כיכר השבת

טור תגובה

מה קרה לכם, יהודים?! // עו"ד אביגדור פלדמן

מאיפה זה בא לכם, הפוליטיזציה של הדת, האימוץ חסר הסייגים של השיח המסית של נתניהו? מה לנתניהו ולכם, ומה לכם ולו, לתאוות הפרסום שלו, לחמדנות חסרת הרסן? • הפרקליט הבכיר בפנייה ישירה לגולשי 'כיכר השבת' (דעות)

153
עו"ד אביגדור פלדמן | כיכר השבת | כ"ד באלול | 24.09.19
כותב השורות
כותב השורות (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

קראתי את טור הדעה של ד"ר הלל בן שושן, "צו השעה פיוס היסטורי עם המרכז והשמאל", מנוסח כראוי, שקול, מאוזן, אבל אחר כך קראתי את תגובות הקוראים לטור וחבל שכך עשיתי.

מה קרה לכם יהודים טובים מאז עזבתי אתכם לפני יותר מחמישים שנה, והתחלנתי ורחמנא ליצלן, גם השמאלתי והשמאלתי, אבל מעולם לא שנאתי יהודי דתי או חרדי.

לא כך אני זוכר אתכם מבית הכנסת פועלי צדק, ברחוב עלייה, גדוש בחגים בעובדי כפיים, מנופאים, פחחים, חרטים, כורכי ספרים כמו אבי ז"ל, מאירי פנים, לא פוליטיים, ענייני שמאל וימין לא הטרידו אותם, לא שונאי ערבים וכאלה היו גם החרדים-חרדים, בבית הכנסת של חסידי הרבי מסוקולוב שאמי היא נכדתו.

ועכשיו התגובות הגסות הפונות אל הכותב, "הוא רוצה שנשתף פעולה עם טרוריסטים", ותגובות שבבית הכנסת בבית ספר בילו, שאליו המשכתי ללכת בחגים עד השנים האחרונות, כשגיליתי שבבית הכנסת פועלי צדק, אין מנין ביום כיפור, היו רואים באמירה "לנתניהו אין קופת שרצים ואותנו קשה לשכנע שחמגשיות ופרסום אוהד צריכים להפיל את ראש הממשלה", סוג של עבודת אלילים, והיו מזכירים לכותב שאולי אין לו קופת שרצים, אבל יש לו שרצים בצלחת.

כל שנותיי כנער הייתי מוקף במשפחה של כל גווני הדת, מפדלניקים, דודי רבא, אהרן יעקב גרינברג, כיהן כאיש מפדל בכמה כנסות, היה חבר ועדת חוץ ובטחון והיה סגן יו"ר הכנסת, משפחתי הם צאצאים של הרבי מסוחצ'וב, הרבי מסוקולוב, וצאצאים ישירים של הרבי מקוצק, יראי שמיים, נזהרים מקלה כחמורה, לא ילבינו פניו של איש, בודאי לא מבטלים עצמם, לא בפני בן גוריון, לא בפני אשכול, לא בפני יצחק רבין, לא שונאי חילונים - לכל היותר רואים אותם כטועים.

למשל תגובה מספר 16, המכנה את הכותב "שמאלן קיצוני", שייך לארגון שמאל קיצוני, "רואים את הארס והשומן נמסים ומתגלים שיניו הטורפות", ואחר מספר 13 מכנה אותו "לץ יהיר מנאמני 'תורה ועבודה'".

מאיפה זה בא לכם, הפוליטיזציה של הדת, האימוץ חסר הסייגים של השיח המסית של נתניהו? מה לנתניהו ולכם, ומה לכם ולו, לתאוות הפרסום שלו, לחמדנות חסרת הרסן?

ואם יורד מן הבמה, ואם יורשע בבית משפט לא בגלל חמגשית, אלא בגלל גניבה של עשרות ומאות מיליונים של שקלים מכיסכם ממחיר שירותי בזק, תמורת פרסום אוהד, לו ולאשתו, שלא נרחיב עליה את הדיבור, לאן תשאו אז את החרפה שלכם? תעברו ללקק לפריץ החדש?

המגיבים גסי הרוח מצדיקים כל מלה שכתב ד"ר בן שושן, רוח רעה נכנסה בציבור הדתי ובעיקר בציבור החרדי, ואל תסמכו על כך שגדולי התורה שאתם מזכירים מסכימים איתכם, לא הרב שך ולא הרב עובדיה יוסף, אדם ששמר כל ימי חייו על קשרים מצויינים עם המצרים, הערבים, קשרים שסייעו לו לחלץ את בני שנעצר על ידי חיילים מצרים כשניסה לצורך כתבה לעקוב אחרי מחפשי מקלט אפריקנים שחצו את מדבר סיני במטרה להגיע לישראל.

אני מניח שכל אחד מכם היה אומר מה לנו ולבנו של השמאלן הזה, שיינמק בכלא המצרי. צר לי שציבור של אנשים פיקחים חדי מחשבה, ריאליים, היודעים לשלב תורה ועבודה, ביטוי שהפך בפיכם לקללה.

>> מעוניינים להגיב בטור דעה משלכם?
שלחו אלינו למייל - desk@kikar.co.il
והטורים הטובים ביותר, יפורסמו ב'כיכר השבת' <<

תוכן שאסור לפספס
153 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
129
כן, זה אני שכתבתי "הוא רוצה שנשתף פעולה עם טרוריסטים" ולא הבנתי מה לא ברור עו"ד שמאלני הרי הד"ר הלל ה"חכם" שלך אמר שנשתף פעולה עם החברי כנסת הערבים שזה אומר אחמד טיבי שאומר שהשהיד זה שיא התפארת וטוען שברגותני המחבל הוא מנהיג לאומי או חנין זועבי שאמרה שחוטפי ורוצחי שלושת החטופים אינם טרוריסטים או היב
רוטשילד25.09.19
128
מסכים איתו מאד, סגידה לביבי דבר חמור מהתורה, לדעתי
גבריאל25.09.19
127
נתניהו חושב שהוא זכאי .. מה הבעיה שלו ללכת להלחם על חפותו ולחזור בעוד 4 שנים לקדנציה הבאה הוא יהיה בן 71 זה בסדר גמור וגם תוך כדי המשפט יוכל לתת הרצאות להרויח כ 100000 דולר להרצאה נקי ממס יתן 4 הרצאת בחודש והוא מסודר מבחינת הוצאות ההגנה שלו יותר מכך יוכל לחיות בקסריה בכבוד מלכים יזוכה יחזור להי
james25.09.19

הצגת כל התגובות

126
בדיוק כמו שלא שכנעת אותנו בזה שהתחלנת ללכת בדרכך כש'גילית את האור', כך לא תשכנע אותנו בשום דבר. אנן בדידן ואינהו בדידהו.
דני25.09.19
125
היסטורית נחמד לקרוא על הווי החיים של פעם אבל בתכלס יש עובדות שאז לא שמו לב אליהם שהשמאל מעונין מהעלמת הדת במדינה מעונין לתת שטחים בתמורה ל&quot;שלום&quot; שזה ממש סכנת נפשות למיליוני יהודים בארץ ישראל מציג כלפי העולם עמדה חלשה ותרנית ופשרנית בלי שום גאווה יהודית ואלה בדיוק הסיבות שהחרדים לדבר ה&#039
ט25.09.19
בנוגע ללתת שטחים לערבים גדולי התורה חזרו בהם למיטב ידיעתי
יהודי26.09.19
היו כמה וכמה גדולי ישראל שהחזיקו בעמדה של השמאל לגבי החזרת השטחים. ולכן מה שאתה כותב בנושא זה הוא לא נכון.
צביקה25.09.19
נכון, בעבר היו מגדולי ישראל שהיו שתמכו בפשרה טריטוריאלית, אך לאחר שהתברר שיש לנו עסק עם חיות טרף, שאינם מעוניינים בפשרה אלא בחיסול ישראל הם שינו את דעתם. למיטב ידיעתי אין כיום שום פוסק או מנהיג חרדי בעל שיעור קומה אשר מצדד בהחזרת שטחים. תקן אותי אם אני טועה.
יוסי25.09.19
124
מעניין שאתם מפיצים שנאה כלפי הדת עשרות שנים, מקשקשים על הדתה ורוצים למנוע מאיתנו אפילו פת לחם, משקרים בעזות מצח, אבל אחרי הבחירות נזכרים "להוריד את הגנב מן העץ" כדי לדפוק את ביבי זלזול בוטה באינטיליגנציה של מליון איש
פרומן24.09.19
123
עו״ד איך לא הזכרת את ההסתה של לפיד וליברמן? אפילו במשפט אחד לא הזכרת אותם למה?אני פונה אליך כי אני יודע שאתה שוחר צדק איך יכולת להבליג את דברי הבלע
משה24.09.19
122
מה זה משנה מאיפה באת אלה לאן הלכת ליראות בשדות זרים ושכחת מאין באת אתה איש מרץ שמגן על מחבלים
מוטי לוי 5124.09.19
121
הטור שלך עצמו מלא בהוצאת דיבה והוצאת שם רע וליכלוך על נתניהו. מר פלדמן, תחסוך את זה מעצמך. קשוט עצמך תחילה ואחר כך קשוט אחרים.
טול קורה24.09.19
120
אני מסכים עם חלק מדבריך שיש ערבוב מסויים בנושאי פוליטיקה ודת +לאומנות אבל אדרבה כאחד שמגיע ממחנה השמאל אתם אשמים שהתעסקתם כל הזמן בנושאי דת והתערבות לחרדים וזה מה שהרחיק את היהודים המאמינים מהשמאל במקום לחבר אותנו בנושאי חברה ופגיעת זכיות של השלטון ועוד שאפשר לשתף פעולה עם השמאל העדפתם נןשאים שנוים
מאיר24.09.19
119
גם אני כחרדי מבטן ומלידה לא מבין מה לציבור החרדי ולאתאיסט הזה שהעסיק בביתו חשמלאי בעצם יום הקדוש. לא מבין את הסגידה לנתניהו. את עבודת האלילים הזאת. מה לנו ולו?
אברהם24.09.19
אני לא מבין, איך אדם שמגדיר עצמו כ ''חרדי מבטן ומלידה'' מאמין ללשון הרע,או יותר גרוע-להוצאת דיבה ושם רע- שהאיסור להאמי ובכלל לשמוע כתוב מפורש בחפץ חיים..ממש לא נתחוור לי
אתה ראית?27.09.19
118
קראתי ונהניתי עד ש... "ללקק לפריץ החדש", יצא לך הסטראוטיפ שאנחנו מטומטמים חסרי דעת. מותר לחשוב שביבי בסך הכל בסדר.
יעקב24.09.19
117
שנאת הדת ושנאת הימין ותפירת התיקים הוא מאותו שורש
חיים.24.09.19
116
בושה לאתר חרדי להביא את הכתבה הזה שמלגלג על הציבור החרדי
ימיני קיצוני24.09.19
115
מה קרה לכם, השמאלנים? צביעות זו מילה עדינה לידכם. בדקת לגבי החברה של בני גנץ, יקירך? ולגבי אמיתות הכתבות האוהדות ללפיד?
אני25.09.19
114
עוד איזה 0מאלן שאוהב את כל העולם חוץ מאת ביבי
אלחנן25.09.19
113
השמאל הפלדמני והזנדברגי רוצה לשחד את החרדים ושאר הדתיים בכסף כדי להפכם לבשר תותחים במלחמת כנגד ההתנחלויות ןמכינת עלי למשל ובעד הטרור ו הסתה הערבית.. בנו של מר פלדמן לא היה צדיק. הוא רצה לאפשר ל מסתננים הבלתי חוקיים לפלוש לכאן.. בלי תמימות מר פלדמן הפיקוח.. משה אמת, תורתו אמת והשקפת עולמך מבוססת על ש
צפוני25.09.19
אפשר לנסח את התגובה גם בצורה הפוכה.. נתניהו משחד/רוצה לשחד את החרדים בכסף.. תשלים את המיותר.
איש יהודי25.09.19
למה מי שמתנגד להתנחלויות הוא שונא ישראל? למה כל הזמן השפה הזאת??? למה אי אפשר להיות אוהב ישראל ולחשוב שההתנחלויות מזיקות למדינת ישראל ולעם ישראל? היו גם גדולי ישראל שהחזיקו בעמדה הזו. חד משמעי. וגם העובדות בשטח מצדדות בעמדה הזו. וגם רוב מוחלט של בכירי הצבא מחזיקים בעמדה הזו. והנה לך בדיוק למה שעו"ד
נפתלי25.09.19
112
אביגדור פלדמן היקר. העובדה שאביך היה דתי ואמך נצר לאדמו"ר לא הופכת אותך למישהו ששוה להקשיב לו. רוב דבריך עסקת בייחוס שלל ובמיעוט בגידופים כלפי מי שחושב אחרת ממך. לחרדים אין שום עניין בנתניהו אישית. כלום. יש להם עניין שלא לשתף פעולה, ולו בפסיק, עם מי שחרט על דגלו מלחמה בהם, בחינוך ילדיהם, ברמיסת השב
משה25.09.19
111
מה קרה לך??? ידידי המלומד, הלא אתה בעצמך יודע שהסיכוי לצאת זכאי במשפט בארץ זה בערך כמו לזכות בלוטו.... אין פה מערכת משפט אמיתית באמת ואתה בעצמך יודע את זה. לא באמת אכפת לרוב החרדים ימין או שמאל אנחנו פשוט יודעים להעריך אנשים מוכשרים, בעוד כמה עשרות שנים נתניהו יזכר כראש הממשלה הטוב ביותר של ישראל מא
גיא25.09.19
110
החרדים היום הם לא החרדים של פעם....עזוב שמאל ימין הבעיה היא שאין דרך ארץ.כמי שקורא תגובות כאן תקופה ארוכה שפת ביבים , פעם חרדים היו עדיני נפש והיו בוררים כל מילה, אז היה אליהם כבוד גם מחילונים.עתה שפת שוק כך שלא רואים בנו טובים יותר.
החרדים היום הם 24.09.19
אם תקרא מעט היסטוריה תבין שככה התחילה מלחמת העולם.. זה הפרצוף האמיתי שלכם שעמלתם עליו רבות .. אז על מה אתה מתלונן ?
יעל25.09.19
כבוד אל החרדים מהחילונים? נו נו.. קראת פעם יצירות ספרותיות של סופרי ומשוררי העליות הראשונות? את הביקורת הקיצונית שלהם ביחס ליהדות החרדית והאדוקים?..
יוסי25.09.19
109
עד שאתה שואל מה קרה לנו, תשאל את חבריך ממרצ מה קרה להם. ולדוקטור טיבי מנגלה, ידידך בנפש
ראש ישיבה24.09.19
108
התורה שלנו היא תורת חיים והלומדים אותה חפצים בחיים ואינם חפצים למות מאותם 400 מחבלים שאתה אוהב יותר מביבי, וד"ל.
מוישה צ'אלמר24.09.19
107
עו"ד פלדמן יש לי שאלה קטנה אליך אם ראש הממשלה יציע לך להיות אחד מפרקליטיו, התסכים??
אהרון24.09.19
106
עוד חוכעם אחד, שחושב שהוא נשלח משמים לחנך את הציבור החרדי הנבער מדעת. תישאר בחור שלך, בשמאלנותך, ותעזוב אותנו בשקט. ההבדל בינינו לבינך הוא, שבניגוד אליך אנחנו לא מוסתים ע"י התקשורת, ואנחנו לא רוקדים קדוש למערכת המשפט, המוטה בצורה קיצונית, ומנוהלת ע"י חונטה מאפיונרית. התקשורת ומערכת המשפט זכו ביושר ב
אורי24.09.19
105
לפיד החרים את החרדים, ליברמן רוצה לחנך אותם מחדש. אז מה אתם מצפים? לחרדים אין כלום עם הימין וביבי. אבל יש להם חשבון עם לפיד וליברמן. אם השאלה הייתה ביבי או טיבי, אולי באמת היה עדיף טיבי. אבל אם השאלה היא ביבי או לפיד, ברור שנלך עם ביבי. והסיפור על אבא שלך או סבא שלך לא מעניין. את זה תלמד את הילדים
מי שנלחם בחרדים לא יקבל את הלחי השנייה24.09.19
אתה באמת חושב שאחמד טיבי, השונא ישראל הזה שבעד טרור של מחבלים כלפי אזרחים חפים-עדיף על בנימין נתניהו,האיש והאגדה של הפוליטיקה הישראלית? רק בגלל שטיבי הצביע בעד להעביר לחרדים כמה תקציבים? תתבייש לך , תאוותן ממון שעוזר לנאצים בתאוריות שלהם
יאיר27.09.19
104
צודק במאה אחוז. החרדים נסחפים למקומות שלא שערום אבותינו ורבותינו
יוסי24.09.19
103
לעו"ד אביגדור פלדמן הנכבד, יש לי תחושה שיש כאן מגיבים מטעם (הימין הקיצוני). כלומר: יש להם עניין להאדיר את הימין ולהשמיץ את השמאל. לצורך זה הם "משתמשים" עם הציבור החרדי. כביכול הוא הנרדף הגדול של השמאל בעוד שלמעשה הם פשוט מכוונים למלחמת ימין-שמאל. הא ותו לא. בהצלחה משה
משה24.09.19
משה, נראה לי שדווקא אתה הוא המתחזה שמנסה להציג מצג שווא של חנופה לאביגדור פלדמן, כאילו החרדים מזדהים עם דבריו. אז זהו, שלא. אנחנו מתעבים את הגישה השמאלנית, שנלחמת בכל היקר והקדוש לנו.
יוסי24.09.19
מר יוסי הנכבד, התקפה אישית רק מחזק את הטיעון שלי. אינני חוזר בי מדבריי. עברתי על התגובות כאן וגם במאמר של ד"ר הלל בן שושן ויש לי תחושה שיש מגיבים מטעם. לא כולם. ובהחלט יש גם מגיבים עם טעם.. לגופו של עניין: כפי שאמרתי שיש מגיבים עם טעם ואין ספק שיש משהו בגישה של השמאל שרחוק מאוד מהגישה של התורה. מאיד
משה24.09.19
102
מר פלדמן נתניהו הוא מוכשר.והכי מתאים היום להיות ראש ממשלה .אז בא תבין שכל התיקים שפתחו לו זו רשעות לשמה ביבי לא לקח שקל לכיס בסך הכל ביקש שיתנו לו כתבות אמיתיות !ובנתיים מיזוג בזק יס עשה רק טוב לאזרחים .
סילון24.09.19
101
שיראה את התגובות באתרים חילונים על דתיים וחרדים
רן24.09.19
100
חרדים הם לא טיפשים לא נותנים את הלחי השניה למי שמקניט ומסית נגדם כבר שנה שלמה
יחיאל24.09.19
99
לרבי מקוצק היה אח שרצה להיכנס אליו והיה דוחק גדול מאד, יצא הרבי ושאל אותו מה אתה דוחף,ענה לו אני אחיך, אמר הרבי מקוצק 'וויא פאלט מען אויס א ברודער . איך עולה בדעתך שאתה אחי..........
שחר25.09.19
98
הכתבת או הכותב שהם שני אנשים שונים שולפים ציפורניים מזגזגים בין אלה הרוכבים על האגו ומדירים עצמם ממחויבות לאיחוד הקרע בעם , או שזאת הטחת רפש על ראש הממשלה .
לא הבנתי 25.09.19
97
עו"ד אביגדור פלדמן - עליך נאמר: שנה ופירש קשה מכולם. על כן כדאי שתקיים בעצמך המשכיל בעת ההיא ידום.
מרדכי היהודי25.09.19
96
אדון פלדמן, בטוח אתה מכיר את המשל שהשועל מציע לדגים לצאת אליו מהמים כדי שיוכלו לחיות איתו בשלום ביבשה כאבות אבותיו. אחרי קמפיין רק לא חרדים וההדתה והסחתנים והם רוצים את כל הכסף של המדינה אנו מבנים מי זה השמאל הישראלי. בנוסף אל תתמם עו"ד בכיר אתה יודע היטב שמערכת המשפט הישראלית יחד עם התקשורת והמשטר
בני25.09.19
95
התנך כולו פוליטי. העמידה מול פרעה פוליטית ספר דברים מלא במצוות פוליטיות. ואם מותר לשאול. מה קרה לך.
אוריאל25.09.19
94
פלדמן! חלפו הימים שחרדי ירקוד לכבוד הפריץ החילוני וילקק לו , עד היום לא ראיתם פגם בשיתוף שלנו בקואליציה אך משהו קרה לחרדים .. היום יש להם קצת כבוד כבר לא מגישים לכם את הלחי השניה ! ומאז קפצה לכם האנטישמיות החוצה, אין לנו כבוד לפטרונים ולאדונים אין אנו זקוקים למוסר המתחסד שלך מי שעבור כסף ימכור את הא
סלט טונה25.09.19
93
תשמע טוב מר פלדמן, ביבי אף פעם לא דיבר נגד הדת ונגד חרדים, ולנו אין אימון במערכת המשפט ובמשטרה והפרקליטות, אז למה שנאמין להם, עובדא שבניזרי ישב ארבע שנים בכלא על פי עדות יחיד, שהודה אחר כך ששיקר, אז למה שנתחשב בהאשמות טפשיות של סיגרים וכדומה, למה המשטרה לא חוקרת מה פתאום התקשורת נגדו, מי מממן את זה,
דוד24.09.19
92
קראתי את דבריו בשירותים איש שהגן על רוצחי ילדינו הוא יטיף לנו מוסר תפנימו אנו בזים לכם ולעולם לא יהיה חלקנו עמכם
יוני24.09.19
91
לחרדים אסור להיות מעורבים בפוליטיקה ולכרות בריתות עם צד כל שהוא.ענייני הדת והישיבות הם שאמורים להיות בראש מעייניהם ועל זה ינהלו מו"מ עם כל צד כשצריך.טעות גדולה היא לקשור עצמם לצד אחד ובאופן אוטומטי שפירושו שהם נגד הצד השני לא היה בעבר דבר כזה.החרדים יכלו למנוע את הבחירות האלה אילו התנגדו להן וכך היו
בלי חרמות 24.09.19
90
מה זו השטחיות הזו? מי אמר שכל המגיבים חרדים? להאשים את כל הציבור החרדי בגלל כמה טוקבקים, זו הרמה?! אני זוכר בילדותי בעיר חילונית שהחילונים לא שנאו חרדים ולא הסיתו בריש גלי נגדם וקראו להם עלוקות ומוצצי דם. נגד המסיתים מצד ה"נכון" שהם רמטכ"לים, עיתונאים לשעבר, שומרי בארים, אין לכבודו המלומד מה לומר? ה
יוסי24.09.19
89
כמה נקודות: 1. "ענייני שמאל וימין לא הטרידו אותם, לא שונאי ערבים וכאלה היו גם חרדים-חרדים" - בוא תראה לנו דוגמא איך ענייני שמאל וימין לא אמורים לעניין אותך - ואל תתערב בשיח... 2. "כורכי ספרים כמו אבי ז"ל", "רבי מסוקולוב שאמי היא נכדתו", "משפחתי הם צאצאים של הרבי מסוחצ'וב, הרבי מסוקולוב, וצאצאים ישי
פוץ24.09.19
88
סבא שלי היה רב... נו, ומה קרה לכם, יהודים?
הגמל לא רואה דבשתו. מטיף ומטיף.24.09.19
87
פלגינן דיבורא. במישור האישי אתה והחילונים אחים שלנו. וכולנו תקווה שיאיר עליכם האור ותראו שהאמת היחידה ותכלית החיים היא התורה ויש בורא לעולם ואין שום דמיון אחר. כולנו עמדנו תחת הר סיני ויחן כאיש אחד וגם כולנו בני איש אחד(יעקב אבינו). תמיד נשמח לעזור לכם בכל צרה שלא תקרה אתכם. הסיבה שאנחנו לא הולכים
בוא נעשה פלגינן25.09.19
עליך להחליט מי אתה. אם אתה מרגיש חלק מהמדינה (על כל בעיותיה שכתבת - המוצדקות והפחות מוצדקות) אז אתה יכול להשפיע על המדינה ולקחת אותה לכיוון שאליו אתה רוצה, תוך התחשבות באחרים, כמובן. לעומת זאת, אם אינך מוכן להרגיש חלק מהמדינה - אין לך שום זכות להשפיע עליה, לשום כיוון. שים לב מה כתבת: מצד אחד, אתה ל
חנן. ב.01.10.19
86
מה קרה לך??? ידידי המלומד, הלא אתה בעצמך יודע שהסיכוי לצאת זכאי במשפט בארץ זה בערך כמו לזכות בלוטו.... אין פה מערכת משפט אמיתית באמת ואתה בעצמך יודע את זה. לא באמת אכפת לרוב החרדים ימין או שמאל אנחנו פשוט יודעים להעריך אנשים מוכשרים, בעוד כמה עשרות שנים נתניהו יזכר כראש הממשלה הטוב ביותר של ישראל מא
גיא 25.09.19
85
זה מה שיצא מהקוצקר? קיצוני שמאלני בנוסח קוצק. וכבר אמר הקוצקר: כל שאור וכל דבש לא תקטירו ממנו אשה לה'. הקב"ה לא אוהב חמוץ מדיי ומתוק מדיי.
משה חיים 25.09.19
84
עורך דין פלדמן אני גם חושב שצריך להיות נייטרלים אבל אשמח אם תקנה את ההסתה של אביגדור וכחול לבן שכאילו כל העולם מוכרע בנושאים הללו הרי ליברמן ישב 20 שנה עם חוק טל שהוא הרבה יותר גרוע מהחוק הקיים לגבי שאר הדברים מדובר הפרצות שיהפכו אותנו לשני עמים ברית הזוגיות חילול שבת שמתחיל בקטן
אמיר25.09.19
83
הקנאה על נתניהו מוציאה אנשים מדעתם. זה פשוט לא יאומן. הקנאה אוכלת אותם. חמדנות.. פרסום.. כאילו ראש הממשלה אמור להיות סגפן מצדיקי הדור.. כאילו לפיד אינו חתיכת ג'לי ריקנית ונבובה. כאילו יעלון ואשכנזי הם ממש סגפנים.. כי הם לא מרשימים כמו ביבי.. אדון פלדמן.. ככה זה כשעוזבים באר מים חיים.. לא קולטים אפי
קנקער25.09.19
82
אין עם מי לדבר. יש לזרוק אותם מהמדינה בכח ויפה שעה אחת קודם. שפת הדמוקרטיה והנאורות זרים להם.. כמו שהערבים עלולים להרוס אותנו מבפנים כך גם החרדים. לא ניתן להידבר עם צבור מוסת ונבער. רק לזרוק אותם מפה בכח. שיבואו בדרישות למדינות אחרות, שינסו לכופף את הבלגים, הנורבגים או האנגלים, נראה את הבטלנים האלה
אין עם מי25.09.19
שפת הדמוקרטיה והנאורות זה בדיוק הבעיה שלכם במקום לייצג את עצמך ודעותיך האמיתיות נתלה &quot;בשפות חשובות&quot; למיניהם שגורמות לך להרגיש שאתה שווה משהו תהיה אמיתי מקורי ועצמאי יעזור לך הרבה (מתכוון ממש לדברים כפשוטם)
יש עם מי26.09.19
81
אנחנו מבינים שמי שתומך במחבלים ותומך בפינוי יהודים מביתם לא יטייב עמנו זה לא פוליטיקה זה החיים עצמם. אנחנו שייכים לרוב המסורתי במדינת ישראל ולא למי שקורא להדיר אותנו מהחיים הציבורים. שכחת "ממשלת אחדות חילונית" היתה הפרסומת של המרכז והמחנה הדמוקרטי.
משה וובר24.09.19
80
לכב' מר פלדמן, הינך מדבר על השיח האלים מצד גולשי כיכר השבת,אך לא אנו התחלנו זאת. האם יוצא לך לקרוא את תגובות במדיה החילונית על הציבור החרדי, האם יוצא לך לקרוא טורי דעה מתנשאים של עיתונאים בגרוש כשמדובר על ציבור החרדי? דרשטרימר הוא קומיקס ליד כל האלה
יהודי פשוט24.09.19
79
פלדמן, אני כתבתי את התגובה "לץ יהיר מנאמני תורה ועבודה", ולצערי לא קראת טוב. לא נאמני "תורה ועבודה", "תורה ועבודה" אינה קללה וגם לא "פועלי צדק", אך "נאמני תורה ועבודה" שהלל בן שושן חבר בו, הוא אכן ארגון שדינו לקללה ולא לברכה, מאחר וארגון זה חרט על דגלו את שנאת האורתודוקסיה השמרנית והאותנטית, וחבריו
זלמן24.09.19
78
די לראות מה רשימת הדרישות של כחול-לבן ...
לב חכם לימינו24.09.19
77
השמאל בחרדה שביבי יעלה,אבל מה לעשות שאפילו מי שנכדהם של אדמורים ורבנים גדולים ככל שיהיו באמת שכחו מה זה להיות יהודים והדוגמאות הם למכביר:א,ברית הזוגיות.ב,פונדקאות לתועבה הגדולה שבתורה.ג,תחבורה בשבת,ד,שנאה לכל מה שריח יהדות נודף ממנו,אדון פלדמן הנכבד חבל שבשביל אינטרסיים צרים ושנאת נתניהו אתה ושכמותך
אודי24.09.19
76
מה לנתניהו ולנו? אנחנו מחונכים להכרת הטוב, מושג ביהדות ואחד משורשי המידות-לא להיות כפוי טובה, כנראה כשלימדו על זה בחיידר שבו למדת אתה כבר היית רגל אחת בחוץ ולא הפנמת.. מגיב 22 כתב שנתניהו הוא זה שעזר לך עם בנך..ואם זה נכון זה רק מוכיח את הנ''ל-אתם לא יודעים מה זה הכרת הטוב-נתניהו עזר לנו בכל מקום שי
יאיר24.09.19
אני מוסיף עוד: החרדים יודעים שמי שהביא את ההישגים הכי כבירים ומשמעותיים למדינה, הן בכלכלה, הן בביטחון,הן ביחסי חוץ, הן בחינוך-בהכל הוא מר בנימין נתניהו,שנוא נפשך עו''ד פלדמן-ולכן הם כ'כ חוששים למעמדן ןלכך שיצא מ'כס המלכות'- והם לא בוחנים את האידאולוגיה שלו, כי אם תחשוב טוב תבין שזה לא באמת משנה האם
יאיר27.09.19
75
הסנגור האולטימטיבי ?! מר פלדמן, לפני ואחרי הכול אתה מוכר כסנגור שייעשה הכול אפ' למען העבריינים השפלים ביותר.כאחד שעוקב אחריך לא רק בזירה המשפטית, אני נדהם איך זה כשזה מגיע לראש הממשלה (שנוא נפשך וחברי המלייה שלך) אתה חורץ דין ועוד בטרם השימוע . גם בהנחה שיוגש כתב אישום בסופו של יום שהרי לא ייתכן אח
חיים מליץ24.09.19
חיים מליץ - תגובה מעולה וחריפה. ישר כוח!
יוסי24.09.19
74
אביגדור שמאל חלש נקודה. החרדים רק עם הימין !
אנונימי24.09.19
73
לא נותר לי אלא לומר, שיש ביננו הרבה אנשים עם שנאה עצמית, מה נעשה? זו המציאות. הרי כל כתבה, של כל זב חוטם, שכותב שהציבור החרדי אשם במצבו, מיד יש הרבה תומכים.
איציק24.09.19
72
מאמר מטומטם, אין לחרדים היום מה לחפש בשמאל האנטי דתי, והתגובה המדויקת: אכלנו מהשמאל כל הרבה מרורים , השפלות, הקנטות, בזיונות, שנאה, קריקטורות מעליבות, קראתם לנו "בבונים", "מנשקי קמעות, משתטחי קברים, עובדי אלילים", "עדר בהמות מלחכי קש וגבב", אתם כל כך שונאים את ה"דוסים", את המתנחלים, את יהודה ושומרון
נתנאל כ.02.10.19
71
המאמר שלך חד צדדי בצורה בולטת. איפה היית כשהשמאל הסית נגד החרדים?? אה מזכיר את משפחתך ואת הדתיים של הדור שלך שלא שנאו חילונים, אתה רק שוכח שאז ההסתה לא היתה כמו היום (אולי בגלל שהרבה התחלנו והסירו את הכיפה ובגדו בדתם כמוך) אבל היום שהציבור החרדי עומד על שלו אתה צועק למה החרדים לא מוותרים???
אודי25.09.19
70
אביגדור אני מקווה שאתה קורה את התגובה הזאת , אני זוכר את הפעם הראשונה שפגשתי אותך , זה היה בתור לקחת מסכות אב"כ בבית הלוויות ליד כוכב הצפון, אז כיכבת בצמרת הידיעות כמוביל בתחומך, אך כל הוויתך אמרה צניעות וסבר פנים נעימות, שנים אחר כך השם גלגל את זה שייצגת אותי נאמנות בימים הקשים בחיי, וטוב ליבך הרשי
אביגדור היה סניגורי 25.09.19
הייתי נוכח כאשר אחד מגדולי הדור אמר לבעל תשובה, שהתבטא כי אם היה יודע שהוא ייתבע בדין תורה על משהו שלדעתו נראה צודק [=על פי תפיסה חילונית שגויה, שחלק מבעלי התשובה לא משכילים להיפטר ממנה]: "כשחזרת בתשובה, לא עשית טובה לאף אחד, חוץ מלעצמך" ואידך זיל גמור.
זלמן25.09.19
69
כמדומני שקראתי פעם בשם עו"ד אביגדור פלדמן שתקף את המשטרה על זה שיש אצלה תיק מוכן על כל אחד כדי לשלוף לעת מצוא כשיקבל מינוי או ילך לפוליטיקה, ע"ע גל הירש ועוד אז מה עכשיו? שנאת נתניהו מעבירה אותו על דעתו?
דני25.09.19
68
הוא מנהיג טוב במדיניות חוץ , בבטחון ובכלכלה. בנוסף לכך, ישנה חזקת החפות מחד גיסא ומאידך שנאה עם קצף בשפתיים התומכת באידיאולוגיה העמוקה "רק לא נתניהו" מה שמחזיק עוד יותר את חזקת החפות. אני שונא את הבג"ץ ואת מערכת בתי המשפט ככלל ומלחמתו של נתניהו במערכת היא מלחמתי.
משה וייס24.09.19
67
שאלה לי אליך אדוני המכובד והמלומד. היכן הייתי ולמה לא נשמע קולך וקול חבריך השמאלנים כשדם חרדים הפקר??!! מושמצים ומוכים מילולית ופיזית כמעט על בסיס יומי הן מצד המשטרה והן מחבריך &quot;הנאורים &quot;. ממאמר זה נודף ריח של שנאה והדרת חרדים. חבל שהתאמצת לכתוב כי מבחינתנו המאמר הזה לעולם לא נכתב.
יעל 24.09.19
66
לאריק לא היה קופה של שרצים ?!...
אמנון אברמוביץ24.09.19
65
אני בעד פיוס של כל חלקי העם. אבל יש בעיה. ישנה הסתה פרועה כנגד הציבור החרדי. ההסתה הגיעה לרחוב. למעלה מ 40 מנדטים של אחים מוסתים הצביעו למפלגות שדיברו רק על כמה נורא לשבת עם החרדים. כמה נוראית היא השבת, וכו'. מה שאסור להגיד על ערבים - כשר נגד חרדים. אולי אשמים אנחנו - אבל עד כמה?
גדעון24.09.19
64
מה הוא מקשקש??? רק תראו את 5 הדרישות של כחול לבן מהליכוד כולם על דת ומדינה נגד הדת !!!!! השמאל רוצה להחריב את הדת. נתניהו אף על פי שהוא שקץ אך לא דרש חוקים לרמיסת הדת כמו חילול שבת ברית הזוגיות ועוד....
אבי24.09.19
63
לא קראתי את כל המאמר בכל אופן כדי שיהיה שלום בין יהודים צריך לעשות שלום עם מי שקבע מיהו יהודי ואם השלום יסתדר איתו ממלא כולנו נחיה בשלום אבל אם יש יהודים שמתכחשים לזהות היהודית שלהם וחושבים שיהודי צריך לחיות כמו גוי אז אין סיכוי שהענינים יסתדר..
פרופ'יש פתרון24.09.19
62
אדון פלדמן הצדק איתך. בכל מילה אבל כידוע הנבואה ניתנה לשוטרים והשוטה הגדול ליברמן כבר הגדיר את סמוטריץ שותפיו כמשיחיים ואת החרדים החרדים. האמת שכל התיעוב כולו בעיקר מהחדרים בא מרגשות המשיחית שיש להם לצערנו. אני יודע שאין כאן שמץ של גאולה ולכל אתה צודק בכל אות ואות. אשמח לדעת מי המורגנשטרן הכי קרוב
מגיבן24.09.19
61
ועשית ככל אשר יורוך גם אם יאמר לך על שמאל שהוא ימין. גם אם יאמר לך להפוך התורה קרדום לחפור בה, תשמע בקולו. גם אם יאמר לך שבארץ ישראל אסור לך לחרוש בזמן החרישה ולזרוע בזמן הזריעה, אסור לך. גם אם יאמר לך כי אם תראה ערבי רודף אחר אשתךלרוצחה. אסור לך לסגור דף הגמרא.. גם אם יאמר לך על אשתך כל כבודה בת מל
רבינו24.09.19
ככל אשר יורוך זה המצאת העיתונאים והעסקנים זה לשון רמב"ם פ"א מהלכות ממרים ה"א בית דין הגדול שבירושלים הם עיקר תורה שבעל פה, והם עמודי ההוראה ומהם חק ומשפט יוצא לכל ישראל, ועליהן הבטיחה תורה שנאמר על פי התורה אשר יורוך זו מצות עשה רק לסנהדרין יש את הדין הזה
אמיתי24.09.19
60
תשאל את לפיד ואת גנץ מדוע הם שימנו את המערכה נגד החרדים במערכת הבחירות, השמאל מצא בן ברית את לפיד מסית ושונא בן שונא דת מוצהר ומובהק, משום מה כאילו בלי קשר השמאל מנותק מהיהדות באופן בוטה וחזק הרבה מהימין החילוני, זה אומר דרשני.
יוסי24.09.19
59
מסכים במאה אחוז נתניהו כשלא היה צריך לחרדים זרק אותם בכל המדרגות והלך עם לפיד עכשיו הוא לא שומר להם אמונים הוא רק חושב על עצמו שיהיה לו גוש חסינות
מ25.09.19
58
למי לא היה סבא או סבא רבה דתי חרדי חסידי אדמורי הרי כל החילוניות התחילו לפני כ90 שנה ההיסטוריה הוכיחה שהשמאל שונא את הדת יותר מהימין שהוא יותר מסורתי ולכן אין לעורך דין החשוב שום טענות נגד הציבור הדתי
יחיאל25.09.19
57
בואו נתפלל שהדרק הזה יפול בידי חבריו המחבלים שהוא ככ מת עליהם רק לכמה דקות חלאה
הוא גבור עלינו . הכי קל25.09.19
תגובות מסגנון זה/ניסוח בכגון דא, רק מוכיחים עד כמה אביגדור פלדמן צודק.
הערה בעלמא25.09.19
56
לצערי לא תצליחו להסביר לערב רב ועוקרי הדת שום דבר, הם רוצים להשמיע ולא לשמוע הם אוהבים לשנוא את כל מה שקדוש וקרוב לשם ולתורה חבל על המאמץ להתיחס אליהם. הם אנטישמים לא פחות מאילו שהיו בשואה יהודי שומר תורה ומצוות מפריע להם ברקע.
לולי24.09.19
55
תקשיב טוב עו"ד מכובד. עליתי לפני 10 שנים + מחו"ל, ממדינה מאוד מכובדת. לא היה חסר לי כלום, יכלתי להצליח שם בגדול, בכל תחומי החיים. בחרתי לעלות ארצה, כי זו היא נחלתינו ובשביל להתקרב לדת בלי הפרעה. אני אקצר בדבריי: אין בעולם יהודים ששונאים יהודים, מתוך הסתה בוטה, בורות, נאיביות (הלוואי) או מה שזה יהיה
יוסי24.09.19
54
כבר הזהיר בשעתו רבן ואוהבן של ישראל גאון ישראל הרבי מליובאוויטש מפני ממשלת שמאל שתסכן את כל יושבי הארץ ורק תגביר את הטרור ולצערנו חוינו זאת על בשרנו .
מאוסלו ועד צוק איתן 24.09.19
53
לבן הארמי
ש24.09.19
52
ראשית זה שהשיח בחברה הישראלית הוא כפי תיארת, זה לא משליך על אף חרדי בעולם. כפי שבתגובות בכל האתרים, (בפרט על נושאים פוליטיים) הם בשפה כזו כך גם אותה סטטיסטיקה בא לידי ביטוי כאשר המגיב הוא אדם דתי, ואין זה משום שהוא דתי אלא למרות שהוא דתי. וכעת לגופו של עניין: בפוליטיקה הישראלית, החלוקה אינה לפי איד
מאמין בהשם24.09.19
51
עו"ד פלדמן הנכבד והיקר שלום דבריך יפים מאוד אבל אדוני הנכבד שאני לא חושב אותך כשונא חרדים אבל גם אתה יודע טוב של חרדי אין שום שנאה אישית לכל בן אנוש שנברא בצלם אלוקים אני מאמין שבן אדם שלומד תורה הכן יוכל לדבר עם כל אחד ששונה בדעתיו והוא לא רואה בו שנאה אלא אחד שהכן אינו מבין לצערי בחיי תורה בהבנה ב
חיים24.09.19
50
לדעתי הכל כלול במשפט אחד: "מי שרודף את החרדים הם אלה שרודפים את ביבי". ומי שמנסה להתחסד... שיפנה לידידיו המסיתים בבתי המשפט-תקשורת-ולפידמרמן
תעמולן שמאלן...24.09.19
49
חבל שעוסקים רק בחוסר לימודי ליבה ולא בחוסר חינוך ערכי, דמוקרטי ויהודי. כך גדלה חברה שעלולה יום אחד להרוס מבפנים את המפעל הציוני. סטודנט, חרדי לשעבר.
חרדים דגם 201924.09.19
48
שגם התפלל בבילו ... מסכים איתך בכל מילה !!!
כחרדי בן גילך25.09.19
47
תודה רבה לנתניהו שתחת ממשלתו דאגו לבנך ש"דאג" ל"מסתננים" אלימים ...
הכרת הטוב 25.09.19
46
איך אהבתי את כל המתייפיפים פה מולו אז נכון שלחרדיםיש מה לתקן אחד התיקונים זה לא להתייפייף בפני שמאלן מתייפייף
ללא שם25.09.19
45
היהדות היפה שאתה אוהב היא יהדות פלורקולרית נחמדה ולא מחייבת ונמצאת רק בתוך בית המדרש בזמן שהתורה היא לכל דבר ואספקט בחיים ולזה אתה קורה פוליטיזציה של הדת.ובטח אתה האחרון שתדבר מייצג רוצחים מחבלים.לך תגיד את זה להם
יאיר25.09.19
44
‏אמנם השתנינו. ישפוט השופט אם לטובה או לא כל כך... אולי העוורון שלך לראות שקופת השרצים נתלתה עליו ע״י חבריך הנאורים, מעידה על השינוי שלך אדוני? ומי אשם על הפלוטיזציה של הדת אם לא הפוליטיזציה של שנאת הדת? ומפריע לך לרחוק הפריץ הגלותי, אבל לאן בדיוק אתה רוצה שנלך, לפריץ שרוצה שנימחק???
משה ד24.09.19
43
תפתח את הלינק הבא ואז תבין מה קרה לנו: https://www.kikar.c
יוסי24.09.19
42
אם כל כך חורה לך כל התגובות הקיצוניות וכפי שאתה טוען שאימצנו בחוסר סייגים את השיח המסית של נתניהו, ייתכן ואתה צודק ייתכן שאתה לא צודק, איני יודע אם זה קשור לנתניהו, עם או בלי קשר, נתניהו בשנים האחרונות היה ידיד טוב ועל כך אנו מכירים לו טובה, אבל מר עו"ד פלדמן היקר, עו"ד חריף ומפןלפל, איפה היית כאשר
עו"ד פלדמן היקר24.09.19
41
ציינת לדעות בודדות שאף הם חזרו בהם בסוף חייהם רבים מגדולי גדולי ישראל אחזו להיפך שהנסיגות מסוכנות ואסורות לפי ההלכה . נדמה שהמציאות כבר אמרה את דברה בנידון וזה אחת הסיבות שאף אחד לא מתגעגע לממשלת אוסלו וקשה להאמין שדרעי יחזור על האיוולת שנית אחרי קרבנות השלום שמנוגדים בתכלית לרוח היהדות .
אלטלנה 24.09.19
40
מר פלדמן אתה צבוע ומתנשא. איפה נמצא טור אחד! שלך נגד השיח המגעיל של ליברמן, יעלון, לפיד, נגד החרדים?? אתה אחרי כל זאת תטיף לנו מוסר איך לחשוב ומה לומר??? עוד לכתוב "מה קרה לכם"?! אנחנו קצת יותר אינטליגנטים ממה שנראה לך, אז הכנסנו אותך לאוסף האנשים שמנסים לחנך את החרדים. בושה. תמהר לבקש להסיר את הטור
מספיק כבר24.09.19
39
יש לי תשובה. תפתח את אתר כיכר השבת, תסתכל בכתבה שמעל לטור שלך, עם הדרישות של כחול לבן. וזה יסביר לך הכל.
זעמן24.09.19
38
מעניין למה עזבת את הדת... אבל שאתה וחברך שומעים דברים שגובלים בניחוח אנטישמיות נגד הדת, לא צורם לכם.. לא צורם לכם הכינוי לציבור הדתי 'משיחי', לא זה שהציבור הימני נרדף על ידי התשקורת.. בשקרים, רק שמטיחים לכם את האמת קצת בחזרה....
אבא 24.09.19
37
מר פלדמן הנכבד, הציבור החרדי נמצא מזה מספר חדשים תחת מתקפה בלתי פוסקת רצופה שקרים ועיוותים. הבחירות כבר עברו, אבל ההסתה אינה פוסקת. זה לא סוד שההסתה מופעלת ומתודלקת על ידי גורמים שמאליים, כנשק במלחמת הג'יהאד להפלת (ואולי גם לרצח) בנימין נתניהו. במקום לפנות אלי, אנא פנה למנהיגי השמאל והצע להם לקום ו
רואה חשבון24.09.19
36
קודם תורידו את השלטים של מדינה חילונית ואחרי זה אולי נדבר
חגית24.09.19
35
מה קרה => *לכם, יהודים* ?
יהודי24.09.19
34
ורוצחים. יש להם מצפון בכלל, לעורכי הדין הללו? חוץ מלהרוס את החברה הם לא עושים כלום
אז מי זה עו"ד פלילי? -> זה שמגן על אנסים25.09.19
33
איני מתומכי ביבי מכיוון ימין דווקא בניגוד אליך.אבל ההסתה נגד ביבי היא מאז 96 בצורה של צייד מכשפות ומסע צלב כפי שלא היה לשום ראש ממשלה מהימין ובמיוחד בעיותונות ותקשורת ואחרי זה הם מלינים על יחסו אליהם והקמת ישראל היום מכונה ביביתון כשרובו של התקשורת היא שמאל ומגוייס למענם טלו קורה מבין עינייכם והצבי
אבנר25.09.19
32
הרבה קרה ב50 שנה שלא היתה ,הפסקת להיות נרדף מלפני 50 שנה ואתה בא ומטיף בשם הדת????למה שאתה קורא נטפי ארס אני קורא ה-ת-ג-ו-נ-נ-ו-ת.הכתבה שלך מעידה כאלף עדים עד כמה אתה מנותק ממה שעובר המגזר החרדי כאן במדינה .
יאיר25.09.19
31
מר פלדמן היקר. קרא את התגובות ותבין - אין עם מי לדבר. זה אבוד. המדינה הלכה לאיבוד.....
מיקי24.09.19
30
מה היה אומר ד"ר בורג המנוח על תגובה שכזאת?
פנחס24.09.19
29
אתה שוכח שהשמאל אימץ רטוריקה אנטי דתית וכאן התרחקנו
אריאל24.09.19
28
"מבקשי מקלט" ...
ויהי אחרי הבחירות 24.09.19
27
לא מכיר את הכותב אבל מסכים שהשיח בזמן האחרון לא מכבד את הדת. בהזדמנות זו אשמח להביע את דעתי שזה הזמן ללכת עם כחול לבן לפני שביבי יעשה את זה וישאיר אותנו לבד בזירה. הסיבה היחידה שביבי כאילו שומר על הגוש זה רק בגלל ששום מפלגה לא תשב איתו בגלל החקירות שלו. בהזדמנות זו הזכיר לכם שמי שפגע בקצבאות היל
חרדי גאה24.09.19
מאחל לביבי הצלחה במשפטים שלו, מספיק עבד קשה, עכשיו הביתהההההההה!!!!!!
חרדי גאה25.09.19
כולם מודים שה''פגיעה'' כביכול בקצבאות הילדים-הצילה את הכלכלה של ישראל
יאיר24.09.19
עכשיו השאלה רק איפה הגבול עובר. כי גם לפיד וליברמן טוענים שהם רוצים להציל את כלכלת ישראל ולכן מוכרחים שהחרדים ישאו בנטל.
תגובה ליאיר26.09.19
26
כל המרחם על אכזרים סופו לכתוב טורים נגד רחמנים!! דרך אגב ביבי רשע יותר גדול אפילו ממך
אתה מייצג מחבלים!!!24.09.19
25
אביגדור פלדמן יקר, חזור לה' ולתורתו, חזור ליהדות, חזור לשורשים - למקור האמיתי והנצחי שלך ושל כל יהודי. כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה
סענדר24.09.19
תשמע, שכנעת אותו- הוא בא להתקבל לכוילל חזון איש
יאיר24.09.19
24
מר אביגדור פלדמן !! אין שום דבר שיותר טוב ממלחמת אזרחים, לנו החילונים נשבר מהם, רק מלחמת אזרחים תפתור את הבעיה בין דתיים לחילונים, תבחר את הצד שלך, המפסיד עף מפה לקיבינימט, לא רוצים שלום איתם, לא רוצים להתפשר, רק מלחמה
חילוני25.09.19
23
תגובה 67 למשל מוכיחה את חוסר האינטליגנציה וההתמצאות של הכותב במקרה הטוב או במקרה הטוב את הדמגוגיה בה ניחנו אנשי שמאל לא מעטים.
ארמי אובד אבי25.09.19
22
עו"ד פלדמן אין לי מה לומר לך מלבד זה שאתה צודק בכל מילה.
יעקב25.09.19
21
מה הוא מקשקש??? רק תראו את 5 הדרישות של כחול לבן מהליכוד כולם על דת ומדינה נגד הדת !!!!! השמאל רוצה להחריב את הדת. נתניהו אף על פי שהוא שקץ אך לא דרש חוקים לרמיסת הדת כמו חילול שבת ברית הזוגיות ועוד....
יונתן24.09.19
20
מתלונן על פוליטיציה של הדת. ועושה פוליטיציה של מוסר ויושר. בקיצור פוליטטקה של פרקליט. קצת יותר מתחןכם.
התחסדות24.09.19
19
אשכנזי נשאר אשכנזי ושמאלן כופר נשאר שמאלן כופר
ספרדי גאה24.09.19
18
ראשית זה שהשיח בחברה הישראלית הוא כפי תיארת, זה לא משליך על אף חרדי בעולם. כפי שבתגובות בכל האתרים, (בפרט על נושאים פוליטיים) הם בשפה כזו כך גם אותה סטטיסטיקה בא לידי ביטוי כאשר המגיב הוא אדם דתי, ואין זה משום שהוא דתי אלא למרות שהוא דתי. וכעת לגופו של עניין: בפוליטיקה הישראלית, החלוקה אינה לפי איד
דוד24.09.19
17
שלום שמח מאוד שהחרדים נהיו יותר ימניים ואגב צודק שהעניין הוא לא נתניהו אלא עניין שלימות הארץ שהוא עניין פיקוח נפש ממש והייתי שמח שיהיה מועמד ריאלי לרוה"מ יותר ימני מביבי אבל לכאורה אין
היי24.09.19
16
כפוי טובה. מי שעבד קשה להחזיר את הבן שלך ממאסר במצרים זה ביבי.
אריק24.09.19
15
אם כבודו טרח לקרוא משובים של כתב אחר אולי יטרח גם לקרוא את המשוב לקמן הציבור החרדי חושש לחזור להיות איסקופא הנדרסת כפי שהוא היה בתקופת קום המדינה וביתר שאת הואיל ובתקופת קום המדינה גם פורקי העול הכירו באיזשהו אופן אם לא בעצמם אז ניחוחות מבית אבא לעומת זאת היום התמה השולטת במעוזי השמאל היא בוז מוחלט
חרדי משיב 24.09.19
14
הפוליטיזציה של הדת מלווה את התנועה החרדית מאז הקמתה, וכותב המאמר נבון דיו בכדי לדעת זאת. הגדרת התנועה החרדית כאנטי תזה לציונות היא הגדרה פוליטית. גם היום, הגבולות של החברה החרדית הן גבולות סוציולגיים ולא גבולות הלכתיים או תורניים. ולמרות זאת, המעבר החרדי לימין העמוק הוא דבר חדש יחסית, שעלה מלמטה ולא
חנן. ב.25.09.19
13
האט ער געזאגט
מאיר25.09.19
12
לשמאל מותר להתגזען להיות פשיסט לבתום פיות לשנוא ולהסית נגד חרדים דתיים ימניים ובטח שאתה כל אלה בתוספת מזרחי או אז אתה בכלל תת תרבות הולכת על שתיים שאסור לשמוע בקולה. פלדמן את ההצטדקות הטהרנות החכמה בדיעבד והמניפולציה בשקל וחצי שלך תשמור לבתי משפט טוקשואו ספסלי האקדמיה וכל חור שנמצאים בו המשכילים יפ
שלומי24.09.19
11
עו"ד פלדמן, אתה תמים. אתה חי את ההיסטוריה, האתמול. אנשי האתמול החרדים והדתיים, הצמיחו את העשב השוטה, את זרע הפורענות. דתיים וחרדים לבנים ושחורים, שונאי, עוכרי ישראל אנטישמים, משתמטים משירות צבאי, מאו. ים כל היום בישיבה, בישיבה, אוכלי חינם, זוללי תקציבים, גויים דו רע עברית, תינוקות שנישבו. אין מנוס
יוסף 24.09.19
10
וכך כותב מי שמחשיב עצמו משפטן "אם יורשע בבית משפט לא בגלל חמגשית, אלא בגלל גניבה של עשרות ומאות מיליונים של שקלים מכיסכם ממחיר שירותי בזק, תמורת פרסום אוהד, לו ולאשתו, שלא נרחיב עליה את הדיבור, לאן תשאו אז את החרפה שלכם? תעברו ללקק לפריץ החדש?" ואשאל ולהיכן נעלמה חזקת החפות שהוא כה דבק בה בהגינו על
שומר החומות24.09.19
9
אתה קורא את ההסתות והקריאה לרצח של נתניהו? קראת את ההסתות של לפיד וליברמן והפסילות של גנץ את הדתיים האחרים שאינם חרדים? אתה בכלל שומע מה שאתה אומר? או אולי הנך חרש? אתה רואה את מילות ההסתה נגד נתניהו בתשקורת? או אולי אתה עיוור? תתבייש.
נוחי24.09.19
8
אם גם עו"ד מכובד מצטרף בדברי איוולת לד"ר המכובד... אז..אולי האקדמיה חולה ? ו..כן ! נכון מאד לומר על מיתחלן ושמאלן שכמותך "רחמנא ליצלן" ! מי נתן לך במה להשפריץ כאן את דעותיך שהם אסון מוסרי כמעט כמו אורח חייך ! בוש והכלם !
יהודי של אמת24.09.19
7
צר לי מר אביגדור אתה לא מכיר את החרדים של היום ואלי טוב שכך וד"ל
רמי24.09.19
6
אם אתה מדבר על טוהר המידות אז קודם תגיד לד"ד השמאלני שלך שלא יכנה את ראש הממשלה בנימין נתניהו אדם שמוסר את נפשו בשביל עם ישראל שהרבי מילובביץ' זצ"ל הבטיח לו שימסור את המפתחות למשיח "קופה של שרצים" מספיק עם כל ה"נקיון כפיים" שהשמאלנים כל הזמן מדברים שמאחוריהם עומדות משאיות של שרצים כמו אהוד ברק וכדו'
רוטשילד24.09.19
5
אדוני החשוב, איני שופטת אדם לפני שהוא מורשע במשפט , האם המערכת המשפטית היא הוגנת דיה???? לא חסרות דוגמאות לכך שלא.... רות דוד, מה עם השופטת של המיסרונים פוזננסקי? חזרה לעבוד? מערכת המשפט מכסה על המקורבים לה והסירחון נודף. האם אתה חושב שהציבור תמים עד כדי כך ולא רואה שמערכת ה"חוק" מחפשת את נתניהו? סי
אני24.09.19
4
סוף סוף מישהו כותב לענין נתניהו עושה מהגדוייילים קציצות וכל העדר אחריהם וינקוש ודודוש צוחקים כל הדרך אל הבנק
תלמיד חכם אמיתי24.09.19
3
מה קרה לנו? מאוד פשוט. אכלנו מהשמאל כל הרבה מרורים , השפלות, הקנטות, בזיונות, שנאה, קריקטורות מעליבות, קראתם לנו "בבונים", "מנשקי קמעות, משתטחי קברים, עובדי אלילים", "עדר בהמות מלחכי קש וגבב", אתם כל כך שונאים את ה"דוסים", את המתנחלים, את יהודה ושומרון, את המקומות הקדושים. נראה לי שכל הנ"ל נותנים אי
יוסי24.09.19
צודק לגמרי, הוא צריך להתאפס הפלדמן הזה
רוטשילד24.09.19
2
עו"ד נכבד אכן הזמנים השתנו. הדת הפכה להיות כלי פוליטי. רק בבחירות האחרונות אדם ללא כל השגים ויכולות שנכשל בכל תפקיד אותו מילא קיבל 9 מנדטים שכל כולם פוליטיזציה אנטי דתית מזעזעת. החרדים והדתיים מותקפים בכל עת מצוא. החרדי צריך להתחנן על נפשו שלא יתערבו לו בתכני הלימודים שלא יחנכו אותו מחדש ובכלל שיתיר
חרדי אמיתי24.09.19
1
במשך שנים היה פלדמן מעורב במשפטם של רוצחי הנער דני כץ. בשנת 1984 הורשעו חמישה ערבים מסחנין ברציחתו של הנער החיפאי דני כץ, ופעילותו המאומצת של פלדמן הביאה לקיום משפט חוזר שבו נדונה הטענה כי הודאותיהם הוצאו מהם בכוח. בשנת 1999 הורה נשיא בית המשפט העליון, אהרון ברק, על קיום משפט חוזר לחמישה, אך הללו הו
אף פעם לא תבין אותנו!! למשל אתה בצד של ה24.09.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

צפו בתיעוד נרחב

עם רבנים וראשי ישיבות | מעמד הקבלת פני רבו אצל הינוקא

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24