כיכר השבת

"תשלום בדואר של 8,000 שקל"

לאחר הפוגה קלה: הנוכל המתחזה ל"יעקב בר" - מכה שוב

שנה וחצי אחרי התחקיר הראשון ב'כיכר השבת', הנוכל 'יעקב בר', מכה שוב - אך הפעם, לא בראשי כוללים ומנהלי מוסדות, אלא באזרחים; זה מה שעבר משה שביקש להשכיר דירת יוקרה (אקטואליה)

102
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | א' בשבט | 03.01.22
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לפני כשנה וחצי, 'כיכר השבת' פרסם תחקיר מקיף על נוכל המציג את עצמו בשם - יעקב בר, ומנסה להוציא במרמה כספים, מראשי ישיבות, ראשי כוללים, מנהלי עמותות ועוד, כאשר המכנה המשותף לכולם, שהם חרדים. לאחר הפוגה קצרה, מתברר שאותו נוכל חזר לאחרונה לפעילות מלאה ומנסה שוב לעקוץ.

אמנם הנוכל שינה את פרטי הזיהוי שלו, והוא כבר לא מציג את עצמו כנציג של קרנות גדולות המתגורר באקוודור, אך השיטות שלו נשארו זהות וכך גם דרכי הפעולה.

אותו אחד המכנה את עצמו 'יעקב', החליט ככל-הנראה לעת עתה, לעזוב את ראשי המוסדות ומנהלי הישיבות, והחליט לעבור לעקוץ אנשים רגילים מן היישוב.

אחד הנעקצים, משה, חרדי, המתגורר במרכז הארץ פנה ל'כיכר השבת' עם סיפורו. לדבריו, האיש ממש משכנע, אך למרבה המזל שלו, השם יעקב בר הציק לו, וכשהוא עשה גוגל, הוא מצא את הכתבות שנעשו בעבר על אותו נוכל, ובכך הצליח להינצל מהעוקץ המתוחכם.

אחת ההודעות הקוליות שהנוכל שלח

אותו נוכל פנה אל משה, שבימים אלו יש ברשותו, דירת יוקרה אותה הוא פרסם להשכרה - וכתב לו כך: "אני יעקב בר, בעל חברות השקעות רבות בינלאומיות, מתעניין בהשכרת הדירה שלך עבור שותפי העיסקי שמגיע כעולה חדש לארץ מארגנטינה עם אשתו וילדה קטנה. למעשה הוא מעוניין לגור בדירה שלך, כי משפחתו גרה שם בסמוך והמליצו לו על הדירה שלך ונתנו לו את כל האינפורמציה והנתונים על הדירה שלך. לכן אבקש לדעת אם אתם הבעלים, וממתי הדירה פנויה".

משה כתב לו את פרטי הדירה והמחיר, ובתגובה כתב לו הנוכל: "אני למעשה התחברתי אליך לסגור עניין ותשלום כבר, כי המשפחה מארגנטינה נחושה לחלוטין לגור בדירה הזו כי משפחתו גרה שם בסמוך והמליצו לו על הדירה שלך ונתנו לו את כל האינפורמציה והנתונים על הדירה שלך, אתה גם מבין שזה הכי טבעי והכי הגיוני שעולים חדשים שלא מכירים את הארץ ולא מבינים את השפה ירצו לגור ליד המשפחה שלהם שם. לכן מבחינתי ניתן לסגור עניין ותשלום כבר, אני מעוניין בחוזה שכירות לשנתיים עם אופציה לעוד שנתיים אם אפשר, כאשר אני זה שמשלם לך את כל העלויות לשנתיים פלוס ערבות כספית בתשלום אחד מראש".

אחת ההודעות הקוליות שהנוכל שלח

"ראיתי והכל, בסדר. אני אמור להעביר לך בסכום כולל 85,000 יורו", כתב הנוכל למשה הנרגש, שלא הבין מאיפה כל הטוב הזה נפל עליו בבת אחת, אך מיד הוסיף: "תרשה לי לבקש ממך דבר פשוט נוסף. על פי דרישת שגרירות ישראל בארגנטינה בהנחיית משרד החוץ הישראלי לגבי הטיסה שלהם. אני בטוח שתעשה זאת באהבה ומתוך ציונות אמיתית".

הנוכל כתב למשה שכבר החל לחשוד כך: "לידיעתך, כמעט שנתיים מאז פרוץ מגפת הקורונה, לא הייתה אפילו טיסה אחת מדרום אמריקה לישראל. שום חברת תעופה בעולם לא מוכנה לעשות את הטיסה הזו בגלל המרחק ובגלל שעליהן להגיע לשם בכיוון אחד ריקות לחלוטין. לשמחתנו, מדינת ישראל נותנת עדיפות ראשונה לאותן שתי משפחות יהודיות שעושות עלייה לארץ במטוס הזה, ואף מסבסדת להן את הטיסה, כמו לכל יהודי שעושה עלייה לארץ. המדינה משלמת 66 אחוז מערך עלות הכרטיס הטיסה, מה שאומר שלושתם עולים על הטיסה הזו במחיר של אחד בלבד. בו בזמן שהישראלים שתקועים שם מוכנים לשלם פי 5 העיקר להחזיר את יקיריהם לארץ הביתה".

הנוכל המשיך לגולל את "התלאות" שאותה משפחה צריכה כביכול לעבור: "הטיסה שיוצאת משם במוצאי שבת או בראשון בבוקר, היא טיסת חילוץ ראשונה ואחרונה שישראל הסדירה אחרי מאמצים רבים מאוד. יש בדרום אמריקה מעל 2400 ישראלים תקועים יותר משנה וחצי, וכולם מתים לחזור הביתה לארץ, ומוכנים לשלם כל סכום העיקר לחזור הביתה. אין לך מושג איזה לחץ מטורף יש על הכרטיסים למטוס החילוץ הזה שם. כבר כמה ימים שמעל ל-1500 ישראלים תקועים שם, ישנים עם אוהלים מול שגרירות ישראל בארגנטינה. המשפחה כרגע שלושה אנשים שעולים על טיסת החילוץ הזו במחיר של אחד בלבד".

אחת ההודעות הקוליות שהנוכל שלח

"וכאן", הוסיף הנוכל, "יש לנו בעיה טכנית מול דרישת שגרירות ישראל בארגנטינה בהנחיית משרד החוץ הישראלי.
פשוט לא ניתן לרכוש כרטיס טיסה לטיסות חילוץ באינטרנט, או בסוכנות נסיעות בכלל. במשרד החוץ ובשגרירות מסרבים בכל תוקף לקבל תשלום על הטיסה הזו בטענה שהם לא חברת תעופה ולא סוכני נסיעות".

הנוכל הוסיף להסביר את "הסברו המלומד" וכתב: "מתברר שישנה הנחייה מפורשת של משרד החוץ הישראלי לגבי אופן ביצוע התשלום הנדרש על טיסות חילוץ אלה. הם דורשים לשלם את הכרטיס הבודד הזה, ישירות לחברת התעופה טורקיש איירליינס, שמטיסה את המטוס הזה, אבל התשלום חייב להתבצע רק בדואר ישראל או בכל סניף של מאניגרם moneygram בישראל".

וכאן מגיע העוקץ, "מדובר ב-8,000 שקלים בודדים בלבד", כותב הנוכל ובשלב זה מסביר איך יעבוד העוקץ, "בסכום הזה שלושתם עולים על הטיסה הזו. כי אתה תחסוך לי המון זמן והרבה כאב ראש. אני מבקש שתאשר לי להעביר לו סכום עגול של 55000 יורו , שהם עבור התשלום של השכירות לשנתיים מראש, פלוס ערבות כספית, פלוס התשלום הזה לטיסה שלהם. ועם הבונוס שלך עבור העזרה שלך בשפה למשפחה המדהימה הזו".

"ועם אישור סוויפט (אישור העברה של הכסף. ח"ב)", כתב העוקץ בהודעת הוואטסאפ, "של 55,000 יורו, לא אמורה להיות בעיה, ואתה תבצע תשלום פשוט בדואר של 8000 שקל בלבד. בסך הכל כולנו עושים מעשה ציוני פטריוטי ממדרגה ראשונה".

משה, שכבר הבין מי עומד מולו, מספר ל'כיכר השבת': "מיד שראיתי את הכתבה שלכם על אותו יעקב בר, הבנתי שמדובר באותו נוכל, העובד בדפוס פעולה דומה, ולכן המשכתי לזרום איתו ונתתי לו לכתוב איך תתבצע ההעברה, כדי שכל מי שיחשף לכתבה יבין מי זה אותו נוכל".

ואכן, אותו נוכל המשיך לכתוב לאותו משה, "תוך חצי שעה נקבל אישור סליקה והעברה לחשבונך ממערכת הסליקה הבינלאומית מה swift mail online. אעביר לך 55000 יורו, על החשבון הכולל. אם תוכל אחרי זה, לתת קפיצה לדואר או לכל סניף של מאניגרם בכל מקום בו אתה נמצא לבצע את התשלום הזה לחברת התעופה טורקיש איירליינס שמטיסה את המטוס הזה, עשינו מבצע חילוץ ציוני פטריוטי ממדרגה ראשונה. אשמח לתשובה חיובית ממך. תודה רבה".

כעבור שעה, כתב הנוכל עוד הודעה: "אם כן תוך חצי שעה הכל מאחורינו. תקבל את החוזה שכירות למייל שלך חתום וסרוק על ידי. ונקבל אישור סוויפט ממערכת הסליקה הבינלאומית באונליין, שבו רשומים לך כל הפרטים שלי כמעביר כולל מספר זהות שלי והפרטים שלך כמוטב, וכמובן שפעולת סליקה זו נעשתה בהוראה בלתי חוזרת ולא ניתנת לביטול בכלל".

אותו נוכל אף הגדיל את הסכום ההתחלתי וכתב למשה: "78,000 יורו זה עבור השכירות והערבות. 7,000 שקל, עבור התשלום בדואר של ה-8,000 שקל. היתרה לך עבור העזרה שלך בשפה למשפחה המדהימה הזו ועבור השירות בדואר. זאת אומרת, אני מעביר לך 85,000 יורו, ואני סומך עליך שמחר בבוקר תבצע את התשלום הזה בדואר. התשלום בדואר עובר ישירות לרואה החשבון של חברת התעופה טורקיש איירליינס שמטיסה את המטוס הזה, במשרדיה באיסטנבול. תאשר ואטפל בזאת כבר".

הסיפור החל ביום חמישי אחר הצהריים. ביום שישי, כאשר אותו נוכל ראה שדבר לא נעשה, הוא כתב למשה: "אני מבקש ממך מאוד, לבצע את התשלום הזה בדואר, לחברת התעופה טורקיש איירליינס שמטיסה את המטוס הזה. ממתין לתשובה ממך באם לרשום את הפרטים מה לעשות בדואר בדיוק. אתה מבין שבלי התשלום הזה, הם יישארו שם עד חלוף משבר הקורונה שאיש לא יודע מתי זה יקרה ויתחילו טיסות בעולם. אשמח לעדכון".

משה החליט להתעניין מה מספר הטיסה של אותה משפחה, והנוכל השיב לו: "לא לפי מספר טיסה, ועדיין אין לי פרטים, אני אקבל פרטי טיסה רק לאחר ביצוע התשלום. ברגע שזה מגיע לאותו רואה חשבון של חברת התעופה טורקיש איירליינס, במקום הם מקבלים 3 כרטיסי טיסה, שיוצאת מחר במוצאי שבת".

וכך עד סמוך לשבת, הנוכל המשיך להטריד את משה בסיפורים מצוצים מן האצבע וכאשר הבין שאין עם מי לדבר הוא ניתק מגע.

יודגש, כי בעבר מערכת 'כיכר השבת' ו'כאן חדשות', בדקו לעומק את הסיפור, ולאותו נוכל, אין שום קשר לאחים המיליארדים לבית ספרא וכן אין לו קשר ליעקב בר, שהוא איש עסקים לגיטימי המתגורר בארץ.

פנינו לאותו אדם המתחזה בשם "יעקב בר" בכדי לקבל את תגובתו, אז זו לא נתקבלה.

תוכן שאסור לפספס
102 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
90
גם אלי פנה הנוכל בדיוק באותו נוסח שפורסם בכתבה- היזהרו מנוכלים ״שומר פתאים ה׳״
אשקלוני25.08.22
89
תודה לכם, פנה אתמול גם אלי בשם יוסף צחור מקרית אונו שהשבוע נמצא בעסקים בספרד... אותו סיפור על שותף מארגנטינה שעולה עם משפחתו לישראל.
לאה19.06.22
88
בזמן שאני מתכתבת איתו. אני מוצאת את הכתבה שלכם. הוא קורא לעצמו יוסף חיים צחור. ונשמע מאוד אמין. להוט לסגור את העסקה. תודה לכם על הכתבה.
ללא שם13.06.22

הצגת כל התגובות

87
היום הוא ניסה אותנו באמצעות טלפון 34689184841+ הסיפור היה זהה אבל מלא חורים דרשנו להפגש עם קרובי המשפחה הממליצים על הדירה והוא סרב - אמרתי לו שעורכת הדין שלי מטפלת מטעמי תעמוד איתו בקשר
עוקץ נוכלים 05.06.22
86
גם אלי הוא פנה עכשיו ישר עליתי זה עוקץ וניתקתי מגע חסמתי אותו
ללא שם12.03.22
85
הנוכל הרמאי גם לי פנה הנוכל אמר שהוא עמוס כהן ע׳ד מראשל״צ שהוא מאוד מוכר בארץ אמרתי שגם אני מוכר. בלי לראות את הדיירים אני לא משכיר זהתי שמשהוא לא כשורה מס נייד מחול תקסטים כתובים כבר מראש אם שליחת ההודעה והנסטינקט שלי שיש כאן משהוא מוזר
אבג23.08.22
84
הנוכל ממשיך לעבוד. גם לנו יש דירה להשכרה, וכך שלח לנו: שלום לך. אני עמוס כהן, מתעניין בהשכרת הדירה שלך עבור שותפי העיסקי שמגיע כעולה חדש לארץ מארגנטינה. הם מאוד מעוניינים לגור בדירה הזו כי משפחתו גרה ממש בסמוך לבית הזה. אני מעוניין בחוזה שכירות ארוך טווח. האם אתם הבעלים של הדירה. ממתי הדירה פנוייה.
יוסף דעת19.07.22
83
תראו מה זה הנדסת תודעה. ממש כמו שהתקשרות עושה לשמאל שונאי ישראל
ללא שם13.06.22
82
גם אלי הוא שלח הודעות היום ישר הבנתי שמדובר בעוקץ פתחתי גוגל ושלחתי לו את הכתבה! ניהיה בשקט . יום לפני התקשרה אלי אשה מוזרה ושאלה על הדירה . לדעתי הוא הכין קרקע יש פה עוד מישהו בתגובות שכתב על כך.
ללא שם07.04.22
81
היום כתב לי והתקשר אליי אדם בשם "דן וייס" בדיוק עם אותו סיפור אחד לאחד! אותה הודעת טקסט התחלתית ארוכה, אותו לחץ לסגור חוזה עם אופציה לשנתיים נוספות, שוחח איתי בטלפון וביקש לסגור עניין. אחרי שבדקתי עליו בגודל וראיתי שבקבוצת פייסבוק הוא נמנה בין הנוכלים ומתחזים, החלטתי לחסום את המספר ממנו התקשר לכאורה
ללא שם22.03.22
80
הי פנה אלי גם הנוכל הזה חסמתי וניתקתי מגע אותו סיפור בדיוק!
עמי13.03.22
79
גם אליי הגיע בשם דן וייס עם ת.ז באותו סיפו בדיוק
ללא שם01.02.22
78
"יעקב בר"
צפי13.01.22
77
פנה אלינו היום עם אותו ניסוח בדיוק
קטעים06.01.22
76
ל-ם9
מ א03.01.22
75
פירסמתי מודעה להשכרת דירה. התקשר אליי אדם בשם "חיים צחור" שאמר שהשותף העיסקי שלו רוצה להשכיר והוא מוכן לשלם מזומן שנתיים קדימה. דיבר הרבה ומהר על העברה בנקאית זהב וסוויפט. שלא יחרטטו אתכם !!! זה נוכל !!!
ללא שם20.06.22
74
זה נקרא העוקץ הניגרי, קרובי משפחתי כמעט נפלו בזה, ההצעה היתה של מליונים ממש.
יעקב03.01.22
73
הוא מגיע בעוד שמות אצלי הוא הגיע בתור פרופסור דן וויס
ללא שם03.01.22
72
הוא משנה את שמו ומתחזה לבחור בשם יונתן סלע עם תעודת זהות אמיתית. אותה שיטה של כביכול תשלום שכ"ד דירה לשנתיים מראש לעולים חדשים מארגטינה. יעקב בר= יעקב בר = יוני (יונתן) סלע: הכל עוקץ.
ניר18.04.22
71
קרה לי מקרה זהה בדיוק. הוא הציג את עצמו דן וייס מרמת אביב מזל שקראתי את הכתבה!
אלי17.03.22
70
לצערי נפלתי היום גם קרבן לרמאי הזה . מילה במילה כמו בכתבה . למדתי לקח .
ללא שם02.03.22
69
שימו לב ! אותו נוכל ממשיך בדרכי הפעולה שלו עם שם בדוי אחר בשם דן וייס. כאשר קיבלתי ממנו את הודעה לגבי דירה עליה אני עובד בתור מתווך הנ״ל פנה אליי בצורה מוזרה שלא מאופיינת לאנשים גם בעלי הון עצמי גבוה ואכן יצא לי ליצור אינטרקציה עם אנשים כאלה. מיד עשיתי גוגל והבנתי. תהיו זהירים ומקווה שיחד נצליח לתפ
רון28.02.22
68
דפוס פעולה שמזכירים התנהגות של פסיכופת
דן04.01.22
67
הוא עדכן את הסיפור ותיבל אותו בקורונה, אבל הבסיס, שהוא דירה לשותף הופיע כבר הרבה פעמים. נישט החידוש
ארון לייב03.01.22
66
ממשיך לעקוץ,פנה אלי היום בשם דן וייס עם אותו סיפור
ללא שם07.03.22
65
אלי הגיע היום, כתב לי באולם המילים, הטעות שלו שבסוף כתב לי שקוראים לו דן וייס, בדקתי באינטרנט והגעתי לכתבה זו, מיד חסמתי אותו.
אילנה28.02.22
64
אברך
תודה רבה לכותבת על ששיתף אותנו. אני אישי04.01.22
63
גם אני פרסמתי דירה להשכרה ו "זכיתי " להתכתבות מיעקב בר המתחזה בדיוק מילה במילה כמו שרשום בכתבה כולל שיחת טלפון ממס' כאילו שהוא בחו"ל .
ללא שם20.01.22
62
תודה על הפרסום הזה. האיש פנה אלי הבוקר עם אותו הסיפור בדיוק מילה במילה.
גליה11.01.22
61
תשאלו למה נוכלים מחפשים חרדים...כי חרדים מאמינים בסגולות וכסף שיורד מהשמים....אפילו שבתורה לא במדרשים מעולם זה לא קרה,ירד מן לא כסף. אז שתדעו אין אדם שיתן לכם כספים ללא תמורה ,אין השקעה שמשלמת 10 אחוזים כל חודש....
א03.01.22
60
אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. יש עוד עוקץ של אנשים שמוכנים לשלם על עבודה מראש בכרטיס אשראי ומבקשים להוסיף על המחיר עוד כמה אלפים אם תוכל רק לעשות להם טובה ולשלוח להם צ׳ק על הסכום הנוסף שהם שלחו כי הם בדיוק לא באזור. אז מה העוקץ בדרך כלל הכרטיס אשראי הוא גנוב ובעל הכרטיס מבטל את החיוב לבינתיים הצ׳ק ש
כל אחד שמבקש מכם לעשות לו טובות בהעברות 03.01.22
59
גם אלינו הוא פנה והזדהה בשם מורי ארקין שהוא גם איש עסקים ענק בארץ ובחו"ל ובשונה ממשה אותנו הוא הצליח לעקוץ יש לנו הרבה הקלטות שלו וזה אותו אדם בדיוק ראו הוזהרתם לא להעביר לאף אדם כסף בשירות שאינו על חזור וכן בלי שאתם יודעים מי הוא האדם בצד השני וליתר זהירות כל עוד לא קיבלתם את הכסף ממנו אל תבצעו שום
ללא שם03.01.22
58
גם אלי פנה היום בדיוק באותו נוסח רק בשם עורך דין ואיש עסקים עמוס כהן. כמובן שהתקשרתי לעורך דין עמוס כהן והבנתי מיד כי מדובר בנוכל היזהרו !
אמיר02.08.22
57
גם אליי פנה המתחזה עמוס כהן עם אותו הסיפור טלפון של ברצלונה
אש16.08.22
56
חברים יקרים תלכו למשטרה הנוכל, גנב גזלן, ימשיך לעקוץ עוד הרבה אנשים תמימים ,עשו חסד עם האנשים הבאים שיעקצו ,גשו למשטרה להתלונן לא לוותר עד שיעצרו אותו .
מושיקו04.07.22
55
בזמן שאני מתכתבת איתו. אני מוצאת את הכתבה שלכם. הוא קורא לעצמו יוסף חיים צחור. ונשמע מאוד אמין. להוט לסגור את העסקה. תודה לכם על הכתבה.
ללא שם13.06.22
בדיוק מה שעשה לי, כמובן לא נפלתי והצלחתי לצלם אותו בוידאו
שלמה13.06.22
54
אני יוסף חיים צחור, הבעלים של 2 חברות ענק שעוסקות בכריית ברזל, נחושת וזהב. האחד בארגנטינה והשני באוסטרליה. תושב קרית אונו תמיד. כעת נמצא בעסקים רציניים בספרד. מתעניין בהשכרת הדירה שלך עבור שותפי העיסקי שמגיע כעולה חדש לארץ מארגנטינה יחד עם אשתו. הם מאוד מעוניינים לגור בדירה הזו כי משפחתו גרה מ
ללא שם05.06.22
53
גם אלי הוא פנה היום, הוא מתכתב איתי עכשיו בשם דן וייס הרגשתי שמשהו לא בסדר, עשיתי חיפוש בגוגל והגעתי לכתבה הזאת. חברים יש לי אולי קצה חוט. האם יום קודם הגיעה אישה ורצתה לסגור אתכם על הדירה וברגע האחרון חזרה בה?
אליהו 10.03.22
52
גם אליי פנה עכשיו בתור עמוס כהן מנתניה עם נייד של ספרד
מבשרת ציון28.08.22
51
איך לא ראיתי את הכתבה הזאת בזמן ונפלתי בדיוק באותו פח? איך מגיעים לפושע הזה כדי שלא יעקוץ עוד אנשים תמי מים?
ללא שם21.01.22
גם אני נפלתי בפח ומחפשת איך לאתר אותו גם פניתי למדורה אבל לא עשו כלום
ללא שם 25.10.22
50
פנה אלינו הבוקר באותן מילים בדיוק, בקשר למשרדים בחיפה. תודה על האזהרה מראש
צפי13.01.22
49
זה הנוכל אבי גולן שברח לדרום אמריקה.
אלון30.08.22
48
תודה על הכתבה. פנה אלי היום.... חלאה
זהבה11.06.22
47
גם אלינו פנה היום י"דן וייס" שרצה לסגור שכירות למשפחה בארגנטינה לשנתייים עם תשלום מראש....בזכות הכתבה הבנו שמדובר בנוכל.
אנונימי31.03.22
46
פנה אליי היום דן וויס עם סיפור זהה
ללא שם12.03.22
45
גם אליי הגיע בשם דן וייס עם ת.ז באותו סיפו בדיוק יש לי הקלטות שלו אם מישהו רוצה לשתף מבטא ארגנטינאי
ללא שם01.02.22
44
למה לא מעבירים את הסיפורים האלה למחלקת ההונאה של המשטרה?
דוד03.01.22
43
חייה לפרסם את תמונתו ברביםאין ברירה שלא יפלו עוד
קובי03.01.22
42
תודה לאתר שלכם ,גם לי הזדהה כעמוס כהן
רמת השרון26.08.22
41
הנוכל ממשיך לפעול ! פנה אליי היום. כל הכבוד על הכתבה
יהודית 14.06.22
40
הוא פנה אלי במהלך הסופש והזדהה בשם של איש עסקים אחר. שוב עם מספר שמקורו מספרד וניסה באותה שיטה שמתוארת בכתבה לשדל אותי להעביר לו כסף
ביבה ק20.11.22
39
שלח לי את אותה הודעה בדיוק! בזכות הכתבה ניצלנו.. תודה רבה!!
ללא שם06.06.22
38
גם אלי פנה דן וייס בעל חברת כרייה בינלאומית.בדיוק אותו סיפור. שלחתי לו את הכתבה חזרה אליו. מאז השתתק
אלי 20.03.22
37
ואלי הוא פנה היום!
רות כץ05.03.22
36
הוא מתכתב איתי עכשיו בשם דן וייס כרגיל עשיתי חיפוש בגוגל והגעתי לכתבה הזאת. אני מנסה לאתר אותו
אלעדי02.03.22
35
תודה שפירסמתם, פנה אלי יעקב בר, בעל חברות השקעות בינלאומיות, בדיק אותם משפטים
ללא שם16.01.22
34
בדיוק אותו תוכן בהודעה, בדיוק אותן תגובות. תזהרו, זה לא רק דירות יוקרה.
ללא שם10.01.22
33
סיפור דומה הודעות שנשלחו מ"פרופסור דן וייס"...
וגם הודעה זהה נשלחה אלי ממספר נוסף, כנרא03.01.22
32
הי, אני מכיר את הקול שלו!
מ א03.01.22
31
אלי התקשר הנוכל ממש לפני מס' ימים. זיהיתי את זה כחשוד. מאז ניסיתי ליצור קשר עם מס' טלפון שלו, עם קיומת של ספרד, ואין מענה...
אשר ב.31.07.22
30
שבוע טוב.. גם אותי כמעט הפיל השבת ערך דין עמוס כהן, בזכות הכתבה ובעזרת מנהלת הבנק שלי, הגענו לכתבה הזאת. תודה רבה לכולם! חייבים לעשות משהו לאיזו מחלקה פונים במשטרה?
ליאת 31.07.22
29
עכשין יצר איתי קשר אותו נוכל. לאחר שפירסמתי דירה להשכרה.
זורי13.06.22
28
פנה גם אלינו עם הסיפור. לא "זכינו" להגיע לשלב כרטיס הטיסה כי ביקשנו לפגוש אותו פיזית. אצלנו לא הגיעה אישה לפניו.
ללא שם03.06.22
27
הבן אדם ממשיך לעקוץ היום בערב שלח לי הודעה בשם דן וייס מארגנטינה עם אותו סיפור היה נשמע לי מוזר כתבתי את שמן בגוגל והגעתי לכתבה . מגובר בנוכל תזהרו
ללא שם06.04.22
26
היום יצר איתי קשר - תודה על הפרסום, בזכותכם נמנע לי עוקץ חג פורים שמח
אלמוני17.03.22
25
עכשיו פנה אלי גם בשם דן וויס אותם הודעות אותו סיפור בדיוק!!
ללא שם09.03.22
24
הכל בגלל סלחנות של מערכת המשפט העלובה
סלחנות04.01.22
23
תלכו למשטרה!! ממי אתם מפחדים??
ללא שם03.01.22
22
פנה אלי היום כעודד כהן מנכ״ל חברת אלקטרה (אפיקים) ו״איש עסקים מתחום הנדל״ן המסחרי במיוחד״
מודיעין07.10.22
21
תודה על הכתבה. היום פנה אלי יוסף חיים צחור בדיוק באותה שיטה. רוצה להשכיר לשנתיים לעולה חדש. בבקשה תגידו למי לפנות. אם הוא נוכל אז כדאי לזרום איתו ולתפוש אותו. האם צריך לפנות למשטרה?
אליה15.06.22
דחוף ביותר פנו למשטרה, הוא ימשיך לעקוץ אנשים תמימים
מושיקו04.07.22
20
גם לי אותו הסיפור, ואפילו צילמתי אותו, חיים אתגר אמר לי שהוא לא מתעסק עם זה, מעניין למי ניתן לפנות שאנשים לא יפלו בזה.
שלמה13.06.22
שלום שלמה אשמח מאד אם תישלח לי את התמונה של הנוכל, גנב, גזלן. תודה לך
מושיקו04.07.22
19
הוא פנה אלי עכשיו נוכל !! קוראים לו היום יוסף חיים צחור . חלאה אמיתית!!!!
א15.05.22
18
גם אליי דן וייס פנה היום. רצה לסגור שכירות לשנתיים למשפחה מארגנטינה . מוכן לשלם שנתיים מראש עם אופציה לעוד שנתיים . גם לי זה היה נשמע מוזר . חיפשתי באינטרנט ובזכות הכתבה הבנתי שמדובר בנוכל אני מציעה להוציא עוד כתבה על שמו.
ללא שם30.03.22
17
גם אלי פנה היום דן וייס (אלוף משנה לשעבר בחיל הים) בעל חברות בינלאומיות ואותו נוסח של עולה חדש מארגנטינה. כהרגלי בדקתי את השם באינטרנט ולבסוף מצאתי כתבה זו. היה לי חשוד נושא של תשלום של שנתיים מראש וכו'. תודה רבה
אילנה28.02.22
16
כל הכבוד על הפרסום מזדהה עכשיו כ דן וייס עוקץ
עמוס הלל18.02.22
15
סיפור ארוך באורך.הגלןת בגוף ראשון ושני ושלישי ממש ספר כתבתם.....
ללא שם04.01.22
14
נוכל גאון
יקיר03.01.22
ממשיך בדרכו
אנונימי19.12.22
13
ממשיך לעקוץ. צריך להזהר...
אנונימי19.12.22
12
היום פנה אליי מישהו בדיוק באותן צורות שנכתבו מטה וקרא לעצמו וולף רייס
אשקלון 01.02.23
11
תודה לכם, פנה היום גם אלי עם בווצאפ כאשר התמונת פרופיל היא דמות אנימציה ברקע סגול וקידומת +34. הוא הציג את עצמו בשם משה ונטורה שגר ברמת אביב ושהוא נמצא בעסקים בספרד... אותו סיפור על משפחה מארגנטינה שעולה לישראל. אפילו שלח לי צילום של ת.ז על שם "משה ונטורה". כתבה חשובה מאוד!
גיל28.02.23
10
פנה אלינו פנה אתמול אדם בשם משה ונטורה והציג את עצמו כנכד של משה ונטורה, הוגה דעות ורב. הסיפור שהוא סיפר זהה לסיפור המתואר בכתבה (רוצה להשכיר דירה עבור קרובים שלו בארגנטינה). ברגע שאמרנו לו שקראנו עליו באינטרנט ואנחנו מבינים מה הוא מנסה לעשות הוא ניתק מיד את הטלפון וחסם אותנו. הישמרו לכם.
רותם09.04.23
אותו סיפור, היום 11 לאפריל. ניצן אלון. הישמרו
עדי פנחסי11.04.23
9
אלי פנה בשם ניצן אלון אותו סיפור בדיוק
אבי17.04.23
8
כרגע אני מתכתב איתו. תודה שפירסמתם אותו
דני19.06.23
7
היזהרו יש שם חדש לנוכל. זלמן סגל. אותם המילים שיש לו משפחה עולים חדשים מארגרטינה.
נתנאל19.07.23
גם אליי התקשר! זלמן סגל! אותו סיפור
זלמן סגל08.08.23
6
תודה לכם על הכתבה. גם אלינו פנה אדם עם אותו סיפור
שלום06.10.23
5
היי, פנה גם אלינו היום, הפעם שמו נתנאל מזרחי ולרגל המצב הוא גם קצין בכיר בצה''ל שנמצא בשליחות במרוקו עם חברי כנסת...
נתנאל מזרחי03.01.24
4
פנה גם אלי! הפעם קוראים לו נתנאל מזרחי שגר במרוקו וקרוב המשפחה שלו עושה עלי-ה מארגנטינה, חוץ מזה כל השאר אותו הדבר...
מרוקו04.01.24
תיזהרו
פנה אלינו נתנאל מזרחי 17.01.24
3
היום פנה אלי אותו נוכל שהציג עצמו כאדי אדמונד נחום. סיפור זהה. כמובן עליתי עליו מיד. שלח תעודת זהות גנובה/מזוייפת
תל אביב10.02.24
2
אותו אדם, עם אותו קול המזדהה בשם אדי אדמונד נחום פנה גם אלי עם אותו סיפור בדיוק. תודה לכם על הסיפורים הקודמים. חסמתי אותו בנייד שלי.
שרון08.02.24
1
פנה אליי אתמול בשם אדי נחום. אותו סיפור, ממספר בחו"ל . מתרברב על עצמו כאילו הוא מיס עולם. אמרתי לו אני יכול לקבל כסף רק מחשבון ישראלי, וזו גם ההמלצה שלי לכולם, אנשי עסקים בין לאומיים לא נהיים ברגע, מתנהלים רק מול חשבונות ישראלים. למה להסתבך.
יוסף10.04.24
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

זאת הארץ שלנו ולא נפסיק לטייל בה >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24