כיכר השבת

סערה בחסידות

בהוראת הרבנים: שליחת חב"ד לא תדליק משואה

חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בקטמנדו, נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב. בחסידות היה מי שהתנגד, בית הדין שלח מכתב, והיא נאלצה לבטל את השתתפותה בטקס (בארץ)

236
כיכר השבת | כ"ט בניסן | 23.04.20
בהוראת הרבנים: שליחת חב"ד לא תדליק משואה
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בקטמנדו, נאלצה לבטל את השתתפותה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות הקרוב, בשל הוראה שקיבלה מבית דין רבני חב"ד בארץ הקודש.

ליפשיץ, שנבחרה על ידי השרה מירי רגב, כתבה בפוסט שפרסמה: "אני כותבת לכם את השורות הבאות מתוך הלב שלי. מסיבות שאינן תלויות בי, נדרשתי לבטל את השתתפותי בטקס יום העצמאות".

"הודעתי זאת בצער רב לשרה מירי רגב היקרה ולצוות המקסים והנהדר שאחראי על הטקס. אני שוב מודה לכם! לכל אחד ואחת! על הברכות, האיחולים ובעיקר הוקרת התודה שהגיעה אלי מכל רחבי העולם. אולי לא עלה בידי להשיא משואה, אבל את המתנה שלי קיבלתי - חיים של שליחות. חיממתם את ליבי כל כך".

מאגודת חסידי חב"ד נמסר בתגובה כי "הסמכות לאישור ההשתתפות באירועים ציבוריים מטעם חב"ד באה"ק, היא בידי אגודת חסידי חב"ד, ובראשם בית דין רבני חב"ד, כפי הוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו".

"תנועת חב"ד, שמפעילה אלפי מוסדות ובתי חב"ד של שליחים מסורים, חייבת לפעול אך ורק על פי הפרוטוקול והסדר שהטמיע בה הרבי בעצמו, וכל עקיפה של הסדר הנ"ל, עלולה לפגוע בעבודה הנפלאה והחשובה שנציגי חב"ד ברחבי העולם עושים מידי יום ביומו".

"אנו מודים לצוות בראשותה של השרה מירי רגב על הרצון להעריך את העבודה המרשימה שנעשית בכל העולם כדי לחבר את כל גווני עם ישראל, ונמשיך לעשות ככל יכולתנו כפי שציווה עלינו הרבי לאורך כל השנים".

השרה מירי רגב אמרה: "הצטערתי מאד לשמוע כי אין ביכולתה של חני ליפשיץ להשיא משואה. חני מייצגת את רשת בתי חב"ד ברחבי העולם, המעניקה בית חם לכל ישראלי בכל פינה בעולם שבה קיים מרכז של חב"ד. זו הייתה הזדמנות להביע הערכה לתרומתם של בתי חב"ד המעניקים קורת גג לצעירים רבים מכל חלקי החברה הישראלית על כל וגווניה".

תוכן שאסור לפספס
236 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
105
אינני מבין מדוע הסערה והמריבות. אסרו עליה להשתתף - או בגלל שאין זה צנוע, או בגלל שזה טקס ציוני למהדרין, או בגלל ספירת-העומר, ואולי בגלל שלושת הסיבות הללו. ובכן, היא זכתה בכבוד גדול ע"י ההזמנה, כעת זוכה בכבוד גדול ע"י הציות. תושלב"ע!
יהודי ישראלי פשוט24.04.20
104
שבגלל שלא ראוי שאישה תדליק.... אפשר שבעלה ידליק
חשבתי23.04.20
לא קשור אשה כי חב''ד בעד ארץ ישראל לא בעד הציונות ולכן הם לא שמים נציגים בכנסת
יוסי24.04.20
103
מישהו יודע אם היא משיחיסטית
בחור23.04.20
נירא לך!
מענדי23.04.20
מה זה קשור?! ועוד יותר מאי נפקא מינא אם כן?
ארי23.04.20
השאלה אם היא קרובה להיות חרדית או קרובה להיות דתית
אחד23.04.20

הצגת כל התגובות

102
חוצפה שהיו שליחי חב''ד במקומות כאלה ואז ידברו
יעקב העסקן23.04.20
101
כל הכבוד לה שויתרה, זה לא קל!!!!
טליה23.04.20
100
תמשיך לחלום. חב"ד לא מתפרקת. אתה הזוי כשאתה מתכחש למציאות. חב"ד רק גדלה משנה לשנה. אלפים מצטרפים אליה מכל החוגים ויד החסידים על העליונה.
קצר ולעניין למייק 25.04.20
99
ההגיון מאד פשוט קחו לדוגמא כל ארגון גדול שעושה דברים עצומים ונפלאים והמדינה תבחר מתנדב זוטר או בינוני בארגון לקבל פרס עבור עבודתו הנפלאה, ברור שכל ראשי הארגון יתפוצצו מקנאה ויעשו הכל שהפרס לא יינתן למתנדב הנ"ל, וד"ל.
הלל24.04.20
98
ברור שכאשר הוזמנה בתור נציגת חב"ד - שצריכה אישור מהקודקודים של התנועה שמייצגת.... כל הכבוד שקבלה את הפסק חבל מאוד! שלא סיימה את זה עם קידוש השם.....
ליטוואק23.04.20
97
אה! נפלא! מלח לציונים בעינים!!! כל צבא מעלה שמחים עכשיו!!!
קרוצלשטל23.04.20
96
כל הכבוד לחני שהפנימה ! (לאחר התגובה הספונטנית של כל בן אנוש). וכל הכבוד לרב הראשון שחתם ובעקבותיו עוד ששה רבנים ! תעודת כבוד לחב''ד ! הרבי לא מת. הנהגתו ממשיכה עם כל העוצמה. (אני חסיד גור [לא לגלות.....] אבל מתגעגע לרבי זי''ע שהכרתיו בילדותי דרך קרובי משפחה חבדיים). ראיתי את המכתב ואת הציות שנמשך ב
כל הכבוד ל23.04.20
95
תודה רבה לך חני שבגלל אגו וניפוח עצמי הצלחת לגרום נזק בלתי הפיך. לא נסלח על כבוד הרבי שחולל. פעם ראשונה על הסכמתך ללכת בלי לשאול את הרבנים ופעם שהיה על הוצאת הסיפור נגד הרבנים. בושה!!!!!
שלוחים23.04.20
אולי בתחילה לא חשבה שצריך לשאול? אולי בהמשך הסיפור פרץ שלא ברצונה, הרי זו עבודת העיתונאים.... התחושה שלי שהיא לא קיבלה מכם את היחס הראוי לה, לא באופן הפניה אליה שלא תדליק משואה, ולא באופן ניהול הדברים לאחר מכן, והדברים ניכרים למשל מתוך תגובות של אנשים כמוך כאן. תאמין לי שגם האשה שלך הייתה רוצה ממך
שלוחות!30.04.20
94
לא מבין למה?? מה היא שונה מהרב גורסמן שהדליק או מאיש זקא משי זהב לא הבנתי מדועעע??
שי23.04.20
כי חב"ד היא אנטי ציונית
עעע23.04.20
כי שאלו על זה פעם את הרבי והרבי הורה שחסידת חבד לא תדליק משואה. והיא חסידה של הרבי אז פשוט.
ארי23.04.20
93
חב"ד היא תנועה יהודית שאינה מזוהה עם הציונות. ככזו, היא יכולה לפעול במדינות שמוגדרות מדינות אויב. הדלקת משואה והזדהות עם הציונות יכולה לסכן חיי שלוחי חב"ד בארצות אויב.
יוסי23.04.20
בלי קשר! חבד אנטי ציונית. נקודה.
אשר23.04.20
שטויות במיץ עגבניות חב ד היא שותפה מלאה של ישראל והרבי התערב בכל פרט בארץ ישראל מהכלכלה הביטחון חינוך תרבות ועוד אז חב ד כבר הפכה לחלק מהאויב הציוני ועדיין מקבלים אותם בכל מקום בברכה
אנונימי23.04.20
תוכיח?! איזה שטות איפה אתה רואה שחב"ד שותפה של ישראל
שלום23.04.20
בזה שהרבי נפגש שעות עם ראשי ממשלה מפקדים ראש השב"כ המוסד וכו' לרבי אכפת מכל יהודי ולכן חשוב לו מאוד שמיליוני היהודים בארה"ק יהיו בטוחים לרבי אכפת מהישוב היהודי בארץ ישראל. אבל לדרך הציונות הרבי התנגד.
ארי23.04.20
חב''ד היא לא שותפה מלאה של ישראל והיא מתנגדת לציונות ואף הרבי התנגד לציונות אלא הוא התערב בכ''ז משום שהוא לא רצה שיקרו דברים רעים ליהודים ע''י מלחמות ובשביל זה צריך שיהיה ביטחון חזק אך לא ע''י תלמידי ישיבות וכו'
א23.04.20
92
כל זה קורה שאבדנו את הכיוון ולא מבינים שהרבי בנה מסגרות מסודרות לפעילות החב"דית ולא כל איש הישר בעיניו יעשה. קרילבך בזמנו רצה להופיע מעורב הרבי אמר לו תודה רבה לא בבית ספרנו. אם גב' ליפשיץ לא מתאים לה ההוראות הקדושות של הרבי מליובאויטש שחבד לא משתתפת בכנסים רשמיים ולא מחפשת פרסים, תתכבד נא ותעבור
חסיד חבד23.04.20
מה אתה רוצהצהיא לא עשתה כלום וישר שהרבנים אמרו לה שלא אז היא ביטלה אז מה את רוצה ממנה? מה שברור לי שלהיות במפעל שליחות כמו שלה את לא יכולה!!!!
צבי23.04.20
סליחה היא שאלה את הרב קוטלרסקי או את הרב אהרונוב האם להופיע? אני לא מבין זה נשמע לך נורמלי שאירוע שרואים אותו עשרה מיליון בני אדם שליחה שהיא בורג במערכת ענקית אמורה ליידע לכל הפחות את הממונים עליה. הרי גם באיחוד הצלה או ביד שרה איש לא היה מעז לעשות דבר כזה לפני שמקבל אישור. עובדה הרב פירר /שבשבילו כ
עומר שלו23.04.20
91
חלפו הרבה מים במעיינות הישועה . חב"ד תשע"א בית דין קראון הייטס התירו לרב להשיא משואה ציונית . מה באמת קרה וקורה ב 707 הנגף פורץ בנשאי ארון הקודש
משנת תשע"א 23.04.20
90
כל הכבוד לך על ההקשבה והציות לרבנים שלך המשיכי לפעול ולקדש שם שמים בהליכותיך
אורי23.04.20
89
למה לא לפרגן???????לפחות שתעלה עם בעלה
מאי23.04.20
88
אני מאד שמח שהכת המשיחית וההזויה שנקראית חב"ד מתחילה להתפרק זה היה צריך לקרות כבר כשה"משיח" נפטר
מייק24.04.20
87
קשה לי להבין איך אפשר למנוע מאישה צדקנית שעובדת יום וליל בעזרה לכל עמישראל לקבל קצת הערכה על פועלה
תולי טננבוים23.04.20
86
אני מצדיע לשלוחים שעושים את רצונו של הרבי.
מבקר23.04.20
התגובה הכי נכונה וראויה מכל התגובות!
גם אני מצטרף24.04.20
85
שילמדו כל החוגים מחבד אשריהם וכמובן אשריה
אשרינו 23.04.20
84
להוריד את הפאה לשים מטפחת להוריד את האודם בצניעות , ומה הבעיה
ללא שם23.04.20
תעיף את האינטרנט מהבית!!! ותחסוך הרבה פאות ואודם וצניעות!!!
טליה23.04.20
83
47 אמיתי אמיתי ממש כמו בת קול משמים
47 יישר כח. בטוחני שהרבי ע.ה מהנהן בראשו23.04.20
82
כמי שאינה חבדניקית אבל עובדת עם ציבור חבדי כדאי שתדעי שהם ה- חרדים היום. הם הסיירת מטכ"ל של היהדות גם אם הם לא יאהבו את הדימוי הזה. צייתנים לדעת הרבי ללא כל פשרה ( מה שאי אפשר להגיד על אף זרם אחר), אוהבי ישראל ברמה בלתי ניתנת לתיאור וגם אם התנהלות צה"ל אינה לפי רוחם הם יוזמים ותורמים לחיילים הרבה
ל 2 הגב מירה23.04.20
מה עם גור?? קרלין?? ביאלה?? וכו'
א23.04.20
81
ממשלת נאפל תורה לחני ליפשיץ להדליק משואה בעקבות ביטול המשואה בישראל.
סנדי 23.04.20
80
מעריך את בית הדין של חב"ד, מעריך את השליחה שוויתרה על כבוד למען עקרונות. ובא נגיד את האמת, אין על חב"ד
מאיר23.04.20
79
חב"ד היא מעל משואות ופרסים חב"ד צריכה את הנתינה ויציאה מהחובות של חגים ציבוריים , זה עדיף מאשר פרס בטלווזיה
לוי23.04.20
78
ל 7 כנראה שאינך מודע להתייחסות של הרבי לציונות וחיים העצמאות , קוטלרסקי בחיים לא היה עושה כזה דבר. 2.כחבדניק אני יכול לומר שהתפללתי שיעצרו את הביזיון הזה
מנחם23.04.20
77
מאוד נהנתי שיש דעת תורה אחת להנהגה אחת ולא כל רב או פוסק מושך אליו
יהודי 24.04.20
76
ממש כואב לי שכל מה שיצא מהסיפור הזה, זה רק השמצות על חב"ד, ועל הדרך שלהם. אני מעריצה את חב"ד, ואני חושבת שהם באמת הסמל האמיתי לאיך שיהודי אמור להתנהג. לאהוב כל יהודי, ולעזור לעמ"י זה רק חלק מהפעילות האדירה שלהם. וברגע שהיא נהיתה שליחת חב"ד, היא יודעת שהיא אמורה ליהיות כפופה לרבנים. ואני חושבת שהיא
נועה24.04.20
אמנם בסוף עשתה את הדבר הנכון אבל מלכתכילה לא היתה צריכה להסכים ול
ששון24.04.20
75
מה הסיפור שלא מאפשרים לה? אבל כל הכבוד לה שצייתה להם וקיימה את ''ועשית ככל אשר יורוך''
יאיר23.04.20
כי זה טקס ציוני
פלוני23.04.20
אה לא חשבתי על זה..גאון עיין תגובה 87
יאיר24.04.20
74
עם כל הכבוד לחבד!!! אי אפשר לרקוד על שתי חתונות!!! וגם לאכול מן העוגה ולהשאיר אותה שלמה... כדאי שתגדירו כבר באיזה צד אתם חרדי או דתי לאומי נקודה!
לשעברניק23.04.20
בבקשה אל תנסה להגדיר דבר שאתה לא יודע מה הוא!!!!
לשעבר? 23.04.20
דווקא אני לא רואה בזה בעיה - גם לאהוב כל יהודי גם אם הוא לא הכי דתי.. וגם להפקיד על מצווה לה כבחמורה ולא להשתתף בטקס רשמי של תנועה שעניינה "כוחי ועוצם ידי" וחיים בלי תורה ומצוות. גם תורה וגם אהבת ישראל - יש מתנגדים?
H23.04.20
נא לא לזלזל! חב"דניקים הם הכי מחמירים מכולם בהרבה מצוות אז נא לכבד!!
חבדניקית!23.04.20
חבד הם חרדים שמקפידים על קלה כבחמורה ויחד עם זה אוהבים כל יהודי!
אבנר24.04.20
73
הבנת הנקרא שלך כנראה לא משהו. תקרא את כל !! התגובה ותגיד לי אם למישהו ממי שהזכרת יש רבע ממה שכתבתי בנוגע לבין אדם לחברו. . לקרוא בשמות של חסידויות כל אחד יכול.
ל א מתגובה 44 23.04.20
72
אין מקום לגב ליפשיץ להיות שליחה של הרבי. כל התנהגותה מעוררת תמיהות. היכן הקדושה הצניעות העדינות החב"דית הפוסט ההתרסה נגד הרבנים של הרבי שזה קדש הקדשים בחב"ד. לאן הגענו? שרבנים אומרים מילה מנשקים להם את הרגליים. אני כולי נסערת ומזועזעת ששליחה שכלכך הערכתי אותה מתנהגת בצורה שכזאת.
חבדניקית23.04.20
את לא מבינה את המקום שלה. אם היית מבינה וכולכם הייתם מבינים, היא לא הייתה מגיעה לאן שהגיעה. עובדה שבסוף ויתרה! זו הוכחה שהיא בסדר גמור, אבל כבן-אדם היא צריכה שאתם תהיו בני אדם אליה ותדעו איך מדברים עם מישהו בכזה מקום לא קל. גם לבעלך יש טענות עליך שלא מבין אותך, אבל את מבינה שכאשה (ולא רק!) יש לך צרכ
הבנת?!30.04.20
71
על חבד להודיע למשפחת ליפשיץ לא לחזור לנאפל. במקום להודיע לשרה רגב שהיא לא יכולה להדליק מסיבות אישיות. היא הלכה וטינפה את חבד. בושה וחרפה. אש המחלוקת את כותבת על בית הדין שהרבי הקים? אין לך בושה? הרב קוטלרסקי שחרר אותה מאתנו מיד. החוצפה כלפי בית הדין של הרבי לא תעבור בשתיקה
סנדי23.04.20
הרבי מלובביץ מתבייש בכם . איש לאיש זאב. גועל נפש. ומי את שתכתבי לה ככה. תתביישי
תהלה23.04.20
70
ומי אמר שהרבי היה אוסר ללכת?
נתנאל23.04.20
כבר היה סיפור שהציעו לגב' שפרה מרוזוב מכפ"ח ושאלה את הרבי אם ללכת או לא והרבי ענה חד משמעי "לא צריך" אז יש מקור מהרבי לאסור את זה נקודה!!!!!
חבדניק23.04.20
אין ספק לאף חבדניק שהרבי היה אוסר ללכת להדליק. ואם יש ספק למישהו, הריהו אינו חבדניק כלל ועיקר. מצמוץ שיטחי בשיחות הרבי על המדינה מביא למסקנה ברורה אחת: חב"ד נגד ציונות!!!
יעקב23.04.20
חב ד לא מביעה עמדה בגלל עמדותיו של הרצל חב ד היא לא נגד הציונות
אנונימי23.04.20
שטויות. חבד נגד ציונות!!! אין לך מושג בכלל מה האידיאולוגיה של חבד, אז אל תדבר בשם חבד. תודה רבה.
שוקי23.04.20
69
בחבד חששו מחילול ה' לאור תחקירים שעלולים לצאת על בית חב"ד בנפאל ושבעלה השתמט משרות צבאי
יודע הרבה 23.04.20
חבדניק אמיתי כמו הרב ליפשיץ לא מפחד מאף תחקיר הוא מציג עצמו גם לציבור החילוני איך שהוא ואגב רבים בחב"ד עושים צבא אז על תכליל
זמי23.04.20
בלבול מח מאד מקורי! הסיבה היא עניינית לגמריי!
לאיודע ולא הרבה23.04.20
גם הנקודה של צבא וגם הנקודה של יום ה---------- והדלקת המשואות היא לא שיטת חב"ד נ ק ו ד ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבדניק23.04.20
68
קידוש השם ששליחת חב"ד מוותרת על הכבוד בעיני הישראלים הציונים לעמן עקרונות חסידות חב"ד אף שזה צעד מובן מאליו, זו גם גדלות אמיתית, לאחר כל המחמאות והברכות שהיא קיבלה מכל העולם, לוותר על כך למען רצונו של הרבי ששלח אותה. כל הכבוד!
אבנר23.04.20
לא מבינה. זה כבוד להדליק משואה לעיני טלויזיה????? פי מאה יותר כבוד לגדל ילדים זכים טהורים.
שרה23.04.20
כבר כתוב לך שזה לכא כבוד בעיניה, אלא כבוד 'בעיני הישראלים הציונים'. תלמדי לקרוא
גבי23.04.20
זה לא סותר בכלל וזה בדיוק דרך חב"ד
זמי23.04.20
67
זה דעת תורה וחבל לקשקש ולהתקשקש. היא מבינה שזו הדרך וכך צריך לעשות לקבל את הדין באהבה. שהקב"ה יערה שלום ממרומיו וישלח לנו את משיח צדקנו וגואלנו, בקרוב.
אלון23.04.20
66
חברה אנחנו לא צריכים כ"כ לרדוף אחרי פידבקים מהציבור החילוי היינו לפניהם ונהיה גם אחריהם אמנם זה לא סותר שצריך לאהוב כל יהודי
עם הארץ24.04.20
65
כמו כולם גם אני זעתי באי נוחות מהמכתב. אין ספק שהיה יכול וצריך להיכתב בצורה רכה ועדינה יותר. (חשוב גם לזכור שאיננו יודעים את הרקע למכתב ויתכן מאוד שהיו פניות קודמות בנושא). לעצם העניין, לרבי לא הייתה התנגדות למדינה, הוא ראה בה מנסיו הגדולים של השי"ת והודה עליה. עם זאת הרבי לא ראה בה 'אתחלתא דגאולא'
שווה קריאה23.04.20
צודק בכל מילה!!
בני24.04.20
64
זה ידוע שחב"ד מתנגדים למדינה איך בכלל חשבה לעשות את זה
עעע23.04.20
לא מתנגדים ! בדברים מסויימים חבד לא מסכימה עם כולם
חסיד23.04.20
63
תקשיבו טוב הרבי לא היה אנטי ציוני במונחים של העדה החרדית והראיה שהרבי קיבל לביקור את נשיאי המדינה ויש סרטון בו רואים את הרבי מכבד בכבוד גדול לנשיא שז"ר ואוחז בידו ומלווהו בכניסה לביקור אצלו אפשר לומר שהרבי הלך בין הטיפות וגם הרבי הביע את דעתו בנוגע לצבא שהלכו להרוג בטוניס את המחבלים שצריך לגמור
יוני23.04.20
כן אבל ידוע לכל רבני חב"ד שדעת הרבי מלובביץ לא היתה נוחה מזה שחסידי חב"ד יתגיסו לצה"ל וכן בודאי שהיתה לו בעיה בלהודות ולומר לתפארת מדינת ישראל
עעע23.04.20
62
44 תגובה נפלאה!! האמת האמיתית באמת!!
ליטאי23.04.20
61
חב"ד לא מכירה במדינת ישראל נקודה. תקראו קצת איך הרבי הרש"ב התנגד בתוקף לציונות הוא היה יותר סאטמר בעניין הזה מסאטמר
חרדי23.04.20
טיפש הזמנים השתנו מאז!
חב"ד23.04.20
נכום גם כשאלוקים כתב לא לחלל שבת אז אחרי 3000 אלפים שנה הזמנים השתנו ואפשר לחלל, אוי כמה שאתה טיפש ומטומטם, נדיר למצוא כאלו מפגרים כמוך שמתחפשים לחרדים ועוד לחבד
אתה לא חבד23.04.20
תלפש באתר של צא"ח (צעירי אגודת חב"ד) את הערך: "חבד והציונות" - פשוט אין לי כוח להבהיר דברים כאלו פשוטים. יש הבדל בין ההתייחסות לציונות כתאורייה (לא נכונה!) באשר להתייחס ל"מדינה" שגרים בה כמעט 7 מליון יהודים. (זה לא מצדי את עניין הלאומיות שבה אבל כן בתור גוף שמגן על יהודים)
H23.04.20
תבין שהתנגדות לציונות כרעיון לא כולל התנגדות לאנשים שמאמינים ברעיון הזה
יהודי23.04.20
60
אין כאן סערה. ברור היה מראש לשליחה שלא מתאים שהיא תדליק, ובסוף שהיא לא תדליק. אבל אולי היה איזה רווח זמני מזה שהציעו לה ושהיא הסכימה זמני. ושלום על כל עם ישראל. - אבי
אברהם23.04.20
59
כששמעתי שחרדי חבדניקית תדליק את ה... השנה, נחרדתי אוי עוד מינוס לאידאולגיה החרדית שנמצאת במילא בהתדרדרות, אבל עכשיו שהתפרסם בקול רעש גדול דעתו של הרבי מליובאביטש בנושא ציונות והדלקת ה... אז אני מבין שמעז יצא מתוק וזה היה לטובה כל הסיפור הזה, כדי לגלות את דעתו של רבי בעניין זה, וחבל שהמשיחסטים נהי
חרדי אנטי ציוני23.04.20
דווקא המשיחיסטים הם אלה שלא הולכים לצבא... תעשה שיעורי בית בנושה הזה...
חח23.04.20
הוא צודק חב"ד היא נגד צבא נגד ציונות נגד מדינה בעד ארץ ישראל (לא ציונות!) וזה שיש משיחיסטים ה----- שהולכים לצבא אני מודיע לך אין קשר בין משיחיסטים לחב"ד!!!!!!!!!!!!!!! אני מחכה ליום שתפנימו את זה כולם
חבדניק23.04.20
כולם הולכים לצה"ל אני חבדניק
זמי23.04.20
חבדניק... ברור...
אא23.04.20
דברי הבל
ממ23.04.20
וגם אם הם הולכים, זה לא מלכתחילה
חח23.04.20
זה כן יש להם אפשרות בישיבה המשיחיסטית צפת לא לשלוח לאמריקה, אבל בגלל שעניין יציאה מהארץ לאמריקה נהייה אליל ועבודה זרה אצלם אז הם מתירים צבא מלכתחילה, כל הבחורים שהולכים לאמריקה חותמים שיתגייסיו רח"ל
א23.04.20
תכבד אנשים שחושבים שמבורך לשרת בצה"ל 3 שנים למען עם ישראל
זמי23.04.20
לא כל מי שחושב אחרת מרעיונתיך בנושא דת הוא מידרדר תכבד אידאל של אנשים אחרים
זמי23.04.20
58
חב"ד לא צריכים את הכסף של רגב, הם מגלגלים מליונים. אם תראו את המעצמות של חבד בקייב, ברוסיה, ארה"ב ובהרבה מדינות, גם בארץ בבאר שבע למשל, בתל אביב, תבינו אתה זה. בית הדין של חבד ממונה מטעם הרבי על כל עניני חבד. השליחה מקטמנדו איננה אחראית על עצמה, ה'מרכז לעניני חינוך' הממונה על כך מטעם הרבי הוא זה ש
חיים23.04.20
יש בתי חב"ד שבשביל התועדות י' שבט צריכים להתחנן לתורמים ל500 שקל חב"ד לא ממומנת על ידי גבירים קבועים
זמי23.04.20
57
אלו רגב נתנה כסף לפעילות חבד הם היו מדליקים אפילו שני משאות אבל רק כבוד ועוד לאשה ולא לגבר זה סיבה טובה להיות צנועה
מירה23.04.20
תאמין לי שתנועת חב"ד לא צריכה את הכסף, של רגב, תוציא את הקנאה הזאת מליבך שום דבר טוב לא יצא ממנה.
יהודי23.04.20
חב"ד לוקחת כסף מכל יהודי באשר הוא אנחנו לא בודקים ממי הכסף
זמי23.04.20
אשמח שתפרסמי פה את ההנחות שלך למה שכתבת, ואיפה בהסטוריה מצאנו דבר כזה. בבקשה...
גבריאל23.04.20
אין בעיה שזה אישה חב"ד לא מסתכלת על זה בכלל
זמי23.04.20
שטויות , גם במחיר של 12 משואות לא היו מדליקים. לא הכל ענין של כסף..... יש עקרונות בחיים!!!!!!!!!
חבדניק23.04.20
ואם "איגוד הרפורמים הארצי" היה נותן כסף לספרדים/ליטאים/כל עדה אחרת אליה את משתייכת הם היו מדליקים שלוש משואות.. - בא נשמיץ את חב"ד וזהו (שיטת פעולה ידועה..) אולי פשוט הם אנשים עם ערונות? (וכי את יודעת מה היא דעתו של הרבי זצ"ל על הדלת משואות?)
י23.04.20
56
נאלצה? לפי כל אמות המידה של אשה יהודיה, הכבוד הכי גדול הוא: כל כבודה בת מלך פנימה.
ללא שם24.04.20
לנשים לא תמיד כל כך נעים לציית
צבי הירש 24.04.20
55
למגיב 17: מאיפה השתרבב הזצ"ל לשם של שך? הוא נהיה צדיק יום אחד ולא עודכנתי?
פוניבז'אי אמיתי24.04.20
חזק! - אהבתי!
חחח24.04.20
54
חב'''ד אנטי ציונים? חח,לכן הם משרתים בצבא כמעט כולם, לכן כמעט כולם בחרו בליכוד,ימינה-בבחירות סבב א'. יכול להיות שב'לאום' הם התנגדו אז לתנועה הציונית-כמו רוב רובם של רבני היהדות החרדית..היום המצב שונה. לדעתי יש כאן קצת מן הקנאה,שנתנו לאיזו שליחה זוטרה ולא לאחד המנהיגים של חב''ד
יאיר23.04.20
חבד בהחלט ציונים-שואפים לשלמות א"י,צבא אז אני לא מבינה..אולי בגלל שלא ראוי שאישה תדליק....
לכן זה מוזר23.04.20
אתה נשמע כמו נער צעיר! בוודאי אינך מבין מהחיים.
ח24.04.20
בססב א לא היה ימינה היה איחוד הימין ובחרו בגלל בן ארי ובן גביר
אבנר24.04.20
לשאלותיך: 1. יש לך מושג בכלל מי אותם בחורים שכן משרתים (במצב הרוחני שלהם) ולא כמו כל מיני ישיבות אחרות שיש בחורים שמסתובבים בחוסר מעש אז מה עדיף שסתם ידרדרו בחורים אחרים 2. הרבי אמר שצריך לשמור על 3 עקרונות והמפלגה ששומרת בה בוחרים (ואין פה אחד במי לעצבי כל אחד עושה מה שחושב) 3. אכן שונים מכמה פלגי
דעתי האישית23.04.20
''ואין פה אחד במי לעצבי כל אחד עושה מה שחושב)''ישמעו אונייך-פעם אולי הייתם מתנגדים לציונות[ועדיין לא אנטי-כי מי שאנטי לא בוחר בכלל] ואם היום מאפשרים לכל אחד לבחור במי שמתחשק לו-זה ממש לא מתנגדים לציונות,ובטח שלא אנטי-ואגב,את צודקת שלא עדיף שיסתובבו בחוסר מעש-אבל מי שאנטי ציוני לא ישרת בצה''ל גם אם י
ד24.04.20
53
אולי כדאי לראות את התמונה שונה קצת... חני ביטלה וויתרה על משהו שהיה לה קשה... כי היא קיבלה עליה דעת תורה. האם אין ראוי להעריץ אותה על כך!!!
סמל23.04.20
מאה אחוז שכן!!! כל הכבוד לה!!
אאא23.04.20
52
למה לא נותנים לבעלה להדליק??????
מאיר23.04.20
הבעיה היא לא הגברא (אישה או איש) הבעיה היא החפצא (עצם עניין טקס יום העצמאות)
H23.04.20
51
לפני שכותבים כל מיני שטויות תבררו לפני על חבד ומה דעתה על הדברים הנל
תלמדו לפני 23.04.20
50
לחזקי וחני היקרים מאד לכולנו אתם בשליחות תחת השם חב"ד והרבי מליובאוויטש. השם הזה היא זכות גדולה אבל גם מחייב. לפני אירועים בסדר גודל כזה יש וחובה לבקש רשות את הממונים. אני יודע שהרבי מאד נזהר לא לשתף פעולה גם עם חוגים גדולים דתיים כדי לא להגביל את חב"ד. זה לא נגדכם וחבל מאד חני שהוצאת פוסט כזה בתו
חב"ד בנשמה23.04.20
49
תגידו תודה לחבד הם היו בבתי כלא ברוסיה ושמרו על אמונתם הם מקרבים אנשים ליהדות יש סיפורים ממש מדהימים הם עברו הרבה מאוד והם עדין נישארים בכל העולם בכל מקום נידח גם ביבי וכל הפולטקאים מעריכים אותם הם מציטים לרבנים שלהם והכל אז חבד פשוט תודה!! מי שעוד חושב כמוני שיכתוב בתגובות חבד תודה!!
עי23.04.20
חב"ד תודה
זמי23.04.20
חב"ד, תודה!
איינער23.04.20
חב"ד תודה
H23.04.20
48
הרבי אמר שאי אפשר לתת לגיטמיציה למדינה שהחריבה את היהדות, וגרמה לכך שמאות אלי ילדים יהודיים עם נשמה יהודית לא ידעו 'שמע ישראל' ויגדלו ללא מודעות לבורא העולם ומנהיגו בכל רגע, אלא רק הכל בתור מורשת, מסורת ופרימיטיבי. ברוך המקדש שמו ברבים
אשר23.04.20
47
תיקון קטן.. הרבי מחבד זצוקללהה.... מספיק להחניף... על נפטר אומרים , כנל..
תלמיד הרב שך. זצל23.04.20
46
קידוש השם שאפילו חבד מבינים אשסור להדליק את המשואה המדומיינת והטמיאה הזאת שאין לה קשר ליהדות, וזה זלזול ונסיון חיקוי עלוב של ההדלקה בלג בעומר
א23.04.20
חב"ד נגד הציונות עוד לפני שסבא שלך נולד חביבי. אם תראה את המכתבים החריפים של הרבי הרשב והרייצ נגד הציונות, תבין שהיא נגד אידיאולגית הציונותת בד ובד, מובן שצריך לקרב ליהדות גם את האנשים שטעו בטעויות החמורות הללו, וזו הסיבה שהרבי קיבל למעונו את ראשי הממשלה ונישאיה
חיים23.04.20
נגד הרצל נגד להקים מדינה כדי שנוכל להתנצר שמה או לגזור את פאותיהם של כל יהודי דתי כמאמר ז'בוטינסקי אבל היום הפכו את המדינה כרוב למדינת הלכה מה יכול להיות יותר טוב מזה להירצח על ידי בריטים וערבים בפוגרום באותו שבוע אז חב"ד הכי קרובה לציונות בציבור החרדי והיא פסיעה מהציונות הדתית למרות שיש חבדניקים שר
זמי23.04.20
זמי אתה חבדניק מזוייף, מזעזע שאתה לא מתבייש להיות בשיטה הפוכה מהרבייים שלך הרשב והרייץ, כל מילה שצדיק כותב זה קודש וקדשים ודעת תורה, בלי שום הגבלות עד 100 שנה או עד 200 שנה, והרשב גם הסביר למה הוא נגד הציונות הוא לא אמר רק בגלל שזה חילונים שרוצים לחלן יהודים אלא אפילו אם כולם דתיים אבל זה נגד השלש
א23.04.20
אני בשיטת סאטמער ולא אמרתי לא לקרב את החילונים, חבד עושים עבודת קודש עצומה בכל העולם ובכל המקומות הנידחים מונעים התבוללות ומקרבים יהודים, אני ממש מעריץ אותם על זה, אבל כשאני מסתכל במכתבי הרשב אני רואה שהוא כתב שאסור להקים מדינה בגלל השלש שבועות אפילו אם ראש הממשלה יהיה חרדי וכל המדינה יתנהל על פי
א23.04.20
אף אחד לא דיבר על 'לשלוט בארץ'
דוד23.04.20
מה אתה מדבר בכלל? חב"ד יודעים טוב מאוד את המכתבים של כל הרביים שלנו והם יודעים טוב מאוד!!!! את הגישה של הרבי הרי"צ ואביו הרבי הרש"ב והם באמת הולכים בגישה זו אבל ל"ע יש כאלו שלא אכפת להם ממה שרבותינו נשיאנו אומרים והם פוצים פה ומצפצפים ואשר ע"כ בי"ד רבני חב"ד ניסה בכל דרך שהיא ואני מדגיש מידיעה שבכל
חבדניק23.04.20
45
טוב מאוד אנחנו לא חוגגים יום העצמאות . לדעת הרבי מילובאוויטש . יום עצמאות שלל עם ישראל זה ליל הסדר
מנדי 23.04.20
44
אנו בטוחים שתצייתי להוראה זו והמשך המעקב ימסר לידי המרכז לענייני חינוך 'על כל המשתמע מכך' פשוט קצת הגזימו, וזה עוד בלשון עדינה
חני24.04.20
בל לא נשכח שהיא נבחרה להדליק את המשואה כאישה שנמצאת בשליחות ומייצגת מישהו או משהו ועם אותו אחד שהיא מייצגת - הרבי מלובאויטשחב"ד לא מאושרים או מתנגדים לייצוג הזה שנוגד את מציאותם ואמנותם אז את מי היא תייצג כלומר אין לה זכות להדליק את המשואה כייצוג שהוא נגד המתייצג שערו בדעתכם שהעורך דין שלכם מול בית
יוסל'ה30.04.20
43
בס"ד אני מתקשה מאד להבין מה הסיפור. במה מדובר? בקצת כבוד? אנשים האלה הם אנשים נהדרים באמת מיוחדים ועושים עבודת קודש. אם י'הודי מתפרסם בעת שהוא עושה שליחות ועל ידי כך אנשים יודעים עליו וגם מקדש שם שמים אז יש לו זכות שאין לשער. בסך הכל, במה מדובר? בענין של כבוד. מה זה יוסיף להם ברוחניות או אפילו
יר23.04.20
42
יישר כח שישנה הערכה לפעילות חב"ד יישר כח שבחרו משהי חרדית יישר כח שרצתה ללכת וחשבה לעשות קידוש שם שמיים יישר כח לרבנים שאמרו שזה לא המקום לקדש שם שמיים יישר כח שהקשיבה לרבנים ולא הולכת למקום שבו יכלו לפגוע בכל שלוחי חב"ד בעולם ובוודאי בשמו של הרבי שהיה נגד ציונות כידוע שאמר על הקמת המדינה - שזה
רמי23.04.20
ב-100%
מ23.04.20
41
חוצפה שאין כדוגמתה
יעקב העסקן23.04.20
40
חבד
חיה23.04.20
39
יום העצמאות? חב"ד ומדינת ישראל? חבל נורא!!!
יעקב23.04.20
38
פשוט וברור. ממתי אשה חרדית מדליקה משואה? זה כבוד ?
שרה23.04.20
37
נדהמתי מהפוסט שכתבה גב' ליפשיץ. אש המחלוקת על דרישת רבני התנועה שזה הגוף העליון שמייצג את האדמו"ר עלי אדמות. איבדת את הבושה גב' ליפשיץ? את יודעת בכללמה המשמעות של רבני חב"ד עבור האדמו"ר שלך? את מי אתם מייצגים משפחת ליפשיץ היקרה? נראה לי שהתבלבלתם לרגע. תנועת חב"ד עם כל הפתיחות שלה לקרב יהודים לרבי
חרדי23.04.20
בחב ד אף אחד לא מתערב לאף אחד מה לעשות מעשה כזה מתאים לכלל הציבור החסידי לא לחב ד בחב ד העסקנים לא קובעים את החיים של האנשים אישה יכולה להדליק משואה בכל מקום שתרצה חב ד יחליטו אם זה מיצג אותם או לא אני חבדניק אין לי שום בעיה שהיא תיצג את חב ד בטקס הדלקת המשואות
אנונימי23.04.20
אין סיכוי שאתה חבדניק. תקרא את השיחות של הרבי ואז תבין מדוע. חבד לא מוכרים עקרונות לא משנה אם בשם או לא
דוב23.04.20
36
מעניין מי הם חברי אגודת חסידי חב"ד, ומי היו"ר שנתנו הוראה
אפרים23.04.20
בוקר טוב, אז נעשה לך השלמות: יו"ר אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש הוא הרב יוסף יצחק אהרונוב, שכל מפעל השליחות בארץ על כל 900 סניפיו עומד תחתיו. והוא עצמו עם כל הארגון הענק יחד עם כל הארגונים השונים של חב"ד בארץ עומדים תחת בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, שהרבי עצמו מינה אותו להחליט על כל עניני חבד בארץ הק
דוב23.04.20
35
אני לא חבדניק ,ומכיוו שחנה ליפשי.ץ. לא יכולה אני רוצה להדליק במקןמה,את סיפור חיי כמה אני מתאים וכמה מגיע לי אמסור לרגב
אליעזר מו23.04.20
34
כל הכבוד על הציות לרבנים!!! את משמשת סמל ודוגמא לכולנו.. רק חבל שכתבו "נאלצה"... זה לא ממש נשמע טוב. ואני מבינה את הפסק של הרבנים!
שיראל23.04.20
למה לה לכתוב שהיא מבטלת "מסיבות שאינה תלויות בי? שתכתוב את האמת: אני אשה דתית, וזה לא צנוע.
למה להתחנף23.04.20
כי זה כן צנוע
זמי23.04.20
33
במכתב לא מובא הנימוק לכך שהיא נדרשת להימנע מלהשיא משואה. האם זה לא המינימום הנדרש? ומדוע צריך איום שהנושא יהיה תחת מעקב של מרכז לענייני חינוך?
מה הנימוק לפסק? ומדוע יש איום בפסק? 23.04.20
כי עושים חסד ומצוות התורה, לא על מנת לקבל פרס ,עושים כי השם ציווה מה צריך פרס
מני23.04.20
המכתב נשלח לחני והיא יודעת מה הסיבה לפסק זה שהמכתב התפרסם זה לא בעיה של בית דין
צבי23.04.20
32
חב"ד לא מתפרקת. היא קיימת 200 שנה ותמשיך להתקיים. היא רק מתחזקת וגדלה. אתה מתפרק מרוב שנאת חינם ובגלל רשעים כמוך נחרב בית המקדש.
למייק ההזוי25.04.20
31
אולי תסביר למה הרבנים התנגדו, כי היא אישה? המדינה ציונית? הרבה לא הבינו למה אסור לה תודה!
לזמי שהגיב לתגובות23.04.20
הם טוענים שזה ציוני מדי שהיא תשתתף. [ לא קשור לזה שהיא אישה]
עדי בר23.04.20
30
צריך להבין שאם היא היתה מדליקה משואה זה היה גורם נזק לחב"ד בכל העולם ובמיוחד במדינות שחב"ד נזהרת שם כמו מרוקו, תוניס, טורקיה וכו היו זורקים את השלוחים משם
חב"ד23.04.20
וואוי וואווי וואווי כמה שטויות בזמן כל כך קצר. חב''ד לא דיפלומטית!
ישראליק23.04.20
29
כל הכבוד לחב"ד לא חשבתי שהם באמת יבטלו דבר כזה לא פסו אמונים
ליטאי פאנט23.04.20
28
גב' ליפשיף גרמת נזק בלתי הפיך לחב"ד. תתביישי לך. במקום לסגור את הסיפור בהכנעה מול הרבנים כאשר לא בקשת את רשותם להופיע בשמם. את עוד מעיזה להתריס ולגרום נזק ישיר לחב"ד בכל העולם. לא נסלח לך לעולם על העוול הנוראי שעשית לרבי.
חבדניק23.04.20
חבל שאתה מגיב כך. מותר להבין את הקושי, ואולי אם המכתב היה מתחשב יותר ומכוון יותר להבנת הקושי הרגשי- היו נמנעות בעיות בהמשך. בדיוק כמו שידעו לדבר יפה למירי רגב, יכלו לדבר יפה גם עם חני. אמנם אני מסייגת מראש שאולי אני לא בקיאה בכל התהליך, אבל המכתב עצמו כתוב באופן בוטה ולא יפה. כשמבקשים ממישהו, או אפי
אשה30.04.20
27
לא משנה
חיה23.04.20
26
לפי מה שאמרו ברדיו ניא ילדה שהוריה נפטרו בפיגוע בנפאל מומלץ לכולכן לראות את סירטה של דינה פרלנשטיין על גג העולם
ש. מ23.04.20
25
לחזקי וחני היקרים מאד לכולנו אתם בשליחות תחת השם חב"ד והרבי מליובאוויטש. השם הזה היא זכות גדולה אבל גם מחייב. לפני אירועים בסדר גודל כזה יש וחובה לבקש רשות את הממונים. אני יודע שהרבי מאד נזהר לא לשתף פעולה גם עם חוגים גדולים דתיים כדי לא להגביל את חב"ד. זה לא נגדכם וחבל מאד חני שהוצאת פוסט כזה בתור
חברים מהודו23.04.20
24
כששפרה מרוזוב מכפר חב"ד רצתה להדליק משואה- הרבי מנע אותה מכך. זה היה לפני עשרות שנים. ( עיין בחב"ד אינפו.) הרבי התנגד לכך שיחגגו את יום העצמאות. נקודה. חב"ד אינה ציונית. לאהוב כל יהודי זה לא אומר להסכים לציונות ולרעיונותיה האנטי דתיים.
היו דברים מעולם23.04.20
אתה לא מודע לאידאולוגיה של חב"ד
זמי23.04.20
למה להוסיף??? לא נכון ממש היא כתבה לרבי שזה יעצים את חב"ד השאלה הוכנסה לקודש פנימה על ידי המזכיר הרב בנימין קליין, והרבי ענה על כך "לא צריך" חב"ד מסתדרת בעשייה ולא צריכה תואר אנשי שנה וכו' זה בוידאו נפרד
דוד23.04.20
23
אם היה גבר היו מתירים. מתביישים מהפריצות שלה. כל נשות חבד בושה וחרפה
הקב.ה לא סתם שלח מגיפת קורונה גימטריה חו23.04.20
ברור שמצד פריצות היו אוסרים זאת אך הנקודה כאן היא שונה לגמרי כי כל שיטת חב"ד מנגדת לציונות באופן מוחלט שאינו משתמע לשתי פנים וזוהי המלחמה פה נגד הנקודה של ההכרה בציונות ומדינת ישראל!!!
חבדניק23.04.20
לכל אלה שאוהבים את חבד במרכאות מה לכם כי תלינו ותקטרגו בשעות קשות אלו לעם ישראל גם לפני שנתיים הוזמןןהרב רוזנברג מעפולה סבו של מוישלה שהוריו נהרגו בהודו להדליק משואה והוא הדליק למרות שזה הי ה למורת רוח רבני חבד כי זו היתה דעתו של הרבי בעד הציונים ןנגד הציונות ואשריו מי שמקשיב לדבריו
אברהם יצחק23.04.20
האיסור של הרבנים לא דיבר בכלל על גבר או אשה, הם אסרו את זה בגלל העקרונות. בלי קשר, בא נגיד ואם חלילה אלו לא היו העקרונות של חב"ד, וזה היה דבר חיובי, ברור שהיו מונעים מאשה לעשות זאת. חבר'ה, אל תענו פה תגובות קטנוניות, זה מוריד את הרמה שלכם ושל האתר
לוי23.04.20
חב"ד נגד שוניזם
זמי23.04.20
סליחה אם אתה דתי ברמה מסוימת כל מי שפחות הוא פרוץ
זמי23.04.20
22
אם היו מציאים לקוטלרסקי.. גם היה מסרב??
קנאה23.04.20
תתפלא אולי אבל הרב קוטלרסקי לא!!!!!!!!!!! היה מדליק משואה גאם היו מביאים לו מליוני שקלים על זה ואולי אתה לא יודע אבל קוטלרסקי מצידו אני בטוח מוכן לסלק שליח שהולך נגד הרבי מליובאוויטש וכגון דא הדלקת משואה ביום ..........
חבדניק23.04.20
תתפלא, אבל כן הוא חסיד אמיתי, גם אם לא בצד שלך
גבריאל23.04.20
21
מה הרישעות של בית הדין של חבד לאסור את ההדלקת המשואה של חני זאת חוסר פירגון ורישעות לשמה
דויד23.04.20
לכל אלו שמקטרגים על חבד בעת הזאת שעת צרה היא ליעקב מה לכם כי תלינו על חבד ועל הרבי ורבני חבד שלוחיו ולהבין שזה הי ה רצון הרבי וכשהוזמן לפני שנתיים הרב רוזנברג מעפולה סבו של מוישלה שהוריו נהרגו בהודו והא הדליק וזה הי ה נגד רבני חבד והם העירו לו על זה כי כמה שהרבי הי ה בעד קרוב יהודים אבל לא בטכסים כא
אברהם יצחק23.04.20
אני חבדניקית והרבי התנגד בכל תוקף למנהגים מעין אלו אז אתה רוצה שתדליק משואה בשם התנועה שהיא מיצגת ועושה נגדה ונגד הרבנים המיצגים את תנועה זאת זה הגיון ברור
רבקה23.04.20
מה הקשר רשעות, אתה לא יכול להיות שליח חב״ד ושליחו של הרבי מבלי להתנהג כפי הוראותיו, הרבי מחב״ד לא היקל בנושאים אילו, ההיפך, היא הוזמנה לטקס בתור 'שליחת חב״ד' וככזאת בידם לאסור, אם היא רוצה לצפצף, אף אחד לא יכפה עליה אבל היא לא תוכל לקרוא לעצמה 'שליחת הרבי'
דודי23.04.20
היא הוזמנה לטקס בתור אישה שהקדישה את חייה למען עם ישראל וזכותה המלאה לקבל את הכבוד הזה שבהחלט מגיע לה בדיוק כמו על מנכ"ל ידידים
זמי23.04.20
צודק 200 אחוז
בצלאל23.04.20
כל אדם שרוצה לייצג את חב״ד או את השלוחים ברור מעל כל ספק שהוא צריך את האישור של בית דין רבני חב״ד בארה״ק כפי הוראתו הק׳ של כ״ק אדמו״ר זי״ע ובושה שהשליחה הזו אינה מקיימת את רצונו של רבינו זי״ע
חסיד כואב23.04.20
טוב, ככל הנראה אתה אינך חסיד חב"ד. לא רבים מודעים על התנגדותו החריפה של הרבי ל"מדינה", (אולם בשונה מחוגים אחרים, הרבי דגל לקרב ולאהוב כל יהודי לא משנה מה הוא) פעמים רבות ענה בשלילית לחסידים ששאלו אם להשתתף בטקסי יום העצמאות (אפילו היה פעם שאישה חסידת חב"ד קיבלה את "הכבוד" להדליק משואה, וכששאלה על כך
רשעות של רבנים?23.04.20
היא מדליקה נשואה בתור שליחת חבד אז ברור שהיא צריכה אישור מהאחראים על השלוחים שבמקרה הזה אלו הרבנים זה מאד פשוא
אני23.04.20
היא צריכה אישור מעצמה אהרונוב לא ינהל את חייה הוא צריך רק להזרים כסף מהתורמים ולסיע באלונים וכאלה
זמי23.04.20
20
אני לא מבינה למה לא הרשו לה להשתתף? זה טקס של יום השואה היא הלכה בשביל לכבד את הנספים בשואה ולא את האנשים שעשו את הטקס! מה היגיון
א24.04.20
הטקס הוא טקס המשואת של יום העצמאות ולא טקס לחללי השואה טקס מייצג עמדה שאינה עולה בקנה אחד עם השקפתינו כחרדים ויותר מזה אינה עומדת כלל וכלל בכללי השולחן ערוך וההלכה, אלו הם הכללים שלנו ולהם יש ערך עליון יותר מאשר כל דבר אחר
יוסף א.30.04.20
19
אני מגיב 47 כל מילה שלי אמת. רב שמתעלם מענייני צניעות חייב מיתה. אליהו הנביא קילל רבנים כאלה. עיין תנא דבי אליהו
אני מעריץ חבד חוץ מנשותיהם שרובן מרושעות23.04.20
18
ממתי חייל יכול לעשות משהו ללא המפקד שלו וללא אישור. חבל שהרסת לחב"ד הרבה מיצוגה בארץ ובתוכם הציבור החרדי זהו ענין פשוט שאין עליו ויכוח. לכל מי שיש לו בעיות עם הבית דין, איני מבין מה לכם מתקשקשים, יש הרבה דברים שעומדים מאחורי הדברים ואינכם יודעים במה מדובר, אין ענין להשמיץ סתם
חב"ד בנשמה23.04.20
17
חשוב לזכור שתנועת חב"ד ביסודה הינה תנועה אנטי ציונית מובהקת בדיוק כמו סאטמר רק דרכי הפעילות שונה. (אפשר לבדוק זאת בדפי ההסטוריה) לכן ברור מעל לכל ספק שלא יהיו מוכנים להזדהות עם המדינה ...
חיים 23.04.20
צודק 100 אחוז
תהלה רבקה23.04.20
16
" "היא מדליקה נשואה בתור שליחת חבד אז ברור שהיא צריכה אישור" מה התכוונתה שהיא מדליקה נשואה?
ללא שם23.04.20
15
כל הכבוד לחב''ד הם מצייתים לרבנים ולא לעסקנ/ים בשונה ממגזרים אחרים אם הבנתם למה כבנתי
משה23.04.20
ממש לא מי שקבע כאן את הטון זה עסקני צע"ח ולא הרבנים ולכן חב:ד עצבנית אנחנו מסתייגים מעסקנות
זמי23.04.20
14
דיי לכתוב שטויות דעת הרבי אינה נוחה מעניין של אנשי השנה ומשואה וכו' כפי השיחה הידועה בנושא חב"ד בעד עשייה בלי כותרות כל השאר שטויות, כולם מכירים את פועלו הנצחי של הרבי עד הגאולה השלימה, שיהיה טוב לעם ישראל בזכות הצעקה לגאולה ובירור הנצוצות
מנחם23.04.20
13
יהודי אמיתי.
מצוין, "כל כבודה בת מלך פנימה".23.04.20
12
כתבה מיותרת חב"ד בעד עשייה ללא שואות או אנשי השנה השיחה הידועה של הרבי בנושא נא לא להיות כמו באתרים הכלליים להתעסק בעשייה
מנחם23.04.20
11
אף אחד לא מזדעזע מחוסר צניעות שלה. קשקשת ציונות השקפה. הצניעות היא היסוד של כל התטרה כןלה. רבני חבד אתם צבועים חנפנים תתביישו לכם. מעכבים הגאולה האמיתית לא של סיסמאות דגלים וקסקטים.
רבני חבד אתם אשמים בקורונה. נשותיכם זווע23.04.20
האם ידוע לך שגם כאשר רוזנברג סבא של מוישי קיבל את "הכבוד" להדליק את המשואה הוא קיבל מכתב דומה?? אבל הוא בחר להתעלם והדליק על דעת עצמו ובניגוד לדעת הרבנים. הרבנים יצאו בהצהרה שהוא מייצג את עצמו ולא את חב"ד!
תגובה ל...23.04.20
רוזנברג בעצמו אמר שהוא מייצג את עצמו ולא בתור חבדני"ק או שליח
שלום23.04.20
היי! היזהר בלשונך להעיר כך על גדולי הדור ומנהיגי העדה! כבר ידוע מהו עונשו של ביזוי תלמידי חכמים וגדולי תורה
חיים23.04.20
אתה חסר בושה אתה חנפן וצבוע תתביש לך מעקב את הגאולה וחסר אהבת ישראל ורואים שיש לך ״הרבה״ כבוד לרבנים
למגיב 4723.04.20
אני בטוח שאובה ישראל כמוך רק מקרב את הגאולה... כמה טוב שמצאת הזדמנות קטנה לבוא וללכלך... אני דווקא שמעתי שאהבת ישראל היא היסוד לכל התורה כולה (כך אמר הלל הזקן לתלמידיו), שמשום מה זה אחד מהדברים שללא ספק הכי בולטים בחב"ד - ולצערי הרב נראה שכבודו לוקה בזה, ובגדול...
רגע אחד23.04.20
10
אנשי חבד החמיצו הזדמנות גדולה לקידוש השם. הם נותנים שירותי דת בכל העולם לכל יהודי וללא כפייה. גם חילונים בחול זוכים לקיים מצוות רבות בזכותם. חבל שהחמיצו הזדמנות נפלאה לגשר חזק יותר עם העולם החילוני בישראל ולחיזוק הקרבה ליהדות שאותה הם חיים יום יום.
חילוני מתחזק מת"א23.04.20
זה שחונכנו על-ידי הרבי וקודמיו לקרב כל יהודי באשר הוא אף שהוא נמצא בדרגא רוחנית פחותה, הוא משום שכל יהודי באשר הוא הוא בן יחיד לקב"ה (ללא כ"ף הדימיון) וללא קשר למצבו בגלוי יש בו את הנקודה היהודית בשלימות ששום עבירה לא תפגע בה ולנו לא נותר כי אם לגלות אותה על-ידי קיום המצוות, וח"ו לומר שחב"ד ובראשה ה
לא החמצה!!!23.04.20
אני מאוד מבין את עמדתכם ועדיין אני חושב שזו החמצה אדירה שיכלה לגשר אל יהודים שאינם קרובים לקב"ה. את חב"ד מאוד אוהבים בציבור החילוני (למעט מעטים יחסית) ומכאן יכולתה של התנועה לקרב יהודים רחוקים, לשמח אנשים בהנחת תפילין (הם מודים למי שהציע להם!), למלא את בית חבד ביהודים חילוניים בחגים ועוד. בגלל ההחל
חילוני מתחזק23.04.20
אתה טועה. חבד מצליחה רק בגלל ששומרת על זהותה והמשלח שלהם הרבי מליובאוויטש. חב"ד בשניה יכולה להתחלק למדרון מסוכן מאד בכל הרוחות הנושבות היום. חב"ד לא מזדהה עם גופים שאינם חב"ד. חב"ד עושה את עבודתה רק בגלל איש אחד ויחיד הרבי מלובביץ ז"ל. אחרת אין לחב"ד זכות קיום
מקורב23.04.20
בדיוק!!!!!!!!
לוי23.04.20
הרבי הורה פעם שלא להדליק משואה אז כמובן שחסידי חבד נשמעים לו
ארי23.04.20
9
מדינת ישראל רק תרוייח שלא יהיה נוסח יחי אודננו וכו'
חרדי23.04.20
תתבייש חב"ד היא זרם מאד גדול שיש דעות שונות על תהפוך כל חבדינק למשיחיסט רוב חב"ד נגד יחי כנ"ל רוב המוסדות תתבייש
זמי23.04.20
הרבי בתשנ"א ותשנ"ב הודד את שירת "יחי" בגשמיות במסירות נפש אז איזה חבדניק יכול להיות נגד זה?!
123.04.20
תשנ"א תשנ"ב? אתה לא מומחה גדול להסטוריה
אא23.04.20
מה הקשר יחי אדוננו?!?!?!?! ואם אתה לטא יוהיית מוצע להדליק והיית מסרב(או שלא) הייתי אומר "שלא יהיה מילת עץ?!?! אל תקשר בין חבדניקים למשיחיסטים אין קשדר חד משמעי
חבדניק23.04.20
8
לא מבינה איך היא לא הבינה בעצמה שאשה שעולה לבמה לעיני כל ישראל זו הפריצות בהתגלמותה. טוב שהרבנים עצרו אותה. נ. ב. אין בדברים אלו לזלזל חלילה בחני היקרה ובכל פעולותיה הכבירות. רק צריך לדעת לא להתבלבל...
ללא שם23.04.20
זהו לא הענין שבשבילו עצרו.
ממ23.04.20
כנראה שאת מבולבלת. תסתכלי בראי ותיתישרי.
רחל23.04.20
7
יצא המרצע מהשק - מכתב שכתוב בגסות עם הלבנת פנים לא מכבד את החתומים עליו
צבי הירש24.04.20
6
למה פתאום זה בעייתי
היא לא החבדניקית הראשונה אבל שמשיאה משוא23.04.20
5
היא עשתה טעות מהתחלה היא חשבה שהיא עצמאית ועכשיו חב"ד הראו לה שלא. זה יגרום רק בושות לחב"ד
חרדי23.04.20
מה הקשר בושות לחב"ד. כל העולם רואה עכשיו שחב"ד לא זזים מעקרונות בעד שום מחיר של כבוד וכל מה שיש בעולם.
לוי23.04.20
4
שני סיבות אחת זה שהאירוע לא מתאים לא לרוחנו - שירת נשים וכד' ושניה זה מפני שחב"ד תסכים להכיר בציונות בכל דרך שהיא
ע23.04.20
שטויות
לוי23.04.20
אח"כ דוקא כתבת נכון: "אחת... ושניה"
שתי (סיבות)23.04.20
3
פייק ניוז הסתה! הסקופים: ארגון ש"נלחם בכפייה הדתית" מפרסם פוסט על פתיחת סניפי איקאה ומציג את איש העסקים שלום פישר (משתייך לחסידות ערלוי) כחסיד גור המקורב לליצמן ולאדמו"ר מגור.
הסתה23.04.20
2
כך מתנהגים/ות אנשים ירא שמים שהציות לגדולי הדור גם מהדורות הקודמים הם נר לרגליהם ולא סוטים מכך ימין ושמאל בטוחני שהגב' לא היתה מודעת לדבר האיסור כאשר קבלה את ההצעה וכאשר הבדר הוברר לה היא לא היססה וירדה מהעניין וכך ראוי ורצוי לחסידים וירא שמים ראו מקרה של הרב פירר שסירב להצעה דומה לפני מס' ימים
מנחם 23.04.20
1
חבד הם לא ציונים חסידי חב"ד אינם מכירים במדינת ישראל אלא רק בארץ ישראל ולכן ברור כי אין אפשרות שחני ליפשיץ תדליק נשואה ותגיד לתפארת מדינת ישראל על פי התיאולוגיה של חבד אין מדינת ישראל רק ארץ ישראל יש לזכור כי באופן תיאולוגי כמה שזה נשמע מוזר ביחס לציונות חבד קרובה לסאטמר יותר מאשר קרובה לאגודת
מנדי23.04.20
מה התפקשש בין השיטה למציאות?
יצחק23.04.20
ממש לא רבים בחב"ד מתגייסים לצה"ל כאידאל ולא כאילוץ תעשה שיעורי בית
זמי23.04.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

בין עצי הפרי הרבי פצח בריקוד לאחר ברכת האילנות

חיים רוזנבוים | 26.04.24

יט ניסן

מאמר לרגל היארצייט: 'קה אכסוף' – איך הניגון 'נוגע' בך?

ורד שאלתיאל | 26.04.24

צפו בתיעוד

מראות הוד מערב החג בצל האדמו"ר מב"פ

חיים רוזנבוים | 26.04.24

לב אלמנה ארנין

המשפיע והגאב"ד אפו מצות לאלמנות 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

ביקור הוד

האדמו"ר העניק טנא מלא פירות לחסידים 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

עליה לרגל

ושם נעלה ונראה: באישון ליל, האדמו"ר העתיר על יד הכותל

חיים רוזנבוים | 26.04.24

בכל דור ודור

האדמו"ר שתה את המים שלנו - ואפה את המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24

בהיכל הישיבה הגדולה

הרבי לבש את הקפטן הישן של הרבי מבעלזא זי"ע, ואפה מצות

חיים רוזנבוים | 25.04.24

כל נטיעות שנוטעים ממך 

המשפיע 'רבי מיילך' בירך על האילנות בחג הפסח | גלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

ושמרתם את המצות

עם השטריימל של זקינו בעל ההילולא | אפיית המצות בשבט הלוי 

חיים רוזנבוים | 25.04.24

מצות יאכל שבעת ימים

הרבנים נפגשו יחדיו במאפיית המצות | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

שלא חסר בעולמו כלום

בשירה ובזימרה: כך בירך האדמו"ר את האילנות | גלריה 

חיים רוזנבוים | 25.04.24

גלריה מאשדוד 

בית המדרש נהפך למאפיית מצות | צפו בתיעוד

חיים רוזנבוים | 24.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

עם מקלכם בידכם

האדמו"ר חבש קאלפיק וביער את החמץ עם מקל

חיים רוזנבוים | 24.04.24

דבערתיה ודלא בערתיה 

האדמו"ר ממודז'יץ בשריפת חמצו ערב פסח | תיעוד

חיים רוזנבוים | 24.04.24