כיכר השבת

'יש פתרון!'

איבד את אמו, וזועק: להפוך עולמות על הזוועות בבתי חולים

הזחילה על הרצפה עם מכל החמצן, כדי לנקז ליחה שחנקה חולה במיטה ליד - וארבע הגופות ששכבו בו זמנית, במשך 6 שעות, ליד חולים, עד שפונו • בני משפחה שראו הכל: "לטפל בקטסטרופה" (ארץ)

104
אלי רוטמן | כיכר השבת | עודכן ב-כ"א בשבט תשפ"א | 03.02.21
הכתבה פורסמה ב-כ' בשבט תשפ"א | 02.02.21
מיטה במחלקת הקורונה ב'שיבא', אחרי טיפול שהוענק לחולה
מיטה במחלקת הקורונה ב'שיבא', אחרי טיפול שהוענק לחולה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

חנה שפירא, בת ה-37 ממודיעין עילית שחלתה בקורונה במהלך היריון, קמה לפני יומיים מה'שבעה' על אמה, מרת בלה שפיצר ע"ה, שנדבקה אף היא בנגיף ונפטרה. את האבל הכבד, מלוות תחושות נוספות: זו החיובית, ההודיה לה' על שהיא עצמה יצאה בנס ממצבה הקשה, וכך גם אביה הרב ישעיה, וזו הטראומטית - מימי האשפוז בבית החולים.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מתארת חנה, את הייסורים הנוראים של חולי הקורונה הנלחמים על חייהם, ואומרת: "מי שעובר את המחלה הזו יכול להודות לקב"ה, טוב מכולם, על כל נשימה ונשימה, כי הוא מכיר ומבין את המשמעות האמיתית שלה באופן יומיומי. במחלקת טיפול נמרץ נלחמתי ממש על כל טיפת חמצן, לא העזתי לדבר או להתאמץ, כדי לשמור את הכוחות למאבק האמיתי: שחלילה האוויר לא ייגמר לי".

"תחילה", היא משחזרת, "האחיות שהתייעצתי איתן אמרו לי, כשעברו עשרה ימי מחלה, 'בקרוב תהיי אחרי הכל, כבר עברת את השלב הקריטי'. גם הן לא העלו בדעתן שהשיא עוד לפני: הגעתי למצב של שיעולים בלתי נסבלים, עם נשימות כבדות בלי אפשרות לאכול כלום".

"שבועיים שכבתי במיטה בלי תזוזה, והילדים שלי כבר פחדו שלא אחזור לעצמי ממצב כזה. ואכן כשהגעתי לבית החולים תל השומר הייתי במצב לא פשוט; העובדת הסוציאלית כבר הסבירה למשפחה שאני במלחמת הישרדות...".

שפירא מוסיפה בחלחלה: "היו רגעים שחשבתי שלא אצא מזה. זה נורא ואיום להתמודד לבד עם חוסר אונים כל כך גדול, ללא אף אדם לידי. השיעולים זעזעו את כל הגוף, בקושי הצלחתי להרים את היד מרוב חולשה, החזקתי את עצמי בכוח לא לקרוס ולא לאבד נשימה, ומאוד חששתי".

"עכשיו, אחרי הכל, אני מרגישה שהתפילות של כולם פשוט החזיקו אותי בחיים. אני מודה לקב"ה על חסדיו הגדולים. רק ממנו יכול לקרות כזה נס, כי הוא הרופא כל בשר".

אך כאמור, לצד תחושות ההודיה, וכמובן הצער הגדול על פטירת האם, לשפירא ולבני משפחתה קשה להשתחרר מהמראות הקשים שנחשפו לעיניהם במהלך האשפוז ב'שיבא', כאשר הטענה היא שהתופעה יכולה להיפתר, רק אם בתי החולים יסכימו לאשר כל ימות השבוע הכנסה של בני משפחה ומתנדבים מחלימים, לשהייה רציפה במחלקות הקורונה.

חלק מהתיאורים הבאים קשים לקריאה, אך למאיר שפיצר, בנה של מרת בלה ע"ה ואחיה של חנה שפירא, חשוב להשמיע אותם, "כדי שמשהו יזוז סוף סוף", כדבריו: "ליד חני, שבקושי הצליחה לנשום, שכבה אישה מבוגרת שהליחה עלתה לה לפה ולאף וכמעט חנקה אותה בתוך המסכה המהודקת".

"האישה התחילה להשתולל בידיה וברגליה, ובגלל שאיש לא שמע אותה, אחותי - שהייתה מחוברת לצינור חמצן! - זחלה על ארבע באופן שסיכן גם אותה, פתחה לה את המסכה ונקזה את הליחה, כי לא היה אדם אחר שיעשה את זה".

מאיר ליד מיטת אמו, בעודה בחיים (ארכיון. באדיבות המצלם)

מאיר שפיצר עובר למקרה קשה נוסף: "במיטה שליד חני שכבה חולה בשנות ה-40 לחייה, בהכרה מלאה, והן שוחחו לא מעט, פתאום היא נפטרה; במקומה הביאו חולה אחרת, גם היא שוחחה איתה, ותוך זמן קצר מצבה הידרדר עד למותה. בשלב מסוים היו במחלקה, בו זמנית, ארבע גופות - ולקח שש שעות עד שפינו אותן החוצה".

"מדובר בחולים שאסור לעזוב אותם אפילו לשנייה", הוא מסביר: "כל רגע עלול להיות גורלי, פה מיכל החמצן התרוקן ושם יורדת הסטורציה ועוד ועוד. איך זה שבמחלקה רגילה יש מלווים סמוך למיטת כל חולה, ודווקא במקום בו החולים כל כך מוגבלים, כמעט סיעודיים, הם ימים שלמים לא רואים נפש חיה?".

לדבריו, אותם הוא משמיע בקול זעקה, "זו קטסטרופה אמיתית, שחשוב לפרסם אותה רק כדי שהמערכות יתעשתו, וכדי שהציבור יתבע שינוי טוטאלי ויהפוך עולמות עד שהוא יקרה בשטח. בתי החולים קורסים, ועלינו מוטלת החובה להציל את היקרים שלנו".

"אחותי עברה טראומה קשה בטיפול נמרץ, שאין לי מושג איך היא תצליח להשתחרר ממנה. היא הייתה חשופה לקריסת חולים בזה אחר זה, ולמיטות שהתחלפו לידה בקצב שיכול להטריף את הדעת, תוך כדי שהיא נתונה במלחמת עולם אישית על חייה. אבל לא היא, או אמי ע"ה, זה הסיפור. למרות מאמצי בית החולים שיבא ומסירות הצוות הרפואי, צריך לזעזע את אמות הסיפים כדי שייכנסו עוד אנשים, קרובים ומתנדבים שהחלימו מהנגיף, כדי לסייע מול הזוועות שם", מסיים מאיר שפיצר בכאב.

מבית החולים שיבא נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מתוך ראיית המטופל במרכז והבנת החשיבות שיש לביקורי משפחות אצל יקיריהן, הקמנו מערך שלם שכל תפקידו לדאוג לקשר בין המאושפזים לבני משפחותיהם. מגפת הקורונה הציבה בפני מערכת הבריאות אתגרים רבים. אנו שמנו דגש מיוחד על הקשר בין המשפחות למאושפזים במחלקות הקורונה".

"גם בנושא זה הובלנו את התחום בישראל, ואף זכינו באות שר הבריאות על קידום זכויותיהם ורווחתם של מאושפזי הקורונה ומשפחותיהם. אנו מעודדים ביקורים של בני משפחה ומתירים כניסה למחלקות הקורונה בתיאום מול מערך קשרי המשפחות. לרשות המבקרים עומדת נציגת קשרי המשפחות, שמסייעת בכל תהליך ההתמגנות של המבקר והתמצאותו במחלקה".

"במקרים מיוחדים ובאישור הנהלת המחלקה, יכול מלווה קבוע לשהות לצד מאושפז לאורך זמן ולשהות לצדו.
אנו עושים כל שביכולתנו להקל על המטופלים לא רק בהיבט הקליני-טיפולי, אלא בכל ההיבטים הקשורים לאשפוז - הן על ידי ביקורי משפחות והן באמצעות מערך המתנדבים הענף, שנותן מענה לצורכי המטופלים".

"אנו לא מכירים את התלונה הנ"ל. בכל מקרה של פנייה – היא טופלה ונענתה במלואה. נמשיך להיות זמינים וקשובים למטופלינו ולסייע ככל שניתן בתקופה מורכבת זו", סיימו ב'שיבא'.

תוכן שאסור לפספס
104 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
60
אימי זל היתה במצב טוב כך אמרו לנו היא הועברה לבית אבות שוהם בפרדס חנה מחלקת קורנה הסטורציה תקינה והיתה צריכה לשוב לבית אבות נאות השרון פתח תקוה "פתאום" היצעיקו אותנו להלל יפה ונאמר לנו שלא קיבלה נוזלים כלומר מתה מצמא הוי כמה כאלו מתו מכלום כי לא מכניסים בני משפחה הוראות משרד "הבריאות" צריכים כבר עכ
אלמוני03.02.21
59
לא ברור לי למה לא מביאים כמה מאות אחים ואחיות מהודו ? העובדת שלנו בבית היא אחות שעבדה שנים בבתי חולים בהודו עם ידע מקצועי גדול ובמשכורות יחסית נמוכות יש שם המונים שעברו את הקורונה ואפשר גם לחסן אותם בארץ כדי שיהיה יותר עזרה במחלקות הקורונה !!! לדעתי זה מחדל עצום !!!!
אפרים02.02.21
הכסף הולך על אברכים וישיבות בבני ברק ומערכת חינוך חרדית ארכאית וכושלת שלא מסוגלת לייצר אפילו רופא אחד בשנה אבל דואגת לייצר אנשים עם שאלות נעל כמו שלך. עוד תלונות?
אין כסף02.02.21
אויש, תגובה גועל נפש אתה יכול להצטרף לקושניר וליברמן- הם חייבים אותך!!!!!!!!!!!
שירי03.02.21
1-ההודים לא יודעים עברית, בקושי אנגלית 2-המצב בהודו לא יותר טוב מכאן, אז למה שהם יבואו אם צריכים אותם שם?
א03.02.21
58
כל הזמן עסוקים בחרדים, ומתעלמים מההפקרות השוררת בבתי החולים, ולמנהל בבית חולים איכילוב חושן יש עוד חוצפה לדבר נגד חרדים
צבי02.02.21

הצגת כל התגובות

57
בתי חולים חילונים מטפלים בחולי קורנה חרדים ולא נותנים להם לבצע הדבקה המונית גם בין כתלי המוסד, בית חולים אנטישמי ואולי החרדים עצמם הם האנטישמים והורגים את עצמם עם תירצים של קדושה ועוד באים בטענות למי שמטפל בהם תתבישו
מזעזע02.02.21
לך לבלפור
מאוד02.02.21
56
אויי כ"כ כואב לי לקרוא את זה... גם דוד שלי אבא שלי צעיררר בן 69 חזק שמח, היה צריך רק חמצן, והוא הגיע לבית חולים במצב מצוין, אחרי חמש ימים נפטר!!! התקשרנו אליו הוא בקושי ידע מה השעה... בית חולים גם ככה זה דיכאון אז עכשיו!!!! אפילו שאי אפשר לפגוש אותם כלום!!!! אוי זה כל כך עצוב הלוואי שמישהו יעשה משהו
אייל גלבוע02.02.21
55
תמשיכו לערוך חתונות ולהגיע ללוויות. תמשיכו ללמוד בסתר עם ילדי תלמוד תורה, תמשיכו לקיים מניינים בחדרים סגורים ותמשיכו לבכות אחר כך. חבורת פתטאים
Ogretmen02.02.21
54
רבותי כמובן שהכל זה הקב"ה והוא מדבר אלינו , אבל אנחנו עיוורים וחרשים ! ! ! מינימום שמירה כן מסיכה כן ריחוק וכן היגיינה . לא חתונות המוניות ולא לוויות ולא אירועים המוניים . מי עוד צריך למות - כדי שתבינו כבר את זה .
ירושלים03.02.21
53
מסתבר שהם לא היחידים..ויש עוד .. שלא מאפשרים להיכנס ולשבת ליד החולה שזקוק לעזרה. אם רק היו מאפשרים יש מצב שהמצב שלהם היה הרבה יותר טוב ולא היה מצב שמדרדר. תכניסו יותר כח אדם. בני משפחה שמוכנים לעזור ולהיות שם. כאלו שעברו קורונה ועברו חיסונים תאפשרו את זה. זה לא הגיוני שניתן לראות את החולה רק פעמים ב
אחות של02.02.21
52
מי שהולך לבית חולים, ממש מסכן את עצמו, אבא שלי היה במצב מאוד קשה, אבל לא הסכמנו שילך לבית חולים, עשינו כל מה שאפשר כולל הרבה תפילות, היום ברור לנו שאם היינו שולחים אותו לבית חולים, אז....
שי02.02.21
51
מישהו הבין איך יתכן שהחולים ''ובני משפחותיהם'' ראו בעיניהם את הזוועה שלא נותנים לבני משפחה להיכנס?????
משהו מוזר02.02.21
50
עצוב שאנשים לא לוקחים לתשומת לבם. רוצים להיות חס ושלום הבאים שמתראיינים וזועקים עד כמה השמירה חשובה? רוצים להיות חכמים לאחר מעשה? לא יכולים להיות חכמים לפני?
אבי02.02.21
49
בסד י'הודים יקרים! באו כולנו נחזור בתשובה!! התחיל "רק" עם קשישים! המשיך עם נשים בהריון! עכשיו נערים ותינוקות! ברור שיש לשמור על הכללים. אך מי שחכם ועיניו בראשו רואה שהענינים לא בשליטתנו. ועלינו ל ה ש ת נ ו ת!! לא, לגמרי, לא לדבר בכלל לשון הרע! לא לכתוב שום דבר שפוגע באדם אחר באתרים ובכל מקום ברשת או
י02.02.21
שלא תוקפת ומאשימה בנדם אחר ברצח.. הלוואי הלוואי שכולם יראו את הטוב באחר ויבינו שזה לא משנה כמה נשמור על הכללים ברגע שנפגע באדם אחר ונאשים המצב הזה רק ימשיך ויהיה יותר ויותר גרוע תקבלו על עצמכם אהבת חינם
אני ואנוכי02.02.21
48
וואו כורע לב פשוט לבכות
ללא שם03.02.21
47
וואי כואב הלב
רות02.02.21
46
זה קורה בכל בתי החולים. תנו למתנדבים ולבני משפחה לשהות. ליד החולים
רועי02.02.21
45
ה ישמור הקורונה לא צחוק אנשים תשמרו על עצמכם ועל יקיריכם
וואי02.02.21
44
אני רוצה לעשות קצת סדר, אני אחד מתוך עשרות מתנדבים שנמצאים בחמש מחלקות הקורונה בבבית החולים תל השומר, מתנדבים מחלימים שנמצאים מסביב לשעון מהבוקר ועד הלילה, חוץ ממה שנמצאים מתנדבים נוספים במחלקת קורונה יולדות, מחלקת קורונה פסיכיאטריה ומיון קורונה, אני חייב לציין שהנהלת בית החולים עושה הכל בשביל לעודד
קצת עובדות02.02.21
בקשתי להתנדב ועוד כמה מחברי ולא חזרו אלינו. כל המידע הזה שאנשים משחררים הוא הזוי?? התגובה שלך לא נשמעת אמיתית.
תגובה משונה02.02.21
אתה מאוד צודק חמודי, אבל מה קורה בשאר בתי החולים, אתה כותב ספציפי. וכל הכבוד לך על ההתנדבות, אתה מציל הרבה נפשות......
צודק02.02.21
אין לי מושג מה קורה במקומות אחרים, אבל בשיבא המצב הוא בדיוק כמו שאני כתבתי, והכתבה נכתבה על שיבא, אני חושב שזו טעות ללכלך על מקום שיכול להציל לנו את החיים, ואגב, הציל את החיים של האבא והבת מהכתבה...
קצת עובדות03.02.21
אז הוא ממציא הכל? והוא לא הראשון שאומר את זה שמעתי גם את הרב בני פישר מתבטא בנושא בצורה ממש חריפה ואומר שבתי החולים פשוט פושעים. עכשיו אני לא אומר שהרופאים והאחיות לא עושים עבודת קודש אבל הנהלת בית החולים מנהלת בצורה מזעזעת אין סיבה שלא יהיה 2 מתנדבים על כל חולה קשה. זה סתם ראש בקיר
דייב02.02.21
דייב, אתה שמעת ולא ראית. זה ההבדל.
א02.02.21
לא כולם נהגו כמו שיבא יודעת מחברה ששהו ליד האמא כל הזמן ונכנסו 40 איש ממוגנים לפני מות האם
אלמוני03.02.21
43
הבעיה היא שלאיש לא אכפת, ממשיכים בהדבקות ולא מזיז בכלל הסבל של האנשים! תמנעו את התחלואה, אל תקימו בית חולים מתחת לגשר!!!
זו הבעיה??02.02.21
42
לכן אני חולה כמעט שבועיים ומקבלת טפול ביתי . הרופאים והאחיות פשוט רוצחים. כן, בחלוקים לבנים
א03.02.21
איך את מעיזה לקרוא להם רוצחים? איך את מעיזה??? לאנשים שעומדים על הרגליים כבר חודשים ללא יכולת לנשום??? לאנשים שמתחננים! מתחננים! כבר שנה שאנשים ישמרו על ההנחיות כי הם לא יוכלו לעמוד בעומס? רוצחים תקראי לאנשים שזלזלו בהנחיות וגרמו לכל זה לקרות. מינימום של הכרת הטוב. ומינימום של מודעות עצמית.
רוצחים?03.02.21
צודקת בכל מילה הרופאים עושים את המקסימום אבל בגלל אנשים חסרי זהירות הבתי חולים קורסים וזה מגיע למצב הזה ה' ישמור...
ayala03.02.21
41
זה לא נורמלי. סליחה. פשוט רוצחים. שלא ניזדקק להם.
עד כאן.02.02.21
40
ממלאים בהפקרות ואי שמיר ההנחויות והבריאות וגורמים לתמותה
אשמים אנחנו02.02.21
ממלאים בהפקרות את שמירת ההנחיות העדרית והמטופשת ולא עושים את מה שהתורה הקדושה בעצמה מצווה.
אני02.02.21
בדיוק
תמר02.02.21
39
הציבור החרדי חייב לשאת בנטל ללכת ללמוד רפואה וסיעוד אי אפשר לצפות שהצייוייינים יטפלו במחלות שאתם נדבקים בהם באופן מופקר בהתגודדויות והתקהלויות ענקיות פעם בתירוץ של הלוויה, פעם טיש, פעם לימוד ופעם לא יודע מה. כמה דרישות יש לכם מהצייוניים? תהיו שותפים גם בחובות ולא רק בלקיחת תקציבים מהמדינה.
טלטול02.02.21
צודק מאד.
בני ברק02.02.21
מה עם בלפור ???????????????????????? אתה צודק אבל אל תכליל רק את החרדים
אליהו03.02.21
38
כל מילה בסלע ! כבת לאמא שנפטרה מקורונה בבית חולים איכילוב בתחילת אוקטובר! זה כאוס מוחלט מה שקורה שם, לא הגיוני שאישה בת 79 תשכב לבדה בטיפול נמרץ שאף אחד מבני המשפחה לא יכול לסעוד אותה ברגעים הקשים של חייה!!! דבר שללא ספק הביא למותה!
אילנית02.02.21
ולא הגיוני שמישהו לא נזהר והדביק אותה . חשבתם על זה ?? לא נזהרים . לא שומרים על ההנחיות . ואז באים בטענות לבית חולים !
תמר02.02.21
37
😪😢😭😭 רק לצעוק אל השם! סיפורים מזעזעים !!
כמה עוד נקבור?02.02.21
36
למה זה לא הדבר הראשון שהממשלה עסוקה בו?????????? אני לא מבינה מה הבעיה לארגן מחלימי קורונה, או מחוסנים שיסתובבו במחלקות ויסייעו לחולים!!! פשוט מזעזע!!!!
שושי02.02.21
35
וייז מיר אני בטוחה שאלפי מחלימים, דווקא חרדים, יתנדבו באהבה... תנו אופצייה להושיט יד לצוות ולחולים
חנה02.02.21
34
הגיע הזמן לערוך ימי תפילה וזעקה להקדוש ברוך הוא מי שאמר לעולמו די , יאמר לצורייתנו די , עד מתי , רוצים משיח עכשיו ברחמים!
הגיע הזמן לערות03.02.21
33
עדיין צריך להתפלל על חנה???
.02.02.21
32
תנסו לחשוב מה עובר בראש של אחות במחלקות הקורונה אחרי שראתה לפני יומיים את ההלויות ההמוניות בירושלים. אני נותנת את הנשמה ותיראו את אלה.
אני02.02.21
אני בטוח שהרבה יותר קשה לאחות במחלקת קורונה לצאת ממשמרת של מסירות נפש, של טראומות ברמה יום יומית, של עבודת קודש, ולקרוא את הכתבה הזאת..... יהיה לה הרבה יותר קשה מחר להציל חיים!!!
אני בעצמי03.02.21
תלך לבלפור!!!!!!!
הוא02.02.21
31
לתגובה מספר 16 את טוען ששום דבר לא יעצור אותכם אבל אתה טועה כי הקבה יעצור אותכם כי הקבה לא תומך ברוצחים
אפרת02.02.21
לכי לבלפור
בינה02.02.21
30
צוותי בית החולים עוסקים במסירות בהצלת חיים חבל שגורמים מסויימים עסוקים בהכפשות והשמצות ללא בסיס... בלה בלה בלה בלה בלה בלה
תגובת שיבא02.02.21
שיתנהגו באחריות שישמרו על היקרים להם ואח"כ יספרו סיפורים
מישהי...02.02.21
עוד. בלה. לא יזיק
קובי02.02.21
29
כווווולם צריכים לזכור שכווווולנו באותה סירה יש את אלו שלדעת רבותיהם עדיף לא לעטות מסיכה וכו, ויש את אלו שהם חושבים שהם האדונים של עצמם ומפקירים את עצמם בבלפור אבל כשם שאלו מזיקים לנו בבריאותינו האחרים מזיקים לנו בשנאה שהם מפיצים וזה לא משנה נגד מי ועל מה אבל לנו לא יעזור להתנער לא מאלו ולא מאלו כ
ראש על הכתפים03.02.21
28
המון אנשים נדבקו בקורונה ,אחרי החיסון ,אנשים ששמר מכל משמר ,ואין דרך הגיונית להסביר איך נדבקו.
יוסף02.02.21
27
יש פתרון אחד שיעזור לעורר את כל הגורמים. תביעת נזיקין אישית נגד בית החולים. או הגשת בג"ץ
יוחי02.02.21
כנגד מי ? אולי כנגד המזלזלים או כנגד המצפצפים על הוראות שמסתובבים בלי מסכות ו'דואגים' להדביק אחרים . האני והאפסי עוד
איש יהודי02.02.21
26
הגיע הזמן לפתוח במחאה עד לפתיחה מלאה של בתי החולים לקרובים שעברו קורונה אין סיבה בעולם לסגירת החולים וניתוקם מהעולם
דוד 02.02.21
25
עדות מכלי ראשון, אישה מבוגרת בעיצומם של ימי 'שבע ברכות' לבנה. מוטלת בחניון תת קרקעי באחד מבתי החולים. ללא 'שירותים'. ללא אפשרות לקרוא לאח או אחות. ללא שמץ של תנאים. ללא אוכל או שתייה. ללא אשפרות כניסת בן משפחה. על ידה מקיאים חולים את נשמתם ואף אחד לא מנקה למשך שעות אורוכות מאוד. ועוד ועוד תיאורים ק
אכן כן02.02.21
24
במקום לפתור את הבעיות התקשורת מעדיפה לצעוק חרדים חרדים ואז לר מטפלים באמת העיקר שמצאנו שעיר לעזעזעל
ללא שם03.02.21
23
מתי תפקחו סוף סוף את הענינים,אנשים בבתי חולים מתים מרשלנות ,ומהזנחה ,מרעב וממצא , יש על כך אין ספור עדויות , הרבה מתנדבים שניסו לעזור ,נתקלו בדלת סגורה .הרב משי זהב ,שאיבד את שני הוריו ,מספר סיפורים מסמרי שיער ,על הנעשה בבתי החולים.
מציאות מרה 02.02.21
אז את מי את/ה מנסה להאשים??
אדם אמיתי03.02.21
22
אמא שלי נפתרה תוך 24 שעות במחלקת קורונה בגלל שאף אחד לא היה לידה !!!!! לא הסכימו לנו להיכנס למרות שיש לנו תעודות מחלים וגם שילמנו ועשינו בדיקה סריולוגית אם היינו לידה אולי לא היינו יכולים להציל (מאמינים באמונה שלימה בגזירת שמים) אבל לפחות היינו יכולים להגיד איתה קריאת שמע ולהיפרד ממנה !!! עמ
חייל דוס02.02.21
כתבת כאן דברים חסרי אמונה. מה הקשר אם לא נותנים לך להיכנס לבית חולים אחרי צעקות וכו', למה שנעשה בטישים, את מי אתה מאשים? לך לבלפור!!! - הם המפיצים הראשים.
צה"ל02.02.21
21
גיהנום
הטוב שברופאים ל02.02.21
20
עצוב לשמוע,
מאיר אליהו 02.02.21
19
יש לי רעיון! למה לא נותנים למתנדבים חרדים להיכנס לבתי חולים אחרי הדרכה קצרה כדי להוות כח עזר. להבדיל כמו שהיה במלחמות ישראל שכל אחד נתן כתף. בשביל כאלה דברים מספיק יד תומכת מכאן ועזרה משם. נא להריץ את הרעיון.
הגיוני03.02.21
18
מי שכתב את התגובה עים העובדות - זה תגובה הזויה ,ורחוקה מהמציאות
אחד שיודע 02.02.21
17
אלה שדורסים את הציווי של ונשמרתם הרי הם רשעים גמורים אבל אם לבוש חרדי הם חושבים שאפשר לעשות הכל. גם הגיהנום לא יכיל אותם.
בלינטש02.02.21
לך לבלפור - טיפש
תפוא02.02.21
קודם תלמד לכתוב, (תלמד את ההבדל בין אם ועם), ואחר כך תלמד לקרוא, מדברים פה על ההפקרות ששוררת בבתי החולים, וכדאי לך לבוא ללמוד אצל חרדים איך ששומרים על ונשמרתם מאד לנפשותיכם ולא צריכים מוסר מחפשים
צבי02.02.21
אדון צבי, ההפקרות אצל החרדים, היא כאין וכאפס לעומת מה שקורה בבתי חולים. המצב הקשה בבתי חולים הוא בעיקר בגלל החרדים. להאשים את בתי החולים הוא פשע שלא יכופר.
האמת02.02.21
16
שום דבר, אבל שום דבר לא יעצור אותנו מלקיים טישים מכובדים, הפגנות המוניות ולוויות מרובות משתתפים. התאוריםה"מזעזעי שלכם לא ממש עושים רושם. לא תצליחו לעצור לנו את החיים!
שום דבר02.02.21
אם אתה חושב שבלי הטישים כלשונך הקרונה יגמר אתה טועה ובגדול די לצביעת דיייייייייייי מסבירים לך שאנשים מתים בגלל אי טיפול בהם בזמן הנכון ומתחננים תסכימו להכניס בני משפחה ,ומה התגובה שלך טישים דפוק יש כדור לזה
שום דבר02.02.21
הוא לא התכוונן ספציפי לטישים אלא לאלה שמענין אותם ללכת עכשיו למקומות המוניים וטישים זה הדוגמא הטובה! והם יודעים שההדבקה היא המונית ואנשים מסביבם או אפילו הם בעצמם יכולים להדבק ולחלות קשה אפילו!
יוחאי03.02.21
לעצור לכם את החיים??? הטישים הם אלו שיעצרו לכם את החיים??? ומה עם כל אלה שסיימו את החיים בגללכם?? מה עם המשפחות האבלות והשבורות ? האלה שרק בגללכם ובגלל הטישים שלכם, הם נדבקו והלכו לנו, אני אישית איבדתי שתי קרובים מאוד בגלל הקורונה, או יותר נכון בגלל האלה שחושבים רק על עצמם ולא מוכנים לתרום מעצמם וא
.02.02.21
בשיא התמימות אני שואלת- למה נראה לך הם מתו בגלל הטישים??? הם השתתפו שם???
שירי03.02.21
למה נראה לך שזה בגלל משהו??????????? ה' הוא היחיד שגורם לדברים לקרותתתתתתתתת ונשמרתם הוא לא הכוונה ללכת עם מסכה שהרופאים הכי בחירים טוענים שזה לללאאאא עוזרררררר
אכפתי02.02.21
15
העיקר לקיים לוויה עם אלפי משתתפים.
א.א02.02.21
לך לבלפור
ב.ב02.02.21
14
בחת חולים שיבא רצח את אבי (בגיל צעיר! ) לא מקורונה סתם בהזנחה פושעת של דחיית ניתוח דחוף. הפיכת מחלה שיש בה פיתרון למצב קשה שאין לו תרופה עד למוות. גועל של בית חולים. כשהמצב נהיה קשה, אפילו לא הסכימו לתת טיפול מאריך חיים, הם בעד המתת חסד ולא מוכנים לקבל דעות אחרות. הם טענו שאנו אכזריים, ושלא צריך להא
יעקב03.02.21
13
למה לא עמד וזעק ברחוב רבי עקיבא או במאה שערים ????
ברגיל02.02.21
12
ל30 אתה צודק,באמת עדיף לנו לטפל לבד בעצמינו,לפחות ככה נישאר בחיים,אבל תפסיקו אתם שצוחקים על החרדים,לזחול אלינו כל פעם שאתם צריכים את"עזר מציון" "יד שרה"או "עזרה למרפא"כי זה מהתרומות של החרדים שאתה כ'כ מתאב
ללא שם02.02.21
11
איך המדינה רוצה להערך לאירוע רב נפגעים,רעידת אדמה פיגוע גרעיני אם לא מסוגלים לטפל בקרונה
צבי02.02.21
10
לצוות ההסברה למגזר החרדי של משרד הבריאות, חלק מהקמפיין ההסברה אפשר לקדם באמצעות הפצה של דיסקי DVD בהשקעה קטנה יחסית אפשר להכניס כמה כתבות על מחלקות קורונה ראיונות עם מחלימים וכו'. ( מה שטוב לתעמולת בחירות יהיה מצויין כדי להציל ולעורר אנשים )
הצעה02.02.21
לך לבלפור, האנשים האלה יש לה מכשירים לצפות ב- די וי די
אדון02.02.21
9
בטענות שיבוא למגזר החרדי שמישהו מהם הדביק את אשתו ואימו.
103.02.21
8
שפשוט יגש לתחנת המשטרה ויגיש תלונה מסודרת.....
קובי02.02.21
אין מה להתלונן. בתי החולים בקריסה
מאיר03.02.21
7
לפי התגובות פה המסקנה היא שיש לא רק הרבה חרדים בלי ה' , אלא גם בלי לב
ל02.02.21
6
עצוב שיש אנשים ששמים פס ומדביקים את כולם.
א02.02.21
5
לתגובה מספר 16 אתה טעון ששום דבר לא יעצור אתכם אבל אתה טועה כי הקבה יעצור אותכם כי הקבה לא תומך ברוצחים.
אפרת02.02.21
רק חז"ל מוסמכים לדבר... וכבר אמרו טוב שברופאים לגיהנם..
א 02.02.21
4
יש פתרון.. שמשרד הבריאות יתחיל להקשיב לד"ר זלנקו מארה"ב שטיפל בטראמפ.. בנתיים הם מסרבים לדבר איתו.
צ02.02.21
נכון, כי אז תגמר הקורונה, ומי ישמור על ביבי בשלטון????
שירי03.02.21
3
זה מה שחרדים פוקרים גורמים.הקב`ה ישלם לכל הפוקרים האלו שרצחו אלפי יהודים.
חרדי לא רוצח02.02.21
לך לבלפור
מה?02.02.21
2
מגע מחדל! מה שקורה בבתי החולים זה אם כל המחדלים בקורונה העובדה ש1000 חולים קשים במדינה מתקדמת בת 9,000,000 נפשות שיש לה שרותי בריאות מתקדמים גורם לקריסת המערכת הוא שערוריה , בפרט שמדובר במדינה שעומדת קבוע בפני סיכונים ביטחוניים חמורים, מה יקרה אם איום מאות אלפי הטילים המכוונים עלינו מאירן וחיזבללה י
רינה02.02.21
1
לעזאזל -למה לא נתנו לה אנטיביוטיקה מיד !!! זה עזר להמון אנשים !!! משלמים הון ברפואה הלבנה והמצבים כאלו נעזרים ברפואה השחורה. בצרפת הם נותנים אנטיביטיקה .
חמדה02.02.21
אנטיביוטיקה לא יעילה לוירוסים...
לימודי ליבה02.02.21
כמה שנים למדת רפואה?
בני02.02.21
למדת רפואה ? את יודעת מה היה מצבה ? למה סתם לדבר ??
תמר02.02.21
אנטיביוטיקה או אקונומיקה?
טרמפ02.02.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 21:04

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 19:04

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 18:58

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 15:37

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 14:41
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24