כיכר השבת

הותר לפרסום

זה שמו של החשוד בהיעלמות משה קלינרמן

סלומון אברמוב בן 35 מירושלים הוא אחד החשודים שנעצר בחשד למעורבות היעלמותו של הנער משה קליינרמן. על כל שאר פרטי החקירה עדיין יש צו איסור פרסום (חדשות חרדים)

59
חיים גולדברג | כיכר השבת | כ"ט בתמוז | 28.07.22
זה שמו של החשוד בהיעלמות משה קלינרמן
(צילום: דוברות המשטרה, יכ"ל, באדיבות המשפחה)

סלומון אברמוב, חרדי בן 35 מירושלים, הוא אחד החשודים שנעצר בחשד למעורבות היעלמותו של הנער משה קליינרמן. על כל שאר פרטי החקירה עדיין יש צו איסור פרסום.

עוד רועי אטיאס שמיצג את החשוד מסר בתגובה: "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. אין לי צל של ספק שבסוגיית ההיעדרות מרשי ינוקה מכל חשד בזמן הקרוב".

כזכור, יותר מ-100 ימים, 2,400 שעות, 144 אלף דקות - חלפו עברו להם, מאז הנער החרדי אברהם משה קליינרמן, בן ה-16, נעלם מבלי לשוב ולביתו ומבלי להותיר אחריו עקבות. ולמשטרה עדיין אין קצה חוט לפענוח התעלומה הנוראית.

  • רוצים לסייע בחיפושים אחר מוישי?>> לחצו כאן

שעת ההיעדרות, על פי הידוע עד כה היא בין השעות 20:00 ל-22:00, במוצאי השבת של שבת מברכין של חודש ניסן, כ"ג באדר ב', שבת בה קראו את פרשת "שמיני", שבת פרה, אז, מוישי נראה בפעם האחרונה במירון, ומאז נעלמו עקבותיו. לשבת הזאת, במירון, נסע מוישי עם חברים ביום שישי, ערב שבת. אז, הוא עוד התקשר לאמו גיטי קליינרמן ועדכן שהגיע למירון והכל בסדר.

התיעוד האחרון ממצלמות האבטחה באזור שתיעדו את מוישי, הוא מסמוך לציון הרשב"י, בצהרי יום השבת. במוצאי שבת, הוא לא התקשר לביתו לעדכן שהכל בסדר, כך שהשיחה בערב שבת היתה השיחה האחרונה עם הוריו.

מוישי קליינרמן

מאז, במשך 100 ימים, אין למשפחתו, להוריו, לאחיו ואחיותיו, שמץ של מושג היכן מוישי נמצא, מה מצבו או מה קרה איתו. למשטרה, שחוקרת את הפרשה, אין קצה חוט או פריצת דרך בחקירה.

בבית המשפחה במודיעין עילית שוהה משפחתו של מוישי, כשהיא יושבת ומצפה. כל דפיקה בדלת, כל צלצול טלפון, מקפיץ אותם, נוטע בהם תקווה מחודשת - אולי זה מוישי? האם זו הבשורה על מציאתו של בנם האהוב? אך שוב ושוב האכזבה מכה בהם, והציפייה שמשמשת בערבוביה עם הלא נודע - הופכת לקשה מנשוא.

השתלשלות החקירה

ההודעה הראשונה של המשטרה על היעדרותו של מוישי, יצאה עשרה ימים לאחר ההיעדרות, שכן בתחילה המשפחה לא מיהרה לדווח, שכן לא חששה שמשהו לא כשגרה. רק כעבור תשעה ימים פנתה המשפחה למשטרה וזו מיהרה להוציא הודעה לציבור, בבקשה לעזרה בחיפושים אחר הנער הצעיר. וכך, מלאכת החיפושים אחריו הפכה קשה יותר שכן מרבית הנעדרים נמצאים בשלושת הימים הראשונים שלאחר ההיעדרות, וכאן, ימים יקרים של חיפושים הלכו לאיבוד.

המשטרה, בהודעתה, דיווחה כי הוא "נראה לאחרונה בתאריך 25.3.22 באזור מירון", ופירטה את תיאורו: "מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. תיאור לבוש: לבש חולצה לבנה ומכנס בצבע כהה".

ההורים פונים לציבור, חודש אחרי ההיעלמות (צילום: מנחם קולדצקי)

מאז, אתר 'כיכר השבת' מלווה את הפרשה ומדי כמה ימים דיווח שוב על ההיעדרות בבקשה לעזרת הציבור. כעבור חודש, יצאה המשפחה לראשונה בהודעה מצולמת לתקשורת, שפורסמה לראשונה ב'כיכר השבת' ועוררה הדים נרחבים, בה התחננו בפני הציבור להפיץ את תמונתו ולסייע לארגוני החירום וההצלה בחיפושים אחר בנם שנעדר.

אביו של מוישי אמר: "אברהם משה היקר שלנו, אנחנו כבר 34 יום מאז שפעם אחרונה דיברנו איתך בטלפון, אנחנו מודאגים מאוד, אנחנו לחוצים מכל דפיקה בדלת ומכל טלפון, איפה אתה נמצא?? תראה אות חיים!! כל ארגוני החירום, אנא תעשו משהו ותעזרו לנו, תהפכו את כל הארץ למצוא את הילד שלנו, אנחנו ממש מחכים כל רגע".

אמו של מוישי אמרה למצלמה: "אני לא מבינה איך יכול לקרות דבר כזה, הילד נעדר 34 ימים ויש עדיין אנשים במדינת ישראל שעדיין לא יודעים שבננו בן ה-16.5 נעדר, בבקשה תפיצו כל אחד לעשרה חברים, יש לנו ארץ קטנה, ואנחנו חייבים למצוא אותו".

"יצא במוצאי שבת עם מישהו"

כעבור 54 ימים מאז ההיעדרות, גיטי קליינרמן, אמו המודאגת, שוחחה עם 'כיכר השבת' וסיפרה על הדאגה העמוקה לגורל בנה. "לא היה לו בעבר אף פעם שהוא יצא ולא היה מעדכן אותנו כל כמה שעות מה קורה איתו", היא סיפרה ושחזרה: "זה היה יום שישי, לפני 54 ימים. אברהם משה נסע לשבת מברכים של חודש ניסן במירון, הוא אמר שהוא נסע עם חברים ובגלל שאין לו טלפון, הוא נתן מספר טלפון של חבר ושהוא יהיה בקשר איתנו".

"במוצאי שבת הוא לא התקשר. עברו עוד שלושה ימים והוא לא יצר קשר ואנחנו נכנסו ללחץ", סיפרה גיטי, "יום שישי, שבוע אחרי, כבר שבוע שהוא לא מתקשר, אמרתי לבעלי שמשהו פה קרה, והתחלנו לחפש אותו. עירבנו את המשטרה, לאט לאט המשטרה נכנסה לתמונה, לקחנו חוקר פרטי שינסה לאתר אותו בגלל שהמשטרה גררה רגלים".

החיפושים בשטח אחר מוישי (צילום: דוד כהן / פלאש 90)
מוישי קליינרמן

האם הוסיפה וסיפרה כי "החברים שהיו איתו בשוק, הם לא יודעים מה קרה, הם מספרים שהוא יצא במוצאי שבת עם מישהו, אבל אנחנו לא יודעים באמת מה קרה. התחושות קשות, אם לא האמונה לא היינו מחזיקים מעמד. אנחנו חוששים שהוא נחטף, גם אם לא על רקע לאומני אז על רקע אחר. אני מכירה אותו, זה ילד של בית, לא היה לו שום סיבה לא ליצור קשר. המשטרה אומרת לנו שאם הוא היה חטוף היו מבקשים כופר, לא הביאו מספיק כוחות לסיפור".

כבר אז, ביקשה האם והתחננה שלא יפיצו שמועות שקריות - אך הרשתות החברתיות הפכו לכר פורה לקונספירציות וסיפורים דמיוניים. "אנחנו מתחננים", אמרה גיטי, "העזרה של הציבור חשובה, הרבה אנשים מפרסמים שהוא נמצא בזמן שזה לא נכון, זה רק מעלה לנו את החרדה, הילדים בבתי ספר של הילדים שלי כל הזמן מדברים על זה, היום התקשרו מהבית ספר שהבן שלי בוכה, אמרו שהבת שלי בוכה שמצאו את אח שלי, זה היה קשה וזה לא נכון, זה מסר לציבור להפסיק להפיץ שמועות לא נכונות".

מוקם צוות חקירה מיוחד

81 ימים לאחר שנעדר, בעקבות לחץ ציבורי ותקשורתי גדול בהובלת 'כיכר השבת', הקימה המשטרה צוות חקירה מיוחד לחיפושים אחר הנער האובד. את הצוות מובילים אנשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י, כשהם מתחקים אחר כל בדל של מידע בניסיון להבין מה עלה בגורל הנער החרדי. לחקירה שותפים קצינים ממספר מחוזות במשטרה, כך שכל בדל של מידע שמגיע למשטרה - נבדק היטב

כעבור מספר ימים, הודיעה המשטרה כי "משטרת ישראל ממשיכה כל העת בחיפושים אחר הנעדר אברהם משה קלינרמן. מיום קבלת הדיווח בתאריך 4.4.22 משטרת ישראל פועלת על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו". את הקושי באיתורו, הסבירה המשטרה כי "במקרה של משה עד כה לא נמצא אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנקודות רבות בארץ בהם יכול היה להימצא".

87 יום להיעדרות; גיטי קליינרמן, בדיון בוועדה (צילום: דוברות הכנסת)######MIDEO:https://kikar-vod.streamgates.net/kikar_vod/684546.smil/playlist.m3u8###IMAGE: /data/auto/flv/thumb/hd/2zsfw2zw.jpg###DAR1.78###TEXT{החיפושים בשטח אחר מוישי (צילום: דוברות המשטרה)

היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן, שכן גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום. בנו של אילוביץ הצטרף בימים האחרונים לכוחות בשטח הר מירון וסייע בחיפושים.

במסגרת חקירת היעלמותו של משה קליינרמן, במשטרה בודקים כל כיון חקירה. עוד לפני הטלת צו איסור הפרסום בשבוע שעבר, במשטרה בדקו כמה כיווני חקירה שנחקרו - אך אלו לא הובילו להתפתחות משמעותית לה הם ציפו.

החיפושים בשטח אחר מוישי (צילום: דוד כהן / פלאש 90)
החיפושים בשטח אחר מוישי (צילום: דוד כהן / פלאש 90)

ל'כיכר השבת' נודע כי ימים אחרי ההיעדרות, ועוד לפני שהמקרה עלה לסדר היום הציבורי, במשטרה בדקו חשד מסוים, אבל כשהדבר לא הוביל לממצאים חדשים, החוקרים ניסו להתקדם לחשדות אחרים.

מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי, הגיע אתמול לבית משפחת קליינרמן לשיחה עם ההורים של מוישי ועדכן אותם על פעולות החקירה המבוצעות בתיק. לאחר מכן, סיפרו הוריו לכלי התקשורת כי עדיין אין קצה חוט בפרשה המסתורית.

  • רוצים לסייע בחיפושים אחר מוישי?>> לחצו כאן
תוכן שאסור לפספס
59 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
37
מסכנים המשפחה... בוא נארגן קרן צדקה עבורם
ללא שם31.07.22
36
לבדוק במסגרות ומוסדות ציבוריות ... אולי נחבל אבד הכרה נלקח לבי"ח ואין דורש!!!
אהרון29.07.22
היית אדיוט עוד לפני הקורונה?
גיטל29.07.22
35
מה זה משנה שיחזור בריא ושלם
שילת28.07.22

הצגת כל התגובות

34
החברים של מושי לא חשבו שמשהו לא בסדר באותו שבוע שהוא לא היה איתם ולא חזר הביתה? איזה חברים הם? אולי הם קשורים להעלמות שלו אך אחרי שבוע נזכרים לברר איפה הילד? ואך החברים לא שמו לב שחבר שלהם לא חוזר איתם? הם חזרו בלעדיו? זה אומר דרשיני
שרפץ28.07.22
ממש נכון!
הדס31.07.22
טיפש מטופש שונא חרדים עוף לאתר וויינט
לילי29.07.22
33
אם הילד מעדכן על מיקומו כל כמה שעות, איך אפשר לומר באותה הנשימה שההורים לא דאגו במשך שבוע ולכן לא דווחו
ללא שם28.07.22
32
בס''ד אז אולי הוא מוחזק בירושלים חי? או שאולי הוא נמצא לא רחוק מההורים שלו? שיחפשו בערים נוספות ולא רק במירון.
אולי28.07.22
31
אני חושבת שאיח משהו טוב בזה שפירסמו את שמו של החשוד... כי הוא חשודדד!!!!וזה בכלל לא בטוח הוא!!! מסכנה המישפחה .... בטח עכשיו היא סובלת
ננושקה28.07.22
30
רק אחרי 10 ימים???? אני בעשר ימים מגיע להונלולו
אביב28.07.22
29
למה פרסמו את השם..מוזר אם לא היה חשד מבוסס לא היה מפרסמים את השם או שאני טועה ? במה תלוי התרת פרסום השם..אבל גם מנגד המשטרה והמסייעים..נמצאים באיזשהי מצוקה שאין קצה חוט שהמצב לא ברור ברמות הכי גבוהות שיש ולפעמים לצערי אני אומר ידועים מקרים בהם לקחו אדם הלבישו עליו האשמות וכו..העיקר לסגור את התיק ולס
ע.מ28.07.22
לפעמים מפרסמים כדי ליצור עליו לחץ מכל הסביבה שלו...
אברהם31.07.22
28
למה למען ה' מפרסמים שם של בן אדם לפני שבטוחים שזה הוא זה ממש פגיעה בבן אדם
למה28.07.22
ממש נכון.. עוול לעשות ככה פשוט נראה שהתקשורת רוצה לפרסם כל שביב מידע שטותי ושולי שקשור לסיפור כי היא יודעת שיכנסו לכתבה המונים.. הלוואי שימצאו אותו כבר בריא ושלם..
נחמי29.07.22
27
מה יעזור לי השם שלו - להרוס עוד משפחה? איזה הגיון יש בפרסום הזה?
שרה28.07.22
חשוב לפרסם את השם, כי אם יש מישהו שיודע דבר מה לגביו, ראה אותו בצפון בתאריך וכדומה. או שמכיר ארוע אחר שהיה איתו... שיגידו!!!
משה צדוק28.07.22
צודקת בכל מילה!
ננושקה28.07.22
יש היגיון כשכיוון החקירה מבוסס. יכול להיות שאנשים שמכירים את האדם הזה יודעים על מעשים אחרים ועכשיו יפנו לדווח, למשל. יכול להיות שאנשים שנפגעו ממנו בעבר יקבלו אומץ לפנות. זה לא אומר שהוא ודאי אשם, אבל אם מפרסמים כנראה יש עניין בפרסום גם.
חושבת ש28.07.22
26
באלי לתת לו מכות רצח ולענות אותו קשות את סלומון אברמוב הזה. תנו לי אותו אני אטפל בו בזבל הזה. תפרסמו תמונה שלו כבר לכל הרוחות שיהיה הד ציבורי שישקשק
שי28.07.22
אתה יודע בוודאות שהוא אשם? ובמה?
תוהה28.07.22
סתום תפה אתה בכלל לא יודע מי זה ואם בכלל זה נכון שעצרו אותו יכול מאד להיות שהוא חף מפשע
גכבהעני28.07.22
25
איך נותנים לפסיכופטים להסתובב חופשי... הוא דקר לפני 13 שנה בישיבה של הרב קוק ולא טיפל בעצמו...
ללא שם31.07.22
24
כמו שהיה אצל תאיר ראדה והרוצח הסתובב חופשי עד היום שחלילה לא יחשדו בכשרים תתפללו לאמת... השיבה שופטינו...
נקוה שהמשטרה לא מלבישה את התיק28.07.22
יא מושפע מסרטים...
א.ח29.07.22
23
משהו פה חשוד עם ההורים, למה רק אחרי שלושה ימים נכנסו ללחץ ורק אחרי שבוע עירבו את המשטרה?
מישהו28.07.22
תנסה השתל מח, אולי יעזור לך....
גוד ביי29.07.22
22
שימצאו אותו כבר בעזרת השם בריא ושלם!!!!!!!!!!
שש28.07.22
21
חייבים לעדכן את הציבור...זה ילד של כל עם ישראל
אמאלה.28.07.22
20
חלאסלומון הדג תגלה לחוקרים איפה קברת אותו אחרי האוns והחניkה....
ללא שם31.07.22
19
שבכ צריך לטפל בו עם שיטות של שבכ
ACF28.07.22
18
אבל מה עם הילדדדדדדד?!??!? יא אללללההההה אי אפשר כברר ככההההה
ההה28.07.22
17
זה ההוא המשוגע ממירון שאיים בעבר על אנשים עם סכין ?
מי זה28.07.22
16
רק שלא ייצא מזה חילול השם מכל הפרשייה הזאת
ישי 28.07.22
חילול השם בני שלך ממתי פושעי לעברייני כנופיית המשטרה נאמנים עליך??? שכל של ציפור יש לך
רומן זדורוב29.07.22
15
חלאס תגלה לחוקרים איפה קברת אותו אחרי האוnס והחניקה....
ללא שם31.07.22
14
מה כבר יכול להיות? על רקע אחר...סחר בסמים ובאלגן הסתבכות עם כסף שחייבים לשוק האפור. לצערנו כבר הרבה נפלו בפח הזה בצמביר החרדי יזה לא סיפור ראשון של היעלמות. נקווה שכאן הוא יסתיים בסוף טוב בע"ה
דני28.07.22
נער בן 16, איזו הסתבכות עם השוק האפור??
דבש, ירושלים29.07.22
13
שיתפסו כבר מישהו לא משנה מי. העיקר שהצדק ייעשה
שופט28.07.22
אם זה לא משנה מי אולי תתנדב למטרה זו?
לשופט29.07.22
12
תגלה לכולם איפה קברת אותו אחרי ה... והחניקה...
ללא שם31.07.22
11
סלמון הוא צדיק אני למדתי איתו בישיבה מקפיד קלה כחמורה
זכריה 28.07.22
לצערינו ישנם אנשים טובים שדעתם נטרפה עליהם ומסוגלים לרצוח בלי חמלה
פסיכולוגית07.08.22
חחחחחח טוב
דודו29.07.22
אולי הוא השתנה במשך השנים הרבות ?.
לזכריה29.07.22
10
יואו אם פרסמו את השם שלו כנראה שיש איזה כיוון וגם נקווה שלא יהיה חילול ה’ למה לפי מה שנראה פה שיהודים הם אלו שעסקו בפשע נקווה שלא רצחו אותו כבר לא יודעים מה לחשוב השתגענו
שב 28.07.22
9
לח
ללא שם31.07.22
8
סלומון אברמוב הוא צדיק
...28.07.22
השאלה היא לא אם הוא צדיק אלא אם יש לו קשר להעלמות של מוישי. זה אדם מוכר? בתפקיד?
מישהי28.07.22
7
מזעזע מה זה יכול להיות????
ריקי28.07.22
6
מעניין מאוד אם יש קשר בין קליינרמן למשה אילוביץ... נשמע כמו רצח מזעזע של פסיכופט מסוכן חסר מעצורים מבלי לחשוד באף אחד שהוזכר כאן...
ללא שם31.07.22
5
בימים האחרונים,הייתה לי הרגשה שזה יהיה או יהיו יהודים.... פשוט לא רציתי שההורים ידעו מזה. נקווה שזה יהיה סוף הפרשה וימצאו את מוישי בריא ושלם....חודש טוב.
ענת28.07.22
מה ההרגשה שלך תוסיף לעניין חח צריכים הוכחות וראיות!
תוהה28.07.22
הנה עובדה.. יהודי או יהודים. פשוט חילול ד'. כמה מכירים אותו...מה הוא אברך,רב מה???
ענת29.07.22
4
ראיתי בחור עם התנהגות מוזרה ומחשידה ליד מוסיוף כמה ימים לפני ראש חודש ניסן הולך מבוהל ומפוחד הולך חוזר הולך חוזר עם מבטים מפחידים בעיניים ולא הבנתי מה עובר על הבחור הזה, חשדתי בהתנהגות המוזרה של הבחור והתמונה שלו צרובה לי בראש שפרסמו את תמונת הנעדר הבנתי שזה ככל הנראה הוא עכשיו שפרסמו את שמו של ה
שניאור29.07.22
3
שילכו כפרה על מוישי
איזה בושה 28.07.22
2
לקח למשטרה שלושה חודשים להתייחס לענין ברצינות, וגם זה אחרי לחצים גדולים, עכשיו הם מנסים לטהר את שמם
אחד29.07.22
1
"90% מהנעדרים נמצאים תוך שעות 24 שעות. עד יומיים שלושה אנחנו מגיעים ל- 95% נעדרים. יש בין 6 ל- 10 נעדרים שלא מצליחים לאתר בשנה". בואו נדייק: 90% מאלו שמדווחים כנעדרים - חוזרים לבד תוך 24 שעות. 5% נוספים - חוזרים תוך מספר ימים. כל השאר - נעלמים המשטרה לא עושה כלום, מצידם שילכו כולם לעזאזל, רק הכסא וח
אחד29.07.22
קל להקליד מילים. בסופו של דבר במציאות הריאלית שבה יש משאבים מוגבלים, חייבים לקבוע סדר עדיפויות. אפשר להשקיע מיליונים בחיפוש כל אחד מהנעדרים, השאלה היא על חשבון מה.
יעקב, בית שמש29.07.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 01.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם