כיכר השבת

"כוחות לטומאה"

טענות נגד חברי הכנסת החרדים? זו תשובת המגיד הליטאי

בעקבות הטענות נגד הח"כים החרדים על הטיפול במשבר ה'קורונה', זועק המגיד רבי ברוך רוזנבלום - ואומר כי מי שלא מצביע למפלגות החרדיות מצהיר לה', בליל הסדר: "אני קובע ולא אתה" (אקטואליה)

92
איציק אוחנה | כיכר השבת | ה' בניסן | 18.03.21
(באדיבות מערכת ברוך שאמר)

המגיד הליטאי המפורסם, הגאון רבי ברוך רוזנבלום, דיבר אמש (רביעי) בשיעורו השבועי על החשיבות להצביע למפלגה חרדית בבחירות הקרובות לכנסת ה-24, שיערכו ביום שלישי הקרוב, וזעק כנגד אלו האומרים שלא יצביעו בשל כעס על הנציגים החרדים.

בתחילת דבריו אמר הרב רוזנבלום: "בשבוע הבא יש בחירות, זה לא מעניין אותנו זה או זה - אך כמובן חשוב לנו אנשים שיהיו קרובים למורשת, אבל הכי חשוב זה 'כבוד שמיים', כל פתק שנכנס לקלפי שהולך ליהודים שומרי תורה ומצוות או למפלגות שמודרכות ע"י קדושת התורה, לומדי תורה, עמלי תורה וגדולי תורה - כל פתק כזה שאתה שם בקלפי, אתה מודיע את מה שאומרים ב'הלל': 'לא לנו השם לא לנו, כי לשמך תן כבוד'".

"מעניין אותי כבוד שמיים ובשביל זה אני הולך להצביע, אני מקיים מצווה של: 'ועשית ככל אשר יורוך'", הוסיף הרב והתייחס לאלו האומרים שלא יצביעו למפלגות החרדיות בשל כעס על הנציגים החרדים: "עם כל הטענות שיש לי, בכל מכל כל, אני שם פתק ואומר: 'ריבונו של עולם אני רוצה שבת, טהרה, קדושת היחוד, שבארץ הזאת ישמרו על קדושת הבית והחינוך היהודי.

"יהודי שנמנע מסיבה כזו או אחרת, כי לא מצא חן בעיניו הטיפול בקורונה, לא נתנו לעלות לירושלים, לא נתנו לטוס לאומן, על מי הם מוחים? על כבוד שמיים? - אתה תעמוד בליל הסדר ותגיד: 'לא לנו השם', תעמוד בליל הסדר ותגיד: 'לנו השם ולא לך', 'אני קובע ולא אתה', בושה וחרפה שיהודים מסוגלים להגיד דבר כזה, אתה מצביע להקב"ה לא לחבר כנסת".

לסיום, זעק הרב רוזנבלום: "כתוב שחגי תשרי וחגי ניסן מקבילים אחד לשני, ביום שלישי הבא (י' בניסן, יום הבחירות) התאריך הוא מקביל ליום כיפור - ביום כיפור הכהן הגדול מכניס 2 פתקים לקלפי, פתק אחד להשם וכל פתק אחר זה לעזאזל - אתה נותן כוחות לטומאה אם אתה לא שם פתק להשם, תבינו את המשמעות של זה, כל אחד שלא הולך להצביע הוא נותן כוחות ל'סטרא אחרא', אם אתה נמנע מלהצביע אתה מחזק את העזאזל".

תוכן שאסור לפספס
92 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
לצבי המגיב מתגובה 23...נשמה לדעתי מה שמרן החזוא זצל אמר,זה היה לשעתו ,שהיהדות באמת היתה על הפנים וברחוב היה הרבה כבוד לכוחי ועוצם ידי וכו ודומה...לכן גם אז נהגו לתת דירה לבחור ישיבה,כדיי לרומם את קרנם של הישיבע בוחרים,תשאל את הזקנים,אבל היום רוצחים את השווער בשביל שהוא יישב בדירה ויגרבץ וחמיו יעשה ש
יעקב22.03.21
54
משוחד מהכסף של תקציב הישיבות
לא אמין19.03.21
53
כבודו מגיד מישרים נפלא. מה הענין להתערב בפוליטיקה ולהגן על נוכלים כמו גפני ופנדרוס ולצמן ודרעי כל אלה רשעים שאין להם עוה''ב. אין יושר ואין יר''ש. הציבור הערני ועקבי לא קונה חיצוניות וכותרות אלא מעשים. הם אפסים נבזים.
ברור מאוד19.03.21

הצגת כל התגובות

52
הרב צודק איש חרדי לא מצביע לנציגים בכנסת הוא מצביע לרב שלו שאומר מה להכניס למעטפה
ישראל19.03.21
51
חזק ביותר יישר כח לרב שליט"א
יהודי פשוט19.03.21
50
הרב הזה צדיק וקדוש.... ועשית ככל אשר יורוך...
חנה19.03.21
49
מסובבים אותנו בסיפורים כאילו הבחירות הן ענין ל"קדושת התורה" כדי שנצביע שוב למפלגה המחזקת את מנהלי המוסדות להמשיך להתעלל בנו.
רפאל18.03.21
אוי כמה שאתה צודק. רק סמוטריץ' אני לא מבינה, לא רואים עליו שהוא איש אמת ?
שסניקית לשעבר18.03.21
פתית מאמינה לו..חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תחמן סדרתי18.03.21
48
כל מילה בסלע , איש קדוש אמיתי.
חזק וברוך לרב18.03.21
47
זעזע אותי... אני עם כיפה סרוגה ומצביע למפלגות החרדיות בלבד.
אדיר18.03.21
אתה איש אמיתי. כל הכבוד.
זיו19.03.21
תמשיך להיות פראייר.. הם לא רואים אותך בעיניים.. אנחנו חרדים ומצביעים בהמונינו סמוטריץ' כי מבחינתנו הוא זה שידאג לקודשי ישראל (כבר לא חושבים על עצמנו) אז אתה מוזמן לחזור הבייתה
דסי כהן 1218.03.21
מי שחרדי שומע לרבנים ולא לגחמות
צופים19.03.21
46
חולה על הרב הזה אין עליו שומע אותו כול שבוע
יוסף19.03.21
45
ג שקרנים, רק ט.
רק ט איש אמת18.03.21
44
בקשר לתגובה מספר 7 שהרב רוזנבלום איש מורם מעם ואציל. נכון שיש לו חוש דיבור ויכולת רטורית, אבל לפי שפת הגוף שלו הוא בכלל לא נראה אצילי כל כך. אשדודי
איש איש ודרכו18.03.21
מאפוא אתה מומחה לשפת הגוף
צבי18.03.21
מי התיר לך להכפיש תלמיד חכם? איפה זה כתוב בחפץ חייים? השם ישמור.
תגובה מטופשת.19.03.21
דברי חכמים בנחת שומעים.
רפאל18.03.21
43
אם כל הכבוד ויש הרבה כבוד לרב/מגיד שליטא...הפעם אני לא מסכים עמו.לא מצביעים לקב"ה.היהדות היתה לפני הציונים הארורים ותיהיה גם אחרי.באמת..זה מה שימשיך את היהדות??? צריך להחליף את הזקנים במפלגה.אין להם כבר כוחות להילחם כמו שהיה להם פעם,הם לא גדולי הדור שאסור להשמיע עליהם ביקורת.צריך להכניס חברה צעירים
יעקב18.03.21
42
הרב אמר בתחילת המגיפה שלא יהיו מתים בישראל......ועכשיו הוא אומר .....קשה לי להאמין כבר
ישי18.03.21
41
בחכמתו הוא הבטיח שלא ימותו כאן בכלל מקורונה....
מה אמר בעבר?18.03.21
כבר אמרו חז"ל: הרוצה לשקר ירחיק עדותו. אבל כדי לשקר היטב, צריך להכיר את דברי חז"ל...
חנן. ב.18.03.21
כך הוא חשב, מה הקשר ? זאת לא היתה איזה נבואה וכאן מדובר על פסק הלכה ! לשמוע לגדולי הדור איזה מפלגה תעשה נחת רוח לה', ליכוד / סער ?? וודאי לא, אלא רק המפלגות של הדתיים
אדיר18.03.21
40
מי שמצביע לאגודס=נותן כוח לעזאזל-
david saadon19.03.21
39
כל אלה שטוענים שהם חרדים ומצביעים לסמוטריץ כי הוא שומר תומ"צ א. הגדרה של חרדי ולא חרדי זה כפיפות לדעת תורה, בניגוד לסמוטריץ שהתייעץ ויכבד רבנים אך הסמכות הסופית היא רק שלו, ועם כל הכבוד לסמוטריץ עדיין לא תמיד דעת בעלי בתים היא דעת התורה (גם אם יש להם ירא"ש) מפלגה חרדית גם אם גפני ודרעי יחשבו דעה מסו
שלי18.03.21
אמת
כל מילה!18.03.21
חחחחחחחחחחחחחחח איזה תמימות נאה. אם דעתם של הרבנים תהיה שונה אז המילה האחרונה היא שלהם חחחחחחחחחחח הצחקת מי שקצת מתמצא נקרע מצחוק.
דסי כהן 1218.03.21
38
הפוך, לגמרי הפוך. התלות בח"כים חרדים ​מובילה לירידה דרמטית בתלות בקב"ה. אתה רואה את זה בכל תחומי החיים
עמ18.03.21
37
כמו תמיד. הרב ברוך שליט"א - שפתיים יישק!
ללא שם18.03.21
36
הרב שליט"א מלא ביר"ש ודבריו נשמעים. לא נשמע מדבריו שהוא ממליץ על שס או ג', לכן לא שולל את סמוטריץ' התכוון להצביע למפלגה שדואגת לקודשי ישראל וממה שראינו סמוטריץ/ עושה זאת היטב.
מימי19.03.21
35
ולגבי הטענות על החכים החרדים, הם שיאני הנוכחות בכנסת עובדים ללא לאות לטובת הציבור, עושים לילות כימים דווקא הקורונה הראתה כמה הם עזרו, פינוי למלוניות, בדיקות קורונה מהירות למי שצריך, כמה בלאגן היה, וכמה לא ידעו כלום, ןכל אחד פנה אליהם ונעזר, לא היה להם יום ולא לילה דאגו שכל ילד חרדי עד האחרון יקבל
צודק לגמרי18.03.21
34
אוי ואבוי להגיד שחלק מחברי הפרלמנט הישראלי (לובשי שחור לגופם ועל ראשם) הם הם מרכבת הקדושה - ותמיד תמיד עושים ויעשו ב-100 אחוזים את רצון הבורא ורצון שולחיהם - לעניות דעתי צריך לעשות שאלת חלום אם זה נכון.
יהושע18.03.21
33
מילים וקישקושים
חרדי אמיתי18.03.21
32
הרב ברוך שליט"א אני מהקבועים המקשיבים ושותים בצמא דבריך כבר המון שנים, אבל מפה עד להתערב בענינים שישנם צדיקים שאסרו את זה באיסור חמור והמתירים גם מתייחסים לזה כענין פוליטי, חבל שאתה מתערב בענינים פוליטיים, לא נראה לי שזה התפקיד שלך
מקשיב לשעורי הר18.03.21
הוא לא צריך ממך הסכמות, החזון איש זצ"ל כבר אמר שהצבעה למפלגות חרדיות זה הכרזה שאני שייך ליהדות החרדית הבלתי מתפשרת, ומה לעשות אין מפלגה אחרת
צבי18.03.21
אם אתה גבר תתקשר אליו ותשאל אותו למה הוא מדבר כך. מה אתה כותב פה שאתה לא מבין אותו?? מה ייצא לך מזה?? תתבייש לך שאתה קובע לרב שלך על מה לדבר ועל מה לא. אוי לדור שנראה כך. כל אחד פותח על הרב שלו עליך נאמר תוכו אכל קליפתו זרק
אלעד18.03.21
לי נראה שזה התפקיד שלך, לחלק תפקידים לרבנים. ברכת הצלחה רבה.
זיו19.03.21
31
שיכנע אותי. מי שיש לו יראת שמים דבריו נשמעים
שלי18.03.21
הרב רוזנבלום מגדולי הדור צריך להקשיב לגדול כמוהו!!!
מיאמי משיח נאוו18.03.21
30
אני רוצה שמישהו יסביר לי אחת ולתמיד מאיפה ההמצאה הזאת שועשית ככל אשר יורוך מתיחס לכל מה שגדולי הדור אומרים? כל הראשונים שבדקתי סוברים שזה הולך על פסק של הסנהדרין חוץ מדעת יחיד של החינוך על פי הסבר של המנחת חינוך. מוזר שאחת המצוות הכי נשמעות בציבור החרדי אין לה ביסוס.
יהודי פשוט19.03.21
29
אחרי שתשימו ג ושס המכות הפעם יהיו מה זה כואבות כי אתם דפוקים
רק ט ט ט טוב טובה ביותר טיבותא18.03.21
28
רק יהדות התורה
רק ג'18.03.21
27
דברים היוצאים מהלב נכנסים ללב. איש אמת
ניסו18.03.21
26
מי שחושב שהחכי"ם החרדים לא עזרו לו ובגלל זה מצביע למפלגה אחרת הולך מן הפח אל הפחת. החרדים לא בדיוק מעניינים מישהו. רק החכי"ם שלנו ידאגו לנו. נראה למישהו שסמוטריץ' ידאג לבחורי ישיבות שלא יתגייסו? לתקציב לכוללים? נגד לימודי ליבה לחרדים? נראה למישהו שבאמת מעניין אותו שהמשטרה מעכבת ילדה קטנה או שכחבר או
חרדי חושב18.03.21
25
כמו תמיד. הרב ברוך שליט"א - שפתיים יישק!
מעריץ18.03.21
24
וברוך! כל מילה נוספת מיותרת- !
חזק18.03.21
23
מגיד רחצה מוציא מצה ....
מגיד19.03.21
22
כחרדי שילדיו לומדים במוסדות חרדיים . אמנם כעסתי תחילה על אחד מחברי הכנסת וחשבתי להצביע סמוטריץ אך ברור לי כי בעידן גזירות מי שהכי ידאג לתקצוב ילדיי במוסדות הפטור אלו חכ"י יהדות התורה מה עוד אני חרדי ומה לעשות זה מחייב אותי
בני ברק18.03.21
מה מחייב אותך? שימשיכו לעשוק אותך במוסדות? שכ"ל שאנו משלמים מופרז ולא פרופורציונאלי. תחזור לסמוטריץ/. מומלץ הוא איש אמת ומאמת לא מפסידים. אתה יודע את כל הקומבינות וקומביני הקומבינות.. ובסוף זה פוגע גם בכיס של ההורים.
מימי18.03.21
21
לכן אצביע סמוטריץ
צודק18.03.21
20
בדיוק כמוש הוא קבע לפני שנה בזמן הזה שהוירוס לא יפגע בחרדים!
יהודי סובל18.03.21
19
טוב שיש לנו יהודים נפלאים כמו הרב רוזנבלום איש מורם מעם, אצילי, עם מבט תורני
צבי18.03.21
18
כבוד הרב שמע לי אל תתערב
אחד שמבין19.03.21
17
שפתיים יישק, מלים כדורבנות ומי שיש לו שאלות יכול להציגם... הרב ברוך, יישר כחך אנו מאזינים מבארא-פארק המשך חזק ואמץ.
יוסף מרדכי וויי18.03.21
16
הפחדות..........הפחדות.. החינוך הליטאי
שימי18.03.21
מי הפחיד אותך? שמעתי הכל ולא פחדתי מכלום!!! הוא אומר לך דברים פשוטים, תן כבוד לה' וזהו. מה מפחיד?
שי19.03.21
15
בדיוק להיפך! מי שמצביע למפלגות חרדיות אומר לקב"ה: פלוני קובע ולא אתה! יהודי מאמין עוצר רגע, חושב מה הקב"ה ירצה ממנו ורק אז מצביע. יהודי מאמין לא בוזה מתנתו של הקב"ה - השכל הישר! ובעניין ועשית ככל אשר יורוך, זה ממש גילוי פנים בתורה שלא כהלכה. פסוק זה נאמר על סנהדרין הגדולה שבירושלים שהיו סמוכים איש
חנן. ב.18.03.21
14
בקיצור... הוא לא שלל את סמוטריץ! חרדי חכם מצביע ט'! נמאס מהעסקנות והקומבינות. ט' אמת ויציבות. שמחתי לעזור
מנחם18.03.21
איש חרדי מקשיב לרבנים ולא לגחמות
ישראל19.03.21
גחמות גחמות.. בעיניי הגחמה הכי גדולה זה להתחבא מאחורי סיסמאות במקום לחשוב.
רמת השרון19.03.21
13
כל מי שכותב שהחכי"ם לא עושים כלום אז תנו לי להביא לכם כמה עובדות: 1. גפני הוא הח"כ הכי ותיק בכנסת 2. פעם עשו בדיקה באתר חדשות כלשהו ולקחו אישה שהתקשרה לכל מיני חכי"ם ובכתה שזרקו אותה מהדירה ואין לה איפה להיות, כל החכי"ם התחמקו והפנו אותה לעוזרים וכו וכו ותכלס לא עשו כלום. כשאורי מקלב שמע את זה הוא מ
שטויות19.03.21
12
אז לבחור ליצמאן, אייכלער וגפני [במובן גראפען למבין] זה לבחור בקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו? זאת ההשוואה עכשיו? זה אמור להצליח אצל מישהו? כבוד הרב, מה דעתך לא להוציא על שטות כזאת את הגרון ואת התיסכול?
נו באמת!18.03.21
צדיק גוזר והקב"ה מקיים. ומיהו צדיק? הוא "גדול דור", להוציא מתלמיד חכם סתם. ומי קובע מי השתדרג להיות "גדול דור"? הגבאים והמשמשים שלו. ולמי יפנו? לפוליטיקאים, כמובן. נמצאו הפוליטיקאים החרדים ממנים גבאים, שיוצרים "גדול דור", שאומר להקב"ה מה לעשות. זו כל התורה החרדית על רגל אחת.
חנן. ב.18.03.21
11
לא חושבת שאנשים לא מצביעים לג בגלל הטיפול הכושל של החברי כנסת החרדים בקורונה אלא מהזלזול של החברי כנסת החרדים כבר שנים והקורנה רק הוכיחה עד כמה זה נכון שאנחנו לא מענינים אותם אלא רק הכסא והכסף שם למעלה מעניין אותם !!! ואת החילול הד הגדול הם עושים בכל רגע שהם נמצאים שם וקוראים לעצמם חרדים אבל בפועל
חרדית 18.03.21
10
סמוטריץ מרבה וירבה כבוד שמים ,לכן אני חרדי ואצביע בשבילו .
נכון18.03.21
וגם מס' 2 שלו מרבה ועוד איך כבוד שמים. והמנהיגים ש[אין]לו גם מרבים כבוד שמים..... צבוע שכמוך תתבייש בתגובה שלך.
זלמן18.03.21
אם אתה לא יודע מה ההבדל ביראת שמים בין דת"ל לחרדי. כנראה את דת"ל
אתה לא חרדי18.03.21
מה ההבדל באמת? שהחרדי ירא רק את השמים שמעל בני ברק????? שלא יראו אותו חס וצולנט?????? תודה, חרדית
מימי18.03.21
מה אתה גאה בזה תתביש לך קצת כבוד לרבנים
ממ18.03.21
לא רוצים את הקול שלך
שי 18.03.21
בניגוד מוחלט לדעת הרבנים לא הקשבת למה שהוא אמר? אז למה אתה מגיב? סמוטריץ אין לו אינטרסים חרדיים
יוסף18.03.21
עדיף מאשר לא להצביע. אבל ייתכן שאתה עובר על לאו "לא תסור"
אדיר18.03.21
9
אהבתי. אני באמת לא מרוצה מהעיזים, אבל צריך לטרוף בקלפי.
שי19.03.21
8
מי שחרד לדבר ד' מכניס פתק לד' ולא לחכי"ם
צודק מאוד18.03.21
פתק לה' זה סמוטריץ'! פתק לחימום כסאות ולהפחדות ודמיונות והבטחות שווא זה......
רמת השרון18.03.21
לא אתם מחליטים מה נקרא פתק לה'! רק הרבנים וגדולי הדור יכולים להחליט החלטה כבדת משקל כזאת מי את שתגידי להצביע לאדם לא חרדי שהרבנים שלו הם לא מהמגזר שלך הראיה שלכם צרה כמו מחט
שטויות19.03.21
ראיה צרה כמו מחט שייכת לאנשים שבמקום לחשוב מה באמת ה' רוצה פוטרים את עצמם בכל מיני סיסמאות ומסירים אחריות מעתיד עם ישראל. ועשית ככל אשר יורוך..חחח. מפמפם סיסמאות וממשיך ללעוס צו'לנט בזכרון מוישה. לך תבדוק מה באמת הנציגים של מפלגות מסויימות עשו למען התורה לעומת סמוטריץ' ואז תוציא את האף מקערת הצו'ל
מימי19.03.21
זה ג'וב , לאיש נחמד , לא חרדי ולא כפוף לדעת תורה, אם הרב דרוקמן תומך במפלגה, והוא פרווה אז מה לי לחפש שם?? אם זה הרבנים שם??
פתק לסמוטריץ 18.03.21
גם החרדים מתייעצים עם הרבנים רק בעניינים מהותיים ולא על כל פיפס שזז בכנסת (ככה הם אומרים לא אני ממציא). וגם סמוטריץ' אומר שבנושאים מהותיים הוא יהיה כפוף ויתייעץ עם רבותיו
יאיר19.03.21
7
האמת היא שלא ראיתי שהוא הזכיר דווקא מפלגה חרדית...
ינון18.03.21
נכון. הוא התכוון לסמוטריץ'.. במו עיניי ראיתי היום בחור ליטאי בתחנה מרכזית ניגש לתעמולן של ט' ותומך בו. זה היה בדיוק בשנייה שעברתי שם ואני מקווה שזאת סטטיסטיקה מייצגת.. גם אני חרדית גאה, לא מודרנית ולא נעליים אבל- הפעם סמוטריץ'
שסניקית לשעבר18.03.21
איך הבנת את מה שרצית מדבריו? כנאמר דברי ה' ישרים .. פושעים יכשלו בם.. הבנת הפוך ממה שאמר הרב
ממש שכל ישר18.03.21
מי אמר לך שהתכוון לתמיכה בשס/ ג'? שאלת אותו? אולי התכוון לסמוטריץ'? נראה לי שלא התכוון להמליץ על מפלגה כזו או אחרת אלא עצם היציאה להצביע למפלגה שמצהירה על דאגה לאינטרס הדתי והתורני. אני עם סמוטריץ'.
רחל19.03.21
6
זו הסיבה שהם ממשיכים לא לעשות כלום סומכים על זה שנצביע לקב"ה אולי הגיע הזמן שמישהו יעקור את התופעה
ללא שם18.03.21
אתה יכול להיות אחד מאלה שעוקרים את התופעה ולהצביע ט'.
מימי18.03.21
5
צריך שלא יהיה צורך להגיד דבר כזה בשביל זה צריך פשוט להחליף את הח"כים
אה18.03.21
4
הרב נויגרשל סיפר שלפני השואה היו יהודים ששאלו את הרבנים שלהם האם לעלות לארץ או לאמריקה ולהרבה אמרו שלא לעלות ואז הגיעה השואה והפילה חללים רבים והרבה יהודים שרצו לעלות ובגלל שהרבנים אמרו שלא טענו שלא צריך לשמוע לדעת תורה. אמר על זה הרבה נויגרשל: ואם אתה מניח תפילין והיד שלך נשברת אתה מפסיק להניח תפיל
שטויות19.03.21
3
אני באמת לא מבין את זה יושבים בכנסת חבורה של חטיירים שלימייזלים שמעניין אותם רק הרב שלהם וסביבתו.והציבור מוכרח להצביע להם.אתם רוצים שיצביעו לכם? אל תבכו לרבנים פשוט תעבדו{אגב גם בנושאי דת הוכחתם שאתם אפסים}
שלום18.03.21
2
שכנעת אותי להצביע סמוטריץ חרד לדבר ה
ללא שם18.03.21
1
מערבבים תורה עם פוליטיקה , חבל ..
ללא שם18.03.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24