כיכר השבת

תושבים התעמתו עם ראש העיר

הרב אמנון יצחק בא לטבריה; ראש העיר רון קובי הפגין נגדו

הרב אמנון יצחק מסר הרצאה בטבריה, ראש העיר רון קובי הפגין נגדו והתעמת עם משתתפים שיצאו מההרצאה. מחר, יכנס קובי ישיבת מועצה שניה, האופוזיציה יוזמת העברת שורת החלטות (חדשות)

161
שאול כהנא | כיכר השבת | כ"ז באדר א' | 04.03.19
רון קובי והרב אמנון יצחק
רון קובי והרב אמנון יצחק (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

ראש עיריית טבריה, רון קובי, זימן את חברי המועצה לישיבת מועצה שנייה מחר (שלישי) - מאז תחילת הקדנציה, לאחר שהישיבה היחידה שכונסה היתה "הישיבה החגיגית" בתחילת הקדנציה, במלכה רב העיר הגר"מ בוחבוט הותקף. בנתיים, הוא מוצא זמן להפגין נגד הרב אמנון יצחק שמסר הרצאה בטבריה.

הרב אמנון יצחק הגיע אמש (ראשון) למסור הרצאה במלון 'המלך שלמה' בטבריה, ראש העיר ואנשיו הגיעו להפגין אל מול האולם, תוך שרון קובי מעביר שידור חי בפייסבוק וכותב כי "(הרב. ש"כ) אמנון יצחק בכשלון תקשורתי...50 משתתפים בכנס. טבריה חוזרת לשפיות. חיה ותן לחיות".

רון קובי בשידור החי מההפגנה (צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

תושבים שיצאו מדרשתו של הרב אמנון יצחק התעמתו מילולית עם ראש העיר, אחד מהם אמר לו: "אנחנו לא ש"ס - אתה רוצה תריב עם ש"ס אבל מה עשתה לך השבת? אני חזור בתשובה 26 שנה, שומר על השבת, גם מול עבריינים גדולים עמדתי. למה לך לפגוע בה? אתה ראש עיר של הטיילת? תבוא למעלה לשכונות".

פעיל חילוני השיב לו: "אנחנו רוצים רק לחיות, זה הכל, רק לחיות. תנו לנו לחיות".

הרב אמנון יצחק מלווה במאבטחים (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

רון קובי אמר בשידור החי כי "הבטיחו אלפים ורק מאה איש באו לשמוע את (הרב. ש"כ) אמנון יצחק, תראו מה זה. הציבור בטבריה לא מגיע לשמוע הסתה".

מנגד, בעמוד הפייסבוק "הרב אמנון יצחק", נכתב: "רון קובי אכל אותה. הרצאה של הרב אמנון יצחק בטבריה התקיימה והאולם היה מפוצץ", בשידור חוזר מההרצאה ניתן לראות כי אכן האולם מלא.

בשיעור שמסר הבוקר, האשים הרב אמנון יצחק כי רבנים בטבריה הם משת"פים של רון קובי, לאחר שניסו למנוע מאנשים להגיע לכנס. "עוזרים לו, חוששים ממנו", האשים הרב.

ראש העיר רון קובי בהפגנה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

גורם חרדי בטבריה אומר ל'כיכר השבת': "רון קובי כל כך מנותק, ברור שיגיעו אנשים לדרשה. במאבקים על השבת כל הציבור החרדי והדתי וגם החילונים מאוחדים ושומרים על השבת. במקום לפעול למען השכונות הוא עומד מחוץ להרצאה וחושב שניצח את כולם".

כאמור מחר יכנס רון קובי ישיבת מועצה - שניה מאז נבחר. לפני כחודש, נחשף ב'כיכר השבת' כי ראש עיריית טבריה זימן ישיבת מליאה ואף קרא לתושבים להשתתף בה, אולם חברי האופוזציה עתרו לבית המשפט כי המקום והזמן לא מתאימים לרוב חברי המועצה והישיבה בוטלה.

מתברר, כי למרות הזמן שחלף, ראש העיר רון קובי, שמתבטא לא אחת נגד הרבנים והחרדים ופועל כדי להגביר את חילולי השבת בעיר, לא הצליח להרכיב קואליציה, והוא זוכה לתמיכה של חבר מועצה אחד בלבד - מלבד חברי מפלגתו, זאת מול שמונת חברי האופוזיציה המהווים רוב וגוש חוסם לכל החלטה שהוא מבקש להעביר.

הרב אמנון יצחק בהרצאה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

הגוש החוסם כולל גם חברי מועצה שאינם חרדים או דתיים, כמו למשל ראש העיר הקודם יוסי בן דוד. רון קובי יכנס מחר את ישיבת המועצה, מאחר ועל פי תקנון פקודת העיריות נדרשת המועצה לקיים ישיבה מן המניין לפחות אחת לחודש, והיא רשאית להחליט שלא לקיימה במשך שני חודשים בלבד במהלך שנה.

ל'כיכר השבת' נודע כי חברי האופוזיציה מתכנסים אחת לשבוע ודנים בענייני העיר השוטפים ומחר הם צפויים להעלות לסדר היום שורת החלטות לטובת העיר, ולהציג חזית אחידה בהחלטות שיתקבלו ברוב קולות.

במקביל, החליטו שמונת חברי הגוש החוסם להתנגד לוועדות שינסה רון קובי לאשר, אלא אם ישנה את אופן חלוקת הוועדות לחלוקה אותה דורשים רוב חברי המועצה. סעיף נוסף שצפוי להיתקל בסירוב של חברי האופוזיציה הוא סעיף התקציב בסך מאה אלף שקל לפי בקשת המשטרה עבור אבטחת ראש העיר, וזאת בשל האיומים סביבו.

מוביל הגוש החוסם חבר המועצה רפאל טרבלסי אומר ל'כיכר השבת' כי "רק טובת טבריה עומדת לנגד עינינו, נמשיך לשרת את טבריה ואת תושביה למרות ההכפשות וההסתה מצד רון קובי. נעשה כל שביכולתנו למנוע את הפרובוקציות כלפי ציבורים שונים, בכל הכוח באופן חוקי - כדי להחזיר את השפיות לטבריה".

מראש עיריית טבריה רון קובי לא נמסרה תגובה עד לשעת פרסום הידיעה. לכשתתקבל, נפרסמה.

(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)
תוכן שאסור לפספס
161 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
81
רק הטבריינים אשמים! הם היו צריכים לזהות את כל זה עוד לפני שהוא נבחר להיות ראש עיר
נתי04.03.19
80
הוא שכח שהוא ראש עיר, והוא משחק כאן תפקיד של עיתונאי/ כתב/ מראיין... למה לעורר פרובוקציות? חסר מה לשפר בטבריה שהוא כל יום יוצא להפגין? מה עובר על הדפוק הזה? מה הקשר הסתה? אנשים רוצים לשמוע שיעור תורה מה מפריע לו? חסר תרבות עלק ראש עיר...
אני04.03.19
...
אני04.03.19
79
תראו בערוץ של שופר ותווכחו כמה אנשים היו,
חיים כהן04.03.19

הצגת כל התגובות

78
לא היו יותר מ-100 איש. זה נבלה וזנ טרפה
קוק04.03.19
אחלה הרצאה ייבש אותו הרב אמנון יצחק
ציפי04.03.19
טרול= מישהו שמשתיל הודעות בפורומים/טוקבקים על מנת להסית, לעצבן, להרגיז, וכו'.....
עומרי04.03.19
תקשיב קוקו או קוקי מי שאומר על צדיק כמו הרב אמנון הוא בעצמו טריפה ונבלה.אז בבקשה תישמור על הפה .כבוד הרב אמנון יצחק הוא צדיק אמיתי וישר.
יפה שירה כהן04.03.19
מוחה בך חצוף
בני04.03.19
ככה לשקר, וגם נגד גדול מזכי הרבים?? לך תיכנס לאתר שופר ותראה בשידור חוזר כמה אנשים היו!!! אבל זה לא יעזור לרשעים שקרנים כמוך, אוי לך מיום הדין!!
אני04.03.19
77
לא נשמע כדבר הזה חילול השם ברבים ובכל הכוח, הראש עיר הזה מחייך בעולם הזה, מעניין מה ילד יום
Malka shalom04.03.19
76
אני קיבלתי על עצמי לא לפרנס את המלונות והנופש בטבריה עד להודעה חדשה
שמעון04.03.19
75
שלא נקבל 2 רון קובי בכל ארץ הקודש. 1 יהיר לפיד. 2 גנץ.
פורוש04.03.19
74
רק הוא לא מבין שהשבת היא החיות ובלי שבת אי אפשר לחיות ובלי תורה אי אפשר לחיות ובלי דרך ארץ קל וחומר
יוסף מוקיר שבת04.03.19
73
הבן אדם דפוק ומשועמם במקום לדאוג לעיר ולתושביה כל היום רץ ממקום למקום לעורר פרובוקציה לריב עם אנשים פשוט לדעת רבים הוא עם שריטה עמוקה אבל איפוה שרי הממשלה הממונים על העיריות שיטפלו בו אחת ולתמיד ואולי גם לשלוח אותו לפסיכריטר העירוני יתן לו איזה טיפול יסודי להרגיע אותו
יוני05.03.19
72
מי שמתעסק עם ה' ,ה' משפיל אותו עד עפר , עיין כל ההיסטוריה של עם ישראל עם הנצח
מור05.03.19
נכון ביותר
נחמן06.03.19
71
אוהבים אותך, מעריצים אותך, אתה הרב היחידי שנלחם על האמת, ולא מפחד להתמודד ולדבר. תודה לך! השם יברך אותך, חזק ואמץ, תבורכו מן השמיים בבריאות איתנה עד 120, אמן!
מ.קנאים ת"א04.03.19
70
ראש העיר בעצמו אמר כי הוא לא גר בטבריה לא הוא ולא משפחתו, מעניין איך הוא היה זכאי להבחר , בעוד שבית המשפט פסל את יצחק פינקוס מלהתמודד בעיר אלעד וזאת מפני שלא גר בעיר , מה יש פה איפה ואיפה?
משה יעקובוביץ04.03.19
69
למה הרב אמנון יצחק מתלבש בבגדי תימנים כפי שהלכו בתימן? אבל הולך עם נעליים וגרביים. ? שילך יחף. אם כבר אז כבר. הכל חיצוני בשביל לבלוט בשטח, ולהראות מיוחד. הכל פקה פקה
דינגו כפר סבא08.03.19
68
ראש העיר עושה נפלאות לעיר הזו, המון רייטינג לעיר, אנחנו מתכננים לחזור לביקור בקרוב
תייר07.03.19
67
ברק הציע פעם את רמת הגולן לאסד. יודעים למה זה נפל? כי הוא הכליל את טבריה בחבילה.......... נו באמת
יוסי06.03.19
66
כל מילה מיותרת. אי שפיות טוטאלית
ריקבון רון-קובי05.03.19
65
וכל מילה מיותרת
אליהו ראש ברזל04.03.19
64
עם ישרואל חי ! יש די והותר אויבים מבחוץ !
ישראל15.03.19
63
מי אמר שהוא 'הקדיח'??? תסתכל באתר הכל מתועד ההסתה השקרית של שס שקינאו בו, שמקים מפלגה אחרת ושלחו בריונים ערסים להתנכל לו. מעולם הרב אמנון יצחק הגאון ואיש האמת לא דיבר ח"ו נגד הרב עובדיה זצ"ל, זה שקר מוחלט, עלילה שאתה מסכן מאמין לה. כמו שהשמאלנים עושים עכשו לביבי. ועובדה- הוא היחיד שמוחה נגד רוקוב
מ.ת"א05.03.19
62
אה נזכרתי....היו שהלך לרב קנייסקי ללכלך על הרב עובדיה שכביכול עבר עבירה דאורייתא. ולכל החסידים השוטים שלו, על זה לא תוכלו להתווכח כי את הסרטון עם הרב קנייבסקי אמנון יצחק בעצמו פירסם אז אל תספרו סיפורים. וכבר פסק עליו מרן הרב עובדיה זצ"ל :"הקדיח תבשילו" ויש מוסיפים "הסריח תבשילו" כי כל המטרה של האי
מיכאל05.03.19
61
ראיתי
רפול04.03.19
60
בושה וחרפה אני אוהבת את כל היהודדים גם מי שלא שומר תורה ומצוות אבל מעולם לא ראתי אדם עם עזות פנים שכזו
ש.ד04.03.19
59
אתם רוצים ליראות שראש העיר מתקפל ומהר נצא בקמפיין ענק לא אוכלים לבתי המלון והנופש בטבריה עד שנעצר החילול השבת הזה וניראה את הגופים הגדולים של המלונות שאין להם אורחים בשבתות ופיטורי העובדים יעבוד על הפרק וכ וכו כי אין הכנסה ואז לא היה כסף למלונות לשלם לעיריה ואז הם לא ישלמו ארנונה ואז ניראה או
יעקוב 04.03.19
58
מתעסק עם השבת ועוד מכשיל אנשים, בושה של מסכנות!!!
יעל04.03.19
57
הלוואי שיהיו עוד כמוהו.! שיבוא להיות ראש עיר באשדוד.
ראובן09.03.19
אמן הדברים שלך יתהפכו לטובה וכולם יחזרו בתשובה אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מני13.03.19
56
להחרים את טבריה בבין הזמנים , לא נופשים בעיר טבריה (או לכל הפחות בטיילת שנעשים בה חילולי שבת)אין לכם מושג כמה הם מתפרנסים מהנופשים החרדים ואז תראו את כל בעלי העסקים בוכים ומתחננים למלאך המושיע שלהם שילקק לחרדים
שפוי07.03.19
55
אני מבין אכשיו למה העיר לא מפותחת ולא תיתפתח. אים יש אנשים שבוחרים ברשעות אדם ששונא דת ונלחם בדת כנראה שנגזר עלהם להישאר במצב שלהם בחרתם בפריץ עם נבל ולא חכם אלוהים לא סולח לאנשים כמוכם
גקי06.03.19
צפת, בית שמש, אלעד ועוד , הידרדרו מאז שהשתלטו עליהם חרדים. חבל.
אבשלום08.03.19
54
אני מחזקת ידיך .תמשיך במשימת חייך.תביא לפריחת טבריה.החרדים שיתעסקו בענייני דת שלהם ויעזבו אותנו בשקט.מדינה דמוקרטית כל איש זכאי לחיות את חייו כרצונו .אין שום סמכות לאף רב להכתיב למישהו מה לעשות ואיך להתנהל .שנשמרו הם את עצמם שלא יחטאו.יש להם ערמות של חטאים.כל הכבוד רון קובי !!!!!!
גברת05.03.19
53
הנביא ישעיהו מתנבא "מהרו בניך מהרסיך ומחרִביך ממך יצאו". פשוטו של הפסוק הוא כי "מהרסיך ומחרִביך", שפגעו בך עד כה, יצאו ממך ויסתלקו
מהרסיך ומחרביך05.03.19
52
לא מעניין
תתקדם04.03.19
אתה דתי בכלל?? מה זה הדיבור הזה?? ברור שאין לך יראת שמיים! ואגב, מרן לא פסק שום דבר, הכל היה זיוף אחד גדול!! יש הוכחות למי שמעוניין לדעת את האמת! אבל האמת לא מתאימה לשסניקים, לא מקדם את האינטרסים שלהם, אז הם מעדיפים לייצר ולהאמין לכל שקר שיוסיף להם כבוד. תזכור, בסוף האמת תמיד מנצח!!! מוחה בך רש
אוקיי04.03.19
51
כחרדי !!! אגלה לכם דבר מה , רון קובי יה' ראש העיק גם קדנציה הבאה , ועוד המון המון שנים . תבינו בתוך 5 שנים גיעו לטבריה אוכלוסיה שרוצים בו ומצדדים בו וכך הוא יכול להבטיח את מקומו לעוד המון המון זמן . מאידך אנחנו החרדים לא חייבים להידחף לכל מקום . טבריה היא עיר תירותית , היא עיר חילונית , היא הי
בני04.03.19
היא עיר של תנאים, אמוראים, וגדולי ישראל... וברור לכולם שמעל הכל היא עיר קדושה. עובדה, אם זה היה בת''א לאף אחד לא היה מפריע כי זה ת''א... אבל חילול שבת כזה בטבריה? ה' ישמור!
אני04.03.19
תכף תהיה ועדה קרואה והוא יעוף בטיל ושס עשתה בטבריה דברים מדהימים ותמשיך לעשות לא יעזור כלום...
ציפי04.03.19
50
סוף השנה הזאת.
אנה12.03.19
49
מי יותר נחשב לשפל
ראש ישיבה06.03.19
48
מרחם על תושבים עם ראש עירייה כזה.
אריאל05.03.19
47
תושבי טבריה יותר דפוקים ממנו שבחרו דפוק "אקסלנס " כזה !!!!!!!!!!! אנשים רדודים מתחת לאפס, צריכים לשלוח אותו ואת כל הסובבים אותו לשיקום דחוף!!!!!! אולי נעזר בליצמן שיסדר לו מקום טוב בבית חולים לחולי נפש. כבר מזמן קיבלו אותו רק צריכים להזמין לשם צלמים ואז הוא ירגיש מצוין.
חיים כהן05.03.19
46
אסור להתחבר אליו. הקדיח לצערנו. ולכל המגיבים בתשלום שלו... עדיף שתשבו בשקט. אתם פאתטים
אלי04.03.19
אם מישהו צריך "לשבת בשקט" זה אתם התנזים של שס הארורים!!! תזכור, רשע, האמת תמיד מנצחת!!!!
אני05.03.19
מי אתה בכלל?? תוכיח שהוא הקדיח! תסתכל באתר הכל מתועד ההסתה השקרית של שס שקינאו בו, שמקים מפלגה אחרת ושלחו בריונים ערסים להתנכל לו. מעולם הרב אמנון יצחק הגאון ואיש האמת לא דיבר ח"ו נגד הרב עובדיה זצ"ל, זה שקר מוחלט, עלילה שאתה מסכן מאמין לה. כמו שהשמאלנים עושים עכשו לביבי. ועובדה- הוא היחיד שמוחה נגד
מ.קנאים ת"א05.03.19
45
אתה תראה !!!!! יהיה לך נפילה כל כך גדולה שאנחנו נעשה סלפים ונצחק עלך !!!!!!!!! ואתה תראה וכל האנשים שחושבים כמוך יראו במו עיניהם את מפלתך !!!!!!!!!!!!! אתה תקבל משמים כל כך חזק שתבכה עד בלי די !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ועוד יותר מי שמתערב עם השבת עם בורא עולם שהוא אמר לשמור אותה אוי ואבוי לו
חיה 04.03.19
44
יעלה ויבא עמלק=374=רון קובי
יצחק גבאי ירושלים04.03.19
אדולף היטלר 375
אלי05.03.19
אמנון יצחק 355 פרעה 355
בבקשה08.03.19
43
כמה אתה יכול לשקר רון קובי אתה בדיחה מהלכת
אברום 04.03.19
42
אני רואה חיוכים מכל הכיוונים וזה מה שחשוב, לא נראה שמישהו כאן קשה לו עם משהו. העיקר יש כאן, ההצגה הכי טובה בעיר לכבוד פורים :)
אני פורים04.03.19
41
אוהבים אותך
אליעזר04.03.19
40
איש מוזר ראש העיר הזה. במקום לעסוק בענייני העיר ולפעול לקידומה, הוא עסוק כל הזמן בלעורר פרובוקציות נגד החרדים. על משרד הפנים להתערב ולשקול הקמת ועדה קרואה לטבריה.
שלמה04.03.19
39
ופרסום. ושניהם צריכים אשפוז בכפייה
הכנרת08.03.19
38
רון קובי שונאא חרדים . ושונא את מיגזר כולו .. ובא לריב ולהקים פורבוקציות. רון קובי לא ראוי לכהן. ראוי שיתפטר מהעיריהה. בדרך לוועדה קרועה בקרובב. מאוד
א.ד.08.03.19
37
תקן תשיניים יאערסססס
ללא שם07.03.19
36
אתם סתומים?! לא משנה מי כאן צודק יש בעיה עם הרב אמנון יצחק וכמובן עם רון קובי וכל האנשים שבאו להפגין סתם עושים רעש ועוד יותר אלו שמתנגדים להם שבכלל נכנסים לזה ומכניסים כאן נושאיםלא קשורים וזהו סתם מפגש של אנשים חסרי הגיון ושכל כולם!!!
יוסי ללא שם05.03.19
35
דחוף להסתכלות ואישפוז כפוי אינו ראוי לשמש כרא עיר, רודף אחרי הרוח ומרגיש נרדף אולי פקנויה סמויה לבדוק ודחוף
אני05.03.19
34
הרב אמנון יצחק צדיק האמת שרק אמת יוצאת ממנו וזכות גדולה להיות שייכים לקהילות פז ולא שס
אריאלה04.03.19
33
לא נתפס לו ביד מלהחזיק את הפלאפון?!
דן04.03.19
32
מאז ומעולם המפלגות החרדיות זעקו על חילופי השבת בארץ רק כלפי חוץ ושהיה צריך לפרוש מהממשלה. הם התקפלו ולא פרשו בגלל חשבונות פוליטי בושה וחרפה ודבר הרב אמנון יצחק שליטא היו למחות על חילול השבת .הם יצאו נגדו ואמרו לציבור לא להגיע לכנס הם משתפים של רון קובי תחזרו בתשובה לפני שיהיה מאוחר
גבריאל04.03.19
31
תשובה: הכתוב בפרשת בראשית פרק ו' אומר: וַיַּ֣רְא ה' כִּ֥י רַבָּ֛ה רָעַ֥ת הָאָדָ֖ם בָּאָ֑רֶץ וְכָל־יֵ֙צֶר֙ מַחְשְׁבֹ֣ת לִבּ֔וֹ רַ֥ק רַ֖ע כָּל־הַיּֽוֹם: ר"ק..... רון קובי ר"ע..... ראש עיר רק רע גימטרייה רשע בשם סיטו
סיטו07.03.19
30
כל הזמן נלחם ומצלם את עצמו בהפגנות. שיעבוד ויתרום לעיר במקום להתרברב
חרדי05.03.19
29
לא ראיתי סיני מתכחש לזהות שלו או יפני ששונא את הזהות שלו
יהודי 05.03.19
28
כולם פה מקסימים ואומרים דעות נבונות ומיוחדות אבל מה עם אהבת אחים? שמתם לב איך אנשים מגיבים פה אחד לשני? לדוגמה: רשע, אוי לך מיום הדין וכו'.. אולי אתם לא מסכימים עם דעות מסוימות אבל למה לא לשמור על הפה שלו קצת. (סליחה על המוסר)
בדוי04.03.19
אסור להתחבר לשקר או לרשעים!! חייבים למחות, אחרת אתה נחשב משתף פעולה! עם כל הכבוד לרצון הטוב שלך, צריך ללמוד את הדברים האלה ולהבין שאי אפשר, ואסור, לאהוב רשעים!
אני05.03.19
27
עמדו מסביב. היה מפוצץ. חתיכת שקרן פסיכי הקובבה הזה. אכל אותה. חתיכת אפס. במקום לנוח, לאכול ארוחת ערב, לראות טמבלויזיה, מבזבז את הזמן לעמוד ברחוב מחוץ לאולם הרצאה של רב. זה זמן של "ראש עיר"??? יא חתיכת זבלה.
מ.קנאים ת"א04.03.19
26
איפה כל רבני שס? איפה רב העיר מטעם שס? למה הם שותקים? אף אחד מהם לא טרח לבא ולעשות הרצאה ולמחות על כבוד השבת. כולם עסוקים בלעשות מנדטים .אחד מחברי המועצת נסע לאסוף כסף במקסיקו... רק הרב אמנון לקח על עצמו את העניין ללא שום אינטרס. איפה הרב זמיר כהן? איפה הרב אלבז? איפה בניזרי מבית שמש? כשדרעי צווה על
יוסף04.03.19
ולכן רבי אמנון יצחק קפץ על המציאה לעשות פרובקציות. הרי זה לחם חוקו. - מלחמות, מחלוקות, מריבות, רעש וצילצולים, ומופעי פרוקציה... ויבוא הפרבוקטור מבני ברק אל הפרבוקטור מטבריה
הבנת ברוך..08.03.19
כל אחד יעשה כפי ראות עניו מי אתה שתדבר
ציפי04.03.19
כל הכבוד
ניקול ראידמן05.03.19
25
כוחי ועוצם ידי שעה לי את החייל הזה אבל שום דבר לא בטוח בעולם הזה וחבל מאחלת לרכוש העיר ישוב הדעת
מיכאל 04.03.19
24
רון קובי יכול להתעסק עם כולם חוץ מאלוהים הסוף הוא יתחרט על כל מה שעשה
חסוי06.03.19
23
אמנון יצחק כסף כסף כסף
ליאור04.03.19
לדבר ככה על גדול ישראל !
קארין04.03.19
בוא נראה אותך אומר את זה בגלוי, לא מאחורי מקלדת! השסניקים הארורים עשו לך שטיפת מוח! מוחה בך רשע! אוי לך מיום הדין! ממליץ לך לבקש סליחה מהרב אמנון שליט"א, אם אכפת לך מהחיים שלך!
חרדי לדבר ה'04.03.19
22
בלי קשר להרצאה, הקובי הזה בנאדם מטומטם שמסתובב בעיר ועושה סלפי עם כל מה שזז
k1104.03.19
21
ה' ישמור , ממש יהדות שלפני החורבן .. בושה ועוד פעם בושה
משיח מחכה...04.03.19
20
העיר לוז בטוח לא מתים בהמלצת מלאך המוות
לכו לעיר לוז 04.03.19
19
בבקשה ממך , הרב אמנו יצחק כבודו במקומו מונח . אני לא חסיד שלו ולא כלום , אבל חייבים לכבד רבנים באשר הם . ואני לא שסניק . חזור בך , אתה עושה חילול ה' גדול
טוביה 04.03.19
18
ראש העיר הזה ממש ממש משועמם הוא עושה רק רעש וציצולים כל הזמן מה שמפריע לו זה השבת אז רון שתדע שבת היא מקור הברכה אם לא שומרים עליה ומכבדים אותה אז פשוט אין ברכה ואתה לא מבין שהעולם הוא גלגל אתה עעשיו חושב שאתה למעלה אבל בעז"ה הגלגל יסתובב ו... ובעצם אין לך קואליציה יותר נכון אתה לא מצליח להרכ
צלפחד04.03.19
.
חרדי04.03.19
17
עצוב. עצוב לראות ראש עיר בישראל שמשסה את התושבים אלו באלו. והכל בשידור חי ולטובת הרייטינג. עצוב גם לראות את הנגררים לוויכוח חסר הסיכוי. הלוואי שביום הדין רון קובי יזכה להמשיך לחייך. אף אחד לא מונע ממי שרוצה לחלל את השבת לעשות זאת. אבל מכאן ועד להניף את דגל חילול השבת בפרהסיה בריש גלי המרחק רב. אלמלי
יונתן03.04.19
16
נראה לי שהרב אמנון חייב לעבור לטבריה ויללה האח הגדול טבריוססס רייטינג טיל
עף הסכך07.03.19
15
שמאלני בדם..... רוצה פרסום........ לחלל את השבת........ועוד 1,00000 דברים.........!!!!!!!!!!
אוריאל שטיינר 05.03.19
14
עם היה מדבר עכשיו נגד קובי הינו רואים את כל התקשורת מדברת הסתה נגד חרדים מותרת יש להגיש נגדו תלונה במשטרה על התקפה
א 05.03.19
13
אני לא יודעת אם הוא ראש עיר או סתם בן אדם מפגר שמסיט! ראש עיר אמיתי, נורמלי ושפוי - לא כל הזמן מסתובב ברחובות ומחפש מה לעשות, אלא היה יושב בלשכתו לסדר עניינים בעיר כגון: ניקיון העיר. נראה שרון קובי משועמם! ש"אין לו מה לעשות" בחיים האלה חוץ מלרדת על החרדים ולפגוע בהם. שישב לעבוד לטובת עירו!!! הבעיה ש
מישהי05.03.19
12
למה הרב יצחק שליט"א לובש חלוק רחצה? האם הוא התקלח מיד לפני הדרשה?
סקרן04.03.19
דבר בצורה מכובדת בבקשה!
אני04.03.19
הרי אתה וכל המזלזלים מנודים לשמים, כשם שהתנדיתם בבית דין של מטה כך מנודים אתם בבית דין של מעלה, בנידוי חרם ושמתא. היזהרו בדבריכם! אל תדבר על רב לפני שבדקת אצל הגר"ח קנייבסקי, אצל הרב וואזנר ועוד גדולים שעד היום משבחים אותו. נקווה שתלך להתנצל בפני הרב כי אתה במצב נוראי. דרך אגב, כך כולם היו צריכים לל
שם בדוי04.03.19
את השאלות תשמור לעצמיך למה כי ככול שתישאל יותר תיראה יותר דפוק לטובתך האישית
יאיר05.03.19
11
במה אתם מתעסקים בכמה אנשים היו או לא היו. הרי רוב הקהל שם היו אנשיו של הרב. ושלא נדבר על השיר עם המוסיקה הרחובית. לשאול תחתית הגענו . ועם כזו שנאת חינם בטוח שלא יגיע המשיח. הקדוש ברוך הוא שולח אחד כמו רון בשביל החרדים שיתאחדו ויעשו תשובה. ובמקום זה עושים עוד מחלוקות בין ישראל.. פשוט חילול השם .
גלית04.03.19
למחות על השבת זה חילול השם???? לאן הגענו! אנשים כמוך תמיד ישקרו כדי להצדיק את דעותיהם!! ממש רשעות!! רוב הקהל היו טבריינים!!!!! עובדה!!!!! אוי לך מיום הדין, מוחה בך על הזלזול בגדול מזכי הרבים!! מי את בכלל?? בטח שסניקית!!! מעניין מה את עושה בשביל לקרב את עם ישראל ולהגן על השבת!! אשמח לפירוט!
אני04.03.19
10
נראה שהוא מחפש מריבות
יוסי04.03.19
9
לפחות יש חילוני שמבין משהו לא שאני חס וחלילה אוהב את רון קובי להיפך אבל זה הדבר הכי טוב שהוא עשה מאז שהוא נהיה ראש עיר
יהודה13.02.20
8
נראים כמו חבורת מוגבלים כל אחד מחזיק את הנייד שלו למעלה מסריט וצועקק שמע ישראל אנשים לא שפויים מבעליל משוממיםםםםםםםם !!!
מה נסגר??07.03.19
7
חשיייייייייייייייייייייי
אלי הגרוזיני05.03.19
6
מה שאתם אומרים לגבי הרב אמנון גם אל תדברו על רבנים הרבה יותר גדולים מימנו ובלי רמזים היזהרו בגחלתן
מישהוא04.03.19
5
ראש עיר שמנוהל על ידיי פייסבוק ממש מגעיל תת רמה עבריין
חי04.03.19
4
כל הכבוד.
רחל04.03.19
3
זה לא עובד ולא חוקי ניסו את זה בערד , והתוצאה שהביאו עוד חילונים לשם ע"מ להציל את העיר בבחירות . אז בבקשה את העצות שלך תן לדרעי הפושע .
אריה04.03.19
2
הוא מתנהג כמו עבריין, בושה לעיר טבריה שבחרה אחד כמוהו, אחד מהחברה שלו דיבר על הסטה מבלי לדעת מה הוא מדבר בכלל, והוא אומר ש"העיר טבריה אמרה את דברה", לא ידעתי שלעיר טבריה יש רק תושב אחד, השבת תתבע את עלבונה!!!
שם04.03.19
1
הוא לא יודע מר ראש העיר לדבר אין לו את זה ואלה שסביבו חמודים כאלה כמו כלבלבים אחריו "ראף ראף" נובחים . חנקה אותי הצדיקה המבוגרת מי כתב לה את הטקסט האלוף הזה חחחחחח. אשריך רון קובי שאתה משמח אותי
חסידים לטבריה04.03.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24