כיכר השבת

מתקפה חריפה • האזינו

"דברי ביבי - כפירה, צריך להכניס צואה רותחת לפיו"

במהלך טיש שערך לחסידיו, התייחס האדמו"ר מסאטמר בחריפות לנאומו השנוי במחלוקת של בנימין נתיהו וקרא "להכניס צואה רותחת לתוך פיו של הכופר" • "יש לו פה טרף, דבריו מלאים סם המות וארס, צריכים ללכת למקוה לטבול אחר ששומעים דברים כאלו". הרבי הורה: "אל תדברו על הנאום, הוא מלא בכפירה" (חסידים)

78
ישראל כהן | כיכר השבת | ט"ז באדר | 07.03.15
האדמו"ר מסאטמר בטיש, השבוע
האדמו"ר מסאטמר בטיש, השבוע (צילום: באדיבות המצלם)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

נאומו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בפני בתי הקונגרס בביקורו בוושינגטון במהלך השבוע האחרון כנגד ההסכם המתגבש בין המעצמות לאירן בנושא הגרעין, עורר הדים רבים ותגובות מנוגדות בקרב מנהיגי הציבור, הפוליטיקאים וכלי התקשורת ברחבי העולם.

כעת מתברר, כי גם האדמו"ר מסאטמר בחר להתייחס לנאום במהלך חג הפורים האחרון, ותקף בחריפות את ניסיונו של נתניהו להשוות עצמו למרדכי ולאסתר המלכה המגיע להציל את העם היהודי מפני המן העכשווי הצורר האירני. לגירסת הרבי מסאטמר, נתניהו הוא ה"המן המודרני".

את המתקפה נגד נתניהו השמיע האדמו"ר במהלך סעודת משתה היין בבית המדרש הגדול בקרית יואל. "עפרא לפימיהו (עפר לפיו) של הכופר" אמר הרבי לחסידיו, "מי ששמע רח"ל את דבריו חייב לקרוע קריעה ולחזור בתשובה על שהוא שמע דברי כפירה".

נאום נתניהו בקונגרס "כפירה"

"הגיע עוכר ישראל מארצינו הקדושה, והכריז קבל עם ועולם שיהודים בגלות היו עם ללא כח ורק כיום בישראל אנחנו עם עם כח. לא שמעתי את זה ח"ו אלא רק מפי השמועה, אמרו לי שהוא דיבר אני לא יודע מי כן שמע אותו, איך יהודי מאמין בהקב"ה ומאמין בתורה הקדושה ישמע דברי כפירה אלו בבורא כל עולמים ולא יקרע קריעה" אמר הרבי והוסיף בכאב: "עוד ישנם החוזרים על דבריו ומספרים אחד ולשני בהתפעלות".

"יש לו פה טרף" המשיך הרבי במתקפה, "ודבריו מלאים סם המות וארס, דברי ציונות שלא שמעו מעולם. שיהודים חרדים ישמעו דברי כפירה כאלו? שומעים את זה וזה נכנס ללבבות רח"ל וזה משפיע. צריכים ללכת למקוה לטבול אחר ששומעים דברים כאלו, אבל הבעיה היא שגם שם במקוה שומעים את הדברים האלו".

"חס וחלילה לומר שהיינו ללא כח ולכן הרגו אותנו בגלות, הקב"ה אמר שבזמן שהקול קול יעקב אין הידיים ידי עשיו. יש לנו קול צריכים רק להתפלל" הוסיף הרבי. "אנחנו לא היינו ללא כח, מעולם מקובל ואנחנו מאמינים בזה וזה חיוב גמור להאמין בזה, שכל ההצלחה של עם ישראל היא רק ע"י "הקול קול יעקב ואז אין הידיים ידי עשיו"".

האדמו"ר בטיש פורים עם חסידיו (צילום: באדיבות המצלם)

בשלב זה של נאומו פרץ האדמו"ר בבכי: "איך יכולים לומר דברים כאלו? הרי יש לנו בית מדרש, יש לנו ספר תהילים, וכעת הוא בא ואומר קבל עם ומלואו שאנחנו ללא כח. ושותקים וחוזרים על דבריו אחד לשני. מפני חטאינו גלינו מארצינו ואנחנו בגלות - אבל לא ח"ו שאין לנו כח. אוי לאוזניים שכך שומעות ועוד חוזרים על דבריו".

"אשריכם קרית יואל, שהצלחתם להכריז בכל העולם שהפושע ישראל הכופר בה' לא מדבר בשמינו - הוא דיבר רק בשמו ובשם הכופרים המשתחווים לו" המשיך הרבי "אבל אנחנו ששמענו אנכי ה' אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים, לא בצבא ולא ברקטות יצאנו ממצרים. מאמינים בהקב"ה שהוא בעל הכוחות כולם".

"צריכים להכניס צואה רותחת לתוך פיו על שהוא מדבר לפני העולם דברי כפירה ועוד בשמנו" אמר האדמו"ר לקראת סיום דבריו החריפים.

האזינו להקלטה

תוכן שאסור לפספס
78 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
48
להם שירגישו אנטישמיות ואז שיפתח תפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל 07.03.15
מרגישים מרגישים, ובעלה של השיכורה וחבריו מציתים את האנטישמיות ברחבי העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק08.03.15
47
מה מתחייב ממה שאמר, ואת מי מחייב, אמר, אז אמר.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה07.03.15
46
איין גרויס גילעכטער
שטינקר08.03.15

הצגת כל התגובות

45
הוא לא מבין מי שהקשיב לו.. אבל הוא הקשיב למי שהקשיב.. בכל אופן אחיו הפגין בזמן הנאום..הוא מטנף את פיו ברבים.. אכן מעשיו של נתניהו הוא התגרות באומות.. ואפשר להעביר ביקורת כדרך ת"ח.. לא במילים גסות שכאלו.. זה חילול השם שאין כדוגמתו..
סטאמרי08.03.15
44
מי ששומע את דברי ה"אדמו"ר" הלז צריך לטבול במקווה... שונא את הארץ של ה'
עדי07.03.15
43
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב07.03.15
42
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וולף07.03.15
41
חבל שהוא הולך עם השמאל ונותן יד לערבים זה פשוט טיפשות יותר גרוע מכל כנראה שהוא טיפש גדול ואין לו מספיק שכל לשבת בשקט טיפש קופץ בראש חבל מאוד שהוא מבלבל אלפי איש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.03.15
40
ימותו מיליוני יהודים מכל הסוגים ומכל הזרמים הפצצה לא מבדילה בין חרדי לחילוני או דתי,ביבי בנאומו מנסה להציל את עם ישראל מהשמדה ואתם מנסים להציל רק את עצמכם פשוט בושה וכלימה ,אסור שלאירן תהיה אטום זה יכול להיות סוף ליהודים ביבי מעורר את הגויים הטובים כדי שיעצרו את אירן בזמן מה לא בסדר בזה?
מורדי07.03.15
39
כשם שהוא דואג בשם השיטה של סטאמר לחילול השם של "כוחי ועוצם ידי" של הציונים. ולחנך את צאן מרעיתו לכך. לא פחות חשוב לחנך על שפה נקיה וכמה הפליגו חז"ל בכך.. ולא לגרום לחילול שם שמים.. וקשוט עצמך תחילה.. גם מי שלא מתגבר על מחלוקות ומריבות עם אחיו ברבים עדיף שישתוק.. "סייג לחכמה שתיקה"..
חרדי07.03.15
38
אידיש שלא יגיב חבל הכותרת היא מסיתה וחד צדדית כשתבינו את מה שהוא אומר ועל מה הוא בוכה לא תעיזו להגיב כך מדובר כאן מאדם רציני שכשהוא שיכור הוא בוכה על כפירה ועל ביזוי כבוד שמים עי יהודי ששמו נתניהו
מי שלא מבין 10.03.15
37
גם לפי השיטה של ר' יואליש זיע"א לא בטוח שנאום בבית הנבחרים זה התגרות באומות לו יצווייר שערב השואה כשנשיא ארצות הברית לא התערב והיתה אפשרות להציל ע"י בית הנבחרים..היה לזה התר
סטאמרי08.03.15
36
כשהקשיבו לאדמורים בשואה סופם היה מר האדמורים מנציחים את הגלות כדי להמשיך באורח חייהם הרהבתני רודפי בצע !!!
שמואל ג 07.03.15
אפיקורס
יהודי08.03.15
35
פשוט לתלות אותו מהפיאות שלו יחד עם החסיגים השוטים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי07.03.15
34
בין הוידאו של ביבי בקונגרס לבין דברי ההבל של השוטה מסאטמר, והעדפתי לשמוע את דברי ביבי אוכל השרצים מאשר את דברי השוטה מסאטמר שלא מפסיק לבלבל את המוח ולחלל שם שמים באיצטלא דקדושא, אוי להם מיום הדין.
יהודי שו"מ 07.03.15
33
מי שנמלט והשאיר את חסידיו לעלות בעשן משרפות אושוויץ מדבר על כוח. ואיך נמלט? ברכבת קסטנר הציוני. אתם התומכים בכל שונאי ישראל, רקדני "מה יפית", דומו!!!
צבי07.03.15
מילים כדרבנות! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה07.03.15
32
רואים איך מתוך שכרותו נכנס יין יצא סוד הוא בוכה על ביזיון כבוד שמים שנתניהו אומר דברי כפירה שהיינו עד הקמת המדינה חסרי כח חו עפרא לפומייהו וכאן האדמור מתחיל למרר בבכי האם לא היה לנו אלוקים עד המדינה חו האם אין לנו תהילימל לבכות איתו בעת צרה חברה זה מה יש לו בראש כבוד שמים ותו לא ואתם טוקבקיסטים
אדמור קדוש10.03.15
31
just alil lighter n whiter
משיח בן דוד08.03.15
30
האם הוא לא למד תורה על מלחמת משה בסיחון ועוג. לא למד על מלחמת מדין ומלחמת עמלק. לא למד על מלחמות יהושע בכיבוש הארץ. לא למד על מלחמות דוד המלך? למה מבין את הדברים שהוא אומר. אולי מישהו מחסידי סאטמר יסביר את הדברים הללו המוזרים כל כך
טובה07.03.15
מנהיגי ישראל אלו הקדושים לחמו על פי ציווי הקב"ה, זהו. מספיק? צריך להסביר ההבדל ח"ו? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק08.03.15
29
שהתרנגול מסאטמר ימשיך לקרקר סביב עצמו ועדת מעריציו השוטים, אין כפירה וחילול ה' יותר גדול מקיומו של האדמו"ר מסאטמר העמלקי הזה, שילך לעולם שמעבר בקרוב וירקב שם, אמן.
יהודי שו"מ07.03.15
28
כול הזמן הוא מדבר שלילי על הארץ עם לא מתאים לו שילך כמו שאר חסידיו ללונדון ולאנטורפן לא חסר לו מקום להיות. יאללה סייג לכוחמה שתיקה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלחנן07.03.15
27
בהצלחה עם התהילים..בדיוק כמו בתקופת השואה..היה לנו המון כח.. וכן הרמב"ן אומר שכל המצוות בחו"ל הן בחינת הצווי לך ציונים וכן הגר"א אומר שהגלות היא בית קברות!!וכן הנביא יחזקאל מתנבא על חזון העצמות היבשות..מי שחושב שבגלות יש כח לא מבין מה זה עמ"י!!
יהודי שלומדתורה10.03.15
26
האדמו"ר הוא ממשיך חטא המרגלים , סופו יהיה כמוהם
חרדי שפוי וחרד08.03.15
אולי אז תפסיק לכתוב שטויות
חרדי08.03.15
25
וסאטמער? שום כלום! רק לנבל את הפה נגד מי שמוסר נפשו וחי מעשית 24 שעות ביממה ועסוק ומטפל בצרכים של עם ישראל בארץ ישראל, כולל כל חסידי סאטמער והעדה החרדית. סאטמער צריכה להרכין ראש בפני ביבי!
דוד07.03.15
24
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תמר07.03.15
23
איפה הצדיקים האמתיים שידברו זכות על עם ישראל. איפה רבינו נחמן איפה רבי לוי יצחק מברדישב איך הם אלה המדברים רק קיטרוג על עם ישראל וארץ ישראל לא פוחדים מהשם יתברך ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מייזלס07.03.15
22
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב08.03.15
21
הקב"ה יבריח אותכם לארץ הקודש וכשתהיו נרדפים ותחפשו את ארץ ישראל ביבי הכופר יעזור לכם לצאת מכבשני האש, למרות שאתם מלאים שנאת חינם לעם ישראל
קקות07.03.15
20
הוא שיכור
יואל משה07.03.15
19
שנפשם של פושעי ישראל גדולה משל שלומי אמוני ישראל. ה' יזכה אותו בנפש חדשה קצת יותר מתוקנת
מוטי07.03.15
18
את הכתבה עצמה ואת דבריו המדויקים של הרב, אני חייב להגיד שיש אמת בדבריו.
שמי07.03.15
17
מה זה אמור להיות למה ככה לדבר זה ממש לא יפה בסך הכל בא ליצג את מה שישראל באמת צריכה למה ככה החסידות הזאת מפילה הרס וחורבן על ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי 07.03.15
16
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה08.03.15
15
יישר כח להאדמו"ר לדברים הנאמרים באמת
יהושע08.03.15
14
שונא ישראל האדמור מסאטמער
משה07.03.15
13
יש הרבה מאתנו בני הציבור החרדי שעלול לשכוח מה עשה לנו ביבי, לא נסלח לליכוד על שנתיים קשות.
ניסן07.03.15
12
אי אפשר להבין איך האדמו"ר מסטמר אומר כאלה שטויות. האם הוא לא הקשיב למה שנאמר במגילת אסתר שהיהודים נלחמו להגן על נפשם. והרגו 75000 גויים. האם הוא לא שמע שמרדכי לא כרע ולא השתחווה להמן. ?מה האדמור עשה בשעה שקראו את המגילה.
שמואל07.03.15
11
הוא גם לא קרא מה כתוב בתורה על הלכות מלחמה שצריך להלחם בגבורה ולא בפחד. (דברים כ) . לא קרא מה שכתוב על הפחדנות של יהודים בגלות. בפרשת בחוקתי "וְהֵבֵאתִי מֹרֶךְ בִּלְבָבָם בְּאַרְצֹת אֹיְבֵיהֶם וְרָדַף אֹתָם קוֹל עָלֶה נִדָּף וְנָסוּ מְנֻסַת חֶרֶב וְנָפְלוּ וְאֵין רֹדֵף: וְכָשְׁלוּ אִישׁ בְּאָחִיו כּ
שמואל07.03.15
אזי השחצן ביבי יודע את המשנה ואת המקרא והוא מנהיג את עם ישראל לפי התורה ובאחריות ואילו האדמו"ר . . . הבנתי? זה מה שאתה כותב? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק07.03.15
שהשוטה מסאטמר יודע קרוא וכתוב, הרי שדבריך הם בבחינת פשיטא מאי קמ"ל.
יהודי שו"מ07.03.15
10
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נכון 07.03.15
9
אבל צריך להודות שחלק גם מציבור חרדי התחיל "לכבד" את אותו רשע שדאג לעשות הרבה צרות לשומרי תו"מ ואם לא נציגות בכנסת כבר מזמן היה עושה לנו לא פחות שמד ממה שעשו בתחילת המדינה.
מיקי08.03.15
8
מצוות כרימון. השם ישמרהו ויחייהו. אדמו"ר מקלל????? מהקהילה בגלות שאין לה שום מעורבות בחיי עם ישראל, קל להטיף ולקלל את מי שעומלים יומם ולילה על ביטחונה של ישראל.
אל תירא ישראל07.03.15
7
מה אכפת לו שנלך לעזאזל מהאטום האירני
יענקי07.03.15
6
אם החסידים שלו לא מכבדים אותו וכל הזמן מפריעים לו. הגבאי שלו לא מצליח להשתיק אותם. כמה וכמה פעמים הם מפריעים לו כל כך. למה שאנחנו נשמע לו. הוא כנראה מכירים אותו.
חיה07.03.15
5
אפלו מקוה לא עוזר אחרי ששומעים כאלה דיבורים.
רפאל07.03.15
4
ולא כפי שאמר שאיננו שמע את דבריו של הכופר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תחשבו07.03.15
3
מה כאן לא ברור ?
מסכן 07.03.15
2
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי זה החיות אדם ברקע07.03.15
1
הזה נכדו של האדמו״ר שרכבת קסטנר הצילה מהונגריה החרבה? הזה הנכד של האדמו״ר שאמר לצאן מרעייתו יהיה בסדר? למשפחת טייטלבוים נתנה מנדט ההגנה יותר מקדנציה אחת. הגיעה הזמן שנקח את גורלנו בידינו. ולא משפחה הונגרית תאמר מה נעשה ומה נפעל. קוגל כן! צולנט אולי?! חיים? ממש אבל ממש לא!!!!!!
אבי07.03.15
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

יזכרם אלוקנו לטובה: בגארליץ ציינו את הילולת אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

כאשר זכינו לסדר אותו

כך נעלו את החג בווילאמסבורג

חיים רוזנבוים | 03.05.24

ותבנהו מהרה

ושם נעלה ונראה: האדמו"ר מביאלה ב"ב פקד את הכותל 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

הזכירו לפניו 

במלאת 148 שנים להסתלקותו: הצאצאים התכנסו בירושלים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

שבחו והודו לשמו

סערט ויז'ניץ: ממים שלנו ועד 'ביזת הים' | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

ענבי הגפן

וגילו צדיקים | גלריה משמחת בוהוש - פשעוורארסק

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תניא, בבירת לבנון

בעומק שטח האויב: כשקבוצת חסידים הצליחה להיכנס לביירות

אבנר גרשוביץ | 02.05.24

פסח הוא לה'

אחרי יום טוב שני: האדמו"ר קנה חזרה את החמץ מהגוי | תיעוד

חיים רוזנבוים | 02.05.24

ורוממתנו מכל הלשונות 

חג הפסח והכנסת ספר התורה בבאבוב בניו יורק | סיקור וגלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

דיגיטלי, חכם ויעיל 

רכב חדש? חתונה בלי חובות? זה לא חלום רחוק! לחץ כאן >>

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

חנוך לנער

לרגל תחילת זמן קיץ וגזירת הגיוס: אדמור"י בני ברק התכנסו 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

והריקותי לכם ברכה

עטוף בבגדי לבן | כך השפיע האדמו"ר שפע לחסידים

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פסח כהלכתו

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא מב"פ

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

ושם נעלה ונראה

מרהיב | אלפי חסידי ויז'ניץ כבשו את הכותל המערבי • גלריה

חיים רוזנבוים | 01.05.24