כיכר השבת

"ניסיון לסגירת גרודנא"

זעם: אנשי הפלג התפרעו; הרב שניסה להרגיע - נעצר בכוח

פקחים שהיו בפעילות לאכיפת הסגר, נתקלו בצעירים מקומיים מ'הפלג', שניסו להפריע להתנהלותם • במקום מתחולללת מהומה גדולה ובוצעו מעצרים, בהם של רב בפלג, שרצה להרגיע • תיעוד (חרדים)

132
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ח בטבת תשפ"א | 12.01.21
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בטבת תשפ"א | 11.01.21
המפגינים, הפרשים והרב שנעצר בכוח (ללא קרדיט. תמונה: דוברות המשטרה / ללא קרדיט)

ברובע ג' באשדוד מתחוללת בשעה זו (שני) מהומה גדולה, לאחר שצעירים מ'הפלג' ניסו להפריע לפעולות לאכיפת הסגר שביצעה העירייה, ולסגור תלמוד תורה שהיה פעיל כרגיל למרות המגפה. במהלך המעצרים, רב עוכב בכוח, למרות שדווקא ניסה להרגיע את המצב.

בעקבות כך, מאיימים בפלג בהגעת אנשים מכל רחבי הארץ להצטרף למחאה הגדלה באשדוד, במטרה למנוע את סגירת הישיבה.

הכל החל, כאמור, כאשר הפקחים, שנתקלו בבחורי הישיבות והילדים, שהפריעו להם בהגעתם לחיידר, הזעיקו את המשטרה, והמהומה בעקבות כך רק גברה.

רגעי השיא היו, כאשר לפחות אחד מבין המפגינים נעצר, ומחשש כי יתגלה שהוא עריק מצה"ל ויועבר לשלטונות הצבא, ניסו חבריו הרבים לחלצו ולסכל את מעצרו.

בזירה נצפות ניידות רבות, וכוח משטרתי גדול הכולל פרשים, אך למרות הזמן הרב שחלף מהגעתם למקום, אלו טרם הצליחו להשליט סדר ולהחזיר את השקט לקריה.

בשעה זו מופעל במקום גם רכב המכת"זית, אך זרמי המים לא מרתיעים נכון לעכשיו את הצעירים, המורגלים בכך מהפגנות הפלג.

הרב צוקר, שנעצר בעת שניסה להרגיע (ארכיון. באדיבות המצלם)

אחד העצורים, כך נודע ל'כיכר השבת', הוא כאמור הרב דוד צוקר, מאנשי הצוות בישיבת גרודנא, שהגיע למקום המהומה בניסיון דווקא להרגיע את האווירה, כפי שמתאר עד ראייה: "פשוט בושה וכלימה, הרב צוקר הגיע למקום ואמר לשוטרים מפורש שהוא רוצה להרגיע את העסק".

"הבחורים הסבירו לשוטרים שזהו הרב שלהם, אך הבלשים הגיעו למקום ודרשו מהרב להיכנס לנייד, והוא אכן עשה זאת ללא כל התנגדות. לפתע, מסיבה שאיננה ברורה", מתאר עד ראיה נוסף, "הבלשים והשוטרים שהיו במקום החליטו להוציא את זעמם על הרב ללא שעשה כלום וללא שהתנכל לאף אחד".

לטענת הבחורים שהיו במקום: "הרב נאלץ להתפנות באמבולנס, לאחר שפוצץ במכות, אך השוטרים ברוע לב ובאכזריות לא נתנו לו להיכנס לתוך האמבולנס. אין שפלות גדולה מזו".

"במקביל", הם מוסיפים, "השוטרים מנעו מהבחורים להגיש מים להרב, ורק אחרי תחנונים בלתי פוסקים, הם הסכימו שישתה. מדובר במחדל משטרתי ובאכזריות. למה לעשות ככה? למחבלי חמאס לא עושים ככה?".

במשטרה, מנגד, אומרים: "לא ברור מי מרגיע שם ומי לא... כן ידוע שהקבוצה הזו מפרה חוק ומסכנת את עצמה ואת הציבור, בכך שאנשיה לא מקפידים על החוק בימים של סכנת נפשות".

(צילום: קבוצת החדשות)

מדוברות "תנועת בני תורה" (הפלג) נמסר: "הציבור החרדי ברחבי הארץ נחרד לשמוע על הניסיון הנפשע מצד משטרת אשדוד - לסגור את הישיבה הגדולה - גרודנא, ולפנות משם את מאות תלמידי הישיבה הספונים באהלה של תורה".

"בשעה זו מתגודדים מחוץ לשערי הישיבה כוחות גדולים של משטרה, ובחורי הישיבה עוצרים את הסגירה בגופם ממש. לא מדובר בניסיון לסגור תלמוד תורה, מדובר בניסיון הזוי לסגור ישיבה בישראל, מבלי כל סיבה חוקית. יוזכר כי גם בתקנות הסגר לא נאסר להפעיל ישיבה המחזיקה מסגרות עם פנימייה".

"במעונם של גדולי התורה מתנהל דיון בשעה זו, ונשקלת האפשרות לקרוא לציבור מכל רחבי הארץ להגיע בהמוניו לאשדוד ולמנוע פיזית את העוול המחריד והנורא של סגירת ישיבה בישראל. דעו נא זאת, ישיבה בישראל לא תיסגר, נקודה!".

מדוברות המשטרה נמסר באופן רשמי: "הכוחות פועלים ברובע ג' באשדוד, לאחר שהוזעקו מוקדם יותר על ידי פקחי עירייה, שהותקפו במהלך אכיפה שביצעו במוסד חינוכי, שפעל במקום בניגוד לתקנות".

"כוחות המשטרה הגיעו למקום, על מנת להפסיק את הפרת התקנות ולבצע אכיפה נגד האחראים. חלק מהנוכחים במקום החלו להתפרע, לחסום כבישים ולהתעמת עם השוטרים".

"אנו ממשיכים לפעול אל מול מפרי סדר, שחוסמים כבישים ולא נשמעים להוראות השוטרים.עד כה נעצרו או עוכבו שישה מפרי סדר. לא נאפשר לאף אדם להצר את פעולות השוטרים והפקחים, לאכיפת התקנות והנחיות הסגר".

צפו בווידאו

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: קבוצת החדשות)
(צילום: קבוצת החדשות)
(צילום: קבוצת החדשות)
(צילום: קבוצת החדשות)
(צילום: קבוצת החדשות)
(צילום: קבוצת החדשות)
תוכן שאסור לפספס
132 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
76
עכשיו מה יצא מכל זה? שליברמן שר"י עושה שם מחר כנס... כן כן ליד גרודנא... אוי להם לעצניקים מחילול ה' הגדול והנורא אוי להם מיום הדין ומיום התוכחה רח"ל!!!
רחמנא ליצלן12.01.21
75
מוכנים לחטוף מכות רצח למען התורה. ולכל הפרחחים שיורקים פה שנאה- להזכירכם שגם אתם צפצפתם על החוק לפני חודשיים כשפתחתם מוסדות בניגוד לחוק. רק שלכם אין דרך עיקבית רק משיחיות מזוגזגת.
נער הייתי11.01.21
74
חרדים לא יודעים להיות אלימים. או שאל תכנסו לעימותים עם המשטרה או שתלחמו כמו גברים. תפסיקו לחטוף כמו שפנים...
דניאל11.01.21
כואב לראות את הפילוג בכל זאת. כל יהודי באשר הוא יקר.
היי12.01.21

הצגת כל התגובות

73
זה קידוש ה' אמיתי, יהדות גאה ולא סמרטוטית ונגררת, אשריכם יקרים.
קידוש ה' אמיתי11.01.21
72
החרדים כבר לא מייצגים את היהדות,אלא חברה אלימה של בורים גסי נפש שיש להם הרבה דם על הידיים...כל יום מתים עשרות מידם. לא פלא שהקב`ה מטיל אסונות ועצר את הגשמים.
גגג11.01.21
71
איזה כיף... לא צריך ללמוד. כמה שהיצר הרע מתוחכם. אוסף של פוחזים שלא מבינים מה זו תורה אמיתית
יוסי11.01.21
"איזה כיף... לא צריך ללמוד." מעניין שזה המשפט שאני שומע כל העת ברחובות מפי עוללים ויונקים שבמקום ללמוד צפוף, נוסעים צפוף על קורקינטים
ללמוד11.01.21
70
ה' יעזור אם הוא רב של הבחורים שם... הוא איש טוב, אבל לא עצרו 'רב'... מחר כותרת בהפלס 'רבם דקרו' חחח
הרב צוקר11.01.21
69
מה האינטרס לפרסם כל הזמן כתבות על העצניקים................
מוזר וחריג11.01.21
68
בלאגן בגור בלאגן בפלג בלאגן בפנטגון בלאגן באיראן זה כבר לא נקודתי אלא בעיה עולמית שנובעת מהתפוצצות אוכלוסין וצפיפות יתר בכדור הארץ
תופעה עולמית11.01.21
צפיפות אוכלוסין....... נשמע ביל גייטס בקונספירציות.
פלוני11.01.21
67
אני ממש לא מהפלג הירושלמי, אבל אתמול הייתי בבית כנסת די גדול עם עוד עשרה אנשים ישבנו ולמדנו עם מסיכות ובמרחקים, אומנם לא בדיוק לפי החוק אבל בכל זאת בואו יש הפרות הרבה יותר גרועות מאלו, הגיעו שוטרים ועשו לנו דווקא ממש כך המשטרה הרי אמרה שלא תיכנס לבתי כנסת אז אמרה, אמרה שתזהיר לפני שתקנוס אז אמרה,
תותח11.01.21
מדהים ההגיון של הקוסק הנגזל! מדהים! תיארת אינספור עבירות שעברת (כמובן שהקלת בהן ראש כן?) ובשיא החוצפה הלנת על האכיפה שלהן! ככה זה כשאתה חרדי? הכל מותר ואז אתה גם כועס על זה שעושים לך נו נו נו?
טפי עלייך!11.01.21
66
לחילונים שמבקרים באתר! הציבור הנ"ל הקרוי "הפלג" אינו מייצג את החרדים אלא הוא ציבור חופשי מהמצוות שלובש כיפה למראית העין, הם מתנהגים כבהמות - צאן ללא רועה, את בנינו אנו מחנכים טוב למען לא יצאו כמותם ואבדנו.
יוסף11.01.21
את בנינו אנחנו מחנכים שיסתובבו ברחובות עם סמים ואיפונים כדי שבקרוב יהפכו להיות ממש כמוכם ואז לא נצטרך להתבייש ממכם.... אמן ואמן!!!
חיים11.01.21
ואתה מסתובב באנטרנט מה ההבדל מאייפון??
שמוליק א11.01.21
שכחת להוסיף הצבור החרדי הוא בדיוק כמוכם חילוני יקר שלי הוא לא שותו"מ רק כשזה לא מפריע לך חילוני יקר שלי גועל נפש לך תהיה חילוני הרי בשביל כסף אתה מוכן לעשות הכל בשביל תורה? ח"ו
משה11.01.21
נכון מאוד
פלוני11.01.21
הפלג'לך לובשי כיפות במקום מגוריהם למראית עין ומעלימים אותם באילת וכדומה
אמת ונכון11.01.21
65
משטרת המינים!
מאיר כהן11.01.21
64
ממש מזכירים את התומכים של טראמפ שפרצו לקונגרס, מתעמתים עם שוטרים ומתנהגים באלימות כמו המון של אספסוף.
אותו סגנון12.01.21
63
בושה לראות את אנשי הפלג. גורמים כעס בקרב הציבור החרדי במקום אהבה לאחדות. הם סמל הפילוג כשמם.
ב.ט.11.01.21
בושה לקרוא את התגובה שלך.
ט.ב.11.01.21
62
כל הכבודד!!!! המדינה לא זאת שתחליט מתי לפתוח ישיבה ומתי לסגור
דניאל11.01.21
61
מדהים לראות שהמסירות נפש של הדורות הקודמים עדיין קיימת אין עליכם! איך מי שלא קרא ושנה יכול לקבוע לא ללמוד? הרי הקב"ה בוכה על אידישקייט נלחמים מי שלא נלחם בניו ניראים היום כמו השוטרים.
יונתן11.01.21
חה חה אידשקייט ,הפכתם למוסלמים אלימים שכל העולם שונא אותכם כולל בורא העולם.
ליטל11.01.21
נקודה
אבאתו11.01.21
ניסית ללמוד בבית? דוגרי, נכון שזה לא הלך וקמת לאכול כל שניה?????
ללמוד11.01.21
מסירות נפש של ישמעאל על חרבך תחיה!!
עייץ הדעאש11.01.21
אבל ככה צריך להילחם????? ככה???? אבות לא צרחו כמו חיות ברחובות..... והם כן..... צר לי
ב11.01.21
60
סרטון זה המשטרה צילמה אך העידה בעצמה על סילוף כאשר הסיטה את המצלמה בדקה 2:13, תסתכלו ותוכחו. נ.ב איני בעד אלימות מכל כיון ובטח לא מהמשטרה שמייצגת אותנו.
מאיר11.01.21
59
לא יודע איזה תושב אמר את זה, אני מקווה שלא אתה יענקי,אבל שיתבייש לו!! לפחות תסתום תפה ותתפלל להצלחתם של האנשים האלה,שרק בזכותם וכדומיהם נשארת במדינת הציונים הארורים עוד טיפה של אידישקייט. בוש והיכלם לך!!!! הם וכדומיהם עושים את מה שאנחנו היינו צריכים לעשות לציונים הארורים והרשעים!!!!
יעקב11.01.21
מוזמן לעזוב את מדינת הציונים הארורה, יש לי סוד בשבילך, אף ציוני ארור אינו חושק בנוכחות שלך.. ברה! קישטה! תצא בחוץ! דיבוק!
אבינו11.01.21
58
בסרטון הזה מופיע רק ההתחלה... עכשיו יש פרשים ואקשן אמיתי
מיכל11.01.21
57
החלק היחיד בציבור החרדי שעדיין יודע מה פירוש להיות בן חורין משיעבוד נפשי למשטר הדיכוי. לוקחים לנו את החופש ואנחנו עוד חושבים שהם שומרים עלינו... המגיפה זה רק התירוץ. יום אחד נסתכל אחורה ונאמר לעצמינו: למה לעזאזל היינו כאלה טאטאלך? למה האמנו למשטר כפתאים? איך לא ראינו מה שהם עושים לנו?
מלר11.01.21
מה לחרדים ולחורין? מה אתם כבר יודעים על חופש משיעבוד? הלא כל הקיום שלכם סובב סביב שיעבוד! שיעבוד לפחד, שיעבוד למראית עין, שיעבוד ״למצוות״, שיעבוד לתורה, אבל שיעבוד לחיים? טפו חלילה וחס! יש עולם הבא!
מלר11.01.21
56
תנועת בני תורה מתחזקת בכל הארץ, יש גידול דמוגרפי ומשפחות חדשות שמצטרפות למהפכת החינוך הטהור. תנועת בני תורה מובילה את כל מערכות היהדות החרדית בארץ ישראל, ובפרט גזירות הגיוס והחינוך, ומאבק חסר פשרות בפשרנות הממסד החרדי.
יוני11.01.21
55
אשדוד עיר רגועה היא לא מתאימה לבהמתיות הזאת
איציק11.01.21
אשדוד היא עיר רגועה מאד וזה קורה פעם ביובל וגם תחשיב את הקורונה
מיכל11.01.21
המשטרה מתפרעת
צודק11.01.21
54
הפקחים באו לסגור לנו תישיבה הסיברו להם שזה ישבה עם פנימיה אבל הם התעקשו והזמינו משטרה וכמובן המשטרה צריכה חומר למהדורה המרכזית שהם אוכפים בציבור החרדי מצאו סיבה למסיבה אפילו ששלחו את הרב צוקר שירגיע את הבחורים ויחזיר אותל למבנה הישיבה במקום זה המשטרה מחליטה לתקוף אותו פשוט בושה ותפסיקו להאשים כא
איש הפלג 11.01.21
53
אני נמצא שם לא היה ולא נברא עורבא פרח [על סיפור צוקר]
כל כך פשוט11.01.21
52
סיפורי סבתא. לפוצץ אותם, כולל את ה"רב".
דתי לאומי11.01.21
מה זה לפוצץ אותם? תתביש לך!
הרב שליט"א11.01.21
אין מקום לאכזריות הזו של השוטרים הם לא אוהבי ישראל הם פועלים אך ורק מתוך שנאה שמשטרת ישראל תמצא לעצמה פרויקטים אחרים להתעסק בהם מה אכפת להם מהעצניקים הם רוצים ללמוד לחיות כרגיל אם הם ימותו "מהנגיףףףף האייוום והנורא" בעיתם אל תדאגו יותר מידי להם ולא הם לא יפיצו את הנגיף בתל אביב עזבו אותנ
אילנה כהן11.01.21
למה אתה לא קורא לפוצץ את הנוער הדתי לאומי שהפגינו בירושלים בשבוע שעבר, חסמו כבישים, פוצצו רמזורים, ותקפו ערבים.
דלי"ם מפגינים11.01.21
51
אנשי דגל התורה מוסרים רשעים. איך המשטרה יודעת בידיוק בסגר הזה לבוא דוקא לפלג? התשובה היא שאנשי דגל מלשינים לשלטונות. והצביעות של הדגלאים היא שבכוללים ובישיבות הקטנות שלהם הלימודים ממשיכים כרגיל.
חיים11.01.21
השבוע נפטרו אנשים רבים רק מקרונה ומתוכם אבי, אין מחילה לכל המזלזלים.
השבוע נפטרו אנש11.01.21
50
מטורף.סך הכל שוטרים שמנסים לשמור על בריאות הציבור. אף אחד לא נגד הלימוד תורה שלכם. אתם יותר חכמים מכל אנשי הרפואה בעולם ואין לכם חשש מקורונה. כל הכבוד אז תסגרו את עצמכם במערה כלשהיא ותלמדו תורה בסתר אף אחד לא יפריע לכם... אבל אם כתבתם בוחרים לחיות ולהסתובב בין אנשים אחרים אז לא כל כך יילך...
הבט ימין וראה .. 11.01.21
49
טיפשים מטופשים לכו ללמוד בטלנים!!! מה יצא ממכם???
הרב11.01.21
זה הענין שהם רוצים ללמוד ולא נותנים להם .בנתיים מי שהיה כמה חודשים בבית הם הליטאים והספרדים
עעע11.01.21
48
זה סגר פוליטי פראייר מי שמציית לו
חרדי אוהב כדורגל11.01.21
חרדי אוהב כדרוגל? נו טוב. אבל לפחות לא להזניח את העיקר.
פלוני11.01.21
די לחילול ה' הזה..
שרה11.01.21
47
הגיע הזמן שהמשטרה תדפוק על השולחן, תדרוש לנקוט את האמצעים הנכונים, ותפסיק לשלוח שלושה אומללים במדים מגוהצים לנסות להשתלט על חמש מאות פושעים. צריך לכלוא אותם בתוך המבנה של גרודנא, להביא שלושים מערבלי בטון מסתובבים, ולאטום מכל הכיוונים בבטון משוריין. שפעם בשבוע תבוא משאית עם אוכל וחומרי ניקיון ושיחיו
די כבר!!!11.01.21
46
"הרב ניסה להרגיע". עכשיו המשטרה תרגיע אותו. אלה "רוצים ללמוד תורה"? אלה רוצים אקשין. שילכו לצבא שם מחפשים חבר'ה שנפשם יוצאת לפעילות אלימה.
אהרן11.01.21
דתן ואבירם טובים ממך
רשע11.01.21
45
להתפלל לסיום המשטר הציוני בארץ ישראל, וקיום חיי דת ללא הפרעה והגבלה שלטונית.
יוני11.01.21
44
לסדום היינו ולעמורה דמינו !!!! בושה וחרפה !! ככה נראים בני תורה ? ממתי הליטאים נהפכו לחיות טרף? בחור ישיבה סוקל שוטר באבניםבקבוקים? מה הרב שך היה אומר על זה? מה ר' ירוחם היה אומר? איפה העדינות? איפה הצניעות? במאה שערים מתנהגים ככה כבר קרוב ל80 שנה אבל אצלנו מעולם זה לא היה!!! הפלג הירושלמי איבד
חייל דוס11.01.21
תגיד לי חייל דוס איש דגל התורה ר' ירוחם קרא לתלמידי חכמים בהמות? ר' ירוחם אמר שצריך לסקול תלמידי חכמים? ר' ירוחם אמר שצריך לתלות אנשים על עץ? ר' ירוחם החרים עיתונים? ר' ירוחם היה עסוק בהורדת שעונים? אז אנא אל תישא את שם ר' ירוחם על שפתיך.
ר' ירוחם11.01.21
43
כל הכבוד לבחורי הפלג. הם עושים עבודת קודש כנגד שוטרים יוונים רוצחים ונלחמים איתם מלחמת קודש. כולנו החרדים באלפים, ברבבות חייבים להלחם את מלחמת הקודש כנגד המרצחים והשורפים את ספר התורה לנגד עינינו.. לא צריך לשתוק על זה.
המשיח בדרך( חסיד בעלזא)11.01.21
42
ההסבר מאוד פשוט. אנשי דגל התורה ממשיכים את הלימודים בכוללים ובישיבות הקטנות והגדולות כרגיל אנשי הפלג הירושלמי ממשיכים את הלימודים גם בחיידרים כרגיל. מצאו אנשי דגל התורה הזדמנות להלשין על החיידרים של הפלג, והם מזדרזים בזה כמה שיותר מהר, לפני שהרב שלהם הרב קנייבסקי יורה להתחיל את הלימודים בחיידרים שלה
חסיד אשדודי11.01.21
41
בציבור החרדי מגנים את התוקפנות של המשטר הציוני ודורשים להפסיק לעורר מהומות ולא להפריע להמשך קיום חיי הדת בארץ ישראל.
יוני11.01.21
לך תפיץ את השנאה שלך בקרקע יותר פוריה . הגולשים פה רובם חרדים ללא טירוף השנאה שמכניסים לך כל יום בטלויזיה וברשתות החברתיות עם הציוצים המכוערים של החברים שלך נגד החרדים.
מיכל11.01.21
איזה קיום דת יש לחיות כאלה??? מה לכם וליראת שמיים? למרות שקיבלתם כביכול חינוך תורני, בכל ההפגנות, התוקפנות הדוחה היא אצלכם!!!!!!!!! תתפלאו! י ביניהם אנשים שמכבדים את הדת יותר ממכם...
מגנים אותכם!!!!11.01.21
40
בושה שיש תגובות כנגד העצניקים החרדים האמיתיים הרבה מאנשיכם (אנשי דגל) מחפשים למצוא חן בעיני החילונים ומעקרי דת למיניהם בושה והרב צוקר הוא לא מרבני הישיבה אלא אברך צעיר וחשוב בישיבת גרודנא די לצביעות בואו נהיה חרדים אמיתיים שהתורה היא הכל אין לנו כלום יותר מזה ולהגיד על בחורי ישיבת גרודנא עברינים!! א
אשדודי טוב15.01.21
39
מה הבעיה שהם לומדים? מותר לפתוח פנימיות. סתם שוטרים נבלות כרגיל.
עול.11.01.21
38
מחללים שם ה' וממיתים אנשים. מחפשים אקשן במקום ללמוד תורה בדרך התורה של שמירת הציבור. ולא להתבלבל - הציבור שהכי סובל מהם הם החרדים שנאלצים לשתוק תוך רעד וכעס לחיות איתם באותם שכונות, אותם בניינים.
לא דרכה של תורה11.01.21
אכן מחללים את האלוהים שלך ולא אלוקי ישראל האלוהים שלך מתיר לך להוציא שם רע על יקר שביקרים אל תסכים עם דרכם אבל אל תוציא שם רע
מחללים11.01.21
37
רב בישיבה עם זקן מקוצץ כמו בסמינר לרבנים בגרמניה.
סניף עייץ אילת11.01.21
וכשיש זקן ארוך , אומרים העמך שכמותך: רק זקן יש לו... העיקר לא להיישיר מבט לאמת
מכיר11.01.21
36
יש להם ראש עקום הם עושים נגד החוק אבל אסור לחוק לפעול עליהם? נראה שהם נהנים מכל הביטול תורה שהם גורמים הם לא מבינים משתוללת מגפה קשה ופוגעת באנשים רבים והם עושים מה שהם יכולים בשביל לא להקשיב וללכת נגד החוק הם מחללי שם שמים בפרהסיה אין דרכם דרך התורה
להם מותר הכל11.01.21
אין דרכם דרך התורה שלך מחללים שם גרמי שמים
אין דרכם 11.01.21
35
כל הכבוד למשטרה, סוף סוף רואים שהם עושים את העבודה שלהם. רק חבל שלא השתמשו באלות לפיזור המתפרעים. כמה מכות לא יזיקו לחברה ,אף שבור, ידיים, רגליים. ככה זה בדמוקרטיה, כולם שווים בפני החוק.
xfilex11.01.21
אנשי דגל התורה לאן ירדתם שפלים
שונא תורה 11.01.21
34
מדובר כאן באוסטל
מסכנים11.01.21
לפי השיעות כתיב נראה שדוקא אתה ממקום כזה
חיים12.01.21
33
הוא חלק מהם והוא ניסה להרגיע?? כמו מנחם כרמל שהוא הסביר לשוטרים שיותר משתלם לשחרר את הבחור ואז לא יפגינו.... סליחה עלההשוואה אבל אולי גם החמאס יגיד לישראל , אוקיי , תשחררו את כל המחבלים ונפסיק לירות טילים.... משא ומתן של ילדים!!!
משה11.01.21
32
לשלול זכויות ולקיחת כל דבר ללא קצבאות ילדים ביטוח לאומי וכו
חובהה11.01.21
מה שבטוח שהם לא בונים על זה..
ורד11.01.21
טיעון ישן משרו של עשיו כשפגש את אבי אבותיי יעקב
מכירים11.01.21
31
צריך לסגור את כל הישיבות שפותחים בנתיים רק חרדים עושים בלגן תראו חנויות בתל אביב הכול סגור רק למי שיש אישור
יניב 11.01.21
30
מבין את הבלבול... אבל, לנו יש גדולי תורה.. הם אומרים לנו מתי לפתוח ומתי לא.
ל511.01.21
29
אשריכם ישראל
נתי11.01.21
רפואה שלמה
משפחת קלוטו12.01.21
28
המגיבים פה הם אנשי משטרה ותקשורת שמאלנים שמנסים לשנות את מבטנו על מאורעות התקופה. או חרדים שעדין לא גררו את הסבא שלהם באמצע הלילה "בטעות" וזרקו אותו בחזרה לרחוב,או לא הרגו את הבן שלם שלא באשמתם.
איש קרית ספר11.01.21
27
שיתבישו להם החרדים המתומתמים שעושים את כל הפגנות עופו מהמדינה הזאת לא צריך אותכם
חרדי11.01.21
26
It’s nice to see bochurim standing against bullies
שמחה11.01.21
25
המגיפה עוד לא קטלה מספיק ? כמה ראשי ישיבות,,,גם נשים צדיקות נלקחו מהעולם בעקבות המגיפה מה אתם עוד רוצים שיקרה כדי שתפסיקו עם השטויות של התפרעויות די עם הבזיון ה"פלג" מפלג כמו בדור הפלגה
אמוני ישראל11.01.21
תפסיקו להשתלח ולהחרים ולנדות ולהוציא שם רע אז תיפסק המגיפה ולא נצטרך לעוד גלים עם מוטציות חדשות ומשונות
מגיפה11.01.21
24
החברה מהפלג טוענים שצריך למסור את הנפש על לימוד תורה ממתי התפרעיות ברחוב זה התלמוד תורה? חברה נמאסתם! כל מי שלא שומר הוא בגדר רוצח!!! כן השבוע נפטרו אנשים רבים רק מקרונה ומתוכם אבי, אין מחילה לכל המזלזלים.
כואב11.01.21
באמת זה כואב תנוחם מהשמיים!! אנשים לא מבינים את הפסוק ונישמרתם לכל נפשותיכם!!
נוי11.01.21
מידה כנגד מידה
תימשך המגפה11.01.21
אתה אפילו לא קורא ולא מתמצא ואלמלא אתה שרוי באבל הייתי מאחל לך משהו אבל אין אדם נתפס על צערו. לגופו של ענין הרשעים הציונים הארורים הגיעו לבצע מעשה לא חוקי ולסגור ישיבה נקודה. אם היית יודע הרי שההוראה לסגור את החיידרים היא לשם תמונת הנצחון של הציונים הארורים ותו לא! ראיה: הישיבות הקטנות רובן פתוחות כ
ז"ל11.01.21
במוסדות דגל התורה כל הכוללים והישיבות הקטנות והגדולות פתוחות. ההבדל היחיד ביניהם לפלג הירושלמי הוא החיידרים, שהפלג פותח, ודגל סוגרים, חוץ מזה הכל אותו דבר. אז אנא אל תהיה צבוע
שמעון11.01.21
23
כל מזימתם ומהותם של כת הרשע הפלג צעירי הפרינק'לאך לייצר פרובקציות ולהתחרות ביניהם מי עשה קונצים יותר מתוחכמים מטופשת ומגעילה לכוחות הבטחון. על אף שרובם המכריע יככבו בעוד שנה או שנתיים בסדרות כמו אנוסים ויודו שבעת השתוללותם על הכבישים היו כבר אנוסים בדת.
הפלס.טין11.01.21
22
באו לבית שמש .משטרה של פחדנים
יאללה לרחובות11.01.21
21
למנוע מהם כספים שמגיעים להם, למנוע קצבאות
אלמוני11.01.21
20
מגיע להם ! למה להביא כתבות על פלגניקים עצניקים מטופשים שהם המיעות המסכן המשועמם והמוזנח של הציבור החרדי ולהם לא הייתי קורא חרדי הם עושים חילול ה ענק החבורה הזאת
א11.01.21
19
רק טיפשים מסכימים לסגר הזה אין על הפלג
דוד11.01.21
וטוב שאין
פלוני11.01.21
18
הוא אחד המשגיחים שם??
?11.01.21
17
מורשת הגראממ"ש. הכל בזכותו!!!
טודרוס נעוולער11.01.21
16
באמת לפי התקנות מותר לפתוח את הישיבות בתנאי שלא יצאו מהפנימיה?
שמואל11.01.21
15
זו מלחמת דת כולנו למערכה על תורת ישראל וקיום היהדות בארץ ישראל !!!!!!!!!!!!!!!
אחד העם 11.01.21
אתה הזוי
א11.01.21
14
בושה וחרפה. משניאי הדת. מי שלא מכבד את החוק לשלול ממנו הטבות שמגיעות לו בחוק.
חני11.01.21
האם פירסמת לשלול את זכאותו של חולדאי על כך שהפר את החוק ונתן לעובדי הוראה חיסונים על חשבון המבוגרים ? בושה
גיא11.01.21
13
חייבים לדרוש לראות את התצלומים מן המצלמה. אם הם צודקים שהרביצו לאותו רב לאחר שנעצר זה חמור מאוד. גם לפי דברות המשטרה די ברור שהם לא הכחישו זאת... לא ברור איך אלימות שכזאת עוברת על סדר היום. בלי קשר שצריך לפנות את הישיבות שלא שומרות על המתווה.
משה 11.01.21
12
כל הכבוד לפלג שלא יוותרו למשטרה הפושעת שמחפשת אח ורק את הציבור החרדי תנו לייק!
איתמר קירשבוים11.01.21
השבוע נפטרו אנשים רבים רק מקרונה ומתוכם אבי, אין מחילה לכל המזלזלים.
השבוע נפטרו אנש11.01.21
שום לייק לא תקבלי!
הילה11.01.21
11
הם מחכים לשוטרות!!
לשם שומיים11.01.21
אכן נודע הדבר זה מה שיש לך בראש
בראש שלך11.01.21
10
כמה אידיוטים אנחנו---- הרי בסגר השני כולנו היינו גיבורים, וצפצפנו על המשטרה, ופתחנו, ופתאום עכשיו, אנחנו נגד אלו שפותחים? למען ד', למה העצניקים עקביים ואנחנו מבולבלים?
ליטאי11.01.21
אנחנו עושים מה צריך לעשות והם תופסים דעות שהעיקר נגד המדינה ומתפרעים. ממש חכמה.
פלוני11.01.21
9
”הרב דוד צוקר”? חחח אני עוד זוכר הולך מכות בחדר אוכל של קול תורה... באמת רב
מישהו שמכיר12.01.21
8
כנופיית בטלנים חסרי מעש . אפשר ללמוד בבית עם טלפון פתוח ולא לעשות חילול ה' כ"כ גדול . אתם בושה וחרפה לאנושות .
אריה11.01.21
מה אתה עושה פה? חפרפרת.
ע11.01.21
7
קם מנהיג חדש לאגודת ישראל ושמו ישראל אייכלער. רק לא ברור לי האם הוא מנהיג של אגו"י ההיסטורית מקטוביץ תרע"ב או אגו"י המאוחדת של תשמ"ט או אגו"י המפורקת של תשפ"א
יעקב רוזנהיים11.01.21
6
למה לסגור את הישיבה שיסגרו את כולם כמו בסין אין יטצא ואין בא
יוסף11.01.21
5
הפלג אספסוף אדם, תחתית השפלות האנושית
אפי11.01.21
4
הכול בשביל תמונות לתקשורת ... שטיות
משטרה משעוממת11.01.21
3
נמאסתם!!!
חרדים נמאסתם!!!11.01.21
זה לא כל החרדים! זה קבוצה מתוך החרדים חולת נפש, שפשוט בא להם לעשות חילול ה' !!!!!!!!!!!!! אני חרדית ובחיים שלי אני וכל המשפחה שלי לא התנהגנו ככה!!!!!
שירן11.01.21
חרדית מסוג שירן, תגיבי על כתבות שמתאימות למגזר שלך, לא לחרדיות.
שירן11.01.21
אני חרדית נורמלית ולא דפוקה כמוך וכמו המשפחה שלך שנירא לי כל היום מחפשים להתעמת עם שוטרים , ובימקום שנאהב אחד את השני ויהיה אהבת חינם אז אתם האלה שגורמים שהחילונים ישנאו את החרדים!!!!!!!!! וחבל כי יש הרבה חוזרים בתשובה (שאני מכירה מקרוב ) שהם פשוט בשוק איך שהחברה החרדית מתנהגת בימקום שהם שיראו לה ד
שירן12.01.21
דווקא בעלי התשובה מבינים את העצניקים ויש אף שמשבחים אותם
מכיר מקרוב12.01.21
2
משעמם להם בבית או בישיבה וזה המקום לפריקת עצבים!
תמי11.01.21
1
אין הערוד ממית אלא ה...... לא להיתגרות באוכפי החוק ולא נראה מראות כאלה .
אחמדיהו11.01.21
אף אחד לא מתגרה בשוטרים יש בחורים שרוצים ללמוד תורה ומפריעים להם
נננ11.01.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24