כיכר השבת

בעקבות תחקיר 'כיכר'? • האזינו

ונדליזם ב'מעלות'; השחיתו את משרדו של המנהל הוותיק

לאחר שפורסם תחקיר 'כיכר' על המתרחש ב'מעלות', פרצו בחורים אל משרדו של מנהל הישיבה וזרעו הרס וחורבן • בהקלטה שנחשפת לראשונה חושף אחד הבחורים מי הורה להם לפרוץ • האזינו (ארץ)

79
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | כ"ח בתשרי | 27.10.19
ונדליזם ב'מעלות'; השחיתו את משרדו של המנהל הוותיק
(צילום: באדיבות המצלם)

כמה שעות לאחר פרסום התחקיר ב'כיכר' בנוגע למחלוקת על הבעלות בישיבת 'מעלות התורה', הגיעה קבוצת בחורים ופרצה למשרדו של מנהל הישיבה הוותיק הרב משה ויסלובסקי, הפורעים שפכו צבע וזרעו הרס וחורבן במקום.

הסיקור המלא ב'כיכר השבת', סביב פרשיית 'מעלות התורה'>>>

בדיקת 'כיכר השבת', העלתה כי לא מדובר בפריצה ראשונה, אלא בסדרת פריצות מתכוננות, שלכאורה נעשו לטענת חלק מהבחורים, תחת הדרכתו של הגורם הדומיננטי בישיבה - יוסף פטרוב, כפי שתוכלו לשמוע בהקלטה של אחד מבחורי הישיבה.

אחד מבחורי ישיבת 'מעלות התורה' מגולל את סיפור הונדליזם

בחורי ישיבת 'מעלות התורה', הנמצאים בקשר רצוף עם מערכת 'כיכר השבת', ומדווחים על מה שקורה בישיבה מספרים, כי "בערב ראש השנה תש"פ, נשלחו קבוצת בחורים לפרוץ לבנין הישיבה לצעירים "נועם התלמוד", מיסודו של הגר"ש אוירבך זצ"ל, העומדת בראשות ראש הישיבה הגאון רבי אשר פריזנד שליט"א וממוקמת בשכונת "שערי חסד" בירושלים, הפורצים בזזו את ציוד מטבח הישיבה תוך כדי שהם זורים הרס וחורבן לציוד הישיבה".

הרב ויסלובסקי שהתבשר בבוקר שלמחרת על הפריצה, הורה לאנשיו להבליג, ואף סירב להגיש תלונה במשטרה, לדבריו, בכדי שלא לגרום לחילול שם שמים.

מכתב התלונה במשטרה

לימים התברר, כי דווקא השתיקה היא זו שהביאה לחילול שם שמים, כאשר באישון ליל של ערב יום הכיפורים פרצו ששה מתלמידי הישיבה למשרדי העמותה שבהנהלת הרב משה ויסלובסקי, וגנבו מהמשרד 3 מחשבים, מכונת צילום, מאות מסמכים, ועוד, ולא התקררה דעתם עד שרוקנו את מיכל מטף כיבוי האש על שאר ספרי הקודש והציוד שנותר בישיבה.
עם בוקר הוגשה תלונה במשטרה, שמיהרה להגיע למקום לחפש אחר הציוד הגנוב, במקום התפתחה תגרה, בסופה נקראו חלק מהמעורבים לחקירה.

בהקלטה בלעדית שהגיעה לידי 'כיכר השבת', מגולל אחד הבחורים מה בדיוק קרה: "כן, בהתחלה הם סידרו את הכל. אז בהתחלה שהם סידרו הם עשו את זה שתיים לבד, סגרו את המשרד בחזרה, סידרו את כל המשרד. לקחו כאילו את כל החומרים. אחר כך קראו לעוד ארבע... לעוד שתי בחורים, עוד שלוש שיעמיסו את זה".

חלק מהונדליזם (באדיבות המצלם)

"כן, כאילו עשו את זה מסודר מאוד. אני מאוד מרוצה כאילו קודם כל עובדים בשקט בתוך המשרד ואחר כך לוקחים, לא מיד מתחילים להעביר ורעש. לא דיברו על זה, אפילו בבוקר בישיבה לא דיברו על זה מילה. בהתחלה כאילו אתה יודע חיכו לראות מה משה יגיב, אבל זה לא היה נושא בבית מדרש בכלל".

הבחור ממשיך לגולל ואומר: "בצהריים פתאום הגיע משטרה אתה יודע זה נהפך לנייעס, בבוקר זה גם כן היה דממה. כן, כל פעולה שאנחנו עושים פה גם לפני ראש השנה כשפרצנו לישיבה קטנה ולמחסן, רוקנו להם את כל המטבח. לקחנו משם חד פעמי וזה, בישיבה לא דיברו על זה מילה. כאילו, כי חצי מהבחורים התעדכנו בכלל בראש השנה, חלקם אחרי. אתה יודע וכאילו, יאללה זהו זה היה אין לך מה לנייעס על זה".

תוך כדי הדיבור, אומר הבחור: "אנחנו בכוונה עושים את זה גם. יש לנו אינטרס, יש גם לר' יוסף (פטרוב) אינטרס שהישיבה תתפקד רגיל. לא להכניס את הישיבה לרוח הזאת, והוא מצליח עם זה. זה יפה מאוד שהיום זה תופס לך ככה זה... מחר חלאס, מחר אתה כבר זה מתאדה לך, אתה עם המקווה ועם הבית הקברות... (לא ברור) אתה כאילו זהו זה התאדה מהמוח. אין לך זמן להתעסק בזה יותר מדי, זה מוצלח".

הוא מוסיף, "זה היה ממש ספונטני כזה, נכנסנו לקחנו ספסלים לבית מדרש (לא ברור) את נכנסנו ואז אתה פורץ, הוא (פטרוב) הפוך הוא אחז שאף אחד לא, הוא טען שזה לא אמור להדליק את הרוחות. הוא אמר אם אתם לא מרוקנים את המטבח, זה לא אמור להדליק, כאילו אם אתם לא נותנים מכה שמחייבת תגובה...".

הונדליזם מהיום בבוקר (באדיבות המצלם)

גורם בפלג תוקף היום בשיחה עם 'כיכר השבת' ואומר: כי "יצא המרצע מן השק, עם כל ההערכה שאנו רוחשים למי ששימש את ראש הישיבה שנים רבות, אבל כעת הוכח שוב כי השיגעון גדלות מעבירו על דעתו, זה התחיל בכפיית עצמו כראש הישיבה, והמשיך בטירוף הדעת שאני הוא "ממשיך דרכו", ולאחר מכן בצירוף חתימתו על מכתבים של גדולי ראשי הישיבות, שהרגישו נכלמים להיות חתומים איתו באותו הנייר".

"טעינו", מודה הגורם בצער, "שלא עצרנו אותו בזמן, כעת הוא מוביל אותנו לחילול ד' חסר תקדים בהשתלטות על עמותה, ועל בנין פרטי של מיטיבו ואיש חסדו של ראש הישיבה זכרונו לברכה."

הרב כי טוב עם הגר"ש זצ"ל

העברת כולל "מעלות התורה" משערי חסד לרמות

בתוך כך, הדרמה בישיבה נמשכת, כאשר כולל האברכים שע"י הישיבה העתיק את מקומו משכונת שערי חסד לשכונת רמות, כאשר עשרות אברכים בראשות ראש הכולל הרב שאול כי-טוב, מגדולי תלמידי הגר"ש אוירבך, (אחיו של יו"ר סיעת בני תורה בבית שמש הרב מלאכי כי-טוב), יתחילו את זמן חורף בכולל "מעלות התורה" ברמות.

פרישתו של הגר"ש כי-טוב מעוררת סערה רבתי בקרב בוגרי הישיבה לדורותיה, שכן הרב כי-טוב נחשב לאחד מגדולי תלמידי הגר"ש אוירבך, והינו דמות מוכרת ודומיננטית בפלג. בימים אלו אף הודיע מנהל העמותה הרב משה ויסלובסקי על אפשרות קבלת אברכים נוספים מקהל בוגרי הישיבה, לכולל האברכים "מעלות התורה" שבראשות הרב כי-טוב.

'כיכר השבת', ניסה שוב ושוב להשיג את יוסף פטרוב, בכל דרך ובכל אמצעי, אך זה בחר שלא לענות לפניות שלנו. כשיחליט לשלוח את תגובתו נפרסמה ככתבה וכלשונה.

תוכן שאסור לפספס
79 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
63
כעת תעשו 1+1 על שאר מאבקי הפלג...
קל-וחומר28.10.19
62
רדיפת הכבוד של האשכנזים
ל28.10.19
61
חבל שרק עכשיו מגלים מי עמד מאחורי כל הפילוג
ננו28.10.19

הצגת כל התגובות

60
מה עם הסיפור ההוא שהגרש אסר אינטרנט ? הכל פה צבוע לגמרי רשעות איך הקבה מסתדר איתם?
james27.10.19
59
משפחת ריכמאן צדיקים! השאילו בנין שלם בירושלים ל38 שנה! יש להם הרבה זכויות! לא יאמן שלא מחזירים להם מיד את הבנין שלהם. נראה לי שנתנו במתנה שכירות של איזה 10מיליון שח בסך הכל!
מעריץ27.10.19
הרב יוסי רייכמן הצדיק !!! לתרום תרומה עצומה!!! וליספוג ביזיונות!! איזה דרגה עצומה של צדקה!!!!
עוד מעריץ27.10.19
58
המנהל השתלט על העמותה נגד רצון ר' שמואל
צריך להיות הוגן27.10.19
עזרתי קצת בגשמיות לפני כ37 שנים לבסס את הישיבה בתחילת דרכה המנהל ר' משה היה הכל במקום ביום ובלילה היתי עד לתנאים הקשים מאוד שהבחורים התגוררו היו כמה בחורים שישנו על ספסלים מחוסר מקום קשה לי להאמין מה שקראתי בכתבה על הדור של היום וה' ישלח רפואה שלמה בגוף ובנפש לכל בית ישראל:
משה28.10.19
57
חלילה שהוא יכול להיות הממשיך של רבי שמואל אוירבעך זיע"א
יוסף פטרוב הוא עבריין29.10.19
56
לא יאומן עד היכן הפלג מתדרדר, גניבת רכוש, בזיון תלמידי חכמים, הלשנות, ריצה לערכאות, הטרדות, הפגונת בלתי חוקיות, חילול השם, מה יהיה הסוף?
חיים28.10.19
55
עולמה העדין של התורה. מתי נבין שהפושעים הגדולים צומחים מתוך החינוך שלנו. חינוך שאני ואפסי עוד. וצריך לשבור, לפצוע, לבזות ולהרוס את כל מה שלא בדיוק כמוני. זה החינוך שבנינו סופגים מגדולי הרבנים בישיבות
דב28.10.19
54
ככה יעשה לכת חובשי הפאות הפרוצות בעלי ההשקופה הטהויירה
מנדי28.10.19
53
האמת שהרב משה ויסלובסקי לא אהב את הישיבה עוד בחיי חיותו של הראש ישיבה במצב שיש רק קיבוץ אחד ואין רמים ורצה ישיבה רגילה כדי להכניס את ילדיו וחתניו לתפקידים בישיבה ולכן מיד לאחר פטירת הגר"ש ביקש להוציא את הרב פטרוף מהעמותה בדרכים ערמומיות בכדי לממש את חזונו ומשלא צלח במעשיו ונתגלתה מזימתו. טרף את ה
דייויס28.10.19
אכן פטרוף הרי מסר חבורות בזמנו של הגר"ש .... די לחרטוטים העלובים הללו פטרוב אמנם יודע תורה יותר ממשב"ק רגיל אבל רחוק מאוד מדמות של ת"ח מה עוד שלגבי ההוצאה לפועל זו הוראת הגר"ש ופטרוב עצמו גם חתום על כך ... יודעי דבר אמרו שפטרוב חושב שכאשר יהיה לו את דירתו של הגר"ש יהיה לו יותר קל להנהיג את עדתת
חיים קשש28.10.19
52
פשוט הזוי, זה מה שיש לבחורים שם לעשות בערב יום כיפור??? לגנוב ציוד ומחשבים??? לאן הם עוד יגיעו? ה' ירחם!!!
חרדי27.10.19
51
תלמידים שהולכים כבר כמה דורות בדרך של מחלוקת.
אליהו27.10.19
50
קנא קינאתי לה' אלוקי צבאות, את בריתך הפרו. עת לעשות לה' הפרו תורתיך.
רבינו27.10.19
49
איזה שטות: השתיקה גרמה לחילול ה'???? הפושעים גרמו לכך
נתי29.10.19
48
רבם דקרו, את רבם ביזו, ראו גידולים שגידלתי, כאשר מתנהגים כך, זה מראה שחיכו לפטירת הגר"ש זצ"ל כדי להשתלט מפני שאין בן אחריו, בושה וחרפה, ועוד רוצה פטרוף להיות ראש הישיבה, אוי לה לאותה בושה, וכי כך רצה הגר"ש זצ"ל שכך תיראה מורשתו, אבל אל תתבלבלו הכל לשם שמים, ומזה נבין את המלחמה נגד הגיוס, האם זה
יוסף28.10.19
47
תם עידן פטרוף, חוזרת ההנהגה לרבינו הכהן הגדול מרן רבי אשר הכהן דויטש שליט"א!!
חיים קשש28.10.19
46
דור הפלגה
אלי27.10.19
45
תכלס אני רואה שכיכר השבת מחפש את הצד של האנשים ההוגנים והישרים
סבא27.10.19
44
גזירת כספים ונדל"ן..... חרדים כמו פעם!!!
חנוכיה של מי?!27.10.19
43
חששנו שמא עם הזמן "המבינים בעם" יאבדו את הלהט, יתקררו חלילה וחס, אבל ברוך השם הם הולכים מחיל אל חיל, ממשיכים בדרכם...! חשבנו שההצבעה לברקוביץ זה השיא, אבל אתם תמיד מפתיעים... אשריכם תלמידים נאמנים, תמשיכו לגרום לנו אושר! ואל תשכחו לכוון לפני הפעולות "לעילוי נשמת"
אשריכם!28.10.19
42
הכתבה מאוד מגמתית תמוה מה ענינו של הרב ויסלבסקי לסגר ישיבה שניהל במשך 35 שנה ולא מוכן ללכת לדיני תורה נגד הרייכמנים על מנת להגיע להסדר אלא עבר לצד השני כנראה שיש שם קנוניה כספית
שוחר צדק28.10.19
הוא היה בזמן ההלואה והוא פשוט כנראה אחראי להחזיר את החוב!!! ולקיים צוואת ר' שמואל זצ"ל שהורה לפנות ישירות לכונס הנכסים!!!!!
לא תגזול!!!!!28.10.19
41
סוף כל סוף פטרוף חוזר לקונכיה שלו, בדיוק כמו דודוש ור' אריה אלישיב. כל אחד בא יומו, ואין על מה לבכות. תחזור הבייתה או להר הבית. כעת הגיע זמן הנהגת רבותינו מרנן ר' אשר ור' עזריאל!
חיים קשש28.10.19
40
יאלה מכות יאלה
יוסף27.10.19
39
רחמנות על העצניקים. הם נמצאים בתקופה קשה
חיים27.10.19
38
הרב מוישה ויסלובסקי איש צדיק וטוב לב מכיר אותו אישית נהנתי ממנו לא פעם מחייך לכולם. שימש את הפלג נאמנה עשרות בשנים שימש את הרב אויערבך זצל המון שנים קנה לו רכב ועוד... הם אנשים רעים שברגע שמשהו לא בא לטובתם הם הופכים את העולם! כך גם עם רייכמן נתן להם בנין עכשיו הוא אומר דיי והם משתןללים במקום לקנות
שלמה29.12.20
37
פשש איזה יופי בחורי חמד.
כן אני מכיר28.10.19
36
אפוא הגאון הגדול שר התורה וההשקפה הטהורה בתמונה, מה הדעת תורה וההשקפה על הוונדאליזם, האם הוא מחזק את ידי פעטראוו? ישיבת וואלאזין בסכנה..
חיים28.10.19
35
אתם חד משמעית בצד של ויסלובסקי
אהרן27.10.19
34
כצאן ללא רועה- היה מי שאמר וכל מי שגחך מקבל את האמת בפרוש
ןן27.10.19
סתם שאלה אתה גרשוניסט...???.......???
תוהה28.10.19
33
הידיעה הבאה, ואל תתפלאו, תהיה על מטען נפץ שהתפוצץ תחת רכבו של אחד המעורבים. אנשי עולם תחתון לכל דבר, כולל כפירה מוחלטת בקב"ה.
זלמן27.10.19
32
.
צריך להפסיק לסקר אותם, וכך יפסק חילול ה'28.10.19
31
בני תורה.חחחחחחחחחחחחח
עעע28.10.19
30
ולנו לא נותר אלא לשבת בצד ולחכך ידים בהנאה... דבר נוסף לפני כ6 שנים פורסם ביתד מכתב מר' חיים, אינני זוכר את כל תוכן המכתב אך כמה משפטים אני זוכר... "והנה כל מטרתם ופועלם למרוד במלכות שמים וכו כצאן ללא רועה!!! עכ"ל ואין צורך להוסיף מילה!
שםשמואל27.10.19
29
"הבחורים בקשר רצוף עם האתר" מתי הם לומדים? איך הם מספיקים? או שזה גם בגדר "עת לעשות ל.... העיקר הפרו תורתיך!!!!!!!!
ןן27.10.19
ריכמן אשם בהכל אם הוא יתן לי את הבנין יותר לא יהיה לבחורים בישיבה סמארטפונים ב א ח ר י ו ת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יוסף פטרוב 28.10.19
טמבל עכשיו בין הזמנים
חלנחי27.10.19
שויטה בביו הזמנים מותר אינרנט?????? בושה וחרפה חילול ה
סבא28.10.19
28
לא להאמין שככה מתנהגים בחור ישיבה ועוד בערב יוכ"פ! פשוט לא נתפס
מזועזע27.10.19
בחורים שגדלו ברחוב בהפגנות באלימות בוונדליזם עם שוטרות במעצר עם פושעים בביזוי תלמידי חכמים .... למה יש לצפות ?!
TAL CHAYM27.10.19
27
בסופו של תהליך האלימות מגיעה הביתה פנימה והורסת את עצמה מבפנים.... כת ארורה אלימה חסרת כיוון ורועה.... לדיראון עולם
זוכרמן,מכולת27.10.19
תתבייש לך, איזה דיבורים על יהודים, ה' ירחם, גם אם לשיטתך הם טועים. הבעש"ט הקדוש לא היה מדבר ככה על יהודים
חסיד27.10.19
בין אלכסנדר וגור היו רציחות
אחוסיד שויטה27.10.19
26
עצניקיות זה לא השקפה!! זוהי תכונה...
ירושלים28.10.19
25
הכתובת היתה על הקיר. כל מה שאיחד אותם בהתחלה היה מ ח ל ו ק ת. ברגע שסיימו עם 'האלה שבחוץ' עברו לריב בבית פנימה. תתעשתו חבר'ה. מותר להודות ולבקש סליחה. מה אתם רוצים עוד הוכחות לדרך הנכונה והנורמלית??? יהודי כואב!
זה היה ברור28.10.19
24
האמת אני נקרא מבני התורה הפלג מה שקוראים לזה ברחוב, אבל זה מבייש אותי מאוד, לפני ראש השנה??? זה מה שאתה שולח או מעודד בחורים לעשות? אין לכם טיפת בושה??! אני מתחיל לחשב צעדים מחדש
יוני28.10.19
23
איך ר'חיים אמר: ב ה מ ו ת !!!
חיים28.10.19
22
לכל המגיבים נגד הפלג הירושלמי- כאילו אחרי פטירת הגר"ע יוסף לא היתה מלחמה בין בניו כאילו בעשרות ישיבות לא היו מחלוקות אז פה שנפטר רב בלי בנים כשהוא היה דומיננטי עד סוף חייו ולא השאיר אפילו רמז או צורך לחשוב על ממשיכו זה גרם שיהיה בלאגן ובפרט עם כל הבעיות בישיבה אבל מכאן ועד להפוך את זה לכל הלכלוכים ש
דוד27.10.19
21
הציבור קולט שפטרוב מכוון להגיע להנהיג את הציבור העצניק ומכיון שאם המעוצת הייתה ממשיכה לא היה לו סיכוי לכן הוא דואג לפרק את המועצת ולפלג את הציבור כי אם לא כן אין סיכוי שמישהו יסתכל עליו
עצניק עצוב27.10.19
פטרוב תפסיק לעשות מחלייקעס ח פ ר ת
שולמית28.10.19
20
למה אתם לא עוזרים לי ..
יוסף פטרוף27.10.19
הבואש נגמר חחחחח
בנימין28.10.19
19
חרדים. זהו.
א27.10.19
18
אפוא כעת הדעת תורה של מרן הגאון הגדול רשכבה"ג ממשיך המסורה, שומר הגחלת, מעודד האי התייצבות רבי אשר דויטש?
שמואל28.10.19
17
איכה הייתה לזונה קריה נאמנה
מעלות, תשמ"ח28.10.19
16
העגלה המלאה...
מימי28.10.19
15
אימהלה לבכות!!
עצובבבבבבבבבבבב28.10.19
14
מסכנים כבר הרבה זמן שלא היה הפגנה ואם לא מוצאים את העצבים על זנבות של סוסים,,,,ולא מציקים לאלפי אנשים בחסימת כבישים,,,,,,, חיבים להוציא אותו על משהוא אחר ,וזה התוצאה,,,,,,,,,,,, ,,,,, מדובר בבחורים שלא מסוגלים לשבת וללמוד וכל הזמן מחפשים עקשן,,,,,,,תמשיכו כך ואנו מאחלים בהצלחה לכל הצדדים שם כ
חיים28.10.19
13
ועוד הכי מצחיק זה שהם מחזיקים את עצמם לבעלי ה"השקופה הטהוירה"..... השקפה של הרס וחורבן שהמיטה אסון על עשרות משפחות ליטאיות.
חרדית27.10.19
12
.............. וזה הטיף מוסר בדרשות חוצבי-אש נגד מרן הגראי"ל שטינמן זיכרונו לברכה...שבמחזור אחד שבאחת מישיבותיו יש יותר בחורים מכל אלו שלמדו אי פעם ב'מעלות' הזה..!!! טרוף הדעת!
חיים עזריאלי27.10.19
11
לכל עסקני הציבור הנכבדים כמו שאתם רואים אנחנו משקרים בשביל ללכלך על כל מי שלא מקבל את מרותינו אם לא תלמדו לקח סופכם יהיה זהה
שלמה פרנקל ואברהם דסלר28.10.19
10
אין עבירה להתפלג, אבל ההתנהגות של הפלג היא פשוט איומה, בודאי שהיא לא של בני תורה, הם מורדים בגדולי התורה וכל האמצעים כשרים כדי שהם יוכלו להתקיים, ממש לא יאומן עד להיכן התדרדרו, מכות, השחתת ממון, גניבות, שקרים, חילול השם, ביזוי גדולי ישראל, אין גבול להתרת הרסן,
שמואל28.10.19
9
אבל אם כל זה פטרוב מונל בכל הש"ס בעיון וזה גשמק לדבר עתו בלימוד
אבל27.10.19
זה מה כשאין פנימיות ואין קבלה ואין מסורת ואין חסידות..... מה כן יש ??? שנאה ועוד שנאה וגם מחלוקות ....
יהודה 28.10.19
8
למעשה אני הצלחתי לשכנע את סבא שלי נגד משה ויסלובסקי ובהמשך אני ישכנע את כולם שר' יוסף הוא ממשיך דרכו האמיתי והיחיד השאר צריך טיפול פסכיאטרי
מנחם פורגס27.10.19
7
המשרד נראה כמו חדר של פעיל בהסתדרות לפני 70 שנה
עלובי החיים27.10.19
6
הרב הגאון יוסף פטרוף שליט"א תתקנו
חחי14.03.21
5
בקטע השלישי של התמליל הוא: וכל ה-חס ושלום
המילים החסרות28.10.19
4
יש כאן מישהו שעוד לא זכה להתפלג? גור? ויזנייץ? לי ? כפר חב"ד? אלי ישי? תוניסאים?
תם27.10.19
מתי כפר חב"ד התפלגו? כפר חב"ד ב' לא נפתח כפילוג, אלא מחוסר מקום, וצורך למקום לבית ספר לבנות שיהי' במקום נפרד ורחוק מהישיבה
?28.10.19
3
תמשיכו לאכול אחד את השני! אנחנו מוחאים כפיים מהצד..
קבוצה קיקיונית 27.10.19
כיף לך שיהודים רבים גם עצניקים הם יהודים
אתה מוזר28.10.19
2
מה כולם בהלם?? חינכו אותם לעשות ככה ברחוב אז הם העתיקו את זה לישיבה
חלנחי27.10.19
1
פטרוף לא ראוי לכלום!!! הוא איש הזוי- הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ה' ירחם27.10.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

זאת הארץ שלנו ולא נפסיק לטייל בה >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24