כיכר השבת

גוש הימין יוצא למלחמה

טלטלה במערכת הפוליטית: בג"צ פסל את דרעי מלכהן כשר; "חוסר סבירות קיצוני"

שופטי בג"צ קיבלו את העתירות נגד מינוי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לתפקיד שר בממשלת נתניהו השישית | ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייצטרך לפטר את דרעי מתפקידו בממשלה | הקואליציה תקדם חקיקה מהירה בניסיון להשיב את דרעי לשולחן הממשלה | וגם: מי יחליף את דרעי? - והתגובה של בנו, ינקי (חרדים)

93
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ה בטבת | 18.01.23
אריה דרעי, שעה קלה לפני פסיקת בג"ץ
אריה דרעי, שעה קלה לפני פסיקת בג"ץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

טלטלה בגוש הימין ובקואליציית נתניהו: 10 שופטי בג"צ מול אחד קיבלו היום (רביעי) את העתירות נגד מינוי יושב ראש ש"ס, ח"כ אריה דרעי, לתפקיד שר הפנים והבריאות בממשלת נתניהו השישית.

הנימוק של השופטים לפסילת דרעי - הוא "חוסר סבירות קיצוני", השופטים הורו לראש הממשלה בנימין נתניהו להעביר אותו מתפקידו.

בהכרעה של השופטים נכתב: "בשל צבר הרשעותיו הפליליות של דרעי וכן בשל המצג שהציג בפני בית משפט השלום, לפיו הוא פורש מהחיים הפוליטיים, והתנהלותו לאחר מכן, מן הראוי לפסול אותו".

כעת דורשים בש"ס לקדם חקיקה מהירה שתמנע מבג"צ לעסוק ב'עילת הסבירות' ולקדם חוקים נוספים בכדי להחזיר את אריה דרעי לשולחן הממשלה.

שעה לפני הכרעת בג"ץ, היום, צלם 'כיכר' תפס את דרעי מודאג ליד ביתו

השופט אלרון, בדעת יחיד, סבר כי אין מקום להורות לראש הממשלה להעביר את השר דרעי מתפקידו. לצד זאת, סבר השופט אלרון כי על ראש הממשלה לפנות ליו״ר ועדת הבחירות כדי שיקבע אם יש בעבירות המס שבהן הורשע דרעי משום קלון.

השופט אלרון עמד על כך שתיקון חוק היסוד אינו חל למפרע, וממילא אין בתיקון כדי "לרפא" את הפגם שנפל בהעדר הפנייה ליו״ר ועדת הבחירות במועד המתחייב. השופט אלרון ציין כי מאחר שסוגיית הקלון מקרינה, בין היתר, על סבירות המינוי, על ראש הממשלה להביא סוגיה זו בפני יו"ר ועדת הבחירות, ולאחר שיכריע בדבר – ניתן יהיה לדון ולהכריע בחוקיות מינויו של השר דרעי.

מי יחליף את דרעי בתפקיד?

יצוין כי על שולחנו של דרעי מונחות מספר אופציות ליום שאחרי הפסילה. דרעי לא מתכוון להחזיר את משרדי הפנים והבריאות לידי 'הליכוד' והוא בוחן אופציה של הפקדת התיקים בידי גורם חיצוני כדוגמת השר לשעבר אריאל אטיאס.

אופציה נוספת שח"כ אריה דרעי בוחן, היא הפקדת משרד הפנים בידי אחד מחברי הכנסת המכהנים כדוגמת סגנו, ח"כ משה ארבל, או לחילופין בידי בנו, ינקי דרעי העובד היום בהסתדרות הציונית, או כאמור בידי השר לשעבר אריאל אטיאס. לגבי תיק הבריאות, דרעי שוקל להפקיד אותו בידי המנכ"ל הנוכחי משה בר סימן טוב.

כשעה לאחר הדיווחים הרבים בדבר מינויו לשר הפנים, הבן, ינקי דרעי הגיב בחשבונו בטוויטר ואמר: "על כסאו לא ישב זר".

התגובה של ינקי דרעי

מוקדם יותר היום אמר השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, בריאיון באולפן 'כיכר השבת' כי: "בית המשפט לקח צד, בכנסת יש קואליציה שיושבת בצד אחד ואופוזיציה בצד אחר, היום בית המפשט לקח צד, הוא לקח צד נגד הפרומה של הממשלה. בעצם בג"צ דרך הממשלה".

לדבריו: "יש פה נקמנות באריה דרעי שהפיל את ממשלת השמאל המסוכנת שהייתה כאן, נקמנות באריה דרעי שהקים את ממשלת הימין, בג"צ - שחקן פוליטי, חד משמעי".

השר מש"ס אומר כי אם דרעי אכן ייפסל הרי ש"הכנסת תצטרך לקדם את החקיקה בלי קשר לאירוע דרעי כמה שיותר מהר כי הז רצון העם. אנחנו לא ניתן לעצלנות - אנחנו נמצא בצורה יסודים ומקצועית בכנסת, לא נקבל עצלנות של לוחות זמנים. אני חושב שחודשיים זה הרבה מאוד זמן".

כך גם, בריאיון באולפן 'כיכר השבת', התבטא השר חיים ביטון ואמר: "אני משפטן, תאמין לי אני לומד את הדברים, לא יכול להיות דבר כזה שהחבורה הזאת מחליטה פעם אחר פעם להתנכל לאריה דרעי, משחקים איתו על משהו שאומר מנדלבליט שזה אפילו לא עכברון. הם לא יכולים לראות אותו, נתפסים עליו במשהו מטופש, שיגעו אותו להודות. הם הביאו אותו למצב, הראו לו מה היה בהיסטוריה, הם במגמה לחסום אותו, זה לא יעזור להם.

"אני לא נכנס לתהליך איך שזה יקרה, נעמוד על רגלנו האחוריות, לא רק ש"ס אלא כל ה-64 מנדטים, נעשה בכל דרך אפשרית שלא תהיה שניה אחת שהוא לא יהיה שר. נעשה הכל. אם המצב הזה יהיה והשופטים יביאו שוב את עילת הסבירות, בעילה הזו הם השתלטו על המדינה, אם הם יילכו על הראש שלו - אנחנו נגיב בצורה הכי מהירה והכי חדה כדי להחזיר אותו למקומו".

בתחילת השבוע התבטא שר בש"ס בשיחה עם 'כיכר השבת' ואמר: "טעינו ששתקנו במשך כל השנים כשדרעי עבר עינוי דין, הוא נרדף רק בגלל היותו אריה מכלוף דרעי", טוען השר הבוקר. לדבריו, "חשבנו שינהגו בו אחרת, מסתבר שטעינו. לא חלמנו שנגיע לרגע הזה שבג״צ יפסול אותו מלכהן כשר בשל עבירות מס שכל אזרח פשוט היה מסיים עם כופר בלבד".

השר הוסיף: "אריה יכהן כשר בממשלה, עם או בלי אישור בג"צ". עוד אומר השר: "11 מנדטים הצביעו לדרעי, הסבירות שלהם לא פחות חשובה מסבירות של 11 שופטים. עילת הסבירות תבוטל ותחזור לציבור שיכריע מה סביר ומה לא״.

תוכן שאסור לפספס
93 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
76
הבעיה של הספרדים הבכיינים שהם פועלים לפי רגש לא לפי שכל, דרעי ימצא פרנסה ממקום אחר ושס תמשיך גם בלעדיו, על מה כל הזעקה, ומה הכוונה הוא זכאי כמאמר הפייטן היללן אלבז, השופטים לא פסקו כך, מלכותא דארעא כמלכותא דרקיעא, תנו קצת כבוד לשופטים האשכנזים הנאורים,
בוני18.01.23
חחח רחמנא ליצלן מהשופטים האלו היותם אשכנזים הופך אותם להיות אנטי דת , ומה לעשות שכל הדת בנויה נגד המשפט שלהם
אברהם19.01.23
75
1.ברור לכל שאם זה לא היה דרעי, הוא לא היה עומד לדין. וכדברי מנדלבליט עצמו: "מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון" 2. ברור שזו החלטה פוליטית ולא משפטית, ואם היה מצטרף לשמאל, בג"ץ לא היה פוסל אותו 3. לכן על הממשלה להבהיר בתוקף: לבג"ץ אין סמכות לקבל החלטה פוליטית והיא לא מחייבת אותנו!
===========18.01.23
74
הכל לטובה רק תפילות . השם מלך כולם בובות
בברסלב בוערת אש18.01.23

הצגת כל התגובות

73
השמאל עושים בית ספר לימין...השמאל שולטים אפילו שהפסידו בבחירות דרך הבג"ץ שלהם...והימין כרגיל פחדנים לא יודעים לשלוט...הפגנה אחת של השמאל כבר מתחילים לרעוד...
השמאל עושים בית ספר לימין הפחדנים19.01.23
72
סוף סוף הצדק נעשה
אדי מרפי18.01.23
טווווווב מאמייייייייייי
יאללה סע מפההה18.01.23
אני מבין את השופטים, לספרדים החרדים יש שפה נמוכה , תפסיקו עם כל הניבולי פה , השינאה והקיצוניות לכל דבר ששונה מאורח חייכם החשוך והאנטי ציוני
אדי מרפי18.01.23
71
דרעי, כתוב בתורה: מוצא שפתיך תשמור. אמרת שאתה פורש מהפוליטיקה אז תקיים את אמירתך.
יהושע18.01.23
70
זה היה ברור, לצערנו עדיין הרבה מאיתנו לא מבינים מי אלה הערב רב.
אפרים18.01.23
69
מה שעשיתם לאלי ישי חזר לכם ובגדול . העולם לא הפקר , הכל בא בחשבון בסופו של יום . זה המקום להודות , הפעם מרן זצוק''ל לא עם דרעי ולא עם ש''ס .
רחמים18.01.23
חחח כמה שטויות כתבת..
אבי18.01.23
ספרתי והם עשר
אברהם 19.01.23
68
גם את הטיפות האחרונות של האימון הם איבדו. זו בדיוק הסיבה למה אנחנו בזים להם ושונאים שנאת מוות את האייתולות המשפטיות. שאלוקים ימטיר על מגדל השן הארור ברד ואש ורעידת אדמה.
שסניק ותיק 18.01.23
67
אם טובת הציבור חשובה לשס , זה הזמן להפגין אחריות . דהיינו להחליף את דרעי עם כל הצער והכאב ולהמשיך לקיים את הממשלה על מלא מלא . אחרת אתם משקרים את עצמכם ואת הציבור . מזהיר אתכם . שלא תבכו בבחירות הבאות על כך שנוטשים את ש''ס . זה בדיוק הזמן למנהיגות .
רותי18.01.23
66
איפה צווחני ש''ס שאמרו אנחנו נפיל את הממשלה ? איפה הצווחנים האלה ?? נו גיבורים , תפילו את הממשלה וכך שס תימחק .אמן ואמן . מושחתים נמאסתם .
שושנה 18.01.23
65
ההתנגדות של הציבור החרדי היא לעצם קיום השלטון הציוני בארץ ישראל, אין לפורקי עול תורה זכות על ארץ ישראל. האסון הוא שדרעי רוצה להיות שר בממשלתם. לצערנו, הגענו כבר למצב שבנותינו נתונות לעם אחר, בגיוס בנות חרדיות לחיל האוויר. חייבים לחזק את ההתבדלות החרדית מעולמם של פורקי עול תורה.
יוסף חיים זוננפלד18.01.23
זה נכון אבל לא קשור לכאן
אברהם 19.01.23
64
אם נתניהו יפטר את דרעי, אזי ש"ס יפטרו מיידית את נתניהו ע"י פרישה מהממשלה. כל זה בכדי שנתניהו אכן לא יפטר את דרעי. כעת זו מלחמת חרמה וצריך להילחם בבג"ץ "ראש בראש", נגמר המשחקים והפחדנות, לכן אסור לנתניהו בשום אופן לפטר את דרעי.
בס"ד, 18.01.23
63
קודם כל צריך להפסיק את הריצה של ארגון השמאל שקורא לעצמו התנועה לאיכות השלטון בכל פעם שיש ממשלת ימין, שנה וחצה כשהיה שלטון השמאל וערבים הם פשוט ישנו, ואחר כך צריכים להפסיק את התערבות הבגץ בשלטון, אחרת אין טעם בכל הבחירות חבורת רשעים שמאלנים
צבי18.01.23
62
מה עם הגיור? הכשרות? החינוך? השבת?
שכינתא בגלותא18.01.23
הם לא ילכו לשום מקום אל תדאג
שפוי18.01.23
למה דרעי הגן עליהם? חשבתי שגפני
ר' סימה18.01.23
61
אף אחד לא בחר בדרעי .בחרו בבורא העולם. בחרו בעצתם של הרבנים ולא באדם מסוים
יעקב 19.01.23
60
מי חשב אחרת
פשוט 18.01.23
59
דרעי ונתניהו זוכים להגנה מגוש הימין מקווה שיהיו נאמנים אליו
ימין אמת 18.01.23
מזכיר לך לכם . אוסלו נולד בזכות שס' . ביבי תמך בתכנית הגירוש . אז בבקשה .. הפנקס פתוח והכל נרשם . נכון להיום דרעי קיבל בומבה בראש . ביבי בדרך . יחי עם ישראל ללא מושחתים .
אישפוי18.01.23
58
בגץ העדיף שהמלחמה נגד המהפכה המשפטית תתמקד בדרעי, כי דרעי פחות אהוד אצל הימין הרך וכו'
ששון18.01.23
57
אנחנו יהודים מאמינים שהכל לטובה וגם פה הוא ישאר סגן ראש ממשלה כלומר ישלוט בממשלה וימנה את משה ארבל התותח במקומו ויתפנה לעסוק בבחירות המונציפליות שקרבים ובאים . וודאי יצליח לאחד ולהביא תוצאות מצוינות אריה השם איתך
מכלוף מכלוף מכלוף18.01.23
56
דרעי חטא ולכן אסור שישמש שר בממשלה
רוחמה18.01.23
במה הוא חטא? הכל עלילות. לפיד, ליברמן וכל השאר לא חוטאים?? ואת לא חוטאת?? בגלל זה הקב"ה פוסל אותך?
מלי18.01.23
55
תמיד ניסו להפיל ולהשפיל ספרדים ןלא יצליחו.אנחנו ספרדים גאים לא נוותר ומשיך להתקדם בע'ה נעשה ונצליח
המרדף נמשך18.01.23
גאים עם מה???
אשכנזי18.01.23
אתה צריך להתבייש בזה שאתה אשכנזיייייי י'לבן מסכן גלמודד
ספרדיה אמיתית18.01.23
54
יואוווווווו
אני18.01.23
53
גועל נפש!! זה היה ברור כמו שמש בצהרים ה' יפר עצתם ויקלקל מחשבתם
....18.01.23
52
עכשיו רואים כמה צריך דחוף את רפורמת יריב לוין במערכת המשפט
משה18.01.23
51
כל הפוסל ב מ ו מ ו פוסל
בדיחה18.01.23
50
שבג"ץ יארוז את החפצים שלו. הוא פסל את עצמו מלהיות ראוי עוד לדון בשום דבר, כי הוא נעשה פוליטי באופן ברור.
נחום18.01.23
49
אין לדרעי הזה בושה. שחזר לפוליטיקה אחרי הפשע הראשון היה חצוף. שהמשיך לעשות מעשים פליליים (והוא הודה בזה בעצמו) ומנסה להימנע מההשלכות זה חילול ה' גמור. איזה דוגמה אישית לדור הבא. ואנחנו שואלים למה גדל דור פרוץ.
אין לו בושה18.01.23
48
מה החידוש וכי מישהו חשב שהם יפסקו אחרת??? חבורת שמלאנים
טוב18.01.23
אולי הם צודקים ! אולי לא כולם שונאים אותך ואתה טועה...
אשכנזי18.01.23
47
ארורים, קליפת עמלק, כשלא הולך להם לנצח בקלפי אז יש את מקום הרשע הידוע לשימצה,
סדום ועמורה18.01.23
46
דרעי שלוחם של גדולי ישראל ואנחנו אוהבים אותך ומתפללים להצלחתך.
אבי18.01.23
45
דרעי. אל תצפה שמישו יצא לרחובות בשבילך. חולון הופקרו - כן. קרית שמואל בבנים הופקרו? כן. הגעת להפגנה בקרית שמואל? קרית אתא הופקרו? כן. הגעת להפגנה למען הבנות? שלחת מישו להפגנות? לא. בחדרה סידרתם את המבנה הרעוע? לא. מצאתם פיתרון בחריש לחינוך הספרדי? לא. הצפון שקוף. הצפון הופקר.
מירי18.01.23
44
היו קודם הולכים על כיון נגד השופטים ואחרי אריה הם הלכו הפוך וזה לטובתם חבל
אלי 18.01.23
43
מה מה מה??? חכו הוא עוד יעלה מעל כולם ויהיה ראש הממשלה!! אנחנו איתך אריה!!
שולמית18.01.23
42
גול עצמי: הפסיקה הלבנה והבריונית בעניינו של דרעי מבטיחה את הימצאותם של מפגיני השמאל ברחבת הבימה לעוד שנים ארוכות. כמו שנאמר-" וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".
===========18.01.23
41
האדם הורשע בשחיתות כמה וכמה פעמים. אפילו השופטים השמרנים שמינה הימין תמכו בהחלטה!
אמיתי18.01.23
40
הכי מתבקש כעת: אסתי חיות-לכלא. אריה דרעי ימונה במקומה בתפקיד ששדדה מהעם. ויש את כל עילות ה'סבירות' לכך.
===========18.01.23
39
צריך להיות מנהיג בעל נקיון כפיים.
דוד18.01.23
38
ואנחנו פוסלים את בג"ץ מלשמש שופטים - הקץ למאפייה השלטת!
קרסיינסקי שולי18.01.23
37
על מה ולמה כל הרעש ? הי' צפוי .הי' ברור !!! ממליץ לך דרעי סע להודו 18 חודשים לנקות תראש . מדינת ישראל זה לחזקים .
🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱18.01.23
36
אמר רבי נחמן "הראש השנה שלי עולה על הכל"
בית שמש18.01.23
35
עכשיו כלום לא יעזור הרפורמה של לוין יעבור הכל השם מסובב
ירון18.01.23
34
עדיף בג"ץ חזק מאשר רודן כמו דרעי, ובקורונה כולם ראו איך הרודן הקורוני התנהג!!
הרודן הקורוני18.01.23
33
למה לעשות רעש ודרמה מכל דבר? שדרעי יפרוש ללימודים בכולל וש"ס תמשיך הלאה עם מנהיג חדש ושלום על ישראל...מה הבעיה פה? למה עושים דרמה מכלום??? הלואי והיו עושים דרמה כזו מיוקר המחיה...ממחירי הדירות המטורפים...הפולטיקאים הם רק שליחי הציבור ולא הנושא. שיתחילו לעבוד למען שולחיהם...ופחות עיסוק בעצמם...
למה אין דרמה מיוקר המחיה וממחירי הדירות?19.01.23
32
נו גיבורים גדולים . תפרקו את הממשלה !!! כך התחייבתם ..
🔨🔨🔨18.01.23
31
בג"ץ הם השלטון של השמאל נקודה אין עוד מה להגיד ממש בושה!!!!!! אשריך דרעי 400,00 מצביעי ש"ס מצדיעים לך👍👍👍👍👍👍👍
אא18.01.23
היידה!!!!!!! רק ש"ס כולנו יחד איתך
18.01.23
30
בקשר לנפיחות , תשים קרח ותלחץ כל הלילה . מה לעשות גם הפעם בג''צ בעט בכם . חחחההה שסניקים יה' בסדר אל דאגה . בנתיים דרעי לך תנוח .
קוקוריקוווו18.01.23
29
רשעים ארורים
וקנין18.01.23
28
גם חרדי וגם מזרחי איזה סיכוי יש לו מול עשרה אשכנזים וערבי (שופטי העליון)
דוד18.01.23
27
כל ילד בישראל יודע שאם דרעי היה הולך עם השמאל הוא היה מקבל את הכשר הבג"ץ. הגיע הזמן לפרוק עול גלות הבג"ץ מעל צווארנו!!!!
בית משפח תחתון18.01.23
26
לשים פס על הפסיקה הלא חוקית דבר שני להעביר השבוע את פסקת ההתגברות
קןבי18.01.23
25
איזה חיים בסרט!!!!!!!! הוא יכהן כשר גם אם תחנקו את עצמיכם!!!!!!! לא יעזור!!!!! לא הגיוני שבמדינה דמוקרטית בן אדם שכל כך הרבה הצביעו לו לא יכהן כשר!
טלי18.01.23
צודקת!!! הוא יחזור הוא זכאיייייייי אין עליך אריה!!!!!!!!
שולמית18.01.23
24
למה ככה?
וקנין18.01.23
23
עכשיו הזמן שלך לא נתתה לחסידי ברסלב שנת הקורונא לנסוע לאומן מגיע לך סתירה כזה
אוהב ברסלב19.01.23
22
הוא יחזור לכם כראש ממשלה חמודים תתכוננו לא יעזור לכם אתם תעופו בקרוב.
ציפי18.01.23
נכווון עכשיו הוא רק יעלה מכאן אין על ש"ס אין על אריה דרעי!!!!!!!
שולמית18.01.23
21
לחוקק חוק שהחלטת בגץ לא עומדת בעילת הסבירות והיא מבוטלת
משה18.01.23
20
ויש רבות..פרסמו בבקשה העם מדבר דרככם
היכן התגובות18.01.23
19
רוב ה 11 מנדטים מתנגדים להתנהלות של דרעי בפוליטיקה . דהיינו הצביעו שס' בכוח . ממש לא לדרעי , אלא לכבודו של מרן זצוק''ל .
אורן18.01.23
18
לדעתכם ? בג''צ הגן עלינו כאזרחים או הגן על דרעי ? אנחנו לא רוצים בג''צ חלש ומורתע .. נ.ב הודיע בג'צ פעם אחר פעם, הלחטת הדין לא נראת לכם ? בבקשה תשנו את החוק ,דהיינו רשות השופטת רומזת כך לרשות המחוקקת , בידכם הכוח .. עשו זאת בחכמה .
עוגת גבינה 18.01.23
17
בגץ עם חוסר סבירות מוחלטת!!!
יעקל18.01.23
16
שופטי בג"ץ הגישו למחנה הימין מתנה. עכשיו הימין כולו יהיה מאוחד בעד הרפורמה תודה לך, הנשיאה חיות
דני18.01.23
15
פה הזמן לחשבון נפש . כמה ספרדים נבעטו ממסדות חינוך וקיבלו תשובה של סירוב . באו וזעקו לנבחרת ש''ס שיעזרו , אבל גם משם הם נבעטו. אז בבקשה ! מבעיטה לבעיטה , באותה בעיטה . קבלו את הדין באהבה .
שסניק לשעבר18.01.23
בולללללל מה שקרה לנווווו! אבא שלי הלך לנציגות של ג-לא עזר! הלך לנציגות של שס-לא עזר! הם רק משכנעים את כולם להצביע,ואחרי זה זורקים אותך! העיקר שהם בלישכה,רכב,מה עוד צריך?החיים הטובים! אבל בא נומר שעדיף את דרעי מכלום.....אחרת מי יותר נורמאלי?אין!
טלי18.01.23
14
חחהה . מישהו כתב על כיסאו לא ישב זר . לאן עוד תדרדרו את מפלגת שס' . תזכרו אבא מסתכל מלמעלה .אוי.. כך חירבתם את מפעל חיי .
חניתה 18.01.23
13
משחק מכור
מה חשבתם18.01.23
12
לפטר את היועמשי"ת לאלתר ולהחיל את הרפורמה המשפטית בצורה נרחבת בתנרי שעונדים להחיל כאן מדיניות יצמית על מלא בטרבי דנים כולל עליית יהודים ימניים רבים מארה"ב כדי לייצר רוב יהודי עצום לעוד 2 קדנציות לחוקק חוק על פיקוח וועדות הבחירות בצורה מצולמת והדוקה , ועל הפיקוח בקלפיות
צביקה בר18.01.23
11
כך ראוי
נוף הגליל18.01.23
10
בוקר טוב בגץ .מה עם אענוי דין של שנים זה לא קשור אלכם.
דוד19.01.23
9
השמאל המושחת בראשות לפיד הכלב, רצו מלחמת אחים וקיבלו, עכשיו במלחמה הזאת אנחנו חייבים לנצח אותם בדרכים מתוחכמות ולא אלימות!
גד18.01.23
8
צריך לצאת להפגנה נגד חוסר הדמוקרטיה במדינה
אנונימי18.01.23
7
בקרוב יקרה אסון לאומי בהפגנה שלכם הקרובה בהבימה בת"א, יש אלוקים למעלה שמכוון פה הכל!
דן18.01.23
6
הצבעתי לשס בשל מרן,תכנסו לקלטת ותשמעו מה מרן אומר על דרעי.שדרעי ילך לעסוק בבצל,
ספרדי טהור18.01.23
5
לא זכיתי להבין על מה כל הרעש, למה אומרים שזורקים 400 אלף קולות לפח?? מישהו אחר יחליף אותו בתפקיד, והוא יחפש מקצוע אחר, ש"ס זה מפלגה זה לא דרעי
בונבון18.01.23
4
ישב גם ישב אוהבים את הרב אריה מכלוף דרעי שליט"א. אבל לתקן את בנו לא לעולם חוסן הלוואי וכך נחכה לגאולה עם ישראל סובל מה שלא סבלו בכל הדורות לא משנה מי ישב בבית בושת הזה לא יצליח לתקן את המעוות. משיח דחוףףףף
מצפה לגאולה 18.01.23
3
לא תגנוב אריה !
יצחק18.01.23
2
אימהללל.. עכשיו הדרעי הזה יחזור בתפקיד ממ' ראש הממשלה . עד מתי רשעים יעלוזו . כמה עוד אפשר לחרב את מדינת ישראל .
רצון18.01.23
1
זה סימן ברור מן השמים שאסור ליהות שר בממשלה הציונות!
סימן מן השמים18.01.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בני הישיבה נפלו חללים, ורה"י הכריע: "בחור ישיבה לא יחזיק נשק - גם אם יהיו שוב פרעות"

ישראל שפירא | 22:19

"עליה במקרי הכוויות"

פעוטה נכוותה ממים רותחים בביתה באלעד | מצבה בינוני

קובי רוזן | 20:52

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הליטאי שכבר בתור ילד התגלתה גאונותו וזכה לכינויים

ישראל שפירא | 18:48
ש

השטח מתעורר

השינוי כבר מורגש: מאות מצטרפים לרייזאפ מדווחים על שינוי לטובה

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

אוירה תורנית וביתית

מענקים ומלגות ייחודיות לתואר שני בחינוך לנשים

כיכר בשיתוף מכללת הרצוג | מקודם
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

בשיא מלחמת הקרדיטים

כאב ראש לעסקנים: אין אישור ל'פארנצעס' בהדלקת ר' מיילך 

שאול כהנא | 16:28
ש

אודות מותג הבשרים 'בשורה'

הפוסק הגר"ע פריד: "מהודר יותר מכל הכשרויות, אברכים יכולים להיות בטוחים"

כיכר בשיתוף בשורה | מקודם
ש

למי שחפץ לשרת מיוזמתו

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24

הפילוג החסידי - לשיא

סוער באלעד: הנציג חרדי הפר צו מניעה של גדולי הפוסקים?

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו..."

רגע לפני שמירון נסגר - כך נראה ציון הרשב"י מהאוויר • צפו

חזקי שטרן | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24