כיכר השבת

נחום ברנע בתחקיר מיוחד

מבוכה בש"ס: בן משפחתו של הרב עובדיה חושף את השיטה

פרשן "ידיעות אחרונות", נחום ברנע, מפרסם כתבה שראשי ש"ס לא יאהבו לקרוא. קרוב משפחתו של הגר"ע יוסף מדרגה ראשונה, שלח מכתב חריף ביותר למבקר המדינה, בו הוא חושף כי ראשי ש"ס מנסים להשתלט על מערכת הרבנות בישראל. איך עובדת השיטה, ואיך זה קשור לרבנות ירושלים? (חדשות)

321
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ה בטבת | 20.01.12
מבוכה בש"ס: בן משפחתו של הרב עובדיה חושף את השיטה
(פלאש 90)

בכירי תנועת ש"ס, התעוררו הבוקר לכותרת ראשית מביכה בעיתון של המדינה, 'ידיעות אחרונות', בה דווח על "מלחמה בבית הרב", לא פחות, ביתו של מנהיג התנועה, מרן הגאון רבי עובדיה יוסף.

סביר להניח, שבש"ס ממש לא אוהבים את הדיווח הנרחב על-כך ש"אחד מבני משפחת מנהיג ש"ס יוצא נגדו", ושלח מכתב למבקר המדינה השופט מיכה לינדנשטראוס, נגד הגר"ע יוסף. על התחקיר אחראי הפרשן של העיתון, נחום ברנע.

לפי המתפרסם ב'ידיעות', קרוב משפחתו של הגר"ע יוסף מדרגה ראשונה, שלח מכתב חריף ביותר למבקר המדינה, בו הוא חושף כי ראשי ש"ס מנסים להשתלט על מערכת הרבנות בישראל, באמצעות מינוי מקורבים מטעמם, דבר הגובל בפלילים.

המטרה הסופית מעבר להשתלטות על הרבנות, כך לפי טענת אותו קרוב משפחה, היא לקדם את הבד"צ הפרטי "בית יוסף" המגלגל מיליוני שקלים בשנה.

לפי המסמך שנשלח למבקר המדינה, השר לשירותי דת יעקב מרגי מונה לתפקידו על-מנת לקדם את בחירתם של בני משפחת הרב עובדיה יוסף ומקורבים להנהגת ש"ס - לתפקידים בכירים ברבנות בישראל.

האיש החזק בש"ס

האיש העומד מאחורי כל המהלכים הללו, כך לפי הנטען, הוא הגאון רבי משה יוסף, בנו הקטן של הגר"ע יוסף ומי שנחשב לאיש החזק בתנועת ש"ס. הרב משה יוסף, עומד בראשות בד"ץ "בית יוסף", שלפי המסמך מינויי הרבנים נועדו לקדם את הבד"צ שלו בבתי עסק בערים הגדולות.

על-פי המתפרסם, הרב יעקב צ'קטואי, גיסו של הרב משה יוסף, נועד להתמנות כרב במודיעין. הרב משה איים על השר מרגי כי במידה והדבר לא יצא לפועל הוא יפוטר ממשרתו כשר הדתות.

גם הרב אהרון בוטבול, גיסו השני של הרב משה יוסף, מיועד על-פי התוכנית להתמנות כרבה הראשי של ראשון-לציון למרות שהורשע בעבר וריצה עבודות שרות.

הרב בנימין אטיאס, אחיו של שר השיכון אריאל אטיאס, משמש כדיין וממשיך לעבוד כמפקח בבד"צ. בש"ס החלו להריץ אותו לתפקיד רבה של פתח-תקווה, לשם כך הזמין הרב משה יוסף את הרב משה פינטו מפתח-תקווה, לבית אביו בכדי לאסור עליו להתמודד, מאחר והוא עשוי לשמש כמתחרה פוטנציאלי.

הסיפור החמור ביותר, לטענת קרוב המשפחה במכתב, הוא ניסיונות ראשי ש"ס למנות את הרב הגאון יצחק יוסף לרבנות ירושלים. על פי הנכתב המנהיגות הרוחנית של התנועה לא מהססת לטלפן לחברי הגוף הבוחר וללחוץ עליהם. בעניין זה נפוצו שמועות שמועמדות זו נועדה אף היא לקדם את ההכשר בית יוסף.

מקור המקורב מאוד למרן הגר"ע יוסף הגיב על המכתב ואמר "הרב עובדיה מתגורר בבית בנו הרב משה יוסף, הוא ומשפחתו מטפלים ברב במסירות רבה. הרב משה יוסף לא מתערב בדבר אלא פועל אך ורק כשליחו של אביו מרן הגר"ע יוסף שליט"א".

תוכן שאסור לפספס
321 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
72
חברים אני שנים מצביע שס אבל מלפני שנה אני שנים ה י י ת י מצביע שס תראו איזה שקר יש בתל ציון מינו רב ספרדי שמרן רבי עובדיה הגיע לשם יחד עם מר ישי והבטיח ישי הבטחות מכאן עד אמריקה ושקל אחד לא קיבל רבי אלעזר רז מהמגינה של ישי הבטחות כן כסף לא! ולמרן נאמר הכל בסדר הכל מסודר ! ומאז לא הרב רז ולא מבני משפ
יוסף20.01.12
71
ברור שהש"סניקים עושים ויעשו הכל ע"מ לקדם את הרבנים המקורבים לרב עובדיה, וזה לגיטימי. השאלה היא באיזה מחיר, ובאלו אמצעים!!!!
מוקי20.01.12
תתבישו לכם קנאים. יש מישהו שלא דואג לעצמו בעולם הזה??‏ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בן מלך21.01.12
70
ביום ראשון תבוא התנצלות מטעם המערכת שהיה מכתב למבקר המדינה מטעם בד"צ אחר ובכלל הוא קשור לרב משה לוי שהוא בכלל אשכנזי והכל יהיה במודעה קטנה בעמוד 10 ואת הלכלוך שלהם כבר קנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא קורא ידיעות20.01.12
לקבוע איזו היא כשרות מסודרת וישרה הם אוכלי נבלות וטרפות יטיפו לנו מוסר? הצחקתונו
חחחחחחחחחחחחח22.01.12

הצגת כל התגובות

69
הכשרותמערכת כשרות בכל מיני ערים, ודוחפים החוצה אנשים שעובדים שנים עבור כשרות אחרת. והכל ללא מינויים מורשים. כמו גנבים בלילה הם נכנסים וקובעים עובדות בשטח.
אבי20.01.12
68
כולנו נתמוך בש''ס, כי יהודי מאמין מצביע ש'ס
אוריע20.01.12
67
אבל אף אחד לא האמין לו. עלינו לבקש ממנו סליחה ומחילה על כי נשפך דמו ךשווא.
ש"סניק מאוכזב20.01.12
66
הוא גדול הדור. הוא שקוע כולו בתוך לימודו הקדוש. הוא לא יודע בכלל מה קורה סביבו.
אוהד הרב20.01.12
65
אפילו אם יגיד להצביע לקדימה!
סחבק20.01.12
64
פשוט בושה! אכן כך עובדים שם הדברים!
יואב20.01.12
63
שכולם כולם ילכו לפי ההלכות שלו. לכן הוא דואג לרבנים שמסתדרים עם ההלכות שלו, כמו הרב עמאר, שאין לו דעה עצמית
אוחנה20.01.12
הכובע, כי ידע שהוא פוסק שאין כדוגמתו ולעיתים לא פסק עד שידע שמרן יסכים עמו ולא בגלל 'טרור' כי כשרצה לחלוק ידע מתוך כבוד והערכה, לכן תתנצל ותיזהר מגחלתו . הרב עמאר גדול הדור הבא שלנו .כאן המרא דאתרא הוא מרן בעל השולחן ערוך הבית יוסף אתה רוצה תחזור למקוקו ומהר .
היזהר מגחלתן20.01.12
הרב משאש ביקש שהרב עובדיה יצטרף אליו, והיו גם מקרים הפוכים, שהרב עובדיה שלח פסקי הלכה שהרב משאש יסכים איתו. אבל הרב משאש חלק עליו בעשרות מקומות ביד חזקה. להבדיל מהרב עמאר, שאין לו דעה עצמית, והוא בטל ומבוטל לרב עובדיה, ובגלל זה הוא התמנה להיות ראשון לציון. (אגב המרא דאתרא כאן הוא לא השולחן ערוך כי
אוחנה22.01.12
שמלכלים כך אל הרב עובדיה שליטא?
יהודי מזועזע21.01.12
אוחנה קראת לעצמיך, אני מאמין שאתה שוורץ או זילברמן. תקן אותי אם אני טועה. בכל אופן אני מכיר את הראשל"צ 35 שנים וברצוני לומר לך שהגדולה של הראשון לציון הרב עמר, שעם כל גדולתו צידקותו תורתו ופסקיו אפילו שרישמית הוא ראש אבות בתי הדין והרב הראשי לישראל גאון אדיר בעל תפילה ותעניות מגדולי הדור בוודאי. עם
צור21.01.12
גועל נפש
שמעון21.01.12
לקרוא טרור הילכתי מי אתה ביכלל סליחה שאני אומר לך אבל אתה טינופת
יהודי מזועזע20.01.12
62
כרגיל בתקשורת
מיצי20.01.12
אתה לא מבין מה זה קרוב משפחה מדרגה ראשונה?
מיקי20.01.12
61
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר20.01.12
60
הרב משה יוסף הוא שפעל להפצת תורתו ודעתו של מרן שליט"א בצורה שלא היה לה אח וריע. בושו והיכלמו כל המגיבים המחוצפים! אתה ממש מזכיר את אמסלם, גם אם מרן טוען בקולו הצלול שאינו רוצה לראותו הלה עדיין מצהיר שזה לא מרן. השתגעתם סופית?! מרן הקים את הציבור הספרדי מעפר. זכותו וחובתו של מרן למנות רבנים הקרובים
תלמיד מרן אמיתי22.01.12
59
כמי שמקורב לרב דוד יוסף יש לא מעט אנשים המזדהים עמוק מאוד עם אותו בן משפחה שהחליט לשחרר קיטור על דברים מאוד לא יפים בלשון המעטה שקורא בש''ס וגולת הכותרת מועמדותו של הרב יצחק יוסף לרבנות ירושלים קרי האיומים והלחץ המכוער לבחור בו בכל מחיר שעה שישנם מועמדי
דוד21.01.12
מראה חיצוניותם, אה, הבנתי. תלמד לכתוב בעברית. תלמד שרב לא בוחרים כמו נשיא המדינה, ממש לא צריך רב חתיך! טוב מותק. מי עולה עשרת מונים? תציע. אולי כבודו עילג הלשון?! הגאון הרב יצחק שאין כמוהו מי שקיבץ וריבץ תורת מרן הוא הראוי. בכלל מהרגע שמרן סמך את ידיו עליו- הס! חתום פה שטן!
פנחס קנאה23.01.12
58
של הנוכלים האלה. סוף לכל המושחתים!!!!!!!!!!!!!!!!
סיגל20.01.12
57
כולנו יודעים למה בכל המועצות הדתיות יש רק פרענקים... כולנו יודעים למה 99 אחוז מהדיינים ברבנות הם פריינקים.. ויחד עם זאת, ש"ס היא המפלגה החרדית הטובה ביותר. אבל מה, תתחילו לתת גם לאשכנזים דריסת רגל במועצות הדתיות.... לא חבל?
משמש 20.01.12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א20.01.12
אני שונא אשכנזים, אבל בלי קשר, ש"ס מושחתים ודואגים רק למקורבים
תפוחי20.01.12
56
ומשחית ועוד ברוב חוצפתו הוא אמר אני עושה מה שהרב אומר.חבל שהוא משחיר את הרב עובדיה שאין לו לא מינה ולא מקצתה מהפעילות הפלילית והלא מוסרית שאלי ישי עושה.
איתוש20.01.12
55
השיטות המושחתות חייבות להפסק. אין הבקורת נגד הרב אלא נגד העסקונה המושחתת
מנחם20.01.12
54
משה משה לא ציפינו שהמכה הזו תבוא אליך כל כך מהר, אבל היא מחכה לך מאחורי הדלת כבר כמה שנים אולי אינך יודע, או שאינך רוצה לדעת, אבל כבר קיימת קואליציה רחבה של תלמידי מרן מכל הארץ שמחכה לעשות בך שפטים אנו מנהלי מוסדות, ראשי ישיבות, דיינים, ארגוני חסד, מחברי ספרים, ועוד עשרות אנשי ציבור כאלה, ששיחרו לפת
תלמיד מרן ותיק21.01.12
רואים עליך וניכר בך שאתה לא מכיר אותו אני יש לי היכרות אישית איתו ואני יודע שהוא איש טוב ולא הזיק לאיש מכבד את כולם ועושה רק מה שמרן רוצה באמת אף אחד לא עומד מאחורי כזה מכתב אני מכיר רבנים עסקנים וכו' לא שפלים כמוך שמכבדים אותו ואין אחד שככה מדבר נגדו חוץ מאנשים קנאים קנאים קנאים ועוד פעם קנאים רבון
די לדבר נגד רבנים21.01.12
אם נראה לך שכל מה שכתבתי זה בצחוק, צר לי להודיעך כי אם אחשוף בפניך את כל הסעיפים שיש נגד האיש הנ"ל תזדעזע, זה כולל עדויות של בני הבית ואפי' הסרטות ממרן שליט"א עצמו אני מקוה שלא נצטרך לזה, כי בשורה התחתונה גם כבודו של מרן יכול להפגע אני אישית עם עוד תלמידים בלב ונפש של מרן נזרקנו בבושת פנים מהמדרגות
תלמיד מרן ותיק22.01.12
יישר כח לך! אל תפחד מכמה אנאלפאבתיים אוריעיים שמקבלים שכר על כל תגובה. אין צורך להתייחס אל החולה במח "צדק ואמת א" ו "די לדבר על רבנים". כבר חשפו אותו, הבעייה שלו שהוא חושב שכולם חולים במח כמוהו. זה אותו מגיב. ובכל אופן יישר כח, אל תחשוש לומר את דבריך בקול צלול למען כל חברי האתר
מעריך ומוקיר23.01.12
היצר עוזר מה לעשות לכן יש הרבה שמגיבים נגד ומעט בעד וע"ז נאמר כי אתם המעט לא נירא ןלא נחת
צדק ואמת א26.01.12
לשון הרע. תמיד המושחתים והמועלים בכספי הציבור, הם, משמישהם עוזריהם מקורביהם (כמוך) ינפנו בכל מיני "הלכות" לשון הרע וכד'... אני שואל אותך, אתה חושב שכולם חושבים שכולם שקרנים??? אין עשן בלי אש ואין איש בלי עשן! מי שעבריין סדרתי, שישלם! כולל אותך! תתבישו לכם, חילול השם!
חפץ חיים08.02.12
הוא לא זרק אנ שים זה לא תפקידו והוא לא עושה את זה יסכר פי דוברי שקר
צדק ואמת א26.01.12
ממש הפחדתה! הרב משה יוסף הוא הסיפור של יוסף ואחיו לא יעזור לכם הוא כתר למרן והבן הנבחר שלו, רק נשאר שתקפצו בזיגזג.
זועק לשמיים21.01.12
יוסף ואחיו למי שמכיר את המערכת מבפנים הוא הרב דוד יוסף ואחיו... הרב משה מקסימום יהיה פוטיפר המליונר..
יצחק22.01.12
בקופת העיר לא שלרב משה אין כסף אבל לרב דוד יש הרבה יותר מכולם
צדק ואמת א26.01.12
53
אדם עניו צנוע וירא שמיים . תלמיד חכם עצום ,ונעים הליכות . אין שום מצב שיצא נגד אביו . זה לשון הרע גרידא . הרב דוד מכבד את אביו יותר מכל משפחת יוסף . אולי זה נסיון של משהו להכתים את שמו של הרב דוד כדי לפגוע בסיכוי שלו לקבלת תפקידים חשובים שעומדים על הפרק . האמת תצא לאור ...........
עמי21.01.12
זה יפה הבת של מרן
די לדבר נגד רבנים21.01.12
52
כבר בשבוע שעבר חשף כיכר השבת את הסיפור של חדרה שם רוצה מרגי למנות את יאיר גבאי בנו של חבר הגוף הבוחר בירושלים אלי גבאי לממונה המועצה הדתית בחדרה ש"ס המושחתים........
חגי20.01.12
51
התקשורת מנסה לפגוע בכבודו של רבם של כל בני הגולה,
מרן רבינו הגדול20.01.12
50
רגוע , הרב מכיר את הרב בנימין אטיאס ? אני מכיר רב שנבחר ע"י שס שכלל לא פוסק ע"פ שיטתו של מרן הגר"ע יוסף ! כנראה שהעסקונה של שס בחרו בו מאינטרס , אולי באמת הגיע הזמן שהעסקונה הזאת תיפול , ויבחרו רבנים ע"פ גדולתם בתורה ולא גדולתם בעניינים אחרים
אבי בלומנטל20.01.12
49
בתור חוזר בתשובה אם הדברים נכונים וש"ס משתכנזים ז"א ילדהם במוסדות לימוד אשכנזיים ונשיהם חבושי פאות, לא אצביע להם ואפילו אפעל נגדם ! אבדוק את הדברים !!!
גבריאל 04.11.12
48
אף נציג ציבור של יהדות התורה לא ישב בכלא לעומת זאת 6 נציגים של שס ישבו בכלא ועוד לא דיברנו על הנחקרים אתם לא בשלים להנהיג מה לעשות
דוד22.01.12
כשלא עושים- לא אשמים! לא סוד שהפויילישטיקעס ומינוי המקורבים אינה המצאה שסי"ת, ודו"ק. אבל כבר אמר טומי לפיד מיהדות התורה אני לא חושש כמו מש"ס. ש"ס הופכים את המדינה, מחזירים בתשובה גונבים חילונים והופכים אותם לדתיים.
פנחס23.01.12
47
אקשן אבל כאן זה רבנים מי שמעוניין להסתבך בבקשה שלא יגיד שלא אמרנו לו
אוהב אקשן22.01.12
46
יש לי צמרמורות מיום חמישי וזה הולך ומחמיר. מה אני עושה
ונוס22.01.12
45
במגיב "צדק ואמת א" ו- "די לדבר נגד רבנים" הנה ההתממות: אתה כותב בצורה לא חכמה ואתה מבזה את מרן תפסיק עם זה יש גבול כמה אדם אחד יכול לעשות חזור בך חבל לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! להתממות: תגובה 54. כולנו מוחים בכל עוזרי הפוליטקאים ודומיהם שמתחזים ל"אוהבי מרן" ומגיבים כאן.
''מרן אמר''22.01.12
עליך נאמר אל תען כסיל כאילתו
די לדבר נגד רבנים22.01.12
זה כל הזמן אותה תגובה. מה יהיה?
ונוס22.01.12
כולנו מוחים ברשע שכמוך! הרב משה פינטו וכן שאר הת"ח ובראשם מרן, אינם חברים שלך! כבודם אינו סחיר! בושה! תגובה 75.
''מרן אמר''22.01.12
44
אתם באמת א רואים שזו עלילה זדונית לפרק את ש"ס??? את האשכנזים הצליחו לשסע ועכשיו תור הספרדים תפסיקו להיות תמימים. די לרשע. די ללשון הרע זה שקוף שמישהו כאן מנסה לסכסך ולהרוס מנסים להבעיר יותר את השנאה לחרדים יהודים תתעורררררררררררררוווו
לירון22.01.12
43
חבריה לא משנה לאיזה זרם אני משתייך. זכותה של ש"ס להשתלט על מערך הכשרות באץ רוה הערים בארץ ברשותם . אתם מדברים כאן נגד רבנים וגדולי תורה. בואו לא נשכח דבר אחד בעדה החרדית המצב לא יותר טוב . מי שלא בתוך המשפחה של העדה החרדית לא מתקבל לעבודה אולי רק למעפלים שהם רחוקים מירושלים ושלא ימכרו לכם שטויות.
מתיסיהו22.01.12
42
מתמיכתי ברב אמסלם.לא יעזור כלום לאף אחד .אנחנו בוחרי ש"ס בעבר ,הרמנו על כך צעקות.ואין מי שרצה לשמוע .והנה היום יצא רק קצה הקרחון.
קוקי22.01.12
41
שמגיב גם בשם בדוי נוסף "די לדבר נגד רבנים" ביזוי ת"ח עוון חמור ביותר! אין מחילה וכפרה רח"ל. אין דעתנו נוחה מהדברים וכדי לא להתפס בעוון אנו מוחים!
''מרן אמר''22.01.12
40
במגיב "צדק ואמת א" ו- "די חדבר נגד רבנים: הנה האיומים: אתה ממש אומללל תגיד אתה לא מפחד מיום הדין אין לך אלוקים מה אתה מחפש באתר חרדי???????????????????? לאיומים: כולנו מוחים ברשע שכמוך! הרב משה פינטו וכן שאר הת"ח ובראשם מרן, אינם חברים שלך! כבודם אינו ס
''מרן אמר''22.01.12
שאלות תענה תשובות מי דיבר נגד הרב פינטו ???????????????????????? שואל עליךך איך אתה מבזה את מרן ולמה אתה לא מגיב נגד כל אלה שכתבו כאן נגד מרן אלא רק עלי שאני הגבתי בעד מרן כמו שרואים אז איך אתה מסביר את זה ????????????????????????
די לדבר נגד רבנים22.01.12
39
אקשן אבל לא על חשבון רבנים תזהרו זה מסוכן - לא אומר יותר מי שרוצה להסתבך בבקשה
אוהב אקשן21.01.12
38
יש לי סיבה טובה להאמין שמשה יוסף יצר כזו כתבה בשביל לצאת נגד הגאון הגדול ר' דוד יוסף שליט"א וכך להוריד מעליו את המפריעים לו לבצע את כל מזימותיו הזדוניות!
אחד שחושב...21.01.12
37
קימת סברה שהמכתב למבקר ופירסום הדברים נעשו בינמים אלו כדי להרתיע את הדיין הרב אטיאס מלהציג מועמדות בפתח-תקוה. הסיבה היחידה שהרב עובדיה לא רצה את הרב פינטו הינה התנגדות ראש העיר אליו, היות והרב פינטו חבר למנהלי המוסדות נוספים שאיימו על ראש העיר בצורה בוטה בימי הבחירות. ראש העיר הודיע שלא יקיים בחירו
משה21.01.12
36
הקדוש ברוך לפני ביאת המשיח מוציא את הרשע מכל העולם ותראו קדפי תוני סוריה וכו בבית הרב ואני מכיר מקרוב תנועת שס משמשת אותם לצרכים אישיים כסף מינויים כבוד מזמן שכחו את מטרתם לא מעניין אותם הציבור משה יוסף ואשתו שולטחם בתנועה וברב תסתכלו מכל הגיסים והאחים של משה מוסדרים בתפקידים למה אין רבנים אחרים מי
בן חיים21.01.12
35
בשס זה בכלל אשה! יהודית יוסף אשתו של הרב משה ממשפחת סודרי. 2. חוצפה! מרן לא מתגורר בביתם! כל הכסף הדירות והנכסים, בתי הכנסת, הוצאת הספרים, ההכשר, תפקידים וכח שיש לילדיו, הכל שלו ובזכותו, מרן אם רק יאמר יקבל ארמון עם משרתים מחסידיו המלירדרים ברבי העולם. ואולי אפילו רק מכספו שלו מהכנסות ספריו יביע או
צור21.01.12
זה שהם ניכסו לעצמם את מרן זה לא עושה את הכל שלהם..
אברהם22.01.12
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה21.01.12
33
אסור לאמין לכתבה זה שקר אחד גדול תמיד החילונים מחפשים איך ללכלך על הציבור החרדי .מי שמאמין לא יבכה אחר כך שיתגלו לו האמת בפרצוף
שמעון21.01.12
32
ואם כבר, הוא הכי מתאים להיות רב ראשי לירושלים. אני אוהב אותו
נחום20.01.12
ואז מה אם אתה אוהב את הרב דוד לכן עדיף שה וא יהיה הולכים לפי מי שאתה אוהב???????
די לדבר נגד רבנים21.01.12
31
מהציבור החרדי כמה שיותר מהר
62155220.01.12
30
אני משגיח מהבית יוסף באחד הערים הגדולות ואני בתור משגיח בבית יוסף מעיד שכל בולשיט גדול והרבנות המקומית יותר מקפידה !
מאיר מזרחי09.05.12
29
כל הכבוד להם על הכתבה הזאת. אני מסיר את הכובע!
יוני20.01.12
28
בואו נחשוב על זה במשקפיים אחרות !! אולי המהלכים פסולים חוקית (אבל למי אכפת מחוקים שמשתנים לפי המצב הרוח הפולטי צריך לבחון העיניינים בצורה הלכתית נטו ) צריך לזכור שכך הדברים מתנהלים במדינה הזו וכל מי ששולט דואג למקורביו בתנאי שהם ראויים לכך באמת (ע"ע בג"ץ משטרה צבא וגם אצל המחנות החרדים השונים במ
חיים אחרים מחר 20.01.12
27
הגאון הרב דוד יוסף לא חבר שלך!!! עפרא לפומך חצוף שכמוך!!! לגופו של עניין-מה רע בזה? לרב יש אג׳נדה הלכתית ברורה מאד של החזרת עטרה ליושנה. כל רב ממשפחתו יקדם את חזון מרן שליטא. לכן צריך לדאוג שכמה שיותר רבנים שהולכים בדרכו של מרן ימונו!!!! הרב משה תמשיך כך!!!
יאיר20.01.12
26
חוץ מהגר"ע שליט"א
שמעון20.01.12
25
ואת כל התותים האלו איזה כמה קנאים מכרו לכם, ואכלתם, וזה היה טעים, עד כדי כך ששכחתם על מי אתם מדברים!
סחבק22.01.12
24
ווינט כיכר חייבים לעשות סינון דחוף!!!
62155220.01.12
הטוקבקיסטים שהגיעו הישר מבית היוצר של ווינט
בן תורה אמיתי21.01.12
בן תורה אלעק
יוסי21.01.12
23
בוז יבוזו בו הן בעה"ז והן בעוה"ב ל"חושף" הזה. סתם אחד שמחפש כותרת ולעלות על גופתם של קרבנותיו. מה שעושים בש"ס זה השתדלות להציל הרבנות מזזמה מרשעת של החילונים והרפורמים שזה הם שמחפשים לגנוב הכוחות של הרבנות מכל אנשי אמונה ודת. ש"ס מנסה לעצור החורבן וה"חןשף" מנסה להיות מפורסם.
יהודי אחד20.01.12
אל תבלבל את המח
בני ברקי20.01.12
22
בשנים האחרונות מנהלת הבת מלחמה נגד "השחיתות", מכיוון שהיא מרגישה מקופחת ולא נהנית יחד עם ילדיה מהעוגה הכלכלית הדשנה ת.
מיכאל19.07.12
21
לגנוב את דעת הציבור אבל הם לא מבינים שלא יעזור שום דבר אנחנו היהדות החרדית הספרדית בוחרים רק מר"ן=ש"ס כי זה הבית האמיתי שלנו אין לנו מקום אחר וכל השאר בבלת!!!!!!!!! ומי ששמח לאיד ומי שפרסם פשוט וידוע שאין רפואה למכתו ראה שערי תשובה שער שלישי!!!!!!!!
שושו21.01.12
והם עשו חילול השם נוראי
מצביעי ש"ס22.01.12
20
תמיד חשבתי שמשה גר בבית של הרב עובדיה כמו כל הזוגות צעירים שאין להם כסף לקנות דירה וגרים אצל ההורים....
מני21.01.12
להתגורר אצלו
די לדבר נגד רבנים21.01.12
19
עומד מאחורי הפירסום השיקרי הזה
משה20.01.12
את זה
טחי20.01.12
18
משה יוסף
עופר20.01.12
17
המועמד הטבעי לרבנות ירושלים, מרן הגאון רבי אליהו אברג'ל שליט"א, אב"ד ירושלים, מי שהיה אמור להתמנות לראשון לציון, כממשיך דרכו של רבה של יהדות מרוקו, הגאון הרב שלום משאש, נדחק לקרן זוית, עקב דעותיו שאינן מזוהות עם ש"ס, ודעתו ההלכתית העצמאית, ונוצר מצב שהמועמד הבטוח הוא הרב יצחק יוסף. לא סוד הוא שרבני
רוזנבלום20.01.12
ואי כמה שזה נכון אין לכם מושג ! אפילו שזה לא המטרה בכתבה הזאת אבל זאת האמת מעבר למה שאנשים חושבים שרואים
חיים21.01.12
16
אח"כ פלא על הפסקים שלהם. הרי כבר אמרו חז"ל שהמחמיר זה מפני שלא יודע!
אריה20.01.12
15
ולא בוחל הוא וחברו שנחשב לרב בשום דרך, ה' ירחם... הוא כבר הורשע, וכבר ידוע כל דרכיו ונכלוליו הרבים. אז הוא הבטיח שהוא למד לקח, אבל רואים שממש ממש לא... ואם תבינו אין פה שום דבר פלילי, נתחיל מהסוף, לא מוזכר שראשי שס מפעילים לחץ למנות את הרב יצחק יוסף לרבנות י-ם (כל המכתב ממתחרה שחושק בתפקיד), אלא ה
תלמיד מרן20.01.12
ולמה סתם ללכלך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד ישי לא מרן20.01.12
14
אכן נודע הדבר, בני משפחה מדרגה ראשונה יודעים את האמת יותר מההמון הש"סניקי הנבער... חז"ל אמרו שקורות ביתו של אדם מעידות עליו... מה יש לכם לומר עתה ש"סניקים יקרים? אם אותו קרוב משפחה מדרגה ראשונה מעיד עליו כך, אתם יכולים להניח שהוא יודע טוב מכם עם מי יש לו עסק!!!
הלך השסי20.01.12
13
פשוט גועל נפש
יאיר20.01.12
12
ש"ס מזמן חוטפת מכה אחרי מכה.זה הסוף שלה! לצערנו. לא יודע אולי יש איזה קפידא על ש"ס מאיזה ת"ח? אולי מאיזה רב שאמר את האמת ודמו נשפך? "אבל אשמים אנחנו" אבל עדיין אני בטוח שהיא תקבל אותם מנדטים,כי מה לעשות הספרדים שומעים לרב שלהם בלבד!
עם שלם20.01.12
אתה לא מקורב.
יגר20.01.12
11
כל מעשיו וצעדיו מחושבים! אין לאיש זכות להרהר אחריו!
משהי20.01.12
זאת גם דרך להשתלט על הציבור, שכולם כולם ילכו לפי פסקי ההלכות שלו, וכל הרבנים האחרים ישבו בשקט
גערר20.01.12
למשהי כאיש פשוט שהולך לאור תורתו של הרב עובדיה אני חייב למחות על ההודעה שלך שגובלת בע"ז. הרב כתב במספר מקומות בספריו שיש רשות לכל אחד לחלוק אפילו על גדול ישראל אם הוא מביא נמוקים. ואם בענייני הלכה כך בענייני עולם על אחת כמה וכמה.
תלמיד20.01.12
לא התכווני לרבנים גדולים אחרים, אלא על אנשים שאין להם יראת שמיים ומזלזלים במרן!!!
משהי20.01.12
סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי
יודע דבר20.01.12
הוא פשוט לא יודע מה קורה
מרן מרן מרן20.01.12
10
וכמוני יש עוד הרבה !!! למי שלא מאמין לי .. שיזכור מה שקרה לברקת החילוני בירושלים החרדית ! הוא נבחר רק בזכות החרדים המאוכזבים !!!
שסניק מאוכזב20.01.12
9
לא בכל מחיר נלחמים די יש גבול לכל דבר אנחנו הציבור לא טיפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יודעי דבר20.01.12
8
כמה הבהרות בענין הפרסום המגמתי בענין הרב בוטבול: א. מדובר בגין תרומה שהרב בוטבול קיבל לפני 25 שנה בעת שכיהן כראש כולל 'לוית חן', תרומה של 20 אלף שקל בלבד, וכיון שלא היתה לו קבלה מסודרת, הוא הונחה ע"י גורם "בכיר" מאד (שלא אנקוב בשמו) במועצה הדתית לתת קבלה אחרת. ב. בית המשפט פסק שהיה פה נסיון בתום לב
מקורבי הרב 22.01.12
7
השמועות אומרות שמי שכנראה בוחש במהלך זה אריה דרעי, מאד הגיוני. (אותו בן משפחה הוא ממקורביו...) אך אין ספק שבקרוב מאד הוא יכחיש בקולו כל קשר לכך, הכחשה נמרצת... (מסביר מדוע הוא בתזמון מופלא דאג לעבור דירה לשכונה אחרת) המהלך הזה מסביר שלושה דברים: א'. דרעי הבין כי סיכויי חזרתו לש"ס כיו"ר קלושים, ו
דוד אמסלם20.01.12
נא לכתוב בכבוד על מרן שליט"א גם אביך (חיים אמסלם?) טוען (עדיין, לפחות) שהוא ענק האומה. מה זה "הוא לא בנוי להתמודד מול הקללות והחרמות של הרב עובדיה" הרב חבר שלך? אמנם שירתת בצה"ל כשאיפת אביך, שדעתו הקדושה שעדיף שיהיו כמה שפחות רבנים, כלך ההגמונייה שלו תגבר. אחרת לא מובן למה התגאיתם בדף של עם שלם(חסר)
פנחס קנאה23.01.12
6
לא משנה כמה למדת, וכמה השקעת, ואם אתה רב גדול. אם אתה לא הבן של הרב עובדיה, אכלת אותה
זלמן20.01.12
5
אני ממש לא ירחם על כל מי שקיבל לשון הרע (שהוא איסור גמור מדאורייתא!) על מרן פאר ישראל ותפארתו שליט"א ! בושה וחרפה שאני צריך להגיד לכם לא להגיד לשון הרע על גדול הדור (וחס ושלום על אף אחד משלוחיו!) .
מאור בטאשוילי20.01.12
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
A שלום על ישראל20.01.12
3
את הסיפור
יהודה22.01.12
צודק במאה אחוזים
מיכאל19.07.12
2
מחללים שם שמים בשביל כסף וכח!
אא20.01.12
מושחטים מלשון שחיטה?!, לא פועל אצלך בודק איות?
יאיר20.01.12
1
הרב משה איש עניו ופשוט שכל מה שנאמר שם פשוט לא אמיתי אנשים קנאים
אלי20.01.12
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

צפו בתיעוד

עם תחבושות על הראש: ניצולי הפיגוע חגגו את נס ההצלה

שאול כהנא | 30.04.24