כיכר השבת

תקיפת הקטינים בכת 'לב טהור'

מופיע בכתב האישום נגד רומפלר אך מכחיש: "אני מזועזע"

הוא הופשט מבגדיו, נקשר אל השולחן וחטף מכות - עד שלא הצליח ללכת על רגליו, כך מתואר בכתב האישום נגד אלעזר רומפלר מכת 'לב טהור', אלא שה'מוכה' מכחיש הכל ומוכן לבוא להעיד (אקטואלי)

30
חיים גולדברג | כיכר השבת | ח' בתמוז | 30.06.20
אלעזר רומפלר, בביהמ"ש
אלעזר רומפלר, בביהמ"ש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח.צ.מ, או בשמו המלא חיים צבי מלכה, בן ה-20, שוהה בימים אלו בתוככי כת 'לב טהור' בגואטמלה, אך להפתעתו סיפורו מופיע בכתב האישום נגד רומפלר, סיפור אותו הוא מכחיש בתוקף.

ממקום מושבו בתוך הכת, הוא שיגר מכתב אל הפרקליטות, לטובת אלעזר רומפלד, החשוד בתקיפת קטינים בכת, מכתב המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת'. מלכה, מבהיר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הוא אף מוכן לבוא לישראל ולהעיד לטובת רומפלר - במידה ויקבל התחייבות ברורה שיקבל חסינות מלאה.

רומפלר בביהמ"ש, ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בכתב האישום מתואר כי במהלך שנת 2009 עלה חשדם של רומפלר ומלמדים אחרים בבית הספר כי "ח.צ.מ., יליד 2000 גנב כסף מקופות הצדקה". בעקבות כך, "כינסו הנאשם (אלעז רומפלר. ח"ג) והמלמדים האחרים את כלל תלמידי בית הספר והמלמדים בו. הנאשם החל לשאת דברים, תוך ציטוט פסוקים מכתבי הקודש וספרים אחרים, ודיבר על חומרת מעשה הגניבה ועל כך שיש להעניש את מי שגנב".

לאחר מכן, לפי כתב האישום, לקח רומפלר והמלמדים את חצ"מ, הפשיטו אותו כמעט מכל בגדיו. לאחר מכן השכיבו אותו על שולחן שהיה במקום ורומפלד הורה לאחד המלמדים לקשור את רגליו לשולחן על מנת שהוא לא יזוז. כמו כן, ידיו נקשרו מאחורי גבו, כל זאת תוך שחצ"מ מנסה להתנגד למעשים ותוך שהוא צועק ובוכה.

לאחר מכן החלו רומפלר ומלמד נוסף להכות את חצ"מ באמצעות חגורה ובאמצעות מקל. השניים הכו אותו, כך לפי כתב האישום, "מספר רב של מכות חזקות מאוד, במשך מספר שעות", והכל תוך שהוא "בוכה, צועק לעזרה ומבקש מהם להפסיק במעשים ואף תוך שהוא אומר 'לא אעשה זאת יותר'".

בתגובה לכך, רומפלר כי הוא ימשיך להרביץ לו כיוון שבשעת הגניבה לא בכה ועל כן עכשיו עליו לבכות. בשלב כלשהו חצ"מ הפסיק לצעוק לאחר שאפסו כוחותיו, אך רומפלר והמלמד הנוסף המשיכו להכות אותו. "גם ילדים אחרים שצפו באמור לעיל בכו תוך כדי המכות הקשות", נכתב בכתב האישום.

אלעזר רומפלר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כתב האישום מוסיף ומתאר כי השניים היכו את חצ"מ בגבו ולאחר מכן הפכו אותו על גבו והמשיכו להכות אותו על חזהו ובטנו וכן על רגליו. בתום המכות, אמר רומפלר לילדים במקום "שילמדו מה העונש למי שלא מתנהג לפי החוקים".

עוד נכתב בכתב האישום כי כתוצאה מכך גופו של חצ"מ "התנפח והוא סבל משטפי דם". בנוסף, הוא "לא יכול היה לעמוד כתוצאה מהמכות הקשות, והוא נזקק לנשיאה על ידי שניים שלקחו אותו לביתו". במשך מספר שבועות לאחר מכן הוא נשאר בביתו כתוצאה מהמעשים.

"במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם בקטין מעשה התעללות גופנית ונפשית וכן תקף אותו וגרם לו חבלה של ממש, והכל כשהנאשם אחראי עליו", לשון כתב האישום.

אלא שכאמור, חצ"מ, ובשמו המלא חיים צבי מלכה, טוען בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוא "מזועזע", כלשונו, מכך שבחרו להציג את סיפורו בכתב האישום נגד רומפלר.

מלכה מכחיש בתוקף את מה שכתוב בכתב האישום באשר לסיפור שנוגע אליו ומדגיש כי הוא מוכן לבוא במיוחד לישראל ולהעיד במשפט לטובת רומפלר, בתנאי שיובטח לו מראש כי תהיה לו חסינות ולא ייעצר.

אלעזר רומפלר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במכתב ששיגר אל הפרקליטות, והגיע לידי 'כיכר השבת', הוא כותב: "הצהרתי חד משמעית כי הנני מזועזע לחלוטין מהחלטתכם הנתעבת להציג אותי בשקר בתור 'מתלונן' נגד הרב אלעזר רומפלר". לטענתו, העדים נגד רומפלר, "משמשים עבור גורמים בעלי אינטרסים להמציא בדותות הזויות כפי שנדרש מהם".

"הנני תובע בזה לסלק את כל התביעה שנעשתה בשמי תיכף ומיד", כותב מלכה, "וכן לפרסם בתקשורת בקשת התנצלות, באשר תביעה זו פוגעת בשמי הטוב. את הכחשתי זאת אני מוכן לייצג בכל דרך, בעדות בכתב או בשידור חי, אבל אינני מוכן בשום אופן לנסוע אל מדינת ישראל, ובכך לסכן את חיי להיעצר תחת אמתלה זו או אחרת, באשר אני חבר בקהילת לב טהור המוגדרת על ידיכם בשפיטה מקדמית כ'כת פוגענית ומסוכנת'".

מלכה מוסיף ומודיע כי יפתח בתביעה אזרחית על פגיעה בשמו הטוב ב"עלילה שקרית ביודעין", כלשונו, "ללא ידיעתי וללא רשותי".

בנספח למכתבו, כותב מלכה כי הוא למרות שהצהיר שלא יכול לבוא ולהעיד בפני בית המשפט בישראל, הרי שהוא מוכן לכתחילה לנסוע ולהעיד את חפותו, כפי שאמר בשיחה עם 'כיכר השבת', אך זאת בתנאי אחד "באם בית המשפט ייתן לי חסינות מלאה עד אחרי שהותי במדינת ישראל, כולל הבטחה חד משמעית שלא קיימים ולא יפתחו תיקים ותביעות נגדי, וגם שלא יעשו עלי צו עיכוב יציאה מן הארץ, כל זה בכתב ברור חד משמעית".

"באם בקשת הצדק והמשפט חשוב בעיניכם, דרישה זו בטח תיענה בחיוב", כותב מלכה, "ובין כך ובין כך הנני תובע שוב להסיר את שמי כמתלונן בתיק הנ"ל, ולפרסם התנצלות רשמית".

מלכה, טוען במכתבו כי כל אחד השייך לקהילת לב טהור הוא מסומן במערכת הפוליטית והמשפטית במדינת ישראל ישראל כחבר בכת מסוכנת והוא כבר שפוט בדעה קדומה כאשם בדבר זה עצמו.

כראיה הוא מביא את התיק נגד רומפלר, שבו, לדבריו, ולאחר שיחה עם עו"ד גבריאל טרונישוילי, העד המרכזי גיבש את גרסתו בפני המשטרה נגד הקהילה עוד לפני שרומפלר הגיע לארץ, אבל כאשר הוא בא לבקר את אביו המנוח ז"ל בארץ, היד המרכזי הפך אותו לקורבן, שינה גרסה ואמר שרומפלד הוא המנהיג הכי דומיננטי שיש בכת המסוכנת הזאת, ולכן הוא חושש לבוא ולהעיד - אלא אם יקבל הבטחה ברורה.

תוכן שאסור לפספס
30 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
21
שלטון החוק הגוף המושחת במדינה מכיר את הרב רומפלר הוא יהודי צדיק עדין ירא שמים ושקט אין לי ספק שהסיבה לכתב האישום נגדו הוא בדיוק הסיבה למה המשטרה עושה סיבוב יומי להכות באלימות ואכזריות במתפללי מאה שערים ומאותו סיבה למה אורבים רק לחרדים לתת קנסות ולמה זרקו רימון הלם על ילדה בת 8 והיכו עד זוב דם נער או
רינה30.06.20
20
יכול להיות שהיום גם הוא מתנהג כך או דומה להתנהגות שהתנהגו איתו או שיש סיבות אחרות של פחד או רחמים על רומפלר ולכן הוא נחלץ לעזרתו
אחת מבני ברק30.06.20
19
ה' ישמור!!! אני כולי צמרמורות!!! לא יעלה על הדעת שדברים כאלו קורים! מזעזע ביותר!! מחריד!!! לא אנושי בעליל!! שהקב"ה כבר יגאל אותנו !!!!!
אני30.06.20

הצגת כל התגובות

18
אם רומפלר היה חסיד (כת) גור היה מסתדר לא חסר אצלנו כתות, במסווה של יהדות והתקשרות לצדיקים
חרדי וחושב30.06.20
לא חרדי אלא טמבל
אבא 30.06.20
נכון
חרדי וחושב30.06.20
אתה כותב מתוך בורות או מאובססיביות נגד גור, כל היהדות גם כן יכולה להיקרא כת, מתוך קירבה לקהילת כת לב טהור אינך יודע מה אתה שח ראיתי אותם הייתי בבית המדרש שלהם זה משהוא הזוי לחלוטין
רון30.06.20
אני מסתובב בעוד כמה חצרות והדברים ההזויים הם לרוב, תמשיך לטמון את ראשך בכרית
חרדי וחושב30.06.20
17
אני רק מתארת לעצמי ילד בן 9 חוטף מכות במשך שעות עד שמפסיק לצעוק ולבכות?! איך זה שהוא לא מת בזמן הזה?! והילדים המסכנים שצפו בו, אני עם דמעות,הלב שלמ נמחץ! קשה מנשוא לדמיין את זה! ה' ירחם,אנא הורים , תבינו שהילדים שלנו הם פקדונות רכים וטהורים, מדוע ניתן אותם למאכל וטרף למשוגעים?! שימו לב מה קורה!
אלמונית30.06.20
16
נא לחבוש מסכות. אפילו רב רומפלד מבין שזה חשוב
יזדי01.07.20
15
כל אלו צריך לאשפזם בכפיה.
קובי30.06.20
מי שבאמת רוצה לדעת על "כת לב טהור" שישאל את אנשי הצלה מעיר מונסי נ.י מלפני 22 שנה כשהכת היתה במונסי והמון פעמים הם היו צריכים להגיע לטפל באנשים מוכים וזה ידוע ומפורסם וכן יצא כבר כמה פעמים "קול קורא" מכל רבני מונסי נגדם "רומפלר" עצמו ג"כ נתפס אצלם ברשת, ואבא שלו בכה עליו הרבה שנים על זה כידוע למי ש
יהודי מברוקלין01.07.20
14
שהוא מעוניין להגיע לישראל תביאו אותו הוא מחפש להימלט משם תבינו את הרמז דחוף.
חצמ מרמז גלויות01.07.20
13
חרדי מטבעו חונך לציות מלא ללא זכות חשיבה עצמאית וח"ו ביקורת, עם נאמנות אבסולוטית למנהיג גם אם הוא חשוד על מעשים איומים, גם אם הוא מושחת במידות, גם אם הוא בור ועם הארץ, ומספיק לו להיות הבן של וכבר נולד מלאך לא אביא דוגמאות חיות, כי אז יצנזרו את תגובתי, כחלק מהאובייקטיביות התקשרותית אצלנו הידועה...
חרדי וחושב30.06.20
12
רומפלער איש תמים ועדין, זבוב לא יודע להרוג. הוא פה כבר כמעט שנה,וטוב שישאר פה,אין לו מה לחפש שם! הסיפורים זה ס"ה נגד לב טהור שהם בהחלט בעיה רצינית! הוא נפל שם,כי אשתו השניה מהכת.
בערל01.07.20
11
כל ההתנהלות בכת הזאת מעלה אלפי סימני שאלה???? אם הם לא נותנים לאף אחד להיכנס,לבקר או לצלם או אפילו להתראיין לאיזה עיתון חדרי, ויצאו משם מלא עדויות על התעללות זה אומר דרשני....
אני01.07.20
10
למעשה במילים לא מכובסות זוהי בעצם ''אנטישמיות&#0
חרדי שפוי ואובייקטיבי30.06.20
נראה שירביצו לבן שלך אם גם תקרא לזה אנטישמיות
בן01.07.20
9
מאיפו המלקא הזה יודע עברית של ציונים?
zalman01.07.20
8
אין אימון למערכת גם אם יבטיחו לך חסינות לאחר שעה שתיהיה בארץ יבטלו אותה ואתה תיהיה בידיים שלהם
מקום המשפט מקום הרשע01.07.20
7
לא הבנתם את הרמז? חיים צבי מלכה מתחנן שתוציאו אותו מהכת תחת מעטה שהוא בא להעיד..... הרי משם לא יוצאים בחיים, אבל כך הוא ייצא בכבוד. גם אחיו מרדכי יואל מלכה הסגיר את עצמו לידי הרשויות בארה"ב במקום להשאר תחת השלטון האכזרי של לב טהור והוא יושב עד לרגע זה בכלא הפדרלי האמריקאי
י. קשני01.07.20
6
אם זה נכתב אז יהיה משהו יש בסיס הוא יצא נגדם אולי פעם ועכשיו הוציאו את זה אבל בגלל שהוא איתם הוא תחת איום כבד הבחור מסכן שיעזוב אותם.... הם מסוכנים אנשי הכת הזאת ואכזרים מאוד מאוד ה'ירחם את כל הכת הזאת צריך להחריבב אבל משהו לא ברור לי הילד הלך לביתו כאוב ומוכה בכל איבריו אז איפה ההורים שלו בסיפור אי
רעות30.06.20
חלק מחוקי הכת, זה להפריד הורים מילדיהם, ואחרים מגדלים אותם, ולאחר מכן מחתנים אותם בגיל צעיר מאד.
פלוני01.07.20
לידיעתך הסדר שם שכל ילד עובר למשפחה אחרת.... כל הנשים והילדים הם רכוש ההנהלה והם מחליטים כפי ראות עיניהם מי יתחתן עם מי ומי צריך להתגרש.... מי יקבל מלקות ומי יקבל אישור ביקור בבית... זה לא חלום דיברתי לפני שבועיים עם אדם מבפנים
א01.07.20
5
אני לא מאמינה לתקשורת בשום נושא ובשום סיפור. לצערי הרב ממקרים אישיים ראיתי איך דברים מסולפים כסא הופך לשולחן ועכבר תמיד יהיה פיל ובכל סוגי המדיה - גם אצלינו...
יהודיה ב30.06.20
4
אני נוטה להאמין שיש כאן עלילה.
יהודיה30.06.20
3
אביו היה רב גדול, תלמיד חכם עצום, ואדם חשוב ומפורסם!!! זכיתי להתארח בביתו לסעודת שבת לפני עשרים שנה. הוא היה מכניס אורחים בלי לשאול שאלות, כל מי שבא הכניס אותו לביתו ודאג שכל אחד יקבל אוכל בדרך כבוד, גם אותי הושיבו לידו כאחד מבני הבית וכו'.
אביו היה רב 30.06.20
לפני 20 שנה אתה מתכוין בווילמסבורג? ואגב מה היה דעת אביו על בנו ר' אלעזר?
כ30.06.20
2
ברור שהוא יכחיש סתומים.. הוא בטח חטף עוד כמה לינצ'ים מאז שהעדות התפרסמה, ובשארית כוחותיו הכתיב לחברה קדישא את המכתב הזה כפי שחייבו אותו. אה, בעצם אולי יקברו אותו מחוץ לגדר- הוא הרי גנב!!! עוד כשהיה ילד!!!
סתום מי שמאמין30.06.20
1
מה רציתם שמתוך הכת יגיד שזה נכון
יהודה30.06.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24