כיכר השבת

ההתנפלות על השוטרים

"אספסוף פרוע, לא חרדים": גינויים לתקיפה בבני ברק

בעיריית בני ברק ובתנועת ש"ס הביעו הערב זעזוע מההתנפלות של תלמידים מישיבות ויז'ניץ-מרכז ובאבוב על שוטרים • גורם בכיר במשטרה, ל'כיכר השבת': "לא נעבור על זה בשתיקה" (חרדים)

116
יוני גבאי | כיכר השבת | ח' בשבט | 21.01.21
"אספסוף פרוע, לא חרדים": גינויים לתקיפה בבני ברק
(ללא קרדיט)

גינויים נחרצים מגיעים הערב (חמישי), גם מתוך הציבור החרדי, להתנפלות על השוטרים שנסעו ברכב אזרחי ליד ישיבות בבני ברק, והותקפו באופן חמור, עם מקלות ואבנים, כאשר נחשדו שבאו לתעד הפרות סגר.

השר לביטחון פנים אמר אוחנה כתב בעקבות האירוע: "‏האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק, היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה! היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר".

"אני מגבה ומחזק את השוטרות השוטרים הנושאים על גבם את המשימה הקשה וכפויית הטובה של המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, אכיפת החוק והסדר, והמלחמה בטרור ובפשיעה", הוסיף השר האחראי על המשטרה.

בהודעה רשמית שהוציאה גם עיריית בני ברק נכתב: "אנו מגנים את התקרית האלימה כנגד שוטרי משטרת ישראל. אנו במצב של פיקוח נפש, וחובת כולנו לפעול ולעשות הכל כדי למנוע את המשך התחלואה והסכנה הקיומית בעקבותיה".

"מעשים אלו אינם דרכה של העיר, ואינם משקפים את הלכי הרוח של רבני העיר ומאות אלפי תושביה. זהו מקרה חמור של קבוצת נערים, החייבת לתת את הדין על כך. לא ניתן לאירוע החריג הזה להכתים יחסים של כבוד ושיתוף פעולה עם המשטרה וכוחות הביטחון בחודשים האחרונים", הוסיפו בעירייה.

ידו הפצועה של אחד השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הגיב למקרה החמור, וכתב: "האלימות הקשה הערב בבני ברק, של מספר פורעים, נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר, חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים, ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו!".

יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) אמר: "יש לגנות אלימות מכל סוג שהוא ולהבהיר חד משמעית כי זו לא דרכנו. יחד עם זאת אין מנוס מהתחושה כי המשטרה פועלת תחת לחץ התקשורת, ובמקום להפעיל שיקול דעת נגררת לעימותי רחוב שלא משיגים את צמצום ההתקהלויות אלא את ההיפך הגמור, וחבל שכך".

יו''ר סיעת יהדות התורה ח''כ יצחק פינדרוס כתב: "כמי שנלחם באלימות המשטרתית חובה הערב לומר בקול ברור - אלימות היא לא דרך התורה. חובה להוקיע ולגנות את חילול שם שמיים שראינו הערב".

ח"כ אליהו ברוכי הגיב כך לתקיפת השוטרים בבני ברק: "אוי לעיניים שכך רואות, אוי לאוזניים שכך שומעות, המרים יד על חבירו לא נקרא חרדי, נקרא רשע".

ח"כ משה ארבל (ש"ס) הגיב: "אני מביע זעזוע ושאט נפש מאספסוף מופרע הלבוש כחרדי, שפגע פיזית בשוטרים. אין לברבריות מהסוג הזה מקום במחננו ובחברה חפצת חיים. מצפה מרשויות האכיפה, למצות את הדין עם פורעים אלו. הם אינם חרדים".

תיעוד התקיפה

ח"כ ינון אזולאי, אף הוא מש"ס, הוסיף כי "להתנהגות מסוג זה אין מקום בציבור החרדי. ראוי יהיה למצות את הדין עם האחראים לחילול ה' שראינו הערב. במקום לשמור על חיי אדם - פוגעים בחיי אדם".

במפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער אמרו: "נתניהו משלים עם גילויי האלימות נגד שוטרים כפי שהתרחשו הערב בבני ברק, כחלק מאוזלת היד הכללית שלו נגד גילויי אלימות, וכחלק מהברדק הכללי במדינה".

לצד הגינויים, נראה כי גם במשטרה נסערים מהאירוע המתועד, בו נראים תלמידי ישיבות ויז'ניץ (מרכז) ובאבוב מתקיפים את השוטרים באופן בוטה.

‏גורם בכיר במשטרת ישראל, המשוחח הערב עם 'כיכר השבת', אומר: "נגיע לתוקפים, ונמצה איתם את הדין. זה אירוע חמור, שלא יעבור בשתיקה".

מקל שהניפו הפורעים, וחדר לרכב (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, בחסידות ויז'ניץ (מרכז) הכחישו את המתואר, וטענו: "מתברר כעת כי השוטרים שהיו בלבוש אזרחי במשימת בילוש, במרדף אחר אדם שסירב להזדהות, ניסו לפרוץ לבניין הישיבה. הבלשים החלו להפליא את מכותיהם בבחור כבן 16 שנפל לידיהם, ללא שהם מזדהים כשוטרים".

"הבחורים היו בטוחים שמדובר בגנבים, והחלה מהומה שכללה החלפת מהלומות משני הצדדים. יצוין, כי בשום שלב הבלשים לא הציגו תעודת שוטר - עובדה שיכלה להפסיק את המהומה", הדגישו בחסידות.

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.
תוכן שאסור לפספס
116 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
86
יאללה יאללה חרדי לא מסוגל להרוג בן אדם (בשונה משוטרים) ה"פציעה" של השוטר הכי הצחיקה אותי, הוא פשוט נתן לדם לזרום קצת מהסריטה הפיצפונת שלו כדי שיראה יותר טוב בתמונה והקרשים על הספסלים: וואוו הניחו אותם בצורה מושלמת 😂 לריפוד לא קרה כלום הדבר שהכי הפריע לי בסרטון זה שהם לא לובשים מסיכות ... זה ממש
ללא שם22.01.21
85
מה אספסוף הם יותר צדיקים מכולם פה
חסוי22.01.21
84
אני לא מבין מי מחליט מיהו חרדי ומי לא
החרדי22.01.21

הצגת כל התגובות

83
נקודה למחשבה .... אולי מישהו במשטרה יזם את זה כך שהשוטרים לא יזדהו ואז יתקפו אותם כדי ליצור עליהום על הציבור החרדי.( כך הם עברו לצד המוכים המסכנים ולא המכים ) ואז אפשר ובגיבוי כל המקהלה להגיע עם שכפ"צים ולתקוף ולעצור ולהכות כמה שהם רוצים ואף אחד לא יפתח את הפה נגדם ????? אני בטוח שאם הסיטואציה הזו
מינה22.01.21
82
בטח מחר ליברמן יכנס מסיבת עיתונאים באזור הפרעות. דרעי, אולי תצטרף לחבר הטוב שלך כדי להביע יחד איתו את הזעזוע ושאט הנפש...
ללא שם22.01.21
81
טוב מאוד החילונים החוצפנים התירו את הדם שלנו.
ט22.01.21
80
החסידים של מרכז ידועים כבהמות על שתים
שכן של הבהמות21.01.21
79
למה לא שומעים את חברי הכנסת החרדים שקוראים למשטרה קלגסים? רק נזכרים לצעוק כשאפשר לתקוף את המשטרה...
חוש צדק סלקטיבי21.01.21
הם כבר מזמן איבדו את אימון הציבור החרדי, בחורי ישיבות מדברים כבר בגלוי על הצבעה לסמוטריץ
ראובן יוסף22.01.21
78
לתגובה 17 הסתכלת בסרטון????? מי החיות פה ?? המשטרה אי האנשים???? תחשבי פעמיים לפני תגובה מטופשת כזאת!!!! עם תגובה כזאת גם לך מתאים להיות עם אותם מופרעים
רייאן שדאגולו 21.01.21
77
האמת שאני מאמין לגמרי להסבר וההתנצלות של חסידות ויז'ניץ וזה נשמע אמין החסידות הזאת לא ידועה כקיצונית ביחסיה למשטרה ולכן היה באמת מוזר כל הסיפור הזה אחרי שראיתי את ההסבר הכל מובן, הבחורים הצעירים האלה והתמימים באמת חשבו לתומם שמדובר בגנבים בפושעים וההוכחה לזה שלא שמעו צעקות נאצים, זה היה נראה תגובת נ
חיים21.01.21
76
מטורף
אלי21.01.21
75
על הפציעה הקטנה הזאת השוטרים בוכים לכו תראו מה הם עשו לחרדים ולבחורי ישיבות תמימים אנחנו מרגישים כאילו זה משטר של רודנים ולאף אחד לא אכפת ממה שעושים לחרדים
יאיר22.01.21
74
אספסוף ???? לא !!!! זו התנהגות של בחורים חסידיים שגדלים על סגידה לרבה, התבדלות ובוז לכל ה"גויים" שסביבם. החסידים מגדלים דור נבער ושונא ישראל. תתעוררו !!!!
יוסי22.01.21
73
דרעי חתיכת צבוע אם זה היה ספרדים גם היית מגנה קודם תדע מה היה שם אחרי זה תדבר אוי לנו שאתה מיצג אותנו
אבי22.01.21
72
זו רק ההתחלה כשהמשיח יגיע כל העמלקים, שונאי ישראלים, ומה יפהניקעס ישלמו המשטרה ילחום עם מלך המשיח ובכיכר השבת יהיה מחאות גדולות על החילול השם ותמונות מהבחורים ותגובות מהאפקורסים. לאכן לאכט ווער עס לאכט די לעצטע. ה' ימלוך לעולם ועד
יהודי22.01.21
71
נברתי קצת בהיסטוריה על ישיבת ישועת משה בשלמה המלך שנאמרה כן אז למי שלא זוכר לפני שנה בה כסלו תשפ התפרצה מהומה בין הישיבה להלן לבין ישיבת בני דן בחורי ויזניץ התפרצו לישיבת בני דן ועשו פוגרום וונדליזם בגלל שחשבו שאותם בחורים זרקו ליד בית מדרשם אלא שזה לא היה הם שבסרטון הראשון רואים שזה בחורים עם לבוש
קצת היסטוריה22.01.21
אתה צודק. פתאום שזה נהיה ההפך והתוקפים הם החרדים הם נהיים אלימים, אנרכיסטים. וברור שהדין איתם צריך להעשות וביד תקיפה אבל משום מה המשטרה לא נהיית אלימה שהיא תוקפת לה מותר הכל. מותר לה להרוג את אהוביה סנדק ולא לתת את הדין, התיקים נסגרים נגד שוטרים שמכים קשיש, הם לא מועפים מהמשטרה שמרביצים לנער אוטיסט
מירי22.01.21
70
זה מגיע למשטרה וזכו לזה ביושר, כי מאחר שהם מבליגים ומגלים פחדנות מול התקהלות של חסידים או קיצונים, ומוותרים על קנסות, ולא מביאים פורעים לדין ומהר, ובמקום שיכנסו לבנין שמתבצרים שם ולעשות סדר, מתחננים השוטרים כדי שיתנו להם ליכנס, אז בודאי שמקבלים אומץ, וכל צרוע וזב עומד מול שוטר ומטיח בו קללות ועלבונו
יוסף22.01.21
69
חייבים לסגור את המקום האלים הזה הם מביישים ומכתימים את כל הציבור החרדי....
יוסי21.01.21
68
סוף סוף החרדים מגיבים לאלימות השוטרים
מאיר21.01.21
67
אם אין תגובה רצינית מצד העסקנים והפוליטקאים החרדים לא תומכים בהם יותר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בושות 21.01.21
66
נראה מוזר מאוד, ניסיון אהוביה 2? לבוא בלי להזדהות לחטוף תגובה, ואז לגמור עליהם?
מד22.01.21
65
אתם יודעים איזה כואב זה אני לא מסוגלללל קיבלתי פצע קטן והגננת לא נותנת לי פלסטררר זה כואב לייי איייי
שוטר22.01.21
64
מגיע להם, חבל שלא חטפו עוד מכות רצח
שונא משטרה22.01.21
63
איזה מצחיקים אף אחד לא מגנה, כולם בעד הסיפור האמיתי שאזרחים ראו שתי אנשים מפוצצים במכות נער יחרדי והגינו עליו, שלחו שוטרים משולחי רסן עם ריר נוטף כמו כלבים מוסתים כדי לעשות שמות בחרדים, אני לא משווה לשואה ...............
אבי22.01.21
62
זה זמן רב שהמשטרה דוחפת ועושה כל מה שלאל ידה לגרום למלחמת אזרחים וכעת כנראה היא הצליחה במשימה , הם ממתינים ומצפים ומייחלים לפגיעה בשוטר שתהווה עילה נוחה לעריכת פוגרומים בחרדים ולגרום למלחמת אזרחים , הם בובות משחק בידי אינטרסנטים ואנשי תקשורת שרוצים לראות דם ברחובות , הרי אין יותר קל מלהסית שוטר נבער
מנחם 22.01.21
61
פשוט בהמות חילול ה שאין כדוגמתו איך לא מפחדים מיום פקודה ה ירחם ויציל
דודי22.01.21
60
מראים תמונה של כף יד עם שריטה קטנה באמת אתם עושים צחוק??? ילד קטן לא בוכה מפצע כזה
שריטה חחח21.01.21
59
מה הפלא שמגיעים לכזה רשעות ורוע נגד זרועות הבטחון, כי כשמתנפלים על חיילים צדיקים ובועטים בהם באמצע תפילתם בביהכ"נ, ושום עתון המודיע המבשר יתד לא מגנים אלא להיפך אם יעצרו אותם קיצונים הרשעים אז יגיבו בעתון בזעזוע
גיוואלד21.01.21
58
המשטרה אוכלת את הדייסה שבישלו, אחר תקופה ארוכה של רדיפה משטרתית אחר הציבור החרדי, העוינות ותחושת הנרדפות בשמיים. מאה שערים עוד יהיה עדין מול היחס של שאר ריכוזי החרדים כלפי המשטרה.
ללא שם21.01.21
המשטרה סובלת את התוצאות של שבעים שנה של הסתה נגד כל מה שקשור למדינת ישראל. חזקה על הסתה שאינה חוזרת ריקם!
רפאל21.01.21
מה הבעיות שלך, המדינה הארורה הזו צריכה להמחק מהמפה, מה הם איבדו כאן בארצינו הקדושה???????????????
משה22.01.21
57
תמונות האלימות הקשות כנגד שוטרים הערב בבני ברק מזעזעות. השוטרים הללו עושים עבודת קודש באכיפת הנחיות מצילות חיים, ומגיעה להם הוקרה על פעילותם. חובה למצות את מלוא חומרת הדין עם הפושעים שהרימו יד על שוטרים.
עומר21.01.21
תגיד את האמת מה היית עושה עם רכב לא מזוהה תוקף אותך בלי להציג תעודה לא היית מתגונן?
יוסי 21.01.21
כל היום וכל הלילה השוטרים מכים בנו שונאים את החרדים בצורה מטורפת הגיע הזמן לעשות לזה סוף והלוואי כולם אחריהם...
אלמוני21.01.21
גועל נפש,זה חרדים ???ככה מעכבים את המשיח מלהגיע...
דני21.01.21
56
למה לא עצרו את הבחורים שנקראים אספסוף???? קל לכם לכתוב אספסוף. אתם הרי יודעים את האמת .
מלכה22.01.21
55
זה אותם בלשים שרצחו את אהוביה סנדק ?
לעמיל22.01.21
54
ברוך שלא עשני גוי
אמן22.01.21
53
אל תקרא להם בני תורה , תקרא להם רשעים!
עמוס21.01.21
52
מעניין שלא שמענו את ראשי ש"ס מגיבים בכזו חריצות ומהירות כנגד ההסתה היומית של ליברמן או כנגד האלימות המשטרתית בכל יום ויום בכל הערים החרדיות?
משה21.01.21
51
חבל שהם לא מתגייסים יכולים לעשות ככה למחבלים.
GRE21.01.21
50
הפירות הבאושים של בנצי ומנדלה
.21.01.21
49
מדובר בבחורי ישיבת ויזניץ שאין להם מה לעשות בחיים הרי ליהנות מלימוד תורה נראה לי שזה לא שייך אליהם לראות סרטים גם לא שייך אז ברור שהם נהיו אנשים משועממים גסים ואלימים וכו' ומי שחושב שהשוטרים גם אלימים בוודאי שהוא צודק אבל אני בטוח שבישיבה ליטאית רגילה זה לא היה קורה
זה אני22.01.21
48
דרעי =אספסוף
יוסף22.01.21
47
בושה! אין מילה אחרת. לא רוצה להיות חרדי בימים האלו!
חרדי אמתי22.01.21
אז יאללה צא מתוכינו, לא איכפת לך מנשינו וילדינו המוכים יום יום על ידי המשטרה העבריינית אז עוף מתוכינו ומהר בבקשה
משה מבני ברק22.01.21
תעבור לתל אביב, המונית בחוץ
שמואל לוין22.01.21
46
כבר אמרו עליהם שהם חיות, ולא הקודש.
יוסף22.01.21
45
מזכיר לי עוד בילדותי את המנהג הנפוץ כשקהל שלם שואג בפראות בבריכה כאשר המציל מבקש לצאת מהמים. אווווווווווו, אווווווווווו ,אווווווו. חבל שלא גדלתי בעזה יותר מתורבת שם.
אלי21.01.21
באמת חבל וחבל שלא נשארת שם!!!
חייל22.01.21
44
חיות הקודש בפעולה
חיים21.01.21
43
ממש עשו פאודה ,התארגנות ממש ערבית
מאיר21.01.21
42
מגעיל!
דוד21.01.21
41
תסתכלו שוב בתמונות של הסירטון , ככה נראה אספסוף???? בחורים חרדים . שהשנאה יוצאת להם מהעיניים. ולא מוכנים לשמוע שיש קורונה בעולם. תתביישו לכם . עלחילול ה שאתם גורמים ועל השנאה שמחלחלת בעם בגללכם!!!!
יצחק22.01.21
40
אני לא מבין איפה אריה דרעי היה שהמשטרה הרגהבחורי ישיבה שהרסו אותם עם בואש ומכתזיות מה שלא עשו לשום זרם
אריה דרעי22.01.21
לה הבנתי אותך, שלחו שלחו מכתזית בואש, עשו לנו מה זה זרם
דרע קאי22.01.21
39
חחח המשטרה לא חולמים עם מי הם התחילו הפלג זה הקינוח לעומת וויזניץ נ.ב. מסכן השוטר עם היד הפצוע דחוף חדר טיפול נמרץ
מ21.01.21
38
פרענקים מגעילים! קישטו עצמכם תחילה על התנהגותכם לא היה מחלל שם שמים כמר דרעי (שאף ישב בכלא על כך) ושאר אנשים מתנועת ש"ס מינוי קרובים השתלטות על מועצות דתיות שוחד ושלמונים ויוכיחו בתי הסוהר על קידוש שם שמים שעשו אנשי ש"ס
מישהו21.01.21
37
חולי נפשששש!!!! אין לתאר כמה אנשים השתבשו!!! הזויייייי!!! נס שהשוטרים יצאו בחיים!!!!
רייאן שדאגולו 21.01.21
למה נס, חבל.
איתן22.01.21
36
בציבור החרדי מתפללים לסיום הכיבוש הציוני של ארץ ישראל, קבלת עול מלכות שמים של כלל ישראל, מחכים לביאת המשיח ומצפים שיבנה בית המקדש.
וכולם מקבלים עליהם עול מלכות שמים21.01.21
המשיח רואה אתכם ואומר לבמות האלו אני לעולם לא בא,
david7722.01.21
35
זה עיר התורה והחסידות? איך אנשים יכולים להתדרדר ככה???
קדושה אין פה!21.01.21
כאשר ממירים את השכל הישר ב"צייות לחכמים" ואת המצפון ב"השקפה טהורה", כבר אין מה שיעצור את ההדרדרות.
רפאל21.01.21
הנה הגיע מהונדס של התקשורת והקוטר הקבוע... יקירי מהר לחזור למינון מוגבר..
דודי21.01.21
מה הקשר?
פלוני21.01.21
34
חילול ה' אחד גדולללל!
תמר 21.01.21
33
אם היתה דמות רבנית שנותנת הוראות התנהגות לא היינו מגיעים לתמונות אלו. רק לגנות אתם יודעים. איפה המניעה? איפה התורה של כל הבחורים הלבושים כחרדים???
יעקב22.01.21
32
עיריית בני ברק וסיעת ש"ס בחרו להיות לצידם של אותה משטרה אלימה וברברית שבשנה אחרונה תועדה באינספור ארועים מתנהגת באכזריות אלימה ובניגוד לחוק, הבחורים החסידים לא הם אלו שזרקו רימון הלם על ילדה קטנה הבחורים החסידים לא הם אלו שסחבו מהמיטה יהודי מסכן וזרקו אותו לרחוב הקר רחוק מביתו שבנס לא מת. הבחורים הח
רינה22.01.21
ובכל זאת חבל מאוד שעושים חילול ה׳ אחד גדול... יכול מאוד להיות שאנחנו צודקים, אבל לא חכמים... וחבל מאוד שחילוני שרואה את זה מתרחק יותר מהדת... וחוץ מזה, חבל, סתם חבל שהמשיח לא יבוא, צריך אחדות בעם ה׳ לא מלחמת אחים... אז נכון שהשוטרים מתנהגים אלינו לא יפה ועוצרים כל אחד על זה שהוא היה עם מסכה רק על ה
מנחם22.01.21
מזל שיש לנו אנשים שמבינים מה צריך לעשות במצבים כאלה, כל הכבוד בעיזר ה׳ נצליח להיות חכמים מול הקורונה ומול העם הזה. חזק ואמץ!!!
חננאל24.01.21
כל מילה בסלע, אין עליך
ראובן יוסף22.01.21
31
להגיב ביד קשה כל מי שתוקף שוטר
דודי22.01.21
לא לפני מח"ש יגיבו ביד קשה כששוטר מפוצץ אוטיסט, ושולף מהמיטה האישון ליל אדם שלוקה בנפשו ומשאיר אותו בקור עד שערי מוות , ולא לפני ששוטר הורג אזרח כי נראה לו שאולי זרק אבנים על ערבים
ישראל22.01.21
30
תפסיקו לבלבל בשכל אחרי שהשוטרים האלימים מתנהגים לחרדים בכל ריכוז חרדי שיש.בהתנהגות הכי ברוטליות .אל תצפו למשו אחר ובעזרת ה שיבינו שאנחנו לא עדר שתעשו מאיתנו מה שבא לכם...ולפוליטיקאים החרדים ובראשם אריה דרעי מי אתם מי אתה אריה דרעי רב פוסק מה בדיוק אתה עושה לציבור החרדי מה אתה מתיפיף
מנדי 21.01.21
29
חילול השם נוראי. גדרם של הבהמות הללו הוא "רודף". וכל השותקים למיניהם שותפים בפשע, ועתידים לתת את הדין הקשה. להפסיק לשתוק!!!!
אבי21.01.21
28
גועל נפש . אספסוף . מתבייש להיות חרדי בימים אלו . ומנהיגי הציבור ובעיקר הליטאים והחסידיים שותקים. פשוט לא יאומן
חיים21.01.21
על מי אתה עובד שאתה חרדי?
עעע22.01.21
27
פשוט גועל ומזעזע אנשים אלו מיצגים את הנפש הרעעעה שלהם, ורק ש ל ה ם !!! מעניין לאיזה אדמו"ר שייכים הקבוצה הזו.. שיכול להתפאר בחסידים שלו?!!! עברינות לשם שמים.
נתי21.01.21
26
סורי הדם על היד הפצועה נראה קטשופ
מירי22.01.21
25
בתל אביב מתקיימות באותו זמן מסיבות טבע, נוער חילוני משתכר ומתפרע. איפה המשטרה????!!!
אשה יהודיה22.01.21
בלי סוף, יש הרבה תיעודים ואני גם רואה מפעם לפעם, וניסו לשלוח לאתרי התקשורת השונים תיעוד כזה, וה אמרו זה לא מעניין אותנו, תביאו על חרדים,,,
שמואל לוין22.01.21
דברי עם עובדות
דודו22.01.21
24
מקודם חייבים לדעת העובדות ואח''כ לגנות, בנתיים המשטרה לא מציגה צד שני ואינם טוענים כלל שהם כן הציגו עצמם כשוטרים, תרגעו!
ברוך22.01.21
23
"קידוש השם ברבים" . ממש בושה וחרפה. צריך חשבון נפש גדול בציבור. ונשמרתם מאד לנפשותיכם נכתב בדם של תושבי העיר..
מחצרו של מרן 21.01.21
22
שוטר ללא מדים שאינו מזדהה ופועל בניגוד לחוק דינו כאזרח, ואם הוא נוקט באלימות מבלי להזדהות כשוטר הוא יקבל את המגיע לו בצדק וביושר. האמת שלפי החוק היבש מוקנית זכות הגנה עצמית לאזרח גם מפני שוטר במדים, שגם לו אין שום היתר לנקוט באלימות. אבל המערכת מושחתת ואזרחים יודעים שפשוט לא כדאי להם. אבל בלשים בלב
משה21.01.21
כאן בלש סייבר להב 433 אגף חרדים שלא תגיד שלא הזהינו. דבריך מהוים הסתה/איום לפגיעה באיש בטחון. ראה הוזהרת. כתובתך וזהותך ידועים לנו וכבר נגיע אליך בדרכים המקובלות מיד כשנגמור לטפל בויזניצ׳ים האלה
63006-א״ג22.01.21
חחחחחח זה טוב. אל תעשה בדיחות כאלה באמיתי כי אתה עלול לקבל כמעט לינץ ועשוי לצאת מזה עם טיפת דם כחרדל בכף היד
אלמוני22.01.21
חבל שלא פירקתם אותם עצם עצם, נבלות עם מדים, עבריינים בחסות החוק
משה22.01.21
21
משטרה של חיות !!!!!
אסתי21.01.21
20
" לא חרדים" - זה הפרצוף האמיתי של הדוסים
יונתן21.01.21
19
התלהמות של הצדדים וחיפוש אקשן חבל מאוד שזה מה שקרה
חושב22.01.21
18
ממתי מאמינים לדוברות המשטרה ??????????? לא ראינו את כל התגובות הבלתי ראויות במקרים אחרים כשהשוטרים פשעו והדוברות הגנה עליהם!!!!!! בפרט בסיפור הזה אני בוחר הפעם להאמין לחסידות הזו בפרט שהגרסה שלהם נשמעת עניינית ואני חושב שכמעט כל אחד היה מתנהג כמותם אם הוא היה חושב שמדובר בגנבים ( ואולי כדאי שהמשטר
שמואל22.01.21
17
טרורסטים,כן המשטרה צריכה להגיע למצב,של התגוננות,אני מרגישה,בני בר רמוני הלם,יריות,מה קרה לכם??השתגעתם,???כן צריך לפזר טרור,נמאסתם,מחללים את שם ה',מחללים את שמו של הציבור החרדי כולו,
בני ברק22.01.21
16
כבר לא מדובר בשוליים....
א22.01.21
15
אף אחד לא מופתע זה הכל בגלל התקשורת והנציגים החרדים שאחראים למצב הזה
חרדי אוהב כדורגל21.01.21
14
בלי להצדיק ח"ו אלימות, אבל זו התוצאה של המלחמה היומית של המשטרה כנגד הציבור החרדי בכל הערים החרדיות וגם תוצאה של ההסתה הנוראית בכל כלי התקשורת ללא תגובה חרדית מינימלית.
שמואל21.01.21
13
ויז’ניץ מרכז ידועים באכזריותם הם ציבור אלים רשעים ארורים תזכרו טוב מה הם עדו לישיבה ששוכנת על ידם רק לפני כמה חודשים !!!! בהמות
קובי 21.01.21
הקדמת אותי והזכרת את הישיבה... במקרה זו הישיבה של אחי, ויש אצלנו גם את הסרטונים שלא התפרסמו באתרים... וונדליזם הזוי... לא מתפלאת לראות אותם שוב בכותרות
שיר22.01.21
ומה הישיבה הספרדית עשו להם זרקו עליהם ביצים ומים יאאללה אל תהיה תמים גם הספרדים בהמות יש בהמות בכל מקום
נננ22.01.21
12
פתאום כולם מתעוררים! איזה חמודים כולםםםם התחילו לגנות את האלימות !!! פששש צבועים שכמוכם איפה הייתם כל השנה האחרונה שאותם שוטרים נאלחים כמעט רצחו חרדים על שהעיזו ללמוד תורה ולהתפלל במנין. אני רוצה לראות מה קורה לו היה הבן שלהם חוטף מכות רצח משוטר דרוזי אכזרי הייתם דורשים ועדת חקירה. התרתם את הדם
החכים התעוררו 21.01.21
11
חחחחחח. אז פתאם כולם לטובת השוטרים?? מה קרה? לצעוק נאצים זה בסדר? להפריע לסדר הציבורי זה בסדר?? לעשות חתונות בניגוד לחוק זה בסדר?? ופתאם השוטרים הם יצורים תמימים העושים את עבודתם... איזו צביעות!!
יהודי מאד פשוט21.01.21
שום דבר בעולם לא יצדיק כזאת אלימות חולנית
.21.01.21
10
כשהשוטרים מכים באכזריות כבר בחודשים אחרונים איפה הייתם, כשמשפריצים בואש רק לחרדים איפה היתה הצעקה, כשהתקשורת ממרת את חיי החרדים כבר שנה איפוא הייתם,
כל הכבוד21.01.21
שמור חוק ואז לא תהיה לך עילה להתבכיין!
רפאל21.01.21
9
כולם יודעים מי הבחורים מהישיבה הזו. איך הם עשו בלגן וחילול ה לפני שנה. אל תהיו ככ תמימים.
יעקב22.01.21
8
לא לשפוט אותם עד שיודעים בדיוק מה שהיה שם. נכון זוהי התנהגות חייתית ולא ראויה כלל, אך בא לא נתמם המשטרה מתנהגת ככה תמיד, בחייתיות ובאכזריות כלפי חרדים ומתנחלים, ופרשת אהוביה סנדק היא רק אחת מני מאות, אז למרות שאינני מצדיק התנהגות כזאת אך המשטרה הרויחה את זה ביושר
מתבוננן מהצד22.01.21
7
יהודים יקרים יש הרבה תורה ,יש הרבה קיום מצוות ,הרבה יותר ממה שהיה אי פעם בהיסטוריה ,אז למה זה קורה לנו..חסר אמונה !!!!אומר הבעל שם טוב הקדוש שהנסיון של הדור הזה זה אמונה בלבד..לדעת שהכול אבל הכול מאת ה יתברך והכול ה עושה לטובה ,והקבה אוהב אותנו יותר מאשר אנחנו אוהבים את עצמנו ולהודות לו ,ולכוף כל יה
חייבים אמונה!!22.01.21
6
שאלה ,מיהו חרדי?
תשובה,מי שלמד במוסדות חרדיים ולא שירת בצ22.01.21
5
עכשיו הוויזניצערס ישלמו את המחער על התקיפה והפוגרום שעשו בשנה שעברה בישיבת אהל משה בבין יעקב
יוסי21.01.21
4
לא כי גם בזה הם שומעים לאדמו"ר שלהם???? צאו מזה!! אקשן אקשן ואקשן!!!! לא דעת תורה ולא נעליים צאו ממחננו!!
מאיר21.01.21
3
הם בדיוק חרדים! ויזניץ מרכז
ללא שם21.01.21
2
שוטרים בלבוש אזרחי שלא מזדהים ???? מה ציפיתם שיעשו ? יביאו להם פרחים ? חבל שהם לא ידעו שזה שוטרים לפחות היה מצווה של מחיית עמלק חבל שהם הצליחו לברוח היו צריכים לשלוח אותם לאישפוז לפחות לשנים הקרובות פחות חלאות עם מדים זה רווח נקי
נראה שפירסמתם 21.01.21
1
מיהו חרדי? מי שילדיו רשומים במוסדות חינוך חרדיים. אז, בבקשה, לא "אספסוף" אלא "חרדים".
רפאל21.01.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 08:18

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24