כיכר השבת

האסון בפורים. צפו

הוארך מעצר הנהג הערבי; 'עשו בי לינץ', זה היה פחד מוות'

הנהג הערבי שנקלע להתפרעות שיכורים בפורים, ברחוב החומה השלישית בירושלים, ודרס למוות את איתמר בן אבו, טען בבית המשפט "עשו בי לינץ'; אני בקשר טוב עם חרדים". אך מעצרו הוארך (בארץ)

144
חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-י"ח באדר תשפ"א | 02.03.21
הכתבה פורסמה ב-י"ז באדר תשפ"א | 01.03.21
הנהג הפצוע, בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבית משפט השלום בירושלים הוארך לפני זמן קצר (שני) מעצרו של הנהג שדרס אמש למוות את איתמר בן אבו, במהלך התפרעויות פורים שנערכו ברחוב החומה השלישית בעיר, בהן אף הוכה קשות ונפצע.

בעוד המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו בחמישה ימים, השופט אלעד לנג ששמע את טיעוני הצדדים, בהם תיאור המכות שספג הנהג הערבי מהצעירים הפורעים, החליט להסתפק בשלושה ימים.

תחילה דיווח נציג המשטרה: "המשיב דרס אדם שכתוצאה מכך נפטר. הוא נקלע למהומה של פורים שהיתה במקום, היתה התנפלות על הרכב שלו, הוא דרס ואחר כך נמלט מהמקום".

בשלב זה הקשה פרקליטו של הנהג, עו"ד ג'אד קדמאני: "מה זה 'התנפלו על הרכב'? לפי הסרטונים רואים עבריינים שניסו להיכנס לרכב. על גופו של המשיב יש סימני אלימות. המתפרעים נכחו בתוך הרכב בזמן שהמשיב היה ברכב - לפני הדריסה".

"בחקירתו הוא מסר שהוא זה שהתקשר למשטרה. כולם תקפו אותו, והוא רק ניסה לברוח מהרכב והצליח", סיפר הסנגור, ושאל את השוטר: "יש לכם כוונה לעצור את העבריינים שביצעו בו את הלינץ'?". נציג המשטרה השיב: "יש לנו כוונה לחקור את התיק, בימים שבהם הוא ישהה במעצר".

התיעוד המזעזע מהתאונה (צילום: יהוידע בן ציון)

העו"ד המשיך ותקף: "במקום לבוא לבית המשפט עם חשודים להארכת מעצר, אנחנו מגיעים לבית המשפט להאריך את מעצרו של הקורבן; אדם שמגיע למקום עבודתו, שביצעו בו לינץ' מטורף, כמעט הרגו אותו בתוך הרכב, ואז המשטרה מחליטה לעצור רק את הקורבן. המשטרה גם לחצה על בית החולים על מנת לשחרר אותו לדיון".

"נכנסים לרכב וכמעט הורגים את הנהג, הוא בורח, והמשטרה מחליטה לעצור רק אותו? החשודים המרכזים הם אותם עבריינים, והם לא נעצרו. למרבה הצער, אם העבריינים היו ערבים, המשטרה היתה סוגרת את כל העיר עד שהיו עוצרים אותם".

יצוין, כי במהלך הדיון נחשף, כי רוב הלקוחות של הנהג הערבי הם מהחברה החרדית, "יש המון סרטונים שמראים את הקשר הטוב שלו עם המגזר החרדי", סיפר פרקליטו, והוסיף: "עלו לתוך הרכב חבורה של עבריינים, שהתחילו לתקוף אותו מכל הצדדים. גם הוא לא יודע איך קרתה התאונה בכלל".

"היו עדי ראייה, שכולם אמרו: הבחור (ההרוג) הגיע למקום, לאחר שנודעה זהותו של הנהג כערבי. בוצע בו לינץ'. רצו להרוג אותו בתוך הרכב, והוא הצליח לברוח מהמקום בנס, והתקשר למשטרה על מנת שתגיע. דובר המשטרה שיקר, ואמר שהוא אותר לאחר סריקות".

איתמר בן אבו. ההרוג (באדיבות המשפחה)

עורך הדין אמר כי הוא "מדמיין מה עבר עליו במהלך התקיפה. פחד מוות. עד עכשיו הוא סובל מזה", וביקש לשחרר אותו ללא תנאים מגבילים.

"תודה לאל שיש סרטונים שמראים, שמישהו בא מאחוריו כשהוא בתוך הרכב, משך אותו וחנק אותו. אנשים בועטים ונותנים לו מכות מכל עבר. זה פשוט מאוד לינץ'. במקום לעשות סריקות אחר מי שגרם למותו של היהודי - שאגב אלה הם החברים שלו - בוחרים לעצור את הנהג, שבשנת 2014 אביו נדרס על ידי אדם במתכוון", סיים הפרקליט הנסער.

בתום שמיעת טיעוני הצדדים, החליט כאמור שופט בית משפט השלום בירושלים אלעד לנג על הארכת מעצר של שלושה ימים, וקבע: "החומרים מצביעים על חשד סביר לביצוע העבירה המיוחסת על ידי המשיב. הוצגו בפני מספר סרטונים, הן על ידי המשטרה והן על ידי הסנגורים, שקלטו את האירוע המדובר בו הוקף הרכב על ידי מספר רב של אנשים בעת שהוא נצפה נוסע קדימה ואחורה ופוגע תוך כדי כך במכוניות. בסופו של דבר קופץ אדם שעמד לפני הרכב".

"החומרים מצביעים על חשד סביר לביצוע העבירה המיוחסת למשיב, אם כי ברור הדבר כי לנסיבות בהן בוצעו המעשים המיוחסים לו יש השלכה כבדת משקל על ההתנהגות שתוצאתה למרבה הצער היא מותו של אדם".

לדברי השופט, "בשים לב לעובדה כי חקירת המשטרה נמצאת בראשיתה, ומנגד מדובר באירוע המתוחם בזמן ומקום, שקיים לו תיעוד בסרטוני וידאו, אני רואה לנכון להאריך את המעצר לתקופה קצובה, במהלכה המשטרה תוכל לבצע פעולות חקירה".

יצוין, כי הלוויתו של איתמר בן אבו, ההרוג מהדריסה, תתקיים בשעה 17:30 בחלקת המרוקאים בהר המנוחות שבגבעת שאול, בעקבות פעילות מפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג וסגנו שהשיגו את שחרור הגופה לאחר צילום CT וסידרו את כל הליך הקבורה.

צפו בווידאו

תוכן שאסור לפספס
144 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
77
אמאלהההההההההההההההההההה
דניאלה02.03.21
76
הנדרס לא נפטר מיד במקום אלא בבית החולים תקראו - https://www.kikar.co.il/
טאל01.03.21
75
אנשים פשוט לא יודעים מה קרה שם. יש סרטון שבו רואים את הנהג נוהג בפראות. ומעיף 2 רכבים בתחילת הרחוב עוד לפני שההמון מנסה לפגוע בו.. כמי שהיה במקום בזמן אמת התחושה והסיבות של מי שרואים שמנסים לפגוע בטנדר הם, שמדובר בפיגוע דריסה וצריך לנסות בכל מחיר לעצור אותו..
מיכל01.03.21

הצגת כל התגובות

74
הנהג המסכן לא אשם!! בטוחה שלא דרס בכוונה. ואני כותבת את זה כנהגת... וכמרוקאית. הכניסו אותו ללחץ וניסה לברוח. לא בגלל שהוא ערבי צריך לנתנכל אליו. השיכורים הם הרוצחים. ויודע זאת כל נהג שהיה נקלע בטעות לסיטואציה כזו...
שרי01.03.21
73
אין ספק שהצדק עם הנהג אז מה אם הוא ערבי. זה לא אומר שצריך להרשיע אותו. כנראה שהיה חייב לקרות מקרה כזה כדי שהנוער הקיצוני המשוגע יבין שחיי אדם זה דבר יקר.
ח01.03.21
72
אני גדלתי בשמואל הנביא שם תמיד היה התפרעויות נגד ערבים .גם במקרה הזה זה היה כך שבבניקים נוער שוליים .במקרה הזה הוא ניסה לברוח אחרת היו רוצחים אותו , במו עיניי ראיתי לינץ בכיכר השבת בפורים הפכו תמונית של הערבי על גבה וכימעט רצחו תערבי.אף אחד לא הכליל את כל החרדים זה נןער שוליים .הטענה פה צריכה לבוא ע
ללא שם01.03.21
71
"טוב מראה עיניים ממשמע אזניים" , הסרטון מדבר בעד עצמו ,המתפרעים רצו לגמור אותו . ולצערנו אדם נהרג, יש אנשים שפורים בשבילם זה "עד דלא ידע" בין בהמיות ופורקן לבין שמחה אמיתית של מצווה . חכמים כבר לימדונו נכנס יין יצא סוד... שובו בנים שובבים,שובו לשפיות ולדברי חכמים בנחת נשמעים. עצוב
דני01.03.21
70
שטות שהביאה להרג יהודי! כאן הנהג לא אשם! מצער שכך נוהגים אנשים בפראות ואלימות! בטח עוד יאשימו את המשטרה שסגרה את ירושלים...
יעקב01.03.21
שישב הרבה שנים כמו שמגיע לרוצח , בדיוק מה שעשה.
בושה נוראה02.03.21
69
רואים את אותם ערים נכנסים לנהג לרכב.. אף אחד לא יכול לשפוט את הדבר הזה
שרה02.03.21
68
היינו שם 20 דק' לפניו. בדיוק ברח' החומה השלישית, באמת היה פחד מוות. כמעט באופן וודאי הוא לא אשם. אנחנו נעלנו את הדלתות ובנס הצלחנו להימלט תוך כדי שהזיקו לרכב
ללא שם01.03.21
אז לכו להעיד
שיר01.03.21
אבל נזהתם ולא ביצתם כל ליצ' במקום
צעקו ושרו בקול02.03.21
להעיד לטובת ערבי? מה אם ו"לא תחנם". כדאי ללמוד את ההלכות לפני שעושים שטויות
דוד01.03.21
67
לי יש בעיה אחת אני מסכים שהיה התפרעות קשה כלפי הנהג ושעשו בו לינץ ואכן היה חייב להציל את עצמו אבל לא כך מתנהגים לנהוג בפראות איומה בו בזמן שיש הרבה אנשים בכביש אני בתור נהג ברגע שאני רואה שעושים בי לינץ יורד במהירות מהרכב ומתקשר לכוחות הביטחון שיעשו סדר אבל לנסוע כך זה חוסר שפיות משווע
מזועזע01.03.21
בהחלט כך. גם אם תקפו אותו היה צריך לשים לב שאין שם בן אדם לפני שלחץ על הגז... השם ישמור.
שרה02.03.21
איזה חוצפה ורשעות של הנהג הם מנסים לרצוח אותו והוא ברוב חוצפתו בורח בלי לבדוק שהוא לא דורס בטעות את הרוצחים המסכנים שבסה"כ ניסו לעשות לינץ' בושה, בן אדם כזה צריך לשרוף במדורת ל"ג בעומר
מזמשנה02.03.21
באמת נראה לך פשוט לצאת מהרכב כשכולם מנסים לעשות בך לינץ'? כולם כל כך חכמים כשהם לא בסיטואציה...
ברור01.03.21
66
לשחרר מיד את הנהג
מה עובר על המשטרה? הנהג נס על נפשו01.03.21
לא משחחרים רוצחים
רצח מתועב02.03.21
65
הוא עשה הסעות חינוך מיוחד והתנהג לילדים בסדר גמור . תמיד מנומס אומר בוקר טוב ולא לחוץ כמו אחרים. שסוגרים דלת לפני שילד חגור כמו שצריך . עוזר להוריד . אפילו שגוי חושבת שבמידות שלו טוב מפורעים שהם נראים הערבים בסיפור הזה.
משגיחה 01.03.21
64
שיהיה ברור למטורפים של החומה השלישית. אתם עוד תשלמו בחייכם על האלימות. אני חמוש. כשתתקפו אותי בפעם הבאה אני אחסל אתכם ביריות. יש לי מספיק תחמושת לכולכם. לא אכפת לי מהערבי.. אבל אני מכיר אתכם מקרוב. אל תחשבו שהעולם הפקר. המחיר של הביריונות שלכם יהיה יקר מאוד. תכינו צוואות. מי מקבל את האופניים החשמליו
ללא שם02.03.21
63
הנהג לא אשם הוא ניסה להגן על עצמו
שש01.03.21
רצח מתועב ומסריח
נהג הרוצח02.03.21
תגיד אתה באמת עיוור?! זה פיגוע זה היה רצח אל תאמין לכל מה שאתה רק רואה היו שם אנשים שראו מה קרה! זה רצח
טא05.03.21
62
מה הזה התגובות הנוראות האלו ????? שום דבר לא מצדיק לרצוח בדם קר !!!!!!!!!!!!!!!!!
יוסי01.03.21
תגיד לי אתה דפוק??! הערבי המסכן רק ניסה להציל את החיים שלו.... הוא עשה את זה בשוגג גמור.... מה אתה רוצה שהוא יתן לפורעים הברלנדים לרצוח אותו....??!
ג'נטלמן01.03.21
מה הוא דורס?????
תתביש01.03.21
למה הם עמדו בכביש??? אההה נכון הם היו באמצע לעשות לינץ', איזה נהג חוצפן מפריע להם ברוב רשעותו לעשות לינץ' פשוט בושה....
מזמשנה02.03.21
לשון הרע. תעשה תשובה.
יהודיה02.03.21
מצדיק ועוד איך
רפול01.03.21
61
הוא מחבל תראו את ההסרטה ימח שמו וזכרו
מחבל01.03.21
60
הנהג ביצע לינץ ועליו לשלם את המחיר על כך , כמו"כ אחרת הטירור חס וחלילה ימשיך להשתולל בשקרים נוראים. נהג ונעצר , האם בוצע בנהג ליצץ בכלל רק ההולך רגל שנהרג בוצע ליצ'ץ?
הרוצח ביצע ליצ'02.03.21
59
הוא צודק השובו בנים תוקפים את כולם יום יבוא והם יתקפו גם יהודים שלא באים להם טוב
ללא שם01.03.21
היום בא כבר מזמן כל התושבים סובלים מהם כבר שנים גרתי ברחוב הזה כמה שנים וידעתי שצריך להגיד בעדינות שלום ולהמשיך אם אתה מסתכל יותר מידי אתה עלול לקבל בוקס או דחיפה
תושב המקום01.03.21
לשון הרע. תעשה תשובה.
ע02.03.21
58
מזעזע התגובות שלכם- על פי מה אתם שופטים לכף חובה את החרדים לדבר השם???, ומאידך באותה נשימה מצדיקים ודנים לכף זכות את הערבי שרואים עליו פנים של רוצח??? ככה זה כשרואים חצאי דברים: לא למדתם לא לדון מחצי סירטון? אולי אם הייתם שם הייתם נוכחים לראות במו עיניכם איך הנהג התחיל את האירוע והוא זה שפתח דלת לש
לכל מצדיקי הנהג01.03.21
נשמח לראות את ההתחלה. אולי תשלחי. למיטב ידיעתי הנערים שם לא היו תמימים.
מסקרן.02.03.21
מאיפה אתה יודע את זה ? דבר שני אם כן 100% שזה היה מוזכר בכתבה !
,פ]ם01.03.21
אני רואה על הפנים שלו רק דבר אחד - שהוא פצוע, כל דבר אחר שאתה רואה על הפנים שלו זה לדון לכף חובה והייתי רוצה שתשלח את "תחילת הסרטון" דווקא אני שמעתי מעד ראיה שהנהג דווקא כמעט ולא עשה כלום חד משמעית החרדים אשמים, אם הם היו עושים בי לינץ' אני הייתי נותן גז בלי לחשוב פעמים אם מישהו יפגע זה בעיה שלו שעמ
מזמשנה02.03.21
אם הוא לא היה נוסע... הוא היה מת!!!
ג'נטלמן01.03.21
זה לא משנה מה שהיה בדיוק פה, המציאות היא שכבר שנים, מאז שהפלג התפלג, שילדיו ובחוריו משתוללים ברחובות, גורמות חילול השם, נזק לרכוש, נזק לרבים, וחוץ מלהשניא את החרדים והדת הם לא הועילו כלום, זה פשוט נגד התורה וחילול השם, והם חייבים בנזק, הם לגמרי ירדו מהפסים, ולא יועילו שום פלפולי הבל, הם לא ממשיכים ש
יואל01.03.21
מה הקשר לרצח זה הרבה יותר חמור מהפגנות על דעת רבם
ראשון לציון02.03.21
57
נראה שהנהג לא אשם. מה שברור שהיו שם פורעים ואני מקוה שיעצרו את הפורעים.
קוגל ירושלמי01.03.21
ממש לא אשם!! ערבי דרס, רצח יהודי בכוונה ואחכ אומרים שהוא לא אשם... הזוי!!! אנשים כבר איבדו את השפיות שהייתה להם... אמן וה' ישלח לך רפואה שלימה
ללא שם01.03.21
אני חושב שאתה זה שצריך את הרפואה שלמה.... א הערבי לא דרס בכוונה... ב אם הוא לא היה דורס הוא היה נרצח!!! מה אתה היית עושה במקומו?? היית נותן לפורעים לרצוח אותך?? או שהיית מנסה לברוח...!!!
ג'נטלמן01.03.21
אם הוא לא היה בורח הוא היה נרצח, מעדות מהמקום שמעתי שה'שובו בנים' חיכו שיעבור ערבי כדי להתנפל עליו. הוא לא אשם.
יהודי אמיתי01.03.21
56
אני די מבין את הנהג
ללא שם02.03.21
55
לשחרר את הנהג
ש 01.03.21
רוצח מתועב
הוא רוצח02.03.21
54
מספיק עם ההפגנות שגורמות לכאב גדול לכל המשפחות, עם ההפגנות של היום, שכל אחד עושה מה שבא לו, זו התוצאה המחרידה
חרדי גאה01.03.21
53
הערבי צודק....
ג'נטלמן01.03.21
52
אני מתחיל להשתכנע שהמשטרה לא גזענית, פשוט סדומית כשמחבלים ערביים עושים לינץ' למתנחלים (או לחרדים), עוצרים את המתנחלים (בפרט אם הם אלה שהתקשרו למשטרה) ולא עוצרים את הערביים. חשבתי שזה בגלל שהמשטרה גזענים כלפי יהודים. עכשיו מתברר שזה פשוט בגלל שהמשטרה סדומית: עוצרת קרבנות ומשחררת מחבלים, ללא הבדל בין
שלום01.03.21
51
ברוך דיין האמת! נורא ואיום עצוב מאוד🥺😰
אחד01.03.21
50
אם כול הצער הוא צודק אם לא היה בורח היו עושים לו מה שעשו לנהג אוטובוס בבני ברק
ללא שם01.03.21
נכון להרוג אדם זה אחלה צודק. רואים איך הוא נוסע בפראות ומתכוון להרוג בכוונה ובמזיד. מחבל קלאסי. ימ"ש.
יוסי01.03.21
ניסו להרוג אותו. מה אתה היית עושה?
שלום01.03.21
מי באמת הרג ? איך בכלל ניתן להאמין לסיפורים של הרוצח המתועב
הוא הרג 02.03.21
רצח חף מפשע ועוד ישוחרר מחבל רשע
רוצח לכלא 02.03.21
אתה לא רואה כולו שרוט בפנים...אם הוא היה מחבל הוא היה נוסע ודורס את כל מי שבדרך ולא היה רואה בעיניים
ליהי01.03.21
49
לפי התגובות שלכם זה רק בגלל שהנהג הוא ערבי ומי שנפגע הוא יהודי (חרדי) אני בטוחה שאם זה היה הפוך למשל אם חרדי שיכור בפורים היה דורס בטעות ערבי כולכם הייתם אומרים זה בטעות ומצדיקים את החרדי גם אם הערבי היה מת הייתם מצדיקים את המעשה של החרדי תסתכלו על זה בתור אנשים (בלי ייחוס לדת) יש נהג שברח משיכורים
א01.03.21
יש נהג שהוא ידע שברגע שהוא נוסע כשיש אנשים על הכביש הוא דרוס מישהו, והגיוני שימות!! וחוץ מיזה כן!!! יש מצווה לשנוא רשעים!!! הערבים הם שונאים שלנו וצריך לשנוא אותם!!!! יהודים צריך לאהוב!!! ערבים לשנוא!!!
ללא שם01.03.21
אז תזכה בחזרה לשנא מהערבים אני לא אומרת לאהוב אותם אבל לא לשנוא כי לפני דת ולפי מראה ולפני כל דבר אחר עומד מולך אדם שאם שכחת גם אותו ה' ברא בדיוק כמו שברא אותך סתם שאלה למה צריך לשנוא אותם עד כדי כך שלרצות להרוג אותם סבבה אל תתקרב ואל תתחבב אליו אבל גם אם הייתי שיכורה לא הייתי מגיעה למצב של האנשים
א03.03.21
שקרן והצאה דיבה . הנרצח לא עשה כלום לרוצח! אז איזה לינץ הרוצח מדבר.
בושה נוראה02.03.21
תדמינו לעצמכם אילו אתם הייתם ערבי נוסעים ברכב פתאום כמויות ערבים מסובבים את הטנדר פותחים דלתות וצורכים מה הייתם עושים אההההההה לא הייתם נוסעים משם לא ? קצת להפעיל את השכל ! אני אינני יודע מה קרה בכל זאת אני מבין קצת ...
איראייאאי01.03.21
48
אני חושב שהערבי לא אשם אבל הוא כן צריך לקבל דין כי הרי הוא ידע שהוא יכול לרצוח מישהו!
יי01.03.21
47
איש מסכן
-01.03.21
רוצח לא מסכן
רצח מתועב02.03.21
46
אפשר להבין את זה. לא להצדיק אבל להבין...
יוסי01.03.21
45
מפגריםם!!!!!!!!!!!! הנהג צודק !
יא פסיכיים01.03.21
עד שזה יקרה במשפחה שלךכם שכולו שתו קצת יין בפורים זה לגיטימי כל נהג ציבורי צריך קצת סבלנות
יעקוב יוזעף01.03.21
מה צודק??????????.מהההההההה יא חולהההה!!!! הוא דרס אדם בכוונה!!! אוקי??? בכוונהההההה!!!!!! כל אדם נורמאלי יודע שאם יש אנשים שחוסמים תכביש והוא נוסע עכשיו מהר ולא אכפת לו מה יקרה אז ברגע שהוא מחליט שהוא רוצה ליסוע הוא יודע שהוא ידרוס מישהו וסביר להניח שהמישהו גם ימות!!!!! הנהג ר ו צ ח ! ! !
ללא שם01.03.21
100% של דיוק
חחחח01.03.21
הוא בקלות יכל להיות הנרצח
מזמשנה01.03.21
44
לפי הסרטון אתה רואה שכמעט עושים לו לינץ .... אבל אני לא מבין לאן הוא תיכנן לנסוע ,הרי מולו יש מכוניות משהו פה לא כ''כ מובן .... בעצם ההרוג היה בין שתי הרכבים ולכן משהו פה תמוה בהתנהגות שלו ...... לכן כנראה האריכו את מעצרו כי אין הוכחה שרצה לברוח בזה שנסע קדימה !!!!
תחשבו רגע......02.03.21
נכון גם לי זה לא היה מובן...
ש.ש03.03.21
גם לי נראה מהסרטון כך, הזויי!!!! איך משחררים רוצח במזיד???????????????????
מזועזעת02.03.21
43
לא נראה לי שאף אחד מהמגיבים מכיר את האזור. זה איזור ידוע לשמצה של כת המתפרעים השובו בנים שמוכנים להרוג כל ממ שמעיז להוציא מחצה מהפה שלו ברחוב הזה אחת דתו... רק בחג הסוכות שנה שעברה הם ביצעו לינץ' ביהודי חרדי מחו"ל שהעיז לצלם את ההתפרעויות שלהם. אולי עכשיו שזה פגע במישהו מהם מישהו בקהילה שם יתעשת ו
די לאלימות של מתפרעי השובו בנים.01.03.21
עד שאתה לא ראית אתה לא תבין מלא אנשים עברו טראומות בזמן הזה אל תגידו דברים ותמציאו עם לא ראיתם בעיניכם נכון זה נוער שוליים?? אז בבקשה שהחברי כנסת במקום שידאגו לכסאות שלהם שידאגו לאותם נערים
מוריה כהן02.03.21
42
הסיפורים האלה עוד יהפכו אותי לשמאלנית איזה אנשים הזויים ברברים
מזועזעת01.03.21
להיות "שמאלני" זה עבירה יותר חמורה מלרצוח אנשים. תשאלי את המטורפים של בן גביר. (הרבה מהם נמצאים כאן בין המגיבים. ראי התגובות המשמחות שהיו על סרטון תג מחיר שהתפרסם כאן)
חס וחלילה01.03.21
41
צריך לסים אותו בכלא לכול החיים
יהודי01.03.21
40
רוצח יגורש לעזה זבל
לגרש אותו לעזה02.03.21
תמות
תמות02.03.21
רוצחים מי שניסו לרצוח אותו חוצפה לדבר ככה. "אל תדון אדם עד שתגיע למקומו" שמעת??? אני מגיע מבית לא חרדי, ואם ככה הם מתנהגים אז טוב שאני לא חרדי
המבין02.03.21
39
ביניינו..ובכנות... יש הרבה מאוד צדק בדברי הנהג... מה חשבתם שהוא יתן לפראים לשרוף אותו כמו שעשו לאוטובוס בבני ברק... יש בתוכנו גידולי פרא, הם העבריינים האמיתיים.
בזיון01.03.21
38
אולי מה שאומר נכון אולי לא... אסל איך למען ה' החוליגנים הללו קוראים לעצמם בני תורה. אם בשיכרות אדם תוקף, משתולל, נוהג באלימות ויוצא משליטה כמו אחרון הפושעים, שלא ישתכר. למה רכב לא יכול לעבור בשכונה חרדית בלי השתוללויות...?
אלי01.03.21
37
נהג הסעות ערבי? גם לילדים שלי יש נהג הסעות ערבי. וגם אותו אנחנו אוהבים. מענטש, אכפתי לילדים, ממתין בסבלנות למאחרים, עונה לטלפונים של ההורים. אז מגיע לו למות בלינץ׳ אכזרי רק כי הוא הגיע בטעות לשכונה חרדית בפורים? דם ההרוג על ידיהם של המתפרעים האכזריים. נ.ב. אני ימין-ימין קיצוני בדעותי הפוליטיות. זה
אחד העם02.03.21
36
מקרא עצוב, האנשים פשוט שיכורים! שתו הרבה. הנהגים צריחים לקחת בחשבון שבפורים יש שיכורים ברחובות. גם אם הנהג לא עשה את זה בכוונה הוא צריך לשלם על כך, בכל אופן הוא הרג אדם.
נתן01.03.21
35
הנהג צודק. נמלט על נפשו מלינץ'.
יוסי01.03.21
ולכן דהר כמו מטורף לתוך המון אנשים???
הערבי רוצח01.03.21
אההה ועם זה שניסו להרוג אותו זה בסדר?
מזמשנה02.03.21
34
אם זה היה יהודי שעושים בו לינץ והוא היה פוצע! רק פוצע! ערבי הוא היה נשפט למאסר עולם... וקל וחומר אם היה הורג: היה מושמץ ונכלא ומבצע עבודות שרות וכו וכו... ופה מתלבטים אם להאריך את מעצרו???? מדינה פלסטינית!!!!!!
שטויות01.03.21
33
אמלההה איזה סירטון מפחיד זה שהוא נידרסססס פחדדד הי"ד
ללא שם01.03.21
32
באיזה קטע הוא דורס יהודי בכוונה???? רואים שזה ערבי!! יהודי בחיים לא יעשה דבר כזה!! זה פיגוע!!! מגיע לו עונש מוות!! רוצח!!!
ללא שם01.03.21
הבא להרגך השכם להרגו קיים גם אצל יהודים הגיע הזמן שמחלקת הרווחה ומשטרת ישראל תטפל בבלגן ברחוב הזה
צבי01.03.21
יש סבירות גבובה להאשים את המשטרה כאשר חוינו בשכונתנו מקרים דומים של מתפרעים התקשרנו למשטרה והתגובה היתה בפורים אנו לא מתערבים כולם שיכורים ושותים הוי אומר שיעשו מה שרוצים אילו היו מתערבים היו נמנעים הרבה מקרים וגם המקרה המצער הזה ומה הצדקה של הנהג לדרוס משהוא הוא רואה מלא בנ'א בכביש נס שלא הרג כמה
ירושלים 01.03.21
פחדן חסר שם ראית את הסרטון? כמעט הרגו אותו. במקום ללמוד מזה לקח מאשימים את הנהג
שלום01.03.21
כן!!! זה אשמת הנהג!!!!הרוצח!!! הוא דרס בכוונה!!! אתה לא קולט שפורים אנשים משתכרים????
ללא שם01.03.21
בגלל שבפורים משתכרים מותר להרביץ מותר להכות אני חושבת שהוא עדיין צריך להכנס לכלא על רצח בין אם במזיד ובין אם בשוגג אבל בגלל שהם שיכורים יוותרו להם ממתי אמרו שהמצווה היא להשתכר עד כדי כך שתאבד את השפיות אם לא מתחילים עם הערבים הם לא יעשו לכם כלום
א01.03.21
אההההה עכשיו זה ברור, בגלל שהם השתכרו זה בסדר לנסות להרוג אבל לנסות לברוח על נפשו זה אסור. אני לא מצליח להבין איך אתה לא מרגיש בפה את הארס שיוצא ממך
מזמשנה02.03.21
31
צריך לחשוף את הפושעים העבריינים המנוולים הריקים והפוחזים האלה..😡 בגללם יהודי נהרג לחינם על כלום!😢 לחשוף פרצופיהם, שמותם, ותמונתם, והקהילה אליה משתייכים. צריך להוקיע אותם מהציבור החרדי.⛔ לקיים - ובערת הרע מקרבך
מבצע ביעור חמץ05.03.21
30
הנהג הערבי המסכן חף מפשע! ודם ההרוג איתמר בן אבו על ידיהם של הפוחזים שתקפו את הנהג הערבי בברוטאליות.
החומה התשיעית02.03.21
29
הערבי לא אשם ניסה לברוח מלינץ חשב שידפוק רכבים בדרך לא אנשים...הרגיש סכנה לחייו זה אינסטינג של כל אחד...
ללא שם02.03.21
ממש לא נכון!!!! הוא ראה מכוניות ונכנס בהם-לאן הוא חשב לברוח???? זה בפירוש פיגוע דריסה!!!! רוצחחחחחחחחחחח
רות02.03.21
הנהג רצח והוא רוצח וזה מראה שניסה לברוח ואפילו אם ירצח בדרך והוא לא נזהר
עובדה שרצח אדם 02.03.21
28
צריך לאסור שתיה עד אחוז כול שעו אולי 8 אחוז שני כוסות זה לא הגיוני שככה הולך ברחובות ועוד בפורים שזה יום קדוש אין מקום לליצנות בפורים פשוט חייבים להפנים את זה!!!!!!!!
בני ברק01.03.21
27
האמת, לדם שינוי, מאמין לנהג הערבי. אחרי שראיתי מזה מספר שנים את ההתגרות של הברלנדים בערבים!!!
ללא שם01.03.21
26
אם משטרת ישראל היתה מטפלת בכל החוסמי כבישים למינהם אף אחד לא היה נגרר לזה אני מאמין שיום יבוא וגם לעצניקים איזה חמום מח יעשה את זה ואז אולי הם יפסיקו או שלמשטרת ישראל יהיה קצת שכל קודם
שמואל01.03.21
לא מתיר לרצוח אדם בדרך
פושע לכלא02.03.21
25
בא נחליף את הסיפור: נניח שפורעים ערביים מיידים אבנים ופותחים דלת של נהג יהודי והוא בורח ודורס אחד מהפורעים למוות....... מה הייתם מגיבים? אז זה הסיפור רחוב 'החומה השלילית' כן החומה השלילית!!!!!!!!!!! זה השם האמיתי של הקאסבה הכי מפחידה בירושלים החרדית!!!!! כל אדם שנכנס לשם סתם ביום רגיל ויוצא בשלום צר
ר. שמר01.03.21
24
ך
ללא שם01.03.21
23
תודעת התקשורת השמאלנית השפיעה לכולכם על המוח. מבטיח לכם שכל אחד מכם שהיה ברכב ההסעות במקום הנהג הערבי, לא היה דורס את היהודי שלפניו . יהודי פשוט לא מסוגל. יהודי היה קם יוצא מהרכב, חוטף כמה מכות ובורח. יהודי לא מסוגל לפגוע בחיה שעומדת לפני הרכב שלו. להבדיל אלף הבדלות בין חיה לבן אדם. תחשבו שוב פעם. ה
יצחק01.03.21
22
ל-36 אני לא יודע אם הפציעות זה כמו השלט שעשה אותם לעצמו, בכל מקרה המעשה היה מוצדק אך ורק אם היה לו דרך לברוח ותוך כדי היה דורס אנשים, מה שקרה כאן זה השתוללות וזעם בכדי לנקום בהם.
דוד01.03.21
21
אמלה שה' ישמור מה זה כל התגובות פה?????? מה כולם פה אחים של הנהג???? שאני יבין....
ללא שם01.03.21
20
אולי הנהג נחבל מהציבור לאחר שביצע את הרצח?? מניין שקודם הוכה ואחר כך רצח???
אברך פשוט01.03.21
19
אויייששש הערבי ממש ממש מסכןןןן יש לו פצע בפרצוף חבל שלא נתנו לו עוד כמה גם לראש שלו על ערבים לא מרחמים (כל המרחם על אכזריים ואני סופו להתאזר על רחמנים )פשוט מאוד יצא לו ממש טוב הוא רצח יהודי ועל הדרך זה כאילו נראה שזה לא היה בכוונה שקרןן
נחמיי01.03.21
18
אם הנהג היה יהודי אני חושב שהמעשה היה מוצדק, וזה בכלל לא הריגה בדם קר מה הוא יעשה??? אז בגלל שהוא ערבי?
ריבלין01.03.21
אם זה היה יהודי זה לא היה קורה!!! טמבלל
ללא שם01.03.21
נכון גם אני מסכן וגם עכשיו יש חילול ה׳ חושבים שבחג של היהודים זה מסוכן להם להיות כי יכולים לעשות לינץ׳ והנהג עצמו גם שרוט לא יודעת אבל ריחמתי עליו הוא לא עשה בכוונה וזה באמת אשמת השיכורים אני רואה את זה ברחובות רכבים מנסים לעבור ויש שיכורים גם בצדדים שדופקים על החלונות או מנסים להיכנס לרכב במקרה היו
ש.ש01.03.21
תדמינו לעצמכם אילו אתם הייתם ערבי נוסעים ברכב פתאום כמויות ערבים מסובבים את הטנדר פותחים דלתות וצורכים מה הייתם עושים אההההההה לא הייתם נוסעים משם לא ? קצת להפעיל את השכל ! אני אינני יודע מה קרה בכל זאת אני מבין קצת ...
יייא01.03.21
17
שימו לב!!!!!! הפציעה בפנים רק לאחר שהוא דרס ודפק מכוניות. רוצח במזיד ועצבני-מחבל
מזועזעת02.03.21
16
כל הפנים שלו שרוטות וחבולות הם נכנסו לו לרכב הפראי אדם והחטיפו לו מכות אני מרחמת עליו..... אף אחד לא רוצה להיות בסיטואציה שלו
בת שבע02.03.21
15
יש סרטון שרואים את הנהג נוהג בפראות ומעיף 2 רכבים בתחילת הרחוב עוד לפני שההמון מנסה לפגוע בו.. כמי שהיה במקום בזמן אמת התחושה והסיבות של מי שרואים שמנסים לפגוע בטנדר הם, שמדובר בפיגוע דריסה וצריך לנסות בכל מחיר לעצור אותו..
יעקב02.03.21
אדרבה תראה את הסרטון הזה מעניין שאת הסרטון שהוא העיף 2 מכוניות בתחילת הרחוב לא ידוע לאף אחד.....
דובר צה"ל הודיע02.03.21
14
יש מצב שאפילו לדין תורה הוא פטור לגמרי
בני ברק01.03.21
13
מילה במיה כמו 31
בני ברק01.03.21
?????
102.03.21
12
שור שנגח באדם מצווה להמיתו. שלא ילך ברחוב ויאמרו זה השור שנגח בפלוני. ערבי זה אותו דין.
מאיר01.03.21
מהיכן לך לימוד זה ........... (דרך אגב זה יכול לקרות לכל נהג שעושים לו לינץ' וחונקים אותו מאחור אז מה אם הוא ערבי ... זה גזענות)
איחם02.03.21
11
זה שובו בנים של ברלנד עבריינים מפחיד להתעסק איתם מסכן הנהג.. וחבל שזה התוצאה
שובו בנים הם 01.03.21
10
כל המרחם על האכזרים סופו להתאכזר על הרחמנים..
כל המרחם...01.03.21
9
תדמינו לעצמכם אילו אתם הייתם ערבי נוסעים ברכב פתאום כמויות ערבים מסובבים את הטנדר פותחים דלתות וצורכים מה הייתם עושים אההההההה לא הייתם נוסעים משם לא ? קצת להפעיל את השכל ! אני אינני יודע מה קרה בכל זאת אני מבין קצת ...
ךןךןטךעןךןטעךןט01.03.21
8
ממול רכב ההסעות היה רכב שחסם ועמד הפוף לכייון רכב הסעות, בצורה נגדית. גם אם תקפו אותו בבקבוקים, הרי לא היה לו לאן לברוח קדימה, והיה צריך לנסוע אחורה ברוורס כדי לברוח מההמון. לכן זה נראה לי יותר פיגוע לאומני. נראה כי הוא התרגז על ההמון ונקם באותו יהודי שעמד לפני הרכב שלו.
יעקב01.03.21
7
בטח שרט את עצמו כל הלילה... דפוקקקק
ללא שם01.03.21
6
אפשר להצביע בן גביר ולהבין שעוצרים אותו סתם כי הוא ערבי
אה01.03.21
5
בהבמה הזה שיודע איך לצאת קרבן אכן הותקף כמו כל מי שעבר שם... אבל הוא היחיד שנכנס לתוך רחוב החומה השלישית לתוך המון אנשים ואחרי שנכנס ברכבים אז באמת התנכלו אליו יותר כדי שיעצור אבל הוא המשיך לתוך האנשים ודרס היה שם נס חופשי היו נדרסים שם עוד כמה!!!!
בתור מי שראתה הכללל01.03.21
4
לשחרר אותו הוא לא אשם
לשחרר אותו, הוא לא אשם01.03.21
3
בלתי ניתן להבנה. אין לי רצון לקטרג חלילה, אבל תראו לבד- בלאגן, אנשים מתפרעים, הדרוס-קופץ לכביש, מול הרכב ואז הרכב מותנע ובאםם................... קורה בעוד מקומות!!! אנחנו באופן אישי בפורים בבני ברק נסענו והיו נערי שוליים באמצע הכביש שפוצצו כל מיני סוגי שטויות מתחת לרכבים בעת הנסיעה ודפקו על
מישו01.03.21
2
אני לא חובב ערבים גדול אבל הפציעות הקשות בפניו מוכיחות את הסיטואציה הלא פשוטה שהוא נקלע אליה,דם הנרצח בחלקו הגדול על הידיים של המטופשים שרצו לרצוח אותו
חרדי01.03.21
תדמינו לעצמכם אילו אתם הייתם ערבי נוסעים ברכב פתאום כמויות ערבים מסובבים את הטנדר פותחים דלתות וצורכים מה הייתם עושים אההההההה לא הייתם נוסעים משם לא ? קצת להפעיל את השכל ! אני אינני יודע מה קרה בכל זאת אני מבין קצת ...
לטולטו01.03.21
לא מקבלת את דעתך!!! הפציעה בפנים רק לאחר שהוא דרס ודפק מכוניות. רוצח במזיד ועצבני-מחבל
רות02.03.21
נכון מסכימה איתך!
ש.ש01.03.21
1
ברור שהפגינים גורמים לחילול השם ושינאה שילכו לשטחים ויתקפו מחבלים ולא עוברי אורח שרוב הסיכויים שלא עשו כלום ליהודים. למרות זאת הנהג קיבל החלטה לנקום ולדרוס אותם במקום לברוח רגלית ולכן לכל החלטה יש השלכות. רכב זה כמו נשק, אין שאלה הוא צריך להיות בכלא המון זמן.
דוד01.03.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 22:28

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 15:35

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24