כיכר השבת

"די להתנהלות המחפירה והמזלזלת"

נוסעים זועמים: 'גיבוש משפחתי נהרס בגלל נתיב אקספרס'

משפחה גדולה מבני ברק, תכננה יום גיבוש במירון, מספר מבנות המשפחה החליטו לנסוע באוטובוס, אך הן לא ציפו באיזה מפח נפש היום הזה ייגמר • הסיפור המלא עם תיעוד מתוך האוטובוס (אקטואלי)

83
קובי אטינגר | כיכר השבת | כ"ז בתמוז | 26.07.22
קו 980 למירון (צילום: באדיבות המצלם, נתיב אקספרס)

את הסיוט שעברו בתחילת השבוע משפחה שלמה, הן כמובן לא לקחו בחשבון, כאשר תכננו אירוע משפחתי גדול באזור הציון של רשב"י במירון.

משפחת פ' מבני ברק, תכננה אירוע גדול בשעות הצהריים של יום ראשון בצפון, בני המשפחה, התארגנו להגעה - כאשר חלקם מגיעים עם רכבים וחלקם תכננו להגיע באמצעות התחבורה הציבורית - מבני ברק למירון, אך כמובן, הם לא תיארו לעצמם את הפארסה שתתרחש - בחסותה האדיבה של חברת נתיב אקספרס.

אחת מבנות המשפחה, המזדהה בשם רבקה, מגוללת בפני 'כיכר השבת', את מה שהן נאלצו לעבור ביום ראשון בשעות הבוקר המאוחרות.

לדבריה, "יצאנו בשעה 10 וחצי מהבית, כדי לתפוס את קו 980, שאמור להגיע לתחנה ברחוב רבי עקיבא 47 בבני ברק בשעה 10:39, לצערנו האוטובוס הגיע מלא ולכן לא יכולנו לעלות, משכך לקחנו אוטובוס פנימי לתחנת חזון איש- נחמיה כדי לעלות על קו 980 שיוצא ב-12:00".

"בשעה 12:15 עלינו בתחנה המדוברת, כשאחת מבנות המשפחה המתינה בתחנת ז'בוטינסקי 175. כשתי דקות לפני התחנה, קמתי לנהג ואמרתי לו שגיסתי ממתינה בתחנה הבאה ושבבקשה יעצור. בתגובה אמר הנהג, שמכיוון שאין מקום בתא המטען למזוודות הוא לא יעלה ולא יעצור בתחנה, אני ונוסעים נוספים אמרנו לו שיש 8 מקומות פנויים וניתן לעלות את המזוודות למעלה. הנהג סירב בטענה, שאם הוא יעצור, יהיו אנשים רבים שירצו לעלות ואין מקום".

רבקה מספרת בזעם שאין לנהג זכות לעשות זאת והיא אף מצרפת תיעוד (המופיע בכתבה), בו רואים שהיו מספיק מקומות ריקים, כדי שהנהג יוכל לעצור ולתת לגיסה לעלות ולהתאחד עם משפחתה.

אך לדברי רבקה, כל התחנונים לא הועילו; "עברנו על פני התחנה, בלא שהנהג עוצר ו-3 אנשים בלבד ובתוכם גיסתי ממתינים ומאותתים לנהג בתחינה שיעצור (אחרי שהאוטובוס של 10:39 לא עצר משום שבאמת לא היו מקומות פנוים). אך הנהג התעלם ובאוטובוס הייתה התקוממות רבתית , הנהג שאולי תפס את עצמו בעקבות כך שראה שאני מצלמת, מסר את המספר של הסדרן שלו".

"חייגתי מיד לסדרן ששמע ממני את הסיפור וחזר לנהג שכבר המשיך עוד כ-10 דקות של נסיעה והורה לו לחזור ולאסוף את הנוסעים בתחנה. משום מה אחרי שחזר על עקבותיו דרך רחובות קטנים ברמת גן, טען הנהג שקיבל הוראה לא לחזור בסוף - ולחזור חזרה לכיוון הדרך למירון. חייגתי שוב לסדרן שדרש ממני שלא אצלצל אליו שוב, אלא רק למוקד של נתיב אקספרס שאמרו שישלחו תיגבור".

רבקה ממשיכה לגולל את שהתרחש: "צלצלתי למוקד של נתיב אקספרס, שם ענה לי נציג בשם אחמד, שסירב לבקשתי להעביר אותי למנהל ואחרי שאזין למקרה אמר שיבדוק ואולי החברה תשלח תגבור. שוב התקשרתי אחרי כמה דקות למוקד ושוב אחמד עונה ואומר לי, למה את מתקשרת שוב בקושי עברו 2 דקות".

"בינתיים", מספרת רבקה בעצב: "אנחנו מתקדמים לכיוון אירוע הגיבוש המשפחתי במירון וגיסתי המסכנה נותרת להמתין לאוטובוס 980, שאמור לצאת רק ב15:30 מהתחנה הראשונה בחזון איש ולהגיע אחרי סיום האירוע. אני שוב מחייגת ואחמד עונה לי בחוסר אדיבות משווע ושוב מסרב להעביר אותי לדרג מנהלי - ואומר שההחלטה של חברת נתיב אקספרס, היא לא לשלוח תיגבור ומצדם שבת- משפחתנו תפסיד את האירוע המשפחתי ואין להם שום בעיה שתתבע אותם משפטית".

רבקה מסכמת ואומרת: "במקום להתיישב באוטובוס הראשון שהיה אמור להגיע בעשר וחצי ולהגיע בצורה רגועה לאירוע המשפחתי, נאלצנו לעבור חוויות משפילות במשך שעות ארוכות - על לא עוול בכפנו, נתיב אקספרס היא חברה נוראית ואני מתביישת בשבילם, הם גם לא נותנים מענה לצרכים, גם משקרים במודע - ונותנים לנו לפתח ציפיות שהם ישלחו תגבור, ובנוסף, הם גם לא מוכנים להודות בטעות".

"יש כאן עוגמת נפש שאין לתאר ולשער את עוצמתה, לנוכח ההתנהלות מעוררת החלחלה של חברת נתיב אקספרס, שלעיתים קרובות מדי עולים סיפורים מזעזעים הקשורים בהתנהגות חסרת רסן של נהגיה בגיבוי מלא של החברה.

בחברת נתיב אקספרס מסרו בתגובה להאשמות שהוטלו עליהן: "קו 980 של השעה 10.30 היה מלא ולא יכל לאסוף נוסעים, בשעה 11.00 היה קו 984,בשעה 11.30 היה קו 981,קו 980 של השעה 12.00 הוא אוטובוס תיירותי שרשאי לקחת 45 איש, התמלא בתחנה הרביעית, בסרטון צולם רק החלק האחורי של האוטובוס אך לטענת הנהג בכסאות הקדמיים ישבו ילדים מתחת לגיל 5 על ברכי הוריהם והם נחשבים כנוסעים לכל דבר תמוה ועולה השאלה למה המתלוננים לא נסעו בקווי 984,981 של השעות 11.00,11.30,שהם מענה טוב לצפת גם לפי אישור משרד התחבורה.
נתיב אקספרס עומדת במקום הראשון בכל מדדי השירות של משרד התחבורה ותמשיך לתת את השירות הטוב ביותר".

כשהצגנו בפני רבקה את הטענות של נתיב אקספרס, היא השיבה: "כל הקוים האחרים לא רלוונטים משום שמחוז חפצנו היה מירון ורק קו 980 מגיע למירון. באשר לטענה, כי החלק הקדמי של האוטובוס היה עם ילדים תחת גיל 5, הינו שיקרי מיסודו, לא היו תינוקות וילדים באוטובוס מלבד בחלק האחורי שנצפה בסרטון ששם הילדים יושבים על כיסאות".

"טענת כמות הנוסעים תחת גיל 5 - לא רק שקרית מיסודה, אלא גם לא הוצגה כך בשעה הנסיעה ,לא ע"י הנהג ולא ע"י הסדרן כסירוב לעלות נוסעים,, אלא רק כי אין מקום בתא המטען למזוודות. אם הסיבה הייתה כמות ילדים תחת גיל 5 היינו אמורים לשמוע אותה במקום. די לשקר ולנהוג בציבור שמהווה אחוז ניכר מנוסעי החברה בזלזול מחפיר ולגרום עוגמת נפש של הפסד אירועים יקרים וחשובים מאוד".

תוכן שאסור לפספס
83 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
67
גם אני עברתי איתם סיפורים הם החברה הכי מגעילה בארץ
ח27.07.22
66
נהגי חברת נתיב אקספרס עושים ככל העולה על רוחם ובחברה לא מתייחסים ונותנים יד לנהגים. פעמים רבות! קו 984 הנוסע לצפת עוקף את תחנת וורשא ר' עקיבא מאחורי אוטובוס אחר שעומד בתחנה. בפעם האחרונה שנסעתי בו יום ראשון אחרי פסח חיכינו לאוטובוס של השעה 9:40 בלילה, הנהג עבר בלי לעצור בתחנה היו 7 נוסעים וכמה תינוק
בן27.07.22
65
כל מילה במקום זה פשוט גועל נפש היתנהלות שכזו עצוב שזה לא קורה רק באקספרס אלה בהרבה ערים בארץ בעיקר חרדיות
יעקב26.07.22

הצגת כל התגובות

64
זה לא החברה היחידה ולא הפעם היחידה, לאחרונה נהיה נוהל אצל הנהגים לא לעלות נוסעים למרות שיש מקום באוטובוס (אנשים הולכים וסופרים וזה לא מענין אותם...) זה קרה לי ב-597 מבני ברק לבית שמש, ב-402 מבני ברק לירושלים, זה חברות שונות וזה ממש תופעה נוראית ומזלזלת!! חייבים לעשות עם זה משהו!! אנשים עומדים בתחנות
תגובה26.07.22
63
נתיב אקספרס בהחלט חברה מזעזעת ויצא לי גם לתבוע אותם במשטרה על התנהגות מחפירה של נהגים, אולי אם כולם יפנו זה יזיז משהו
מושקא26.07.22
62
יקוב הדין את האוטובוס לא הייתי מוותרת הייתי משמיצה באינטרנט
שרי רפפורט26.07.22
61
מזעזע ומשגע אני גר בצפת 3 שנים ועברתי לרכב פרטי בושה לחברה ואם משרד התחבורה רוצה להודד נסיעה בתחבורה הציבורית שתעיף כאלה חברות ותביא אחרות שיודעת לתת שירות
פינחס26.07.22
60
נקרע הלב. הבעיה שהעסקנים החרדים נוסעים ברכב ממוזג ולא דואגים לציבור שלהם. המנוול גפני עושה עסקים עם הערבים הארורים כדי לשבת הוועדת הכבפים ולא מפוצץ אירוע כזה , למרות הכח העצום שיש לו. אסור לבחור בהם. וישמן ישורון ויבעט
מאיר27.07.22
59
אין אם מי לדבר!! זה בושות הציבור צריך לפעול!!!
בלב בוכה27.07.22
58
התח"צ בארץ הוא ברמת מינוס, יותר נמוך מהמטרו ! אנחנו קנינו רכב פרטי כדי לחסוך את כל עוגמת הנפש והעצבים הנלווים לנסיעה בתח"צ זה הגיע למצב שאם יש נסיעה רגילה ונורמלית זה נחשב לווואו גדול. כואבת את כאבם והשפלתם של הנוסע החרדי. ומתכוונת להצביע לסמוטריץ' שהיה שר תחבורה נהדר, ובאמת דאג לצורכי האזרח ולא ר
נטלי27.07.22
57
איכס מקרה מעצבן התנהגות מגעילה של הנהגים והחברה!
מואר27.07.22
56
אין אין פשוט החברה הזאת צריכה להיסגר כל יום שישי בשעות הבוקר המוקדמות כגון בשעה תשע בבוקר האוטובוסים כולם ללא יוצא מן הכלל מתמלאים עד אפס מקום בתחנה הראשונה בבני ברק ומי שלא עולה שם בתחנת בית העלמין פשוט נשאר בב"ב בשבת וכל זה אני כותב מניסיון עבר וכך גם במוצ"ש מצפת לב"ב האוטובוסים מתמלאים בתחנה מרכז
בעילום שם26.07.22
55
בבני ברק חושבים שהכל מגיע להם יותר ענוה ופשטות לא כל הנוסעים צרכים להצטופף בשבילכם,יכולתם לנסוע בכמה הסעות די די עם המגיע לי
צפת26.07.22
כשתגורי במרכז ותחווי את הזוועות האלו בעצמך את לא תגידי די עם המג
ירושלמית שנמאס לה מאוטובוסים26.07.22
מה הקשר למילים שהוצאת מפיך?? העיקר לך יש רכב... בא נראה אותך מפספס ארוע משפחתי...
שפוי27.07.22
זה לא מגיע לי, זו התחייבות החברה לספק נסיעה לכל משתמשי התח"צ. כך שאם בשעה 10:30 יש 700 אנשים שרוצים לנסוע למירון הם צריכים לספק את זה. צריך להערך, אבל אוטובוס עם מקומות שלא עוצר זה פשע, נראה אותך ממתין בתחנה מספר שעות, עם ילדים, ולבסוף האוטובוס האחרון חולף על פניך... פתאום תזכר ש"מגיע לך"...
המגיב26.07.22
54
ממש דרמה. גיבוש משפחתי נהרס כליל?? כולם ב"ה חיים ובריאים? יש עוד דרכים להגיע, מתקשרים ל*8787 ומקבלים מסלול חילופי עם אגד, אולי יותר ארוך ומסובך אבל מגיעים בעז"ה. ועוד טיפ: תורמים מטבע או שנים לקופת צדקה ביתית לפני היציאה מהבית לזכות נסיעה טובה ובהצלחה. משיח נאו!
עליזה 26.07.22
53
גם חברת קוים חברה מטומטמת וחולה עם נציגים משוגעים ונהגים חיות עוד יותר אין שום חברה נורמלית היינו אני ובעלי בצומת רמות האוטובוסים מירושלים לאלעד בכלל לא יוצאים אפילו הנציגים מדברים בצורה מגעילה ומשפילה באותו מוצש הגיעו בבת אחת 2 אוטובסים שחסמו את התחנה וקו 277 בגלל שראה שיש אוטובסים בתחנה פשוט המשיך
נוגה26.07.22
52
חבר'ה! תביעות! רק תביעות!!! לציין שעת האוטובוסים, מס' תחנה שבהן לא עצר וכל תיעוד נוסף. תובעים דרך משרד התחבורה ואפשר לקבל הרבה כסף, ובנוסף זה מרתיע את חברות האוטובוסים... זה הדרך בינתיים..
שמילץ26.07.22
51
תוכיחו ,רוצים לסחוט פיצויים , כמה? לא חייבים לכם , לכו ללמוד תורה ,
ללא שם26.07.22
צודק , לשאול בית דין אם מותר לתבוע ולהוכיח ,חרדים בזמן פנוי חייבים ללמוד, ולאלבלות ןלגבש
יעקב26.07.22
יש פה אנשים לא ראויים רואים את זה פעם אחר פעם כנראה טוקבקים ממומנים שלא אוהבים אותנו ואת תורתנו
אב 26.07.22
מה הקשר? לך לאתר חילוני ותבלבל שם את השכל.
ר26.07.22
50
תביעה על אפליה... לישכה משפטית שוויון זכויות נוסעים... לידרוש תיעוד המצלמה שיש באוטובוס... הרבה תלונות יש בנושא הנ"ל
צדקיהו28.07.22
49
כתושב מירון. מדובר בחברה נוראית לא ניתן אפילו לתאר המקרה המתואר חוזר על עצמו כדבר שבשגרה. החברה משקרת. ולחלק מהעובדים שם יש תפיסה גזענית המפלה יהודים לרעה ובמכוון. משרד התחברה מקבל אלפי תלונות ולא עושה דבר. הפרטת התחבורה הציבורית כישלון.
יאיר טולדאנו27.07.22
48
אם היה לי כוחות הייתי מארגן אוטובוסים פרטיים מתחנות קבועות בשעות קבועות
איש קרית ספר27.07.22
47
זו אינה הפעם הראשונה שמדווח על מקרה מסוג זה חברות הנסיעות לא מתגברות בהתאם לביקוש והבעיה צריכה לעלות מדרגה בין העיריה למשרד התחבורה אחרת הבעיה רק תחמיר
א.ל.27.07.22
הן לא יכולות לתגבר ללא הוראה של משרד התחבורה וגם כי אין מספיק נהגים. חברות התחבורה הציבורית כפופות להוראות משרד התחבורה. הכסף שאתם משלמים הולך ישירות למשרד התחבורה. אם חברה תוסיף אוטובוס לתיגבור ללא אישור משרד התחבורה, בהנחה שיש לה בכלל אוטובוס ונהג פנויים, הנסיעה תהיה על חשבונה והיא לא תקבל כסף
אריאל30.07.22
46
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יודעת למה אבל הסיפור גמר אותי מצחוק... חחחח
חביבה27.07.22
45
הם שוטים גדולים, הם מזיקים רבים וטובים , ולא מעלים ללא כל סיבה וראיתי זאת כמה וכמה פעמים. עוול בל יתואר ילדים , משפחות , ערב שבת, מוצא"ש, לחצים עניינים, חיידרים למחרת ועבודה בזמן,, כל זה לא אכפת להם מעניין את הסבתא שלהם . לענ"ד הפתרון רק תביעה רצינית מכמה אנשים שחוו זאת . תודה רבה
א.מ.27.07.22
44
יש בידי סרטונים נוספים כאלה, כל פעם שאני עולה לאוטובוס, והנהג לא עוצר בתחנה שיש בה אנשים שרוצים לעלות אני מסריט את כל מקומות הישיבה כולל את תגובתו של הנהג שלא תמיד מגיב... בלי שהיה קרוב משפחה של אף אחד, שלחתי לחברות ולכולם יש תשובה ברורה... הנוסעים אשמים. ב"ה קניתי רכב... ומשתדל מאוד לאסוף תרמפיסטי
המגיב26.07.22
43
חוצפההההההההההההההההה
יעל26.07.22
42
מנסיון: נתיב אקפרס זו חברה פח אשפה. פשוט גועל נפש! נהגים שנוסעים כמו ילדים מופרעים, בטלפון לבירור קווים בקושי אחרי חצי דקה מתעצבנים עליך למה התקשרת, פשוט חברה ערבית ומושחתת שצריכיה להעלם ממנו כמה שיותר מהר! כל יום שהיא פה זה פשוט בזיון לתחבורה הציבורית בישראל! אמת שצריך לעשות תביעה מרוכזת נגד ההתנה
שלום26.07.22
41
תתבעו ותקבלו כסף ככה תהנו מהכסף לפחות שימשיכו עם השטויות שלהם זה יעלה להם ממון
יוסי26.07.22
40
שקלתי לתבוע אותם ואספתי את כל החומר שהיה לי נגדם... ממליצה לך להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, עוד חצי שנה יטפלו בזה ויקנסו אותם אולי
ללא שם26.07.22
39
מן הסתם זה נהג ערבי,תדעו לכם שזה בכל מקום הם רואים אנשים בתחנות ולא עוצרים,מדלגים תחנות,מעלים בני מינם בלי לתקף כרטיסים,בקיצור אינתיפאדה בתחבורה,ואין עם מי לדבר,לא במשרדים ולא עם מבקרים כי גם הם ערבים,אלו פירות ההפרטה שהמדינה הזו אימצה אין אחריות לכלום,אבל מיסים:בטח שתשלמו !!!
אזרחים מזוכיסטים26.07.22
38
זה בעיה של החכים החרדים שלא עושים כלום!!!! כלום!!! סמוטריץ תמיד עזר לנו כשהיה שר
אליהו המרה נציג קהילת ארגנטינה26.07.22
37
גועל נפש של חברה ומדינה וגועל נפש של מגיבים מאוד מסימים פה.
ר26.07.22
36
עד שלא יהיה מוקד שיקבל תלונות מיידית עם סמכות לכפות על חברה להוציא אוטובוס מיידית לא יהי פיתרון
יאיר26.07.22
35
ישראל היא מדינה ערבית. מה לך כי תליני - התרבות כאן כמו בפקיסטאן והכל בעידוד התקשורת וההון שלטון
צבי יהודה26.07.22
34
נגמרו הצרות זה שטויות לא מעניין
שמעון26.07.22
33
נתיב אקספרס חברה מרושעת כל מי שנסע ערב חודש למירון חוה ויודע את ההשפלה כבר שנים שרומסים את זכיות הציבור
מ.יו 26.07.22
32
מזמן לא רואה את התח"צ כאופציה באפריקה יותר טוב מפה העיקר הקמפיין
יוסי26.07.22
31
כן ממש האוטובוסים האלה ממש קשה איתם ואח"כ אומרים שצריכים לדרבן את העם להשתמש בתחבורה ציבורית קודם שהיה אח"כ נבדוק אם לעלות
ברכה26.07.22
30
בס"ד רק רכב פרטי. לא נוסעים בתחבורה ציבורית. העיקר כל היום מטיפים לנו בכירי השרים ובכירי משרד התחבורה לנו לנסוע בתחבורה ציבורית. הם בעצמם לא נוסעים בתחבורה ציבורית.
הצדיק ממדינת סדום26.07.22
29
מסכים עם כל מילה! ההתנהגות שם מחפירה מתחת לכל ביקורת!!! הייתה צריך להגיע לצפת לאירוע משפחתי והגעתי אחריו.. בושה
מסכים26.07.22
28
כל יום חמישי וכל ערב ראש חודש אותה בעיה מירושלים מוציאים רק אוטובוס אחד לפני שבועיים ביום חמישי האוטובוס היה מלא בתחנה הראשונה והוא לא עצר בשום תחנה בתחנות חיכו אנשים עם תינוקות וזה לא מעניין אותם מתקשרים והם אומרים שהם ישלחו תגבור ולא עושים את זה הם רק מזלזלים בציבור החרדי
אבי26.07.22
27
בהחלט לא נעים, אבל מה מחפיר בזה? האוטובוסים יוצאים לפי לוח זמנים. כאשר האוטובוס מלא, אי אפשר להעלות יותר נוסעים. ככה זה בתחבורה ציבורית. לפעמים אוטובוס נוסע חצי ריק ולפעמים אין מקום לכולם.
רפאל26.07.22
26
ככה זה בנתיב אקספרס. כמה וכמה פעמים שאין מקום באוטובוסים לצפון ואומרים לך תחכה לקו הבא.. פעם כשחיכתי בגשם מ4 בצהריים עד 11 בלילה כשכל פעם האוטובוס מלא ואפילו לא עוצר בתחנה התלוננתי למשרד התחבורה הבנתי שאיןעם מי לדבר... אולי משהו ירים את הככפה ויטפל בזה.. לדעתי צריך תיעוד וידאו וללכת עם התיעוד למבקר
משה26.07.22
25
לפי ניסיוני כנהג אם יש לך תיעוד ניתן לתבוע את הנהג בבית משפט רק זה יעזור כמה כאלו תביעות מוצלחות יתן הרתעה בקרב הנהגים והדבר יטופל הכי טוב שיכול להיות
נהג בתחבורה ציבורית26.07.22
24
בלה בלה בלה
אני26.07.22
23
יש בלגן גדול בתחבורה ציבורית כיון שאין שום פיקוח .לא על השעות,טיב בטיחות האוטובוסים,צורת המהיגה שלהם..וכאשר מתלוננים זה לדבר לקיר.יש חהם גב ממשרד התחבורה,גם לרכבת ישראל
ללא שם26.07.22
22
למה לא תובעים??? רק ככה החברה ההזויה והמזלזלת הזו תבין לתבוע לתבוע לתבוע!!!
למה לא תובעים???26.07.22
21
לא אכנס מי צודק אבל אם יש לך אירוע חשוב במירון מה חשבת??? שתצליחי לנהל את כל העולם מהסמרטפון שלך??? יש מוניות ספיישל,יש קווי אוטובוס נוספים, יש רכבות, ניתן לסוע בשני אוטובוסים דרך חיפה/קרית שמונה/צפת/טבריה, יכולת להזמין טנדר אלא מה ?? את רצית להרויח כמה גרושים וגם לנתיב אקספרס היו אנטרסים משלהם ואת
איש קרית ספר26.07.22
?? רפו"ש אחשלי...
מה הסיפור?26.07.22
20
סליחה אבל אני לא מסכים. חברת סופרבוס הייתה זוועה אוטובוסים שלא יוצאים בכלל היום סוף סוף חברת נתיב אקספרס לא קרה פעם אחת שלא יצא אוטןבוס שחיכיתי לו. בנוסף קו324 לקרית גת עשה פעם טעות ונסע במסלול אחר התקשרתי והנהג חזר ואסף אותנו התנצל ואמר שהוא טעה. תמיד נאמר שלא טוב לנו
אחד מבית שמש26.07.22
מכיר את הנהג, נהג יהודי חוץ מזה בית שמש אקספרס היא לא נתיב אקספרס, אותם בעלים אבל מנהלים שונים וד"ל
אחד מקרית גת27.07.22
19
יש בלגן גדול בתחבורה ציבורית כיון שאין שום פיקוח .לא על השעות,טיב בטיחות האוטובוסים,צורת המהיגה שלהם..וכאשר מתלוננים זה לדבר לקיר.יש חהם גב ממשרד התחבורה,גם לרכבת ישראל
ללא שם26.07.22
18
בהחלט הכעס ויותר מכך התסכול הם עצומים מאוד. ההרגשה שלא סופרים אותך היא זוועתית אתה מול גוף שאמור לתת לך שירות ומבחינתו אתה אפילו לא גרגיר חול. נורא. וכמובן שלהפסיד אירוע שחשוב לך בגלל תחבורה לקויה זה כאב לב גדול. אבל ופה נכנס אבל גדול אסור לציבור שלנו להיות כמו עדר כבשים שמזלזלים בו. אנחנו יודעים שכ
חנטריש26.07.22
17
לצערי התחבורה הציבורית היא ממש חר......................
התפרן26.07.22
למה אתה קורא לעצמך התפרן אני רואה אותך בהרבה תגובת וממש מעניין אותי
אני26.07.22
16
לתבוע את הנהג אישית ואת החברה
קובי26.07.22
15
אני בחור מחו''ל שלמד בישיבה בירושלים, היה לי אירוע באזור המרכז ולאחר שסיים בלילה מאוחר לא היה לי איך לחזור, והיה הסעה לטלזטון,אמרו לי שאני יכול להצתרף וישירו אותי באחד המחלפים לכיוון ירושלים ומשם עוברים אוטובוסים גם בשעה מאוחרת, אז התקשרתי לקו שבודקים את התחנות ואמרו שיש קו של נתיב אקספרס שמגיע בערך
משה26.07.22
מסכים עם כל מילה
אחד מקרית גת27.07.22
14
נכון שבאוטובוס תיירות אסור לקחת בעמידה וכל ילד נחשב הנוסע אפילו אם הוא יושב על ברכי ההורים. בכל אופן אם יש לכם סירטון של כל האוטובוס ושרואים בו שאין יותר נוסעים מהמוצר ניתן לשלוח מכתב תלונה מפורט למשרד התחבורהעם ההוכחות המתאימות ועל פי רוב משרד התחבורה ידאג לכם לפיצוי מתאים. בלי קשר חברת נתיב אקספר
משה26.07.22
13
מירב מחרלהלי אומרת שאוטובוסות ואטובוסים זה לפראיירים
מירב26.07.22
ולפראייריות
שכחת להוסיף26.07.22
12
תיפנו לגפני שידבר עם הידידת נפש שלו מירב מיכאלי
חבד 26.07.22
11
מצויין תמשיכו לעלות את הנושא אני מאמין לך בכל מילה. תגובה של החברה ממש לא עניינית. ילדים בגיל 5 יו"ש, עם על ההורים וכו מה הקשר יש מקום באוטובוס אז עולים. תגובה ממש שקרית.
יויו26.07.22
10
קניתי רכב אך ורק בגלל אי האימון שיש לי על התחבולה הזיבולית (התחבורה הציבורית) המדינה המפוארת שלנו מעלה את מיסי הדלק והרכבים בכדי לעודד את הנסיעה בתח''צ , ואיזה פנים יש לזה אבא שלי נוסע כל יום מירושלים לב''ב לעבודה וחזור , הוא אומר לי שעל כל יום הוא יכול לכתוב ספר שלם על המסכת היסורים ועוגמת נפש שהו
נוסע מתוסכל 26.07.22
9
חברה מזעזת עם שירות לקוחות זוועה . לפני כחודשים הייתי צריך לנסוע מירושלים לצוות לצורך ראיון לקבלת ללימודי רפואה . החברה שלחה אוטובוס תקול שהוריד את כל הנוסעים בדור אלון בכביש 6 והמתנו במשך 59 דקות לאוטובוס חלופי . כמובן שאיחרתי לראיון החשוב מה שגרר עוגמת נפש עצומה . החברה אפילו לא מוכנה להחזיר את על
סטודנט 26.07.22
8
חברת נתיב אקספרס הינה החברה הגרועה ביותר במדינה , זה לא מקרה ראשון וגם לא אחרון , ככה זה כשחברה נבחרת פוליטית מהמגזר
מיקי26.07.22
7
דברים בכל יום כאלה קורים באלעד בחברת קוים ובאוטובוסים פרטטים שהם מביאים לא נעים לומר את האמת, אבל רק בתקופה הקצרה שסמוטריץ היה שר התחבורה, היה עם מי לדבר את החכים החרדים וראש העיר וכל ועדות התחבורה באלעד, זה לא מעניין
תושבת אלעד26.07.22
נכוןןן חברה פחח הפחים מטומטמת כל החברה הזאת תתעודדי הם עפים ממנו
נוגה26.07.22
6
בכיינות לא במקום. כתבה שלילית ולא מענינת.
משה26.07.22
תגובה שלישלית לא עיניינית.
כ26.07.22
רואים שאתה לא נוסע בתחבורה ציבורית אותנו זה ממש מעניין
אב26.07.22
5
חברה פה אשפה. נהגים רעים שלא ברא השטן (בתחרות עם אגד על התואר), ושלא לדבר בכלל על כך שאין מענה ואם כבר יש אז הוא מזלזל. אחרי זה מצפים שאנשים יצרכו פחות רכבים כאשר אין פה חברת תחבורה אחת שמתפקדת כמו שצריך והכל בחסות המדינה שלא עושה כלום בנידון.
דוד26.07.22
4
דוגמה למה שהוזנח ע"י החכי"ם החרדיים, בתקוה שאולי יתעוררו מתישהו
ז'וז'ו זלמנוביץ26.07.22
3
כנהג אוטובוס, לא ראיתי שום הגבלת נוסעים בשום אוטובוס. יש רק הגבלת נסיעה בעמידה באוטובוס תיירים, אבל בכל 55 מקומות יושבים
נהג26.07.22
2
תבןאו למודיעין עילית תראו מה זה שירות של קווים מה זה באמת התנהגות שלוחת רסן
צריך לעשות משהו 26.07.22
1
לסמוך על זה שהנהג יעלה את יתרם בתחנה אחרת, בשביל גיבוש משפחתי, לא דבר חכם לעשות. לומדים בדרך הקשה, לצערינו.
יצחק26.07.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תרבחו ותסעדו 

בראשות הראשל"צ: חגיגת המימונה המסורתית בעיריית אלעד 

חיים רוזנבוים | 02.05.24