כיכר השבת

המשטרה חוקרת

ערבי תיעד את עצמו סוטר לנער חרדי; "אחר כך זה יהיה ירי"

מעשה אנטישמי, שתועד בגאווה, מעורר כעת סערה: צעיר ערבי שנסע ברכבת הקלה בירושלים, סטר בעוצמה, ללא סיבה, על לחיו של נער חרדי; הפוליטיקאים מזועזעים, והמשטרה חוקרת • צפו (חרדים)

78
חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ז בכסלו תשפ"ג | 21.12.22
הכתבה פורסמה ב-ג' באייר תשפ"א | 15.04.21
(צילום: מתוך טיקטוק)

בנסיעה שגרתית ברכבת הקלה, ספג היום (חמישי) נער חרדי מכה כואבת, מזרועו של צעיר ערבי שעמד לידו - ותיעד הכל.

הבחור האלים נראה מניף את ידו בפתאומיות, ללא סיבה כלשהי, ומנחית אותה בעוצמה על לחיו של תלמיד ישיבה שישב על ספסל הרכבת בירושלים. מיד אחר כך הוא נמלט.

בהמשך, במהלך היממה האחרונה, פרסם הצעיר הערבי את הסרטון בגאווה, בחשבונו ברשת החברתית טיקטוק, אך בהמשך מחק אותו משם.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במשטרת ישראל, מחוז ירושלים, פתחו הלילה (חמישי) בחקירה, בניסיון לאתר את החשוד במעשה ולעוצרו.

מקרה זה עורר סערה במערכת הפוליטית. כך לדוגמה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, שצייצה: "הזדעזעתי לראות הלילה את סרטון התקיפה של הצעיר, תלמיד הישיבה, ברכבת הקלה בירושלים. הנחיתי את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול באופן מיידי מול משטרת ישראל, כדי להביא לחקירה מהירה של האירוע ומיצוי של מלוא חומרת הדין עם האחראים לכך".

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הגיב: "התיעוד המזעזע והאנטישמי, מחריד ומבהיל. הלב כואב ומתקשה להאמין שדווקא במדינת העם היהודי, חרדי מותקף באכזריות על ידי בן עוולה, רק בגלל חזותו החרדית. אני קורא למשטרת ישראל לעצור את העבריין השפל ולמצות איתו את הדין בחומרה".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר: "רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל חייבים לפעול בכל הכוח לתפוס את העבריין הזה. אשוחח עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, לתת עדיפות למקרה, כדי לתפוס את העבריין ולהושיבו מאחורי סורג ובריח, על מנת למנוע הישנות מקרים חמורים כאלה".

שר השיכון יעקב ליצמן הגיב: "תיעוד תקיפת הצעיר ברכבת בירושלים בידי מחבל לכאורה, מזעזע ביותר. אין לעבור על כך לסדר היום, ועל משטרת ישראל לעצור את התוקף באופן מיידי. היום זו סטירה ראוותנית, ומחר זה יכול להיות סכין או ירי. מקומו של התוקף - בכלא".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', כתב: "‏משטרת ישראל צריכה להפעיל את כל היכולות הטכנולוגיות שלה, כדי לשים את ידה עוד הלילה על המנוול הזה ולנעול אותו מאחורי סורג ובריח".

גם סגן שר התחבורה אורי מקלב התייחס לאירוע. "מדובר במקרה מזעזע של אלימות קשה", כתב, "ואסור לעבור על כך לסדר היום. על רשויות אכיפת החוק לבוא דין עם התוקפים באופן מיידי וביד קשה. אנו נעשה הכל כדי לתת ביטחון מלא לנוסעי התחבורה הציבורית בארץ".

סגן השר יואב בן צור הגיב: "הסרטון המזעזע שראינו הערב לא קרה בשטחים. זה קרה כאן בלב ירושלים. המקרה הזה מצטרף לעוד עשרות מקרים של תקיפת יהודים על רקע לאומני שהתרחשו. משטרת ישראל האחראית על ביטחון האזרחים, חייבת לנקוט ביד קשה מול המפגעים ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, אמר: "הסרטון שבו נראה צעיר בעל חזות ערבית, סוטר לבחורי ישיבות ברכבת הקלה בירושלים, ולאחר מכן מפרסם תיעוד של האירוע, מבחיל ומזעזע, וגובל באנטישמיות ורוע לב. המשטרה חייבת לעצור את הצעיר בהקדם ולנקוט ביד קשה בכל האמצעים העומדים לרשותה, בכדי להרתיע אחרים ממעשים שכאלו".

ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית): "‏נער גבעות שהיה מעלה לרשת סרטון שלו מכה ערבי, היה נעצר תוך דקות. אם הבחור הזה לא עצור הלילה, אפשר לקפל את משטרת ירושלים".

ח"כ אליהו ברוכי כתב: "תרשמו לפניכם: המחבל שסטר על פניו של תלמיד ישיבה בירושלים, ייעצר בעזרת השם. אבל לא, הוא לא ישב מאחורי סורג ובריח; הוא אולי-אולי יקבל עבודות שירות. הריקבון המשפטי יתייחס אליו בסלחנות, ואפילו באמפתיה. זאת תהיה עוד תזכורת כואבת לתיקון החשוב ביותר: מערכת המשפט".

ח״כ אוריאל בוסו אמר: "השילוב הוא שנאה וטרור, יחד עם תופעה חדשה שנוצרה, בה צעירים ערבים מעלים סרטונים ברשתות מכל מיני סיטואציות אלימות ומזעזעות. תפקידה של המשטרה להיצמד כעת לתיעוד הזה ולשים את ידיה על הפושע האלים. פניתי הערב למפכ"ל בדרישה שיטפלו באירוע הזה במלוא החומרה, לפני שהתופעה תתפרץ והסרטונים הבאים יהיו יותר קשים לצפייה".

ח"כ ינון אזולאי הוסיף: "אני מגנה בתוקף את המעשה הברברי שארע ברכבת הקלה בירושלים. עצם הכאה של אדם בשביל סרטון, זו עליית מדרגה באלימות. מקומו של אותו פושע בכלא. אירועים אלו הם חלק מפרי ההסתה נגד הציבור החרדי, ואני מצפה מהגורמים המוסמכים למצות את הדין עם האחראים במהירות האפשרית".

חבר הכנסת יוסף טייב תיאר: "הסרטון המזעזע מזכיר לי את האנטישמיות בצרפת וברחבי העולם. מדובר במעשה נבזה, שאסור שיעבור בשקט. פניתי לשר לביטחון פנים שיטפל במקרה במיידי. ביום שמדינת ישראל חוגגת 73, אזרחים שלה מותקפים על רקע אנטישמי בלב ליבה של המדינה".

וגם מן העבר השני של המפה הפוליטית: ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) אמר: "זו ‏אלימות מעוררת חלחלה על רקע גזעני. אני מבקש לשלוח חיזוקים לבחור שהותקף, ודורש כי המדינה הזאת תילחם סוף סוף נגד כל סוגי הגזענות ותבטיח לכולם מרחב בטוח ונקי מאלימות".

צפו בתיעוד

תוכן שאסור לפספס
78 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
65
ואיתם רוצים לשבת בממשלה
יאיר16.04.21
64
לעקור לו את הילדים והרגליים
יהודי16.04.21
63
איפה כל היפה נפש במגיבים כאן שבדרך כלל מדברים גבוהה גבוהה נגד הציבור החרדי ותדעו שצריך להציף תגובות למחאה שכל העולם יזדעזע כיצד יתכן שערבי כאן בארץ ישראל מרים את ידו הטמאה נגד בחירי ה'. ומעלה את זה ברשתות חברתיות להראות תראו איך אני איתכם עם ליברמן והתקשורת והכל בעקבות ההסתה של ליברמן והתקשורת.
יהל16.04.21

הצגת כל התגובות

62
מעניין מה רשום בערבית מעל לסרטון וזה גם תוצאה של התיקשורת החילונית שמסיטה נגד החרדים וזה תגובה לאלו שהיום בירכו שהחיינו ובירכו על ההלל ויש להם ממש עצמאות
משה15.04.21
זו היתה תוצאה שדל אותו חרדי שלא אומר הלל ואין לו גאווה יהודית. אילו היו שם בחורי ישיבות הסדר היו גומרים אותו
שחר16.04.21
בגיל הזה לא לומדים עדין בהסדר אתה סתם מתנשא.
א16.04.21
ממש לא נכון , הם היו בחורים צעירים שלא הבינו בכלל מה קרה להם נגד שתי חיות אדם! ( דרך אגב יש להם גאווה יהודית - לא ציונית )
שרה16.04.21
61
אם היה הפוך חרדי שהרביץ לערבי תוך חמש דקות הם היו תופסים אותו ותופרים תיק של פשע לאומני וכו' אבל אם הרביצו לחרדים המשטרה תשלם פצוי לערבי. עיריית ירושלים הכושלת רוצה להכריח את כולם לנסוע ברכבת
תושב בר אילן15.04.21
60
הוא גם צועק אללה אכבר.. מי ששמע .. פשוט זוועה. מסכנים הנערים בטח פחדו פחד מוות!!! אחרי המילים אללה אכבר..הוא יכל גם לרצוח ..... זוועה וה' ישמור...
אמא16.04.21
59
אבל הגדויילים שלנו אמרו שעדיפה ממשלה עם ערבים. חובה לשמוע למורונים!
ליטאי16.04.21
הלו את תעשה את עצמיך תמים, אל תשכח מי הצית את האש, ומי גרם בכלל לערבים להיות השונאים שלנו? יש מכתב ברור מהאמרי אמת (שלא היה כלל קנאי) אחרי שהוא ביקר בארץ לפני השואה, ושם הוא כותב שהערבים הם עם טוב שמכבד רבנים וכו' והלוואי שבפולין היו הגויים כמו הערבים, ככה כותב האמרי אמת, וגם הרב עובדיה הדאיה שהיה
האמת כואבת לך16.04.21
אתה מוזמן לחזור לגן עדן לאושוויץ
AA16.04.21
חה חה כואב לך העובדות והאמת על הציונות שאחראית לכל הפיגועים והמלחמות? קשה לך להודות על האמת? הלו מיסטר חי בסרט, איפה נהרגו ונפצעו הכי הרבה יהודים מאז 1948 הקמת מדינתכם? לא באיראן ולא במורוקו ולא בתימן, אלא אצל הציונים, דווקא במדינה "שאמורה להיות הכי בטוחה ליהודים" דווקא שם נהרגו ונפצעו המספר הכי ג
האמת כואבת לך16.04.21
ארוך מידי.. אין כוח לקרוא.
...16.04.21
אתה או תם או מתומתם, תבחר אתה יכול גם את שניים
אחד שיודע16.04.21
58
צריך לחתוך לו הידיים עם מסור חשמלי
ינקי16.04.21
57
בגלל דברים כאלה - ויש הרבה צריך לשנות גישה בקטע של הספורט בישיבות וכנ"ל על הגנה עצמית בסיסית יאללה הגיע הזמן שידינו תהיה על העליונה🤛🤛🤛🤛💪💪💪💪
יאיר אמסלם16.04.21
56
זה מה שפסולת עושים
פסולת15.04.21
55
איזה פחדדדד פשוט מזעזעעע!!!!!!! איזה טרואמה... ולצערנו- בן גביר צודקקק!!!! אם זה היה הפוך- יהודי תוקף ערבי זה כבר היה נהפך לאסון בינלאומי!!
ללא שם19.04.21
54
בן גביר צודק!!!! רק לא בירושלים אלא לצערנו כל משטרת ישראל
ללא שם16.04.21
53
וגם אם יתפסו את הנוול הארור מה העונש שיקבל מהשופטים שונאי ישראל ??? מקסימום עבודות שרות ליום יומים ושלום על ישמעאל
שיח סוד16.04.21
תרשום, לא יקבל כלום!!!!!
איש16.04.21
52
עופר כסיף? רק חסרה כאן התגובה של ליברמן והכל יהיה מושלם. צבועים! צבועים!
ללא שם16.04.21
51
לתפוס את הכלב הזה ולהחזיר לו סטירה שתעיף לו את הפרצוב הכלב שלו
אורי16.04.21
50
ימח שמו ערבי מסריח צריך לגרש אותו לעזה בחלקים נראה אותו מעיז לעשות את זה שם
יהודי15.04.21
49
מאחל לו בפעם הבאה שיפול על הנינגה החרדי
חחחח17.04.21
מהההה לא שמעת שהנינג'ה החרדי ניפטר ז''ל מהקורונה לא עלינו
צ20.12.21
48
בסוף גם רוצים שהם ישבו בכנסת???????????????
ערבים באופוזיציה16.04.21
47
מזעזעעעעע אם הנבלה הזאות היה סותר לי הייתי משכיב אותו במכות
עם ישראל16.04.21
46
למה אתם מופתעים הוא בסך הכל עקב אחרי התקשורת בשנה האחרונה
ללא שם16.04.21
45
מזעזע מסכן הבחור נראה כזה חמוד ועדין...
מימי15.04.21
44
ימח שמו וזיכרו של הטמא, נוגע בילד יהודי? תקצצו לו את הידיים ומיד!! הם הרימו ראש יותר מדיי
חני15.04.21
43
איזה מטומטם הערבי הזה יאלה מפרסם את עצמו והורס לעצמו תחיים
משה רחמים16.04.21
42
אני לא מבין מה אתם נזעקים הרי כאן גלות ובאירופה האנטישמית זה היה קורה על בסיס יום יומי. ואף אחד לא היה זועק אלא מה מדוע אתם צועקים כי זה קרה במדינת ישראל אבל אתם לא מאמנים בה בקיצר יש כאן פרדוקס
ירון16.04.21
41
ימח שמו וזכרו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוות!!!!16.04.21
40
מזעזע?? המשטרה רק סוגרת יש המון מקרים שאתם בכלל לא שמעתם עליהם
ישי15.04.21
39
איזה כלבבב ימח שמוו
ללא שם15.04.21
38
למה רק הח"כים החרדים מגנים???? מה עם נשיא המדינה וכו....???
ללא שם15.04.21
37
ד' ינקום בערבי אללה יסטור לו חזרה וכשזה יקרה בקרוב ממש, הוא חבריו וחמולתו יתחרטו........
שלי15.04.21
36
איפה התגובות של מירב מיכאלי ניצן הורביץ יאיר לפיד אביגדור ליברמן...
חנן15.04.21
35
יש סופר בגאולה בואכה מאה שערים שמעסיק תחברה האלה פלוס משלוחים לתוך הבית ודי למבין
ללא שם18.04.21
34
אין ספק שכולנו כאובים את המקרה ורוצים לפגוע במחבל הזה, אך למה אנשים היום לא מגיבים כי הם יודעים שהם יסתבכו אם יגנו על אחיהם היהודי. שוב אותו סיפור . זה לא שהיהודים מפחדים להגיב למחבלים אלא שאם נגיב כנראה הסוף יהיה רע למגן ועם צלש למחבל. עצוב עצוב עצוב. הממשל ואכיפת החוק והמשפט נותנים לגיטמציה למחבל
חילוני גבר16.04.21
33
אף אחד מכל הפוליטיקאים הבין מה הזעזוע האמיתי. כי הם מנותקים. אנשים שנותנים מכות תמיד היה ותמיד יהיה. ועל רקע הרבה סיבות. אבל אנשים שיקבלו מכות ללא כל סיבה לאור יום, ולא עלה בדעתם לפנות או להתלונן למשטרה זה לא היה. זה כי אבד לחלוטין האמון המינימלי ביותר במערכת אכיפת החוק. זאת בדיוק הדרך לאנרכיה
אף אחד16.04.21
32
הגיע הזמן לשינוי, חלאס דיבורים הגיע זמן למעשים 🤕
דוד16.04.21
31
נבל בן נבל בהמה בן בהמה .
אפרת15.04.21
30
מקווה מאוד שהבחור ישיבה שבר לו את הפרצוף אחכ
חילול ה'15.04.21
29
מחריד
מחריד15.04.21
28
איזה לוזר המחבל בוא ניראה אותו רב מכות מול דוד שלו בגיל שלו ניראה אותו גבר מחבל תינוק פחדן בשילוב לוזר ודרך הגב יצאת בתמונה מזה מכוער מזל שאני לא אחרי אוכל כי הייתי מקיאה יא מגעיל
מוריה 16.04.21
27
כמה בחורים חרדיים היו שם? למה קבלו את הסתירה בלי להחזיר? הם יודעים ללחום נגד יהודים אחרים אבל פוחדים כנגד ערבי.
אבי16.04.21
לך תדע אם לערבי יש נשק או מקל, ובכלל אולי הוא יותר חזק מהבחור? כל אחד שלא בקי בזה היה מפחד
116.04.21
26
ליברמן דור 2
בני ברק16.04.21
25
לי זה קרה בדיוק אותו דבר לפני 11 שנה , רק שלא היה לי מזל זה לא צולם . ולא הלכתי למשטרה. מקווה שפים הוא ישלם את המחיר.
יוסי15.04.21
24
אם הפושע הזה לא יקבל 20 שנה בכלא - ולא משנה על איזה סעיף - אפשר לקפל גם את בתי המשפט רק עונש ארוך ירתיע
מנחם 15.04.21
23
כל פעם שומעים רק מהחכי"ם החרדיים
שולי 15.04.21
22
ערבי כזה לזרוק לים ימח שמו וזכרו אמן
אברהם15.04.21
21
אני הבחור שחטף את הסטירה הכואבת.. זה היה כמעט כמו רצח. פצצת אטום היישר לפנים. אני הייתי בהלם ולא יכלתי לזוז אבל חבר שלי שישב לידי פתח בריצה מהירה אחרי אותו נער שסטר לי.. החבר שהסריט ברח מהצד השני. (הנער שסטר הצליח לחמוק מהרכבת..)
הבחור שהותקף16.04.21
20
הקדוש ברוך הוא לא יסלח לו .
אלכס16.04.21
19
הלוואי שיתפסו אותו ויראו לו מה זה!!! בן בלייעל!!!
שרי16.04.21
18
יחסית לשוטר שהטיח בכביש את העורך דין החרדי במאה שערים הוא היה עדין משטרה מעוררת השראה יש לנו!
ללא שם16.04.21
17
הפיתרון שלהם זה פשוט להעביר אותם באוטובוסים לירדן
ישראל15.04.21
16
יפה
בני גנץ וסער תחברו עם הערבים שם מקומכם15.04.21
15
ימח שמםן מעניין מה רשום בערבית מעל הסרטון זה גם חלק מהאסטה של התיקשורת החילונית וזה תגובה לאותם המברכים שהחיינו ולפני ההלל שממש יש להם עצמאות וזה תגובה לכל אותם ש
משה15.04.21
14
לי חסרים כאן שני דברים בעיקר: איפה הגינויים של אנשי השמאל והח״כים הערבים שוחרי השלום ושונאי האלימות? ב׳ לא שמעתי שהרשת חסמה את המחבל המנוול הזה ימח שמו וזכרו וכל שעימו...
ללא שם16.04.21
אמן כן יהי רצון..
יוסי16.04.21
13
הייה חרדי בישיבה וחילוני ברחוב.. לכל חרדי צריך להיות בבית סט בגדים חילוני.אותו ילבש בצאתו למקום בו החילונים שולטים.
שיכור16.04.21
12
רשע מרושע השם יתברך יעקור אותו מן העולם אמן
תורת משה16.04.21
11
אם הוא רוצה להכות חרדי ,מקומו במשטרת ישראל
ללא שם16.04.21
חזקקקקקקקקקקקק
שרה16.04.21
10
יימח שמו של הערבי הבוזי הזה
ר15.04.21
9
אבל הוא לא מתנחל...
משה15.04.21
8
אחרי הדיבורים לדאוג שאף אחד לא יעסיק אותו בשום עבודה!!!!
יוסי16.04.21
7
ימח שמו..
נירית16.04.21
6
נראה מה וגזר עליו ???
דניאל16.04.21
5
ואיפה כל חברי הכנסת של גוש השמאל??? הכל בגלל לברמן!
חרדי גאה16.04.21
4
בשלנו הסער הזה, שכבוד תלמידי הישיבות נרמס בחוצות, כל פוצה פה רומס בגאווה את בחורי הישיבה אז בא בן בליעל שיודע שעל מעשה זה לא יעשו לו כלום כי זה סך הכל בחור ישיבה ( כן הכל כמובן לפי איך שרמסו אותם) ואף אחד לא יעשה כלום וגם יהודי אז בכלל אפשר לצחוק עליו ועוד לעלות את זה סרטון ברשת בלי בושה. מדינת ישרא
ללא שם16.04.21
3
דינו מוות .ולא בית מלון .ואתם ח"כים החרדים אם תעיזו ללכת איתם זה הסוף שלכם פוליטית
קובי15.04.21
2
וכדאי לתבוע אותו אישית אבל לא בארץ כי כאן המשטרה עוד תסגור את התיק מחוסר עניין לציבור- לצערי, השנה האחרונה הוכיחה שאין בהם אמון !!!!!!!!!!
שלי15.04.21
1
כל עוד וזה לא נוגע לביבי השמאל שותק ולא מעניין אותו כי הבעיה היא ביבי. הערבים (לא מכליל את כולם) הם עם ברברי ואכזרי שאין כדוגמתו. יש לי חברים ערבים והם טובים אבל יש אצלם אוי ויי לא כל הערבים מחבלים אבל כל המחבלים ערבים.
השמאל שותק!15.04.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24