כיכר השבת

"זדון לב"

לשכת ראש עיריית בני ברק: נתבע את וידר דיבה

לשכת ראש עיריית ב"ב בהודעה חריגה בה היא תוקפת בחריפות רבה את חבר מועצת העיר, יעקב וידר, בשל טענות שהעלה בנוגע לחלוקת כספי הקמחא דפסחא של העירייה (אקטואליה)

64
קובי אטינגר | כיכר השבת | כ"ד בניסן | 25.04.22
עיריית בני ברק
עיריית בני ברק (צילום: פלאש 90)

לשכת ראש עיריית בני ברק יצאה בהודעה חריגה כנגד חבר מועצת העיר, יעקב וידר בה נאמר כי הם נערכים להגשת תביעת דיבה כנגד וידר, על מה שהם מגדירים כ"השמצות והכפשות חסרות שחר שהפיץ, בהקשר של מערך הקמחא דפסחא ההיסטורי שבו חילקה העירייה סלי מזון לאלפי משפחות תושבי העיר בערב החג".

וידר טען באמצעות הצה לסדר למועצת העיר כי כ-850 אלף ש"ח שהופנו לצורך קמחא דפסחא נעלמו ולא הועברו למחלקת הרווחה וחולקו באמצעות עסקנים פרטיים וקרובי משפחה.

הצעתו לסדר של וידר

בהודעת לשכת ראש עיריית בני ברק נאמר: "אנו מסתייגים ומוקיעים בכל פה את המסע הפופוליסטי הנעשה על ידי חבר מועצה החותר לפגוע בציפור נפשה של העיר ותושביה: בתמיכה ובסיוע ההדדי למעוטי יכולת באופן השקוף והברור ביותר. זאת באיצטלת שווא של "הצעה לסדר" שהודהדה בכלי התקשורת ואינה אלא ידיעה תקשורתית מכפישה לכל דבר".

בלשכת ראש העיר פירטו, "כידוע לכל, בצעד חיוני החליטה עיריית בני ברק על מבצע חלוקת "קמחא דפסחא" לאלפי משפחות תושבות העיר הנמצאות במצב סוציו-אקונומי מורכב. ההצעה שעברה פה אחד בישיבת מועצת העיר כללה קריטריונים ברורים ושווים לחלוקה שגיבש האגף לשירותים חברתיים: משפחות ברוכות ילדים הזכאיות להנחה בארנונה בשיעור של 90%. מבצע החלוקה כלל בנוסף מאות מקרי רווחה קשים ששולבו בהתאם להחלטת האגף לשירותים חברתיים בהתאם לצורך חיוני דחוף".

"מערך החלוקה כולו תוכנן ונעשה בעמל ובמסירות נפש יוצאת דופן של מיטב עובדי העירייה והצוות הבכיר בלשכת ראש העיר שעשו ימים ולילות בעמל כביר סביב השעון על מנת להגיע אל היעד בזמן קצר ולהביא סל מוצרים גדול ומשמעותי לכלל המשפחות, בסדר וארגון מופתי לכל אורך הדרך", הסבירו בלשכה.

"אנו נדהמים הערב מחציית כל קו, הכפשה ושימוש בבדיות שמעולם לא היו ולא נבראו על מנת לייצר כותרות והד תקשורתי חלול מתוכן עבור מי שאין באמתחתם קורטוב עשייה מינימלי למען העיר ותושביה", תקפו בעירייה.

"בעמל וביגיעה נרתמה עיריית בני ברק לקיום המבצע שהגיע כל כולו לייעדו - עד השקל האחרון ומעבר לכך: ערכת חג מהודרת לסעודות החג, לכלל המשפחות תושבות העיר הזכאות לתמיכה, ללא הבדל חוג, עדה, קהילה או השתייכות דתית או אחרת. המערך כולו התנהל בסדר מופתי בהתאם להנחיות אגף הרכש ובליווי המערך המקצועי על כל פרט בהתאם לכל הכללים והנהלים הרלבנטיים", נטען בהודעה.

"מלוא התקציב יועד לטובת החלוקה למשפחות, עיריית בני ברק לא שכרה כל מבנה מכל גורם שהוא. המערך הענק של אריזת אלפי מארזי המזון התבצע מתוככי מחסני העירייה על ידי מאות בני נוער מתנדבים, תלמידי ישיבות תושבי העיר, בני נוער מיישובי השומרון שעמלו במשך יממות רצופות למען תושבי העיר והקדישו ימים תמימים למען אלפי המשפחות.
במקום להצדיע להם, יש מי שבחר לירוק בפרצופם בחוסר ידע וזדון לב", הם מאשימים.

"כך גם לא ניתנה מעולם ולו פרוטה שחוקה מתקציב זה לשום מטרה אחרת שהיא, לא להלל כל גורם עירוני או אחר, לא לכורך או יח"ץ. מדובר בבדיה זולה", תקפו בלשכת ראש העיר רובינשטיין.

בעירייה טוענים כי כי כלל הנתונים יוצגו כמתוכנן באופן בהיר וברור עד השקל האחרון שבהם בוועדות העירוניות ובכלל הדוחו"ת.

"כשבעת אלפי משפחות שגדשו את תחנות החלוקה ויצאו עם כל טוב עם מיטב צרכי החג, בשר עופות, דגים, כלים חד פעמיים ועוד מוצרי יסוד. רחובות העיר מלאו במחזה מדהים של אלפי משפחות הנושאות את צרכי החג לביתן בחיוך ובהוקרה. מסתבר למרבה הצער, כי אותו נבחר ציבור ככל הנראה לא ראה ולא חי את חייהם וחגם של אלפי משפחות תושבות העיר שזכו לקיים חג ביד נדיבה ובמאור פנים".

"תחת הכותרת "לא תגנובו" ששוגרה לחלל ונכתבה בארשת חשיבות מעושה ממרום מגדל השן, תגובתנו: "לא תקשקשו!" - לשקר אין רגליים, וגם לפופוליזם זול יש תחתית", תקפו בלשכת ראש העיר.

"מיותר לציין כי הנ"ל לא שאל ולא התעניין. לו היה מבקש מידע או עדכון - הייתה תגובתנו אחרת. אך מי שמחפש תהודה בניסוחי אשם פסולים, יצטרך להתמודד עם טיעוניו במסגרת החוק במדינת ישראל בשמו הוא מתיימר לפעול. תמו הימים בהם ניתן היה לנסות ולבנות קריירה פופוליסטית על השמצות ולזות שפתיים נגד עובדי עירייה מסורים, נגד הנהגת העיר ותושביה. ייבחנו כלל הצעדים המשפטיים כולל תביעת דיבה נגד מר יעקב וידר על דבריו החמורים", מאיימים בלשכת ראש העיר.

יעקב וידר, ראש סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק ויו"ר ועדת הביקורת העירונית, מסר בתגובה: "התגובה ההיסטרית של העסקנים מעידה שסוף סוף הם מתחילים להבין שנגמרה התקופה הארוכה שבה הם השתוללו עם כספי הציבור. אני לא מפחד מהם והציבור בז לניסוחים הפתלתלים והמתחמקים שלהם. אדרבה, אם הכל כשר ותקין למה הם מתחבאים? למה הם בורחים מועדת הביקורת בראשותי? למה הם מסתירים את המסמכים?"

תוכן שאסור לפספס
64 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
50
תהיו רציניים וידר המלך
די 26.04.22
49
וידר טיפש שלא עושה כלום מהיכרות אישית מחפש כותרות
המשגיח קלוינמוס26.04.22
48
אני אברך ליטאי חרדי כמו הרבה ואני עם וידר ב100% חבל שיש רק אחד כזה ואגב גם לבחירות הבאות אצביע בצער כהוראת רבותי... אך הייתי שמח אם היו כל חברי העיר כמוהו.
אבי26.04.22

הצגת כל התגובות

47
לא מובן כל התגובות המתלהמות והמתבכיינות כאן על מצב העיר... מילא בהצבעה לכנסת עוד ניתן להבין בהגיון תורני מדוע לשמוע "בקול הרבנים גדולי הדור" למי להצביע(קרי: ג'/ש"ס) שהרי שם בכנסת הם באמת אמורים להילחם על ערכים וחוקים כלל ארציים עם משמעות רוחנית הנוגעים לכלל הציבור במדינת ישראל. אולם בהצבעה לעיריית ב
לכל הבני ברקים25.04.22
46
רוב הזכאים הם אשכנזים שברובם עברו ועדת חריגים או שלהם לא נבחנו אישורי ההכנסה בביטוח הלאומי. לכן כל חלוקה/קבלת מילגה נעשית עפ קריטריון זה... מושחתים! וידר אנחנו אוהבים ומחזקים אותך אנחנו יודעים שידיך כבולות, אבל אל תפסיק להשמיע את קולך! יש שכר לפעולתך
ללא שם25.04.22
45
וידר לא חידש דבר. אלא הוא לא נותן להם להמשיך ולגנוב את הקופה לאור יום. הוא עושה להם חיים קשים. והתגובה ההיסטרית. . . . מעידה אלף עדים. ככל שהיו נקיי כפיים, היו חושפים את הרישומים לעיון כולם. התנהלותם הגזלנית תחת מעטה של סיוע לנזקקים, ידועה לציבור. שישנו את המשחק, הציבור לא טיפש. כל הכבוד לוידר, של
בת ישראל25.04.22
44
ליבי נוטה להאמין לוידר. ההיסטוריה, החזות, ההתנהגות לא נוטים לטובת הצד השני
תושב 25.04.22
43
מליונים נעלמים בעיריה המושחתת הזו למקורבים הכל הולך
יוסי26.04.22
42
90%מהתגובות לטובת וידר נראה אותכם בבחירות נותנים לו קולות בבחירות ולא מתבכיינים
90 %מהתגובות פה לטובת וידר אז אפוה הייתם26.04.22
כל כך נכון לצערנו
מעריץ מושבע26.04.22
ברפרוף מהיר זה הרבה יותר מ90%
יצחק26.04.22
41
וידר תותח איש אמת היחידי בעירייה שפועל נכון וביושרה... השאר כולם עלובי נפש ושקרנים שמנצלים את העירייה לגחמות פרטיות שלהם מבלי לחשוב על טובת הכלל...
לצערי עדיין בבני ברק 25.04.22
40
חדשות טובות בע"ה
ח25.04.22
39
רק מי שקיבל 90% הנחה בארנונה, אני מכירה מקרוב מאוד מי מקבל הנחות בארנונה, ולא! לא אלה שבאמת צריכים הנחה, אלא אנשי השמנת והמקורבים!!!
חגית25.04.22
גם אני מצטרף להנ"ל
יצחק26.04.22
38
תצביעו לוידר כבר
בניברקקרס26.04.22
37
בני ברקים תתעוררו על עצמכםם ותפסיקו להצביע למי שאתם מתבכיינים עליהם אחרי זה בהצלחה רבה!
126.04.22
קשה לנו עדיין להפנים כי מעורבותם של רבנים בפויטיקה היא המאפשרת את כל השחיתות הזאת.
רפאל26.04.22
36
עירייה של מושחתים, רוצים לראות? בואו לשיכון ה' בשדרת זבולון המר ותראו ביהכנ"ס ענק שהוקם מאיסכורית (נראה כמו חדר קירור גדול) על שטח של גנים עירוניים!! בושה וחרפה לעיר הזו !!! כל הכבוד וידר!!
מינה26.04.22
35
לא מאמינים לדוברי העירייה למיניהם! שקרנים וגנבים! תחשפו לציבור כמה מישרות "קפה" יש לכם על חשבון המשלם. אח"כ עושים בעיות לאברכים בארנונה... בושה!
מישהי25.04.22
34
מה שבטוח שעיריית בני ברק שגובה ארנונה הכי הרבה משאר העיריות לא עושה כלום בטיפול העכברים שזה מכה בכל העיר ובפרט בפרדס כ"ץ. למה לא עושים הדברה שכונתית ?? נמאס כבר להתקשר למוקד 106 שלא עושה כלום. מושחתים נמאסתם
ללא שם25.04.22
33
מאמין לוידר
אהרון25.04.22
32
וידר כנס בהם אתה תקותנו האחרונה
החתיך 26.04.22
31
רק אני לא מבין איך בסכום של כ-122 ש"ח נרכשו "מיטב צרכי החג, בשר עופות, דגים, כלים חד פעמיים ועוד מוצרי יסוד..."? החשבון פשוט" 856 אלף ש"ח לחלק לכ-7,000 משפחות... איך זה התחלק לכ"כ הרבה משפחות??
אחד25.04.22
30
מושחתים נמאסתם !! זה רק קצה קרחון !! קופת בעירייה מפוצצת כסף ,, יש המון הצון זליגות וחריגות כספים למקומות לא נכונים ולא ראויים .. במקום שהעירייה תקבל את האמת המרה ותבדוק לעומק איפה ומי סרח הם מאיימים בתביעות דיבה . בקיצור עירייה של מושחתים וכך יה' כל עוד לא יחקרו לעומק את הנעשה !
חיים25.04.22
29
עירייה של מושחתים, רוצים לראות? בואו לשיכון ה' בשדרת זבולון המר ותראו ביהכנ"ס ענק שהוקם מאיסכורית (נראה כמו חדר קירור גדול) על שטח של גנים עירוניים!! בושה וחרפה לעיר הזו !!!
מינה25.04.22
28
כמה לשון הרע ! בשביל כסף ?? השתגעתם , כן גם אתם שמגיבים כמו קפצונים - ללא חשיבה , תחשבו כרגע שהחפץ חיים עומד לידכם ..
רינה 25.04.22
שר'ע וחמולתו שהם יחשבו רגע שהחפץ חיים לידם ויפסיקו לקאמבן כסף מיסי התושבים להם ולקרוביהם. נכון איפה החפץ חיים הא איפה הרב קניבסקי איפה משה רבנו איפה לא תגנוב איפה ואהבת לרעך כמוך וכולם שוים כל החוגים כל העדות כל השכונות לא רק קרובי ר'ע וחבריו הא העעעע
העעעעע25.04.22
27
בבחירות הבאות תצביעו לוידר!!!!! רק הוא יביא את היושר לעריה המושחתת.
חגית25.04.22
26
ראינו את עיריית בני ברק שתומכת רק בנערי שוליים האשכנזים ולא בנערי שוליים הספרדים לא נותנים תקציבים לכלום .
דוד25.04.22
25
אנחנו מאמינים לוידר, הוא חושף את הפרצוף האמיתי של הערייה, כולם שם מושחתים!!
חגית25.04.22
24
כל מילה של וידר כסלע רוממות קל בגרונם וביזה שקרים וגניבות במעשיהם. די לשתיקה די לקריצת עין השחיתות חוגגת. רובינשטיין הבנת?
דני25.04.22
23
מאמינה לוידר..עיריה של מושחתים
ללא שם25.04.22
22
ילה וידר תצליח אמן אמןןןןן
נועה525.04.22
21
לא יודע למה. אבל אני ממש מאמין לוידר...
מנחם25.04.22
20
הגיע הזמן שכל אברך ישלם ארנונה ארנונה אין לו לשלם וכסף לדירות יש לו . תצאו כבר מהתמימות שלכם כולנו חיים באותה מדינה יודעים את יוקר המחייה את תעריפי הישיבה והסמינרים , החשמל הגז הארנונה . האוכל וכד . לא יכול להיות שהאשכנזים קונים 10 דירות ולנו אין לעזור .משהו כאן מסריח מחכה שיעלו על זה כבר
יעל25.04.22
19
בבית שמש נגמרה החגיגה
תלמדו25.04.22
18
העיריה משקרת! 1. החלוקה לזכאים להנחת 90% בארנונה מומנה ברובה ככולה ע"י פילנטרופ חרדי מאמריקה מוכר. (גם במודיעין עילית התקיימה חלוקה דומה ע"י העיריה במימון אותו פילנטרופ, רק ששם הקריטריון לא היה 90% הנחה בארנונה) 2. כל המקורבים, מקורביהם, מקורבי מקורביהם, וכן ידידי ומכרי הנערים העובדים בחלוקה(!) שבאו
מישהו מבפנים25.04.22
גם המקורבים ומקורבי המקורבים יכולים להיות זכאים ונזקקים!
ע25.04.22
17
עירייה של מושחתים, רוצים לראות? בואו לשיכון ה' בשדרת זבולון המר ותראו ביהכנ"ס ענק שהוקם מאיסכורית (נראה כמו חדר קירור גדול) על שטח של גנים עירוניים!! בושה וחרפה לעיר הזו !!! כל הכבוד וידר!!
משה25.04.22
16
מה הבעיה? שיתנו למדינה לבדוק את הספרים שלהם. זו לא התלונה הראשונה על עריית בני ברק...
אין עשן בלי אש!25.04.22
15
הגיע הזמן שיבואו לבדוק את כל ספרי החשבונות של העירייה!!! יש יותר מידי שמועות על תקציבים שממש, ממש, לא ברור לאן הם הולכים. כסף של הארנונה הוא לצורך שירותי הציבור ולא לג'ובים מיותרים ומשכורות עתק. ואין לזה שום קשר עם לומדי התורה.
לא בחסות התורה25.04.22
14
בבחירות הבאות עשרה מנדטים לוידר בעזרת ה' ובעזרתנו. וידר לא עושה חצי צעד מבלי להתייעץ עם משפטנים, לא מפחדים מרובינשטיין שמזניח את העיר בני ברק והעיר נהפכה לג'ונגל בלי חוקים בלי איכות חיים בלי כבישים ומדרכות נורמליים.
נועלה25.04.22
13
העיריה חילקה את הקמחא דפיסחא לפי צבע העור של המקבלים, האברכים האשכנזים ! אפשר לדעת כמה מתוך המקבלים היו ספרדים וכמה היו אשכנזים ? בבקשה בואו תגלו לנו !!! זכות הציבור לדעת !!! אתם האשכנזים , אפילו דדון , זכריהו , וששון לא יכלו לעזור וסתמו את פיהם מים מרוב שאתם (אשכנזים) שיחדתם אותם !!! לזקנים ונ
יהודה25.04.22
זאת התגובה הכי מטומטמת שיש! הכללים היו ברורים לגמרי, והיו שם גם הרבה ספרדים,אבל אם אתה מתעקש אז אולי הספרדים בבני ברק יותר עשירים מהאשכנזים ובאחוזים היה פחות...
תגובה מטומטמת25.04.22
12
חבל שאין עוד כמה כמו יעקב וידר מושחתים נמאסתם.
איטשע מאיר25.04.22
11
בב מקבלת כל חודש מילארדים ארנונה לאן הולך הכסףףףףףףף העיר יכולה להימרח מזהב וישאר עודף. אבל ככה זה כשאין שקיפות והכל מתחת לשולחן. היחיד שצועק משמיצים אותו. תתביישו חלאות. מה רציתם מבנט ולפיד אתם גרועים מהם. הם לפחות דופקים כל המדינה. אתם דופקים משפחות ברוכות ילדים אברכים שחיים מיד לפה וכל עמך ישראל
תתביישו חילול ה25.04.22
10
הדבר דורש חקירה
בנין25.04.22
9
במחילה מכבודו של וידר, אם הוא היה עושה משהו אולי הוא היה שווה תגובה, אבל כל מה שהוא עושה מאז שנכנס לעירייה זה לצעוק "עסקנים עסקנים" וליחצ"ן את השום-כלום שהוא עשה. יש המון מה לתקן חוץ מהשטויות שהוא מתעסק בהם!!!
בני ברקי25.04.22
מטומטם הם לא סופרים אותו. כולם נגדו וכולם עולם התחתחון החרדי והמחלל שם שמים. העיר מטונפת יש ריח של זוהמה. זה עיר התורה והחסידות.? אין תקציבים לחטות העיר לנקותה ניקיון יסודי לשפץ המדרכות הכבישים והגשר המסריח הזה תראו איזה גשרים אסטטיים בפ''ת בגבעת שמואל.. ועוד הקמחא דפסחא איזה חוצניק תרם נכון?
רק לא בב25.04.22
אוי כמה אתה צודק. גשר פ''כ על הפנים תזכרו יום אחד שם יקרה אסון סגנון מירון ב חובה להחליף אותו לגמרי. זה פח שמתנדנד אוי ואבוי לא רוצה להמשיך
מ25.04.22
טענת לשכת ראש העיר על תביעת דיבה נגד מר וידר היא הוכחה כי אין אמת בדבר לשכת ראש העיר. כידוע בהצעה לסדר שלך ועדת ביקורת שהיא האופוזיציה זכותה לקבל הסבר ומסמכים. דרך הפעולה של ועדת ביקורת מעוגנת בחוק.... אי אפשר לתבוע דבה את מר וידר הדורש ביררור על פי חוק לטענה של גניבה כאשר הדבר לא עבד בצורה מסודרת
חיים26.04.22
נכון שבני ברק לא העיר הכי מטופחת שיש והלוואי ששקיעו קצת מהכסף בשיפור חזות העיר אבל שתדעו לכם שאני בת למשפחה של יתומים ועיריית בני ברק תומכת בנו בצורה מדהימה!!!!! לכל חג מתנות מפנקות ומשמחות לבב יתומים ונדכאים, כשכל הארגונם שכל היום מתהדרים בעזרתם ליתומים והאלמנות מעולם לא סייעו לנו!!!!
אחת26.04.22
8
וידר פוליטיקאי עלוב שרק משמיץ כל היום את ראש עירית ב"ב ומחפש אחר כותרות והפעם כנראה נפל בפח!
א25.04.22
תגובה עלובה!
מישהי25.04.22
7
וידר מלך אמיתי !!!!! כל העכברים והביוב והתשתיות שאנחנו סובלים. סוף סוף הוא לא מפחד!!!!!
ללא שם25.04.22
מלך עלוב שחצן ומחפש נואשות אחר כל כותרת!
כ25.04.22
6
שילכו לעבוד אם היו עובדים היה כסף לתקן הרבה דברים כמו איך שהעיר נראית כמו הר זבל
יאיר25.04.22
5
בטח בטח בטח לא כל כך קשה לנחש למי הקוראים מאמינים....
אריק25.04.22
4
מאמינה לוידר..עיריה של מושחתים
א25.04.22
3
וידר הוא האדם הישר היחיד במועצה.
חיים25.04.22
חחחחחח
תמימות25.04.22
2
גם קופת העיר לא כשרה !!!!!!! את תתרמו !!!!!!!!! אני עד למצוקתה של חולת סרטן עם 4 ילדים - הבית היה ריק בערב החג . והם לא הסכימו לתת שקל !!!!!!!!!!!! לא נתנו כלום !!!! ויש להם מיליארדים. אין ספק שהם גם קונים דירות למקורבים ולילד האברכים החשובים( כי יש גם אברך לא חשוב ) כל אחד יתן לשכנים שלו ולמ
ישראל25.04.22
1
ברור שזה רק למקורבים וברור שזה מה שהיה תמיד ולכן הם כועסים מה באת פתאום ....ודי לחכימא .....וכגודל הפחד כן גודל השומו שמים וכו'
המבין25.04.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24