כיכר השבת

"עמדו הכן כולכם"

כך נערכת חב"ד ליום ההילולא ה-25 של הרבי

הכנות רוחניות, חיזוק בלימוד תורת הרבי ועצרת ענק בארנה: כך מתכוננים חסידי חב"ד לציון חצי יובל להסתלקותו של הרבי מליובאוויטש, ביום ההילולה בג' תמוז הקרוב (חסידים ואנ"ש)

20
שאול כהנא | כיכר השבת | ו' בסיון | 09.06.19
כך נערכת חב"ד ליום ההילולא ה-25 של הרבי
(צילומים: שימי קוטנר)

חסידות חב"ד נערכת ליום ההילולא הכ"ה של האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל בשלל אירועים והכנות רוחניות. במרכזם: עצרת והתוועדות ענק בהיכל ארנה בירושלים בארגון 'צעירי אגודת חב"ד'.

מעל מאה נציגי קהילות חב"ד מכל רחבי הארץ, השתתפו במהלך השבוע החולף באסיפה שהתקיימה בבית צעירי חב"ד בכפר חב"ד. כחלק מהיערכות הגדולה בקשר לעשרים וחמש שנה לג' תמוז, נפרסה תכנית סדורה שפונה לקהילות אנ"ש, על מנת שכל אחד ואחת מחסידי הרבי יתכוננו באופן פנימי ליום ההילולא, ותורגש ההכנה בכל בית חסידי.

נציגי קהילות חב"ד, דנו בתכנית ובדרכים לחבר את כל הקהילה לכל פרטי ההכנה, כאשר השיא של ההכנה יהיה בהתוועדות הענק שתיערך בכ"ח סיון כהכנה ליום ההילולא, בה צפויים להשתתף חמשה עשר אלף חסידים ממשפחת אנ"ש חסידי חב"ד בארץ.

הרב נחום גולדשמיד, משלוחי חב"ד בנתניה ומוועד הפעולות והכינוס פרס את התכנית המסודרת בפני נציגי הקהילות במסגרתה יערכו הכנה אמיתית רוחנית לקראת ג' תמוז, אנשים נשים וטף.

בכל שבוע יתמקדו בפעולה מרכזית אחת, כך יוסיפו בלימוד תורת הרבי בחברותות, בלימוד משפחתי, ובשיעורים קהילתיים גדולים. בשבועות ההכנה תיערך התוועדות קהילתית שתתמקד בהכנה לג' תמוז.

בוועידה נשאו דברים: הרב יוסף יצחק בלינוב רב מרכז העיר וקהילת חב"ד בבני ברק, שעורר על החשיבות למעורבות קהילתית בכל הקשור לחיים חסידים וחיזוק ההתקשרות לרבי.

הגאון רבי מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד ומרא-דאתרא דקהילת חב"ד ברחובות, שעמד על כך, שבימים אלו - שלושים יום לפני ג' תמוז - "חייבים לעמוד בסימן תנועה בנפש להתעורר ולהתחזק בהתקשרות לרבי זי"ע ולהביא לידי פועל את הוראותיו הקדושות".

הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצעירי חב"ד, הציע שבנוסף להחלטות של כל קהילה במה להוסיף ולהתחזק לפי בחירתה, ניתנת האפשרות להירתם לחיזוק השלוחים בפעילות של מבצע תפילין ונרות שבת ובאופן שתהיה הרחבה בפעילות בכמות ובאיכות בכל אתר ואתר.

המשתתפים הרבים העלו וחלקו הצעות שיאפשרו לקיים את ההכנה הקהילתית באופן המוצלח ביותר, ובצורה בה יצטרפו למעגל גדול של פעולות נרחבות כהכנה פנימית אמיתית ליום ההילולא ג' תמוז - 25 שנה.

"בעצרת יושם דגש רב על המשימה העיקרית שהטיל עלינו הרבי זי"ע להכין את העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו", אמר הרב יוסף יצחק אהרונוב.

תוכן שאסור לפספס
20 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
10
ממ"נ אם הרבי חי אין זה יורצאט.וימשיך לנהל את החסידות מהבונקר עד שיבוא המשיח! ואם הרבי כן מת.ולא ממנים רבי חדש אז כנראה שהחסידים באדמה שאין אדם נורמלי מסתפק ברבי קבור זה טוב לאמירת תהילים אבל למנהיג.... אדם בקבר זה לא ננורמלי??? וברסלב יוכיח....על כל פנים אם הרבי חי באדמה או שקבור באדמה הוא המנהיג ש
יוסי13.06.19
9
נורא ואיום ממ"נ אם הרבי חי זה לא יורצייט וימשיך להנהיג ציבור מאמיניו מבטן האדמה! ואם הוא כן נסתלק מהעולם הזה מדוע לא בוחרים רבי חדש והרי אתם עדת צאן ללא רועה? ומדוע שהתניא נסתלק היה יורש! מדוע???? על כל פנים נשמע שזו לא חסידות נורמלית נעבאך???????
יוסי13.06.19
8
לא יום הילולה! יום התקשרות!
אני10.06.19

הצגת כל התגובות

7
כמו שלא כל זורק אבנים על מכוניות בשבת, או כל לבוש כחרדי הנפגש עם אחמניג'אד, מייצג את החרדים, כך לא כל הצועק סיסמאות אלו ואחרות מייצג את חב''ד [בפרט באינטרנט שיתכן שהכותב תגובה היה מאושפז עד לפני דקה באברבנאל או שהוא שונא חב''ד פרובוקטור] כפי שהבאתי בתגובותי הקודמות יש לדברים (הנאמרים על הרבי) תקדים
משה בן אברהם10.06.19
6
חבדניקים שרק מחפשים רעש ובאלגן איזה מין חבדניק לא מאמין שהרבי חי אז אתם לא חבדניקים חבדניק זה מי שמאמין שהרבי הוא המשיח לפי סימני הרמבם .אז שכחתם פרט קטן שהוא מאוד גדול שנשיא דור - הרבי ,לא אמור להסתלק כי אין נשיא דור שעוזב את עמו...-עם ישראל .לפי הרמבם שככה כתוב! לפי הרמבם מוסבר שהוא יעלם מעיננו ב
רוני 10.06.19
בקידוש לבנה ''דוד מלך ישראל חי וקיים''
משה בן אברהם10.06.19
כתוב בפירוש ''כשם שמצוה להגיד דבר הנשמע כך מצוה שלא לומר דבר שאינו נשמע'' וגם ''אין לדבר בשבחו של אדם אם זה בגורם לשונאיו לדבר בגנותו'' אז נכון שיעקב אבינו לא מת (תענית ה:) ור''י הנשיא היה מקדש כל ליל שבת לאשתו אחר קבורתו (כתובות בסופה - הלמדנים יכתבו במדויק) אבל לכתוב דברים ללא הסברה ומקורות זה חיל
משה בן אברהם10.06.19
אין לכם רועה וכל מיני דעות מוזרות מסתובבות במחנה שלכם, מכאלה שדומים יותר לדתיים לאומיים בלבושם ובאורח החיים היום יומי שלהם וכלה באותם המשוגעים שמאמינים במשיחיות השקר וצועקים עם מבט מטורף בעיניים "יחי". כואב הלב איך חסידות מפוארת ומעמיקה הפכה את המשיחיות לסימן ההיכר שלה ובמקביל סיפחה לשירותיה המוני
שלום10.06.19
חוץ מהזויים כמוכם אף אחד בעם ישראל לא סובר כמוכם.קרי רק אנחנו שלא למדנו עשירית מגדולי ישראל שחלקם גם היה מקורב מאוד לרבי ואף מחסידיו ובטח שלא קיבלנו ממש במשורה מבינים את הרמבם והשאר לא. אתם פשוט מזלזלים את כבודו של הרבי זי"ע ודי לשבתאות הזו בשמו כביכול. הרבי מעולם לא אמר שהוא המשיח ודי כבר לכל
אסף10.06.19
להיות חב"דניק זה לאהוב את הרבי ולקיים את הוראותיו
חב"דניקית10.06.19
5
אם אני לא טועה הוא שליח בירושלים וראש ישיבה בכפר חב"ד ולא בנתניה
מישהי10.06.19
4
ונסיעה לאומן היא גם שטויות? ול"ג בעומר במירון זה גם שטויות?
חיה10.06.19
3
בקצה הכי גבוה ונגד בקצה הכי נמוך, ולכן עליכם לדעת 1)אף שאיננו יודעים מיהו משיח עד שה' ירצה, אמונה זו בצדיק היא מנהג חכמי הגמרא (ע' בשורות הרחבות סנה' צח: ורש''י ) 2) גם על הבעש''ט והרמב''ם ור''י אייבשיץ היו חרמות ושריפות ספרים והיום כולם נרעדים לגדלותם. (חבל שאין לי כרגע זמן להאריך בנושא)
משה בן אברהם10.06.19
אין לך מספיק מה לומר
44410.06.19
2
תורתו וחכמתו פותרת קושיות בני דורנו, לדוגמא חסיד הציע ליהודי ליטול לולב אמר לו היהודי נראה לך שאפשר להתקרב לה' שאין סוף לגדולתו ע''י נענוע ענף עץ? ענה לו החסיד תירוץ ששכנע אותו (ע''פ תורת הרבי) בגלל שאין סוף לגדולתו הדרך היחידה להתקרב אליו הם הדרכים שהוא התווה ולא דרכים שהנברא המוגבל יכול להמציא.
רוצה בעילום שמו09.06.19
1
כמה כסף יש שם בשביל לשפוך על כאלו שטויות??????????
רחלי10.06.19
האולם שלהם, האוכל שלהם, וכל העיצוב שלהם.
ע10.06.19
שלא שמוצא חן בעייניך הוא שטויות!!
אני10.06.19
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

יזכרם אלוקנו לטובה: בגארליץ ציינו את הילולת אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

כאשר זכינו לסדר אותו

כך נעלו את החג בווילאמסבורג

חיים רוזנבוים | 03.05.24

ותבנהו מהרה

ושם נעלה ונראה: האדמו"ר מביאלה ב"ב פקד את הכותל 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

הזכירו לפניו 

במלאת 148 שנים להסתלקותו: הצאצאים התכנסו בירושלים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

שבחו והודו לשמו

סערט ויז'ניץ: ממים שלנו ועד 'ביזת הים' | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

ענבי הגפן

וגילו צדיקים | גלריה משמחת בוהוש - פשעוורארסק

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תניא, בבירת לבנון

בעומק שטח האויב: כשקבוצת חסידים הצליחה להיכנס לביירות

אבנר גרשוביץ | 02.05.24

פסח הוא לה'

אחרי יום טוב שני: האדמו"ר קנה חזרה את החמץ מהגוי | תיעוד

חיים רוזנבוים | 02.05.24

ורוממתנו מכל הלשונות 

חג הפסח והכנסת ספר התורה בבאבוב בניו יורק | סיקור וגלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

חנוך לנער

לרגל תחילת זמן קיץ וגזירת הגיוס: אדמור"י בני ברק התכנסו 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

והריקותי לכם ברכה

עטוף בבגדי לבן | כך השפיע האדמו"ר שפע לחסידים

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פסח כהלכתו

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא מב"פ

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

ושם נעלה ונראה

מרהיב | אלפי חסידי ויז'ניץ כבשו את הכותל המערבי • גלריה

חיים רוזנבוים | 01.05.24