כיכר השבת

הפתעה בשבת

הגר"ש אלתר השתתף בטיש של האדמו"ר מצאנז

בעיצומו של ה'טיש' אותו ערך האדמו"ר מצאנז בליל שבת, נכנס לפתע ראש ישיבת "שפת אמת" ובן דודו של האדמו"ר מגור, הגאון רבי שאול אלתר, כשהוא מלווה באחיו (חסידים)

112
שימי שפר | כיכר השבת | ח' באלול | 08.09.19
הגר"ש אלתר. ארכיון
הגר"ש אלתר. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

חסידי צאנז בעיר נתניה הופתעו בשבת האחרונה, כאשר בעיצומו של ה'טיש', אותו ערך האדמו"ר בליל שבת, נכנס לפתע ראש ישיבת "שפת אמת" ובן דודו של האדמו"ר מגור, הגאון רבי שאול אלתר, כשהוא מלווה באחיו הגר"ד אלתר.

הגר"ש אלתר ואחיו שהו ב'טיש' במשך כשעה, במהלכה הזמין האדמו"ר את ראש הישיבה לשבת בקרבתו, ואף הפציר בו כמה פעמים לשאת דברי תורה.

תחילה סירב ראש הישיבה לשאת דברים, אך לקראת סיום ה'טיש', נענה לבקשתו של האדמו"ר, תוך כדי שהוא קם ממקומו ונושא דברי תורה, כשהאדמו"ר וחסידיו מקשיבים לדבריו בקשב רב.

הגר"ש אלתר שהה השבת יחד עם בני משפחתו במלון גלי צאנז בנתניה, לרגל שמחה משפחתית.

תוכן שאסור לפספס
112 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
23
ת"ח ענקקקקקקקקקק דרך ארץ קדמה לתורה! מי שלא מכבד את גדול הדור, התורה שלו לא שווה כלום!
חסיד08.09.19
גדול התורה נמדד בתורה ולא בז' טובי העיר, אם קראקא יותר גדול מורשא אז כל ורשא חייב לציית לקרקא???? ונפסק להלכה שכל אדם חייב לכבד ת"ח אפי' יניק וחכים ואפי' הוא לא אדם מבוגר, וכ"ש אם הוא מבוגר כבר בגיל שישים שחייבים לכבד, גם האמרי אמת זצ"ל שהיה גדול בתורה כיבד את הרב הגאון גדול הדור ר' מנחם זמבא הי"ד,
חסיד גור בארה"ב09.09.19
22
שאול תחתית
מיקי08.09.19
קרקעות יעקב
למיקי09.09.19
21
חומר למחשבה קצת סדר בשלשלת החסידות: לאחר פטירת הרבי השפת אמת בנו בכורו הרבי האמרי אמת ממשיך אותו לאחר פטירת הרבי האמרי אמת בנו הרבי הבית ישראל (הגדול שנשאר לאחר השואה) ממשיך אותו לאחר פטירת הרבי הבית ישראל ל"ע לא הותיר ילדים לאחר השואה אחיו הרבי הלב שמחה שקטן ממנו ב3 שנים ממשיך אותו לאחר פטירת
גרשי09.09.19
ידוע שאלת הרבי הקדוש מבעלזא זי"ע את הפני מנחם זי"ע האם אביו הקדוש האמרי אמת זי"ע ציוהו לפני פטירתו? הפני מנחם בענוותו ענה שלא. נענה לו הרבי מבעלזא זי"ע שהרגיש ברוח קדשו כי כן ציוהו. נענה הפני מנחם, כי אביו קרא לו לפני פטירתו ואמר לו הפסוק "ועתה שלמה בני דע את אלוקי אביך ועבדהו וגו'", נענה לו הרבי מב
חסיד09.09.19
כל הכבוד!!! אמת לאמיתה!!!
שכל הישר13.09.19
אף אחד בסביבתו של הגרש לא רוצה שהוא ינהיג את עדר הצאן הענק הקרוי גור, ודאי לא הוא עצמו. אין לו כל עניין בריבואות של נפשות, באלפי ערדים עניים ובמפלצות בטון בירמיהו. כל מי שמסתובב לידו חצי דקה מבין את זה. (ואגב, האמרי אמת היה אציל נפש אמיתי, והותיר את הרביסטווע לאחיו, לפני השואה)
לגרשי09.09.19
ולכן הפני מנחם זצ"ל מונה את הרב בערל ליפל והרב יעקמ מאיר להיות ראש ישיבה!!!! מה קשר שברור שהראש ישיבה לא הולך להיות רבי, אבל לכן מותר לרדוף אותו????? וכל אלה שמניתם השפת אמת אמרי אמת והבית ישראל היו ראוים להיות רבי אבל לגבי הממשיכים של הרבי אני מאוד מסופק!!!!!! ולכן ברור שאחרי פטירת הרבי שליט"א
חסיד גור בארה"ב09.09.19
כלומר הוויכוח הוא רק תאורטי..
משולם10.09.19

הצגת כל התגובות

20
ת"ח ענק עובד השם גדול לא פלא שרבים (והרבה בסתר) מתאבקים בעפר רגליו.
בלתי אפשרי למדוד08.09.19
רק שאותם 'רבים' נספרים על יד אחת... וגם היד הזאת עסוקה כל הזמן באחיזת ה'איפון'...
'אלקנה' מלוכלך08.09.19
לא, כי לך אין כמובן אינטרנט. צבוע נאלח. ה'רבים' נספרים על יד אחת, כי אתם ברשעותכם הנבזית והאינסופית, מתעללים בהם בהפחדות, הצקות ואיומים. זו הסיבה היחידה.
ירמיהואי דל מוח08.09.19
19
עם כל הכבוד לת"ח הגאון ר"ש שליט"א ללא דרך ארץ מה שווה כל התורה? דרך ארץ קדמה לתורה שייקח את ה... שלו
תח09.09.19
הלוואי והייתה בכם שמינית מהדרך ארץ של הגר"ש. הגערערס של ימינו הם חיות אלימות, דוחפים ורומסים בכוחניות כל מי שנקרה בדרכם, שנואים על כל הציבור החרדי, נחשבים לסמל של פראות וגסות רוח. שאתם תדברו על דרך ארץ...
לתח09.09.19
18
הכבוד הכי גדול לרבי הפני מנחם זי"ע שהרבי שליט"א הממשיך שלו ידוע שהפני מנחם אמר לבניו מספר פעמים שהרבי שליט"א יהיה הממשיך שלו, והוא מבקש מהם שלא יעשו רביסטיווע ושיהיו בטלים ומבוטלים אליו,
מאיר08.09.19
הכבוד הגדול שיהא לרבי שליט"א שדודיק, הבן הכי מופרע שלו, הוא זה שימשיך אותו ככה כל גור תתמוטט, ולא שהיום יש בה משהו יציב כל שני וחמישי אנשים מתפטרים או מפוטרים על מעילות, וכו'
יעקב אריה10.09.19
אין חולק שהרבי הנוכחי היה אמור להיות הממשיך, אבל למה להמציא סיפורים שלא היו, שהתחילו להמציא אותם מלפני חמש עשרה שנה!!!! הרבי מספיק חזק שלא צריכים להביא סיפרים מצוצים מהאצבע!!!! תביא מקור מוסמך אחד להסיפורים הנ"ל, ואז נראה עם מי החותמת והפתילים!!!
חסיד גור בארה"ב09.09.19
באזני שמעתי מעד ראיה שהיה כשהפני מנחם אמר להם שמעתי מפי איצ'ה מאיר שמעונ'ס
לחסיד גור09.09.19
אתה מביא ראיה ממישהו שנפטר כבר, הוא לא יכול להכחיש!!! אם הוא היה כותב את זה בספר ממילא, אבל כמו שאני יכול להגיד שהפני מנחם אמר לי הפוך, אז אתה יכול להגיד שאיצ'ה מאיר שמעון'ס אמר לך!!!!!
חסיד גור בארה"ב09.09.19
אנחנו הזקנים בגור זוכרים טוב איך שהגר"ש היה משתולל בבית המדרש, גם בתור אברך הוא צרח על מישהו באמצע הטיש אצל הלב שמחה ואביו הפני מנחם (אז הראש ישיבה) סימן לו לא לצעוק כי זה לא דרך ארץ,,,, והוא עושה בושות...... אך הגר"ש המשיך...........
א"מ09.09.19
כמה הוא אחז מאחיינו, הדברים ידועים... הן כשהוא ניגש אליו בהפסקה בר"ה לפני תקיעת שופר על שטויות והבלים, הפני מנחם היה המום שאלו השגותיו. גם ידוע כמה הוא הפריע לו בשנות הנהגתו של הפני מנחם זי"ע ואכמ"ל.
חסיד09.09.19
17
הרב אלתר צדיק, מנהיג "פתוח" יותר מהשיטה של גור, לא חלילה פתוח רוחני, אך שיטת עבודת ה' שלו מעניינת, מדהים! יפה!
חיים08.09.19
הראש ישיבה שליט"א הוא לא יותר פתוח מגור שלפני 15 שנה, רק גור השתנה מאז, והפוך הוא ממשיך בשיטת בית קוצק שצחקו על החיצוניות ועסקו רק בפנימיות, לא פרנצ'ס ולא 25 מדרגות בפרנצ'ס ולא כמה אלפי משפחות יש בגור, ולא שאר דרי הבל וחיצוניות!!!!!
חסיד גור בארה"ב08.09.19
נכון מאד!!! יש ציבור גדול בגור שצמא לשנוי!! ולא צריך 10,000 משפחות. מוכנים להשאיר לכם את כל הערדים הבורים ונקח רק את האיכותיים!
גערר08.09.19
מי מפריע לכם לקחת את החמוצים? בסך הכל צריך לעבור למדרכה ממול ולהכנס לבית מדרש אחר, ואפילו את זה אתם לא מסוגלים חבורת לוזרים, אפסים, בכיינים,
יוקיל09.09.19
16
כל התגובות פה באלול זכיות ליום הדין רח"ל
אבא 09.09.19
15
ר' שאול אלתר הוא גדול בתורה ברמה עולמית. לא שייך בכלל לקטגוריה של כל השאר בגור ולא בכל חסידות אחרת. אדם שכל כולו תורה וחסידות, חידוש נפלא בדור שלנו. מי שמנסה למדוד את גדלותו צריך להיות גדול בתורה בעצמו.
גרוסמן08.09.19
כל זה לא עוזר בשעת מעשה ללכת נגד ציבור ענק 14 אלף משפחות כ"י ונגד המנהיג בראשם זה לקחת את כל התורה ולזרוק אותה לזבל... חבל שהסיפור של קורח חוזר שוב... רק שמה שיבלע אותם זה לא האדמה אלא המסכים שבהם כל חסידי אלקנה מסתכלים כל היום... בושו לכם ואל תנסו להרים ראש נגד ה' ומשיחו!!!!!!! בהיסטוריה של עם ישר
גרוסמנית08.09.19
נגד ציבור ענק?!? 'המון צאן ובהמה אשר לא ידעו מימינם ושמאלם'. אני לא גערער וגם לא קרוב לשם, אבל ראיה מאלפי נבערים מדעת, יש גבול? הלא הגויים הם עשרות מונים רבים מעימנו האם הדבר מהווה ראיה לגדלותקטנותנכונות של משהו? להשוות את רבכם למשה רבינו ואת ר' שאול לקרח, בוש והכלם ושים לב אינני מזלזל ברבכם אבל להש
צ'למער08.09.19
אם היית חסיד, היית יודע שאדמו"ר לא נמדד בגדלותו בתורה או בשיעורים שמסר או בספרים שכתב. זה אמונה מוחלטת ולא צריכים הוכחות. ויאמינו בה' ובמשה עבדו האמונה במשה כמו האמונה בה' !!!!!!! ויסתמו פי דברי שקר.
גרוסמנית09.09.19
בשביל שיהיה קורח, צריך שיהיה משה רבינו. עם כל הכבוד לך (שורצת אינטרנט קטנה שלי, מדברת על מסכים, טפו, צבועה) - הרבי שלך אינו משה רבינו ולא קרוב לזה. הוא לא ה' והוא לא משיחו, למרות שהייתם מאד רוצים לפנטז שכך, עובדי אלילים בזויים שכמותכם. כל מה שהגרש אלתר אמר היה שיש ללכת לדין תורה, ושאין לנהוג באלימ
לגרוסמנית גסת ה08.09.19
איך לא רועדת לך היד לדבר על ה' ועל משיחו ???? איך ??? מי אתה בכלל ???? תבדוק ברבנות אם שלך יהודיה.
צדוק08.09.19
הרבי מגור אינו ה' ואינו משיחו. נכון שחונכתם לעבודת אלילים פגאנית בה הרבי הוא האייבישטער, אבל אל תצפו שכל עם ישראל יאמין בזה. מי אני בכלל? מה זה משנה? האמת כואבת, מה משנה מי אומר אותה. הרבי מגור אינו ה' ואינו משיחו. (רחוק מאד מכך).
לצדוק09.09.19
14
לא מצליח להבין את התגובות פה. אתם רוצים שהרב שאול יהיה האדמו"ר שלכם ? לכו אליו. מי מפריע לכם ? כמו שהוא פרש מגור, תפרשו גם אתם. למה צריך לדבר נגד צדיק, כדי להצדיק את המהלך שלכם ?
אהרן09.09.19
אתה לא מצליח להבין? אז אני אסביר לך. איך נפרוש אם עושים טרור לכל מי שמעז לשלוח את אחד מבניו לישיבה כלל חסידית, בכדי שבנו ילמד ולא יתבטל? ולא די בכך שמסלקים את בניו מהת"ת בגלל שאחיו ביקש לשבת באוהלה של תורה, מפעילים לחץ על הת"ת שביקש לקלוט את הילד הזרוק, ומאיימים שלא יעז לקבלו. אז לא הבנתי, מי שלא
גערר09.09.19
למה לשלוח אחד מבניו לישיבה כלל חסידי? אם אינכם מעוניינים בגור תוציא את כל ילדיך משם! הם לא שמים רגליים הם עוזרים לכם ללכת ולעזוב עד הסוף!
יוסי09.09.19
יוסי. אני מבין שאתה שייך למיינסטרים הגוראי, שכיום המח זה לא האיבר הפעיל שם. אבל לפני שאתה מגיב תקרא שוב. הבן אדם ביקש לעזוב ולהוציא את כל ילדיו מהמוסדות של גור, והמושחתים איימו על המוסדות הכלל חסידיים שלא יקלטו את בניו. מדוע??? מי שלא טוב שיילך!!!! מה אכפת לכם שהוא מוציא את ילדיו???? אתם מפחדים
גערר10.09.19
"למה לשלוח לכלל חסידי?" אתה צוחק עלינו? כי בישיבות גור לא לומדים גמרא בעיון, ובשנה הבאה גם לא לומדים תוס', אך ורק דקלום מהיר של גמרא ורשי בלבד. ובישיבות גור יש משטר אימתני וחלוקת כדורים לבחורים, והדברים ידועים. לא מספיק?
ליוסי09.09.19
צודק! אז כך ולך מי צריך אותך בגור? תוציא את כל ילדיכם מגור!
יוסי09.09.19
מי מפריע? אתם, והמערכת האלימה שלכם, שמאיימת ומטרידה באינספור הצקות כל מי שרוצה ללכת לאלקנה. אתם והמערכת האלימה שלכם, שזורקת ילדים ממוסדות (כולל ממוסדות כלל חסידיים), שמאיימת על אנשים בפיטורים תוך לחצים על הבוסים שלהם, שהורסת שמחות פרטיות של אנשים - כי הבן או האח הלך לאלקנה. ואז באים ומיתממים 'תפרש
לאהרן היקר09.09.19
מי מפריע לנו ללכת? אתה, גערער, והמערכת האלימה שלך. כל מי שבא לאלקנה חוטף ממכם טרור של איומים, הטרדות, הפחדות, זריקת אשתו ממקום עבודה וילדיו ממוסדות לימוד. אם לא תפריעו, אנשים יבואו בשופי. הרשעות שלכם לא תיאמן: מתעללים בכל מי שמנסה ללכת לר' שאול, ואז אומרים בקול מתקתק: "אבל מי מפריע לכם ללכת?" אתם
לאהרן09.09.19
אם בא לך ללכת לאלקנה. תלך ותוציא את כל ילדיך מהמוסדות, מה הבעיה שמאיימים לזרוק מהמוסדות? אם גור לא טוב לך, בבקשה כך את כל החבילות שלך וצאתכם לשלום! מי שלא מרוצה לא רצוי!
יוסי09.09.19
התגובה המדהימה שלך מוכיחה קבל עם ועולם (-הקוראים הנורמליים מהעולם החופשי), מה זה גור. איזו אלימות, איזה רוע. אם אדם רוצה להקשיב בסעודה שלישית לדברי הגר"ש אלתר - מעיפים אותו ואת כל ילדיו מכל המוסדות. הקשיבו, קוראינו כאן מהעולם החופשי. תבינו, אנחנו חיים בדיקטטורה הזויה, בה אסור לחסיד להעריך אף אחד
ליוסי09.09.19
אתה צודק! הם חיים בדיקטטורה הזויה! תוציא את הילדים שלך מגור תעזוב את השטיבל....... מה כ"כ קשה להבין? לא אוהב את החיים בדיקטטורה ההזויה, צא משם הם ישמחו ואתה תשמח ושלום על ישראל
למגיב ליוסי09.09.19
צבועים שכמותכם, ברלינר יצא מגור, רצתם אחריו לכל מקום, ושברתם את הבתים שבהם התגורר את מנדלסון שעזר לו זרקתם לכביש ונפל מתעלף, זה היה נסיון רצח, ואח"כ אתם מיתממים שאפשר ללכת ולא תפריעו??? תבינו, למי שלומד גם תוס' יש שכל, א"א למכור לו תותים
יעקב אריה10.09.19
היינו יוצאים, לולא הפחד מטרור כבד על כל המשפחה הנלווית. אתם הרי יודעים את זה, אלימים, ומודים בכך בריש גלי.
למגיב למגיב ליו09.09.19
אנחנו רק מגיבים למי שמכנה הראש ישיבה שליט"א קורח ודברים כאלה, הפוך אנחנו שואלים אותם למה אתם לא עוזבים את נפשינו, למה אתם רודפים את כל מי שהמערכת לא רוצה בכבודם, האם זה קיבלנו מרבותינו לבית קוצק ופשיסחא??? הראש ישבה לא פרש מגור ולא מתכוון לפרוש, רק אנחנו נגד המערכת של גור ולא הרבי שרודף ומגבה כל מינ
חסיד גור בארה"ב09.09.19
13
אם הייתי חסיד גור, הייתי חסיד שלו... גררס, עד שלא תשנו את התפיסה שלכם הציבור לא ירגע נגדכם... עד שלא תתייחסו לגרושות מנשות החסידות שלכם ותפסיקו להתעלל בהם ובילדיהם... תפסיקו לשגע את ראש עיריית ערד ותפסיקו לחשוב שאתם "הכי גדולים"...
חסיד08.09.19
12
אני הבנתי מכאן דבר אחד בלבד...עניין של זמן עד שהצאנזער רבי יעוף בבעיטה מה'מועצת'! אחרי כזה מעשה שלא ייעשה! כיבוד תלמיד חכם וסמל הענווה
ישיבישער08.09.19
11
חבל שהגר"ש לא למד מאביו הקדוש איך להתבטל לרבי הפני מנחם היה בטל ומבוטל לאחיו הבית ישראל והלב שמחה
איצ'ע מאיר09.09.19
חבל שהרבי לא למד מאביו ומדודיו איך להתבטל לרבי, ובזמן נשיאות הפנ"מ, פעל נגדו בכל דרך אפשרית. (וכמובן לא עשו לו כלום, כי אז היה ממסד סלחני וטוב לב).
יהודה לייב09.09.19
הרבי שליטא לא כתב על מי שהתחצף לפני מנחם *ידידי הרה"ח* וד"ל
ליהודה לייב09.09.19
ברלינר התחצף רק למערכת ולא להרבי!!! הוא היה מוכן לציית להרבי שליט"א !!! רק המערכת תבע שיעביר בעלות!!!! ועל זה הרבי לא ציווה!!!! ואם הוא כן תבע אז השאלה על הרבי ולא על הראש ישיבה, מאיפה ראית כזה הנהגה לנשל אדם מקרקעותיו???? החידושי הרי"ם נשל מישהו מקרקעותיו??? השפת אמת תבע שיתנו לו מנכסיו????
חסיד גור בארה"ב09.09.19
הרבי שליטא בעצמו התחצף לפני מנחם, פעל נגדו בגלוי ובסתר, וד"ל. אם אתה גם 'אחד הזקנים' שכותב פה, אתה בוודאי זוכר.
יהודה לייב09.09.19
חבל שהאדמו"ר לא למד מאביו הלב שמחה, לכבד את הגר"ש כפי שאביו כיבד את הפני מנחם, הוא הכניס אותו למועצגה"ת, הוא שלח אותו לנאום בכל מקום ובכל ארוע, {על אף שללב שמחה היה בן !!!}. הלב שמחה כיבד את תלמידי החכמים, וכיום מבזים אותם ורודפים אותם, כמה חבל.
חסיד09.09.19
האדמו"ר שליט"א נתן את כל הכבוד להגר"ש הוא נאם בכל מקום ובכל אירוע, עד שהגר"ש התחיל להגיד דברים נגד דעת הרבי (כגון עיון...) אז מובן מאליו שאין לו במה במקום שהוא לא שותף בהשקפתו כמו שלא יביאו בגור הת" הכי גדול של סאטמאר שידבר נגד המדינה והכותל, גם לא מביאים את הגר"ש חבל מאוד שהוא לא התבטל לרבי שליט
לחסיד09.09.19
ילדונציק, כנראה היית בחיתולים בשנת תשנ"ו ותשנ"ז, הרדיפות החלו כבר מאז, ההוראות שלא להזמינו לאירועים החלו אז, שלא לכבדו בשורה ראשונה כפי שהיה נהוג עד אז. ואגב, אז עוד למדו "עיון" בגור. כאשר פחות מעשור לפני כן הורה אד"ש לפתוח כוללי "עיון", וכלשונו "וויא ר' מנחם זעמבא אין דעם דור, מידארף העפענן כולל
חסיד09.09.19
10
החתונה הגדולה השבוע בגור פרנצ'ס בגובה של 5 קומות 25 מדרגות לראשונה בהסיטוריה בעולם החסידות, 14.000 אלף מקומות באולם החדש ברחוב ירמיהו , מעצמה אמיתית בואו לראות השבוע את החתונה הגדולה !!! החופה בשעה 15:30 ברחוב בר אילן
חסיד גור שמח08.09.19
תשמח עם החיצוניות שלך!!!! זה ודאי מה שקוצק ופשיסחא לימדו אותנו!!!!
חסיד גור בארה"ב08.09.19
בבולמפילד יש יותר מקום, האמת שגם בטדי!!! יאללה ביתר. זו הרמה? אלו תוצרי קוצק?
גיחצי08.09.19
יא טמבל, מלך על מקלו, תפסיק להתלהב מזה שבגור כל החסידים באים לחתונה. כל סמינר גדול בירושלים, של הליטאים, שאוסף בוגרות של כמה שנים אחורה, ממלא את הארנה עם 14000 מקומות, רק מתלמידות הסמינר הזה, ללא אמותיהן ואביהן ואחיהן,
מרגיע10.09.19
9
אנחנו הזקנים בגור זוכרים טוב איך שהגר"ש היה משתולל בבית המדרש, גם בתור אברך הוא צרח על מישהו באמצע הטיש אצל הלב שמחה ואביו הפני מנחם (אז הראש ישיבה) סימן לו לא לצעוק כי זה לא דרך ארץ,,,, והוא עושה בושות...... אך הגר"ש המשיך...........
אברהם מרדכי09.09.19
מתסכל לראות לאן הוא הגיע, אה? אתם הזקנים - יושבים היום וכותבים תגובות באינטרנט הוא, הבחור השובב ומלא החיים, הפך לגדול בתורה שכל העולם החרדי פרט לחסידות אחת מעריך אותו. רק הגדלתם את ערכו בעיני, בתיאור הדברים בצעירותו. תודה!
לאברומוטכע09.09.19
זקנים יקרים, זה ודאי מתסכל לראות לאן הוא הגיע ולאן אתם הגעתם... אתם יושבים באינטרנט וכותבים תשובות לכתבות בכיכר השבת, והבחור השובב ההוא - הפך לת"ח גדול המקובל על כל חוגי החרדים, חסידים וליטאים כאחד... מתסכל, אה?
אתם הזקנים09.09.19
8
עם כל הכבוד הוא לא ראש ישיבה באף מקום
שאולניק08.09.19
שהרבי שלך שקינא בו נואשות, ולא הצליח לשאת את העובדה שבן דודו מצליח, סגר לו את הישיבה (זאת לאחר שנים של ביטול הלימוד בעיון). כמו ילד קטן שמפיל לבן דודו את הגלידה מהיד. נא! אם לי אין, גם לך לא יהיה! והילד הקטן הזה, ממונה אצלכם על חייהם של עשרות אלפים. לא פלא שככה אתם נראים. אלימים, חייתיים, מושחתי
וזאת בגלל08.09.19
אני מוחה על שאתה משתמש בשמו בלי תואר הרב כנפסק להלכה, ואסור לבזות תלמיד חכם, כמו שכתוב במכתב שהרבנים של גור הוציאו מכתב לפני חודשיים, ועל עצם טענה שלך שהוא לא ראש ישבה בשום מקום, הפוך הוא ראש ישיבה של כל גור כמו שהרבי הוא רבי של כל גור והוא לא מלמד דרדקי או מגיד שיעור רז למה אתה קורא לו "רבי", רק שה
חסיד גור בארה"ב08.09.19
7
הז'ידים מדברים כמונו ומתווכחים כמונו על שררה, כסף ונתינים. מה זה משנה אם זה על מלכות פולין או מלכות גור, מלך חילוני זה מלך חילוני...
קוזאק10.09.19
6
הוא בא בלי הזמנה ובלי תיאום, הגבאים היו המומים, אם היו יודעים היו מבקשים ממנו לא לבוא. הרבי ממש לא הפציר בו לדבר, זה שקר!!!!!!!!!
צאנזער08.09.19
אתה צאנזער, כמו שאני בעלזער. אכן הגרש בא בפשטותו בלי הזמנה, כאדם פרטי המגיע לטיש של אדמור נערץ. כשראוהו, מיד קראו לו למזרח. הרבי מצאנז הפציר גם הפציר בו לדבר. אתה משקר במילתא דעבידא לגילויי.
אתה צאנזער09.09.19
5
לא ראש ישיבה ולא שפת אמת לא מצא את המקום שלא בגור
צ08.09.19
בטח שהוא לא ראש ישיבה. כי הרבי צר העין שלכם לא הצליח לסבול את הצלחתו של בן דודו, וסגר לו את הישיבה. בטח שאין היום שפת אמת. כי הרבי לא יכול היה לשאת את העובדה שהישיבה הזו קיימת, וסגר אותה על מנעול ובריח, כשם שסגר עוד הרבה מוסדות תורה. ואז באים חסידיו ומלגלגים 'לא ראש ישיבה ולא שפת אמת'... אינוולידי
ולמה לא ר"י ?08.09.19
הרבי מגור החליף שיטת הלימוד בישיבות וזו זכותו והוא צדיק יסוד עולם יודע כל התורה כולה עניו ושפל שיכל להיות אדמור ומנהיג מיד לאחר פטירת אביו ולא הסכים ותן ההנהגה לדודו להגיד עליו הדברים שאמרת זה לשחק באש . הישיבה נסגרה מחוסר רישום כשהחסידים לא רצו לבוא לשם תבדוק למה
חרדי08.09.19
ענו?? שפל?? חשבנו שגערערס יודעים עברית, מתברר שלא. נסביר לכם: אנשים ענוים באמת - מוחלים על כבודם, ולא מתסיסים בפראות את חסידיהם כדי 'לשמור' עליו, תוך אלימות בוטה. הישיבה נסגרה, כשם שחיפה נסגרה, כשם שהמתיבתא בחיפה נסגרה, כשם שהוא סגר כל מוסד שלא בא לו בטוב. וודאי שזכותו להחליף שיטות לימוד בישיבות.
'ענו'??08.09.19
יש לכם הרבה באינטרנט... ניכר שאתם חזקים בעיון. תמשיכו לחרחר ריב ולהתבטל כל היום, ומאות אברכים בזמן הזה ימשיכו לשקוד על תלמודם.
עוזי08.09.19
1. חחח... לנו יש הרבה באינטרנט? ומה אתה עושה פה? יושב ולומד דרך פרוייקט השות? ואיך שלחת את התגובה הצבועה שלך? ע"י יונת דואר? 2. מחרחרי ריב אלו אתם, שבאים שוב ושוב לשמחות פרטיות והורסים אותן בפראות, בצעקות חייתיות ואלימות. 3. יש לכם 'מאות אברכים שלומדים', פפפ, סחבתם את כל אברכי רלבח במקום ללמוד - להפ
לעוזי09.09.19
הרבי מגור שליטא יאריך ה ימיו בטוב ובנעימים יודיע בדיוק מה לעשות. הישיבה בחיפה נסגרה מאותה סיבה ששפת אמת גדולה נסגרה. הישיבה הקטנה קיימת ומצליחה. הישיבות שנסגרו הם מחמת שחלק קטן מצוות הישיבה לא הסכים לעשות השינוי הנדרש ולכן הבחורים לא נרשמו לשם זו האמת .חלילה לך מלחטוא ולדבר נגד צדיק דורינו קדוש עליו
חרדי08.09.19
יש גבול גם לגוזמאות. "יודע כל התורה כולה"? מנין לך? מזה שבחייו לא דיבר יותר מארבעים שניות בתורה בפרהסיא? גם אבא שלו לא ידע הרבה ללמוד. בין "לב שמחה" ל"פני מנחם" יש פער כמו ים הגדול. אבא שלו סחט לו האדמורות בכח ע"י ההסכם שהוא הכריח את ה"פני מנחם" לחתום, וה"עניו הגדול" הוציא אותו לרבים עוד בתוך השבעה
אריה09.09.19
רוץ תיפרד מהילדים. אולי עוד תספיק.
עוזי08.09.19
זה מה שיש לכם לענות, 'רוץ תיפרד מהילדים'... כתבת את זה כבר בעשר כתבות אחרות כתגובות לאנשים שהעיזו להביע ביקורת על המערכת. בינתיים למרבה הפלא כולם חיים וקיימים ואפילו מחייכים. כשאין מה לענות, מאיימים בטרור, ברצח, במוות, בפגיעה בילדים. זו דרככם. זו דרך רבכם. רעים.
לעוזי האידיוט08.09.19
לא צריך להתעמק בכדי להבין לאיזה צד אתה שייך. אתה שייך לצד שמקדש את הבורות, וזה ניכר מטעויות הכתיב שלך. תהנה עם דודי הממשיך!!!!
גערר08.09.19
זה לא יעזור להמערכת בארץ ישראל, הראש ישיבה הוא ת"ח ענק וצדיק ועניו כמו האבא הפני מנחם זצ"ל, וכמו שאר אדמור"י בית גור, ומהעולבים ואינם נעלבים, וזה לא יעזור כמה שתרדפו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ!!!!!!
חסיד גור בארה"ב08.09.19
4
בשבילנו חסידי גור הוא לא טוב. א. הוא לא מליונר ב. הוא לא כוחני/אלים ג. אין לו תקנות חולניות ד. הוא לא פוליטיקאי ה. הוא ת"ח עצום וזה ממש לא מתאים לחסידי גור שלימדו אותנו לאאא ללמוד! גם אם כן אז כמו בטטות בבקיאות בלבד שחס ושלום לא יהיה מחשבות בלימוד יותר מידי שמא נתחיל להבין..... וזה פלא שרק חצי מ
חסיד גור 08.09.19
אמת בפנים! שמעתי פעם משגיח לשעבר בישיב' בתל אביב איך נועלים אותם... מפלצות...
שימל08.09.19
וואו.את גדול
שימל08.09.19
מאות בחורים ואברכים בגור יודעים עשרות מסכתות בעל פה. כואב לך ? לך ללמוד גם במקום להסית. חתיכת טמבל בגרוש.
יוסי08.09.19
1. מאות בחורים ואברכים, מתוך חסידות של 70,000 איש, חסידות פולנית שנודעה לתהילה בלמדנותה, יש היום כמה מאות בקיאים? בזה מתפארים? 2. ה'בקיאים' האלה יודעים בעל פה, ללא שמץ עמקות או הבנה. מי שמנסה לבחון אותם, מוצא עצמו נבוך מהרמה. מדובר על דקלום והקראת התוכן בע"פ. לפחות אל תתגאו בזה, כי המצב מבייש.
ליוסי08.09.19
3
ת"ח מרבים שלום בעולם? איך זה שהגר"ש: עסוק במריבות כל הזמן? מתערב לכל פוליטיקה פנימי בגור? מגבה טרור,,,,?<
תמים08.09.19
איך אתה מעיז לשקר בגלוי!!!! הראש ישיבה עסוק במריבות??? הראש ישיבה מגבה טרור??? הראש ישבה מתערת בפוליטיקה פנימית??? כמה זמן הראש שיבה שתק על כבוד עצמו כשרדפו אותו לעד אין שיעור??? רק מה, הראש ישב הבליג עד שראה שהמערכת רודפת אחרי בן אדם שלא חטא רק תבע דין תורה, ושתק ושתק עד שתלו בכל ירושלים שהמשטרה בנ
חסיד גור בארה"ב09.09.19
הגר״ש לא עסוק במריבות, מדובר בשוואנצים שלו, יותר מדיוק בקליפות של תורתו שנלמה בפומבי והיה בה סרך של על מנת להתייהר,על מנת לעשות את תורתו קרדום לחפור בה, על מנת לקנטר, [ההוכחה לדברים היא התנהגות הקליפות הסובבות אותו, מה שמעניין אותם זה כבוד נעלבים בקביעות בשבילו, קרדום לחפור בו הם דורשים בשבילו אדמור
פלוני09.09.19
אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך את הטרור עושים רק הרבי ואנשיו בעלי המחלוקת, לברלינר, מנדלסון, קורניק, שלסר, זיידה, ועוד ועוד. הצד של הגר"ש, לאורך כל הדרך, עסוקים בתורה ויר"ש, נעלבין ואינם עולבין, שומעים חרפתם ואינם משיבים. הצד היחיד שעסוק במריבות כל הזמן ומגבה מחלוקת זה הם, הן לאלו שהעיזו לא להכניס
חסיד09.09.19
2
ר' שאול אלתר ת"ח עצום!!! אבל ברגע שהוא הולך נגד מנהיג הדור, התורה לא עוזרת לו ראה ערך ר' יוחנן כה"ג שלבסוף נהיה ... ברכות כט. ----{וכן גם את זה אני יודע דרך לימוד התורה בצורה שלנו, } אפשר לראות גם את כל ה'זבלים' שמסתובבים באלקנה.. בעלי סמארטפונים וכל כלי המרעין בישין..- אמור לי מי חבריך...
חסיד אמיתי08.09.19
לא הבנתי מה קשר סמארטפונים, כשרואים איך גדולי הדיינים בהדור הנוכחי מסתובבים אצלו הרב הגאון ר' מנדל שפרן שליט"א, והרב הגאון ר' בצלאל וקסלשטיין שליט"א והרב הגאון ר' משה בצלאל ברז'וקובסקו, יש גם שמארטפונים אבל כמה כאב הראש ישבה שליט"א כשדיבר לפני שנה על הדור הנוכחי של הטכנולוגיה!!!
חסיד גור בארה"ב08.09.19
היחיד שמסתובב אצלו זה ר' מנדל שפרן שממש פגוע ממה שעשו לו בגור וכל הזדמנות שיש לו מנסה שוב ושוב.. אבל תמיד נופל ... חחח אתה לא חסיד אלא חסיד שוטה !!!
לאדון מארה"ב...09.09.19
מי שמבזה תלמיד לכם אין רפואה למכתו!!!!! איך אתה מעיז לדבר נגד גדולי הדיינים בזמנינו!!!! תתבייש לך, גם החידושי הרי"ם זצ"ל אסר לדבר או לבזות גדולי המתנגדים של זמנו מפני כבוד התורה!!!!!!
חסיד גור בארה"ב09.09.19
מה קשר מנהיג הדור, אין כזה חיה!!!! ורק נביא אסור להמרות את פיו, וערך ר' יוחנן כה"ג אפשר להגיד גם על הרבי מגור (ח"ו אני לא אומר כך, רק לפי שיטתך) הפוך ת"ח שחייבים לציית נאמר על מי שיודע ללמוד, ולא למי שמנהיג קהילה, שהחובה לציית אולי לתקנותיו מדין ז' טובי העיר, ולא יותר מזה. ומנהיג הדור של כל הדורות ה
חסיד גור בארה"ב08.09.19
אתה מידי מבולבל מקווה שלפחות אתה הבנת מה שכתבת...
חסיד אחד09.09.19
מנהיג הדור, פעעע, פחחח, יש לו כמה אלפי חסידים, שחלקם בבית פנימה לא שומעים לו ואף יודעים מה הרמה שלו, אלא שמחוברים למסגרת, כל מאות האלפים האחרים, לא מעריכים אותו בכלל, ואף בזים לו, מי בסתר ומי בגלוי לקרוא לאחד כזה מנהיג הדור, זה אפילו לא מצחיק
מרגיע10.09.19
הוא לא הלך אף פעם נגד "מנהיג הדור". הפסיקו את השיעורים בישיבות, והוא שתק. אסרו להזמין אותו לנאומים, והוא שתק. רדפו ורודפים את אנשיו, והוא שותק. רודפים אותו בקטנוניות על כל צעד ושעל, והוא שותק. הולכים נגדו,!!!! רודפים אותו.!!!! חבל מאוד ש"מנהיג הדור" יש ראש קטן כל כך ושולח את אנשיו לרודפו. במקום ש"מנ
חסיד08.09.19
חחחחח למנהיג הדור אין שום קשר למה שציינת. המערכת בגור בדקה רווח מול הפסד, והחליטה שאם זה יכול לקרר באמונת צדיקים עדיף המניעה שלו מהתועלת.
יוסי08.09.19
בררת פעם מה זה "אמונת צדיקים" או "אמונת חכמים"? מתי התגלה עליכם הבורא, והודיע שמיד כשהפני מנחם נלב"ע, חיפש "צדיק הדור" ומצא את אחיינו?? "צדיק הדור" הרבש"ע בוחר, לא עדת מטומטמים
חסיד09.09.19
יש קשר הדוק למנהיג הדור. זו לא המערכת. זה העומד בראשה, ישירות. מנהיג הדור ומנהיגתו וצאצאיהם, בוחשים היטב בקדירה, ומעודכנים בכל פרט, והדברים ידועים. הם שולחים אחרים להתלכלך בשבילם, נישט אין מיין נאמען... גם במה שאינם פועלים ישירות, מדשתקי רבנן שמע מיניה דניחא להו.
ליוסי09.09.19
חחח "הפסיקו את השיעורים בישיבות"... הישיבות האלו שייכים לו ???? מה הקשר שהוא שתק ???? כלום יודעים מה בדיוק עשה כשהיה "הראש ישיבה".. ודרך אגב שנים שהוא ואנשיו עושים ככל העולה על רוחם עדיין הילדים שלהם למדו במוסדות !!! המשיכו לקבל את התמיכות של האיחוד !!! קיבלו הלוואה של 70000+++ כל חתונה שהם ע
חסיד אמיתי09.09.19
זה שאתם קוראים לו מנהיג הדור, עוד לא ראינו שמצליח להנהיג את בניו, כולם רבים זה עם זה וחוטפים זה מזה, ומשמיצים זה את זה, ואף אחד מהם לא מקבל את החלטתו מי יהא אחריו, והוא גם לא מסוגל להכתיב להם זאת אז בבקשה, קודם שינסה להנהיג את בניו, ואח"כ את נכדיו, ואח"כ את שאר המקרובים בבית, ובאיחוד, שמלא רק מריבות
מרגיע10.09.19
אני מכיר את השטויות שאומר המערכת!!!! אנחנו ממנים אותך, סליחה אבל מי משלם על הכל??? הגבירים מחו"ל שהפסיקו את נדבתם הם שילמו הכל, ועכשיו בגלל הרדיפויות והטרור של המערכת הם הפסיקו, והכל בקריסה!!!!! וחוץ מזה הקופה שייך לציבור ולא לאנשים שממונים לנהל את הקופה, והציבור ועוד פעם הציבור הם הבעלים היחידים של
חסיד גור בארה"ב09.09.19
תפסיקו להתבכיין אכלו לי שתו לי, מגיע לי, בבכיינות לא קונים מנהיגות!!!!!! חסידיו הם אנשים חסרי חיים שמחקו את האישיות שלהם לגמרי,מה שמדאיג אותם 24 שבע, זה הסוס לרכב עליו לגר״ש, נעלבים בשבילו ודורשים כבוד בשבילו, ריבונו של עולם איך אפשר למחוק כך את האישיות,?
שאוליסט09.09.19
אתה לא שאוליסט אלא בן-ירמיהו קלאסי. אתם פוגעים באנשים, וכשהם צועקים בכאב - אומרים להם 'תפסיקו להתבכיין'... כשאתם תפסיקו לפגוע באלימות ובטרור קשים, אנשים יפסיקו לבכות. הלוואי. ומי שמדבר על מחיקת אישיות. אתם מחוקי אישיות לגמרי. שמץ של מחשבה עצמית אסור אצלכם.
ל'שאוליסט'09.09.19
אף אחד לא הלך נגד הרבי שלך - הגר"ש אלתר בסך הכל כתב שני דברים פשוטים לכל יהודי: 1. יש ללכת לדין תורה בסכסוך קרקעות. 2. אין לנהוג באלימות. אם המכתב הפשוט הזה הוא 'נגד רבך', זה אומר שהרבי שלך הוא נגד דין תורה, ובעד אלימות. זה הכל. אין צורך לומר יותר מכך. רבי שהוא נגד דין תורה ובעד אלימות, אינו יכול
לחסיד הלא אמיתי08.09.19
אם זה היה נגמר רק במכתב זה עוד היה בסדר... הוא נתן ונותן גיבוי לכל המהלך של ברלינר אפי' שהוא ידע מה הרצון של הרבי שליט"א בענין הזה! הוא היה בטוח שכל חסידי גור בארה"ב בכיס שלו והוא יוכל לקום ולעשלות מה שהוא רוצה.. הוא קיבל כזה סטירה לפרצוף, כשראה שחוץ מכמה 'חוצניקים' עלובים, בעלי סמארטפונים וכל כלי ה
חסיד אמיתי09.09.19
גס רוח נבל. רבך אינו מעל דין תורה. אינו יכול להשתלט על קרקעות ללא דין תורה. הגרש כתב במכתבו שני דברים - 1. ללכת לדין תורה. 2. די לאלימות. אם המכתב הזה הוא נגד רבך, אז רבך נגד דין תורה ובעד אלימות. איזה מין רבי זה. ואלפים רבים שונאים את המערכת, רק פוחדים מאיומיכם ומהטרור שלכם, לכן שותקים ולא מביע
לחסיד אמיתי09.09.19
1
"תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם", כשרואים איך תלמיד חכם אחר מכבד תלמיד חכם זה מביא שלום, ובעם הארץ מה כתוב, מי יתן לי תלמחד חכם ואנשכני כנחש, ראו ההבדלים, ממש כמו אביו הפני מנחם זמ"ל וסביו האמרי אמת זצ"ל, ואבי סביו השפת אמת זצ"ל, וזקן זקנו החידושי הרי"ם זצ"ל, תורה וצדקות ועניו שאבותין לא מתביישם ממנ
חסיד גור בארה"ב08.09.19
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

לרגל תחילת זמן קיץ וגזירת הגיוס: אדמור"י בני ברק התכנסו 

חיים רוזנבוים | 11:03

פסח כהלכתו

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 09:57

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא מב"פ

חיים רוזנבוים | 09:55

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 09:54

כי הנה המלכים

הגיסים האדמו"רים מויז'ניץ ובעלזא נפגשו באיסרו חג | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

מגודלים בנעוריהם

ילדי ירושלים התאספו יחדיו ברחובה של עיר | תיעוד מיוחד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

חג המצות לה'

למי המשפיע רבי אלימלך בידרמן מכר את החמץ?

חיים רוזנבוים | 01.05.24

עוגות מצה

האדמו"ר סחב את דליי המים עד למאפיית מצות | תיעוד 

חיים רוזנבוים | 01.05.24

פירותך מתוקים

צילך נאה | ברכת האילנות בחצה"ק נדבורנה באניא 

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

ברכת מועדיך

חג הפסח בחצר הקודש בוטשאן | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

גלריה מסכמת

משאיבת 'מים שלנו' ועד הקבל פני רבו - סיקור נרחב מחג הפסח בחצה"ק ויזניץ

חיים רוזנבוים | 30.04.24

צפו בתיעוד

"בזכות ספירת העומר"; כך נעלו בקאסוב ויזניץ את חג הפסח

חיים רוזנבוים | 30.04.24

גלריית תמונות

האדמו"ר חילק שיירי מצה לחסידים; טיש נעילת החג בלעלוב

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

צפו בגלריה

מן הפסחים: כך נראה טיש נעילת החג בחצר דזיקוב ויזניץ

חיים רוזנבוים | 30.04.24

גלריה מסכמת 

"ופסחתי עליכם" | כך נראה חג הפסח בצל האדמו"ר מצאנז 

חיים רוזנבוים | 30.04.24