כיכר השבת

מקומם

אם חרדית נתפסה מסתירה את ילדיה בתא המטען • צפו

המשטרה עיכבה אם חרדית, שנהגה ברכב פרטי עם שמונת ילדיה, כששניים מהם בתא המטען וחמישה במושב האחורי - כולם מוסתרים בווילונות כהים • צפו בתיעוד המקומם (חרדים)

66
דוד הכהן | כיכר השבת | י"ט באב | 20.08.19
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה שבוצעה אתמול (שני) בצפת, הבחין שוטר ברכב סטיישן פרטי במהלך נסיעתו, ששמשה אחורית וחלונות אחוריים של רכב פרטי שחלך בסמוך מכוסים בסדין. כשהוא עצר את כלי הרכב לבדיקה, הופתע השוטר לגלות שבתא המטען ישובות שתי בנות, בגילאי ארבע ושש.

עוד הוא הבחין, כי במושב האחורי ברכב ישובים חמישה ילדים, כשפעוטה בת חמישה חודשים ישובה על רגליה של אחותה בת ה-13.

בבדיקה נמצא כי הנהגת החרדית, אם הילדים, מובילה 8 ילדים בתוך רכב המאפשר הסעת 5 נוסעים בלבד, כשהצעירה מביניהם היא הפעוטה בת חמשת החודשים, שאף לא היתה רתומה לכיסא בטיחות (בוסטר).

בנוסף, רוב הילדים שישבו בתא המטען ובמושב האחורי לא היו חגורים ולא ישבו בכיסאות בטיחות התואמים לגילם, ובכך היו חשופים לפגיעה קשה חלילה בזמן חירום או תאונה.

השוטר הסביר לאם (38), תושבת ירושלים שטיילה עם משפחתה בצפון, את מהות העבירה והסיכון שבהובלת יקיריה באופן שכזה, רשם לה הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש ובמקביל ביקש לוודא שאת המשך הנסיעה היא תבצע על פי החוק. למקום הוזמנה מונית, להמשך נסיעת הילדים.

מדוברות המשטרה (צפון) נמסר: "בפעילות האכיפה של משטרת ישראל כנגד עבירות מסכנות חיים, לא פעם מופתעים השוטרים להיתקל בהורים הנוהגים בחוסר אחריות ומושיבים את ילדיהם ללא התקני ריסון ומושבי בטיחות ברכב, ובכך מסכנים את חייהם באופן ממשי".

"מחקרים מראים, כי מושבי הבטיחות וחגירת חגורות בטיחות מצילים חיים בזמן תאונה חלילה. שוטרי משטרת ישראל עושים מאמצים רבים לאתר נהגים אלה העוברים על החוק, במטרה להוקיע התנהגות רשלנית ולהגביר את המודעות והחשיבות לנושא התקני הריסון ונהיגה בטוחה", מציינים במשטרה.

צפו בתיעוד המקומם

תוכן שאסור לפספס
66 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
חחחח... איזה גנובה אבל בכל זאת זהירות!!!! ילדים (וגם מבוגרים) זה לא משחק
נועה הראל05.09.19
32
נא לא להגזים אמנם זה לא חוקי, אבל לא צריכים לנפח
אפרים20.08.19
כאשר המדובר בסכנת חיים , צריך לנפח וכמה שיותר...כל נפש מישראל שווה עולם ומלואו ואמא כזאת רשלנית צריך להעניש בשיא החומרה...וכי יש משהו שחשוב יותר מאשר קדושת החיים ושמירתם???
אשר21.08.19
31
משטרת ישראל פועלת כל כך לא מקצועית, שנאה ופראית. באופן כללי, בארה"ב המשטרה מכבדת הרבה יותר. .
ר.ק.20.08.19

הצגת כל התגובות

30
זה בכלל לא מסוכן, היא נהגה בצורה מאוד אחראית, עזבו אתכם את לשון החוק, לפעמים אנשים מתו בתאונות בגלל החגורות, אני מכיר אישית אדם שניצל מתאונה בזכות שלא היה חגור! היא אמא מסורה מאוד שלא סיכנה את ילדיה, כרגיל יש פה שנאת חרדים נטו ומזה התגובות
אברהם20.08.19
יתכן והיא נוהגת בזהירות, אבל תאונה יכולה להיגרם בידי נהג אחר. אם מישהו היה פוגע בה מאחור ומעיף את הילדים בתוך הרכב שב היה יכול להסתיים באסון. יש עשרות מחקרים שנעשו במשך תקופ שלושים שנה ויותר שמוכיחות שחגורות בטיחות מצילות חיים. מאידך אין מחקר -ולו יחיד- שקובע הפוך יתכן מאד והשוטר אנטי חרדי, אבל זה
איזיק20.08.19
אין מחקר על אנשים חגורים שנהרגו, אבל היה לי חבר טוב שנהרג בגלל שהיה חגור, המציאות חשובה יותר מכל מחקר/סטטיסטיקה.
מויייייישה21.08.19
נסיעה באוטובוס או מונית עם נהג מופרע יותר מסוכנת. חוסר אחריות הנהגת היא בגלל שלא הסתירה חלונות כראוי
אהרן20.08.19
שנאת חרדים תשמעו איך השוטר גס ואכזר
אליהו יוסף 20.08.19
29
דוקא נראית מזרוחניקית עם המטפחת
עומר21.08.19
למזרוחניקים יש דינא דמלכותא דינא. אצלנו יש עבריינות מתוך זלזול בחוק
חי21.08.19
28
ובמונית מותר להם ליסוע לא חגורים מאחור ובלי כסא תינוק ברגע שהחוק מרשה זה כבר לא מסוכן
ד ק20.08.19
יצא חוק חדש שבמונית הנוסעים חייבים לחגור אם לא מקבלים דוח!!
יעל21.08.19
במונית, רק בנסיעה בינעירונית חייבים בחגורה. בעירונית רק היושב ליד הנהג חייב.
לא נכון21.08.19
27
אני אדאג להעלות מיסים על רכבים כדי שתקנו רכבים קטנים ולא בטיחותים ואחר כך תקבלו קנסות על הסעת אנשים מעל המותר
ביבי20.08.19
26
בואו נעשה סדר. זה שיש פה עבירה על החוק זה ברור. יש צורך להסדיר ברישיון כמות נוסעים מותרת וכן להסדיר ספסל או כסאות מאחורה עם חגורות כחוק ותואם לבטיחות. אך מפה ולכתוב "מסתירה את ילדיה בתא המטען" לעניות דעתי זו גוזמה כי זה לא באמת תא מטען אלא רק סטיישן כמין מינואן פשוט לא מוסדר מהבחינה שכתבתי לעיל.
קובי22.08.19
25
לא מצדיקה את האמא, ובאופן אישי מאד מקפידה על כסאות בטיחות וחגורות אבל כל מי שרואה את המצב של האוטובוסים בימים האלה מבין שזה לא הרבה יותר בטיחותי.
נקודה למחשבה20.08.19
24
יאללה. מזה לא יקרה כלום. שטויות. לכו תתפסו סמים ואלכוהול. האמא צודקת. תאוריות מוגזמות בחוק שלכם
האם צודקת20.08.19
איך אמא יכולה להיות חגורה, בעוד ילדיה נתונים לסכנה!!
סכנת נפשות20.08.19
לחסום כבישים, כמו שאנחנו רגילים לעשות בכל פעם שתופסים פושע חרדי.
דב20.08.19
מי זה אתם? אני יודע שהרשע הוציא עצמו מן הכלל.
איציק21.08.19
בזה גם חילול ד
בנוסף להכל יש20.08.19
23
כחרדי הייתי מכניס אותה לבגז' לכמה שעות ומשחרר. היא המטומטמת והמנוולת בחיים לא תעשה זאת שוב. הייתי נותן לה מכתב מהמשטרה שיש לה שבועיים לרכוש רכב עם מספיק מקומות לכל בני המשפחה או שהמשטרה תחרים את הרכב
אמיר20.08.19
יש לי את התחושת בטן שאין לך אהדה גדולה לאנשים מסוגה תפרנים בלי כסף לרכוש רכב 7 מקומות מטומטמת מנוולת ? נו נו אולי אתה
שינא20.08.19
אין שום הצדקה בטח לא כלכלית לסיכון הילדים מצד הוריו. לא מבין איך יכולים להיות הורים כאלה ועוד לנסוע מירושלים בצורה הזו. שומר פתאים השם אבל עד גבול מסויים.
יוסי 20.08.19
רק נקודה קטנה. לא כתוב בכתבה שהנסיעה היתה מירושלים לצפת, אלא תושבת ירושלים, נעצרה בצפת. מה היה אופי הנסיעה ואורכה? לא נרשם
אלחנן20.08.19
זה לא תא מטען רגיל אלא כזה הניתן להופכו למושב. יש יש רכבים בהם מותקנים כיסאות כחוק.
רוני20.08.19
למספר 1: אתה לא חרדי כי אתה משתמש במילים לא ראויות. ו... כנראה שיש לך מספיק כסף לרכוש מכונית עם מספר מקומות לכל המשפחה. קרוב לוודאי שלה אין.
חנה20.08.19
22
נשים את האמא בבאגז' נראה איך היא תרגיש, פסיכית
טליה21.08.19
21
זה פשוט חוסר אחריות... ואם היה קורה משהו? גם אם היא נסעה הכי בטוח בעולם... מה אם משהוא היה נכנס בה חס ושלום מאחורה? היא לא היתה יכולה לחיות עם עצמה... זה לא דבר שעושים. הבטחון של הילדים צריך להיות לפני הכל...
זה ממש לא בסדר.20.08.19
20
אני רואה פה תגובות של אנשים שמצדיקים את האמא ואני פשוט לא מאמין להסיע 8 ילדים לא חגורים ו2 מהם בפגש של הרכב זה פשע חמור מאוד כי אם היא הייתה מעורבת בתאונה חס וחלילה לילדים לא היה שום סיכוי וזה לא קשור כמה היא אמא טובה במקרה הזה היא הייתה פושעת ןאני מקווה שהיא תקבל שלילה לכל החיים על סיכון הילדים וזה
עפר20.08.19
יש לי 8 ילדים וה' נתן לי את האמצעים שאני יכול לאפשר לעצמי לצאת לטיול עם כולם ברכב גדול על פי חוק, (וגם לטוס לחו"ל) ולכן אני מאפשר לעצמי להגיב לכל היפי נפש הללו שיש להם שתים וחצי ילדים ויוצאים לטיולים עם רכב פצפון ועוד יש מקום, הולכים פתאום לדאוג למשפחות ברוכות הילדים שיוצאים פעם בחופש לטיול, וגם זה
א20.08.19
אני מגיב, יש לי שני ילדים. אבל זה לא קשור לחרדי או לא?
איציק21.08.19
19
רב קו רכבתישראל קו אוטובוס מגיע כמעט לכל מקום מחיר מצויין !!! אמא ל 6 קטנים בעבר עם רכב ל 5 נוסעים ! למדתי השתכללתי והילדים נהנים ממסלולים שיש לרכבת ישראל ולאוטובוסים להציע חיפה אשדוד באר שבע ירושלים ב ה צ ל ח ה :-)
דקלה21.08.19
18
אמא תותחית. הוציאה את כולם לבד והשתדלה ככל שיכלה. לי יש שני ילדים ואני תמיד מושיבה אותם על כיסא בטיחות. אבל והאבל הזה הוא גדול. יש לה שמונה ילדים!!! מטופחים ומסודרים. היא עושה מה שהיא יכולה בכסף שיש לה ואני מעריצה נשים כאלו.
חרדית20.08.19
יש לכם תגובות הזויות!!!!!! מה ניסגר איתכם?? "היא תותחית"!! "אני מצדיעה לה"!! את פשוט טיפשה אם את מדברת ככה! לקחת סיכון של הנאה וחופש ומצד שני לסכן ילדים?!!?!? לשבת בבגאג'?!!? להחזיק תינוק קטנצ'יק על הידיים בלי מושב בטיחות???? מה ניסגר איתכם??!? גם אני חרדית וגם לי יש ילידים! ואם אני צריכה לצאת לחופ
יעל21.08.19
17
לא בגז ולא נעליים
יוסף20.08.19
16
זה לא באמת שהילדים בבאג'ז, זה לא רכב סדאן, זה סטיישן, לילדים גם היה קצת מזגן, ואם ברשיון היא הייתה מוסיפה שם ספסל אז כבר זה כן נהיה יותר בטוח אחרי שהאגרה שולמה? לא ראיתי שנוסעים שרכבם היה מעורב בתאונה קשה ניצלו כי לא היו בבגאז'. אני תמיד בעד לשמור על החוק, כי היא מסגרת שאכן בטוחה יותר, אב
עמיקם21.08.19
בחיים שלי לא נסעתי ככה ובחיים שלי לא ידעת שזה מקובל!! זה נשימע לכם הגיוני לזרוק ילדים בפגז וילדה קטנה בלי בוסטר?? חרדים הגזמתםםם!!
דניאל25.08.19
לא מבין את ההיגיון בדבריך מי שיושב מאחור חשוף לכל פגיעה קטנה של רכב , במיוחד שמדובר בילדים
אני21.08.19
15
מבין את האמא. היא כנראה רצתה לשמח את הילדים ובעלה והחליטה לנהוג בזהירות. היא עושה עם מה שיש לה. אם זה היה סכנה של ממש היא הייתה מוותרת ומתבאסת בבית אבל היא כנראה מבינה שזה לא כל כך נורא אם נוהגים זהיר מהרגיל. ואני הקטן מסכים איתה.. אשריה :)
יהודי 20.08.19
14
הודו להשם שנגמק בקנס ולא חלילה באסון
nb0101981@gmail.com20.08.19
13
השוטרים האלו דוחים בסך הכל אמא יקרה שדואגת ומטפחת את הילדים שלה ופעם בשנה למרות המצב הכלכלי מוציאה אותם להתאוורר ואז מחכה השוטר שמראה לה כמה היא לא אחראית בא נראה אותו מארגן 8 ילדים ליציאה אוכל ביגוד תיקים וכו ועוד לעשות אווירה טובה ולא לתקוע את הילד שלו יחד עם הכלב מול מסך ולהיתקע באייפון בשכונה
שמעון21.08.19
אתה מכיר שאתה יודע כמה כסף יש להם והכל?? זה לא ניקרא לתפח תילדים... לא זורקים ילדים קטנים בפגג!! השוטר רק נתן דוח מתוך זה שזה התפקיד שלו שיהיה בעולם הזה סדר ולא שזורקים ילדים בפגג עדיף שתבכה עכשיו מאשר כל החיים שלה שיקרה משו לילד שלה!!!
אריאל25.08.19
איזה אנאלפביתית.
סילביה01.11.19
מה עם הביטחון של הילדים? אין מקום באוטו שתיסע באוטובוס לא חייבים להתאורר באוטו
אני21.08.19
12
אני היה לי כזה מקרה וברוך השם קיבלתי קנס של 500 שח ושלילה על תנאיי של חודשיים למשך שנתיים. השם יעזור גם לה שלא תצא בקנס כבד.
יהודי אמיתי20.08.19
נו נו אשריכם ישראל
משה20.08.19
11
טוב שוטרים נכבדים לכו לחפש משהו רציני ואל תבלבלו תמוח . זה רכב שטיישן מה הקישקוש. תן דוח וסע לשלון
יעקב20.08.19
10
לא מבין. אמא
עמי 21.08.19
9
טענה חסרת היגיון וקטנונית. מה הקשר בן הרצון הטוב שלה לעשות אווירה נעימה לילדים, בזה שהיא מסכנת את חייהם. אם אתה נוהג אתה אמור להבין שבימים אלו יש עומס בגבישים ולא ימלט מתאונה קלה שיכולה לשבור את הגב לאחד הילדים רח"ל. וזה בדיוק תפקיד המשטרה. גם אם נניח שהמניעים של השוטר היו לא לשם שמים, זה לא מפחית ב
לתגובה 2821.08.19
8
יש הרבה סיכונים שלוקחים וזה לא כזה נורא, הרי באוטובוס מחזיקים תינוק על הידיים וכן במונית אז לא קרה כלום. המשטרה זה גוף תאב פרסום ותשומת לב ורב השוטרים גם עושים עברות תנועה, האם ששוטר מדבר בקשר עם המקרופון ביד זה לא נהיגה בקלות דעת??? איכסססס
יוסי20.08.19
הנהגת אשמה כיון שלא עשתה חלונות כהים הגלגל ים נראה חשוד מהצד , אילו היו חלונות כהים כהים , השוטר לא היה עוצר אותה... אני מדבר מניסיון של רבים ... השוטרים יודעים שחרדים דוחסים ילדים ברכב ומנסים לצוד אותם בהקשר לעצם המעשה ברור שהיא פחות מסכנת חיי האדם מאשר בנסיעה באוטובוס או במונית עם נהג מופרע
עיצה לכולם.כנסו20.08.19
החרדים דוחסים. החילונים לא, כי אין להם.
איציק21.08.19
7
אנשים כדי לצאת ידי חובת המודה נוסעים לעיר אחרת בימים חמים בעיר חמה כמו טבריה נודדים בדרכים ומשכירים חדר וחצי באלף וחצי רק כדי להגיד לשכנים והחברים היינו פה והיינו שם, בנוסף לכל הסכנות והטביעות, תעשו במקום זה באותו כסף שבוע או חודש פעילויות במקום מגוריכם שף שילמד את הילדים והנערים הכנת דברים מענינים,
משה בן אברהם20.08.19
6
מה הבדל במונית לא צריך בוסטר הכל ביזנס במדינה הזהות
ללא שם20.08.19
5
חבל אבל שהשוטר מבהיל את הילדות,זה טראומה לכל החיים...
שרי20.08.19
4
לאוכלוסייה הזו לא מעניין אותם הילדים אלה כמה עושים : פרו והורבו...... גם צריכים לראות איך נוסעים בתחבורה ציבורית ...ואם אין להם כסף : שלא התרבו יותר מידי ...כל שנה מבאים ילד לעולם הזה ....עצוב ולא לדבר על זה ששוחכים ילד ברכב????....
סילביה01.11.19
3
השם נתן השם לקח...עדר של מטומטמים מנשקי מזוזות,תפסיקו להשריץ ילדים אם לכם איך לגדל בבטחה בני ברק עיר ללא חוקים פח זבל לא יותר
חילונית 20.08.19
נראה אותך עם ילד וכלב אנחנו נגדל כמה ילדים שה ישלח לנו
רוני21.08.19
תפסיקי לומר לנו מה לעשות תשריצי את הצחנה שלך אצלך בבית
חרדית21.08.19
מה אתה מקשקש? מה זה קשור? סתם להסית, חילוני טמבל.
איציק21.08.19
יצא דווקא מחקר שחילונים מקפידים הרבה יותר על ה ''מצווה'' הזו של לנשק מזוזה...
יאיר23.08.19
2
חוסר אחריות וחילול ה' גדול אין מקום ברכב לא נוסעים ממש סכנת נפשות
רוית20.08.19
כל דבר זה חילול ה'. לך תלמד את ההלכות ואז תכתוב. גם כשאתה נוסע על 140 זה חילול ה'?
איציק21.08.19
1
מסכנים הילדים בטח בטראומה מהשוטר, איך שצעק על אמם
ת20.08.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24