כיכר השבת

סערת עפולה

מוטי שטיינמץ: "זוהי שעת שמד, לא אופיע שלא בהפרדה"

הזמר החסידי המצליח מוטי שטיינמץ מגיב לראשונה על החלטת בית המשפט היום לאסור על קיום מופע בהפרדה בעיר עפולה ומצהיר "לא מבטל את השתתפותי, נלחם בערוצים המקובלים" (חרדים)

114
איציק אוחנה | כיכר השבת | י' באב | 11.08.19
מוטי שטיינמץ: "זוהי שעת שמד, לא אופיע שלא בהפרדה"
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי החלטת בית המשפט השערורייתית שלא לאפשר מופע בהפרדה בעפולה ביום רביעי הקרוב, אמן הרגש מוטי שטיינמץ, שהיה אמור להופיע שם מגיב לראשונה להחלטת בית המשפט בשיחה עם 'כיכר השבת': "לכל השואלים אני לא מבטל את השתתפותי בקומזיץ בעפולה, אנחנו נלחם בערוצים המקובלים נגד החלטת בית המשפט, כמובן שאם ההחלטה תישאר על כנה אני לא אשתתף באירוע".

לדברי שטיינמץ, "זוהי שעת השמד וזה הזמן שלנו לקדש שם שמים. בית המשפט לא יחליט לנו מה לעשות ואיך".

שטיינמץ שוויתר פעמים רבות על מופעים גדולים שנערכו שלא בהפרדה אומר בנחרצות: "בשום פנים ואופן אני לא מופיע בלי הפרדה ובלי מחיצה, זה נוגד את העקרונות שלי".

איש התקשורת החרדי, מנחם טוקר, התייחס אף הוא להחלטת בית המשפט ואף הציע פתרון מעשי לאי קבלת תקציבים מהמדינה, "‏בית המשפט התערב באופן בוטה בחופש התרבות אבל אני מאמין שהמוזיקה שלנו תנצח. אמנים כמו מוטי שטיינמיץ, שמופעים בהתנדבות מדי יום בבתי חולים, אצל אומללים ושבורי נפש, לא יינזקו. כל חברה שתקח חסות על אירוע חסידי בהפרדה אני מתחייב להנחות אותו חינם".

כזכור, בית משפט המחוזי בנצרת, קיבל היום (ראשון), יום צום תשעה באב את עתירת שדולת הנשים נגד עיריית עפולה, ואסרה על קיום מופע הזמר החרדי מתוך הפרדה מגדרית.

בפסיקתו כתב השופט יונתן אברהם, "אני אוסר על ביצוע הפרדה מגדרית במהלך האירוע. כל אחד מבאי האירוע יהיה רשאי לפי שיקול דעתו לשהות בכל מקום באירוע, ונאסר בזאת על מי מן הסדרנים או המאבטחים, או כל גורם מארגן אחר באירוע, לבצע פעולה כלשהי של הפרדה על רקע מגדרי".

"כן אני מורה למאבטחי וסדרני המשיבות למנוע כל נסיון שנועד לבצע הפרדה מגדרית, לסכל כל נסיון להציב שלטים המורים על הפרדה כאמור או מחסומים או אמצעי כריזה וכיו"ב, ולערב את משטרת ישראל הנוכחת במקום בכל מקרה שגורם כלשהוא ינסה לבצע הפרדה".

עוד קבע השופט כי "המשיבות תודענה עד מחר בשעה 16.00 למארגני/מפיקי האירוע ולספק השירותים שהוזכר בפרוטוקול הישיבה וכן לאומן המופיע, את תוכנו של פסק דין זה ואת האיסור לפיו לפעול בשטח האירוע לצורך הפרדה מגדרית. כן תפעלנה המשיבות להסרת התנאי המגדרי מכל הפרסומים באותם אמצעי פרסום שננקטו על ידן לפרסום האירוע".

"אני מורה למשטרת ישראל שנציגיה יהיו נוכחים באבטחת האירוע, לסייע לכל מי הפונה אליה בטענה או תלונה כי מתבצעת הפרדה מגדרית, למנוע הפרדה שכזו ולהרחיק ממקום האירוע כל אדם העוסק בהפרדה מגדרית בשעת האירוע".

ההחלטה עוררה סערה ותגובות רבות במערכת הפוליטית ומחוצה לה כנגד ההחלטה שכופה על אירועים שנועדו לציבור החרדי להיעשות ללא הפרדה.

מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "מתוך 360 אירועי קיץ שקיימה הרשות היא ביקשה להפיק אירוע מרכזי ענק לציבור החרדי שיחגוג ויהנה לפי מנהגיו. צר לנו שלא התאפשר. נכבד את החלטת בית המשפט".

תוכן שאסור לפספס
114 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
71
בית המשפט אינו מוסד שזוכה לאמון הציבור ואין להיות מופתעים המלצתי אליך התמקד ביצירה רוחנית ורוממות העם והתרחק ממחלוקת שאינה לשם שמים ויקח קורח .. מחלוקת חד צדדית. ככה גם שדולת הנשים בכותל ובעפולה. שמו להן הקורחיות הללו לכפור בעיקר ההפסד שלהם חזק ואמץ
למוטי הנהדר13.08.19
70
כל הכבוד לראש עירית עפולה שרוצה בשלום בין כל קבוצות האוכלוסיה באו נשים פרובוקטיביות ומתערבות בענין לא להן הסגנון רוסי ה הסוביטית אין חוק נגד הדרה זה שקר וגחמה של פקידה ששלחה לרשויות הודעות שלא בסמכותה.כתה עוד רוטמן מהתנועה לדמוקרט יה ומשילות.
שרה רבקה 12.08.19
69
לא נוגד תע קרונות שלך אלא את החיים שלך. אם זה עקרונות שלך בחבד אפשר היה לותר ישר כח
רובי27.08.19

הצגת כל התגובות

68
עוד שניה יוציאו גם חוק שאם אישה באה ללחוץ את היד לגבר זה יהיה חובה כי עלולים לפגוע ברגשותייה העמוקות. השם ירחם עלינו לא סתם חז''ל התריאו לנו לפני אלפי שנים... "מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו".
עפולאי חרדי גאה12.08.19
67
אסור לנו לקיים את מצוות הדת.יש לארגן את כל הציבור הדתי(בנושא הזה ישנה הסכמה מלאה של כולם)שעד כאן אומרים בשבת הגדול.ושופט שמונע זאת מאיתנו לא ראוי לשפוט.
אלי11.08.19
במדינה כעת לצערנו מבינים רק דרך הפגנות וחסימת כבישים... קדימה לעבודה
שלומי11.08.19
66
את העתירה (נדמה לי מיכל משהו) וישאל אותה לשמו של הזמר, אני בטוחה שהיא אפילו לא יודעת לבטא את שמו כראוי, ואח"כ ישאל אותה האם בשם הנאורות כופים על ציבור שלם לבטל הופעה, אחת, מתוך 360 הופעות שיש לציבור החילוני בעיר. ואיזו אישה תקנה כרטיס להופעה של מוטי שטיינמץ שהוא זמר שבאופן עקרוני לא מופיע לציבור מע
אני11.08.19
65
יש דיקטטורים בירושלים. אוהבי ערבים שונאי חרדים. אבל זה בסדר, הערב רב שולטים כאן ערב בוא משיח, כדי לקבל את מעט שכרם לפי אובדנם המוחלט, כפי המופיע בזוהר. תמשיכו לנצל את תקופת קיומכם האחרונה, ולהנות מהתעללות ביראי השם, כאהבתם מימי קדם. תנצלו...עוד מעט הכול נגמר...
חרדית15.08.19
64
ובושה לעסקנים הדתיים,שלא נלחמים בכל כוחם נגד הפסיקה האנטי דתית.יש לארגן את כל הציבור הדתי למחאה והפגנה נגד הכפייה החילונית.די לשוד כיבשת הרש.
אלי14.08.19
63
זה אירוע חרדי, השלב הבאה זה לאסור חתונה נפרדת, שופטים שהם בלטות אין שכל
נ"ך12.08.19
62
חוק גיוס זה לא שמד. התערבות בחינוך זה לא שמד. לימודים אסורים במכללות אוניברסיטאות זה לא שמד. ביטול הופעה זה שמד! בושה!
חושב12.08.19
חזק וכואב
יהודה13.08.19
61
כל מי שרוח תורה בו ובשם ישראל יכונה חייב להצביע בבחירות הבעל"ט למפלגה דתית.ובבחירות הקרובות יש להתאמץ יותר מהבחירות הקודמות,כי בנפשנו הדבר.
דוד11.08.19
60
השמאל שפוגעים בו,נלחם לפיטורי הפוגעים ולא פוגעים בו יותר.שופט שפוגע בציבור הנפש של הציבור החרדי(ויקבל מחיאות כפים מהתקשורת)לא ראוי לשבת בדין.על העסקנים החרדיים לא לעבור על כך לסדר היום.
חיים11.08.19
59
ולכן אין פה שאלה של הדרה, ועכשיו שהמופע מבוטל מה הם הרויחו,
דוד11.08.19
58
לכל המתלהמים .. גם שסגרו את הפארק לבני מיעוטים .בית המשפט התערב .והחליט שזה מקום ציבורי גם לאלו שלא תושבי עפולה ..אתם צורחים בסערת כוס מים לא רוצים להתערב לכם בחיים .תעשו את ההופעה שלכם במקום פרטי ולא תשמעו .ציוץ אחד .זה מקום ציבורי נקודה .
אישה 14.08.19
לשעתיים! האם לחרדים אסור להנות מהמרחב הציבורי הם לא בנ"א? מזכיר תהליכים... אין כניסה ליהודים ולכלבים תתביישי לך!
אני14.08.19
57
אני משלם שלושים שקל במקום (זהו בערך הסכום שעיריית אפולה ממנת
ב''ה יהיה טוב12.08.19
56
ממש שעת שמד. זה כל כך תפס אותי, שהתעוררתי עכשיו מתוך חלום, שעוד מעט יאסרו הפרדה בבתי כנסת, ונצטרך להקים מניינים בתוך בתים, ממש כמו בזמנים אפלים ביותר. צריך הרבה תפילות, ולהלחם גם דרך הקלפי, זה נהיה מובן מאליו שהחרדים מצטרפים לקואליציה, זה חייב להיות מותנה בפסקת ההתגברות, זה גם יפתור את חוק הגיוס, צ
שי12.08.19
55
אין על סמוטריץ גדול אמיתי שכול אין עליו רואה רק אמת
איטה11.08.19
54
קבוצת נשים שממילא לא מגיעות לאירוע מנסים לכפות את דעתם. זה נקרא *כפיה חילונית* נמאס לנו שמנסים בכל מצב להתערב עוד מעט יחליטו שברית מילה איאפשר בהפרדה וכו. משיח חייב להתגלות
אבי11.08.19
53
הגיע הזמן שנהפוך את המדינה ובעזרת ה אנחנו ננצח
Djavi11.08.19
52
רק בשביל לחנך אותם תופיע בהתנדבות ונעשה הפרדה מלאה עם שלטי חוצות ובזכות הקידוש ה' הזה פרנסתיך תהיה בשפע אמן
יהודי11.08.19
51
נו ברור לכן הכריע ככה כי הוא רוצה שנשים וגברים יהיו ביחד ואז יותר קל לעשות את זה ולהשיג משהי מאשר שצריך לנסות לדלות אותה מאחורי המחיצה. עצוב!!
נועה הראל12.08.19
50
שמזכירה לחרדים שהם לא חלק מהחסמבה שנקראת מדינת ישראל לפעמים ביבי גורם לחרדים להרגיש חלק מהמדינה הזו ואז הם מתבלבלים ולא מבינים למה לא להתגייס לצבא וכו' שוכחים שביבי ובנט ישבו שנתיים עם לפיד האכזר ונתנו לו להכות בנו סולחים לביבי על הצבעה בעד ההתנתקות שלוש פעמים פסיקה זו מבהירה לכל החרדים שאין מ
איציק12.08.19
49
השלטון רוצה בטובתך!! תראה איך מגיב שר בכיר בממשלה!! זה שבית המשפט דפוק לא אומר על שמד!! די כבר לחיות כמו שתה מתלבש שחור / לבן!!
די כבר11.08.19
48
יש לי הצעה וכןלם יצאו מורווחים א.. יהיה הפרדה מישרצה ויהיה עוד איזור של מעורב כלומר שלוש מחלקות נשים לבד גברים לבד וחלק 3 מעורב
אדם11.08.19
ב
יוסי12.08.19
47
איך לאט לאט פשוט כופים עלינו את המדינה שלהם עלינו, אני חושב שזה בא מתוך פחד מהיכולת של המגזר החרדי לגדול ולהתפתח, עוד 10 שנים אם יהיה חוק שאסור לאיש דתי להביא לעולם מעל 2 ילדים לא יהיה מופתע, ה' יעזור.
שמעון כהן11.08.19
אנחנו התחלנו להדיר נשים במרחב הציבורי באוטובוסים ואפילו ברחובות. אז מה פלא שהם משיבים מלחמה? חבל שלא חשבו על כל זה לפני שיצאו למלחמה.
רפאל12.08.19
46
רשעי עולם ובקיצור רשעים ארורים
אליהו ראש ברזל11.08.19
45
השופטים הם תינוקות שנשבו מסכנים הם לא יודעים מהחיים שלהם הם לא יודעים בכלל מה זה להיות יהודים הם שונאים את עצמם שהם נולדו יהודים ממילא הם שונאים את החרדים אבל באמת הם שונאים את היהודים כמו שהגויים הכי גרועים שנאו את היהודים "לא חלילה שהם כגרועים שבאומות" אבל השנאה היא אותו שנאה יהודים זכרו אנחנו
יהודי11.08.19
44
שעת שמד....כן....מאוד פרופורציוני לאירוע ....ככה זה כשבעולם הצר שלך....יש טוב ורע...בלי אמצע. ובעיקר כשאתה גבר. בכל זאת בבר מצווה של הבן שלך לא תעמוד על כיסא רעוע בכותל...רק כדי לראות אותו נושא דרשה מבעד לגדר ההפרדה....וזה אחרי שנשאת אותו בתוך הגוף שלך 9 חוד'... הכל עניין של פרספקטיבה ..ופרופורציה !
רותי12.08.19
זה דורש טיפול אישי ולא ציבורי, ובטח לא קובעים עקרונות צבוריים על פי כאב אישי. שתמצאי את מקומך הכון, מאחלת לך באהבה
מטפלת רגשית15.08.19
43
האם ייתכן שהאירוע ממומן מכספי המדינה, והאם זו הייתה סיבת הפסיקה של ביהמ"ש? האם ביהמ"ש היה בכלל נדרש לנושא באירוע פרטי?
חנן. ב.12.08.19
42
מזכיר ימים אפלים
סנדי11.08.19
41
הח''כים החרדים מתחנפים אליו.??? רק ימינה מהליכוד והחרדים בעד פסיקת ההתגברות. לתשומת לב, כל אלה שלי מצבעים לחרדים, לפחות לא להצביע לשמאל. רק ימינה מהליכוד.
אבי11.08.19
40
בית משפת של גויים מה מפריע להם
גקב11.08.19
39
השופטים נשארו כולם ממרץ, רשעים שלא מתחשבים בחרדים ורוצים לכפות עליהם חיים מופקרים
דוד11.08.19
38
הגיע הזמן להשתמש בנשק שלהם. שיבואו עורכי דין טובים משלנו (לא חסר!) וימצאו את הדרך הנכונה, החוקית, לערוך ארועים בהפרדה, או כל קשקוש אחר שעולה בדעתם, הגיע הזמן להשתמש בשפת החוק.
רוית11.08.19
37
מוטי שטיינמץ מקדש שם שמיים ברבים. השם איתו
שחק מנחם15.08.19
36
שנאה שנאה שנאה לדת ולציבור הדתי / חרדי . כפייה חילונית למהדרין!!! עצוב גם שלא שמענו את חברי מועצת העיר החרדים בעפולה אפה הם בתוך הסיפור הזה
קובי13.08.19
35
ועושה דברו של הרפורמים והקרן החדשה להשמדת הדת
דוד12.08.19
34
בית המשפט אסור לו להתערב בדברים כאלה הוא מראה שהוא שונא את הדתיים.
דני12.08.19
33
אתם הגתים צריכים להגיש בגץ להגיד למה מוזקה בהפרדה אסור לכם לשמוע בגלל הדרת נשים , אבל בחג שלנו אתם וישראלים מודרים אין לכם 80,000 נסיעות בגלל אנחנו חוגגים בלעדכם.
אחמד11.08.19
32
הם יודעים את האמת וקשה להם שהם לא ככה אז הם עושים בדיוק הפוך שאולי זה יתן להם סיפוק ניצחנו את האמת אבל תכלס הם טועים מסכנים רחמנא ליצלן
דוד11.08.19
31
במיליון חרדים וערכיהם לא יצור תגובה שכנגד הם טועים
חונטה כנענית11.08.19
30
השופט שהחליט על כך, יצחק כהן, מתוך "דאגה כנה" לזכויות הנשים, נאלץ לפרוש בנובמבר 2014 מתפקידו כנשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, לאחר שנחשד בהטרדה חמורה של עובדת בבית המשפט. בדצמבר 2016 הודה, במסגרת הסדר טיעון, בהטרדה וב-8 במאי 2017 הורשע בהטרדה, בניגוד לעסקת הטיעון, אך בהתאם לעסקת הטיעון נגזרו עליו עבודו
DAVID11.08.19
למה אתה מדבר מחוסר ידיעה??
אני11.08.19
29
מבחינתם אירוע במימון חייב להיות אירוע שמתחשב בכלל הציבור, לטענתם אירוע הפרדה אינו מתחשב בכלל הציבור (מי אלה הציבור הזה, לא ברור, כיוון שהציבור הזה לא מגיע לאירוע מהסוג הזה כלל.) אבל כל שאר האירועים שהם מקיימים ומיועדים אליהם, שלא מתקיימים ברוח התורה גם לא מתחשבים ברגשות של כלל הציבור (שזה אנחנו, אם
מפוחדת16.08.19
28
נו כבר תפרסם את תגובתי
ב''ה יהיה טוב12.08.19
27
א אידישע מאמע אמיתית לא מחפשת רק לראות את בנה עושה פוזות בנאומו למצלמה אלא באמת מאחלת לעצמה בן שיצדיק את עמלה ויהיה שמור וספוג בתורה וביראת שמים וירביץ תורה כפי הוראות התורה . תאמיני או לא זה נחת ברמה אחרת לגמרי. גם אמא של מוטי אני בטוח גאה בו בעמידה על ההלכה ורווה נחת בלי עין הרע.
הלוואי אויף יעדער מאמע אזא נחת.15.08.19
26
שזה אמור להיקראות שמירת נשים. כל העסק הזה נובע רק בשביל לשמור עלינו וחס וחלילה ממש לא בשביל להוריד אותנו !! למה הם לא מבינים את זה???
2143812.08.19
25
באיזה זכות הם מחליטים החלטה שכזאת???,אשרייך ותמשיך כך אז יבוא המשיח,אני המומה איזו היתערבות בחיים האישיים ,מי הם שיחליטו מה לעשות ואיך חוצפה!!!
אמונה12.08.19
24
שמופיעים באירועים ללא הפרדה... ובכל הם מחלישים את הטענות
שלמה12.08.19
23
◄גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן !!! ►-- ||| --◄ בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ ► !
יהודי11.08.19
22
איפה אתם עכשיו עורכי הדין החרדים שכל הזמן מפרסמים עצמם אני ואני .ואני .עכשיו שצריך אותכם תראו באמת עד כמה התורה אכפת לכם לא רק איפה שיש פרסום להתקדם
יוסף11.08.19
21
יעמדו נשים לבד וגברים לבד, 2) אם הייתם שומעים בקול הרבי שאמר ש''הטכנולוגיה נוצרה להפצת תורה'' ומשתמשים באייפון מסונן, הייתם יכולים לצפות במופע בשידור חי דרך המכשיר ללא תערובות כלל.
משה בן אברהם11.08.19
20
מדובר בחילול ה' הכי גדול שיכול להיות, התאגדות של פורקי עול תורה שהתקבצו כאן מכל רחבי העולם, כדי למרוד בקדוש ברוך הוא באופן מאורגן וממוסד.
יוני11.08.19
19
השם יחזק אותך הצדיק מוטי. אל תוותר
עמיר12.08.19
18
ותמיד הנשים הם המובילות. בושה לאנושות. אם אלה היו מוסלמים. לא היו נותנים לישראלים להיכנס.
דליה12.08.19
17
חזק וברוך!!!
אשריך12.08.19
16
אין מדינה יהודית. הגיע הזמן להחזיר את ארץ ישראל לעם היהודים!,, שהגויים שבין הרוסים והשאר שיעזבו 'עם ישראל דורש את ארץ ישראל חזרה!!!!! שכל הגויים והערבים לעזוב מיד ועכשיו
עם ישראל נרדף11.08.19
15
שופט חצוף ומחוצף ערב רב במלוא הדרו. הטוב שבשופטים לגהנם
השופט11.08.19
14
אז מה כואב להם???? מה הם מתערבים,??? זאת לא כפיה חילונית??? גועל...
מירי11.08.19
13
כידוע מהתורה הקדושה שיש בעם היהודי הרבה שהם מערב רב ואלו השופטים בודאי שהם מערב רב וכל פעם הם מוכיחים את זה וכתוב מהרסיך. ומחריביך ממך יצאו והפירוש שהם יצאו מעם ישראל ואז יבוא משיח צדקנו במהרה אמן
מרדכי11.08.19
12
לא תמיד הצניעות היא הסיבה האמיתית וכן יש הדרה. כדתיה תל אביבית שלא מגדירה עצמה חרדית אך מקפידה, ושילדיה מתחנכים במוסדות חרדיים שמחתי בזמנו להגיע לכיכר רבין למופע של חב''ד שסוף סוף אוכל לצאת עם ילדי למופע נקי מבחינת תכנים וגם מבחינת צניעות. אך מה רואות עיני? הגברים שחדרו למיתחם הנשים לא היו חילונים א
דתיה 12.08.19
11
עוד סיבה למה מדינת ישראל היא טעות איומה ונוראה , והדבר הכי גרוע כשנותנים ליהודים לשלוט על אחיהם
דוד12.08.19
10
לא כל שופט הוא חכם ......
אריאל12.08.19
מי אמר שהם הגיעו לתפקיד ביושר? מעט קשרים במקומות הנכונים קריטריונים??? בדר'כ אשכנזי ובלי כיפה. אז מי קבע שצריך כישורים?
אנונימית 12.08.19
9
מוטי היה צריך להופיע בביתר והרבנים ביטלו את זה והציבור ישב בשקט עכשיו שזה בית המשפט כולם צועקים מה זה משנה מי מבטל???
יענקי11.08.19
8
ה' יגן ויחוס על שארית עבדיו הנאמנים
חיש גז11.08.19
7
כמו חילונים. ממתי לחרדים יש הופעות?? לא מתאים. לכן הקב"ה שלח את שדולת הנשים ואת בג"צ, כדי ליישר אתכם 'חרדים-מודרנים', שתהיו כמו פעם ולא תלכו להופעות. כמו שבחוקי נירנברג הקב"ה שלח רמז ליהודים לא להתבולל, לא לחגוג את חגם וכו, ולא הבינו את הרמז...
מ.קנאים ת"א11.08.19
6
צריך להקים שדןלת נשים חרדיות שיגבו ויטבעו בחזרה את זכויות החרדים , שדולת הנשים שהגישו אץ התביעה אם נתמכות רפורמים לצערינו , ומגן המיעות או ארישון לפגוע במיעות ,עוד מעת בית המשפט יכפה את החוקים של צרפת עלינן בלי כיפה בלי כיסוי ראש , בלי ציצית ,רק במיעות הערבי לא נוגעים שם אוי למי שיגעה באם בית המשפט
שדולת הנשים11.08.19
אולי באמת נקים אחת כזו.. רק רוצה לבדוק שיהיה לזה אישור מרבנים... עם מי אפשר להתייעץ בקשר לזה? הפסיקה הזו כבר קוממה אותי לחלוטין ואני מוכנה לפעול... שיראו שהנשים החרדיות יודעות בדיוק מה הן רוצות מעצמן.. ןמסתדרות נהדר בלי שדולת הנשים! אודה לתשובה!
אני12.08.19
5
הכפיה אנטי דתית גובלת כבר בטירוף, הגיע הזמן להתנתק מהמדינה, לפנות לאום, להפוך את העולם, הרס בתי כנסת, כפיה על תערובת אנשים ונשים, ראשי עיר שמצהירים בגלוי שלא יתנו לחרדים לגור בעירם, לאן נגיע אם לא נתקומם
דוד11.08.19
4
לבדוק האם בראש שדולת הנשים לא עומדות נשים שהעיסוק המיגדרי האובססבי שלהן ורדיפת החרדים והדת,לא ביטוי ומענה לתיסבוכים אישיים שלהן יתכן שהן להטביות,או חוזרות בשאלה,ממשפחה מתפרקת של חוזרים בתשובה שרובה חזא בשאלה.המירו בורות מים חיים בזהות פמניסטית רדיקלית ,תוך סגידה אלילית עיוורת לדת הפמניזם.שנאתן פרי נ
דויד11.08.19
3
מותר לחרדים וזוהי זכותם ללכת לאירועים אך ורק בהפרדה. לחילוניים יש את האירועים שלהם, מה מפריע להם?
גילת11.08.19
אז זה חייב להיות ארוע המתחשב ברגשות של כלל הציבור. רוצה ארוע מגזרי בלי שיכתיבו לך כללים אז אל תבקש כסף.
רפאל12.08.19
אבל כל שאר האירועים שלא מתקיימים ברוח התורה גם לא מתחשבים ברגשות של כלל הציבור (אם אנחנו החרדים נחשבים בעיניכם חלק מכלל הציבור...) אז איך זה שהם עדיין מתקיימים?! או שרק אתם ורצונותיכם נחשבים "כלל הציבור" ואנחנו מה בדיוק?!...
אשה16.08.19
2
הפסק דין הוא גוועלד אמיתי!יותר גרוע מבין הגויים,אם לא נהיה 20 מנדטים בבחירות האילו ,הליכוד יזרוק אותנו, יתחבר לגנץ ,ואז ביבי לא יצטרך לא החרדים, ולא את הימין חדש של סמוטריץ הקיצוני, לכן אנחנו צריכים להתחיל להזיע כל משפחה פותחת "חדר מלחמה" התעוררו! התעוררו! גם אחינו שרוצים להצביע ליכוד, זה יחזור כ
יפית11.08.19
1
כל הכבוד למוטי שלא מתפתה להופיע במעורב....אשרייךךךךךך...
ליאור11.08.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24