כיכר השבת

רגע לפני אסון

רוצחים, כנסו לבתים; למה אנו מחכים? // ישי כהן

כשאתה, תלמיד הישיבה, האברך, בת סמינר או כל אחד אחר, יוצא מהבית ולא שומר על הוראות משרד הבריאות, אתה רוצח. אתה מסכן אותנו, את כולנו // ישי כהן בטור אקטואלי (חרדים)

72
ישי כהן | כיכר השבת | ד' בניסן | 29.03.20
רוצחים, כנסו לבתים; למה אנו מחכים? // ישי כהן
(צילום: חיים גולדברג)

רוצחים, אין מילה אחרת. זו ההגדרה הנכונה לאלו שמפרים את הוראות משרד הבריאות והמועצה לביטחון לאומי, בטוחים שהן המלצות בלבד, ובלי לחשוב פעמיים מסכנים את חייהם שלהם, חיי משפחתם, שכניהם ובכלל.

בשבוע האחרון יצא לי לשוחח עם רופאים בכירים, כאלו שמובילים את הקרב במלחמה נגד נגיף הקורונה. כולם היו מודאגים. מודאגים מאיתנו, המגזר החרדי.

כשצפיתי בציטוטים של הרופאים, המזהירים כי הציבור החרדי יגיע למצב של איטליה, לא הופתעתי. אלו המשפטים שנאמרים במהלך השבועיים האחרונים במסדרונות משרד הבריאות ובתי החולים.

ואנחנו, הציבור החרדי, צריכים להפסיק להסתכל על כל מי שמטיח לנו בפנים את האמת - כאנטישמי. לא. מי שאומר שהעלייה בתחלואה בציבור החרדי מדאיגה, הוא לא אנטישמי. כן, יש כאלו שדואגים לנו כחברה, דואגים למדינה ולכלל האזרחים.

כשאתה, תלמיד הישיבה, האברך, בת סמינר או כל אחד אחר, יוצא מהבית ולא שומר על הוראות משרד הבריאות, אתה רוצח. אתה מסכן אותנו, את כולנו. כן, גם את המשפחה שלך. ולא, אני לא מגזים. הרב הראשי, הגאון רבי דוד לאו, אמר לי שאלו שמפרים את ההוראות ומסתובבים ברחוב הם בגדר מחבלים. כולנו יודעים מה מחבל חופשי שואף לבצע.

כלל גדולי ישראל קראו ופסקו את המובן מאליו: לשמור על הוראות משרד הבריאות. זו חובה שלנו, יותר משל כל אחד אחר. לנו יש את הציווי של "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". איך אנחנו, כחרדים לדבר ה', נחפש בעוד שבוע וחצי את המצות הכי מהודרות, עבודת יד, 'שמורה', 'חבורה' ומה לא, אבל כשזה מגיע לנושא של חיים או מוות, לא מעט מאיתנו מזלזלים.

בשיחות עם הרופאים הבכירים לא שמעתי כעס או שנאה, אלא תסכול. תסכול ודאגה. המילים לא היו פשוטות. אכן, ההגדרות הזכירו הגדרות מתקופות אחרות. אבל מה לעשות שזו האמת לצערנו. צריכים שבני ברק לא תהפוך לאיטליה. נקווה שהציבור לא מתעורר מאוחר.

פרופסור גליה רהב באולפן כיכר השבת

ומשפט אחד על 'הפלג הירושלמי: מי שעוקב אחרי יודע שאני מתנער מכל המתקפות על אנשי 'הפלג'. אני לא מסכים עם הדרך שלהם, חונכתי אחרת, אבל אני מכבד כל קהילה באשר היא.

אבל מה שקורה אצלם בימים האחרונים לא ניתן להסבר. אם זה תלמודי התורה הפתוחים, בדווקא, ואם זה מסע ההלוויה אמש של הרב צבי שינקר זצ"ל בבני ברק.

כולנו. ספרדים, ליטאים (מ'דגל' ומ'הפלג') וחסידים צריכים להפנים: מדובר בסכנת חיים. הנושא פה הוא חיים או מוות. תראו מה קורה לקהילות היהודיות בארה"ב ובאירופה. פחד. אימה. עומס הלוויות שלא ניתן לשליטה.

אנחנו צריכים שהאסונות יגיעו לערים החרדיות בישראל, כדי להפנים את גודל ומסוכנות השעה? יפה שעה אחת קודם.

תוכן שאסור לפספס
72 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
53
כמה מסקנות מהנגיף: 1. החרדים מטומטמים (ואני חרדי מלידה). לא משנה בכמה טעמים תתרצו את זה, אין לזה הסבר. 2. הרבנים והממסד החרדי לא יודעים בין ימינם לשמאלם. נא לגזור ולשמור למשברים הבאים, מערכות הבחירות וכהנה וכהנה. 3. אם אין אני לי- מי לי. כל אחד שישתמש בשכלו הבריא ובהגיונו הישר אם ברצונו לנהל את ענינ
יעקב30.03.20
לא מסכים איתך... הרבנים יצאו נגד.. זה שאנשים לא שומעים להם זה כבר סיפור אחר. ולא כל החרדים כאלה. גם האנשים שהם פחות דתיים לא שמרו על הכללים.
אלחנן30.03.20
52
ישי, אתה מזה מצחיק! בקטע טוב!!! אוהבים אותך..............:)
נ29.03.20
51
אתם מבינים עליהם בכך שהם "לא ידעו" כמה המצב קשה, אז זו לא אשמתם? אז שאלה, אשמת מי זו שהם בורים, מנותקים וחושבים שהם מעל החילונים ושאר העמים? זה המחיר!
תגובות מדהימות29.03.20

הצגת כל התגובות

50
ישי כהן אין עליך פשוט אמרת את האמת ומי שלא נראה לו שילך לעזה או לאיטליה בשניהם אותו גזר דין
אבי29.03.20
49
הכתובת הייתה על הקיר!!! אבל הגאווה והיהירות הזו שלנו החרדים שהקורונה הקב"ה שלח לגויים ודומיהם ליהודים המחללי השבעס ולאוכלי הטרייפעס אייי איי איי כבר משה רבינו אוט גיזוגט עם קשה עורף !! ולא וסיף עוד 1
איש עליון29.03.20
48
מילים כדורבנות הכל מדויק אחד לאחד
מני29.03.20
47
אני לא בני ברקי, אבל תחשבו, רובכם וודאי לא אבות או אמהות חרדים קלאסיים, ל10 ילדים בכל הגילאים בבית של שלושה או ארבעה חדרים,בלי מחשבים,בלי פלאפונים,בלי פלייסטיישן וכו'-רק עם עצמם, ואתם תוקפים אותם על כמה אחוזים קטנים מהם שיוצאים החוצה?! אתם נורמלים? תדמיינו מציאות של לפני 70 שנה-א י ן טכנולוגיה,תדמיי
יאיר30.03.20
46
חלול השם . רבנים הורו והציבור מצפצף יוצאים לקניות עם ילדים קבוצות גדולות של ילדים יוצאים רכובים על אופניים איפה ההורים?
טלי29.03.20
45
ומה איכפת לך מהם?? אתה גר בתל אביב ?? אם שם מישהו מתנהג כמו רוצח גם לך מותר?? מסתבר שגם בציבור החרדי יש אנשים עם שינאה לאחר שמשבשת את דעתם. לא פוחדים מהקב"ה ומחזיקים מעצמם גדולי הדור. תתבייש
ל 2329.03.20
44
מסכים עם רוח הדברים. עלינו כציבור חרדי מוטלת המשימה הקשה להישמר לנפשותיכם.להתפלל בתקופה זו לבד בתוך הדירה -עם כל הקושי שבשינוי ההרגלים.אחר הכל גם אבותינו שרדו מגפות ויכלו להן. לעבור את התקופה הזו כשמרביתנו בריאים -זו משימתנו כעת.
צבי הולץ29.03.20
43
החרדים תמימים חושבים שהקב.ה אוהב אותם יותר מכולם. תתפקחו שעת סכנה זה לא צחוק
תתפקחו תתעוררו הזהרו29.03.20
42
טנקים ברחובות בני ברק עכשיו!!
דוד29.03.20
שתי כלבים מספיק
חיים 29.03.20
מטומטם
.29.03.20
41
כל הכבוד על הכתבה. בתור חרדי לפי מה שאני ברחובות שלי לדעתי חבל על הזמן זה כמו להילחם במעשנים, עד שלא יגסוס או ימות מישהו מהמשפחה שלהם לא ילמדו. כמה שזה עצוב.
דוד29.03.20
אני דווקא רואה רחובות ריקים. תפסיקו לדבר על המיעוט ככלל. לא יודעת איפה אתם גרים
אראל29.03.20
40
חבל שליצמן הוא שר-הבריאות, כי הוא פנה לרבנים ולאדמו"רים כפוף כתלמיד העומד לפני רבו, כנראה לא הסביר כראוי את האסון המתקרב, והם הורו מה שהורו (עד שהתעוררו באיחור רב). נניח ששר-הבריאות היה ד"ר אחמד טיבי, ללא-ספק הוא כן היה מצליח לשכנע...
יהודי ישראלי30.03.20
39
הבעיה העיקרית היא בהסברה. הנזכרים לעיל אינם מחוברים לרשת או לרדיו, ומי משם שמנוי לעיתונים אני בטוח שהם לא קוראים אותם. [חוץ מזה שבעיתונים אין אפשרות לצפייה בידאו מהלוויות המוניות בחו''ל, בהצהרת רה''מ, וכו' הכל שם מצוטט בכתב, לאף אחד אין עצבים לקרוא את זה] הם לא מבינים את המצב-זו לא אשמתם.
ד29.03.20
זו אשמתם שצייתו למנהיגים קצרי ראייה אשר אסרו להם את הגישה למידע.
רפאל29.03.20
מוחה על ביזיון ת"ח. תתבייש.
בחורה30.03.20
38
לצערי אני חושש שאיחרנו את המועד.הנדבקים של השבועות האחרונים יתגלו עוד שבועיים במסות של חרדים חולים ובחילול ה' ענק ולא נתפס. מתפלל לה' שהאסימון ירד ולא על ידי יסורים וחולאים רעים. איזה אסימון? שלהפסיק לזלזל! להפביק לזלזל בהוראות. להפסיק לחשוב רק על עצמך ולכסות זאת ביהיה בסדר וה' שומר. להתרגל לקחת אחר
חן29.03.20
37
שילוב של בורות וטיפשות.
אחת29.03.20
ומה יהיה כשחס וחלילה המצב ידרדר??????!!!!!! גם אז לא תפנימי שאת צריכה להיות בבית פשות מאוד לא לצאת !!!!!!!!!!!!!!
א.ב29.03.20
36
צריך לצלם אנשים שמונשמים ושבמצב קשה מהקורונה ולפרסם זאת כדי לעורר את הציבור !
ישראל29.03.20
לא צריך עד כדי כך, מספיק לדווח יותר ויותר מהנעשה בעולם וזה כבר יפעל את פעולתו.
כ29.03.20
35
מדויק כתבת. מדויק להכאיב!!!
מיכלי29.03.20
34
שילוב של חוסר מודעות צפיפות אוכלוסין ומסיבות פורים. ותו לא. מי שרוצה להתלהם. שיערב לו.
יהודי31.03.20
33
אם יש מספיק כסף לתלות כל יום פשקווילים בגנות כל מיני קישקושים , בוודאי שיש מספיק כסף לתלות מודעות עם תמונות כאלה.
ל2229.03.20
32
מיום רביעי בשבוע שעבר...לא אני ולא אישתי יצאנו מהבית.... לא קל אבל זה מה שצריך לעשות.זוג צעיר שלומד לחיות ביחד . בהפסקה בן הלימודים עוזר לה לנקות לפסח. אני והיא לא רוצים להיות אחראים לנזק או אפילו גרוע יותר לאחר. אז אנא הישארו בבית כי לא יהיה שום ערך למיצוות שעשיתם כל החיים אם חלילה מישהו ידבק באשמ
ספרדי טהור29.03.20
31
כתבת פצצה כל הכבוד והלוואי שיהיה מכתב זה לתועלת ולעורר את השאננות
יוני29.03.20
30
אתה צודק לגמרי... אבל קודם תיכנס אתה לבית ותפסיק לשדר באולפן ואז קשוט אחרים... מבטיחה לך שאף אחד לא ימות אם לא ישדרו באולפן... וחוץ מיזה מה עם ההיגינה של המיקרופונים/האוזניות/וכו בבקשה-זה חשוב מה שאתה אומר אבל קודם תדאג לעצמך תודה!
ירושלים29.03.20
29
מה עם המפגינים והמטיילים בתל אביב?
שמאל מצפצף29.03.20
ואם הם עוברים על כל התורה גם אתה כן
מנחם 29.03.20
המצב אצלינו פי אלף יותר גרוע מכמה אנשים שרצים (והם כבר לא) בטיילת. די עם התגובות האינפנטיליות האלו! האם אתה גם ממלא את חובותיך כמו אלו שרצים בטיילת? הלוואי
יענקי29.03.20
28
כל מילה בסלע
בית שמש29.03.20
27
כל הזמן מדברים על החרדים למה אתם לא מדווחים על המסתננים וכמה התושבים שם סובלים?
למה אתה לא כותב על דרום ת"א?29.03.20
מאותה סיבה שאנחנו מדברים יותר על ישראלים מאשר על איראנים? או ברזילאים? או גרמנים? מסתכלים על עצמנו קודם.
דויד29.03.20
אנחנו צריכים קודם כל להסתכל על הציבור שלנו ולתקן בו את הדברים
שירה29.03.20
כי מהמסתננים לא אכפת לנו! ובב"ב כמעט לכל אחד מאיתנו יש קרובים, אנחנו דואגים להם, אבל יש חוסר מודעות מזעזע!!! כשכואב צועקים! וחזק! סגר על בני ברק דחוף! לטובתם!
אני29.03.20
לא מעניין אותי המסתננים זבי החותם, אותי מעניין כל יהודי באשר הוא.
אשר29.03.20
26
מעולם לא נכתב ב"כיכר השבת" משפט יותר נכון מזה: "אנחנו, הציבור החרדי, צריכים להפסיק להסתכל על כל מי שמטיח לנו בפנים את האמת - כאנטישמי.... כן, יש כאלו שדואגים לנו כחברה, דואגים למדינה ולכלל האזרחים". והנ"ל נכון גם לגבי לימודי ליבה, ולגבי תעסוקה, ולגבי גיוס לצבא, ולגבי מיליון ואחת דברים אחרים. אין הר
חנן. ב.30.03.20
25
חביבי יחלאולאו יאחביבי יחלאולאו האל המלך אב הרחמן
קייקוב29.03.20
24
בני ברק יש שלטים ענקיים גלות איטליה
המבין יבין29.03.20
ואי כמה זה נכון פששששששששש
אמתי מאוד30.03.20
23
בושה וחרפה להתנהגותם של החרדים, בב״ב או בירושלים. אני גם נמנה עם הזרם החרדי, אבל, בז לכל אלה שיוצאים כך לרחובות. ומסכנים אוכלוסיות שלימות, גם אם חושבים שעושים מצווה גדולה! אין מצוה יותר גדולה מפיקוח נפש. שאפילו את השבת היא דוחה. כל שכן שיש לוויה או שמחה, שאסור לסכן אנשים ואוכלוסיות שלימות, בגלל המצו
אברהם29.03.20
22
נהדר
קול שפוי29.03.20
21
צריך להתרחק מאנשי הפלג המופקרים כמו מאש, אם על חייהם אינם חסים אז על חיי אחרים על אחת כמה וכמה
יעקב30.03.20
20
צודק! אבל, אם כל התוקפים את אותם אנשים שיוצאים-ואומרים ''אתם מסכנים אותנו'' אותנו=אנחנו גם בחוץ,אם אתם גם בחוץ מה לעזאזל אתם רוצים מהחרדים שיוצאים? מפחדים על עצמכם?צודקים,אז תעשו השתדלות ואל תצאו מפתח הבית,רק לצורך חיוני ביותר. וכך רק אותם פרזיטים הנזכרים למעלה ישארו בחוץ וידביקו אחד את השני,ושישאו
יאיר29.03.20
19
אמרו חס ודלום לבגור בהכנ'ס
אבל הרב עמר ולאו29.03.20
18
זה חילול ה' עצום... בהתחלה היה אפשר (ונכון) להגיד שהמדינה הזניחה את החרדים ולא עדכנה איך להשמר וכמה זה חשוב וכו'... עכשיו כבר כולם יודעים שהמצב מסובך ועדיין יש כאלה שמפצפים... פשוט חילול ה', כל החילונים והאחרים רואים חלקים מהציבור החרדי פשוט עושים מה שרוצים, לא אכפת להם ולא מצייתים לכללים
אדיר29.03.20
17
מכניסים את התגובות שבא לכם... כרגיל! לא מצפה ליותר!! שאנשים יראו רק מה שלכם נראה נכון כאילו עכשיו דברתם עם מלך העולם ואמר לכם מה לכתוב... ואם כבר , תשאלו אותו למה הוא הביא את זה הוא גם בטח יענה לכם...
ללא שם30.03.20
16
גם נכון
ישי בכיכר29.03.20
15
צוודדקקק בכל מילה שימו לב תישארו בבית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
א.ב29.03.20
14
אין דרך אחרת להעביר את המסר כפי שהוא באמת! הגיע הזמן שנפנים זאת כולנו ויפה שעת אחת קודם.
פנחס29.03.20
13
עם הארץ חסיד אל תגור בשכונתו בספק ספיקא של פיקוח נפש מחללים שבת שזה איסור סקילה וכאן למניינים שזה בקושי מדברנן עוברים על פיקוח נפש שיעשו עליהם סגר איני רוצה לגור איתם
ג'פרי29.03.20
12
מי מדבר על רוצחים? מי שמסתובב אם אייפון ורוצח נפשות ילדינו שזה יותר גרוע כידוע לכולם אז של נעליך מעל רגליך קודם תקיים את מה שרבותיך אומרים לא להסתובב אם אייפון ודוימיו
עצניק30.03.20
11
מלאך המוות לא מבדיל בין חרדי חילוני, גוי או כל אדם. כשהוא בא להשחית, עושה את זה ללא רחמים....
סו29.03.20
10
למי ששם לב, כל המטרה של הטור הזה, אך ורק להאדיר את שמו של הרה"ר לאו. כשבעצם עד לפני יום אמר שאסור לסגור בתי כנסת, וגם זה בכדי למצוא חן בעיני החרידים.
דוד29.03.20
9
ישי אתה כל כך צודק וחבל שקריאתך וקריאתם של רבים נוספים לא מגיעה לאזנים האדישות של אותו סגנון חרדי קיצוני שמסכן את עצמו ואחרים!!!
אני29.03.20
8
מדהים. ישר את האמת לפנים. אהבתי.
בחורה29.03.20
7
1.אין לסמוך על רבנים אלא רק על עינייני איסור והיתר בלבד. 2.אין להאשים חילונים במצב כי הם תינוקות שנשבו. 3.בפיקוח נפש יש להחמיר כמה שיותר.
דודו30.03.20
6
אני לא מתווכח כלל עם החיוב לשמור ולהישמר, אבל ניסוחים כמו "רוצחים" או "רודף" וכל אחד כיד ה' וכו' עליו, רבותי!!! הסיפור הזה מזכיר לכולנו את הימים האפלים בו האשימו את היהודים כמפיצי המגפות, ואם עוד תפרוץ כאן פוגרום אנטישמי שיהרוג פי מאה ממה שהורג הוירוס, האתר הזה לא יוכל לומר ידנו לא שפכו וכו'
שפוי אחרון29.03.20
5
קודם כול תודה רבה לישי כהן על העמוד והכתיבה וכמובן הדברים היוצאים מהלב!!!! אנשים תישמעו להוראות!!!!! חבל מאוד ויוצר תדמית שלילית לחרדיים אשר לא נישמעים להוראות מישרד הבריאות וחבל!!! מילבד חילול ד' שנוצר כאן יש כאן סכנת נפשות אים אתם יוצאים מהבתים ללא צורך חיוני אתם מסכנים את נפשיכם את המישפחה ו
הודיה29.03.20
4
מבלבל את השכל בשביל צומי ולהיות כמו כוווולם ולהגיד מה שכבר כולם יודעים ואומרים... כולם שומרים ונזהרים ואולי וכנראה גם יותר מהציבור החילוני. נטפל לחרדים כי זה המודה הרגילה והנוחה
הה30.03.20
3
אוהבים אותך ישי!! אתה תמיד קולע אל השערה ולא יחטא!!!! חזק וברוך על דבריך הנוקבים, והישרים, והנכונים עד מאד!!! ואגיד, שלצערינו במגזרים מסויימים (בני ברק, הפלג, כל מיני ליטאים וחסידים קיצונים למיניהם, ובורו פארק בארה"ב) לא ילמדו עד שיקרה להם אסון. רק תחכה.....זה לא יקח עוד הרבה זמן...... עוד כמה ימים.
דעת תורה אמיתי29.03.20
2
חרדים שאין להם אינטרנט או ווצאפ לא יודעים מה העוצמה של הקורונה הם לא ראו סרטונים של בתי חולים בספרד איטליה - לא ראו את שורת הגופות או את החולים במסדרון לא מצליחים לנשום הם בס"ה ראו מודעה שכתוב שיש מגפה שהורגת בעולם רק מי ראה את הסרטים כתבות תמונות ירגיש את הפחד ויישאר בבית שבוע עם 8 ילדים ה
חייל דוס29.03.20
וכי מותר להתאסף בבתי הכנסת כדי לראות את הסרטים? הפתרון היחידי הוא להכיר סוף סוף בעובדה שאיסור האינטרנט הוא גזירה שאין רוב הציבור יכול לעמוד בה. מוטב מאוחר מאשר אף פעם.
רפאל29.03.20
ברגע שתשים סרטונים בנדרים פלוס של בית כנסת בבני ברק, יצטופפו שם אלפי ילדונים מאותגרי מסך.
שייקה29.03.20
אכן כן. אבל עדיף שיתד נאמן יפרסמו יותר מהנעשה בעולם, (הם כבר עושים כך אבל אולי צריך יותר) וכן שרבני הקהילות יפרסמו הודעה נחרצת בחומרת המצב בקווי המידע של הקהילות וכן בקווים של ישיבות בין הזמנים וכדומה.
כ29.03.20
1
כל מילה בסלע! תתנערו מהאדישות, באותה דבקות שאתם רצים לחפש מנין בחרוף נפש, תשארו בבית ותקיימו את ה"ונשמרתם" ו"לא תעמוד על דם רעך"
jack29.03.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

שדה הקרב הדיגיטלי

פרויקט מיוחד! זהו דור העתיד של לוחמי הסייבר החרדיים

כיכר בשיתוף סייבלו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם