כיכר השבת

כל העדכונים • צפו

נפתלי בנט נבחר לראש הממשלה ה-13 של ישראל

60 חברי כנסת הצביעו בעד ממשלת החילופין של בנט ולפיד, ובכך בנט הפך לראש הממשלה ה-13 של מדינת ישראל. מנגד 59 חברי כנסת הצביעו נגד הממשלה החדשה (חדשות)

105
רפאל כהן | כיכר השבת | ג' בתמוז | 13.06.21
נתניהו ובנט לוחצים ידיים במליאה
נתניהו ובנט לוחצים ידיים במליאה (צילום: דוברות הכנסת)

מיד לאחר סדרת הנאומים של ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, הנאום של ראש הממשלה החליפי המיועד יאיר לפיד ושל ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, החלו סדרת הנאומים של ראשי הסיעות בכנסת.

מיד לאחר הדברים של ראשי הסיעות, תחל בחירת יושב-ראש הכנסת החדש, מי שצפוי להיבחר הוא איש יש עתיד, מיקי לוי. לאחר מכן תחל ההצבעה על כינון ממשלת חילופים.

לאחר ההצבעה תחל הצהרת אמונים של ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, ראש הממשלה החלופי לפיד ושאר חברי הממשלה, 'כיכר השבת' מעביר את הערב בכנסת בשידור חי.

עדכונים שוטפים

22:07: ראש הממשלה בנט, פתח את ישיבת הממשלה, כשהוא מברך ברכת שהחיינו בשם ובמלכות.

22:01: החלה ישיבת הממשלה הראשונה בראשותו של ראש הממשלה החדש, נפתלי בנט. היועמ"ש מנדלבליט, אמר לליברמן בחיוך: "יש עכשיו כדורגל".

21:46: לאחר השבעתו לשר, הודיע השר עמר בר-לב על ביטול טקס החלפת השרים לביטחון פנים על רקע המתיחות וההתחממות הביטחונית. השר בר-לב מסר: "על רקע המתיחות הביטחונית, אירועי השבועות האחרונים והארועים הצפויים השבוע, זה לא יום לטקסים. איני מעוניין שכוחות משטרת ישראל יעסקו בדבר מלבד במשימתם הרגישה, שעה שבירושלים ישנה מתיחות ביטחונית. המשטרה צריכה להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר ובשקט. כהוראתי הראשונה אני רוצה את הכוחות בשטח ולא בטקסים. קדימה לעבודה. אני עצמי אנצל את השעות הראשונות בתפקיד לחפיפה עם השר היוצא".

21:42: שר הדתות מתן כהנא הגיש כעת את התפטרותו ליו"ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומו תכנס לכנסת בעוד 48 שעות שירלי פינטו.

21:40: השר זאב אלקין והשר יועז הנדל מ'תקווה חדשה', הגישו כעת את התפטרותם ליו"ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומם ייכנסו לכנסת בעוד 48 שעות ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי וחבר הכנסת לשעבר צבי האוזר.

21:28: לשכת ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, תיאמה עם לשכת ראש הממשלה הנכנס, נפתלי בנט, פגישת חפיפה בין השניים שתיערך מחר בשעות הצהריים במשרד ראש הממשלה בירושלים.

21:18: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: בירך את הממשלה הנבחרת ואמר, כי הוא מצפה לעבוד עם ראש הממשלה בנט, כדי לחזק את הקשרים בין שתי המדינות.

21:02: ראש הממשלה נפתלי בנט הושבע בכנסת, מיד לאחריו הושבע ראש הממשלה החליפי ושר האוצר יאיר לפיד, מיד לאחר ההשבעה, בנט עבר להתיישב על כסא ראש הממשלה.

בנט מתיישב על כסא ראש הממשלה

20:59: ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, עבר לספסלי האופוזיציה בכנסת ולחץ את ידו של ראש הממשלה הנבחר בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד.

לחיצות הידיים במליאה

20:52: חברי הכנסת סיימו להצביע על הממשלה שהוצגה בפניהם, 60 חברי כנסת תמכו בנפתלי בנט, 59 חברי כנסת התנגדו וחבר כנסת אחד מהרשימה המשותפת נמנע.

20:42: החלה ההצבעה על ממשלת בנט-לפיד, חבר הכנסת מהרשימה המשותפת - אלחרומי, לא היה נוכח בהצבעה הראשונה.

20:38: כפי הצפוי - חבר הכנסת מיקי לוי מ'יש עתיד', נבחר ברוב של מעל ל-61 חברי כנסת, חברי הכנסת של הרשימה המשותפת הצביעו אף הם בעד מיקי לוי.

בחירות יו"ר הכנסת (ערוץ הכנסת)

20:20: החלה ההצבעה על תפקיד יושב ראש הכנסת, האופוזיציה הציעה את חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס, שקיבל בהצבעה שמית, תמיכה של 52 חברי כנסת, מיד לאחר מכן החלה ההצבעה על מיקי לוי - שצפוי לקבל את מירב הקולות.

נתניהו בכניסה אחרונה למליאה כראש ממשלת ישראל

אחרון הדוברים, היה שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, שתקף את נתניהו בחריפות ואמר: אני חייב להתייחס לדברים החמורים שאמר פה רה״מ היוצא, אנחנו בתקופה מאתגרת בזירה הביטחונית, אויבנו לא יתנו לנו רגע של חסד אחד ואפשר בהחלט שבקרוב יבחנו אותנו, אבל עם כל הכבוד, לא אלמן ישראל. ביטחונה של ישראל מעולם לא היה - ומעולם לא יהיה - תלוי באדם אחד".

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס, הזכיר את ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט - "הנוכל מרעננה", לאורך כל הנאום ואמר: "נעשה הכל עד שהנוכל מרעננהיעזוב את המשכן הזה בבושת פנים", וקרע את ההסכמים הקואליציוניים. את בני הישיבות כינה "סיירת מטכ"ל של עם ישראל"

מיכאל מלכיאלי (ערוץ הכנסת)

חברת הכנסת ונציגת הליכוד, גלית דיסטל אטבריאן, אמרה: "הפרקליטות של מדינת ישראל הדמוקרטית העלימה עשרות אלפי מסמכים מזכים במשפטו של רה"מ שנבחר באופן דמוקרטי".

גלית דיסטל אטבריאן (ערוץ הכנסת)

לאחר מכן החלה להגן על נתניהו ותקפה את התקשורת: "מעלימה את התפוררות התיקים וכדי שאף אחד לא יידע שנעשה פה ניסיון הפיכה משפטית".

‏יו"ר רע"מ מנסור עבאס, אמר בנאומו בכנסת, אותו התעקש לומר בשפה הערבית: "נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו - זה מעשה לאומי מן המעלה ראשונה".

יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני, נאם בתורו וזעק מעמקי ליבו: "אין שבת, אין גיור, אין לומדי תורה, יש ברית זוגיות, אין כותל מערבי - לא נשאר שום דבר".

במה אתם יהודים? זעק משה גפני, "מעולם לא היה דבר כזה".

יו"ר מפלגת העבודה חברת הכנסת מרב מיכאלי, אמרה על הדגלים השחורים שהרימו חבר הכנסת בן גביר וסמוטריץ': "ניצול ציני מכוער של אנשים שנרצחו בפיגועי טרור".

מרב מיכאלי, ערוץ הכנסת

ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, אמר בנאומו: "אני עומד כאן בשם מיליוני אזרחים, שבחרו בדרך של זקיפות קומה ולא בדרך של הרכנת ראש. אני עומד כאן כשליח ציבור נבחר של למעלה מממליון אזרחים שהצביעו לליכוד בראשותי ועוד מיליון שהצביעו לממשלות ימין שחשבו שתוקם ממשלה בראשותי. למענם אני מבטיח לפעול להמשיך את קיומה ושגשוגה של מדינת ישראל".

"בכל תפקידיי הייתה לי הזכות לפעול לילות כימים פשוטו כמשמעו, למען המדינה האהובה שלנו. יחד עם חבריי בליכוד ושותפיי בימין, הפכנו את ישראל לכוח עולמי. בתחומים רבים למעצמה. עשינו זאת לא מתוך כניעה ללחצים בינלאומיים לא מתוך חולשה, אלא מתוך עמידה איתנה ופיתוח העוצמה של מדינת ישראל. העוצמה המשולבת הזו הביאה לישראל הישגים אדירים שלא היו לנו מעולם".

יצאנו ראשונים בעולם מקורונה בעוד מדינות רבות מאד עדיין נתונות בסגרים ובהגבלות. הפכנו את ישראל לכלכלה חופשית כל כך הרבה רפורמות. הפכנו אותה לאחת מעשרים הכלכלות העשירות בעולם. הגדלנו את השוויון בניגוד למה שאומרים.

נאבקנו בנחישות נגד מאבקיה של איראן ליצירת נשק גרעיני גם כשנאלצנו לעמוד לבדנו מול העולם. נחישות זו השפיעה על הממשל הקודם בארה"ב לצאת מההסכם וסייע גם למדינות נוספות ערביות להבין את הסכנה ולכרות איתנו הסכמי שלום היסטוריים "הסכמי אברהם". בהסכמים אלו שינינו את הדוקטרינה הישנה והמסוכנת של שטחים תמורת שלום".

הבאנו הכרה אמריקנית בירושלים כבירת ישראל והעברת שגרירות ארה"ב אליה, הכרה ברמת הגולן ובישובים ביו"ש. טיפחנו את היחסים עם רוסיה ועם נשיא רוסיה ועל ידי זה הבטחנו את חופש הפעולה האווירי בשמי סוריה כדי למנוע את ביסוס האיראנים בסוריה.

הורדנו מיסים עודדנו תחרות והסרנו הרבה חסמים ומונופולים. כולכם רואים את השינוי, גורדי שחקים, קניונים מנופים בכל מקום. חיברנו את הפריפריה למרכז בגשרים רכבות ומחלפים. אני מבקר ורואה את הגאווה העצומה של התושבים נוכח הפיתוח האדיר שלא היה בזמן של קודמנו. פעם קראו להם ישראל השנייה בהתנשאות, אנחנו מבטלים את זה ואסור לחזור לשם.

הורדנו את האבטלה והעלנו את שכר המינימום. הקמנו טייסת כיבוי שהצילה חיים רבים אפילו עכשיו בכניסה לירושלים. הוצאנו את הגז מהמים והפכנו את ישראל לראשונה למעצמה אנרגטית שמייצאת גז למצרים וירדן ובעתיד גם לאירופה שלא נדבר על הכסף הרב שנכנס לקופת המדינה.

הנהגנו מדינות של שמים פתוחים ושברנו שיאים בתיירות. במשך 11 שנים ולא בקומץ פגישות בין חברי כנסת זה או אחר, השקענו בחברה הערבית בישראל בתשתיות בבריאות ובחינוך, ותחנות משטרה שלא היו. עשינו זאת כדי לשמר את כל אזרחי ישראל בסיפור ההצלחה הישראלי.

הפכנו את ישראל למעצמת סייבר, הקמנו גדר בגבול סיני שבלם הסתננות בלתי חוקית מאפריקה, דבר שהיה מחסל סופית את מדינת ישראל כמדינה יהודית. בניגוד לשנים המדממות שקדמו לנו שבהם שטפו אותנו גלי טרור בלתי פוסקים. הבאנו את העשור הבטחוני הטוב ביותר שהיה לנו. פחות חיילים ואזרחים נפגעו בעשור האחרון בהשוואה לכל עשור אחר מאז קום המדינה. לפני זה מה היה לנו אוטובוסים מתפוצצים ומסעדות מתפוצצות עכשיו יש לנו מסעדות מפוצצות בבני אדם שאוכלים ללא מורא. זה לא קרה במקרה, זה קרה כי הובלנו מדיניות בטחונית אחרת, תקיפה מרתיעה ומוסכמת שגובה מחיר כבד מאד מאויבינו ועם זאת נמנעת מפזיזות ומאימפולסיביות. זו הייתה גם מדיניות מאד נועזת ביצענו פעולות נועזות בעומק האויב כמו הבאת ארכיון הגרעין מתוך איראן ובפעולות נוספות".

זו הדרך שלנו, שלי ושל חבריי למחנה הלאומי, חבריי לימין האמיתי ואם נגזר עלינו להיות באופוזיציה נעשה זאת בגו זקוף עד שנפיל את הממשלה המסוכנת הזו ונחזור להנהיג את המדינה בדרכנו.

נתניהו התייחס להסכם הגרעין אליו ארה"ב רוצה לחזור ואמר "אני מודאג שבעתיים אחרי ששמעתי את בנט, כי הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא אמר, כמו שאמר שלא יישב עם מנסור עבאס ויאיר לפיד".

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד עלה לדברים קצרים בלבד ואמר: "עליתי הנה רק מסיבה אחת אני רוצה לבקש סליחה מאמא שלי, ואנחנו לא בקלות מבקשים ממנה לעלות לירושלים, כי הנחתי שתצליחו לנהוג בממלכתיות בעת העברת השלטון. במקום זה כל מי שהגיע ראה והתבייש בכם וגם הבין מדוע צריך להחליף אתכם".

• ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, הודה בפתיחת דבריו לבנימין נתניהו ואמר: "תודה לך בנימין נתניהו על שירות ארוך שנים ועתיר הישגים. כראש הממשלה פעלת לאורך שנים רבות, לביצור עוצמתה המדינית, הביטחונית והכלכלית של ישראל. "

"זהו פיקדון מקודש, הנטל הזה הוא פקדון מוקדש שעובר מדור לדור. מדינת ישראל היא לא עוד מדינה היא חלומם של דורות של יהודים ממרקש ועד בודפשט שזכינו ומתגשם בכל יום מול עינינו.

האתגרים החיצוניים שעומדים מולנו גדולים, פרויקט הגרעין האיראני שהתקדם לעבר נקודה מכרעת, והיחס הלא הוגן כלפי ישראל בעולם, כל אלו משימות גדולות ומורכבות", אמר בנט, שנאומו הופרע כל העת בקריאות ביניים של חברי האופוזיציה שכינו אותו "שקרן" ו"בוגד".

בנט הגיב לצעקות ואמר: "כגובה הצעקות כך גובה חוסר השלטון בתקופתכם".

"ראיתי ביציע האורחים את מאיה מורנו אלמנתו של חברי סא"ל עמנואל מורנו ז"ל, בכל צומת חשוב בחיי אני חושב על עמנואל ומשהו מעוצמת המסירות והשליחות של עמנואל מלווה אותנו".

"יהודים זה עם של דעות כמו שאנחנו רואים פה, ומי שראה פעם חברותא לומדים גמרא, רואה את כוחה של מחלוקת לשם שמים. אבל יש נקודות בהן המחלוקת יוצאת משליטה והיא מאיימת עלינו ועל כל מה שבנינו בדם ובעמל. פעמיים בהיסטוריה שלנו איבדנו את הבית הלאומי שלנו, בדיוק כי מנהיגי הדור ההוא לא השכילו לשבת זה עם זה ולהתפשר, גם עם אנשים אחרים. בדיוק ככה", אמר בנט.

"כל אחד היה צודק, אבל מרוב הצדק הם שרפו את ביתנו עלינו. דמיינו שאז לפני אלפיים שנה, היה עומד משהו ואומר רגע לפני התהום, אנחנו לא נשרוף את האסמים של עצמנו כי אנחנו לא מסוגלים לשבת זה עם זה. אני גאה ביכולת לשבת ביחד עם אנשים עם דעות מאד שונות. ולכן הפעם רבותיי ברגע המכריע לקחנו אחריות. הכי קל להמשיך ככה לפי התכנית שתכננתם לנו עוד בחירות, בחירות חמישיות ושישיות ועשיריות, עוד שנאה, עוד פוסט מורעל בפייסבוק עוד הפגנות כאלה ואחרות מאורגנות וממונות ככה בדיוק מפרקים מדינה אנחנו עצרנו את זה לפני התהום".

"אני רוצה להודות לידידי שר החוץ המיועד יאיר לפיד, שגילה אחריות לאומית ונדיבות פוליטית ובלעדיו לא היינו פה היום".

"הגיע השעה של מנהיגים אחראים מחלקי העם השונים, לעצור את זה. לעצור את הטירוף הזה. אני רואה שיש פה הרבה אנשים עם יסורי מצפון שמנהיגיהם סירבו להיכנס לממשלה ולכן הם עכשיו צועקים", תקף בנט והוסיף, "דעו לכם חברים שגם אם אתם לא בממשלה אנחנו נדאג לציבור שלכם ונייצג גם אותם".

"יש פה רצון לייצר אבל לאומי אבל מה שקורה כן זה בסך הכל החלפת ממשלה בדמוקרטיה. אנחנו נגיע לבחירות בעוד ארבע שנים ואתם תציבו את המתכונת שלכם", אמר בנט.

"אנחנו נשב ביחד ומה שמסכימים נרוץ קדימה, מה שמפריד ויש הרבה מה שמפריד ונניח אותו לעת עתה. לאזרחי ישראל אני אומר זה רגע פוליטי רגיש ואני קורא לכל הצדדים לנקוט באיפוק".

"נעביר את אגף המעונות למשרד החינוך, זו בשורה אדירה. חבריי החרדים, נוריד את גיל הפטור לגיל 21, המשמעות היא אדירה - ולא סתם אתם מתנגדים. אין לי ספק שצעירים חרדים שמחים על הבשורה וישמחו עוד יותר כשזה יקרה. מי שרוצה להישאר ללמוד תורה - ימשיך".

"נקל על העצמאים ובעלי העסקים הקטנים, נגדיל את קצבת האבטחה לקשישים ל70% משכר המינימום. נשבור את המונופול החונק של הכשרות שיורד לחייהם של בעלי העסקים כך שזה יוזיל את מחירי המזון מחד ויחזק את האמון בכשרות".

"נפתח פרק חדש ביחסי מדינת ישראל עם אזרחיה הערבים. חייב לתת את הקרדיט לכך לרה"מ נתניהו שפרץ את הדרך לכך בסדרת מפגשים".

"באנו לעבוד בשביל כולם, ומכאן אני פונה לציבור החרדי, אמנם ראשי המפלגות החרדיות שלא להצטרף לקואליציה וזה זכותם. אבל אנחנו נייצג אתכם. הממשלה החדשה, תכבד את לומדי התורה, התורה שמרה אותנו אלפי שנים בגלות. ובמקביל תדאג להסיר חסמים שמנעו מחרדים להשתלב בחברה. נפתור את מצוקת הדיור בחברה החרדית. יש מקום להקמת שכונות חדשות ואפילו עיר חרדית חדשה בישראל".

בנט הזכיר את אלי כהן, הנער החרדי בן ה-16 שנהרג באסון מירון ואמר: "ועדת חקירה ממלכתית קום תקום".

"ישראל לא תאפשר לאיראן להצטייד בנשק גרעיני, ישראל אינה צד בהסכם והיא תמשיך לפעול בחופש פעולה באופן מלא", הצהיר בנט.

"קיבלנו תזכורת לזה לא מזמן בנוגע לפלסטינים, אנחנו צריכים לזכור ולהזכיר לעולם שאויבנו שוללים את עצמם קיומנו בארץ ישראל ולא מדובר במחלוקת על שטח. אני מקווה שהפסקת האש בדרום תישמר אבל אם חמאס יפעל שוב באלימות נגד אזרחים ישראלים הוא יתקל בקיר ברזל. אלימות וטרור הם לא תופעת טבע או גזירת גורל שאנחנו צריכים להשלים איתם. הפלסטינים צריכים להבין שאלימות תתקל בתגובה נחרצת".

"נפעל להשבתם הביתה של חללי צהל והשבויים בידי חמאס. רואים בהשבתם מטרה מקודשת - שיש לעשותה באחריות".

בנט הודה לנשיא האמריקני ג'ו ביידן ואמר "הממשלה תעשה מאמץ להעמיק ולטפח את היחסים עם ידידינו בשתי המפלגות. אם יהיו מחלוקות ננהל אותם מתוך כבוד הדדי".

"אני מתפלל לקב"ה שיתן בליבי חכמה בינה ודעת להוביל את מדינת ישראל", אמר בנט כשהוא מקריא את התפילה לשלום מדינת ישראל ולאחר מכן את רשימת השרים בממשלה המיועדת.

תוכן שאסור לפספס
105 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
70
טוב מאד
מישהי14.06.21
69
ננוש
ימחשמו של כול השמולאנים והרפורמים והההה 13.06.21
68
בושה למדינת ישראל שהחליפו ראש ממשלה נאשם בשוחד, בראש ממשלה שהוא לא "נאשם", הוא כולו שוחד מרמה והפרת אמונים ממשלה של מושחתים צבועים רמאים שקרנים וגנבים. הקנאה התאוה והכבוד אצל אדם בזוי ושפל שיושב על כס ראש הממשלה בזיון!!!
לא יאומן13.06.21

הצגת כל התגובות

67
אווווווו גוט שאבעס מר גפני מאיפה הגעת??? בורוך הבא
נתי13.06.21
66
נכדת הנאצי קסטנר מרקדת על במת כנסת ישראל
ממשיכים לרקוד על הדם13.06.21
אולי תכיר טובה לסבא שלה שהציל את רבי יואליש טייטלבוים!
רפאל13.06.21
גם החילונים מספרים על מעללי קסטנר והשותפות שלו עם הנאצים, זה ידוע, וכל זה לא קשור אם הוא הציל את הרבי מסאטמער או לא, זה שהוא הציל כביכול לא מנקה את פשעיו האחרים
ג13.06.21
65
גפני אתה צודק בכל מילה (מילא לפיד ומירב מיכאלי שגדלו על שנאת דת וליברמן שמי יודע אם הוא בכלל יהודי) אבל בנט תתביש לך שאתה שותף בכזאותי ממשלה
שירה13.06.21
64
קשה לראות את התמונות. .אים השמאל היה נבחר בצורה הוגנת -היה קשה ! אבל מה שקרה פה -זה בלתי נתפס אבל אים זה קרה .זה רצון ה נקווה שהממשלה הזו לא תחזיק מעמד הרבה זמן אני מתחיל לספור את הימים לנפילתה
שמואל14.06.21
63
תמשיך ככה אדון גפני . ג' תרד בעוד 2 מנדטים בבחירות הקרובות וכך גם ש"ס . רק בן גביר וסמוטריץ
חנוך13.06.21
המנדטים שגנבתם יחזרו כמו גדולים לבית, כולם הבינו שבן גביר סכנה למדינה פרובוקטור ילדון קטן וסמוטריץ פה ג'ורה, חושב שהוא החכם היחיד ולא מתיעץ עם רבנים נגמר העבודה בעיניים שלכם
חחחח14.06.21
62
אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר
אורלי13.06.21
61
סמוטריץ . בן גביר כל הכבוד הכל לזכותכם תזכרו זאת טוב טוב . וגם אנו נזכו זאת בבחירות .עכשיו יש לכם את כל הזמן שבעולם להתעסק במצעדים למינהם
אלי13.06.21
60
אני יהודי כי יש לי זקן, כובע, חי מביטוח לאומי, אסיר משוחרר. פחחחחח
נורי13.06.21
59
אנחנו יהודים בסחיטת כספים. במניכת ילדינו מהשכלה בסיסית. במניעת ועדת חקירה על אסון מירון. ולצעוק ליהודי אחר להוריד את הכיפה. ולקינוח בהגנה על פושעת מאוסטרליה.
דודו13.06.21
הצחקת אותנו ככה פועל שטיפת מוחות כמה מליונים לחרדים זה סחיטה 53 מליארדים לערבים זה בסדר.... ועוד שטחים עצומים שקרנים וצבועים
סחיטה14.06.21
58
נאום בערבית??????????????????
פלסטינה???13.06.21
57
עם כל הכבוד ואני מצביע ג' מאז ומתמיד ואמשיך !! גפני לקח שאלה רטורית של הרב שך שהיתה נכונה כלפי הקיבוצים של אז, אבל כל כך לא נכונה כלפי מדינת ישראל !!! עם כל הכעס על הממשלה הקמה והחששות של כולנו, זה פשוט לא נכון ומליוני הוכחות יגידו!!
צבי13.06.21
על מי אתה עובד חולני
חחח14.06.21
56
צריך להבין שזה מגוחח לומר שבנט "נבחר" להיות ראש ממשלה.......הוא גנב וגם ירש...יחד עם שותפיו השמאלנים,הערבים והרפורמים,פשוט בושה להוריד מהבמה אדם מנוסה כנתניהו והגרוע מכל שבנט מסכים שבעוד שנה וחצי לפיד "הצפונבוני" ינהיג אותנו מול אירן ,רוסיה ,לבנון,סוריה,עזה ועוד......אמא"לה!!!!!!!! אך אל ד
ינאי14.06.21
55
ראש ממשלה בלי טיפת כבוד. נוכל שרימה את ציבור הבוחרים. זה לא רצון העם. יהי רצון שהקללה תשרה במעשי ידיו ובכל אשר יפנה יעשה ויכשל.
עד מתי רשעים יעלוזו13.06.21
מה הענין שלך לקלל אותו? הרי הכל זה בעצם בשבילנו בשביל העם בסופו של דבר [למרות הכבוד העצמי שיש לו מזה]. ואני ממש לא בעדו שלא תחשוב! אבל הפוך כל מה שנותר לי לאחל לו זה שיצליח להנהיג בכבוד למרות הכל!
.14.06.21
אמן
אמן14.06.21
54
אני גר בקרית ספר אין כמעט אדם אחד פה בעיר שלא שמח,שמח מאוד על מה שקרא היום ברוך ה' וישתבח שמו של ממ"ה הקב"ה שזרק לאופוזיציה את השביעיה של ג' ואת התשעיה של ש"ס. לא עשיתם כלום!!!!!! אתם ממש לא מיצגים אותנו ואתם לא דואגים לנו החינוך פה במודיעין עילית כמו במאה ה-14, הבנות שלי באבי עזרי,והמנהלת משתמשת הי
איש קרית ספר13.06.21
מה זה קשור?? אז הממשלת שמאל תפתור את כל הבעיות האלה????
אנונימית14.06.21
עוד אחד שלא הצליח בחינוך ילדיו ומאשים את כל העולם
מפגר14.06.21
אני מבינה שאתה מגיב המון תגובות כנראה על איזה חרם שנעשה לבת שלך מה קשור המפלגות החרדיות לאותה מנהלת הזויה שמחרימה בת אם בכלל זה נכון אני באמת מוקיעה את ההתנהגות שלה אבל נשמע לי סיפור בדוי סוריי ואם כן אז תפנה למקום שבאמת יעזור ולא לכאן
לאיש קרית ספר14.06.21
תרגע אחי... בגלל שהבת המקולקלת שלך בסכסוך עם המנהלת מה הקשר לממשלה המסתמנת?? עזוב את הציבור בשקט ובלי רגשנות יתר
שמענו עליך14.06.21
53
כולם בוחרים את המצוות שנוח להם לקיים, זה כולל כמובן את החרדים שמחקו חלקים שלמים מהתורה בשל הבטלנות הפרזיטיות והבריחה מאחריות. אצל החרדים מותר לכתחילה לגנוב לגזול לשקר להלבין פנים להפלות על רקע גזעני וכו', אבל אם הוא מצביע ג' ושומר על הלבושים - הוא יהודי כשר למהדרין ללא פקפוק. והחרדים עוד מאשימים את
כולם בוחרים את המצוות13.06.21
למה אתה צופה באתר חרדי אם אתה כ"כ מתנגד אלינו, לך מכאן לאתרים שמתאימים לך, שם תשמיץ את החרדים. מתוך דבריך אני מבין שאתה מקיים את כל תרי"ג מצוות בשלימות....
מנחם13.06.21
לא ידעתי שכת "המשכילים" שהתלוצצו באירופה מהחרדים, וחיפשו מתחת לאדמה למצוא חסרונות בחרדים, לא ידעתי שהם הצליחו לחדור גם לעדות המזרח...
מתוסכל שמקרקר13.06.21
52
בגלל שהסתכסכתי עם הרב האשכנזי שאיתו למדתי חברותא במשך שנים ארוכות,הרב העליל עלי בקופת העיר בשקרים איומים שלא היו ולא נבראו וקופת העיר הפסיקו לתמוך בי כי אני ספרדי וגם שרבנים מטעמי ניסו לאמת ולהעיד זה לא עזר. כשהשבע לא מבין את הרעב ובפרט שאין לי כסף לתרופות ואוכל ואף גורם לא מוכן לעזור לי,אז כנראה הז
אנושי13.06.21
51
מי שפעל לפתיחת מוסדות בניגוד להנחיות הרופאים בקורונה אין לו שום קשר ליהדות. גפני = פייק יהודי גפני וחבריו רפורמים לא פחות מכל רפורמי אחר. גם גפני וחבריו בוחרים לעצמם אלו מצוות לקיים ואלו מצוות לא לקיים... הקמת ממשלה זו מוכיח שבשמים נמאס מהרפרומים בלבוש חרדי שעושים חילול ה' פי אלף מכל אחד אחר.
מו13.06.21
50
במה גפני יהודי?שלוקח את האוצא🤑
משה13.06.21
אתה אנטישמי מטונף
אדיר13.06.21
הוא הכי ישר... שיהיה על האוצר פחחח
כן ליברמן14.06.21
49
בשם ה' נעשה ונצליח. עם ישראל חי.. בנט ה איתך
ממש מרגש 13.06.21
48
יש לי הרגשה שמנדלבליט מבסוט עכשיו עד הגג עכשיו הוא ירגיש בנוח עם כל החברה בכנסת א
א.א13.06.21
47
הכנסת=גן ילדים שאין בו גננת.
עצובבב13.06.21
כן בלי גננת אך כעת יש להם גננת לפיד-ה וליברברברמן באו ללקק מהשוקולדים של האוצר קצת בכיס קצת בבטן וגם בכספת למה לא הרי בנט לא נבחר לראש ממשלה בחר את עצמו מכר את הדת שלו ואת הבוחרים שלו שנתנו בו אימון והלך לשבת בכסא שלא שלו אך מצד שני זה משמח אותי מאד שהם מרגישים שמצליחים כי מפלתם תהיה יותר גדולה מ
גננת14.06.21
46
זהירות!!! בנט כנראה שתל אנשים שיכתבו כאן דברים נגד חכינ"ו החרוצים. עכשיו שעת מלחמה על הבית וצריכים לתת להם גיבוי.
אבי13.06.21
45
הגענו למצב לא נעים שמירב מיכאלי נותנת מוסר מוצדק לגפני שלא יכשל בשנאת חינם וליבוי יצרים. חבל , על ההתנהלות של ח"כ חרדים לא מוסיפה כבוד ואהבת ישראל.
לא נעים 13.06.21
44
חבר הכנסת גפני, האם שכחת או שמא לא למדת שישראל אף על פי שחטא ישראל הוא. גם ראוי שתכיר טובה למדינת ישראל אשר פתחה את שעריה לפני מיליוני יהודים מכל העולם, אשר נרדפו בגלל יהדותם.
רפאל13.06.21
43
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממש לא נבחררררר לךךך לקיבינימטט
תימניה28.08.22
42
הוא לא נבחר הוא השתלט!!!
נבחר?! עורך?? מה נסגר. 15.06.21
41
הממשלה הזאת הופכת את חלק גדול מאזרחי המדינה לגויים גמורים ללא שבת ללא גיור ללא יחוס וללא כל זכר ליהדות , נצטרך להתרגל , בכל ארצות העולם גרים יהודים לצד גויים בארה"ב באירופה קנה אוסטרלי ברזיל ועוד גם במדינת ישראל נגור יהודים לצד גויים ונתבדל מהם לא נתחתן איתם לא נאכל מזבחיהם ונתייחס אליהם כמו יהודי א
מנחם 13.06.21
40
ראש ממשלה בגרוש
יוסילה13.06.21
39
בנט סער לפיד ליברמן ואורבך תבורכו מישמיים!!!!!!! הרבה הצלחות בע"ה!!!!!
טולי בן טולילה13.06.21
תגידי לי טולי בן טולי לה מה בדיוק את מחפשת כאן באתר?? לכי להגיב באתרים שלכם התגובות שלך לא מענינות אף אחד והברכות שלך יהפכו לקללות אמן
לטוךי בן טולי לה 14.06.21
אתה שמאלן חילוני תמיד התגובות שלך הם אנטי חרדים
חרדי14.06.21
38
שבנט יעוף מהממשלה מהר לא שווה לא להתעסק איתנו (החרדים) חברה עוד מעט הפגנה זה ממש לא בסדר רבותי הוא שמאלני קיצוני נגד חרדים . פעם אחת שמעתי שבנט אמר שהערבים אינם רוצים להרוג אותנו הם בסך הכול רוצים לחלק איתנו את הארץ אז הוא אמר ניתן להם כמה חלקים והכול יהיה בסדר!!!!!!! בנט פשוט משוגע לא יודע מה עבר ע
גבריאל לין13.06.21
37
אני מאוד מאמין בממשלה הזאת על אפם וחמתם של כל הצועקים.
גערער13.06.21
חחחחחח
חחחחח14.06.21
36
חיללתם את שם ה' בלי סוף, אתה וחברך ראוי שתרגעו קצת באופוזיציה. ההתנהגות המתלהמת הפרועה והמבזה שלך לא מייצגת אותי ורבים כמותי. אם אתם הפנים של היהדות - מצבנו בכי רע. עוד אחד שמחלק ציונים....
נודניק הגפני הזה13.06.21
מה עשו חברי הכנסת החילונים מטיילים בחול במקום לעשות את עבודתם שר האוצר הכושל ביותר זה לפיד
נודניק חילוני14.06.21
35
ווהי ווהי גפני אתה קצת מגלומן אולי הרבה מה נהיית הרב שך?????????????????
מישהוא13.06.21
קשה לך לשמוע שזה ממשלת שינוי הזהות היהודית אבל זה מה יש
קשה האמת14.06.21
לשון הרע
אדיר13.06.21
34
בסוף יהיה שתי מדינות לשני העמים! חרדים מדינה אחת וחילונים עם כופרים מדינה אחרת! לא נראה באופק ברירה אחרת!
אבי13.06.21
מדינת החרדים תישאר לנצח נצחים
חרדי13.06.21
33
התביישתי בהתנהגות של הנציגים החרדים. הצעקות, ההיסטריה ושמעתי את גפני באלף נאומים הרבה יותר רגועים וטובים. בעיני אזרחים ישראלים תפסו את הרוב החרדי כמי שיש להם מידות טובות וסגנון ראוי . איבדנו את זה.
יעקב 13.06.21
32
כל יהודי הוא יהודי בזה שיש לו נפש אלקית הנפש השנית שבישראל שהיא חלק אלוקה ממעל ממש. אוי חבל חבל שגפני לא לומד חסידות
זלמן13.06.21
31
למה היא התכוונה 2013 על הפרוטוקול
a14.06.21
30
גועל נפפששששששששששששששששששששש בנט הולך ומקים ממשלת שמאל!!!!!!! כמה חודשים והכל מיתפרק תיזכרו את המילה שלייייי
שילת13.06.21
29
בסיבוב הזה השנאה ניצחה- האידיאולוגיה נערכת לסיבוב הבא.
דהן13.06.21
28
חבר הכנסת גפני, לך לבתי העלמין הצבאיים ובקש מחילה משוכני עפר אשר מסרו נפשם כדי להגן על יהודים.
רפאל13.06.21
2000 שנה יהודים חרדים כמו גפני נטבחים ונשחטים כדי שתבואו כיהודים ברוב חוצפתכם לגזול כאן את אדמת ארץ ישראל מהערבים.
חצוף13.06.21
הם מסרו נפשם לאבד עצמם לדעת, כך נפסק אצל כל הראשונים והאחרונים, "מגילת אסתר" על שכחת העשין לרמב"ן (מצות עשה ד') וז"ל: כי אדרבא נצטוינו לפי מה שאמרו בסוף כתובות (דף קיא) שלא נמרוד באומות ללכת "לכבוש את הארץ בחזקה" והוכיחו מפסוק השבעתי אתכם בנות ירושלים וגו' ודרשו בו שלא יעלו ישראל בחומה. עכ"ל וכן "כפ
א13.06.21
מה זה קשור ? אם הם כופרים ומחללי שבת, הרי הם כגויים לכל דבר. וחס ושלום שלא צריך להעריך ולהוקיר טובה, שהרי גם לגוים צריך להוקיר טובה
אדיר13.06.21
27
תשובה לגפני בפרט ולחרדים בכלל: במשך אלפיים שנים היהודים היו עם אומלל, ללא מדינה וללא ארץ. כל שליט עשה בנו כרצונו. הגויים שלטו בנו, בממוננו ובבנותינו. שמרנו על הדת במסירות נפש, אבל זה לא תמיד היה מספיק. מדינת ישראל הוקמה כדי להיות בית לכל יהודי באשר הוא. והיא הצליחה לעשות זאת. חרדי שיעלה על מטוס יר
חנן. ב.13.06.21
החרדים לא בוחרים מעצמם דרך , ע"י אידאולוגיה או פילוסופיה מומצאת, הכל נובע מהסתכלות תורנים וע"פ דעת גדולי הדור. הרוב אין לו משמעות באמיתת הדברים, אם תשאל בגויים הרוב חושבים שאנחנו מדינת אפרטהייד, ואין לנו זכות בא"י, זה משנה משהו? אז גם הגויים לא צודקים וגם החילונים שחושבים כמו גויים לא צודקים ולא נ
יהודי14.06.21
החרדים היו פה הרבה לפני הציונים שעלו למדינה, הם נלחמו בכל המלחמות, הייתה פה מלחמה קיומית על הישוב היהודי בארץ ישראל סבא שלי וסבתא שלי באמצע ימי השבע ברכות שלהם הלכו להילחם במלחמת השחרור, חרדים למהדרין, וכך היו המוני חרדים עד שקמה מדינה עם הדם של החרדים, והחליטו לחלן אותה, גיוס של בנים בנות , העברה
לא לחרטט14.06.21
26
בנט סיים תפקידו
דרור13.06.21
25
אל תטעו... מאחורי הקלעים הם מתחבקים גם גפני עם בנט הכל משחק
דוברמן13.06.21
חלאס עם השטויות
אדיר13.06.21
24
במה אתה יהודי, יא גפני? בכיפה השחורה? בזקן? מלבין פנים ועומד על דם רעך. על מירון אתה תיתן את הדין למעלה, בינתיים שב באופוזיציה. רצוי בשקט.
יב09213.06.21
23
כאילו שהיתה שבת כשגפני וליצמן שלטו....כל החניות פתוחות, תחבורה ציבורית /שרובה פעלה,עבודות הרכבת נמשכו כררגיל...וליצמן התפטר לשבוע....
אבא13.06.21
22
וואי חריפות!! הוא צודק גפני הוא מלך!
sara13.06.21
21
ביבי היקר, "בא אחיך במרמה ולקח ברכתך" אל תדאג לא להרבה זמן, "דבר הנלקח שלא ביושר לא רואים ממנו אושר", "השנאה לביבי מקלקלת את השורה"
"משה רבנו"14.06.21
20
ברכה לבטלה
ללא שם13.06.21
19
עדיף לגור בחו''ל עם גוים אמיתים, מאשר לגור בארץ ישראל המחופשת ליהודים...
רבקי13.06.21
18
תראו איזו התנהגות, גועל נפש, חמור בצורת בהמה, ואחד כזה מתיימר לייצג אותנו! לכו כבר לכל הרוחות, חיללתם את שם ה' בלי סוף; ביזיתם אותנו ללא הרף, מגיע לנו ייצוג מכובד ראוי ומקדש שם שמים, לא חבורת בסטיונרים כושלים שצורחים כמו בהמות פגועות בראש. נמאס מכם!
חמור בצורת בהמה13.06.21
17
אז מה עם מטוס ראש הממשלה? בנט ולפיד לא יטוסו בו?
משה לוי13.06.21
16
גפני מה אתה קופץ. מקסימום תצטרכו להתגייס לצבא ולעבודה ולמיסים כמו כולם לא יקרה כלום. מספיק עם השנוררות והבטלנות
חרדי לשעבר13.06.21
אין לי כעס עליך רק רחמים!!!!!!!!
חרדית גאה!!!!!!13.06.21
לא היית צריך לרשום שאתה חרדי לשעבר , כי רק לפי התגובה שלך הבנתי את זה! חתיכת טמבל!
שירן13.06.21
15
גפני, אם חברי הקריים מניסטר, יודעים להפגין ולהפיל ממשלה, לנו זה בעיה? ;) תזכור שיהיה גיבוי פה גם של דת"ל רבים . וגם הפלג אולי ישמחו לקפוץ לחגוג באירוע.
משה13.06.21
14
יום עצוב מאוד.
נורא ואיום.14.06.21
13
מת על כל החילונים שמגיבים כאן וכואב להם הלב לראות את האמת של החרדים מול העיניים. אחרי הכל החרדים שומרים את רוב ככל המצוות בניגוד לכל החילונים והרפורמים... בנט לך הביתה, העם רוצה תורה!!! אל תדאגו אחי היקרים "ה' ילחם לכם ואתם תחרישון", הקב"ה מרים גבוה את מי שצריך לקבל מכה הכי כואבת..
חרדי שאה13.06.21
12
היה צריך לשאול את השאלה הזאת את עצמו ואת חברי סיעתו... "במה אתם חרדים" ???????
גפני לך הביתה13.06.21
לך אתה הביתה, עבריין מקלדת, חכם גדול מאחורי המסך, נראה אותך נלחם בחבורת כופרים ערב רב יום יום...
אדיר13.06.21
11
כמו היום כמו עכשו ג תמוז יהושע בן נון צעק שמש בגבעון דום. שמש ר.ת ממשלת שמאל שקר דום דממה לכי לעזזאל ממשלת ערב רב לא תקומי כלל
ללא שם13.06.21
10
במה אתה גפני יהודי? יהודי מקיים מצוות יישוב הארץ, יהודי מוכן למסור נפשו בהגנה על מדינת ישראל. יהודי הוא ציוני. ואתה חרדי, שהוא הפך יהודי. אשר כל שבת אינך מתפלל לקיום המדינה ולשלום חיילי צה"ל. אלא לחורבנה של מדינת ישראל אותה נתן ה' לציונים, והמית מיליוני חרדים כמוך בשואה
נביא אמת13.06.21
9
חברי הכנסת החרדים מחזקים את ידך במלאכת הקודש, אשריכם שזכיתם להמנות על שלוחי דרבנן ושלוחי דרחמנא, לשמור על אוצר התורה וקדושת ישראל, יהי רצון שחפץ ה' בידכם יצליח, ותזכו לקדש שם שמים בכל מעשיכם ומפעליכם המבורכים
פרץ13.06.21
8
ביבי, אנחנו נתגעגע אליךךך.......... מקווים ומתפללים שתחזור כמה שיותר מהר כי אחרת כל מה שבנית בעשר אצבעותיך התפרק והתרסק לחתיכות ....... אוהבים אותך ביבי תהיה חזק
.14.06.21
7
בנט את האמת, אכזבת!! אכזבת אותי. שבבחירות האחרונות הייתי בעדך. והבטחת את מה שהבטחת. והנה כמו ילד קטן עם תיק מיקימאוס על הגב אתה הולך לאיפה שיש סוכריות ולא עם הלב והמסורת! שתדע שזו ממשלה קטנונית וחסרת ערך בעיני כולם. ואם היו בחירות, מנדט אחד לא היית מקבל! הערכתי אותך וציפיתי ממך למינימום אמון! מה שאנ
.13.06.21
6
דרעי וגפני אתם צורחים מילים ריקות קודם תסתכלו מה קורה בתוך הבית שלנו, אחר כך תטיפו מוסר לאחרים. 1.החינוך אצלנו במצב גרוע ,מנהלת בית יעקב אבי עזרי עושה על ילדה בת 10 חרם כיתתי!!!! 2.האפליה והגזענות במגזר החרדי,ממש כמו במאה ה-14 3.נוער מתמודד,אין בכל ארץ ישראל אפילו מוסד אחד ראוי לשמו. 4.מחנכים בתלמוד
איש קרית ספר13.06.21
עוד איזה נחיתי אכול שנאה עצמית
מישהי14.06.21
5
אחד הנאומים הטובים סוף סוף מתעסקים פה במהות בדברים הכי חשובים לעם היהודי הרבה לפני נושא חרדים הנה אחד הנציגים הטובים בכנסת
---13.06.21
4
גפני צודק!!! בנט הוא חילוני מחופש לחרדי!!! בושה וחרפה שקמה ממשלה נגד התורה במדינה יהודית!!!
אני13.06.21
3
לעבוד למחייתכם. גפני מתלונן רק על סמלים יהודיים שלפי דעתו (אני חוזר ואומר שזה לפי דעתו וללא שום הוכחות) יאבדו בממשלה החדשה. הוא לא אמר כלום על תוכניות הכלכליות (לא חשוב לחרדים כי הן לא צריכים לעבוד) על תוכניות החינוך (כי מה לחרדים וחינוך? כלום רק תורה ותורה. השאר לא חשוב) או על כל תוכנית אחרת שבהסכמ
ככה זה שלא צריך13.06.21
מאז שנתנה תורה ירדה שנאה לעולם שנאה של קנאה במי שנבחר לקיים את התורה והמצוות לא זכית תמשיך לאכול את הלב
לא מתפלאים14.06.21
2
גפני החבר כנסת הכי מוכשר בכנסת עובד ללא לאות למען הציבור ! מחזקים את ידך.
גפני התותח13.06.21
מוסרים נפש
אדיר13.06.21
1
אם יש קיבוצים, לא אני לא אפחד ממשהו, אם יש קיבוצים מה שלא יודעים מה זה יום כיפור, לא יודעים מה שזה שבת, לא יודעים מה זה מקווה, לא יודעים מה זה [לא ברור], שפנים, חזירים. זה יש להם קשר לאבא שלהם? זה יקום (את) הקיבוץ הזה? זה נקרא שיש להם קשר עם אבא שלהם? אבא שלהם גם כן אכל ביום כיפור?
שיר13.06.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24