כיכר השבת

הקבינט בהכרעה דרמטית

יוטל הסגר על רוב הערים החרדיות • הוגדרו 'אדומות' לנגיף

סגר מלא: שרי הממשלה החברים בקבינט הקורונה קיבלו את עמדתו של ה'פרויקטור' פרופ' רוני גמזו, שהגדיר את רוב הערים החרדיות כ'אדומות' והמליץ על סגר בהן - החל מיום שני הקרוב (חדשות,ארץ)

176
ישי כהן | כיכר השבת | עודכן ב-י"ד באלול תש"פ | 03.09.20
הכתבה פורסמה ב-י"ד באלול תש"פ | 03.09.20
סגר
סגר (צילום ארכיון: חיים גולדברג, כיכר השבת)

קבינט הקורונה החליט לפני זמן קצר (חמישי) בתום דיון ארוך, לקבל את המלצתו של הפרויקטור פרופ' רוני גמזו להפוך את רוב הערים החרדיות ל'אדומות', בשל רמת התחלואה הגבוהה, ולהטיל עליהן סגר מלא כבר מיום שני הקרוב. להחלטה התנגדו השרים דרעי וליצמן.

משמעות ההחלטה, שתחול על 30 ערים וישובים בסך הכל: סגירת מערכת החינוך באופן מיידי, התנועה תוגבל לעד 500 מטר מהבית, איסור כניסה ויציאה מהעיר למעט מקרים חיוניים וסגירה חלקית של עסקים.

הערים החרדיות, אותן המליץ פרויקטור הקורונה לקבינט לצבוע באדום: בני ברק, אלעד, ביתר עילית, בית שמש ורכסים. יצוין, כי מודיעין עילית לא מופיעה ברשימה בשלב זה.

כמו כן, בשעות אלו נמשכים הדיונים בין עיריית ירושלים, פיקוד העורף, 'מגן ישראל' ומשרד הבריאות באשר לצבעי השכונות החרדיות בירושלים, כאשר בטיוטת המפה, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', השכונות המופיעות כאדומות הן: גבעת שאול, הר נוף, רוממה, קריית בעלזא, רמות ורמת שלמה.

בישיבת הקבינט כאמור התנגדו להחלטה נציגי המפלגות החרדיות, שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי ושר השיכון ויו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן.

דרעי נימק את עמדתו ואמר: "אני מקבל את דעת המומחים שקבעו כי אין להטיל סגר זמני, אלא כללי. זה סתם בזבוז זמן. בינתיים התחלואה תמשיך לעלות".

גמזו: "לכו להיבדק" (צילום: חורחה נובמינסקי, לע"מ)

יצוין, כי בעוד שבוע יתכנס שוב קבינט הקורונה - הפעם כדי לדון בהטלת סגל כללי, על כל שטחי ישראל, זאת במידה והתחלואה הגוברת לא תיעצר.

ראש עיר חרדי שישב השבוע עם פרופ' רוני גמזו אומר ל'כיכר השבת' באשר לאופי ההחלטות שיוצאות מתחת ידיו: "הוא מגיע ברוח קרב. לא רוצה לשמוע. מתייחס אלינו כאילו נכנס לפעולה בעזה".

"רוני גמזו לא מבין שעם האזרחים שלך אתה צריך לדבר, ולא להנחית ולברוח. הוא הפוך מרוני נומה, המתאם את ההתנהלות מול הקורונה בעולם הישיבות ובתי הכנסת", מסיים הבכיר החרדי בזעם.

יצוין, כי ברשימה המסומנת כפוטנציאל להטלת סגר נמצאים גם ישובים שאינם חרדיים, דוגמת טירה, כפר קאסם, אום אלפאחם, לקיה, דליית אל כרמל, מעלה עירון וטייבה של המגזר הערבי, כמו גם קיבוץ כפר עזה שבמועצה האזורית שער הנגב.

תוכן שאסור לפספס
176 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
81
יש פה אחד יהודהההההההההההההה שעדיין תמים נאיבי ועוד לא התפקח... אם זה כל כך מסוכן איך נותנים בכלל לאנשים להסתובב? אצל החילונים יש גם מבוגרים נראה לי בתל אביב יש קצת יותר מבוגרים מאשר בביתר למשל! למה עליהם לא שומרים? הקורונה לא הגיעה לתל אביב? אלא מה? זה לא כל כך מסוכן כמו שעושים את זה! נוח להם לרכב
שמעון04.09.20
בחופש לא היה הכל פתוח, אתה מתעלם מהמציאות, בתל אביב יש מבוגרים אבל בערים חרדיות יש המון והאנשים שם לצערנו הרבה מאוד לא מקפידים ולפיכך יש סגר בערים אלו שנהיו אדומות.
יהודההה06.09.20
80
כחילוני שמפגין באופן קבוע בכיכר פריס בירושלים התרגשתי לעמוד לצד חסידי ברסלב בשבת האחרונה. אני מזועזע משנאת החינם וההסתה הפרועה שנגרמת בגלל המניפולציה סביב הנגיף הזה. אני רוצה להצטרף להפגנות של חרדים נגד הסגר. אני מניח שההודעות לא רצות בפייסבוק .. איך אפשר להתעדכן ולבוא לתמוך ?
גולש חילוני03.09.20
שנאה מזעזעת והסתה עוד יותר, מתי אנשים יבינו שאנחנו עם אחד תראו לי מדינה אחת בעולם שיש ככה הסתות נגד ציבורים שונים עם ישראל צריך להיות העם הכי מאוחד בעולם!!!!!❤❤❤
מוריאל03.09.20
79
המטרה שלהם זה להתעלל בחרדים כמה שיותר.....
שימי03.09.20
המטרה שלהם שיהיה כמה שפחות נדבקים ולצערינו יש כמה מהחרדים שלא מקשיבים ובגלל זה הערים החרדיות אדומות.
יהודההה03.09.20

הצגת כל התגובות

78
הזהירו אותנו. צחקנו וזלזלנו. אז הנה זה בא. חילול ה' שאין כדוגמתו. כגרועים שבאומות נהיינו. אוי ה' מה היה לנו!
היה די צפוי03.09.20
צודק לחלוטין
יהודההה03.09.20
שום חילול ה' להפך וחוץ מזה לסגור תגמרא זה יותר חילול ה'!!!
אני 03.09.20
לגרור רצח של אנשים בזה שלא נדבקים ולשמור על ההנחיות זה חילול השם.
יהודההה03.09.20
77
גטו ביאליסטוק, גטו ורשה, גטו בוכנוואלד.......גטו בני ברק, גטו אלעד, גטו ביתר עילית.... ועוד היד על החרדים נטויה עד שיקויים "שִׁמְעוּ דְּבַר ה' הַחֲרֵדִים אֶל דְּבָרוֹ אָמְרוּ אֲחֵיכֶם שֹׂנְאֵיכֶם מְנַדֵּיכֶם לְמַעַן שְׁמִי יִכְבַּד ה' וְנִרְאֶה בְשִׂמְחַתְכֶם וְהֵם יֵבֹשׁוּ".
יהודי כאוב03.09.20
יפה מאוד שאתה יודע פסוקים, אבל מעשים לא נראה לי יודע, לצערנו הרבה חרדים לא מקשיבים להנחיות ובגלל זה זה נהיה עיר אדומה, ותתבייש להשתמש במונחים של השואה, אתה משווה את השואה לכאן?!
יהודההה03.09.20
76
אל תשכח רוני גמזו הצבועעע שנכנסת לתפקיד בתור פרויזקטור הקורונה אתה כוצ הזמן דיברת על להסביר לציבור והכול ואתה??? כלום ואל תשכח שמאז שנכנסת לתפקיד רק הוחמר המצב ולא היה שום תועלת בך אז מי אתה בכלל !!!!!!!!!!!
יהודה 03.09.20
לא מבינה מה הטענות תכל'ס רמת התחלואה אצלינו מאוד גבוהה במיגזר החרדיאת מי אנחנו מאשימים ??? מתקיימים פה טישים כאילו אין קורונה ללא מסיכות ללא שמירת מרחק חבר'ה יש פה עובדות בשטח אנחנו עובדים על עצמינו והפוליטיקאים החרדים מנסים לקושש קולות בנסיון כביכון לטייח .די מספיק !
גילה לוי03.09.20
גילה לוי את צודקת לחלוטין
יהודההה03.09.20
אני לא מבין מה כל הבלאגן יש פה וירוס הוא מזיק לחלק באוכלוסיה רוב האנשים עוברים אותו בקלות וגם אם לא מרגישים טוב שבוע זה לא סיבה לעשות את כל הבלאגן הזה ועוד עכשיו הממשלה סידרה את זה יופי עם הרמזור המהולל שרק החרדים והערבים יסבלו מזה האם זה מוצדק? כשרוב הנשאים בכלל לא באים מהערים האדומות?? זה עוול שזו
אילה03.09.20
מה הבלאגן?! רב האנשים עוברים את זה בקלות?! מה עם המבוגרים?! לא אכפת לך?! ולא נכון יש כאלו גם צעירים שמתדרדרים למצבים חמורים, אז במקום לחפש תירוצים לא אמיתייים תתחליו לשמור על ההנחיות
יהודההה03.09.20
איך שאתה שונה מיהודה הסתום שמגיב בלי ועם וריח
ציקו04.09.20
איזה יהודה דיברת
יהודההה04.09.20
75
אם היה סגר על הר נוף היתם רואים את מכלוף קופץ משתולל מאים אבל שזה על ביתר בית שמש רכסים שטוית הרי אני לא קשור לשם פשוט נתנגד וכל הספרדים התמימים יגידו שאני עובד חזק
רפי03.09.20
74
אולי יש כאן עונש מבורא עולם למיגזר על התנהגותו?
יעקב דינור03.09.20
צודק מאד!!!
משהו צדיק03.09.20
73
רק ערים חרדיות מעניין בתל אביב ורמת גן אין תחלואה
נתנאל03.09.20
לא אמרו שאין תחלואה, אמרו שברוב הריכוזים החרדים יש תחלואה יןתר גבוהה שמסכנת יותר, חבל שהרבה מהחרדים לא נשמעים להנחיות ומגיעים למצב של לסכן חיים וחליל השם ענק.
יהודההה03.09.20
72
יש אמרה "למה שוחטים שור? כי הוא לא מתנגד
חיים03.09.20
למה קוברים מת?.........
חיים04.09.20
ואללה
מוריאל03.09.20
71
חייבים כלנו להתארגן להפגנה ענקית אין ברירה רק אנרכיה הם יבינו אתם לא מבינים שהם הורסים לנו את החיים ?
יענקי03.09.20
שמע יש תמחלה הזאות ואנשים מתים וזה נכון ..אבל גם בלי המחלה הזאות האנשים מתים ואוקיי בכל מחלה שהייתה אנשים מתים ונהרגים ועלזה אני לא מגיב ...יש אלוקים בשמים אבל להגיד שרק בציבור החרדי אומרים להם שרק הם אשמים בתחלואה הגוברת ושא"כ אצל שאר הציבור החילונים שבאילת טבריה תל אביב הכל היה הומה אדם ובלי
עדיאל04.09.20
קודם כל לא נפגעתי ויפה שהתנצלת, נכון כל מחלה אנשים מתים, אבל שמתים בכל העולם בסדר גודל כזה זה לא כמו כל מחלה, וישראל מקום ראשון בתחלואה ביחס לאוכלוסיה זה סתם?! זה לא סתם זה מגיפה, ודווקא בגלל סוכות ויום כיפור שבו אנשים הולכים אחד לשני דווקא אז צריך לעשות סגר, מטרת סגר זה למנוע מפגשים של אנשים כדי למ
יהודההה06.09.20
לא אכפת לך מאחרים?! הם לא הורסים את החיים הם מצילים את החיים, והחרדים שלא נשמעים להנחיות הורסים את החיים.
יהודההה03.09.20
יודלהה שתוק ושב בצד אוקייי מפגר דעי נמאס כל היום מדברים על הקורונה חלאס אתה לא קולט שזה תות אחד ענק 😕 אומנם יש תמחלה הזאות אבל זה לא מזיק כמו שהם מנפחים אתזה שזה שזה מוות ... זה גורם לקשיי נשימה ולצרידות ולעוד דברים ...והמדינה וכולם לוקחים עלזה טרמפ כדי להפריע לחרדים.. עוד דבר אחד מהאנשים שאני מכיר
עדיאל04.09.20
עדיאל על איזה יהודה אתה מדבר? ולא נכון הקורונה זה לא צחוק זה לא סתם, יש כאלו שעוברים בקלות נכון, אבל יש אנשים שלא ורובם מבוגרים אם אתה אומר לא אכפת לי מהמבוגרים זה ממש לא אנושי וזה לא רק מבוגרים זה הרבה, תחשוב שמישהו יכול להגיד לא אכפת לי מהמבוגרים ואז מבוגר נדבק זה יכול להיות סבא של כל אחד, לא אכ
יהודההה04.09.20
אכן הפגנת ענק לעלות ירושלימה חצי מליון חרדים לא נשתוק יותר.
מוטקה03.09.20
70
רוב התחלואה אצל החילונים!!! ורוב החולים הקשים חילונים גם כן. רק שבודקים לפי ערים, ולא לפי מגזרים.. מצאו שעיר לעזאזל
חנה ביתר03.09.20
מאיפה הבאת את השקר הזה, הנתונים אצלם לא אצלך, את עם אינטרסים אז את משקרת, במקום להעליל עלילות שקריות פשוט תשמרו על ההנחיות.
יהודההה03.09.20
69
רשעים ארורים יבוא משיח יטפל בהם אנחנו בגלות אפה ברית הקנאים? צריך לטפל בהם קרני רשעים אגדע
קנאי03.09.20
אתה הרשע, הם רוצים לגדוע את ההתפשטות של הנגיף ואתה כנראה לא רוצה.
יהודההה03.09.20
68
דיי נמאסתם מדינה מרושעת אבל אתם החרדים הצייתנים אשמים רבותי הורידו את המסיכות דיי לאפליית ענין המסיכות רק לחרדים אתם זוכרים את הצעקות ושתקנו והמשכנו ללכת אם מסיכות והנה קיבלתם סגר בבקשה לכם
יענקי03.09.20
מה זה השטויות האלו אולי לא חוית מה זה לחלות בקורונה ומדבר כך על המסכות הכל באשמת אנשים שנדברים כמוך ולא ניזהרים די תפסיקו כבר עם הביטוי"אכלו לי שתו לי" מספיק!!!
גילה לוי03.09.20
החרדים מתנהגים כמו עדר של כבשים תפסיקו להיבדק עד מתי בגלל הבדיקות שלכם אנשים מתים לאנשים אין פרנסה אין לחם לאכול ובגד ללבוש תתעוררו זה לא נחשב מגיפה אם בתוך יותר מחצי שנה מתו 800 איש
נננ03.09.20
צריך להיבדק וזה מגיפה, איך אתה בא וחולק על על מי שמבין בעניין, אתה לא יודע כלום.
יהודההה03.09.20
67
חלשים ביד גיבורים אילו היית מנסה לעשות את זה לחילונים היו מחסלים אותך כמו הכושים בארצות הברית אתה מרגיש גיבור על חרדים עדינים שלא יודעים יותר מאשר לצעוק להשם והשם עוד ינקום בך בגדול זכור ראש השנה בפתח אנו בימי הסליחות חזור בתשובה מיד
חסידי03.09.20
66
אני לא מאמין שעכשיו אנשים יקשיבו להם כמו בפעם ראשונה
מסכנים03.09.20
65
גמזו אנטישמיייייי נאצי
ירושלים03.09.20
64
לעשות הפגנה ליד כל מחסום ולפרוץ את כלל המחסומים!!! יש מחסום? לא זזים!!! מסתגרים בפנים עד להגעת תגבורת חרדית!!! רק כך היהודים הצילו את Gטו ווRשה!
חלוץ פרקטי04.09.20
63
מזמין אותך לסיור ביד ושם לפני שאתה משתמש בביטויים שאתה לא מבין את משמעותם
49 איזה תגובה רדודה03.09.20
62
מי שאשם זה אלה שהולכים להיבדק ולא גםזו לרעה
בן03.09.20
צריך להיבדק, אתה מעודד רצח, כי מי שלא נבדק שצריך יכול לגרום לרצח אנשים
יהודההה03.09.20
61
חולי נפש כאילו שסגר יעזור ,ממשלה מטומטמת, נמאס מהשטיות של גמזו .
חברים48503.09.20
אמת
יונה03.09.20
60
אמר לי רב ענק זצ`ל לפני הרבה שנים.מי שלא לומד דרך הראש...ילמד דרך הרגליים.רק שדרך הרגליים זה כואב. אין לנו יותר גדולים כמותו יש לנו את יענקי אז נלמד דרך הרגליים.
David03.09.20
59
מטילים סגר על חלשים. על החילונים לא יעיזו לעשות סגר. מפסיקים להיות עדר צייתני !!!!!!!!!!!
נתי03.09.20
58
כל תושבי הערים צריכים לצפצף על הסגרץ בואו נראה אותם עומדים מול מאות אלפי חרדים שיתנגדו למהלך
יניב04.09.20
57
האם אפשר לכתוב על מרי אזרחי לא אלים, או שיש סתימת פיות ע"י החונטה השלטת?
אפי03.09.20
56
אני רוצה לראות שסוגרים בבית שמש את השכונה החילונית הוותיקה ומשאירים פתוח שכונות חרדיות שיש שם תחלואה יותר נמוכה מהשכונה החילונית. זה לא יקרה!!!
דוד03.09.20
שוב אתה אומר שקרים עם אינטרסים שלך, במקום לעליל שקרים, תתחילו לשמור על ההנחיות,
יהודההה03.09.20
55
כמה עשו טוב הפלג הירושלמי מהתחלה לא שומעים בקול המדינה הזאתי כמה הם צדקו
ציונים 03.09.20
טיפש חדש אתה מוכן להצטרף עם הטפשים החדשים, רק אל תסכן אותי, ואל תזיק לי תלך בלי מסכה בבית שלך ואל תגרום נזק אפילו של סגר וסגירת מקום לימודים
אפי03.09.20
54
דייי השם ישמור באיזה ערים ובאיזה שכונות? איך נדע??????????!!!!!!!!!!
שילתתתתתתתתתתתת03.09.20
53
צריך מבוגר אחראי שיציל אותם
זה מה שקורה כשראשי הערים מתנהלים כמו ילד03.09.20
52
הם רוצים שנשרוף להם ניידות...
חסיד של ר" שאול03.09.20
אתה רוצה לשבת בכלא
יהודההה03.09.20
בוא נראה אותך שורף גלגל של ניידת כולנו פחדנים מוגי לב
בני 03.09.20
זה לא עניין של פחדן, זה אסור זה חילול השם וגם תשב בכלא.
יהודההה03.09.20
51
ממשלת זדון. מתבייש בכך שהנציגים שלנו שם.
יענקי03.09.20
אתה מתנהג בזדון
יהודההה03.09.20
50
חצופים איפה כל הערים החילוניות גועל נפש של דבר, יאלה נמאסתם
אלמוני03.09.20
49
כל הסגרים זה התעללות נוראה שהחילונים עושים לחרדים בחסות הקורונה, הם פשוט נהנים לראות את ההצגה איך מאשימים את החרדים וסוגרים אותם בכלובים. כל הגורמים הממשלתיים הודו שהסגרים הקודמים לא הועילו להמעיט את התחלואה, הם עשו את זה רק לענישה, אבל זה שיא האכזריות להעניש אנשים על משהו שהם לא עשו, מה אשם ילד חרד
מאיר03.09.20
לא נכון אל תכליל וממש לא אמרו, אתה לא יודע מתי המשיח יבוא, אז אל תגיד סתם.
יהודההה03.09.20
48
רשעים ה' ישלם לכם על מעשיכם אני אף פעם לא ישמע שתל אביב תהיה תחת סגר שזה מגיע לחרדים מה אכפת לכם איפה החברי כנסת שלא עושים כלום אם אתם בכל זאת לא יכולים לעשות כלום לפחות תעזבו את הממשלה ביבי יפחד ויעיף את גמזו מה הבעיה חבורת פחדנים
נננ03.09.20
אתה לא יכול להתעלם, רוב ההדבקות זה בערים החרדים, אז מנסים לשמור על הבריאות של החרדים ושל כולם אז לא להפריע זה לטובת כולנו, ולשמור על ההנחיות.
יהודההה03.09.20
47
גמזו אני לא מאמין לחצי מילה שלך!!!!חלאס עזוב אותנו בשקט,תהיה הדבקות ושום סגר לא יפתור את הבעיא,די לשטויות ולהבלים.
איש קרית ספר03.09.20
אתה מדבר שטויות והבלים
יהודההה03.09.20
46
הם לא נורמלים!! איפה הם היו לפני שבועיים??? פחדו לסגור דברים באוגוסט? פחדו לא לפתוח לימודים? רק מאיתנו הם לא מפחדים!!! סידרו לנו סגר בחגים!!! צריך לקום ולעשות משהו... אסור לנו להמשיך לשתוק.. הנציגים שלנו בלי כח- שילכו הביתה!!!! צריך לצאת להפגנה המונית בכניסה לכל הערים החילוניות!!
מזועזעת!!03.09.20
45
אני בעד שיעשו הכל למען הבריאות, אבל מה בדיוק עוזר סגר? לפני חודש היה בביתר סגר, ובינתיים זה רק ממשיך לעלות. אז מה הועילו חכמים בתקנתם?!
איש יהודי03.09.20
44
ומה קורה למשל אם אני רוצה לצאת להפגין בבלפור ? האם זה נקרא צורך חיוני? ממשלה מטומטמת!!! לחכי"ם החרדים דעו לכם אם אתם לא נותנים למטומטם מבלפור אולטימטום של 24 שעות , או שהוא מסיר את הטלפיים הטמאות שלו מהציבור החרדי או שתוך יום אין לו ממשלה פשוט מאד חד וחלק , מי שרוצה באמת ללמוד תורה יכול להסתדר בלי
ביתרי03.09.20
43
הסגר יביא חוסר פרנסה, הורים וילדים רוקדים על הקירות, השלום בית ינסוק לשמים, ואז לא יהיו חולי קורונה אלא חולי עצבים וחולי נפש ואולי חלילה (אני מאד מקווה שלא) גם חולים פיזית ממכות וחוסר סבלנות.
משה בן אברהם03.09.20
אם לפחות לא היו חולי קורונה אולי היה פחות אכפת לנו אבל זה יוריד אפ' חולה קורונה אחד
בני 03.09.20
42
אולי פשוט יגיד כל מי שחרדי לא יצא מהבית אם אני חולה לא הייתי רוצה שיטפל בי אני מרגיש שלא הייתי מקבל את הטיפול הנכון רק כי אני חרדי
ישראל03.09.20
זה לא נכון מי שחרדי לא יצא מהבית זה על ערים ששם לצערנו יש סכנה גבוהה לקורונה ולצערנו זה ערים חרדיות ששם לצערנו הרבה מאוד לא נשמעים להנחיות וזה התוצאות, ואם אתה חולה אז תמשיך לחיות באשליות שלא יטפלו בך, ואם בכל זאת אתה חושב את השקרים אז אל תלך לרופאים ולבית חולים, אני אומר לא אין אפליות בקרב הטיפולים
יהודההה04.09.20
41
השר אדלשטיין באומץ לב נדיר שם את האצבע על האשם האמיתי: במשך עשרות שנים כל הממשלות התעלמו מהבניה הצפופה בציבור החרדי, (ובבניה הפרועה והבלתי חוקית במגזר הערבי), ואף עודדו את המגמה ; עכשיו - כולם, כולל תושבי רמת גן- משלמים את המחיר... אני מקווה שילמדו את הלקח, ובתכנון העתידי של שכונות/ ערים חרדיות- יכ
יואל03.09.20
40
תמשיכו להיבדק, דפוקים
ללא שם03.09.20
מי שצריך ולא בודק דפוק
יהודההה03.09.20
39
מסכים עם 2 צריך לפרוץ את הסגר אסור לתת להם שוב להרוס לנו את החיים
דורון03.09.20
אם אתה רוצה לפרוץ את הסגר אתה רוצח
יהודההה03.09.20
38
סופו כמו ראש עיריית טברי' לשעבר ,,,, איך קראו לו שיצא נגד הרב קייניבסקי
מנחם 03.09.20
37
חרדים, הגיע הזמן להבין. אי היבדקות לא תעזור נגד סגר!! סיבה 1: אם אתה לא נבדק, אנשים שצריכים להיות בבידוד, ממשיכים להסתובב ולהדביק. סיבה 2: סגר נקבע לפי אחוז הבדיקות החיוביות. לפי השיטה הזאת יותר צריכים להיבדק, גם מי שמרגיש קצת לא טוב. כדי להוריד את האחוזים.
מאור03.09.20
זה לא נכון המציאות כי ביתר נהייתה אדומה בגלל בחורי הישיבות שנבדקו לפני חזרתם לישיבה
בני 03.09.20
בני אם המציאות היא בגלל שנדבקו זה כנראה היה להם קורונה כי אם לא אז להיפך זה אמור להוריד, אז טוב שנבדקו וצריך להיבדק
יהודההה03.09.20
מאור אתה צודק
יהודההה03.09.20
אז שיבדק רק מי שאין לו תסמינים, אבל מי שיש לו תסמינים שלא יבדק.
יצחק03.09.20
אני בעד!
מאור03.09.20
36
העונש למפלגות החרדיות בדרך על זה שמאפשרים להפוך אותנו לקורבן ההסתה והסגר אעפ"י שאנחנו שומרים על כל הנחיות, ג וש"ס בבחירות הבאות על סף אחוז החסימה
אשכנזי מצביע ג03.09.20
35
מה חדש? שוב אנחנו השעיר לעזאזל של הטיפול הכושל של הממשלה בקורונה! העיקר שיש על מי להפיל את האשמה...
אני04.09.20
34
יש לי חנות בתוך בני ברק ואני אמור לסגור את זה עד אחרי ראש השנה מנין אני יתפרנס ? מה הם חושבים ? הם הורגים לי את החיים
חרדי תמים03.09.20
33
ההתרצות היא בגלל זיזול בהוראות והזילזול בהוראות באשמת רבנים הממשיכים להבטיח "תורה מגנה ומצלה".
רפאל03.09.20
טיפש מטופש
מאיר03.09.20
32
כל הכבוד לגמזו ששומר עלינו וסוגר אותנו עד שלא תהיה הדבקה. ישר כח ואל תתייחס לחכים החרדים הטפשים שמשחקים בחיים שלנו בשביל פופליזם זול
יהודי חרדי03.09.20
יהודי חרדי אתה צודק מאוד
יהודההה03.09.20
תן לי לנחש אתה לא גר בבני ברק או בבית שמש לכן לא אכפת לך שהפרנסה שלך נסגרת ואין לך ולמשפחתך לחם לאכול ומים לשתות
המלך03.09.20
עד מתי אתה מוכן שיסגרו אותך?? כי החיסון לא באופק....
חיים04.09.20
31
אנחנו חייבים לצאת לבלפור בהפגנות ענקיות ואז ירדו מאיתנו
רשעים ארורים 03.09.20
30
תבחרו אחד מארבעה אפשרויות מה הכי הגיוני 1) הנגיף חילוני אינו נמצא בהפגנות נגד ביבי. 2) החילונים לא נבדקים. 3) החילונים נבדקים וכותבים להם שלילי. 4) החילוני שיצא חיובי חוזר להפגנות או שנשאר בבית ומדביק אחרים.
משה בן אברהם03.09.20
הכל נכון לצערינו המדינה הזו היא מדינה של גיהנם אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים איך אנשים יכולים להגיד הלל ביום העצמאות הטמא ישתגעו דעות פסולות
נננ03.09.20
אתה דעה פסולה אתה עיוור לא רואה את האור של המדינה הטובה הזאת ואתה מדבר בצורה של גיהנם
יהודההה03.09.20
שום תשובה לא נכונה, לא שמת את האופציה שהרבה חרדים לא מקפידים על ההנחיות ומאשימים אחרים כמוך.
יהודההה03.09.20
חילונים כן מקפידים ? מה זה הנחיתיות הזו
עודד04.09.20
עודד יש חילונים שמקפידים ויש שלא, גם בחרדים אבל לצערנו הרבה חרדים לא מקפידים ותראו מה נגרם, לצערנו ערים חרדיות נהיו אדומות בגלל שלא שומרים על ההנחיות, אז הסיכון יותר גבוה בריכוזים חרדים.
יהודההה04.09.20
29
רוני גמזו נעלב מהתתקפות החרדים. אבל הוא הרויח אותם ביושר...
משה03.09.20
28
יואאאוווווווו איזה באסה זה חוזר😭😭😭😭 ה תעזוררררר
המלכה03.09.20
27
בושה וחרפה מענין שכל החופים של החילונים והקניונים מפוצצים באנשים ואנחנו הציבור החרדי תמיד אשמים בושה וחרפה גמזו חושב שהוא עוזר לחרדים אבל הוא רק מגרע והם יראו איך עוד מעט כל החרדים יצאו להפגין ובצדק גם זו לטובה חוץ מגמזו
יעקוב03.09.20
מה לעשות שהרבה מהחרדים לא מקשיבים להנחיות?! ובגלל זה צריך סגר, אתה נגד הדבקות, אבל מה אתה אומר נפגין?! הפגנות זה גורם להרבה הדבקות.
יהודההה03.09.20
יהודה כמה משלמים לך על כל תגובה? המציאות היא שבכל הארץ מזלזלים בהנחיות, חרדים וחילונים להפיל הכל על החרדים זה שקר גס, ולתת את הלחי השניה זה בכלל....
אני04.09.20
משלמים לי טוב על כל תגובה, היית רוצה כזו משכורת, ועכשיו ברצינות, המציאות היא שיש הרבה שמזלזלים בהנחיות גם חרדים וגם חילונים, אבל המקומות שהסכנות להידבק בהם זה בערים חרדיות לצערנו, יש הרבה מאוד מהחרדים שלא מקפידים על ההנחיות וזה התוצאות, זה גם גורם להידבקות המונית וגם לחילול השם ענק.
יהודההה04.09.20
26
אחים יקרים אני אמנם לא חרדית אבל יראת שמים בעלת תשובה, עושים לכם עוול ענק!! מדינת ישראל מנסה למחוק את השכינה מעמנו! אני אתכם במאבק ! תלחמו! אנחנו מתפללים בשביל עם ישראל! בשביל כל יראי השמים בעם ישראל לא משנה חרדי דתי מסורתי! תתחברו ותזעקו לקב״ה ישירות !
לירון03.09.20
אני איתך זה לא משנה אנחנו עם אחד, כל הכבוד לך!!!!!
מוריאל03.09.20
25
רק מהטמטום פה בתגובות אפשר להבין למה מכניסים את כולנו לסגר. עזבו את רחביה ואת חופי הים, הם לא קשורים לפה. וזה כבר לא משנה אם זה בגלל אי הקפדה או בגלל צפיפות בבתים. במבחן התוצאה רוב החולים הם מהמגזר החרדי והערבי, לא החילוני. אז כן, צריך לעשות משהו דרסטי. אחרת בעוד חודש בתי החולים לא יוכלו לטפל אפיל
אחד03.09.20
תקשיב טוב אדיוט, לפני שאתה מתיז ארס מהמקלדת תבדוק נתונים, אתמול מ 3200 מאומתים רק 750 מהמגזר החרדי כולל בחורי הישיבות שבמילא בסגר בישיבה, אתה יודע גם לעשות חשבון או רק להקליד? תתבייש.
ביתרי03.09.20
זה הזוי כמה אנשים מאמינים למספרים
דוד03.09.20
זה הזוי שאנשים לא מאמינים למספרים ולא להנחיות
יהודההה03.09.20
צודק 100%
גילה לוי03.09.20
24
שאלו ושואלים לפני 80 שנה למה לא התקוממתם??? ועכשיו אנו שואלים מדוע אנחנו שותקים!!!! צריך להילחם על החופש שלנו!!!!
איש03.09.20
23
הם סימנו את המטרה כבר לפני כמה חודשים. הם כבר החליטו לעשות סגר לפני כמה חודשים, עכשיו הם סידרו את הנתונים והרמזורים שיתאימו למטרה
דודוי03.09.20
נכון צודק הם משחקים אם הנתונים לפי איך שבא להם
אמת לאמתה03.09.20
זה אתם שמשחקים, הרבה חרדים לא נשמעים להנחיות והנה התוצאות.
יהודההה03.09.20
22
אלו שזילזלו בהנחיות יתנו את הדין על הפסד ממון גדול של בעלי החנויות והסוחרים כבר זעקו שהם חב לאחרני.
אבי03.09.20
אלה שעושים בדיקות התכוונת כנראה כי עכשו חולים בביתר כל הקבוצות ששמרו על ההנחיות רק מה לעשות זה גם לא עוזר רק מי ששמור לוקח לו יותר זמן להידבק
בני 03.09.20
צריך להיבדק
יהודההה03.09.20
21
בקיצור חזרה לגיטאות...
חושש03.09.20
20
תתעוררו !! מדינת ישראל רוצה למחוק אתכם ואותנו כבעלי תשובה תפסיקו להקשיב לליצמן ודרעי הם משתפים פעולה עם הסיטרא אחרא!
לירה03.09.20
19
הכל בגללנו אנחנו עדר צייתני ואנחנו עושים כל מה שהמדינה אומרת אנו צריכים להתחיל להיות בהמות ולא לשמוע ולא לציית כלום כלום למדינה הזאתי המרושעת
חיים 03.09.20
בהמות? לא לשמוע ולא לציית? הרגע תיארת את הערבים וגם עליהם עושים סגר. אין מה לעשות, יש הפליית חרדים. היית אומר שצריך יותר חרדים בכנסת אבל הם לא עושים כלום
כ03.09.20
אין הפליית חרדים, יש חרדים שלא נשמעים להנחיות
יהודההה03.09.20
18
ההתפרצות לא באשמתנו, גם החילונים לא שומרים, אבל בגלל המשפחות הגדולות יש אצלנו יותר נדבקים. גמזו מטומטם או רשע, מטומטם שחושב שסגר על ערים מסוימות יעזור. רשע שיודע שלא יעזור ורק מתעלל בחרדים.
אא03.09.20
אתה מטומטם ורשע שמנסה להפיל אשמה על גמזו בעוד שאתה והרבה חרדים לא שומרים על ההנחיות .
יהודההה03.09.20
17
אנחנו והערבים נצליח למוטט את כל מה שבנו החילונים עם החיים חסרי האחריות שלנו, עצוב. א גיטן שאבעס
שלוימה זלמן03.09.20
בלי שכל
יונה03.09.20
כנראה התכוונת שאנחנו מפריעים להם להרוס את המדינה שאנחנו בנינו בעשר אצבעות לפני שהם חלמו להיות כאן (ירושלים טבריה פתח תקווה בני ברק וכו' )
בני 03.09.20
ממש לא אתה לא הקמת מדינה
יהודההה03.09.20
טיפש
עעע03.09.20
ניחוש אחד, הנ"ל שמו אינו שלוימה זלמן, והוא אחד ששנה ופרש...
אני04.09.20
דביל לך לאשפוז,קח כדורים
מורן03.09.20
אני מבין שאתה חבר של שונאי ישראל, תתבייש לך
יהודההה03.09.20
16
ואז לא יהיה הפגנות .. ולא יהיה הדבקות!!!!
פיני03.09.20
בריכוזים החרדים ההדבקות יותר גדולות צריך לסגור, אני בעד שלא יהיה הפגנות זה מדביק המוני וצריך באמת להפסיק את ההפגנות בבלפור ובכלל לא קשור חרדי חילוני, זה הדבקות המוניות.
יהודההה03.09.20
15
גמזווו לרעהה. בן אדם עיוור שבא נטו להראות לכולם כמה שהוא שמאלני ושונא חרדים מעניין שבתלאביב הכל בסדר ובכל הערים האחרות רק בערים חרדיות יש תחלואה
אהרון03.09.20
הוא לא אמר שאין תחלואה הוא אמר שיש שם פחות מריכוזים חרדים, עצוב מאוד ששהרבה חרדים לא מקשיבים להנחיות ומאישימים בשקרים אנשים אחרים.
יהודההה03.09.20
14
אני חילוני לפחות לפי ההגדרות לא שזה משנה לי.ולדעתי זה פשע מה שהממשלה הזאת עושה לכל המגזרים.שיתעוררו מספיק ויבינו שאין דאגה לבריאות של אף אחד ואף פעם לא הייתה ויש פה מזימה אחרת. רק רבאק תפסיקו להגיד למה בעיר "חילונית" לא ושם כן,כולנו באותו סירה.
הזומבים ברחוב04.09.20
13
יאללללללה מלחמה....
עמרם בלוי03.09.20
12
פעם האחרונה שבחרתי בבחירות לממשלה, מהם לא תגיע הישועה תם עידן הממשל זה ענין של רגעים עד ששלטון הממשל יסיים את תפקידו
לעזעזעל 03.09.20
אתה לא היחיד שהנציגים החרדים ידעו 5 מנדטים במקרה הטוב יהיה להם הם לא שווים כלום!!! זהו נמאסתם! אכזבתם! לחשוב שאנחנו במדינה יהודית!!! כל הערכים היהודים בסוף הרשימה!!!! והדמוקרטיים( כמובן רק לחילוניים) בראש הרשימה דייייי נמאס!!!
ש03.09.20
11
בגלל המשפחות הגדולות, סכנת ההתפרצות אצלנו גדולה פי שניים. ולכן אנחנו צריכים להזהר ולהשמר פי שניים. זאת הדרך היחידה למנוע עוד סגרים! ריחוק חברתי, שני מטר ומסיכה - חובה
ד03.09.20
הנה מטומטם שמאמין לסיפורי המדינה
דודוי03.09.20
אז מה הסיפור האמתי דודוי?
ש03.09.20
בלי שכל
יונה03.09.20
ד אתה צודק ומסיכות גם על האף
יהודההה03.09.20
די אתה צודק ומסיכות גם על האף
יהודההה03.09.20
10
מתי יבינו שכל ההתנהלות זה ביבי רק הוא שם בפרונט מישו שהפעם זה גמזו שכולם יכו בגמזו ולא בו ביבי......
חיים03.09.20
ביבי הוא אנטישמי רק החביא את עד עכשו בקורונה הכל יוצא החוצה
מה שרואים 03.09.20
אתה אנטישמי, תתבייש
יהודההה03.09.20
9
לכל הרוחות!!!!!!! בתמונה למעלה השוטרת עם מסיכה שאינה מכסה את האף!!!! מעניין מה היה קורה לה אילו היתה חרדית... כולנו זוכרים את התיעוד המזעזע של השוטרים האוזקים ומשפילים אשה חרדית בהריון שחשה ברע והובהלה אח״כ לבית חולים בתואנה פסיכית שהמסיכה שלה לא כיסתה את האף, במקום פשוט לומר לה שתכסה את האף...
אני04.09.20
צריך להפיץ ת׳תמונה הזאת בכל הרשתות!! רוצה לראות אח״כ את המשטרה מעיזה להרים ראש!! בושה וחרפה!!!!!!!!!!!!!!!! שילכו לעזעזאל וישארו שם....
עוד אחד04.09.20
והחרדי שלידה עם מסיכה שכן מכסה את האף..... משטרת ישראל - אין לנו בכם אימון יותר!!!!!!!
מישהו אחר בכלל04.09.20
8
הכל בגלל הנציגים החרדים בכנסת הם נותנים לזה לקרות הם לא עושים כלום יושבים על הכסאות וזהו
יענקי03.09.20
7
המשך לתגובה 21 אני נגד לעשות בדיקות, אבל אל תחשבו שלא להבדק יפתור את הבעיה. הדרך היחידה - לשמור על הכללים, בלי התקהלויות ועם ריחוק ומסיכה וכו'...
מגיב 2103.09.20
צריך להיבדק
יהודההה03.09.20
6
הם חושבים להיות גיבורים על החרדים? הם עוד יסבלו מזה ...
פנחס03.09.20
החרדים חשובים להיות גיבורים לא שומרים על ההנחיות הרבה וזה התוצאות, ואיך הם יסבלו?! אתה תסבול.
יהודההה03.09.20
5
די! תפסיקו להתעלל בנו!! לא רוצים סגר, זה סתם מיותר ולא עוזר כ-ל-ו-ם!!!!!!!!!!!!!!!!! סגר??? תפאדל, תעשו סגר כללי בכל הארץ, אבל מה זה האפליה הזאת????????????
מישהי03.09.20
4
לא ניתן להם אנו נמרוד...נבוא בהמונינו ונפרוץ את המחסומים די כבר להתעלל בנו אנו לא עדר כבשים......
אבי03.09.20
3
סגר בחלק מהערים זה בסופו של דבר סגר בכל הארץ הרי לא כל האנשים עובדים בתוך העיר הרבה מהם יוצאים לעבודה בחוץ וברגע שהם לא יוצאים אין איך להמשיך את החיים. כמו שהיה בסגר על ביתר בתחילת החופש הרבה מהגננות היו מביתר שיצאו לעבודה בירושלים ולילדים לא היה גן בגלל זה וההורים לא הולכים לעבודה כי צריכים להיות
אני03.09.20
2
מתי אנשים אצלנו בערים החרדיות יפסיקו להיות טיפשים מטופשים, ויפסיקו לעשות בדיקות שאין בהם שום תועלת וסתם מזיקים לציבור ובפרט לרוחניות. מי שמרגיש תסמינים שיכנס לבית ולא יצא, אבל למה לעשות בדיקות, תפסיקו עם הבדיקות.
משה03.09.20
צריך לעשות בדיקות ואל תעודד רצח של הדבקות המוניות, קרה שרב בישיבה אמר לא לעשות בדיקות ובסוף הרבה היו חולי קורונה, אז תחשוב מיליון פעם לפני שאתה אומר את זה, צריך להיבדק, אסור לא להיבדק.
יהודההה03.09.20
1
נמאס כבר מהשטויות שלהם קבינט קורונה עאלק עוד בדיחה שהמציאו והכי לא מפתיע שבכל פעם נבחרים אותם ערים ואותם שכונות כאילו שכל שאר הערים חפים מקורונה באמת שכבר נמאס שמישהו יתעורר כבר ויעשה עם זה משהו!!!!
אזרח זועם03.09.20
זה לא אומר שבאחרים אין קורונה, יש קורונה אפל פחות מהריכוזים החרדים, עצוב מאוד שהרבה חרדים לא נשמעים להנחיות ותראו מה זה גרם.
יהודההה03.09.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם