדנציה שלך??? תירגע תנשום אויר ותחליט אם אתה אדם רציני או איזה אדם שלא יודע מימינו ומשמאלו..נתת רושם בסרטונים של איזה נער מתלהב אז כדאי לך לזכור שלכל שבת יש מוצאי שבת ולכל קדנציה יש סוף קדנציה ואם לא
דודו21.11.18
בספק מי יבוא לשם אם לא החרדים...
יעל21.11.18
21
עם הוא חושב שהוא נלחם עם אנשים או עם אלוקים? מר רון אני לא טברייני אבל אם לא תתאפס על עצמך אלוקים יוריד אותך מטה מטה כמו שהוא העלה אותך מעלה מעלה לתפקיד! אתה צריך להבין שדרך ארץ קדמה לתורה וכפי שזה נראה אפילו דרך ארץ אין כאן וזכותך לעשות מה שנראה לך כי יש בחירה בעולם אבל הכל באופן שיש איתו דרך ארץ ו
אני21.11.18
20
מדובר בתהליך בלתי נמנע ובלתי ניתן לעצירה, אנשים מסוגו של רון קובי יכולים לחזור חזרה למדינות הסוניות והשיעיות שמהם הם הגיעו.
ישראל21.11.18
19
לעבוד! בואו ונראה אותו בעולם האמיתי מוכיח עשיה. מביא תעסוקה ותקציבים לעיר. החלק זה הוא החלק שבאמת דורש עבודה. בואו ניתן לו כמה חודשים ונראה מה הוא שווה חוץ מפרובוקציות.
אני21.11.18
18
בהצלחה לטבריה
חרדי21.11.18
17
הוא יגמור בבית סוהר אמר בכנסת אדם חכם.
909021.11.18
16
התנהלות מטומטמת משתולל כמו פיל בחנות חרסינה. המפלה שלו תהיה כואבת מאד חכו ותראו.
כאוב20.11.18
15
אין פסיכיאטר מחוזי בטבריה?
יוסי20.11.18
14
הלך לתלוש מודעות בשטיבלאך ועבר את הכביש לא במעבר חציה ואחר כך אומר שהחרדים הולכים על הכביש
רון27.11.18
13
אסור לתת לזה לעבור בשתיקה זה יכול להיות פתח לאחרים חייבים לעשות הפגנה גדולה בטבריה
משה21.11.18
את החילונים לרחובות בשבת עם רמקולים ואז מי ינצח? 2) אין לרון קובי ''העדין והמנומס'' בעי'ה עם מלחמת אחים ברחובות.
משה בן אברהם21.11.18
12
חבל מאד שנבחר, מרחם על העיר טבריה
יהודי20.11.18
11
ב-צ.ה.ל. משחררים אנשים על סעיף חוסר התאמה, כנ"ל לראש עיר טבריה , ,לא ניתן לתפקד כראש עיר בצורה ברוטלית שכזאת. לא משנה מה הדעות ,משנה הדרך הצורה שלא מתאימה להתנהלות וחוקי המדינה,זה פשוט לא מתאים וצריך לשחררו מתפקידו בגלל חוסר התאמה, ועדיף שעה אחת קודם.
s/x22.11.18
10
משפיל גאים עדיי ארץ . אין יותר שינאה אצל הקב"ה ממידת הגאווה. תזכרו הסוף שלו יהיה מר .
קוק 21.11.18
9
צריך לשלוח אותו להסתכלות🎯
ללא שם21.11.18
8
1. רון רובי עוקר מזוזות ביום הראשון לכניסתו לתפקיד. 2. המניח הניח אותם שלא כהלכה [בהטיה הפוכה - לפי הספרדים יש להניח ישר, ולאשכנזים בהטיה לכיוון הפתח. וכאן הניח בהטיה לבחוץ]. 3. מברך ברכה לבטלה - כי על פי הלכה אין לברך אם מוריד ומיד מחזיר.
נא לפרסם!20.11.18
זו התגובה שחיפשתי!
יאיר21.11.18
7
מה נסגר עם הבנאדם? שפוי? כמה צער יש לשכינה.... יתמו חטאים ולא חוטאים. נתפלל שישוב בתשובה ויבין לאיזה שאול הגיע. רון, לא שונאים אותך. מתפללים על נשמתך...
כאובה באמת על צער השכינה20.11.18
רש"י מפרש יתמו חטאים - חוטאים.
ממש כואב21.11.18
6
ברור שהוא גאוותן שמזכיר את נמרוד שרוצה להילחם בבורא עולם ולרמוס את השבת ואני מאשים את החרדים הקיצונים שנלחמים בציבור בצורה ברוטאלית ואין פוצה פה ואין מי שיגנה אותם והם אלה שמביאים חורבן וגורמים לנו לבכות. צריך להבין שהם יותר גרועים ממחבלים ורק שיתוף פעולה בין החרדים לשלטונות ימגרו את האלימות של החרד
משכיל21.11.18
עוד רגע תגיד שהם נאצים או שכבר אמרת הרב שך עצמו זעק בלוויה של הסאטמער רבה שבלעדי הקיצוניים מי יודע... כל אחד ותפקידו בעולם
31527.11.18
5
שגעון גדלות אדם שחושב שהוא ולא אחר זה בעיה חמורה אני צופה לו 2 דברים הפוכים או התקרבות לדת או התרסקות טוטאלית הייתי אומר משהו בסגנון של שבנא גמרא מסכת סנהדרין דף כ'ו עמוד א' למטה
בן02.12.18
4
ריבונו של עולם עד מתי רשעים יעלוזו עד מתי מתי המטומטם הזה יצא מפה שונאים אותך אתה לא מבין ששונאים אותך
שמואל דרור21.11.18
3
מה זה הבהמה הזו? מאיפה נפל עלינו?
חן20.11.18
2
עם תעודה!!!
מיכל21.11.18
1
החרדי ביותר שיש,עיר הקודש הייתה-התנא ר' מאיר,גדולי האמוראים-ר' יוחנן,רב אמי ורב אסי,ריש לקיש ועוד. זו העיר בה נחתם התלמוד הירושלמי. ספק אם העבריין רון קובי יודע מה זה. זו העיר בו הייתה ''התחנה האחרונה'' של הסנהדרין בהנהגת רבי יהודה נשיאה נכדו של רבי. וכמובן זו העיר שבמאה ה-16 פעלו בה גדולי המקובלים
יאיר20.11.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24