כיכר השבת

שכר הסגנים יוחזר?

נציג 'הפלג': ראש העיר כיבה את הרמקולים כדי לשבש את הפרוטוקול

משה מלאכי ואברהם קאהן, נציגי "בני תורה" בבני ברק, דורשים כי שכר הסגנים החדשים של ראש העיר יוחזר לקופת העירייה, וטוענים כי הוא אישר את השכר - בעורמה (חרדים)

108
חזקי שטרן | כיכר השבת | א' באדר א' | 06.02.19
קאהן ומלאכי, נציגי 'הפלג'
קאהן ומלאכי, נציגי 'הפלג' (באדיבות המצלם)

האופוזיציה בעיריית בני ברק - ובעיקר הסיעות "בני תורה", של הפלג, והליכוד - עושה חיים קשים לקואליציה בראשות ראש העיר אברהם רובינשטיין.

בישיבת העירייה הקודמת טענו נציגי האופוזיציה מהליכוד ו'הפלג', כי מינויים סגני ראש העירייה נעשו שלא בצמוד לתפקיד ביצועי, כמתחייב לטענתם בחוק. בשל כך הסכימה העירייה להסדיר מחדש את מינוי הסגנים, בישיבת המליאה שהתקיימה השבוע.

אלא של'כיכר השבת' נודע, כי לאחר האשרור מציבים באופוזיציה דרישה חדשה, לפיה הסגנים שמונו יחזירו את השכר שקיבלו עד היום.

יו"ר סיעת "בני תורה" אברהם קאהן שיגר מכתב ליועץ המשפטי של העירייה, בו הוא כותב בין היתר: "כפי שעולה מהסכום המצוין בחוות הדעת של הגזבר, משמע שהשכר הנ"ל הוא גם רטרואקטיבית מתחילת כהונת המועצה. לדעתי גם זה נוגד את החוק על פי חוזר מנכ"ל הקובע כי 'ישולם שכר לסגן ראש רשות, רק לאחר שהואצלו לו תפקידים וסמכויות על ידי ראש הרשות ואישור המועצה להאצלה ולתשלום'".

קאהן ממשיך ומציין במכתבו: "בהתאם לאמור לעיל, ברור שאין עילה משפטית לתשלום שכר הסגנים על תקופה בה לא כיהנו בפועל כסגנים אלא כחברי מועצה, ובכך יש הפרה ומעילה בכספי ציבור ללא דת ודין".

"אם הינך סבור שהמינויים בישיבה נעשו כחוק, אבקש לראות את אישוריהם של הממונה על המחוז ומנכ"ל משרד הפנים - המעודכנים לאחר הישיבה הנ"ל. ואם אין צורך בהם, נא להעביר לי חוו"ד ומקורות משפטיים לכך", כתב נציג 'הפלג' ליועמ"ש.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין (צילום: כיכר השבת)

לדבריו, "מאחר ושמענו שהסגנים קבלו את שכרם עוד בטרם קבלו את הסמכויות ואת האישורים הנ"ל כדת וכדין, ומאחר וכביכול רק בישיבה זו מונו סגנים אלו אע"פ שאנו סבורים שלא מונו כדת וכדין ע"פ חוק, אין לשלם שכר רטרואקטיבי עבור החודשים הקודמים כביכול הם סגנים כחוק. ואם הינך מאשר להם את השכר רטרואקטיבי, נא להעביר לי חוו"ד ומקורות משפטיים לכך".

חבר המועצה השני מטעם "בני תורה", יו"ר ועדת ביקורת משה שלום מלאכי, מוסיף ואומר בשיחה ל'כיכר השבת': "התנהלות ראש העיר שכיבה את הרמקולים בעת אישרור הסגנים, יש בה כדי לשבש הפרוטוקול וישיבת המליאה אינה חוקית".

"אישרור הסגנים לא יאפשר תשלום שכר רטרואקטיבית - ונעמוד על כך", מתחייב משה מלאכי.

דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים מסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "הכל חוקי במאה אחוז".

תוכן שאסור לפספס
108 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
42
אם מלאכי הוא כזה תותך אז למה הוא נמצא בבני ברק בעירייה ולא איפו שיש כסף בעיתון הפלס וכ' ולא נראה לי שהוא פראירר... כנרה עושה כסף מהעירייה [שוחד] ואחכ' ידבר על שחיתות.. צבוע, מושחת, עצניק,!!!
בני ברקי07.02.19
41
שהוא רב אם מלאכי הוא היה צריך.לסגור איתו דיל והכל יהיה בסדר... יש אנשים שלריב אתם זה רק עושה להם טוב מכל הבחינות! צריך להתנהג בשכל!!! מקוה שרובינשטיין הטיפש יקלוט!
ע07.02.19
40
משה מלאכי ואברהם קאהן, נציגי "בני תורה" בבני ברק, דורשים כי שכר הסגנים החדשים של ראש העיר יוחזר לקופת העירייה, וטוענים כי הוא אישר את השכר - בעורמה כל הכבוד!!!!!! צריך לעשות סוף לשחיתות בעיריית בני ברק!!!
ל.כ07.02.19

הצגת כל התגובות

39
אני מצביע עץ ומאוד חשוב לי לדעת מה קורה בשטח בפרט בנושא המאבק בגזירת הגיוס והתפתחות המוסדות על טהרת הקודש, וכן חשוב לי לדעת מי הם החצופים המתנכלים לציבור האיכותי ביותר שבט לוי של הדור. תמשיכו לעדכן כל מה שקורה.
יונתן07.02.19
38
מישהו יודע?
אבי07.02.19
37
ששונא את מלאכי עקב כל הבעיות המשפטיות שיצר לו ולכן אני רגוע איך שאני יודע ממקורת פנימים הוא צוחק עליו והולך יד ביד אם רובינשטיין ליבוביץ גבר!! תותח!!!! לא מפחד ממלאכי.... חזק ואמץליבוביץ!
חיים 07.02.19
ליבוביץ.... חחחחחח מלאכי יכול ללכת כמה שהוא רוצה לבתי משפט... אם היועץ המשפטי יהודה ליבוביץ אם רובינשטיין הכל בסדר!....
נאמן למרן ר' חי07.02.19
36
הוא המלך שמרן שר התורה אמר עליו המלך של בני ברק אפילו שאישית אני חושב שטעות להתחיל עם מלאכי המויסר שמחכה לו כמו נחש עד העקיצה הארסית . עדיף לסגור לטעמי דיל עם הנחש הזה ועל הדרך להרויח שזיברט המסריח לא יתפתח על הגב שלנו
שונא בהתפתחות07.02.19
35
עירייה של גנבים
יו''ר ועדת ביקורת07.02.19
34
שם הצהיר מאיר רובינשטיין שיעניק לדודי זלץ שכר מלא של סגן רטרואקטיבית, לא מאז שמונה לסגן, אלא מאז שעובדיי מש"ס מונה לסגן, וזלץ לא מונה, בגלל לחץ של מאיר פרוש, בגלל בית שמש!
יוני06.02.19
33
רק ככה נוכל לטהר את הנגע המסוכן הזה!!! מלך אמיתי!!! על תפחד מהאיומים של מלאכי על תיקים פלילים עליך!!! זה הכל שטיות אני יודע מי ידיעה שהוא סתם מאיים ולא יעיז לעשות לך שום דבר!!!!! על תתן להם כלום!!! גם מה שכביכול מגיע להם ע''פ חוק... כי אם תתן להם הצבע הם ירצו את כל היד... ככה זה עצניקים!!!
נאמן לר' חיים ק07.02.19
שיהיה ראש עיר מקצועי וטב ולא בשביל חיסול חשבונות אני מקוה שיפסיק להתנהל בקטנוניות!
חרדי בני ברקי,07.02.19
32
ראש העיר [לטענת יושב ראש ועדת ביקורת] שיבש פרוטוקול, מדובר על הצעה לסדר שהעלה חבר המועצה מר יעקב וידר בבקשה לבטל את מצלמות הדוחות ברח' השומר שסתם נועד לסחות כסף מי הכיס של התושבים את ההצעה הנ''ל הגיש בקדנציה הקודמת [אצל זייברט] חבר המועצה מר משה מלאכי זייברט פיחד מאוד ולא נתן למלאכי זכות ביטוי יש
רפאל כהן07.02.19
והכל טוב סתם מירמור של העצניקים כביכול בבני ברק נותנים סתם דוחו''ת.... וחוץ מזה שרובינשטיין אם כנסתו לתפקיד ביטל את רוב הדוחות אז בבקשה על תבלבל את המוח...
א.ו07.02.19
31
מלאכי סבל מזייברט כעת המתוסכל הזה מוציא אותו על רובינשטיין! אבל זה לא יעזור לו אם רובינשטין רוצה הוא מוציא קללה מר' חים ותוך שניה מלאכי מת!!!! עצניק מסריח ראה הוזהרתה!!!!
יצחק07.02.19
כי מרן הגר"ח אף פעם לא מקלל !!!! הוא איש טוב וישר !!
דודוש07.02.19
30
בלי קשר לכת החולנית שכר הסגנים הוא שערוריה וכבר מתארגנת קבוצת אזרחים לפנות מיד למבקר המדינה על הגזל של גובה השכר לסגנים יריקה בפני התושבים.
יצחק07.02.19
29
שקרן סרוח למה האמנתי לו
רובינשטיין מוסיף מצלמות פושע ושקרן 07.02.19
28
יש לי חבר אחסידישער בוחער חבר של מלאכי דבר אחד הוא אמר לי מה שהיה עם זיברט מלאכי לא יתן לרובינשטיין ואם זיברט יעשה בשביל רובינשטיין גם עליו יש מלא חומר פלילי
אחד שיודע 07.02.19
27
כל כך הרבה "בני תורה" מקושרים לרשת????????????
מלאכי חבלה07.02.19
26
אם העצניקים אסור לתת להם תשומת לב!
מושי07.02.19
חחחחח מלאכי יודע איך לתפל ובמי.. מי שמחרים אותנו מי שררדף אותנו רובינשטיין אנחנו זוכרים שאתה היהתה הראשון שזרקתה אברכים מהכולל פעלתה להריסת בתי כנסת רשע!!!!!! אתה!!! בעל בית פשוט מי אתה שתלחם נגד ציבור בני התורה? חצוף!!! אני אישית אם זה היה תלוי בי היתי דואג שתשה בכלא אבל היות שזה לא תלוי בי [וזה
ר07.02.19
25
תקשיבו יותר מהיר ויותר חזק בבקשה בבקשה
גרינצברגרוביץ המרוצה07.02.19
24
שנים שבני ברק התנהלה שלא כחוק סוףמסוף באים ועושים סדר!
יעקב06.02.19
23
בחור נחמד אבל נחש לא קטן יבשל לו קדרה לאט לאט אבל בנחישות עד שיפול
רובינשטיין יפול 07.02.19
22
חזק ואמץ לך על הראש של רובינשטיין והיועמ''ש של העירייה [מר יהודה ליבוביץ] שרודף את העצניקים!!
קצבורג חים שלמה07.02.19
21
אני לא דואג חחחח הוא יעשה ממלאכי....... עצניקים כולם שונאים אותם אפ' היועץ המשפטי של העירייה....
ל07.02.19
20
מיד כשנבחר הלך להוציא את חמתו על בתי הכנסת.
יונתן07.02.19
19
עצניקים מסריחים שקרנים תראו איזה קינאה עש להם
קובי 07.02.19
התכיל אתם על התכלת הקדנציה שהוא רצה להרוס להם בית כנסת ככה הם יכלו להגיד הנה רודפים אותנו.. צריך לדפוק אותם בתקציבים וכ' באמת לא סתם לעשות כותרות או לעשות דברים שהם יוכלו לעשות כותרות הנה רודפים אותנו... לא נותנים לנו להיות חברים בועדות כמו שמחייב החוק... משבשים פרוטוקול.... דברים כאילה במעבק משפט
צודק!!!07.02.19
18
תמציא לי אסמכתא משפטית.....
יוסי06.02.19
17
רובינשטיין? ימים יגידו....
?07.02.19
16
תתעסק בבעיות של העיר לא רק לרדוף עצניקים מסרחים ואח''כ הם עושים מזה ריטינג...
כרמי07.02.19
15
חזק ואמץ, יש לך סיעתא דשמיא כי אתה עובד לשם שמים שלא ע''מ לקבל פרס!
עץ07.02.19
14
השומר אז לא משנה זה שהוא עצניק צריך להצביע לו!!! וזה לא אכפט לי שאני ספרדי כי אני מצביע למי שידאג לי!!!! תבדקו! מלאכי הוא הנציג היחיד שהכפט לו מהתושבים! אם קבלתם דו''ח סתם הוא ילחם שיבטלו לכם תותח אמיתי!!! כך נראה נציג ציבור ראוי!!!!!!!!!!!!!! חזק ואמץ תמשיך ככה אנחנו נתן לך את הקול שלנו בבחירות
בנימין בוכבוט07.02.19
13
ומעילה בכספי ציבור.
ישראל06.02.19
מה אתה חושב שאיזה מלאכי מאפן ישנה את עיריית בני ברק!...
יהודה ד,07.02.19
12
אחכ' שואלים איך יש כזה הרבה עצניקים הם פשוט אנשי עשייה ועוזרים לאנשים אם הדוח''ת וכ' שזה אחד הבעיות בבני ברק שהעסקנים חושבים רק על עצמם! אסור שעץ יתפשו כותרות ומצבעים על חשבון העשייה שלהם!!! אנחנו צרחים להביא גם אנשים תותחים שיודעים לעבוד וחלאס מלאכי לא יהיה רלונתי ובבחירות הבאות הם יקבלו אולי מנד
בני ברקי07.02.19
11
עושה עבודה טובה!
חיים נ,07.02.19
10
הבחורציק עובד טוב אם אני יהיה איזה שהו אופוזיציונר בחיי, אני התייעץ אתו הוא עובד טוב! לא פראירר!.....
פינקל יוסי07.02.19
9
אני אישית חושב שהמלחמה האמיתית היא נגד זיברט שמנצל את המצב ומשתלט על העירייה
תפסיקו להתמם הכל פוליטיקה07.02.19
8
אני מבקש ממכם בכל לשון של בקשה להפסיק להביא כתבות על העצניקים ובפרט על הרשע המוסר! משה מלאכי זה לא מעניין את אף אחד החלומות של מלאכי... והיה ואם לא תעשו מה שביקשתי הפסיק להשתמש באתר שלכם וגם השכנע חברים לא להכנס לאתר! לא כדיע לכם להתיכס לאיזה קומץ של מאה מאתים עצניקים מסרחים ושכל היהדות החרדית
שלו' רב,07.02.19
50 תגובת לא מעניין את אף אחד חחח
חחח07.02.19
שנים לא צחקתי ככה
חחחחחחחחחחחחחחח07.02.19
הציבור הרחב מאד מאד מעניין אותו הכתבות שלנו על ה'פלג הירושלמי' ועל 'עץ' ועל 'בני תורה', הכי הרבה תגובות אנחנו מקבלים על כתבות אלו. והפרשנים תמימים דעים, כי בעוד זמן לא רב, הם הולכים לכבוש את כל הציבור הליטאי, כאשר כבר עכשיו אגודת ישראל מיישרת אתם קו. ולכן אנחנו משתתפים בצערך, אבל אנחנו צריכים לתת
ללא שם07.02.19
זכותו של כל שומר מצוות לבחור לו רב וללכת לאורו ולא צריך את האישור שלך. 2) על אבו מאזן אתה מוכן שיהיה כתבה ועל העצניקים לא?
משה בן אברהם07.02.19
כי איין להם רבנים משום אחד ממועצות גדולי או חכמי התורה סתם קבוצה קטנה של אנרכיסתים שלא צריך לתת להם במה!!!
נאמן לר' חים קנ07.02.19
כי מרן שר התור לא יצא נגדו היות ועבר שעה אני קורא לכל מי שהכפט לו ממרנן ורבנן לא להכנס לכיכר השבת עד שיפסקו לתת במה לעצניקים אני בטוח שאם כל יהודי חרדי יקח את זה לתשומת ליבו זה יעזור!!!
חרדי שמצית למרן07.02.19
7
ראש העיר כיבה את הרמקולים כדי לשבש את הפרוטוקול... ומה תגובת העירייה הכל נעשה כחוק''.....
חי07.02.19
עצניקים איין להם זכות ביטוי ובודאי שלא מלאכי.. בבני ברק מי שמחליט זה המלך רובינשטיין בשליחות של מרן שר התורה כך היה וכך יהיה!..... שיצא לעצניקים קרנים...חחחחחחחחחח רובינשטיין המלך!!!!!!!!!!!!!
נאמן לר' חים קנ07.02.19
6
הרי הראשון שקל ללכת לו על הראש זה היועמ''ש שכידוע שיתף פעולה עם זיברט ועל שניהם יש תיק מוכן לעת פקודה עם חומרים מתועדים. זה מידע שאמר לי מישהו ממש מקורב שם לצלחת . והקדנציה הזו יש הרבה יותר חופש פעולה לנציגים, ולמלאכי בפרט שהוא הנחש הגדול ביותר איש קר רוח שלא מפחד מכלום אז כל אלו שחושבים עצמם למביני
היועמ''ש ליבוביץ לא יכול לעזור לרובינשטי09.02.19
5
חחחחחחח מה שמלאכי עושה לדגל.....
י ל ע07.02.19
4
צריך להפסיק את ההשטלתות שלהם בדרכים לא חוקיות על שטחים ירוקים! רובינשטיין עצור אותם וטוב שעה קודם.
תושב07.02.19
כביכול לפי חוק אז מלאכי שלהם יהרוס לפחות עשר בתי כנסיות שלנו! [לפי חוק] צריך לנהוג איתם בשכל!! תאמין לי שאבי רובינשטיין עושה הכל!! כדי לא לתת להם כלום, ראיתה במינוים בועדות לא נתן להם מה שהחוק מחייב אז לקחו אותו לבית משפט [מלאכי המוסר המסריח שלא מציית לשר התורה שפסק שרובינשטיין המלך!!!] א''א להתכיל
פ07.02.19
טיפש! לא מבין איך שהעולם עובד.....
גרגי07.02.19
3
כל הכבוד דואג לכספי התושבים!
ג.ב07.02.19
באמת נראה לכם שהכפט למלאכי מהשחיתות בעיריית בני ברק?.... הוא רוצה להביא אולטימטום או שאני חלק מי העוגה או שאני יחשוף שחיתות [שאגב אני חושב יש בכל עירייה] זה הכל ! לא צריך להתרגש כאילו הגיע לכאן אדם ישר... מלאכי עוד איזה פוליטקאי מסריח!!!! תראו שברגע שעץ יקבלו גם תקציבים מהעירייה פתאום לא יהיה ש
ח.א07.02.19
2
המלך שלר' חים מלאכי המלך'' של כולם!
ו07.02.19
1
חרפה ובושה כל מי שידו בזה יתן את הדין! בזה ובבא
טעיירע יידען עד מתי מחלוקת07.02.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

לא תכנסו?

פרפומריה רק ב- 10₪ • מהמותג הנמכר ביותר בארץ >>

כיכר בשיתוף סנו | מקודם

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

וַיָּשֶׂם מִדְבָּרָהּ כְּעֵדֶן

המונים בשמחת בר המצווה לנכד הרבנים | גלריה חגיגית

חיים רוזנבוים | 16.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24