כיכר השבת

הח"כים אשמים

אני מעז לעשות חשבון נפש // הרב דב פוברסקי

הרב דב פוברסקי, מעז לעשות חשבון נפש עמוק. לדבריו, את בנותיו הוא כבר חיתן והוא לא חושש לא לקבל עלייה בביהכ"נ, לכן הוא תוקף את הח"כים, "כדי לומר למשחית די" (טור דעה)

88
הרב דב פוברסקי | כיכר השבת | י"ב בשבט | 25.01.21
האוטובוס הבוער בבני ברק
האוטובוס הבוער בבני ברק (צילום: דוד קשת)

חברי הכנסת החרדיים, ערכו אמש (ראשון) בבית הגגות של עיריית בני ברק, כינוס חריף, נגד האלימות המשטרית.

כי בית הגגות של עיריית בני ברק, הוא מקום בטוח במיוחד לח"כים שלא רוצים לחטוף מכות מהפורעים החרדיים, ששונאים אותם כמו את חבריהם מהמשטרה, הם גם חששו מלחטוף זרנוקי בואש ורימוני הלם מנקמת השוטרים, בשל הלינץ' שבוצע בבלשים שהסתובבו בעיר יום קודם לכן.

בכל זאת נבחרי ציבור צריכים לשמור על שלומם של עצמם, אם לא על שלום הציבור – ובית הגגות של עיריית בני ברק הוא מקום בטוח מאד.

רק נדמה ששלום מהו - הם טרם ידעו.

אני לא כועס על איש, אני כן מתוסכל ולא מבין כמו רבים וטובים כמותכם שלא מבינים מה נהפך מאיתנו - הציבור החרדי.

הכינוס של חברי הכנסת, אמש

מה שכן, אני מעז לכתוב את מה שאני חושב, אם תרצו סוג של לא כל כך עושה חשבון, כי את בנותיי ברוך ה' חיתנתי, כך שהסיכון היחידי שאני לוקח על עצמי הוא שלא אקבל שלישי בבית הכנסת השכונתי – ולמרות זאת אני רגוע כי במניין של בניומין יתנו לי גם שלישי ואפילו מפטיר + מוסף.

פח אשפה בוער טס במהירות מופרזת מול ציבור

אתמול בשעות אחה"צ, עברתי לתומי במורד רחוב ישעיהו, לכיוון כללי – 'כיכר השבת', כאשר לפתע אני רואה שמאחורי מגיח פח אשפה פלסטיק גדול, כשהוא בוער בעוצמה, ודוהר במהירות משוערת של 30 קמ"ש לכיוון 'כיכר השבת'.

בכיכר היו באתה עת, שוטרים, אזרחים, חרדיים ושלא, רכבים ומוניות, שנוסעיהם גם הם חרדים ושלא, והפח טס ומהירותו מתגברת.

כל הנוכחים ברחו מהכיכר, את הזקנים דחפו והריצו, ובסופו של דבר הפח נחת בעוצמה רבה והתנגש במונית מזדמנת, שנהגה כמעט התעלף מפחד, ונוסעיה לא ידעו את נפשם מפחד, וכמעט ונשרפו כולם ביחד עם המונית.

הח"כים הנהדרים שלנו, שלהם הצבעתי ולהם גם הצביע בכל בחירות – עפ"י הוראת רבותינו שליט"א, עדיין לא מצאו להם גג לטפס עליו כדי להפגין ולמחות, אולי מפני שבירושלים כל הגגות הם גגות רעפים, ולא היה גג שטוח להשתטח ולהפגין מעליו.

שעה קלה לאחר מכן, הועלה סרטון לרשת שבו מכולת ברזל גדולה וכבדה, בוערת כמו חברתה, וטסה במהירות מסחררת ומסוכנת, שוב מול המון אדם, בכיכר השבת, הכולל שוטרים ואזרחים, רכבים ומוניות, ההמון בקושי חמק ממוות של ממש, והמכולה התנגשה בעוצמה רבה במעקה הבטיחות של רחוב יחזקאל בעודה בוערת באש גדולה.

אם לא די בכך, בבני ברק עיר התורה, הבעירו תלמידים שהם בטח לא חכמים, אוטובוס שחנה לו לתומו, כך סתם כדי להגדיל אורה ושמחה של הוללות ורשעות גם יחד, משהו כזה שמשחרר אגרסיות, שממלא את המשתתפים באלימות מובנית, כזו המפילה חללים רבים של נושרים וסתם חילול ה' בקטנה... ולא משהו מעבר לכך.

למעשה, הכול התחיל אתמול כאשר בכיכר סאטמר, המעוטרת במודעות אבל של נפטרים רבים שמסרו את נפשם על קידוש הקורונה – שאינה קיימת לשיטתם של המדביקים, בעיקר תושבי המקום והשכונה.

משטרת ישראל הגיעה בהוראת הממשלה שלה שותפים גם הח"כים החרדיים שלנו מבית הגגות של עיריית בני ברק, במגמה לעצור את ההדבקה ההמונית, ואת התמותה בציבור של הסאטמרים ובעצם לגדוע את שרשרת ההדבקה של כולנו, כדי לומר למשחית דיי!!!

השוטרים התקבלו בקריאות 'נאציים' המסורתית, כפי שרק הם ידועים להפוך את היוצרות, ללא לבושם המסורתי הצופה מן הצד היה בטוח שמדובר באנרכיסטים חוליגנים בלבוש דתי מסורתי. אמרת שכונת סאטמר – אמרת הכול....

וכל השאר היסטוריה.

כך או כך, בסוף האירוע המכונן בגג עיריית בני ברק, חיכתה לח"כים שלנו הפתעה מרננת, המפגינים שזה עתה הח"כים בקשו להגן, ואת המשטרה להאשים, בקשו לא אחר מאשר את ראשם, עד שהמשטרה המתוקפת יצאה להגנתם, כדי שהם יוכלו לחזור ולתקוף אותה שהגנה עליהם מפני ההמון הזועם – ברימוני הלם.

מעניין איך זה היה בסדום.

ושלא נתבלבל, למשטרה יש בעיות קשות מנשוא, אך הם כאין ואפס לעומת הבעיות שלנו פנימה.

תוכן שאסור לפספס
88 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
69
אני לא מבין! אפילו מילת ביקורת אין על המשטרה?חוץ מזה ח"כ גפני כן גינה את הפורעים! מה זה ההתיפיפות בעיני החילונים?
ד.ל25.01.21
68
חזק
אהבתי25.01.21
67
ומה עם ביקורת לשונאי המגזר החרדי? למה ליהיות שיפוטי בזמן שדם אחיך נשפך וסובלים מרדיפות בכל כלי נתקשורת?
נותן חיזוק לשונאים וסיבה להמשך רדיפה25.01.21
אתה לא מבין קשוט עצמך ואחר כך אחרים די עם ההתמסכנות הזאתי "גם הם גם הם" יש אש במחנה!!! צריך לכבות אותה ומהר לא להתעסק במקומות אחרים בושה וחרפה
יחיאל25.01.21

הצגת כל התגובות

66
כבוד הרב כל מילה אמת. אם הרב היה יכול לעבור בכל הישיבות ולזעוק אותו זה היה ממש טוב
ללא שם25.01.21
65
חודש בלי חינוך ופרקים כל עול. אולי הגיע הזמן שתלמדו מהחילונים דרך ארץ
מאי25.01.21
הפורעים בבני ברק ששרפו את האוטובוס לא חבשו כיפה.... רוצח או כל אלים ושודד שיצא מבני ברק זה בגלל שהוא למד דרך ארץ מחילונים.... וגילוי ראשו יעיד עליו כמאה עדים.
ש.25.01.21
64
לגמרי
דוד25.01.21
63
הרב פוברסק' צודק בהחלט יישר כח
צ. א.25.01.21
62
להאדמור מויזניץ יש גפנו ממש ענק
תחת גפנו ותאנתו25.01.21
61
סוף סוף קול שפוי במחנה. ירבו כמותךך
אבנר לוי25.01.21
60
נאך אצדיק
פוניביז' 198225.01.21
59
מסכים אתך מליון אחוז בושה שאין להם אומץ למחות על זה
יחיאל25.01.21
58
אם יש לך ביקורת אז למה אתה ממשיך להצביע לאותן מפלגות? המוח כידוע שולט על כל הגוף, חוץ ממערכת העיכול. התוצר של אותה מערכת, זה מי שלא מפעיל את המוח על מעשיו.
כתב מי שלא חושב25.01.21
יש לנו גדולי ישראל שלהם אנו שומעים "ועשית ככל אשר יאורך מפרש רש"י גם אם יאומר לך על ימין שהוא שמאל"
דוד26.01.21
57
עם כל הכבוד לאנרכיה ולחברי הכנסת שבירברו את עצמם לדעת חובה לזכור כי השיעמום הוא אם כל חטאת. זה כבר לא נוער שבאבניקים אלא בחורי ישיבות שמסתובבים עם ריקנות וזו לצערי הדרך שהם בחרו בה. אינני משתייך לחסידות בעלז או לפלג הירושלמי אבל ליבי יוצא מקנאה כשאני רואה את הילדים שלהם יוצאים וחוזרים מהלימודים
לא מסכים איתו25.01.21
אל תקנא בבני עוולה המסכנים את חייהם של רבים. תקנא במי שלומד בימים אלה מרחוק באמצעות זום.
רפאל25.01.21
שטויות והבלים אף ילד לא לומד בזום ואו טליפון
זום זום זום26.01.21
56
יש מסורת מקדמת דנא שאת המפטיר יונה לא לוקחים מבעלבעתים חשובים
מתי25.01.21
55
גם אני לא קונה מוצרים של "העדה החרדית" עד שנקבל הבטחה לנורמליזציה
ארי25.01.21
54
צודק בכל מילה, יישר כח על האומץ. קשה מאוד לשרש חינוך של 100 שנים שהציוינים רוצים לעקר את התורה ולומדיה משל היו אנטיוכוס. עדיין אוחזים בחוזקה בזה ש'כל מה שהם עושים, לעצמם הם עושים'... כביכול כל תקנות הקורונה יש להן דין של 'גזרות שמד'... ומי יהיה גדול הדור הראשון שיספר לכולם שאנטיוכוס ואפילו טיטוס מתו
מרים25.01.21
53
ההשקפה הטהורה לא מבקרת את המנהיגים. תהיה חייל טוב ותקשיב להוראות
נפתלי25.01.21
52
מה קורה אצלינו? זה כבר לא שוליים! ממתי אנחנו מתנהגים ככה באלימות? ממש תהליך בירור של מיהו חרדי ? מה זה בכלל המושג חרדי? למה הוא חרד? נראה לי נחפש משהו פחות מוגדר. נהפכנו לעדר של אנשים שעושה מה שכולם עושים. אז היום שורפים פח ? יאלה מחר אוטובוס ? פצצה. איפה ההנהגה ? נשמעת בקווי החיזוק של הבנות .מ
למה כולם שותקים25.01.21
51
סוף סוף משהו אומר את האמת. הגיע הזמן לשנות הנהגה
תודה רבה על האמת25.01.21
50
כמה חיכינו למאמר אמיתי ונוקב כזה , כל הכבוד
צודק כל הכבוד26.01.21
49
תודה לך הרב פוברסקי כבר התחלתי לאבד אמון בתלמידי חכמים אם הם רואים בשאט נפש את הדור המתפתח...
חרדית מבניברק25.01.21
48
הרב הגאון פוברסקי מגיע לך עלייה בשישי כל שבת, אבל כמו שאתה יודע לומר האמת והרבה שיודעים ושותקים לומר האמת, כי בפרט הערב רב הקיצוני שאמת ויושר צדק ויר"ש רחוקה מהם מאוד מאוד, מעדיפים לכבד בעלייה אנשים בליעל שקצים ורמשים כי מזדהה בשיטתם השקרית והנבזית הפסולה והטריפה, ובוודאי לא לכבד בעלייה צדיק כהרב פ
האמת 25.01.21
47
מתנה טובה שלח הקב"ה... המסכות על הפנים אמנם אך כל המסכות והתחפושות האחרות נופלות, והאמת העירומה מתגלה. כל מה שהחבאנו היטב מתחת לשטיח זוחל החוצה בקול רעש גדול. לפחות אנחנו יכולים לראות את המציאות העירומה והכואבת. ולתקן את שזועק לתיקון. הלוואי שהתעוררו.
בן זאב25.01.21
46
זה נוגע לכל אחד מאתנו. עתיד החינוך של הדור הבא עומד פה. מה בני הנוער מקבלים ושומעים מהפגנות הפרועות ? ניבול פה, שנאת ישראל, קללות, מידות מושחתות, ביטול תורה, שבירת העדינות של ילדי ישראל. ועוד... למה העיתונות החרדית האחראית אינם מתנערים מכך - זה למען עתיד הציבור החרדי כולו. ויפה שעה אחת קודם.
החינוך החרדי25.01.21
45
הצעה לשחקן ברדק ההוא עם העיניים גולות תעשה מפלגה תקבל מנין בכנסת. מבטיח לך
חחחחחחח פורים מתקרב25.01.21
44
סוף סוף, צדיק אחד בסדום. זה שיש הסתה, זה לא אומר שאנחנו היינו בסדר תמיד. ממש לא.
תמי25.01.21
43
יוצא מן הכלל. כל מילה פנינה. הרב פוברסקי לא פוחד לומר את האמת הצלולה בפנים. תתביישו לכם, אישי ציבור, חברי כנסת וראשי ערים חרדיות. אתם שפנים אחזי אימה שמא ביום פקודה לא יבחרו בכם. בגדתם בנו. במקום לתקוף את הממשלה ואת חברי הכנסת ואת המשטרה ואת כל מי שרוצה לעשות סגר או למנוע לימודים, הייתם צריכים לת
רונה26.01.21
42
היתה על ידי נערים חילוניים שכבר נעצרו היום. אין לכך שום קשר לציבור החרדי, וחבל שמיהרת לקחת בשמינו אחריות על דברים שלא נעשו על ידי בני המגזר החרדי. הפזיזות היא מהשטן.
הצתת האוטובוס25.01.21
41
למה לא תראו אף אחד עם אומץ שמתחיל לעשות חשבון נפש על כך שכל המוסדות סגורים ומאות אלפי ילדי ונערי חמד מסתובבים ברחובות ???? גיבור גדול על החכי"ם, נראה אותך עושה את זה על נערי רשב"ם כיכר תהיו גברים ותפרסמו את זה
אין לכם אומץ25.01.21
40
הכל יפה וחזק - רק לא הבנתי כלפי מי הביקורת?
...25.01.21
39
כל הכבוד על התגובות שלך. הכל אמיתי. יפה שאתה מודה , חיתנתי את בנותי לכן אני יכול להגיב. זא שמי שלא חיתן את ילדיו מפחד לפתוח את הפה בחברה החרדית . מעניין בכמה כסף בשידוך עולה הערך של בחור שהיה בהפגנות? ש צילומים אפשר לזהות. מי ההורה הטיפש שיתן יותר כסף על בנותיו לבחור שישתתף בוונדליזם?? או ההיפך -
שימי25.01.21
38
פשוט צודק, חילול השם.
אבי סאלם 25.01.21
37
מה לעשות שהוא צודק בכל מילה. מביך
חיים25.01.21
36
מסתבר שהכי נורמליים הם הדתיים הלאומים (לא כולל את נוער הגבעות).
משה25.01.21
הנה נתת תשובה לעצמך אין הכי נורמלים בכל ציבור יש את המשוגעים
אני25.01.21
לא כולל את נוער הגבעות, ולא כולל את המתנחלים שגורמים צרות בין לאומיות ובגללם הגיעו כל כך הרבה פיגועים, ולא כולל הרבה פשעים שיחידים אצלהם עושים, ורק הם לא ממותגים כמגזר להאשים מגזר שלם בגלל התפרעויות של קבוצות זעם מוגדרות וכמובן לא כולל את הציבור החילוני, שביננו הוא הממלא בנתים את בתי הסוהר ולא אנחנו
mil@gmail.com25.01.21
35
אין מה להוסיף.........
כל מילה בסלע25.01.21
34
נכון, כואב ועצוב. חבל שאנחנו כל פעם נופלים פתיים להבטחות הפולטיקאים החרדים. לא עוד!!
איש יהודי25.01.21
33
ברור שמה שקורה בציבור שלנו זה פעפוע שגלש החוצה מהסיר שעכשיו כולנו רואים אותו ...אחרי שראינו אכן נצטרך לחשבון נפש גם אם הגלישה היתה מפעפוע, וגם אם הטולשנט שבפנים עדיין טעים.
erial@gmail.com25.01.21
32
צודק בכל מילה. בדק בית דחוף. בימים אלו בושה להיות חרדים ולהשתייך לדבר הנורא הזה. רבנים תתעוררו. צאו לרחובות ורסנו את הנוער .
יעל25.01.21
31
אתה אומר שכל אחד צריך לטפל קודם כל בבעיות שלו, את הבעיות שלך כבר פתרת?
אני25.01.21
30
סוף סוף דברי אמת
דברים כדורבנות25.01.21
29
סוף סוף אדם שלא מפחד לומר את האמת בפנים
חרדי25.01.21
28
זה שחיתנת את כל הבנות רק גורם לזה שיש יותר חתנים שמתביישים לראות חמיהם רוקד 'מה יפית' לצליל מחיאות כפיהם (או תקתוק מקשי מקלדות) של מגיבים חילונים או סרוגים לייט... הפורעים בבני ברק היו גלויי ראש! אתה לא ראית, אני לצערי כן. את חשבון הנפש תשאיר בצד אף אחד לא מבטיח לך שלא יגדל לך נכד כזה,להפך, ההיסטור
ש.25.01.21
תגובתך מביישת את הציבור החרדי. מה שאתה מציע שימשיך הבלגן של חוסר ציות לגדולי תורה וכו׳.
משה26.01.21
תפסיקו לדקלם את כל השטויות של המודיע יתד המבשר והפלס יש אברכים גדולי תורה שמכניסים את כל הגדוייייייייייייייילים של העיתונים בקצה הציפורן
ג'פרי 26.01.21
א. אתה לא היחיד שראה את ההפגנות. יש סרטונים וניתן לראות. המציאות מכחישה את דבריך. ב. האם מחאה נחשבת בעיניך לריקוד מה יפית?? למה?? למה אסור למחות ?
תגובה לש.26.01.21
27
סופסוף חרדי נורמטיבי שמסוגל להסתכל מדי פעם גם פנימה
אורי28.01.21
26
כל הכבוד אתה שווער טוב עם דעות בריאות. זה רק צביקה אמר לנו
אהוד25.01.21
אתה-אין לך זכות דיבור!!!!!
מטפל26.01.21
25
למיינסטרים, אצל הפלג כבר מאות הפגנות ולעולם לא נראו מחזות של אלימות מהסוג של הימים האחרונים, ברגע שההפגות יצאו לכיון המיינסטרים תראו איזה אלימות, זה ההבדל בין הפגנה על אדיאולוגיה, להפגנות על נוחות או סתם שיעמום כי המוסדות סגורים בהוראת הרבנים והנכדים.
ההבדל בין הפלג 25.01.21
היא האלימות הכי גדולה שקיימת. הרבה הרבה יותר מתקיפת בלשים או דחיפת שוטר.
חסימת כביש גהה26.01.21
צריך לבטל את זכות ההפגנה בכלל ולבטל את הדמוקרטיה אמת יש רק אחת והיא מה שכתוב בגמרא ובשלחן ערוך
ג'פרי 26.01.21
24
מה לא ברור? בסגר הראשון תקפו את חברי הכנסת החרדיים על כך שלא הגנו על תושבי בני ברק ואפשרו את הסגר. הם למדו לקח. סך הכל אף אחד לא חושד אותם בזה שהם עושים את מה שצריך, במיוחד לפני הבחירות. הם רוצים קולות. זהו פחות או יותר. אז מנסים לרצות את הציבור. גם בבחירות הבאות אני הולך להצביע ג׳. אבל לוקח אתי ש
מוטי דביר25.01.21
23
נכון מאד מסכים עם כל מילה איש אמת
בועז 25.01.21
22
צודק כל מילה בסלע. אני לא מבין איך אתה מצביע למפלגות החרדיות שוב כי אני לצערי הפסקתי.
שרגא26.01.21
21
אולי נעשה פעם הפגנה בעד משהו? בואו נפגין (בריחוק הנדרש) בעד שמירה על מגבלות הקורונה? אולי לא ניתן לדרעקים הקטנים למשוך אותנו בזקנים? אני רציני לגמרי - הייתי שמח להשתתף בהפגנה אמיתית שמבהירה שהציבור ברובו תומך במגבלות הקורונה ומבין שהיא הרגה מאות חרדים. אגב, מישהו זוכר את כל "סגולות" הקורונה שדיברו
הפגנה בעד תקנות26.01.21
20
הכל בסדר, רק הבעיות שלנו זה לא חברי הכנסת, זה הקבוצות האלימות ממאה שערים וע הפלג הירושלמי. ומה יעשה הבן ולא יחטא?
אריה26.01.21
19
לצערי צודק בכל מילה בושה למגזר לנציגיו וגם למנהיגיו
חרדי מאוכזב 25.01.21
18
דב, אתה מבלבל את המוח צריך לפתוח את כל המוסדות מיד !!! השעמום מביא לידי חת .....
אסתי25.01.21
אם זה החינוך שמקבלים במוסדות וודאי וודאי שעדיף שיישארו סגורים!!!!
משה 25.01.21
בלהיטות האש זרה שכחת שכותבים חטא ולא חת
אסתי25.01.21
צודקת סליחה
אסתי25.01.21
17
שלום כבוד הרב, רק רציתי לשאול היכן הביקורת שלך על כל התקופה בפרט מאז פרוץ הקורונה של רדיפה אחרי כל איש אישה ילד ילדה שנראים חרדים?? למה לתת את הלחי השניה בזמן ששונאינו המשטרע והפופוליסטים ממשיכים לרדוף אותנו???
סימה25.01.21
על מי אתה עובד? רדיפה? אולי שלנו את עצמנו ושאר העם!!!! בבתי כנסיות חסידיים וגם חלק מהליטאיים אין קורונה הולכים ללא מסכות משקרים לגבי בדיקות. הייתי במספר ערים חרדיות בשטיבלאך חוץ ממני כמעט שלא היה בנמצא מסכות. מתוך כל החולי קורונה שאני מכיר יותר היו כאלו שלא היו מדווחים ושמרו על הבידוד על פי הבנתם
סיימת?25.01.21
ממש ילדותית... יש יתומי קורונה , נשים בהריון במצב קשה.. ואת מתעסקת בשטויות..
תת רמה 25.01.21
16
הכל מתחיל מהראש מלמעלה....אם המנהיגים מאפשרים לקרוא נאצים ולגדף שוטרים זוהי תחילתה של הדרדרות....חילול ה'!!!!! צועקים על לימוד תורה ומתנהגים ההיפך מהתורה!!!!! בושה וחרפה!!!!! ובבחירות הקרובות כל אחד יצביע כפי העולה על רוחו....שום מנהיג לא יחליט...כי אין פה מנהיגות!!!!! תתביישו לכם כל החכים וראשי המנ
חיה25.01.21
15
אשריך! הייתי קונה לך עלייה. סוף סוף מישהו שמעז לומר את האמת על חבורת מוגי הלב, חסרי החוליות שנשלחת ע"י יענקי קנייבסקי וחבורת אדמורים חסרי אחריות. אני חושב שמה שמכבי האש עשו אמש היה מעשה לא מוסרי, אבל ביכולתו ללמד מעט את החרדים היהירים שחושבים שיש ביכולתם להתמודד בלי עזרת המדינה הציונית. לא הייתי מחכ
רוני25.01.21
14
סוף סוף מישהו אומר את מה שרובנו חושבים...
א25.01.21
13
דברים נכוחים! וצריך לזכור שעל הבחורים שנפצו שמשות של רכב האדמו"ר אמר לאחר יממה שעשו "לא יפה" זו ההגדרה שמצא האדמור לכנות ניפוץ זגוגיות של אוטו ועשיית כמעט לינץ בשוטרים. וזה בדיוק ההסבר איך הגענו למצב הזה כשהמנהיגים מפחדים מצעירי הצאן ורק מנענעים בראשם נו נו נו אז התוצאה היא צעירים ברברים ואספסוף משת
העיקר הכסא25.01.21
12
בני ברק המערב הפרוע
חיים25.01.21
11
כתבה נורמלית שלא זורקת הכל על "הציונים הארורים" ולוקחת קצת אחריות על הטמטום המתמשך בעיר הזאת
סוף סוף 25.01.21
10
צודק בכל מילה די להתקרבנות
יוסי25.01.21
9
מי שישלם את המחיר זו קופת העיר.הציבור מאס בטימטום וההיתנהלות של יענקי והנזק הישיר וההסתה שהוא גרם נגד הציבור החרדי...ביטלתי הוראת קבע
מנדי25.01.21
8
יפה, זו התחלה. עוד קצת אומץ ונעז להפנות את האצבע המאשימה לרבנים, לאדמורים ולנכדיהם של הרבנים שאינם צלולים בדעתם. בסופו של דבר ה"מנהיגים" הם אלו שנותנים גיבוי מוחלט לפורעים, חלקם בפה מלא וחלקם בשתיקתם.
חרדית לשעבר25.01.21
7
הטיעון הוא לא על החסרי כנסת אלא על עיריית בני ברק שהחליטה לנקוט בשיטה שאם לא מטפלים בנוער הנושר הוא לא קיים כיאה לעיר התורה אין אף אחד עבריין ... זאת ועוד על ראשי החסידויות שהתרגלו שאפשר להיות עבריינים ולסגור בשקט דילים עם המשטרה... עד שקם מפכל חדש ומחליט לא עוד הוא עושה טעות שפוגע בכל הציבור במקו
אליה25.01.21
6
מה זה הבעיות שלנו... שכל פרחח שנהיה חילוני, יש מי שהוא אחראי על כל הציבור, כל רב וקהילתו והשקפותיו, לנו לא נשאר אלא לחזק את עצמנו וסביבתו להיות אנשים טובים וללמוד תורה וכו'.
א 25.01.21
5
כל הכבוד לרב פוברסקי צר לי לאכזב אותך שכנראה שלישי בבני ברק כבר לא תקבל בזמן הקרוב ניכרים דברי אמת
חחח25.01.21
4
לא הבנתי אותך מה אתה רוצה? אפשר לומר בצורה ברורה? כל אחד אוכל את הסיר צונט שהוא הכין לעצמו. אין קשר למשטרה ואין קשר לחכים החרדים. זה קשור לכל אחד מאיתנו. שונאים אחד את השני בלי פרופורציות ואלה התוצאות.
דוד25.01.21
אמת
יהודיה25.01.21
3
לכל הרבניםפחות דיבורים ויותר מעשים לצאת לרחוב ולהתנגד להפגנות לשמורעל בריאות האנשיםולמנוע כמה שאפשר את ההתלהמות המיותרת
ללא שם26.01.21
2
רבונו של עולם , בחוץ משכלת חרב הקורונה ולצערנו דווקא במחוזותינו ללא רחם ובאחוזים גבוהים . רוצים להתכנס בבתי מדרשות ולזעוק זעקה גדולה ומרה ....ניחא רוצים לשמור על בחורי החמד בישיבות לפי המתווה - מבורך . אבל וונדליזים , בל תשחית , שנאה , שחיתות שלא תתואר - למה הם מחנכים את הילדים שלהם??? חוץ מחילול ה
מי האיש החפץ חי25.01.21
1
אוי כמה שאתה צודק
אליהו25.01.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם